臨床ワークフローソリューション市場Clinical Workflow Solutions Market 臨床ワークフローソリューション市場:2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価 FMI社が発行した臨床ワークフローソリューションに関する最新市場調査レポートは、2015-2021年の世界産業分析と2022-20... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー臨床ワークフローソリューション市場:2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価FMI社が発行した臨床ワークフローソリューションに関する最新市場調査レポートは、2015-2021年の世界産業分析と2022-2032年の機会評価を提供しています。この調査では、最も重要な市場ダイナミクスを包括的に評価しています。過去と現在の成長パラメータを徹底的に調査した後、市場の成長見通しを最大限の精度で得ています。 市場セグメンテーション 世界の臨床ワークフローソリューション市場は、市場のあらゆる側面をカバーし、読者に完全な市場情報を提示するために詳細にセグメント化されています。 タイプ別 - データ統合ソリューション o EMR統合ソリューション o 医療画像統合ソリューション - リアルタイム通信ソリューション o ナースコール警報システム o ユニファイド・コミュニケーション(UC)ソリューション - 臨床ワークフロー自動化ソリューション o 患者フロー管理ソリューション o 看護&スタッフスケジューリングソリューション - ケアコラボレーションソリューション o 薬剤管理ソリューション o 周産期ケア管理ソリューション - ラウンドソリューション 用途別 - 病院 - 長期介護施設 - 外来ケアセンター 地域別 - 北米 - ヨーロッパ - アジア太平洋 - 中東・アフリカ - 南米 レポートの章立て エグゼクティブサマリー 臨床ワークフローソリューション市場のエグゼクティブサマリーには、世界市場の展望、需要サイドの動向、供給サイドの動向、またクラウドソーシングセキュリティのFMI分析と推奨事項などが含まれます。 第01章 市場概要 読者は、本章で臨床ワークフローソリューション市場の詳細なセグメンテーションと定義を見つけることができ、クラウドソーシングセキュリティの基本情報を理解するのに役立ちます。またこの章では、読者が臨床ワークフローソリューション市場レポートの市場カバレッジを理解するのに役立つ、市場範囲、分類、制限についても紹介しています。 第02章 市場の背景 この章では、製品処理方法の概要、消費者の購買パターンと傾向、政策展開と規制シナリオの詳細な分析を含みます。また、マクロ経済要因の詳細な分析も含まれており、世界GDP成長率見通し、世界産業付加価値、個人消費、支出、現代貿易の浸透、消費者物価指数などのトピックをカバーしています。また、本章では市場の理解を深めるために、予測要因(関連性と影響)、バリューチェーン分析、市場ダイナミクス(促進要因、阻害要因、機会)についても取り上げています。 第03章 世界の臨床ワークフローソリューション市場の需要分析2015-2021年および予測、2022-2032年 本章では、過去の市場価値(USD XX Mn)分析(2017-2021年)、現在および将来の市場価値(USD 90 Bn)および数量(16.7%MT)予測(2022-2032年)を掲載しています。予測は、前年比成長トレンド分析と絶対$の機会分析国に基づいています。 第04章 臨床ワークフローソリューションの世界市場:価格分析 タイプ別に、地域別価格分析(USD/MT)、世界平均価格分析ベンチマーク、価格設定に影響を与える主な要因などの価格分析を行っています。 第05章 臨床ワークフローソリューションの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:タイプ別 タイプ別に、臨床ワークフローソリューション市場は、データ統合ソリューション、リアルタイムコミュニケーションソリューション、臨床ワークフロー自動化ソリューション、ケアコラボレーションソリューション、ラウンディングソリューションに区分されます。また、鉱物タイプ別に基づく市場魅力度分析も提供しています。また、上記のタイプ別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。 第06章 臨床ワークフローソリューションの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:エンドユースアプリケーション別 エンドユースアプリケーション別に、臨床ワークフローソリューション市場は病院、長期ケア施設、外来ケアセンターに区分されます。本セクションでは、エンドユースアプリケーション別の市場魅力度分析も提供します。また、上記のエンドユースアプリケーション別の金額予測と前年比成長率比較も提供します。 第07章 臨床ワークフローソリューションの世界市場分析2015-2021年および予測2022-2032年:地域別 地域別では、北米、欧州、アジア太平洋、中東&アフリカ、南米をカバーしています。また、地域別の市場魅力度分析も掲載しています。また、読者は上記の全地域の価値予測とYoY成長率比較もご覧いただけます。 第08章 北米臨床ワークフローソリューション市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、北米地域における臨床ワークフローソリューションの成長について、米国とカナダを含む国別評価とともに詳細に分析します。読者は北米地域の異なるセグメントと国に基づく地域動向、規制、市場成長も見つけることができます。 第09章 ラテンアメリカの臨床ワークフローソリューション市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、ブラジル、メキシコ、チリ、アルゼンチン、ペルー、その他の中南米を含む国別評価とともに、中南米地域における臨床ワークフローソリューションの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、中南米地域における臨床ワークフローソリューション市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第10章 欧州の臨床ワークフローソリューション市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、ドイツ、イタリア、フランス、英国、スペイン、ロシア、北欧、ベネルクス、その他の欧州を含む国別評価とともに、欧州地域における臨床ワークフローソリューションの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における臨床ワークフローソリューション市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第11章 東アジアの臨床ワークフローソリューション市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、中国、日本、韓国を含む国別評価とともに、東アジア地域における臨床ワークフローソリューションの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における臨床ワークフローソリューション市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第12章 南アジアの臨床ワークフローソリューション市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、インド、インドネシア、マレーシア、タイ、その他の南アジアを含む国別評価とともに、南アジア地域における臨床ワークフローソリューションの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における臨床ワークフローソリューション市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第13章 中東およびアフリカの臨床ワークフローソリューション市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、GCC諸国、南アフリカ、北アフリカ、トルコ、その他のMEA地域を含む国別評価とともに、MEA地域における臨床ワークフローソリューションの成長に関する詳細な分析を掲載しています。読者は、地域市場における臨床ワークフローソリューション市場の成長に影響を与えている価格分析や地域動向など、いくつかの要因に関する詳細な情報を得ることができます。 第14章 主要国の臨床ワークフローソリューション市場分析2015-2021年および予測2022-2032年 本章では、世界の主要国において臨床ワークフローソリューション市場がどのように成長すると予測されるかについての洞察を提供します。 第15章 市場構造分析-グローバル評価 この章では、企業ダッシュボード、企業階層別の産業構造分析、2022E、トッププレイヤーの企業シェア分析、2022E、競合ベンチマーキング-マトリックスを掲載しています。 第16章 競合の深堀り(暫定リスト) 本章では、調査対象企業の会社概要、製品ポートフォリオ、市場セグメント別の収益性、売上高の足跡、SWOT分析、戦略概要を掲載しています。本レポートで取り上げている市場プレイヤーには、Allscripts Healthcare Solutions, Inc.、Cerner Corporation、NXGN Management LLC、McKesson Corporation、Koninklijke Philips N.V.、Hill-Rom Services, Inc.、Cisco、General Electric、Stanley Healthcare、Vocera Communications、ASCOM、Atenahealth Inc.などがあります。 第17章 前提条件と頭字語 この章では、臨床ワークフローソリューションレポートに含まれる情報と統計のベースとなる略語と仮定のリストを掲載しています。 第18章 調査方法 この章では、読者が臨床ワークフローソリューション市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために辿った調査方法を理解するのに役立ちます。 第19章 前提条件と頭字語 この章では、臨床ワークフローソリューションレポートに含まれる情報や統計の根拠となる略語や仮定のリストを掲載しています。 第20章 調査方法 この章では、読者が臨床ワークフローソリューション市場に関する様々な結論や重要な定性的・定量的情報を得るために行った調査方法を理解するのに役立ちます。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Investment Feasibility Matrix 3.5. PESTLE and Porter’s Analysis 3.6. Regulatory Landscape 3.6.1. By Key Regions 3.6.2. By Key Countries 4. Global Market Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2015-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Type, 2015-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2022-2032 5.3.1. Data Integration Solutions 5.3.1.1. EMR Integration Solutions 5.3.1.2. Medical Image Integration Solutions 5.3.2. Real-time Communication Solutions 5.3.2.1. Nurse Call Alert Systems 5.3.2.2. Unified Communication Solutions 5.3.3. Workflow Automation Solutions 5.3.3.1. Patient Flow Management Solutions 5.3.3.2. Nursing & Staff Scheduling Solutions 5.3.4. Care Collaboration Solutions 5.3.4.1. Medication Administration Solutions 5.3.4.2. Perinatal Care Management Solutions 5.3.4.3. Rounding Solutions 5.3.4.4. Other Care Collaboration Solutions 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2015-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2022-2032 6. Global Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By End Use 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By End Use, 2015-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By End Use, 2022-2032 6.3.1. Hospitals 6.3.2. Long-term Care Facilities 6.3.3. Ambulatory Care Centers 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2015-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2022-2032 7. Global Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 7.1. Introduction 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2015-2021 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 7.3.1. North America 7.3.2. Latin America 7.3.3. Europe 7.3.4. Asia Pacific 7.3.5. MEA 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region 8. North America Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 8.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 8.2.1. By Country 8.2.1.1. U.S. 8.2.1.2. Canada 8.2.2. By Type 8.2.3. By End Use 8.3. Market Attractiveness Analysis 8.3.1. By Country 8.3.2. By Type 8.3.3. By End Use 8.4. Key Takeaways 9. Latin America Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. Brazil 9.2.1.2. Mexico 9.2.1.3. Rest of Latin America 9.2.2. By Type 9.2.3. By End Use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Type 9.3.3. By End Use 9.4. Key Takeaways 10. Europe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Germany 10.2.1.2. Italy 10.2.1.3. France 10.2.1.4. U.K. 10.2.1.5. Spain 10.2.1.6. Russia 10.2.1.7. BENELUX 10.2.1.8. Rest of Europe 10.2.2. By Type 10.2.3. By End Use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Type 10.3.3. By End Use 10.4. Key Takeaways 11. Asia Pacific Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. China 11.2.1.2. Japan 11.2.1.3. South Korea 11.2.1.4. India 11.2.1.5. Rest of Asia Pacific 11.2.2. By Type 11.2.3. By End Use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Type 11.3.3. By End Use 11.4. Key Takeaways 12. MEA Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. GCC 12.2.1.2. Rest of MEA 12.2.2. By Type 12.2.3. By End Use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Type 12.3.3. By End Use 12.4. Key Takeaways 13. Key Countries Market Analysis 13.1. U.S. 13.1.1. Pricing Analysis 13.1.2. Market Share Analysis, 2021 13.1.2.1. By Type 13.1.2.2. By End Use 13.2. Canada 13.2.1. Pricing Analysis 13.2.2. Market Share Analysis, 2021 13.2.2.1. By Type 13.2.2.2. By End Use 13.3. Brazil 13.3.1. Pricing Analysis 13.3.2. Market Share Analysis, 2021 13.3.2.1. By Type 13.3.2.2. By End Use 13.4. Mexico 13.4.1. Pricing Analysis 13.4.2. Market Share Analysis, 2021 13.4.2.1. By Type 13.4.2.2. By End Use 13.5. Argentina 13.5.1. Pricing Analysis 13.5.2. Market Share Analysis, 2021 13.5.2.1. By Type 13.5.2.2. By End Use 13.6. Germany 13.6.1. Pricing Analysis 13.6.2. Market Share Analysis, 2021 13.6.2.1. By Type 13.6.2.2. By End Use 13.7. Italy 13.7.1. Pricing Analysis 13.7.2. Market Share Analysis, 2021 13.7.2.1. By Type 13.7.2.2. By End Use 13.8. France 13.8.1. Pricing Analysis 13.8.2. Market Share Analysis, 2021 13.8.2.1. By Type 13.8.2.2. By End Use 13.9. U.K. 13.9.1. Pricing Analysis 13.9.2. Market Share Analysis, 2021 13.9.2.1. By Type 13.9.2.2. By End Use 13.10. Spain 13.10.1. Pricing Analysis 13.10.2. Market Share Analysis, 2021 13.10.2.1. By Type 13.10.2.2. By End Use 13.11. Russia 13.11.1. Pricing Analysis 13.11.2. Market Share Analysis, 2021 13.11.2.1. By Type 13.11.2.2. By End Use 13.12. BENELUX 13.12.1. Pricing Analysis 13.12.2. Market Share Analysis, 2021 13.12.2.1. By Type 13.12.2.2. By End Use 13.13. China 13.13.1. Pricing Analysis 13.13.2. Market Share Analysis, 2021 13.13.2.1. By Type 13.13.2.2. By End Use 13.14. Japan 13.14.1. Pricing Analysis 13.14.2. Market Share Analysis, 2021 13.14.2.1. By Type 13.14.2.2. By End Use 13.15. South Korea 13.15.1. Pricing Analysis 13.15.2. Market Share Analysis, 2021 13.15.2.1. By Type 13.15.2.2. By End Use 13.16. India 13.16.1. Pricing Analysis 13.16.2. Market Share Analysis, 2021 13.16.2.1. By Type 13.16.2.2. By End Use 13.17. GCC Countries 13.17.1. Pricing Analysis 13.17.2. Market Share Analysis, 2021 13.17.2.1. By Type 13.17.2.2. By End Use 14. Market Structure Analysis 14.1. Competition Dashboard 14.2. Competition Benchmarking 14.3. Market Share Analysis of Top Players 14.3.1. By Regional 14.3.2. By Type 14.3.3. By End Use 15. Competition Analysis 15.1. Competition Deep Dive 15.1.1. Allscripts Healthcare Solutions, Inc. 15.1.1.1. Overview 15.1.1.2. Product Portfolio 15.1.1.3. Profitability by Market Segment 15.1.1.4. Sales Footprint 15.1.1.5. Strategy Overview 15.1.1.5.1. Marketing Strategy 15.1.1.5.2. Product Strategy 15.1.2. Cerner Corporation 15.1.2.1. Overview 15.1.2.2. Product Portfolio 15.1.2.3. Profitability by Market Segment 15.1.2.4. Sales Footprint 15.1.2.5. Strategy Overview 15.1.2.5.1. Marketing Strategy 15.1.2.5.2. Product Strategy 15.1.3. NXGN Management, LLC 15.1.3.1. Overview 15.1.3.2. Product Portfolio 15.1.3.3. Profitability by Market Segment 15.1.3.4. Sales Footprint 15.1.3.5. Strategy Overview 15.1.3.5.1. Marketing Strategy 15.1.3.5.2. Product Strategy 15.1.4. McKesson Corporation 15.1.4.1. Overview 15.1.4.2. Product Portfolio 15.1.4.3. Profitability by Market Segment 15.1.4.4. Sales Footprint 15.1.4.5. Strategy Overview 15.1.4.5.1. Marketing Strategy 15.1.4.5.2. Product Strategy 15.1.5. Koninklijke Philips N.V. 15.1.5.1. Overview 15.1.5.2. Product Portfolio 15.1.5.3. Profitability by Market Segment 15.1.5.4. Sales Footprint 15.1.5.5. Strategy Overview 15.1.5.5.1. Marketing Strategy 15.1.5.5.2. Product Strategy 15.1.6. Hill-Rom Services Inc. 15.1.6.1. Overview 15.1.6.2. Product Portfolio 15.1.6.3. Profitability by Market Segment 15.1.6.4. Sales Footprint 15.1.6.5. Strategy Overview 15.1.6.5.1. Marketing Strategy 15.1.6.5.2. Product Strategy 15.1.7. Cisco 15.1.7.1. Overview 15.1.7.2. Product Portfolio 15.1.7.3. Profitability by Market Segment 15.1.7.4. Sales Footprint 15.1.7.5. Strategy Overview 15.1.7.5.1. Marketing Strategy 15.1.7.5.2. Product Strategy 15.1.8. General Electric 15.1.8.1. Overview 15.1.8.2. Product Portfolio 15.1.8.3. Profitability by Market Segment 15.1.8.4. Sales Footprint 15.1.8.5. Strategy Overview 15.1.8.5.1. Marketing Strategy 15.1.8.5.2. Product Strategy 15.1.9. Stanley Healthcare 15.1.9.1. Overview 15.1.9.2. Product Portfolio 15.1.9.3. Profitability by Market Segment 15.1.9.4. Sales Footprint 15.1.9.5. Strategy Overview 15.1.9.5.1. Marketing Strategy 15.1.9.5.2. Product Strategy 15.1.10. Vocera Communications 15.1.10.1. Overview 15.1.10.2. Product Portfolio 15.1.10.3. Profitability by Market Segment 15.1.10.4. Sales Footprint 15.1.10.5. Strategy Overview 15.1.10.5.1. Marketing Strategy 15.1.10.5.2. Product Strategy 15.1.11. ASCOM 15.1.11.1. Overview 15.1.11.2. Product Portfolio 15.1.11.3. Profitability by Market Segment 15.1.11.4. Sales Footprint 15.1.11.5. Strategy Overview 15.1.11.5.1. Marketing Strategy 15.1.11.5.2. Product Strategy 15.1.12. Atenahealth Inc. 15.1.12.1. Overview 15.1.12.2. Product Portfolio 15.1.12.3. Profitability by Market Segment 15.1.12.4. Sales Footprint 15.1.12.5. Strategy Overview 15.1.12.5.1. Marketing Strategy 15.1.12.5.2. Product Strategy 16. Assumptions & Acronyms Used 17. Research Methodology
SummaryClinical Workflow Solutions Market: Global Industry Analysis 2015-2021 and Opportunity Assessment 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Investment Feasibility Matrix 3.5. PESTLE and Porter’s Analysis 3.6. Regulatory Landscape 3.6.1. By Key Regions 3.6.2. By Key Countries 4. Global Market Analysis 2015-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2015-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Type 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Type, 2015-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Type, 2022-2032 5.3.1. Data Integration Solutions 5.3.1.1. EMR Integration Solutions 5.3.1.2. Medical Image Integration Solutions 5.3.2. Real-time Communication Solutions 5.3.2.1. Nurse Call Alert Systems 5.3.2.2. Unified Communication Solutions 5.3.3. Workflow Automation Solutions 5.3.3.1. Patient Flow Management Solutions 5.3.3.2. Nursing & Staff Scheduling Solutions 5.3.4. Care Collaboration Solutions 5.3.4.1. Medication Administration Solutions 5.3.4.2. Perinatal Care Management Solutions 5.3.4.3. Rounding Solutions 5.3.4.4. Other Care Collaboration Solutions 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Type, 2015-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Type, 2022-2032 6. Global Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By End Use 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By End Use, 2015-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By End Use, 2022-2032 6.3.1. Hospitals 6.3.2. Long-term Care Facilities 6.3.3. Ambulatory Care Centers 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By End Use, 2015-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By End Use, 2022-2032 7. Global Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 7.1. Introduction 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2015-2021 7.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 7.3.1. North America 7.3.2. Latin America 7.3.3. Europe 7.3.4. Asia Pacific 7.3.5. MEA 7.4. Market Attractiveness Analysis By Region 8. North America Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 8.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 8.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 8.2.1. By Country 8.2.1.1. U.S. 8.2.1.2. Canada 8.2.2. By Type 8.2.3. By End Use 8.3. Market Attractiveness Analysis 8.3.1. By Country 8.3.2. By Type 8.3.3. By End Use 8.4. Key Takeaways 9. Latin America Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. Brazil 9.2.1.2. Mexico 9.2.1.3. Rest of Latin America 9.2.2. By Type 9.2.3. By End Use 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Type 9.3.3. By End Use 9.4. Key Takeaways 10. Europe Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Germany 10.2.1.2. Italy 10.2.1.3. France 10.2.1.4. U.K. 10.2.1.5. Spain 10.2.1.6. Russia 10.2.1.7. BENELUX 10.2.1.8. Rest of Europe 10.2.2. By Type 10.2.3. By End Use 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Type 10.3.3. By End Use 10.4. Key Takeaways 11. Asia Pacific Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. China 11.2.1.2. Japan 11.2.1.3. South Korea 11.2.1.4. India 11.2.1.5. Rest of Asia Pacific 11.2.2. By Type 11.2.3. By End Use 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Type 11.3.3. By End Use 11.4. Key Takeaways 12. MEA Market Analysis 2015-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2015-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. GCC 12.2.1.2. Rest of MEA 12.2.2. By Type 12.2.3. By End Use 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Type 12.3.3. By End Use 12.4. Key Takeaways 13. Key Countries Market Analysis 13.1. U.S. 13.1.1. Pricing Analysis 13.1.2. Market Share Analysis, 2021 13.1.2.1. By Type 13.1.2.2. By End Use 13.2. Canada 13.2.1. Pricing Analysis 13.2.2. Market Share Analysis, 2021 13.2.2.1. By Type 13.2.2.2. By End Use 13.3. Brazil 13.3.1. Pricing Analysis 13.3.2. Market Share Analysis, 2021 13.3.2.1. By Type 13.3.2.2. By End Use 13.4. Mexico 13.4.1. Pricing Analysis 13.4.2. Market Share Analysis, 2021 13.4.2.1. By Type 13.4.2.2. By End Use 13.5. Argentina 13.5.1. Pricing Analysis 13.5.2. Market Share Analysis, 2021 13.5.2.1. By Type 13.5.2.2. By End Use 13.6. Germany 13.6.1. Pricing Analysis 13.6.2. Market Share Analysis, 2021 13.6.2.1. By Type 13.6.2.2. By End Use 13.7. Italy 13.7.1. Pricing Analysis 13.7.2. Market Share Analysis, 2021 13.7.2.1. By Type 13.7.2.2. By End Use 13.8. France 13.8.1. Pricing Analysis 13.8.2. Market Share Analysis, 2021 13.8.2.1. By Type 13.8.2.2. By End Use 13.9. U.K. 13.9.1. Pricing Analysis 13.9.2. Market Share Analysis, 2021 13.9.2.1. By Type 13.9.2.2. By End Use 13.10. Spain 13.10.1. Pricing Analysis 13.10.2. Market Share Analysis, 2021 13.10.2.1. By Type 13.10.2.2. By End Use 13.11. Russia 13.11.1. Pricing Analysis 13.11.2. Market Share Analysis, 2021 13.11.2.1. By Type 13.11.2.2. By End Use 13.12. BENELUX 13.12.1. Pricing Analysis 13.12.2. Market Share Analysis, 2021 13.12.2.1. By Type 13.12.2.2. By End Use 13.13. China 13.13.1. Pricing Analysis 13.13.2. Market Share Analysis, 2021 13.13.2.1. By Type 13.13.2.2. By End Use 13.14. Japan 13.14.1. Pricing Analysis 13.14.2. Market Share Analysis, 2021 13.14.2.1. By Type 13.14.2.2. By End Use 13.15. South Korea 13.15.1. Pricing Analysis 13.15.2. Market Share Analysis, 2021 13.15.2.1. By Type 13.15.2.2. By End Use 13.16. India 13.16.1. Pricing Analysis 13.16.2. Market Share Analysis, 2021 13.16.2.1. By Type 13.16.2.2. By End Use 13.17. GCC Countries 13.17.1. Pricing Analysis 13.17.2. Market Share Analysis, 2021 13.17.2.1. By Type 13.17.2.2. By End Use 14. Market Structure Analysis 14.1. Competition Dashboard 14.2. Competition Benchmarking 14.3. Market Share Analysis of Top Players 14.3.1. By Regional 14.3.2. By Type 14.3.3. By End Use 15. Competition Analysis 15.1. Competition Deep Dive 15.1.1. Allscripts Healthcare Solutions, Inc. 15.1.1.1. Overview 15.1.1.2. Product Portfolio 15.1.1.3. Profitability by Market Segment 15.1.1.4. Sales Footprint 15.1.1.5. Strategy Overview 15.1.1.5.1. Marketing Strategy 15.1.1.5.2. Product Strategy 15.1.2. Cerner Corporation 15.1.2.1. Overview 15.1.2.2. Product Portfolio 15.1.2.3. Profitability by Market Segment 15.1.2.4. Sales Footprint 15.1.2.5. Strategy Overview 15.1.2.5.1. Marketing Strategy 15.1.2.5.2. Product Strategy 15.1.3. NXGN Management, LLC 15.1.3.1. Overview 15.1.3.2. Product Portfolio 15.1.3.3. Profitability by Market Segment 15.1.3.4. Sales Footprint 15.1.3.5. Strategy Overview 15.1.3.5.1. Marketing Strategy 15.1.3.5.2. Product Strategy 15.1.4. McKesson Corporation 15.1.4.1. Overview 15.1.4.2. Product Portfolio 15.1.4.3. Profitability by Market Segment 15.1.4.4. Sales Footprint 15.1.4.5. Strategy Overview 15.1.4.5.1. Marketing Strategy 15.1.4.5.2. Product Strategy 15.1.5. Koninklijke Philips N.V. 15.1.5.1. Overview 15.1.5.2. Product Portfolio 15.1.5.3. Profitability by Market Segment 15.1.5.4. Sales Footprint 15.1.5.5. Strategy Overview 15.1.5.5.1. Marketing Strategy 15.1.5.5.2. Product Strategy 15.1.6. Hill-Rom Services Inc. 15.1.6.1. Overview 15.1.6.2. Product Portfolio 15.1.6.3. Profitability by Market Segment 15.1.6.4. Sales Footprint 15.1.6.5. Strategy Overview 15.1.6.5.1. Marketing Strategy 15.1.6.5.2. Product Strategy 15.1.7. Cisco 15.1.7.1. Overview 15.1.7.2. Product Portfolio 15.1.7.3. Profitability by Market Segment 15.1.7.4. Sales Footprint 15.1.7.5. Strategy Overview 15.1.7.5.1. Marketing Strategy 15.1.7.5.2. Product Strategy 15.1.8. General Electric 15.1.8.1. Overview 15.1.8.2. Product Portfolio 15.1.8.3. Profitability by Market Segment 15.1.8.4. Sales Footprint 15.1.8.5. Strategy Overview 15.1.8.5.1. Marketing Strategy 15.1.8.5.2. Product Strategy 15.1.9. Stanley Healthcare 15.1.9.1. Overview 15.1.9.2. Product Portfolio 15.1.9.3. Profitability by Market Segment 15.1.9.4. Sales Footprint 15.1.9.5. Strategy Overview 15.1.9.5.1. Marketing Strategy 15.1.9.5.2. Product Strategy 15.1.10. Vocera Communications 15.1.10.1. Overview 15.1.10.2. Product Portfolio 15.1.10.3. Profitability by Market Segment 15.1.10.4. Sales Footprint 15.1.10.5. Strategy Overview 15.1.10.5.1. Marketing Strategy 15.1.10.5.2. Product Strategy 15.1.11. ASCOM 15.1.11.1. Overview 15.1.11.2. Product Portfolio 15.1.11.3. Profitability by Market Segment 15.1.11.4. Sales Footprint 15.1.11.5. Strategy Overview 15.1.11.5.1. Marketing Strategy 15.1.11.5.2. Product Strategy 15.1.12. Atenahealth Inc. 15.1.12.1. Overview 15.1.12.2. Product Portfolio 15.1.12.3. Profitability by Market Segment 15.1.12.4. Sales Footprint 15.1.12.5. Strategy Overview 15.1.12.5.1. Marketing Strategy 15.1.12.5.2. Product Strategy 16. Assumptions & Acronyms Used 17. Research Methodology
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野の最新刊レポート
Future Market Insights社の技術分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Future Market Insights社はどのような調査会社ですか?Future Market Insights(FMI)は世界の広範な地域および産業を対象にした調査レポートを出版しています。 弊社ウェブサイトに掲載のないタイトルも全てお取り扱い可能ですので... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |