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パーソナライズド栄養市場規模、シェア、分析、製品別(標準測定、アクティブ測定)、用途別(標準サプリメント、疾患ベース、スポーツ栄養)、エンドユーザー別(消費者直販、ウェルネス&フィットネスセンター、病院&クリニック、機関)、形態別(錠剤、カプセル、液体、粉末、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034


Personalized Nutrition Market Size, Share, and Analysis, By Product (Standard Measurement and Active Measurement), By Application (Standard Supplement, Disease Based and Sports Nutrition), By End User (Direct-to-consumers, Wellness & Fitness Centres, Hospitals & Clinics and Institutions), By Forms (Tablets, Capsules, Liquids, Powder and Others) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

パーソナライズド栄養市場規模、シェア、分析、製品別(標準測定、アクティブ測定)、用途別(標準サプリメント、疾患ベース、スポーツ栄養)、エンドユーザー別(消費者直販、ウェルネス&フィットネスセンター... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2024年10月30日 US$4,950
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サマリー

パーソナライズド栄養市場規模、シェア、分析、製品別(標準測定、アクティブ測定)、用途別(標準サプリメント、疾患ベース、スポーツ栄養)、エンドユーザー別(消費者直販、ウェルネス&フィットネスセンター、病院&クリニック、機関)、形態別(錠剤、カプセル、液体、粉末、その他)、地域別(北米、欧州、アジア太平洋地域、その他地域)、地域別予測 2024-2034

製品概要
個別化栄養市場は、2024年から2034年にかけて年平均成長率(CAGR)14.8%で拡大すると予測される。当初2023年の市場規模は122億米ドルであったが、2034年末には557億米ドルに成長すると予測される。
個別化栄養学は、遺伝学、健康状態、個人の嗜好といった個人の特徴に合わせて、食事のアドバイス、食品の選択、栄養介入を行うものである。その目的は、栄養上のニーズに対応することで、個人の幸福を最適化するのに役立つ個別化された推奨事項を提供することである。このアプローチには、個人の生理学や代謝に関する情報を収集するための遺伝子検査、分析、血液分析などの高度な技術の使用が含まれる。パーソナライズド・ニュートリションは、それ自体がウェルネス業界の重要なセクターとなっており、消費者の栄養ニーズを満たすように設計された様々な製品やサービスを提供している。このパーソナライゼーションのトレンドは、消費者の意識の高まりと、健康目標やライフスタイルの好みにぴったり合った食生活を求める願望に突き動かされている。

市場のハイライト
パーソナライズド・ニュートリション市場は、予測期間中に年平均成長率14.8%で成長し、557億米ドルに達すると予測される。さまざまな消費者の間で、慢性疾患の予防と管理における個別化された栄養の利点に対する認識が高まっており、これが不可欠な成長要因となっている。肥満や糖尿病を含むライフスタイルに関連した健康問題の頻度が高まっていることから、個別化された栄養摂取の重要性が強調されている。デジタルヘルスプラットフォームがよりユーザーフレンドリーになり、アクセスしやすくなるにつれて、より多くの人々がパーソナライズされた食事ソリューションを適応するようになると予想される。将来的には、AIと機械学習の統合が進むことで、個別化栄養学の精度と有効性が向上し、将来の健康とウェルネス環境における拡大と関連性が確保されるであろう。

パーソナライズド栄養市場セグメント

- 製品別
o 標準測定
o アクティブ測定
- アプリケーション別
o 標準サプリメント
o 疾患ベース
o スポーツ栄養
- エンドユーザー別
o 消費者への直接販売
o ウェルネス&フィットネスセンター
o 病院&クリニック
o 機関
- 形態別
o 錠剤
o カプセル
o 液体
o 粉末
o その他

市場ダイナミクス
成長の原動力
健康意識の高まりによる、より良い製品への消費者嗜好のシフトが市場成長を促進
個人に合わせた栄養への関心の高まりは、フィットネス目標をよりカスタマイズしたいという個人の願望に後押しされている
阻害要因
高価な価格設定により、個別化プランへのアクセスが制限されていることが、成長見通しに対する障壁となっている。

主要プレイヤー
- アムウェイ
- DNAfit
- スペリオルサプリメント
- ニュートリゲノミックス社
- ヴィオーム
- ニュートリジェネティクス・アンリミテッド
- ジェノメリンク
- 23andMe
- GXサイエンシズ
- ハビット
- デイツー
- ジポンゴ
- 習慣
- ハーバライフ・ニュートリション
- ゲノムスマート
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)


研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の質的および量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート

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目次

1.要旨
1.1.地域別市場シェア
1.2.事業動向
1.3.個別化栄養市場COVID-19の発生
1.4.地域動向
1.5.セグメント別スナップショット
2.調査方法
2.1.調査目的
2.2.調査アプローチ
2.3.データソースと調査方法
2.4.一次調査
2.5.二次調査
2.5.1.有料情報源
2.5.2.公的情報源
2.6.市場規模の推定とデータの三角測量
3.市場の特徴
3.1.市場の定義
3.2.個別化栄養市場COVID-19の影響
3.3.主要セグメント
3.4.主要開発
3.5.関連業界データ
4.個別化栄養市場-産業洞察
4.1.産業区分
4.2.世界経済のCOVID-19概観
4.3.業界エコシステム チャネル分析
4.4.イノベーションと持続可能性
5.マクロ経済指標
6.最近の動向
7.市場ダイナミクス
7.1.序論
7.2.成長ドライバー
7.3.市場機会
7.4.市場抑制要因
7.5.市場動向
8.リスク分析
9.市場分析
9.1.ポーターズファイブフォース
9.2.PEST分析
9.2.1.政治
9.2.2.経済
9.2.3.社会
9.2.4.技術的
10.個別化栄養市場
10.1.概要
10.2.過去の分析(2019-2022年)
10.2.1.市場規模、前年比成長率(%)、市場予測
11.個別化栄養食品の市場規模・予測 2024A-2034F
11.1.概要
11.2.主な調査結果
11.3.市場セグメンテーション
11.3.1.製品別
11.3.1.1.標準測定
11.3.1.1.1.金額(百万米ドル)別 2024-2034F
11.3.1.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.1.2.アクティブ計測
11.3.1.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.1.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.用途別
11.3.2.1.スタンダードサプリメント
11.3.2.1.1.金額(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.2.疾患ベース
11.3.2.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.2.3.スポーツ栄養
11.3.2.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.2.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.2.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.エンドユーザー別
11.3.3.1.直接消費者
11.3.3.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.2.ウェルネス&フィットネスセンター
11.3.3.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.3.病院・クリニック
11.3.3.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.3.4.機関投資家
11.3.3.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.3.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.3.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.形態別
11.3.4.1.錠剤
11.3.4.1.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.1.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.2.カプセル
11.3.4.2.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.2.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.2.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.3.液体
11.3.4.3.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.3.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.3.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.4.パウダー
11.3.4.4.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.4.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.4.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
11.3.4.5.その他
11.3.4.5.1.金額ベース(百万米ドル) 2024-2034F
11.3.4.5.2.市場シェア(%) 2024-2034F
11.3.4.5.3.前年比成長率(%) 2024-2034F
12.北米の個別化栄養市場規模&予測2024A-2034F
12.1.概要
12.2.主な調査結果
12.3.市場区分
12.3.1.製品別
12.3.2.用途別
12.3.3.エンドユーザー別
12.3.4.フォーム別
12.4.国別
12.4.1.米国
12.4.2.カナダ
13.欧州の個別化栄養市場規模&予測2024A-2034F
13.1.概要
13.2.主な調査結果
13.3.市場区分
13.3.1.製品別
13.3.2.用途別
13.3.3.エンドユーザー別
13.3.4.フォーム別
13.4.国別
13.4.1.ドイツ
13.4.2.イギリス
13.4.3.フランス
13.4.4.イタリア
13.4.5.スペイン
13.4.6.ロシア
13.4.7.その他のヨーロッパ(ベネルクス、ノルディック、ハンガリー、トルコ、ポーランド)
14.アジア太平洋地域の個別化栄養市場規模&予測2024A-2034F
14.1.概要
14.2.主な調査結果
14.3.市場セグメンテーション
14.3.1.製品別
14.3.2.用途別
14.3.3.エンドユーザー別
14.3.4.フォーム別
14.4.国別
14.4.1.インド
14.4.2.中国
14.4.3.韓国
14.4.4.日本
14.4.5.その他のAPAC地域
15.中東・アフリカの個別化栄養市場規模&予測2024A-2034F
15.1.概要
15.2.主な調査結果
15.3.市場セグメンテーション
15.3.1.製品別
15.3.2.用途別
15.3.3.エンドユーザー別
15.3.4.フォーム別
15.4.国別
15.4.1.イスラエル
15.4.2.GCC
15.4.3.北アフリカ
15.4.4.南アフリカ
15.4.5.その他の中東・アフリカ
16.ラテンアメリカの個別化栄養市場規模&予測2024A-2034F
16.1.概要
16.2.主な調査結果
16.3.市場区分
16.3.1.製品別
16.3.2.用途別
16.3.3.エンドユーザー別
16.3.4.フォーム別
16.4.国別
16.4.1.メキシコ
16.4.2.ブラジル
16.4.3.その他のラテンアメリカ
17.競合他社の状況
17.1.各社の市場シェア(2023年
17.2.主要プレーヤーの概要
17.3.主要ステークホルダー
18.企業プロフィール
18.1.アムウェイ
18.1.1.会社概要
18.1.2.財務概要
18.1.3.主要製品;分析
18.1.4.企業評価
18.1.4.1.製品ポートフォリオ
18.1.4.2.主要顧客
18.1.4.3.市場シェア
18.1.4.4.最近のニュース&開発(過去3年)
18.1.4.5.エグゼクティブチーム
18.2.DNAフィット
18.3.スペリオールサプリメント
18.4.ニュートリゲノミックス社
18.5.ニュートリジェネティクス・アンリミテッド
18.6.ジェノメリンク
18.7.バイオーム
18.8.23andMe社
18.9.GXサイエンシズ
18.10.ハビット
18.11.デイツー
18.12.ジポンゴ
18.13.習慣
18.14.ハーバライフ・ニュートリション
18.15.ゲノムスマート
18.16.その他の著名なプレーヤー
19.付録
20.コンサルタントの推薦

 

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Summary

Personalized Nutrition Market Size, Share, and Analysis, By Product (Standard Measurement and Active Measurement), By Application (Standard Supplement, Disease Based and Sports Nutrition), By End User (Direct-to-consumers, Wellness & Fitness Centres, Hospitals & Clinics and Institutions), By Forms (Tablets, Capsules, Liquids, Powder and Others) and By Region (North America, Europe, Asia-Pacific, And Rest of the World) And Regional Forecast 2024-2034

PRODUCT OVERVIEW
The market for Personalized Nutrition is expected to expand at a compound annual growth rate (CAGR) of 14.8% from 2024 to 2034. Initially valued at USD 12.2 billion in 2023, it is forecasted to grow to USD 55.7 billion by the end of 2034.
Personalized nutrition involves adapting dietary advice, food choices, and nutritional interventions to individual features such as genetics, health status, and personal preferences. Its purpose is to provide individualized recommendations that help in optimizing an individual's well-being by addressing their nutritional needs. This approach includes the use of advanced technologies like genetic testing, analytics, and blood analysis to gather information about an individual's physiology and metabolism. Personalized Nutrition has itself become a significant sector within the wellness industry, offering various products and services designed to meet consumers' nutritional needs. This trend of personalization is being motivated by rising consumer awareness and desire for dietary habits that exactly match their health goals and lifestyle preferences.

MARKET HIGHLIGHTS
Personalized Nutrition Market is anticipated to reach USD 55.7 billion, growing at a CAGR of 14.8% during the forecast period due to the advances in technology, particularly in genomics and biotechnology, allowing for more precise and individualized dietary recommendations. There has been a rising awareness among different set of consumers becoming more aware of the benefits of personalized nutrition in preventing and managing chronic diseases , which has been an essential growth factor. The growing frequency of lifestyle-related health problems including obesity and diabetes stresses the importance of individualized nutritional routines. As digital health platforms become more user-friendly and accessible, more people are expected to adapt personalized dietary solutions. In future, the increasing integration of AI and machine learning will improve the accuracy and effectiveness of personalized nutrition, ensuring its expansion and relevance in the future health and wellness environment.

Personalized Nutrition Market Segments:

• By Product
o Standard Measurement
o Active Measurement
• By Application
o Standard Supplement
o Disease Based
o Sports Nutrition
• By End User
o Direct-to-consumers
o Wellness & Fitness Centres
o Hospitals & Clinics
o Institutions
• By Forms
o Tablets
o Capsules
o Liquids
o Powder
o Others

MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Increasing shift in consumer preferences towards better products due to health awareness is enhancing market growth
Growing interest in personalized nutrition is fuelled by individuals' aspirations for more tailored fitness goals
Restraint
Limited accessibility to the personalized plans due to their expensive price barriers are acting as a barrier towards growth prospects

Key Players
• Amway
• DNAfit
• Superior Supplement
• Nutrigenomix Inc.
• Viome
• Nutrigenetics Unlimited
• Genomelink
• 23andMe
• GX Sciences
• Habit
• DayTwo
• Zipongo
• Habit
• Herbalife Nutrition
• GenomeSmart
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)


Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3. Personalized Nutrition Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Personalized Nutrition Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Personalized Nutrition Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Personalized Nutrition Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2019-2022)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Personalized Nutrition Market Size & Forecast 2024A-2034F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1.By Product
11.3.1.1. Standard Measurement
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.1.2.Active Measurement
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2. By Application
11.3.2.1.Standard Supplement
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.2. Disease Based
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.2.3. Sports Nutrition
11.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.2.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.By End User
11.3.3.1.Direct-to-consumers
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.2. Wellness & Fitness Centers
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.3. Hospitals & Clinics
11.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.3.4. Institutions
11.3.3.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.By Forms
11.3.4.1.Tablets
11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.1.2.Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.2. Capsules
11.3.4.2.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.2.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.3. Liquids
11.3.4.3.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.4.Powder
11.3.4.4.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.4.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
11.3.4.5. Others
11.3.4.5.1.By Value (USD Million) 2024-2034F
11.3.4.5.2. Market Share (%) 2024-2034F
11.3.4.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2024-2034F
12.North America Personalized Nutrition Market Size & Forecast 2024A-2034F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1.By Product
12.3.2. By Application
12.3.3. By End user
12.3.4. By Forms
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2. Canada
13.Europe Personalized Nutrition Market Size & Forecast 2024A-2034F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Product
13.3.2. By Application
13.3.3. By End user
13.3.4. By Forms
13.4.Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia-Pacific Personalized Nutrition Market Size & Forecast 2024A-2034F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Product
14.3.2. By Application
14.3.3. By End user
14.3.4. By Forms
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Personalized Nutrition Market Size & Forecast 2024A-2034F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Product
15.3.2. By Application
15.3.3. By End user
15.3.4. By Forms
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Personalized Nutrition Market Size & Forecast 2024A-2034F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1.By Product
16.3.2. By Application
16.3.3. By End user
16.3.4. By Forms
16.4.Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2023
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Amway
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2.Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2.DNAfit
18.3.Superior Supplement
18.4.Nutrigenomix Inc.
18.5.Nutrigenetics Unlimited
18.6.Genomelink
18.7.Viome
18.8. 23andMe
18.9. GX Sciences
18.10. Habit
18.11.DayTwo
18.12. Zipongo
18.13. Habit
18.14. Herbalife Nutirtion
18.15. GenomeSmart
18.16. Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

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