トランジット・チケッティング市場Transit Ticketing Market トランジット・チケッティング市場はじめに 軽量で高速な発券手段は、民間交通機関ではすでに実用化されているが(空港のパームスキャン高速レーンなど)、公共交通機関でも交通機関発券システムを通じて同様... もっと見る
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サマリートランジット・チケッティング市場はじめに軽量で高速な発券手段は、民間交通機関ではすでに実用化されているが(空港のパームスキャン高速レーンなど)、公共交通機関でも交通機関発券システムを通じて同様のメリットがある。交通機関の発券は、運行会社や交通機関にとって、運賃を徴収するための重要かつ中核的な業務である。 毎日、あるいは頻繁に旅行する人々にとって、チケットの購入は悩みの種である。購入手続きはストレスが多く、低所得者層には購入しにくいという問題がある。スマートカードやスマートフォンのような高速システムが登場したことで、この市場は新たな高みに到達した。人々は今、このようなプリペイド式や使いやすいオプションを買いたいと考えている。その理由は、手続きが簡単で、何よりも行列に並ぶよりも時間とエネルギーを節約できるからだ。トランジット・チケッティング・ソリューションは、空港のパーム・スキャン・ファスト・トラック・レーンのようなシステム・カテゴリーでより多くの発展を見ており、このような他のデバイスはトランジット・チケッティング市場で徐々に商品化されている。 トランジット・チケッティング市場:推進要因と課題 トランジット・チケッティング市場の原動力のひとつは、トランジット・チケッティング・システムへの手頃で容易なアクセスである。これは、交通機関のチケット市場に大きな影響を与え、市場の重要な原動力となっている。また、スマートデバイス文化の導入と成功も、乗り物チケット市場の推進力となっています。世界的にスマートテクノロジーの導入率が高く、乗り物チケット市場におけるスマートチケットの導入が増加しているからです。 トランジットチケッティング市場の主な阻害要因となっているのは、資本コストと運用コストの増加、不必要なシステムの複雑さである。また、その他の阻害要因としては、運営コストを削減し、新たな利用者を獲得するための新たな決済方法の必要性が挙げられる。また、レガシー、相互運用性、アップグレード可能なセキュリティをサポートする将来性のあるシステムが必要であるが、これは現在、交通機関向けチケット市場には存在しない。 交通機関のチケット市場セグメンテーション トランジット・チケッティング市場は、製品、システム、アプリケーション、地域によって細分化される。 コンポーネントベースでは、トランジット・チケッティング市場は以下のようにセグメント化される: 券売機 Eチケット Eキオスク E-トール これらは、乗車券が利用可能な交通機関発券の主要製品である。 システム別では、交通機関チケット市場は以下のように区分される: スマートカード スマートフォン アプリケーション別では、交通機関チケット市場は次のように区分される: 鉄道・メトロ バス 個人車両 航空会社 船舶 トランジット・チケッティング市場市場参加者 バリューチェーン全体で確認されている世界のトランジットチケッティング市場の市場参加者の例としては、トランジットチケッティング市場のRambus Incorporated、Infineon Technologies AG、AEP Ticketing Solutions、Accenture Plc、Gemalto NV、NXP Semiconductors、HID、CPI Card Group Inc.、Cubic Corp.、Xerox Corp.などが挙げられます。 トランジット・チケッティング市場地域別概要 地域別では、世界の交通機関チケット市場は、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、CIS&ロシア、日本を除くアジア太平洋地域、日本、中東&アフリカに区分される。これらすべての地域の中で、北米は鉄道輸送などのアプリケーションでトランジット・チケッティングの早期導入、またトランジット・チケッティング市場における同地域の既存プレイヤーの増加により、予測期間中、世界のトランジット・チケッティング市場で主要な市場シェアを占めると予想されます。日本を除くアジア太平洋地域のトランジット・チケッティング市場は、予測期間中に最も急成長すると予想されています。これは、インドや中華圏などの国々でトランジット・チケッティング・システムへの技術支出が増加していること、また、同地域で費用対効果の高いトランジット・チケッティング製品に対する需要が急増していることによります。また、インドやシンガポールのような国々では公共交通機関の普及率が高いため、日本を除くアジア太平洋地域のトランジット・チケッティング市場の機会も高い。 この調査レポートは、市場の包括的な評価を提示し、思慮深い洞察、事実、過去のデータ、統計的に裏付けられ業界で検証された市場データを含んでいます。また、適切な仮定と方法論を用いた予測も含まれています。この調査レポートは、地域、製品、システム、用途などの市場セグメントに応じた分析と情報を提供しています。 本レポートでは、以下の項目について網羅的に分析しています、 市場セグメント 市場ダイナミクス 過去の市場規模(2013年~2017年 市場規模および予測、2018年~2028年 需給バリューチェーン 現在の動向/課題/チャレンジ 競合・参入企業 市場バリューチェーン 市場促進要因と阻害要因 地域別分析 北米 米国 カナダ ラテンアメリカ ブラジル メキシコ アルゼンチン チリ ペルー その他の中南米諸国 欧州 EU - 4(ドイツ、フランス、イタリア、スペイン) 英国 ベネルクス(ベルギー、オランダ、ルクセンブルク) ノルディック(ノルウェー、デンマーク、アイスランド、スウェーデン) 東欧(ポーランド、ウクライナ、チェコなど) その他のヨーロッパ CIS & ロシア 日本 APEJ グレーターチャイナ インド 韓国 ASEAN諸国 その他のAPEJ諸国 中東・アフリカ GCC諸国 トルコ イラン イスラエル 南アフリカ その他のMEA 本レポートは、業界アナリストによる直接情報、定性的・定量的評価、業界専門家およびバリューチェーン全体にわたる業界参加者からのインプットをまとめたものです。本レポートでは、セグメントごとの市場魅力とともに、親市場の動向、マクロ経済指標、支配要因について詳細に分析しています。また、様々な市場要因が市場セグメントや地域に与える定性的な影響もマッピングしています。 レポートのハイライト 親市場の詳細な概要 業界の市場ダイナミクスの変化 詳細な市場セグメンテーション 過去、現在、予測市場規模(金額ベース 最近の業界動向と発展 競合他社の状況 主要企業の戦略と製品提供 有望な成長を示す潜在的かつニッチなセグメント/地域 市場パフォーマンスに対する中立的な視点 市場プレーヤーが市場での足跡を維持・強化するための必携情報 注 - レポートに記載されている事実、意見、分析はすべて各アナリストのものです。これらは必ずしもFuture Market Insightsの正式な立場や見解を反映するものではありません。 目次1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Investment Feasibility Matrix 3.5. Value Chain Analysis 3.5.1. Profit Margin Analysis 3.5.2. Service Providers 3.6. PESTLE and Porter’s Analysis 3.7. Regulatory Landscape 3.7.1. By Key Regions 3.7.2. By Key Countries 3.8. Regional Parent Market Outlook 4. Global Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Component 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Component, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Component, 2022-2032 5.3.1. Ticket Machine 5.3.2. E-Ticket 5.3.3. E-Kiosk 5.3.4. E-Toll 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Component, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Component, 2022-2032 6. Global Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By System 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By System, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By System, 2022-2032 6.3.1. Smart Card 6.3.2. Smart Phone 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By System, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By System, 2022-2032 7. Global Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Application, 2017-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032 7.3.1. Railways & Metros 7.3.2. Buses 7.3.3. Personal Vehicles 7.3.4. Airlines 7.3.5. Ships 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032 8. Global Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 8.1. Introduction 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021 8.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. East Asia 8.3.5. South Asia & Pacific 8.3.6. MEA 8.4. Market Attractiveness Analysis By Region 9. North America Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Component 9.2.3. By System 9.2.4. By Application 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Component 9.3.3. By System 9.3.4. By Application 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Mexico 10.2.1.2. Brazil 10.2.1.3. Rest of Latin America 10.2.2. By Component 10.2.3. By System 10.2.4. By Application 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Component 10.3.3. By System 10.3.4. By Application 10.4. Key Takeaways 11. Europe Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Spain 11.2.1.6. BENELUX 11.2.1.7. Russia 11.2.1.8. Rest of Europe 11.2.2. By Component 11.2.3. By System 11.2.4. By Application 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Component 11.3.3. By System 11.3.4. By Application 11.4. Key Takeaways 12. East Asia Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.2. By Component 12.2.3. By System 12.2.4. By Application 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Component 12.3.3. By System 12.3.4. By Application 12.4. Key Takeaways 13. South Asia & Pacific Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. India 13.2.1.2. ASEAN 13.2.1.3. Australia and New Zealand 13.2.1.4. Rest of South Asia & Pacific 13.2.2. By Component 13.2.3. By System 13.2.4. By Application 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Component 13.3.3. By System 13.3.4. By Application 13.4. Key Takeaways 14. MEA Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 14.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. GCC Countries 14.2.1.2. Turkey 14.2.1.3. South Africa 14.2.1.4. Rest of MEA 14.2.2. By Component 14.2.3. By System 14.2.4. By Application 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Component 14.3.3. By System 14.3.4. By Application 14.4. Key Takeaways 15. Key Countries Transit Ticketing Market Analysis 15.1. U.S. 15.1.1. Pricing Analysis 15.1.2. Market Share Analysis, 2021 15.1.2.1. By Component 15.1.2.2. By System 15.1.2.3. By Application 15.2. Canada 15.2.1. Pricing Analysis 15.2.2. Market Share Analysis, 2021 15.2.2.1. By Component 15.2.2.2. By System 15.2.2.3. By Application 15.3. Mexico 15.3.1. Pricing Analysis 15.3.2. Market Share Analysis, 2021 15.3.2.1. By Component 15.3.2.2. By System 15.3.2.3. By Application 15.4. Brazil 15.4.1. Pricing Analysis 15.4.2. Market Share Analysis, 2021 15.4.2.1. By Component 15.4.2.2. By System 15.4.2.3. By Application 15.5. Germany 15.5.1. Pricing Analysis 15.5.2. Market Share Analysis, 2021 15.5.2.1. By Component 15.5.2.2. By System 15.5.2.3. By Application 15.6. Italy 15.6.1. Pricing Analysis 15.6.2. Market Share Analysis, 2021 15.6.2.1. By Component 15.6.2.2. By System 15.6.2.3. By Application 15.7. France 15.7.1. Pricing Analysis 15.7.2. Market Share Analysis, 2021 15.7.2.1. By Component 15.7.2.2. By System 15.7.2.3. By Application 15.8. U.K. 15.8.1. Pricing Analysis 15.8.2. Market Share Analysis, 2021 15.8.2.1. By Component 15.8.2.2. By System 15.8.2.3. By Application 15.9. Spain 15.9.1. Pricing Analysis 15.9.2. Market Share Analysis, 2021 15.9.2.1. By Component 15.9.2.2. By System 15.9.2.3. By Application 15.10. BENELUX 15.10.1. Pricing Analysis 15.10.2. Market Share Analysis, 2021 15.10.2.1. By Component 15.10.2.2. By System 15.10.2.3. By Application 15.11. Russia 15.11.1. Pricing Analysis 15.11.2. Market Share Analysis, 2021 15.11.2.1. By Component 15.11.2.2. By System 15.11.2.3. By Application 15.12. China 15.12.1. Pricing Analysis 15.12.2. Market Share Analysis, 2021 15.12.2.1. By Component 15.12.2.2. By System 15.12.2.3. By Application 15.13. Japan 15.13.1. Pricing Analysis 15.13.2. Market Share Analysis, 2021 15.13.2.1. By Component 15.13.2.2. By System 15.13.2.3. By Application 15.14. South Korea 15.14.1. Pricing Analysis 15.14.2. Market Share Analysis, 2021 15.14.2.1. By Component 15.14.2.2. By System 15.14.2.3. By Application 15.15. India 15.15.1. Pricing Analysis 15.15.2. Market Share Analysis, 2021 15.15.2.1. By Component 15.15.2.2. By System 15.15.2.3. By Application 15.16. ASEAN 15.16.1. Pricing Analysis 15.16.2. Market Share Analysis, 2021 15.16.2.1. By Component 15.16.2.2. By System 15.16.2.3. By Application 15.17. Australia and New Zealand 15.17.1. Pricing Analysis 15.17.2. Market Share Analysis, 2021 15.17.2.1. By Component 15.17.2.2. By System 15.17.2.3. By Application 15.18. GCC Countries 15.18.1. Pricing Analysis 15.18.2. Market Share Analysis, 2021 15.18.2.1. By Component 15.18.2.2. By System 15.18.2.3. By Application 15.19. Turkey 15.19.1. Pricing Analysis 15.19.2. Market Share Analysis, 2021 15.19.2.1. By Component 15.19.2.2. By System 15.19.2.3. By Application 15.20. South Africa 15.20.1. Pricing Analysis 15.20.2. Market Share Analysis, 2021 15.20.2.1. By Component 15.20.2.2. By System 15.20.2.3. By Application 16. Market Structure Analysis 16.1. Competition Dashboard 16.2. Competition Benchmarking 16.3. Market Share Analysis of Top Players 16.3.1. By Regional 16.3.2. By Component 16.3.3. By System 16.3.4. By Application 17. Competition Analysis 17.1. Competition Deep Dive 17.1.1. Rambus Incorporated 17.1.1.1. Overview 17.1.1.2. Product Portfolio 17.1.1.3. Profitability by Market Segments 17.1.1.4. Sales Footprint 17.1.1.5. Strategy Overview 17.1.1.5.1. Marketing Strategy 17.1.1.5.2. Product Strategy 17.1.1.5.3. Channel Strategy 17.1.2. Infineon Technologies AG 17.1.2.1. Overview 17.1.2.2. Product Portfolio 17.1.2.3. Profitability by Market Segments 17.1.2.4. Sales Footprint 17.1.2.5. Strategy Overview 17.1.2.5.1. Marketing Strategy 17.1.2.5.2. Product Strategy 17.1.2.5.3. Channel Strategy 17.1.3. AEP Ticketing Solutions 17.1.3.1. Overview 17.1.3.2. Product Portfolio 17.1.3.3. Profitability by Market Segments 17.1.3.4. Sales Footprint 17.1.3.5. Strategy Overview 17.1.3.5.1. Marketing Strategy 17.1.3.5.2. Product Strategy 17.1.3.5.3. Channel Strategy 17.1.4. Accenture Plc 17.1.4.1. Overview 17.1.4.2. Product Portfolio 17.1.4.3. Profitability by Market Segments 17.1.4.4. Sales Footprint 17.1.4.5. Strategy Overview 17.1.4.5.1. Marketing Strategy 17.1.4.5.2. Product Strategy 17.1.4.5.3. Channel Strategy 17.1.5. Thales Group 17.1.5.1. Overview 17.1.5.2. Product Portfolio 17.1.5.3. Profitability by Market Segments 17.1.5.4. Sales Footprint 17.1.5.5. Strategy Overview 17.1.5.5.1. Marketing Strategy 17.1.5.5.2. Product Strategy 17.1.5.5.3. Channel Strategy 17.1.6. NXP Semiconductors 17.1.6.1. Overview 17.1.6.2. Product Portfolio 17.1.6.3. Profitability by Market Segments 17.1.6.4. Sales Footprint 17.1.6.5. Strategy Overview 17.1.6.5.1. Marketing Strategy 17.1.6.5.2. Product Strategy 17.1.6.5.3. Channel Strategy 17.1.7. HID 17.1.7.1. Overview 17.1.7.2. Product Portfolio 17.1.7.3. Profitability by Market Segments 17.1.7.4. Sales Footprint 17.1.7.5. Strategy Overview 17.1.7.5.1. Marketing Strategy 17.1.7.5.2. Product Strategy 17.1.7.5.3. Channel Strategy 17.1.8. CPI Card Group Inc. 17.1.8.1. Overview 17.1.8.2. Product Portfolio 17.1.8.3. Profitability by Market Segments 17.1.8.4. Sales Footprint 17.1.8.5. Strategy Overview 17.1.8.5.1. Marketing Strategy 17.1.8.5.2. Product Strategy 17.1.8.5.3. Channel Strategy 17.1.9. Cubic Corp. 17.1.9.1. Overview 17.1.9.2. Product Portfolio 17.1.9.3. Profitability by Market Segments 17.1.9.4. Sales Footprint 17.1.9.5. Strategy Overview 17.1.9.5.1. Marketing Strategy 17.1.9.5.2. Product Strategy 17.1.9.5.3. Channel Strategy 17.1.10. Xerox Corp 17.1.10.1. Overview 17.1.10.2. Product Portfolio 17.1.10.3. Profitability by Market Segments 17.1.10.4. Sales Footprint 17.1.10.5. Strategy Overview 17.1.10.5.1. Marketing Strategy 17.1.10.5.2. Product Strategy 17.1.10.5.3. Channel Strategy 18. Assumptions & Acronyms Used 19. Research Methodology
SummaryTransit Ticketing Market: Introduction Table of Contents1. Executive Summary1.1. Global Market Outlook 1.2. Demand-side Trends 1.3. Supply-side Trends 1.4. Technology Roadmap Analysis 1.5. Analysis and Recommendations 2. Market Overview 2.1. Market Coverage / Taxonomy 2.2. Market Definition / Scope / Limitations 3. Market Background 3.1. Market Dynamics 3.1.1. Drivers 3.1.2. Restraints 3.1.3. Opportunity 3.1.4. Trends 3.2. Scenario Forecast 3.2.1. Demand in Optimistic Scenario 3.2.2. Demand in Likely Scenario 3.2.3. Demand in Conservative Scenario 3.3. Opportunity Map Analysis 3.4. Investment Feasibility Matrix 3.5. Value Chain Analysis 3.5.1. Profit Margin Analysis 3.5.2. Service Providers 3.6. PESTLE and Porter’s Analysis 3.7. Regulatory Landscape 3.7.1. By Key Regions 3.7.2. By Key Countries 3.8. Regional Parent Market Outlook 4. Global Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast, 2022-2032 4.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis, 2017-2021 4.2. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Projections, 2022-2032 4.2.1. Y-o-Y Growth Trend Analysis 4.2.2. Absolute $ Opportunity Analysis 5. Global Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Component 5.1. Introduction / Key Findings 5.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Component, 2017-2021 5.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Component, 2022-2032 5.3.1. Ticket Machine 5.3.2. E-Ticket 5.3.3. E-Kiosk 5.3.4. E-Toll 5.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Component, 2017-2021 5.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Component, 2022-2032 6. Global Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By System 6.1. Introduction / Key Findings 6.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By System, 2017-2021 6.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By System, 2022-2032 6.3.1. Smart Card 6.3.2. Smart Phone 6.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By System, 2017-2021 6.5. Absolute $ Opportunity Analysis By System, 2022-2032 7. Global Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Application 7.1. Introduction / Key Findings 7.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Application, 2017-2021 7.3. Current and Future Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Application, 2022-2032 7.3.1. Railways & Metros 7.3.2. Buses 7.3.3. Personal Vehicles 7.3.4. Airlines 7.3.5. Ships 7.4. Y-o-Y Growth Trend Analysis By Application, 2017-2021 7.5. Absolute $ Opportunity Analysis By Application, 2022-2032 8. Global Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Region 8.1. Introduction 8.2. Historical Market Size Value (US$ Mn) Analysis By Region, 2017-2021 8.3. Current Market Size Value (US$ Mn) Analysis and Forecast By Region, 2022-2032 8.3.1. North America 8.3.2. Latin America 8.3.3. Europe 8.3.4. East Asia 8.3.5. South Asia & Pacific 8.3.6. MEA 8.4. Market Attractiveness Analysis By Region 9. North America Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 9.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 9.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 9.2.1. By Country 9.2.1.1. U.S. 9.2.1.2. Canada 9.2.2. By Component 9.2.3. By System 9.2.4. By Application 9.3. Market Attractiveness Analysis 9.3.1. By Country 9.3.2. By Component 9.3.3. By System 9.3.4. By Application 9.4. Key Takeaways 10. Latin America Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 10.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 10.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 10.2.1. By Country 10.2.1.1. Mexico 10.2.1.2. Brazil 10.2.1.3. Rest of Latin America 10.2.2. By Component 10.2.3. By System 10.2.4. By Application 10.3. Market Attractiveness Analysis 10.3.1. By Country 10.3.2. By Component 10.3.3. By System 10.3.4. By Application 10.4. Key Takeaways 11. Europe Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 11.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 11.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 11.2.1. By Country 11.2.1.1. Germany 11.2.1.2. Italy 11.2.1.3. France 11.2.1.4. U.K. 11.2.1.5. Spain 11.2.1.6. BENELUX 11.2.1.7. Russia 11.2.1.8. Rest of Europe 11.2.2. By Component 11.2.3. By System 11.2.4. By Application 11.3. Market Attractiveness Analysis 11.3.1. By Country 11.3.2. By Component 11.3.3. By System 11.3.4. By Application 11.4. Key Takeaways 12. East Asia Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 12.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 12.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 12.2.1. By Country 12.2.1.1. China 12.2.1.2. Japan 12.2.1.3. South Korea 12.2.2. By Component 12.2.3. By System 12.2.4. By Application 12.3. Market Attractiveness Analysis 12.3.1. By Country 12.3.2. By Component 12.3.3. By System 12.3.4. By Application 12.4. Key Takeaways 13. South Asia & Pacific Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 13.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 13.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 13.2.1. By Country 13.2.1.1. India 13.2.1.2. ASEAN 13.2.1.3. Australia and New Zealand 13.2.1.4. Rest of South Asia & Pacific 13.2.2. By Component 13.2.3. By System 13.2.4. By Application 13.3. Market Attractiveness Analysis 13.3.1. By Country 13.3.2. By Component 13.3.3. By System 13.3.4. By Application 13.4. Key Takeaways 14. MEA Transit Ticketing Market Analysis 2017-2021 and Forecast 2022-2032, By Country 14.1. Historical Market Size Value (US$ Mn) Trend Analysis By Market Taxonomy, 2017-2021 14.2. Market Size Value (US$ Mn) Forecast By Market Taxonomy, 2022-2032 14.2.1. By Country 14.2.1.1. GCC Countries 14.2.1.2. Turkey 14.2.1.3. South Africa 14.2.1.4. Rest of MEA 14.2.2. By Component 14.2.3. By System 14.2.4. By Application 14.3. Market Attractiveness Analysis 14.3.1. By Country 14.3.2. By Component 14.3.3. By System 14.3.4. By Application 14.4. Key Takeaways 15. Key Countries Transit Ticketing Market Analysis 15.1. U.S. 15.1.1. Pricing Analysis 15.1.2. Market Share Analysis, 2021 15.1.2.1. By Component 15.1.2.2. By System 15.1.2.3. By Application 15.2. Canada 15.2.1. Pricing Analysis 15.2.2. Market Share Analysis, 2021 15.2.2.1. By Component 15.2.2.2. By System 15.2.2.3. By Application 15.3. Mexico 15.3.1. Pricing Analysis 15.3.2. Market Share Analysis, 2021 15.3.2.1. By Component 15.3.2.2. By System 15.3.2.3. By Application 15.4. Brazil 15.4.1. Pricing Analysis 15.4.2. Market Share Analysis, 2021 15.4.2.1. By Component 15.4.2.2. By System 15.4.2.3. By Application 15.5. Germany 15.5.1. Pricing Analysis 15.5.2. Market Share Analysis, 2021 15.5.2.1. By Component 15.5.2.2. By System 15.5.2.3. By Application 15.6. Italy 15.6.1. Pricing Analysis 15.6.2. Market Share Analysis, 2021 15.6.2.1. By Component 15.6.2.2. By System 15.6.2.3. By Application 15.7. France 15.7.1. Pricing Analysis 15.7.2. Market Share Analysis, 2021 15.7.2.1. By Component 15.7.2.2. By System 15.7.2.3. By Application 15.8. U.K. 15.8.1. Pricing Analysis 15.8.2. Market Share Analysis, 2021 15.8.2.1. By Component 15.8.2.2. By System 15.8.2.3. By Application 15.9. Spain 15.9.1. Pricing Analysis 15.9.2. Market Share Analysis, 2021 15.9.2.1. By Component 15.9.2.2. By System 15.9.2.3. By Application 15.10. BENELUX 15.10.1. Pricing Analysis 15.10.2. Market Share Analysis, 2021 15.10.2.1. By Component 15.10.2.2. By System 15.10.2.3. By Application 15.11. Russia 15.11.1. Pricing Analysis 15.11.2. Market Share Analysis, 2021 15.11.2.1. By Component 15.11.2.2. By System 15.11.2.3. By Application 15.12. China 15.12.1. Pricing Analysis 15.12.2. Market Share Analysis, 2021 15.12.2.1. By Component 15.12.2.2. By System 15.12.2.3. By Application 15.13. Japan 15.13.1. Pricing Analysis 15.13.2. Market Share Analysis, 2021 15.13.2.1. By Component 15.13.2.2. By System 15.13.2.3. By Application 15.14. South Korea 15.14.1. Pricing Analysis 15.14.2. Market Share Analysis, 2021 15.14.2.1. By Component 15.14.2.2. By System 15.14.2.3. By Application 15.15. India 15.15.1. Pricing Analysis 15.15.2. Market Share Analysis, 2021 15.15.2.1. By Component 15.15.2.2. By System 15.15.2.3. By Application 15.16. ASEAN 15.16.1. Pricing Analysis 15.16.2. Market Share Analysis, 2021 15.16.2.1. By Component 15.16.2.2. By System 15.16.2.3. By Application 15.17. Australia and New Zealand 15.17.1. Pricing Analysis 15.17.2. Market Share Analysis, 2021 15.17.2.1. By Component 15.17.2.2. By System 15.17.2.3. By Application 15.18. GCC Countries 15.18.1. Pricing Analysis 15.18.2. Market Share Analysis, 2021 15.18.2.1. By Component 15.18.2.2. By System 15.18.2.3. By Application 15.19. Turkey 15.19.1. Pricing Analysis 15.19.2. Market Share Analysis, 2021 15.19.2.1. By Component 15.19.2.2. By System 15.19.2.3. By Application 15.20. South Africa 15.20.1. Pricing Analysis 15.20.2. Market Share Analysis, 2021 15.20.2.1. By Component 15.20.2.2. By System 15.20.2.3. By Application 16. Market Structure Analysis 16.1. Competition Dashboard 16.2. Competition Benchmarking 16.3. Market Share Analysis of Top Players 16.3.1. By Regional 16.3.2. By Component 16.3.3. By System 16.3.4. By Application 17. Competition Analysis 17.1. Competition Deep Dive 17.1.1. Rambus Incorporated 17.1.1.1. Overview 17.1.1.2. Product Portfolio 17.1.1.3. Profitability by Market Segments 17.1.1.4. Sales Footprint 17.1.1.5. Strategy Overview 17.1.1.5.1. Marketing Strategy 17.1.1.5.2. Product Strategy 17.1.1.5.3. Channel Strategy 17.1.2. Infineon Technologies AG 17.1.2.1. Overview 17.1.2.2. Product Portfolio 17.1.2.3. Profitability by Market Segments 17.1.2.4. Sales Footprint 17.1.2.5. Strategy Overview 17.1.2.5.1. Marketing Strategy 17.1.2.5.2. Product Strategy 17.1.2.5.3. Channel Strategy 17.1.3. AEP Ticketing Solutions 17.1.3.1. Overview 17.1.3.2. Product Portfolio 17.1.3.3. Profitability by Market Segments 17.1.3.4. Sales Footprint 17.1.3.5. Strategy Overview 17.1.3.5.1. Marketing Strategy 17.1.3.5.2. Product Strategy 17.1.3.5.3. Channel Strategy 17.1.4. Accenture Plc 17.1.4.1. Overview 17.1.4.2. Product Portfolio 17.1.4.3. Profitability by Market Segments 17.1.4.4. Sales Footprint 17.1.4.5. Strategy Overview 17.1.4.5.1. Marketing Strategy 17.1.4.5.2. Product Strategy 17.1.4.5.3. Channel Strategy 17.1.5. Thales Group 17.1.5.1. Overview 17.1.5.2. Product Portfolio 17.1.5.3. Profitability by Market Segments 17.1.5.4. Sales Footprint 17.1.5.5. Strategy Overview 17.1.5.5.1. Marketing Strategy 17.1.5.5.2. Product Strategy 17.1.5.5.3. Channel Strategy 17.1.6. NXP Semiconductors 17.1.6.1. Overview 17.1.6.2. Product Portfolio 17.1.6.3. Profitability by Market Segments 17.1.6.4. Sales Footprint 17.1.6.5. Strategy Overview 17.1.6.5.1. Marketing Strategy 17.1.6.5.2. Product Strategy 17.1.6.5.3. Channel Strategy 17.1.7. HID 17.1.7.1. Overview 17.1.7.2. Product Portfolio 17.1.7.3. Profitability by Market Segments 17.1.7.4. Sales Footprint 17.1.7.5. Strategy Overview 17.1.7.5.1. Marketing Strategy 17.1.7.5.2. Product Strategy 17.1.7.5.3. Channel Strategy 17.1.8. CPI Card Group Inc. 17.1.8.1. Overview 17.1.8.2. Product Portfolio 17.1.8.3. Profitability by Market Segments 17.1.8.4. Sales Footprint 17.1.8.5. Strategy Overview 17.1.8.5.1. Marketing Strategy 17.1.8.5.2. Product Strategy 17.1.8.5.3. Channel Strategy 17.1.9. Cubic Corp. 17.1.9.1. Overview 17.1.9.2. Product Portfolio 17.1.9.3. Profitability by Market Segments 17.1.9.4. Sales Footprint 17.1.9.5. Strategy Overview 17.1.9.5.1. Marketing Strategy 17.1.9.5.2. Product Strategy 17.1.9.5.3. Channel Strategy 17.1.10. Xerox Corp 17.1.10.1. Overview 17.1.10.2. Product Portfolio 17.1.10.3. Profitability by Market Segments 17.1.10.4. Sales Footprint 17.1.10.5. Strategy Overview 17.1.10.5.1. Marketing Strategy 17.1.10.5.2. Product Strategy 17.1.10.5.3. Channel Strategy 18. Assumptions & Acronyms Used 19. Research Methodology
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