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女性スニーカー市場


Women Sneakers Market

女性用スニーカー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年 FMIが発行した女性用スニーカーに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています... もっと見る

 

 

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サマリー

女性用スニーカー市場:世界の産業分析2018-2022年と機会評価2023-2033年

FMIが発行した女性用スニーカーに関する最新市場調査レポートは、2018-2022年の世界産業分析と2023-2033年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場力学の包括的な評価を提供しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。

市場区分

タイプ別

- プリムソールスニーカー
- プラットフォームスニーカー
- スリッポンスニーカー
- サステイナブル・スニーカー
- ランニングシューズ/スニーカー/トレーナー

用途タイプ別

- スポーツアクティビティ
- ライフスタイル
- フィジカルエクササイズ

販売チャネル別

- 店舗型小売
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- オンライン販売
地域別

- 北米
- 欧州
- アジア太平洋
- ラテンアメリカ
- MEA

チャプター

エグゼクティブサマリー

女性用スニーカー市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向が含まれ、車両レーダーテストシステムのFMI分析と推奨も含まれています。

第01章 市場概要

本章では、女性用スニーカー市場の詳細なセグメンテーションと定義を掲載しており、車両レーダーテストシステムに関する基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、女性用スニーカー市場の市場範囲、分類、制限を紹介し、読者が女性用スニーカー市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立ちます。

第02章 市場の背景

この章では、タイプ別加工方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。本章では、市場をより深く理解するために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)も取り上げています。

第03章 女性用スニーカーの世界市場需要分析2018-2022年および予測、2023-2033年

本章では、過去の市場価値(XX)分析(2018-2022年)と現在および将来の市場価値(27031.9百万米ドル)および数量(6.70%)予測(2023-2033年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。

第04章 女性用スニーカーの世界市場:価格分析

価格分析編では、タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主要要因などを掲載しています。

第05章 女性用スニーカーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:タイプ別

タイプ別に分類すると、女性用スニーカー市場は、プリムソールスニーカー、プラットフォームスニーカー、スリッポンスニーカー、サステイナブルスニーカー、ランニングシューズ/スニーカー/トレーナーに区分される。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供する。
第06章 女性用スニーカーの世界市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:用途タイプ別

用途タイプ別に、女性用スニーカー市場はスポーツ活動、ライフスタイル、フィジカルエクササイズに区分されます。また、「用途タイプ別」に基づく市場魅力度分析も掲載しています。また、上記の用途別タイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第07章 女性用スニーカーの世界市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年:販売チャネル別

販売チャネル別に、女性用スニーカー市場は店舗販売、スーパーマーケット/ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン販売に区分されます。また、販売チャネル別に市場の魅力度分析も行っています。また、上記の販売チャネル別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。

第08章 女性用スニーカー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年:地域別

地域別に、女性用スニーカー市場を北米、中南米、ヨーロッパ、東アジア、南アジア、オセアニア、MEAに区分します。本セクションでは、地域別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記の「地域別」すべての価値予測と前年比成長率比較もご覧いただけます。

第09章 北米女性用スニーカー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、北米地域における車両レーダーテストシステムの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析しています。また読者は、北米地域のさまざまなセグメントや国に基づく地域動向、規制、市場成長もご覧いただけます。

第10章 ラテンアメリカの女性用スニーカー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米地域を含む国別評価とともに、中南米地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。ラテンアメリカ地域の女性用スニーカー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細情報をご覧いただけます。

第11章 欧州の女性用スニーカー市場分析 2018ー2022年および予測 2023ー2033年

本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における女性用スニーカー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第12章 東アジアの女性用スニーカー市場分析 2018ー2022年および予測 2023ー2033年

本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における車両レーダー試験システムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における女性用スニーカー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第13章 南アジアの女性用スニーカー市場分析 2018ー2022年および予測 2023ー2033年

本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジア地域を含む国別評価とともに、南アジア地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における女性用スニーカー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第14章 中東・アフリカの女性用スニーカー市場分析 2018-2022年および予測 2023-2033年

本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における車両レーダーテストシステムの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における女性用スニーカー市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。

第15章 主要国の女性用スニーカー市場分析2018-2022年および予測2023-2033年

本章では、世界の主要国において女性用スニーカー市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。

第16章 市場構造分析-グローバル評価

本章では、企業ダッシュボード、企業階層別産業構造分析(2022E)、トッププレイヤーの企業シェア分析(2022E)、競合ベンチマーキングマトリックスを掲載。

第17章 競争の深堀り(暫定リスト)

本章では、企業概要、企業のタイプ別ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高、SWOT分析、本レポートで調査対象としている企業の戦略概要を掲載している。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Adidas AG、Converse、Superga、Tretorn、Veja、Greats、River Island、Zara、Gucci、Maison Margiela、Levi's、Jack & Jones、ASICS Corporation、Fila Inc.、Under Armour, Inc.、Lotto Sport Italia S.p.A、New Balance Athletics, Inc.、Vans, Inc.、Nike, Inc.、Puma SE、Reebok International Ltd.などがある。

第18章 前提条件と略語

本章では、車両レーダー試験システム報告書に含まれる情報や統計の基礎となる略語や仮定を列挙する。

第19章 調査方法

この章では、女性用スニーカー市場に関する様々な結論や重要な質的・量的情報を得るために行った調査方法について、読者の理解を支援します。



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目次

1.エグゼクティブサマリー|女性用スニーカー市場

1.1.世界市場の展望

1.2.主な調査結果の概要

1.3.主要統計のまとめ

1.4.FMI分析と提言

2.市場概要

2.1.市場分類

2.2.市場の定義

3.主な市場動向

3.1.市場に影響を与える主なトレンド

3.1.1.ミレニアル世代が原動力

3.1.2.新興企業の急速な市場参入

3.1.3.持続可能性に対する意識の高まり

3.1.4.ライフスタイルに影響を与えるグローバリゼーション

3.1.5.eコマースを利用した在宅サービスの選択

3.1.6.その他

3.2.製品革新の動向

3.2.1.メーカーの研究開発費の増加とエコ素材の強化

3.2.2.多機能製品への消費者の関心の高まり

3.2.3.有力企業は現在、他の収益性の高いセグメントに多角化している。

3.2.4.製品デザインの進化

3.3.スニーカー産業の将来展望

3.3.1.成長の要因

3.3.2.ブランドの流入

3.3.3.革新的な流通・マーケティング戦略

4.2017年から2021年までの市場需要分析と2022年から2032年までの予測

4.1.過去の市場数量(単位)分析、2017~2021年

4.2.現在と将来の市場数量(台)予測、2022~2032年

4.3.前年比成長トレンド分析

5.市場-価格分析

5.1.タイプ別地域価格分析

5.2.価格内訳

5.2.1.メーカー価格

5.2.2.ディストリビューター・レベルの価格設定

5.3.平均価格分析ベンチマーク

6.市場需要(金額または単位:百万米ドル)の2017~2021年分析と2022~2032年予測

6.1.過去の市場価値(百万米ドル)分析、2017~2021年

6.2.現在および将来の市場価値(百万米ドル)予測、2022~2032年

6.2.1.前年比成長トレンド分析

6.2.2.絶対価格機会分析

7.市場背景

7.1.マクロ経済要因

7.1.1.世界のGDP成長率見通し

7.1.2.世界の個人消費見通し

7.1.3.世界の人口と所得水準の成長見通し

7.1.4.世界のアパレル産業の成長

7.1.5.GDP成長率分析

7.1.6.アパレル産業のGDPへの寄与

7.1.7.世界の電子商取引産業の展望

7.1.8.世界の家計消費見通し

7.1.9.都市化の成長見通し

7.1.10.世界の男女比の見通し

7.1.11.一人当たり可処分所得

7.1.12.Covid-19パンデミックの発生

7.1.13.経済的不安定

7.1.14.オンライン販売の影響

7.2.予測要因-関連性と影響

7.2.1.上位企業の過去の成長率

7.2.2.世界のスニーカー産業評価

7.2.3.世界の小売販売の見通し

7.2.4.製造業粗付加価値額

7.2.5.都市化の成長見通し

7.2.6.消費者物価指数

7.2.7.その他

7.3.購買パターン評価

7.3.1.スニーカーに対する認識の分析

7.3.2.好みの購入方法に関する分析

7.3.3.消費パターンに関する分析

7.3.4.消費者インサイト

7.3.5.その他(ポインターは学習過程で開発される)

7.4.業界価値とサプライチェーン分析

7.5.市場ダイナミクス

7.5.1.ドライバー

7.5.2.阻害要因

7.5.3.機会分析

7.6.市場のPESTLE分析

7.7.投資実現可能性マトリックス

7.8.ポーターの5つの力

8.タイプ別市場分析2017~2021年および予測2022~2032年

8.1.はじめに / 主要な調査結果

8.2.2017年から2021年までの過去の市場規模(百万米ドル)とタイプ別数量分析

8.3.タイプ別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

8.3.1.プリムソールスニーカー

8.3.2.プラットフォーム・スニーカー

8.3.3.スリッポンスニーカー

8.3.4.サステイナブル・スニーカー

8.3.5.ランニングシューズ/スニーカー/トレーナー

8.4.タイプ別市場魅力度分析

9.アプリケーションタイプ別市場分析2017~2021年、予測2022~2032年

9.1.はじめに / 主要な調査結果

9.2.2017年から2021年までの過去の市場規模(百万米ドル)とアプリケーションタイプ別数量分析

9.3.アプリケーションタイプ別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析および予測、2022~2032年

9.3.1.スポーツアクティビティ

9.3.2.ライフスタイル

9.3.3.運動

10.市場分析2017~2021年、予測2022~2032年、販売チャネル別

10.1.はじめに / 主要調査結果

10.2.2017年から2021年までの過去の市場規模(百万米ドル)とタイプ別数量分析

10.3.販売チャネル別の現在および将来の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

10.3.1.店舗型小売

10.3.2.スーパーマーケット/ハイパーマーケット

10.3.3.コンビニエンスストア

10.3.4.オンライン販売、その他

10.4.販売チャネル別市場魅力度分析

11.地域別市場分析2017~2021年および予測2022~2032年

11.1.はじめに

11.2.2017年から2021年までの過去の地域別市場規模(百万米ドル)と数量分析

11.3.地域別の現在の市場規模(百万米ドル)と数量分析・予測、2022~2032年

11.3.1.北米

11.3.2.ラテンアメリカ

11.3.3.ヨーロッパ

11.3.4.東アジア

11.3.5.南アジア

11.3.6.オセアニア

11.3.7.中東・アフリカ(MEA)

11.4.地域別市場魅力度分析

12.北米市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

12.1.市場紹介

12.2.価格分析

12.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

12.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

12.4.1.国別

12.4.1.1.アメリカ

12.4.1.2.カナダ

12.4.2.タイプ別

12.4.3.販売チャネル別

12.4.4.アプリケーションタイプ別

12.4.5.地域別

12.5.市場魅力度分析

12.5.1.国別

12.5.2.タイプ別

12.5.3.販売チャネル別

12.5.4.アプリケーションタイプ別

12.5.5.地域別

13.ラテンアメリカ市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

13.1.市場紹介

13.2.価格分析

13.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量動向分析(2017~2021年

13.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

13.4.1.国別

13.4.1.1.ブラジル

13.4.1.2.メキシコ

13.4.1.3.その他のラテンアメリカ

13.4.2.タイプ別

13.4.3.販売チャネル別

13.4.4.アプリケーションタイプ別

13.4.5.地域別

13.5.市場魅力度分析

13.5.1.国別

13.5.2.タイプ別

13.5.3.販売チャネル別

13.5.4.地域別

14.欧州市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

14.1.はじめに

14.2.価格分析

14.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)および数量動向分析(2017~2021年

14.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

14.4.1.国別

14.4.1.1.イギリス

14.4.1.2.ドイツ

14.4.1.3.イタリア

14.4.1.4.スペイン

14.4.1.5.フランス

14.4.1.6.ロシア

14.4.1.7.その他のヨーロッパ

14.4.2.タイプ別

14.4.3.アプリケーションタイプ別

14.4.4.販売チャネル別

14.4.5.地域別

14.5.市場魅力度分析

14.5.1.国別

14.5.2.タイプ別

14.5.3.アプリケーションタイプ別

14.5.4.販売チャネル別

14.5.5.地域別

15.東アジア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

15.1.市場紹介

15.2.価格分析

15.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

15.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

15.4.1.国別

15.4.1.1.中国

15.4.1.2.日本

15.4.1.3.韓国

15.4.2.タイプ別

15.4.3.アプリケーションタイプ別

15.4.4.販売チャネル別

15.4.5.地域別

15.5.市場魅力度分析

15.5.1.国別

15.5.2.タイプ別

15.5.3.アプリケーションタイプ別

15.5.4.販売チャネル別

15.5.5.地域別

16.南アジア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

16.1.市場紹介

16.2.価格分析

16.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

16.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

16.4.1.国別

16.4.1.1.インド

16.4.1.2.タイ

16.4.1.3.マレーシア

16.4.1.4.インドネシア

16.4.1.5.その他の南アジア

16.4.2.タイプ別

16.4.3.アプリケーションタイプ別

16.4.4.販売チャネル別

16.4.5.地域別

16.5.市場魅力度分析

16.5.1.国別

16.5.2.タイプ別

16.5.3.アプリケーションタイプ別

16.5.4.販売チャネル別

16.5.5.地域別

17.オセアニア市場の2017~2021年分析と2022~2032年予測

17.1.市場紹介

17.2.価格分析

17.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

17.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

17.4.1.国別

17.4.1.1.オーストラリア

17.4.1.2.ニュージーランド

17.4.2.タイプ別

17.4.3.アプリケーションタイプ別

17.4.4.販売チャネル別

17.4.5.地域別

17.5.市場魅力度分析

17.5.1.国別

17.5.2.タイプ別

17.5.3.アプリケーションタイプ別

17.5.4.販売チャネル別

17.5.5.地域別

18.地域別 MEA市場分析 2017~2021年および予測 2022~2032年

18.1.市場紹介

18.2.価格分析

18.3.市場分類別過去市場規模(百万米ドル)と数量動向分析(2017~2021年

18.4.市場分類別市場規模(百万米ドル)および数量予測、2022~2032年

18.4.1.国別

18.4.1.1.GCC諸国

18.4.1.2.南アフリカ

18.4.1.3.その他の中東・アフリカ(MEA)

18.4.2.タイプ別

18.4.3.アプリケーションタイプ別

18.4.4.販売チャネル別

18.4.5.地域別

18.5.市場魅力度分析

18.5.1.国別

18.5.2.タイプ別

18.5.3.アプリケーションタイプ別

18.5.4.販売チャネル別

18.5.5.地域別

19.地域別主要国市場分析

19.1.はじめに

19.1.1.主要国別市場価値比率分析

19.1.2.世界対.各国の成長比較

19.2.アメリカ市場分析

19.2.1.タイプ別

19.2.2.用途別

19.2.3.販売チャネル別

19.2.4.地域別

19.3.カナダ市場分析

19.3.1.タイプ別

19.3.2.用途別

19.3.3.販売チャネル別

19.3.4.地域別

19.4.メキシコ市場分析

19.4.1.タイプ別

19.4.2.用途別

19.4.3.販売チャネル別

19.4.4.地域別

19.5.ブラジル市場分析

19.5.1.タイプ別

19.5.2.アプリケーションタイプ別

19.5.3.販売チャネル別

19.5.4.地域別

19.6.地域別 ドイツ市場分析

19.6.1.タイプ別

19.6.2.アプリケーションタイプ別

19.6.3.販売チャネル別

19.6.4.地域別

19.7.イタリア市場分析

19.7.1.タイプ別

19.7.2.用途別

19.7.3.販売チャネル別

19.7.4.地域別

19.8.フランス市場分析

19.8.1.タイプ別

19.8.2.用途別

19.8.3.販売チャネル別

19.8.4.地域別

19.9.イギリス市場分析

19.9.1.タイプ別

19.9.2.用途別

19.9.3.販売チャネル別

19.9.4.地域別

19.10.スペイン市場分析

19.10.1.タイプ別

19.10.2.アプリケーションタイプ別

19.10.3.販売チャネル別

19.10.4.地域別

19.11.ロシア市場分析

19.11.1.タイプ別

19.11.2.用途別

19.11.3.販売チャネル別

19.11.4.地域別

19.12.中国市場分析

19.12.1.タイプ別

19.12.2.用途別

19.12.3.販売チャネル別

19.12.4.地域別

19.13.日本市場分析

19.13.1.タイプ別

19.13.2.用途別

19.13.3.販売チャネル別

19.13.4.地域別

19.14.韓国市場分析

19.14.1.タイプ別

19.14.2.用途別

19.14.3.販売チャネル別

19.14.4.地域別

19.15.インド市場分析

19.15.1.タイプ別

19.15.2.用途別

19.15.3.販売チャネル別

19.15.4.地域別

19.16.ASEAN市場分析

19.16.1.タイプ別

19.16.2.用途別

19.16.3.販売チャネル別

19.16.4.地域別

19.17.オーストラリア・ニュージーランド市場分析

19.17.1.タイプ別

19.17.2.用途別

19.17.3.販売チャネル別

19.17.4.地域別

19.18.トルコ市場分析

19.18.1.タイプ別

19.18.2.アプリケーションタイプ別

19.18.3.販売チャネル別

19.18.4.地域別

19.19.南アフリカ市場分析

19.19.1.タイプ別

19.19.2.用途別

19.19.3.販売チャネル別

19.19.4.地域別

20.市場構造分析

20.1.企業階層別市場分析

20.2.市場集中度

20.3.上位企業の市場シェア分析

20.4.市場プレゼンス分析

20.4.1.プレイヤーの地域別フットプリント

20.4.2.プレーヤーの製品フットプリント

20.4.3.プレーヤー別チャネルフットプリント

21.競合分析

21.1.競合ダッシュボード

21.2.競合による価格分析

21.3.競合ベンチマーキング

21.4.競合のディープダイブ

21.4.1.ナイキ

21.4.1.1.概要

21.4.1.2.製品ポートフォリオ

21.4.1.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.1.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.1.5.戦略の概要

21.4.2.コンバース

21.4.2.1.概要

21.4.2.2.製品ポートフォリオ

21.4.2.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.2.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.2.5.戦略の概要

21.4.3.スーパーガ

21.4.3.1.概要

21.4.3.2.製品ポートフォリオ

21.4.3.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.3.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.3.5.戦略の概要

21.4.4.トレトン

21.4.4.1.概要

21.4.4.2.製品ポートフォリオ

21.4.4.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.4.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.4.5.戦略の概要

21.4.5.ベジャ

21.4.5.1.概要

21.4.5.2.製品ポートフォリオ

21.4.5.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.5.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.5.5.戦略の概要

21.4.6.グレート

21.4.6.1.概要

21.4.6.2.製品ポートフォリオ

21.4.6.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.6.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.6.5.戦略の概要

21.4.7.リバーアイランド

21.4.7.1.概要

21.4.7.2.製品ポートフォリオ

21.4.7.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.7.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.7.5.戦略の概要

21.4.8.ザラ

21.4.8.1.概要

21.4.8.2.製品ポートフォリオ

21.4.8.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.8.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.8.5.戦略の概要

21.4.9.グッチ

21.4.9.1.概要

21.4.9.2.製品ポートフォリオ

21.4.9.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.9.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.9.5.戦略の概要

21.4.10.メゾン・マルジェラ

21.4.10.1.概要

21.4.10.2.製品ポートフォリオ

21.4.10.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.10.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.10.5.戦略の概要

21.4.11.リーバイス

21.4.11.1.概要

21.4.11.2.製品ポートフォリオ

21.4.11.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.11.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.11.5.戦略の概要

21.4.12.ジャック&ジョーンズ

21.4.12.1.概要

21.4.12.2.製品ポートフォリオ

21.4.12.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.12.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.12.5.戦略の概要

21.4.13.株式会社アシックス

21.4.13.1.概要

21.4.13.2.製品ポートフォリオ

21.4.13.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.13.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.13.5.戦略の概要

21.4.14.フィラ社

21.4.14.1.概要

21.4.14.2.製品ポートフォリオ

21.4.14.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.14.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.14.5.戦略の概要

21.4.15.アンダーアーマー

21.4.15.1.概要

21.4.15.2.製品ポートフォリオ

21.4.15.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.15.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.15.5.戦略の概要

21.4.16.ロット・スポルト・イタリアS.p.A

21.4.16.1.概要

21.4.16.2.製品ポートフォリオ

21.4.16.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.16.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.16.5.戦略の概要

21.4.17.ニューバランス アスレチックス

21.4.17.1.概要

21.4.17.2.製品ポートフォリオ

21.4.17.3.市場セグメント別の収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.17.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.17.5.戦略の概要

21.4.18.バンズ社

21.4.18.1.概要

21.4.18.2.製品ポートフォリオ

21.4.18.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.18.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.18.5.戦略の概要

21.4.19.プーマSE

21.4.19.1.概要

21.4.19.2.製品ポートフォリオ

21.4.19.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.19.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.19.5.戦略の概要

21.4.20. とリーボックインターナショナル社

21.4.20.1.概要

21.4.20.2.製品ポートフォリオ

21.4.20.3.市場セグメント別の収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.20.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.20.5.戦略の概要

21.4.21.その他(要望に応じて)

21.4.21.1.概要

21.4.21.2.製品ポートフォリオ

21.4.21.3.市場セグメント別収益性(製品/チャネル/地域)

21.4.21.4.ディストリビューション・フットプリント

21.4.21.5.戦略の概要

22.前提条件と略語

23.調査方法

 

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Summary

Women Sneakers Market: Global Industry Analysis 2018-2022 and Opportunity Assessment 2023-2033

A recent market study published by FMI on Women Sneakers offers a global industry analysis for 2018-2022 and opportunity assessment for 2023-2033. The study offers a comprehensive assessment of the most important market dynamics. After conducting thorough research on the historical and current growth parameters, the growth prospects of the market are obtained with maximum precision.

Market Segmentation

By Type:

• Plimsoll Sneaker
• Platform Sneaker
• Slip-on Sneaker
• Sustainable Sneaker
• Running Shoes/Sneakers/ Trainers

By Application Type:

• Sports Activity
• Lifestyle
• Physical Exercise

By Sales Channel:

• Store-Based Retailing
• Supermarkets/Hypermarkets
• Convenience Stores
• Online Sales
By Region:

• North America
• Europe
• Asia Pacific
• Latin America
• MEA

Report Chapters

Executive Summary

The executive summary of the Women Sneakers Market includes the global market outlook, demand side trends, supply side trends and also include FMI analysis and recommendations of Vehicle Radar Test System.

Chapter 01 - Market Overview

Readers can find the detailed segmentation and definition of the Women Sneakers Market in this chapter, which will help to understand basic information about Vehicle Radar Test System. This section also highlights the market scope, taxonomy and limitations which help the reader understand the market coverage of Women Sneakers Market report.

Chapter 02 - Market Background

This chapter includes detailed analysis of the By Type processing methods overview, consumer buying patterns & tendencies and policy developments and regulatory scenario. It also includes in depth analysis of macro-economic factors and covers topics like global GDP growth outlook, global industry value added, personal consumption, expenditures, modern trade penetration and consumer price indices. The chapter also covers forecast factors - relevance & impact, value chain analysis and market dynamics (drivers, restraints and opportunities) to better understand the market.

Chapter 03 - Global Women Sneakers Market Demand Analysis 2018-2022 and Forecast, 2023-2033

The chapter include historical market value (XX) analysis (2018-2022) and current and future market value (US$ 27031.9 Million) and volume (6.70%) projections (2023-2033). The projections are based on the Y-O-Y growth trend analysis and absolute $ opportunity analysis country of operation.

Chapter 04 - Global Women Sneakers Market - Pricing Analysis

Based on By Type, the pricing analysis chapter include Regional pricing analysis (USD/MT), global average pricing analysis benchmark, and key factors impacting the pricing.

Chapter 05 - Global Women Sneakers Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Type

Based on By Type, Women Sneakers Market is segmented into Plimsoll Sneaker, Platform Sneaker, Slip-on Sneaker, Sustainable Sneaker, Running Shoes/Sneakers/ Trainers. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Type.
Chapter 06 - Global Women Sneakers Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Application Type

Based on By Application Type, Women Sneakers Market is segmented into Sports Activity, Lifestyle, Physical Exercise. This section also offers market attractiveness analysis based on By Application Type. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Application Type.

Chapter 07 - Global Women Sneakers Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Sales Channel

Based on By Sales Channel, Women Sneakers Market is segmented into Store-Based Retailing, Supermarkets/Hypermarkets, Convenience Stores, Online Sales. This section also offers market attractiveness analysis based on By Sales Channel. Value forecast and Y-o-Y growth comparison will also be provided for above mentioned By Sales Channel.

Chapter 08 - Women Sneakers Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033, By Region

Based on By Region, Women Sneakers Market is segmented into North America, Latin America, Europe, East Asia, South Asia, Oceania and MEA. This section also offers market attractiveness analysis based on By Region. Readers can also find value forecast and Y-o-Y growth comparison for all above mentioned By Region.

Chapter 09 - North America Women Sneakers Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of the Vehicle Radar Test System in the North American region, along with a country-wise assessment that includes the US and Canada. Readers can also find regional trends, regulations, and market growth based on different segment and countries in the North America region.

Chapter 10 - Latin America Women Sneakers Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the Latin America region, along with a country-wise assessment that includes the Brazil, Mexico, Chile, Argentina, Peru and Rest of Latin America. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Women Sneakers Market in the Latin America region.

Chapter 11 - Europe Women Sneakers Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the European region, along with a country-wise assessment that includes the Germany, Italy, France, U.K., Spain, Russia, Nordic, Benelux and Rest of Europe. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Women Sneakers Market in the regional market.

Chapter 12 - East Asia Women Sneakers Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the East Asia region, along with a country-wise assessment that includes the China, Japan, and South Korea. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Women Sneakers Market in the regional market.

Chapter 13 - South Asia Women Sneakers Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the South Asia region, along with a country-wise assessment that includes the India, Indonesia, Malaysia, Thailand, and Rest of South Asia. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Women Sneakers Market in the regional market.

Chapter 14 - Middle East and Africa Women Sneakers Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter includes a detailed analysis of the growth of Vehicle Radar Test System in the MEA region, along with a country-wise assessment that includes the GCC Countries, South Africa, North Africa, Turkey and Rest of MEA. Readers can find detailed information about several factors, such as the pricing analysis and regional trends, which are impacting growth of the Women Sneakers Market in the regional market.

Chapter 15 - Key Countries Women Sneakers Market Analysis 2018-2022 and Forecast 2023-2033

This chapter offers insights into how the Women Sneakers Market is expected to grow in major countries globally.

Chapter 16 - Market Structure Analysis- Global Assessment

This chapter includes company dashboard, industry structure analysis by tier of companies, 2022E, company share analysis of top players, 2022E, and competition benchmarking- matrix.

Chapter 17 - Competition Deep Dive (Tentative List)

This chapter includes company overview, By Type portfolio of companies, profitability by market segments, sales footprint, SWOT analysis and strategy overview of the companies being studied in the report. Some of the market players featured in the report are Adidas AG, Converse, Superga, Tretorn, Veja, Greats, River Island, Zara, Gucci, Maison Margiela, Levi's, Jack & Jones, ASICS Corporation, Fila Inc., Under Armour, Inc., Lotto Sport Italia S.p.A, New Balance Athletics, Inc., Vans, Inc., Nike, Inc., Puma SE, and Reebok International Ltd. and among others.

Chapter 18 - Assumptions and Acronyms

This chapter includes a list of acronyms and assumptions that provide a base to the information and statistics included in the Vehicle Radar Test System report.

Chapter 19 - Research Methodology

This chapter helps readers understand the research methodology followed to obtain various conclusions, as well as important qualitative and quantitative information, on Women Sneakers Market.



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Table of Contents

1. Executive Summary | Women Sneakers Market

1.1. Global Market Outlook

1.2. Summary of Key Findings

1.3. Summary of Key Statistics

1.4. FMI Analysis and Recommendations

2. Market Overview

2.1. Market Taxonomy

2.2. Market Definition

3. Key Market Trends

3.1. Key Trends Impacting the Market

3.1.1. Millennials are Driving Force

3.1.2. Rapid Emergence of The start-ups In Market

3.1.3. Increasing Awareness about sustainability

3.1.4. Globalization Impacting Lifestyles

3.1.5. Consumers Selecting for At-home Services, Using e-Commerce

3.1.6. Others

3.2. Product Innovation Trends

3.2.1. Manufacturers Increasingly Spending on R&D and Stepping Up Eco-friendly material

3.2.2. Growing Consumer Interest in Multifunctional Products

3.2.3. Prominent Players are Now Diversifying Into other Profitable Segments

3.2.4. Evolution in Product Design

3.3. Future Prospects of the Sneakers Industry

3.3.1. Factors Fuelling Growth

3.3.2. Influx of Brands

3.3.3. Innovative Distribution & Marketing Strategies

4. Market Demand Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032

4.1. Historical Market Volume (Units) Analysis, 2017 to 2021

4.2. Current and Future Market Volume (Units) Projections, 2022 to 2032

4.3. Y-o-Y Growth Trend Analysis

5. Market - Pricing Analysis

5.1. Regional Pricing Analysis By Type

5.2. Pricing Break-up

5.2.1. Manufacturer-Level Pricing

5.2.2. Distributor Level Pricing

5.3. Average Pricing Analysis Benchmark

6. Market Demand (in Value or in US$ Million) Analysis 2017 to 2021 and Forecast, 2022 to 2032

6.1. Historical Market Value (US$ Million) Analysis, 2017 to 2021

6.2. Current and Future Market Value (US$ Million) Projections, 2022 to 2032

6.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis

6.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis

7. Market Background

7.1. Macro-Economic Factors

7.1.1. Global GDP Growth Outlook

7.1.2. Global Consumer Spending Outlook

7.1.3. Global Population and Income Level Growth Outlook

7.1.4. Global Apparel Industry Growth

7.1.5. GDP Growth Rate Analysis

7.1.6. Apparel Industry Contribution to GDP Outlook

7.1.7. Global E-Commerce Industry Outlook

7.1.8. Global Household Spending Outlook

7.1.9. Urbanization Growth Outlook

7.1.10. Global Male-Female Ratio Outlook

7.1.11. Per Capita Disposable Income

7.1.12. The outbreak of Covid-19 Pandemic

7.1.13. Economic Instability

7.1.14. Impact of Online Sales

7.2. Forecast Factors - Relevance & Impact

7.2.1. Top Companies Historical Growth

7.2.2. Global Sneakers Industry Assessment

7.2.3. Global Retail Sales Outlook

7.2.4. Manufacturing Sector Gross Value Added

7.2.5. Urbanization Growth Outlook

7.2.6. Consumer Price Index

7.2.7. Others

7.3. Purchase Pattern Assessment

7.3.1. Analysis Of Perception Towards Sneakers

7.3.2. Analysis Of Preferred Purchase Mode

7.3.3. Analysis On The Consumption Pattern

7.3.4. Consumer Insights

7.3.5. Others (Pointers Will Be Developed During The Course of Study)

7.4. Industry Value and Supply Chain Analysis

7.5. Market Dynamics

7.5.1. Drivers

7.5.2. Restraints

7.5.3. Opportunity Analysis

7.6. PESTLE Analysis of Market

7.7. Investment Feasibility Matrix

7.8. Porter’s Five Force

8. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Type

8.1. Introduction / Key Findings

8.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Type, 2017 to 2021

8.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Type, 2022 to 2032

8.3.1. Plimsoll Sneaker

8.3.2. Platform Sneaker

8.3.3. Slip-on Sneaker

8.3.4. Sustainable Sneaker

8.3.5. Running Shoes/Sneakers/ Trainers

8.4. Market Attractiveness Analysis By Type

9. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Application Type

9.1. Introduction / Key Findings

9.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Application Type, 2017 to 2021

9.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Application Type, 2022 to 2032

9.3.1. Sports Activity

9.3.2. Lifestyle

9.3.3. Physical Exercise

10. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Sales Channel

10.1. Introduction / Key Findings

10.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Type, 2017 to 2021

10.3. Current and Future Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Sales Channel, 2022 to 2032

10.3.1. Store-Based Retailing

10.3.2. Supermarkets/Hypermarkets

10.3.3. Convenience Stores

10.3.4. Online Sales, Others

10.4. Market Attractiveness Analysis By Sales Channel

11. Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032, by Region

11.1. Introduction

11.2. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Analysis By Region, 2017 to 2021

11.3. Current Market Size (US$ Million) and Volume Analysis and Forecast By Region, 2022 to 2032

11.3.1. North America

11.3.2. Latin America

11.3.3. Europe

11.3.4. East Asia

11.3.5. South Asia

11.3.6. Oceania

11.3.7. Middle East and Africa(MEA)

11.4. Market Attractiveness Analysis By Region

12. North America Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

12.1. Introduction

12.2. Pricing Analysis

12.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

12.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

12.4.1. By Country

12.4.1.1. USA

12.4.1.2. Canada

12.4.2. By Type

12.4.3. By Sales Channel

12.4.4. By Application Type

12.4.5. By Region

12.5. Market Attractiveness Analysis

12.5.1. By Country

12.5.2. By Type

12.5.3. By Sales Channel

12.5.4. By Application Type

12.5.5. By Region

13. Latin America Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

13.1. Introduction

13.2. Pricing Analysis

13.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

13.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

13.4.1. By Country

13.4.1.1. Brazil

13.4.1.2. Mexico

13.4.1.3. Rest of Latin America

13.4.2. By Type

13.4.3. By Sales Channel

13.4.4. By Application Type

13.4.5. By Region

13.5. Market Attractiveness Analysis

13.5.1. By Country

13.5.2. By Type

13.5.3. By Sales Channel

13.5.4. By Region

14. Europe Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

14.1. Introduction

14.2. Pricing Analysis

14.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

14.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

14.4.1. By Country

14.4.1.1. United Kingdom

14.4.1.2. Germany

14.4.1.3. Italy

14.4.1.4. Spain

14.4.1.5. France

14.4.1.6. Russia

14.4.1.7. Rest of Europe

14.4.2. By Type

14.4.3. By Application Type

14.4.4. By Sales Channel

14.4.5. By Region

14.5. Market Attractiveness Analysis

14.5.1. By Country

14.5.2. By Type

14.5.3. By Application Type

14.5.4. By Sales Channel

14.5.5. By Region

15. East Asia Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

15.1. Introduction

15.2. Pricing Analysis

15.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

15.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

15.4.1. By Country

15.4.1.1. China

15.4.1.2. Japan

15.4.1.3. South Korea

15.4.2. By Type

15.4.3. By Application Type

15.4.4. By Sales Channel

15.4.5. By Region

15.5. Market Attractiveness Analysis

15.5.1. By Country

15.5.2. By Type

15.5.3. By Application Type

15.5.4. By Sales Channel

15.5.5. By Region

16. South Asia Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

16.1. Introduction

16.2. Pricing Analysis

16.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

16.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

16.4.1. By Country

16.4.1.1. India

16.4.1.2. Thailand

16.4.1.3. Malaysia

16.4.1.4. Indonesia

16.4.1.5. Rest of South Asia

16.4.2. By Type

16.4.3. By Application Type

16.4.4. By Sales Channel

16.4.5. By Region

16.5. Market Attractiveness Analysis

16.5.1. By Country

16.5.2. By Type

16.5.3. By Application Type

16.5.4. By Sales Channel

16.5.5. By Region

17. Oceania Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

17.1. Introduction

17.2. Pricing Analysis

17.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

17.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

17.4.1. By Country

17.4.1.1. Australia

17.4.1.2. New Zealand

17.4.2. By Type

17.4.3. By Application Type

17.4.4. By Sales Channel

17.4.5. By Region

17.5. Market Attractiveness Analysis

17.5.1. By Country

17.5.2. By Type

17.5.3. By Application Type

17.5.4. By Sales Channel

17.5.5. By Region

18. By Region MEA Market Analysis 2017 to 2021 and Forecast 2022 to 2032

18.1. Introduction

18.2. Pricing Analysis

18.3. Historical Market Size (US$ Million) and Volume Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017 to 2021

18.4. Market Size (US$ Million) and Volume Forecast By Market Taxonomy, 2022 to 2032

18.4.1. By Country

18.4.1.1. GCC Countries

18.4.1.2. South Africa

18.4.1.3. Rest of Middle East and Africa(MEA)

18.4.2. By Type

18.4.3. By Application Type

18.4.4. By Sales Channel

18.4.5. By Region

18.5. Market Attractiveness Analysis

18.5.1. By Country

18.5.2. By Type

18.5.3. By Application Type

18.5.4. By Sales Channel

18.5.5. By Region

19. By Region Key Countries Market Analysis

19.1. Introduction

19.1.1. Market Value Proportion Analysis, By Key Countries

19.1.2. Global Vs. Country Growth Comparison

19.2. USA Market Analysis

19.2.1. By Type

19.2.2. By Application Type

19.2.3. By Sales Channel

19.2.4. By Region

19.3. Canada Market Analysis

19.3.1. By Type

19.3.2. By Application Type

19.3.3. By Sales Channel

19.3.4. By Region

19.4. Mexico Market Analysis

19.4.1. By Type

19.4.2. By Application Type

19.4.3. By Sales Channel

19.4.4. By Region

19.5. Brazil Market Analysis

19.5.1. By Type

19.5.2. By Application Type

19.5.3. By Sales Channel

19.5.4. By Region

19.6. By Region Germany Market Analysis

19.6.1. By Type

19.6.2. By Application Type

19.6.3. By Sales Channel

19.6.4. By Region

19.7. Italy Market Analysis

19.7.1. By Type

19.7.2. By Application Type

19.7.3. By Sales Channel

19.7.4. By Region

19.8. France Market Analysis

19.8.1. By Type

19.8.2. By Application Type

19.8.3. By Sales Channel

19.8.4. By Region

19.9. UK Market Analysis

19.9.1. By Type

19.9.2. By Application Type

19.9.3. By Sales Channel

19.9.4. By Region

19.10. Spain Market Analysis

19.10.1. By Type

19.10.2. By Application Type

19.10.3. By Sales Channel

19.10.4. By Region

19.11. Russia Market Analysis

19.11.1. By Type

19.11.2. By Application Type

19.11.3. By Sales Channel

19.11.4. By Region

19.12. China Market Analysis

19.12.1. By Type

19.12.2. By Application Type

19.12.3. By Sales Channel

19.12.4. By Region

19.13. Japan Market Analysis

19.13.1. By Type

19.13.2. By Application Type

19.13.3. By Sales Channel

19.13.4. By Region

19.14. S. Korea Market Analysis

19.14.1. By Type

19.14.2. By Application Type

19.14.3. By Sales Channel

19.14.4. By Region

19.15. India Market Analysis

19.15.1. By Type

19.15.2. By Application Type

19.15.3. By Sales Channel

19.15.4. By Region

19.16. ASEAN Market Analysis

19.16.1. By Type

19.16.2. By Application Type

19.16.3. By Sales Channel

19.16.4. By Region

19.17. Australia and New Zealand Market Analysis

19.17.1. By Type

19.17.2. By Application Type

19.17.3. By Sales Channel

19.17.4. By Region

19.18. Turkey Market Analysis

19.18.1. By Type

19.18.2. By Application Type

19.18.3. By Sales Channel

19.18.4. By Region

19.19. South Africa Market Analysis

19.19.1. By Type

19.19.2. By Application Type

19.19.3. By Sales Channel

19.19.4. By Region

20. Market Structure Analysis

20.1. Market Analysis by Tier of Companies

20.2. Market Concentration

20.3. Market Share Analysis of Top Players

20.4. Market Presence Analysis

20.4.1. By Regional footprint of Players

20.4.2. Product foot print by Players

20.4.3. Channel Foot Print by Players

21. Competition Analysis

21.1. Competition Dashboard

21.2. Pricing Analysis by Competition

21.3. Competition Benchmarking

21.4. Competition Deep Dive

21.4.1. Nike Inc.

21.4.1.1. Overview

21.4.1.2. Product Portfolio

21.4.1.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.1.4. Distribution Footprint

21.4.1.5. Strategy Overview

21.4.2. Converse

21.4.2.1. Overview

21.4.2.2. Product Portfolio

21.4.2.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.2.4. Distribution Footprint

21.4.2.5. Strategy Overview

21.4.3. Superga

21.4.3.1. Overview

21.4.3.2. Product Portfolio

21.4.3.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.3.4. Distribution Footprint

21.4.3.5. Strategy Overview

21.4.4. Tretorn

21.4.4.1. Overview

21.4.4.2. Product Portfolio

21.4.4.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.4.4. Distribution Footprint

21.4.4.5. Strategy Overview

21.4.5. Veja

21.4.5.1. Overview

21.4.5.2. Product Portfolio

21.4.5.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.5.4. Distribution Footprint

21.4.5.5. Strategy Overview

21.4.6. Greats

21.4.6.1. Overview

21.4.6.2. Product Portfolio

21.4.6.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.6.4. Distribution Footprint

21.4.6.5. Strategy Overview

21.4.7. River Island

21.4.7.1. Overview

21.4.7.2. Product Portfolio

21.4.7.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.7.4. Distribution Footprint

21.4.7.5. Strategy Overview

21.4.8. Zara

21.4.8.1. Overview

21.4.8.2. Product Portfolio

21.4.8.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.8.4. Distribution Footprint

21.4.8.5. Strategy Overview

21.4.9. Gucci

21.4.9.1. Overview

21.4.9.2. Product Portfolio

21.4.9.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.9.4. Distribution Footprint

21.4.9.5. Strategy Overview

21.4.10. Maison Margiela

21.4.10.1. Overview

21.4.10.2. Product Portfolio

21.4.10.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.10.4. Distribution Footprint

21.4.10.5. Strategy Overview

21.4.11. Levi's

21.4.11.1. Overview

21.4.11.2. Product Portfolio

21.4.11.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.11.4. Distribution Footprint

21.4.11.5. Strategy Overview

21.4.12. Jack & Jones

21.4.12.1. Overview

21.4.12.2. Product Portfolio

21.4.12.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.12.4. Distribution Footprint

21.4.12.5. Strategy Overview

21.4.13. ASICS Corporation

21.4.13.1. Overview

21.4.13.2. Product Portfolio

21.4.13.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.13.4. Distribution Footprint

21.4.13.5. Strategy Overview

21.4.14. Fila Inc.

21.4.14.1. Overview

21.4.14.2. Product Portfolio

21.4.14.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.14.4. Distribution Footprint

21.4.14.5. Strategy Overview

21.4.15. Under Armour, Inc.

21.4.15.1. Overview

21.4.15.2. Product Portfolio

21.4.15.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.15.4. Distribution Footprint

21.4.15.5. Strategy Overview

21.4.16. Lotto Sport Italia S.p.A

21.4.16.1. Overview

21.4.16.2. Product Portfolio

21.4.16.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.16.4. Distribution Footprint

21.4.16.5. Strategy Overview

21.4.17. New Balance Athletics, Inc.

21.4.17.1. Overview

21.4.17.2. Product Portfolio

21.4.17.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.17.4. Distribution Footprint

21.4.17.5. Strategy Overview

21.4.18. Vans, Inc.

21.4.18.1. Overview

21.4.18.2. Product Portfolio

21.4.18.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.18.4. Distribution Footprint

21.4.18.5. Strategy Overview

21.4.19. Puma SE

21.4.19.1. Overview

21.4.19.2. Product Portfolio

21.4.19.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.19.4. Distribution Footprint

21.4.19.5. Strategy Overview

21.4.20. and Reebok International Ltd.

21.4.20.1. Overview

21.4.20.2. Product Portfolio

21.4.20.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.20.4. Distribution Footprint

21.4.20.5. Strategy Overview

21.4.21. Others (As per Request)

21.4.21.1. Overview

21.4.21.2. Product Portfolio

21.4.21.3. Profitability by Market Segments (Product/Channel/Region)

21.4.21.4. Distribution Footprint

21.4.21.5. Strategy Overview

22. Assumptions and Acronyms Used

23. Research Methodology

 

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2024/08/02 10:26

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