世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

香り付きキャンドルの市場規模、シェア、分析、製品別(容器ベース、ピラー型香り付きキャンドル、その他)、原料別(合成ワックス、パラフィンワックス、植物性ワックス、動物性ワックス)、カテゴリー別(マス、プレミアム)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、その他)、地域別予測、2022年~2032年


Scented Candles Market Size, Share, and Analysis, By Product (Container Based, Pillar Scented Candles, Others), By Raw Material (Synthetic Wax, Paraffin Wax, Vegetable Wax, Animal Wax), By Category (Mass, Premium), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online, Others) and Regional Forecasts, 2022-2032

香り付きキャンドルの市場規模、シェア、分析、製品別(容器ベース、ピラー型香り付きキャンドル、その他)、原料別(合成ワックス、パラフィンワックス、植物性ワックス、動物性ワックス)、カテゴリー別(マス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年12月30日 US$5,150
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
523 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

香り付きキャンドルの市場規模、シェア、分析、製品別(容器ベース、ピラー型香り付きキャンドル、その他)、原料別(合成ワックス、パラフィンワックス、植物性ワックス、動物性ワックス)、カテゴリー別(マス、プレミアム)、流通チャネル別(スーパーマーケット&ハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンライン、その他)、地域別予測、2022年~2032年

製品概要
香り付きキャンドルの市場規模は2021年に31.9億米ドル、予測期間中のCAGRは5.5%を示し、2023年の35億米ドルから2032年には58億米ドルに成長すると予測される。
香り付きキャンドルやアロマキャンドルは、家のどの部屋にも、特に来客時の寝室やバスルームに最適である。アロマ・キャンドルを作るには、香りのよいオイルをワックスと混ぜ合わせ、心地よい香りとともに燃焼させる。アロマキャンドルやアロマキャンドルは、健康と幸福の雰囲気を作り出します。アロマキャンドルは煙を出さないので、線香とは異なります。

市場ハイライト
アロマキャンドル市場は58億米ドルに達すると予測され、予測期間中に年平均成長率5.5%で成長する見込みである。マッサージ(背中の揉み)や香水治療に対する消費者需要の急増も、世界の香り付きキャンドル市場の成長に寄与している。

香り付きキャンドルの市場セグメント
- 製品
o 容器型
o ピラー型アロマキャンドル
o その他
- 原料
o 合成ワックス
o パラフィンワックス
o 植物性ワックス
o 動物性ワックス
- カテゴリー
o マス
o プレミアム
- 流通チャネル
o スーパーマーケットおよびハイパーマーケット
o コンビニエンスストア
o オンライン
o その他

市場ダイナミクス
成長促進要因
環境に優しいアロマキャンドルの使用の増加と消費者の消費力の増加が市場の成長を促進する見込み
急速に進歩する家庭用装飾品セクターが市場成長を促進する見込み
阻害要因
代替品の幅広い入手可能性が市場成長を抑制する可能性

主要プレイヤー
- エスティローダー・カンパニーズ
- ニューウェル・ブランズ
- ヴィクトリアズ・シークレット
- ブラント・カールセン
- ボルシウス・インターナショナルBV
- ヤンキーキャンドル社
- ポートメリオン・グループPLC
- ラリックグループSA
- ディプティック・パリ
- MVPグループ・インターナショナル社
- Thymes LLC
- NESTニューヨーク
- ザ・ヴィレッジ・キャンドル
- エンパイアキャンドル社LLC
- The White Barn Candle Co.
- その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に以下のように区分されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


ページTOPに戻る


目次

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3.Scented Candles Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Scented Candles Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Scented Candles Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Market Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.2.PEST Analysis
8.2.1.Political
8.2.2. Economic
8.2.3. Social
8.2.4. Technological
9.Scented Candles Market
9.1.Overview
9.2. Historical Analysis (2016-2021)
9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
10.Scented Candles Market Size & Forecast 2022A-2032F
10.1.Overview
10.2. Key Findings
10.3. Market Segmentation
10.3.1.By Product
10.3.1.1.Container Based
10.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.2. Pillar Scented Candles
10.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.3. Others
10.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2. By Raw Material
10.3.2.1. Synthetic Wax
10.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.2.Paraffin Wax
10.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.3.Vegetable Wax
10.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.4.Animal Wax
10.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3. By Category
10.3.3.1. Mass
10.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.2.Premium
10.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.4. By Distribution Channel
10.3.4.1.Supermarkets & Hypermarkets
10.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.4.2.Convenience Stores
10.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.4.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.4.3.Online
10.3.4.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.4.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.4.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.4.4. Others
10.3.4.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.4.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.4.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11. North America Scented Candles Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1. By Product
11.3.2. By Raw Material
11.3.3.By Category
11.3.4.By Distribution Channel
11.4. Country
11.4.1.United States
11.4.2. Canada
12.Europe Scented Candles Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product
12.3.2.By Raw Material
12.3.3.By Category
12.3.4. By Distribution Channel
12.4. Country
12.4.1. Germany
12.4.2.United Kingdom
12.4.3.France
12.4.4.Italy
12.4.5.Spain
12.4.6.Russia
12.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
13.Asia Scented Candles Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Product
13.3.2.By Raw Material
13.3.3.By Category
13.3.4. By Distribution Channel
13.4. Country
13.4.1. India
13.4.2.China
13.4.3.South Korea
13.4.4.Japan
13.4.5.Rest of APAC
14.Middle East and Africa Scented Candles Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Product
14.3.2. By Raw Material
14.3.3. By Category
14.3.4. By Distribution Channel
14.4.Country
14.4.1. Israel
14.4.2.GCC
14.4.3.North Africa
14.4.4.South Africa
14.4.5.Rest of Middle East and Africa
15.Latin America Scented Candles Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Product
15.3.2.By Raw Material
15.3.3.By Category
15.3.4. By Distribution Channel
15.4.Country
15.4.1. Mexico
15.4.2.Brazil
15.4.3.Rest of Latin America
16. Competitive Landscape
16.1.Company market share, 2021
16.2. Key player overview
16.3. Key stakeholders
17. Company Profiles
17.1.Estée Lauder Companies Inc.
17.1.1.Company Overview
17.1.2. Financial Overview
17.1.3. Key Product; Analysis
17.1.4. Company Assessment
17.1.4.1.Product Portfolio
17.1.4.2. Key Clients
17.1.4.3. Market Share
17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
17.1.4.5. Executive Team
17.2. Newell Brands
17.3. Victoria’s Secret & Co.
17.4.Brandt Kaarsen
17.5.Bolsius International BV
17.6. The Yankee Candle Co. Inc.
17.7. Portmeirion Group PLC
17.8.Lalique Group SA
17.9. Diptyque Paris
17.10. MVP Group International Inc.
17.11.Thymes LLC
17.12. NEST New York
17.13. The Village Candle
17.14.Empire Candle Co. LLC
17.15. The White Barn Candle Co.
17.16. Other Prominent Players
18. Appendix
19. Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Scented Candles Market Size, Share, and Analysis, By Product (Container Based, Pillar Scented Candles, Others), By Raw Material (Synthetic Wax, Paraffin Wax, Vegetable Wax, Animal Wax), By Category (Mass, Premium), By Distribution Channel (Supermarkets & Hypermarkets, Convenience Stores, Online, Others) and Regional Forecasts, 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Scented Candles Market size was USD 3.19 billion in 2021 and projected to grow from USD 3.5 billion in 2023 to USD 5.8 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 5.5% during the forecast period.
Scented or Aroma Candles are a great addition to any room in the house, especially the bedroom and bathroom when visitors are over. To create scented candles, fragrant oils are combined with wax, which burns with a pleasing aroma. Aroma or scented candles create an atmosphere of health and wellbeing. They are distinct from incense sticks since scented candles don't produce smoke.

MARKET HIGHLIGHTS
Scented Candles Market is expected to reach USD 5.8 billion, growing at a CAGR of 5.5% during the forecast period owing to the increasing use of candles especially in home decorating and the growing consumer expenditure on attractive interior designs. The surge in consumer demand for massages (back rubs) and perfume cures also contributes to the growth of the global Scented Candles Market.

Scented Candles Market Segments:
• Product
o Container Based
o Pillar Scented Candles
o Others
• Raw Material
o Synthetic Wax
o Paraffin Wax
o Vegetable Wax
o Animal Wax
• Category
o Mass
o Premium
• Distribution Channel
o Supermarkets & Hypermarkets
o Convenience Stores
o Online
o Others

MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Increasing Use of Eco-Friendly Scented Candles and Growing Spending Power of Consumers are Expected to Boost the Market Growth
Speedily progressing home décor sector are Expected to Boost the Market Growth
Restraint
Wide Availability of Substitute Products May Restrain the Market Growth

Key Players
• Estée Lauder Companies Inc.
• Newell Brands
• Victoria’s Secret & Co.
• Brandt Kaarsen
• Bolsius International BV
• The Yankee Candle Co. Inc.
• Portmeirion Group PLC
• Lalique Group SA
• Diptyque Paris
• MVP Group International Inc.
• Thymes LLC
• NEST New York
• The Village Candle
• Empire Candle Co. LLC
• The White Barn Candle Co.
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3.Scented Candles Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Scented Candles Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Scented Candles Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Market Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.2.PEST Analysis
8.2.1.Political
8.2.2. Economic
8.2.3. Social
8.2.4. Technological
9.Scented Candles Market
9.1.Overview
9.2. Historical Analysis (2016-2021)
9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
10.Scented Candles Market Size & Forecast 2022A-2032F
10.1.Overview
10.2. Key Findings
10.3. Market Segmentation
10.3.1.By Product
10.3.1.1.Container Based
10.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.2. Pillar Scented Candles
10.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.3. Others
10.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2. By Raw Material
10.3.2.1. Synthetic Wax
10.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.2.Paraffin Wax
10.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.3.Vegetable Wax
10.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.4.Animal Wax
10.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3. By Category
10.3.3.1. Mass
10.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.2.Premium
10.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.4. By Distribution Channel
10.3.4.1.Supermarkets & Hypermarkets
10.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.4.2.Convenience Stores
10.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.4.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.4.3.Online
10.3.4.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.4.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.4.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.4.4. Others
10.3.4.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.4.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.4.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11. North America Scented Candles Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1. By Product
11.3.2. By Raw Material
11.3.3.By Category
11.3.4.By Distribution Channel
11.4. Country
11.4.1.United States
11.4.2. Canada
12.Europe Scented Candles Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product
12.3.2.By Raw Material
12.3.3.By Category
12.3.4. By Distribution Channel
12.4. Country
12.4.1. Germany
12.4.2.United Kingdom
12.4.3.France
12.4.4.Italy
12.4.5.Spain
12.4.6.Russia
12.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
13.Asia Scented Candles Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Product
13.3.2.By Raw Material
13.3.3.By Category
13.3.4. By Distribution Channel
13.4. Country
13.4.1. India
13.4.2.China
13.4.3.South Korea
13.4.4.Japan
13.4.5.Rest of APAC
14.Middle East and Africa Scented Candles Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Product
14.3.2. By Raw Material
14.3.3. By Category
14.3.4. By Distribution Channel
14.4.Country
14.4.1. Israel
14.4.2.GCC
14.4.3.North Africa
14.4.4.South Africa
14.4.5.Rest of Middle East and Africa
15.Latin America Scented Candles Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Product
15.3.2.By Raw Material
15.3.3.By Category
15.3.4. By Distribution Channel
15.4.Country
15.4.1. Mexico
15.4.2.Brazil
15.4.3.Rest of Latin America
16. Competitive Landscape
16.1.Company market share, 2021
16.2. Key player overview
16.3. Key stakeholders
17. Company Profiles
17.1.Estée Lauder Companies Inc.
17.1.1.Company Overview
17.1.2. Financial Overview
17.1.3. Key Product; Analysis
17.1.4. Company Assessment
17.1.4.1.Product Portfolio
17.1.4.2. Key Clients
17.1.4.3. Market Share
17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
17.1.4.5. Executive Team
17.2. Newell Brands
17.3. Victoria’s Secret & Co.
17.4.Brandt Kaarsen
17.5.Bolsius International BV
17.6. The Yankee Candle Co. Inc.
17.7. Portmeirion Group PLC
17.8.Lalique Group SA
17.9. Diptyque Paris
17.10. MVP Group International Inc.
17.11.Thymes LLC
17.12. NEST New York
17.13. The Village Candle
17.14.Empire Candle Co. LLC
17.15. The White Barn Candle Co.
17.16. Other Prominent Players
18. Appendix
19. Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fatpos Global社の小売り分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/21 10:26

156.13 円

165.08 円

200.38 円

ページTOPに戻る