世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

テーブルトップキッチン用品の世界市場規模、シェア、分析、製品別(ホワイトグッズ、ディナーウェア、フラットウェア、ビュッフェ製品、ドリンクウェア、その他)、用途別(商業用、住宅用)、素材別(セラミック、ステンレス、木製、メラミン、磁器、ガラス、プラスチック、その他)、価格別(低価格帯、中価格帯、プレミアム)、流通チャネル別(オフライン小売{百貨店、専門店、ハイパーマーケット、スーパーマーケット}、直販{メーカーショールーム、企業ウェブサイト}、オンライン小売)、消費者嗜好別(ミニマルデザイン、トラディショナルデザイン、モダンデザイン、エコフレンドリー製品、パターンデザイン)、地域別予測、2022-2032年


Global Tabletop Kitchen Products Market Size, Share, and Analysis, By Product (Whitegoods, Dinnerware, Flatware, Buffet Products, Drinkware, Others), By Application (Commercial, Residential), By Material (Ceramic, Stainless Steel, Wood, Melamine, Porcelain, Glass, Plastic, Others), By Price (Low-cost, Mid-range, Premium), By Distribution Channel (Offline Retail {Department Stores, Specialty Stores, Hypermarkets, Supermarkets}, Direct Sales {Manufacturer's Showrooms, Company Websites}, Online Retail), By Consumer Preferences (Minimalist Design, Traditional Design, Modern Design, Eco-Friendly Products, Patterned Design) and Regional Forecasts, 2022-2032

テーブルトップキッチン用品の世界市場規模、シェア、分析、製品別(ホワイトグッズ、ディナーウェア、フラットウェア、ビュッフェ製品、ドリンクウェア、その他)、用途別(商業用、住宅用)、素材別(セラミッ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年12月30日 US$5,150
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
475 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

テーブルトップキッチン用品の世界市場規模、シェア、分析、製品別(ホワイトグッズ、ディナーウェア、フラットウェア、ビュッフェ製品、ドリンクウェア、その他)、用途別(商業用、住宅用)、素材別(セラミック、ステンレス、木製、メラミン、磁器、ガラス、プラスチック、その他)、価格別(低価格帯、中価格帯、プレミアム)、流通チャネル別(オフライン小売{百貨店、専門店、ハイパーマーケット、スーパーマーケット}、直販{メーカーショールーム、企業ウェブサイト}、オンライン小売)、消費者嗜好別(ミニマルデザイン、トラディショナルデザイン、モダンデザイン、エコフレンドリー製品、パターンデザイン)、地域別予測、2022-2032年

製品概要
卓上キッチン用品の世界市場規模は2021年に453.1億米ドル、予測期間中のCAGRは4.1%を示し、2023年の490億米ドルから2032年には703億米ドルに成長すると予測される。
卓上キッチン用品は、調理時にコーティング剤、ポリマー、接着剤などを使用せず、環境に優しい材料で作られた製品である。卓上キッチン用品は、キッチンの卓上用品に関連するアイテムやアクセサリーの生産、流通、販売を含む分野を指す。持続可能な卓上キッチン用品は、リサイクル可能な環境改善のために生み出されている。

市場ハイライト
卓上キッチン用品の世界市場は703億ドルに達すると予想され、可処分所得の増加、住宅の建設活動の上昇、ライフスタイルの変化に起因して、予測期間中にCAGR 4.1%で成長し、予測期間中に卓上キッチン用品の世界市場の成長のための需要を促進することが期待されている。高級ホテルやレストランの増加により、モダンなキッチン用品の需要が高まると予想される。エレガントな外観の製品への投資に対する顧客の嗜好の増加は、世界の卓上キッチン製品市場の成長に対する需要を押し上げると予想される。

卓上キッチン用品の世界市場セグメント
- 製品
o ホワイトグッズ
o ディナーウェア
o フラットウェア
o ビュッフェ製品
o ドリンクウェア
o その他
- 用途
o 商業
家庭用
- 材質
o セラミック
o ステンレススチール
o 木
o メラミン
o 磁器
o ガラス
プラスチック
その他
- 価格
o 低価格
o ミッドレンジ
o プレミアム
- 流通チャネル
o オフライン・リテール(百貨店、専門店、ハイパーマーケット、スーパーマーケットなど}
o 直販{メーカーのショールーム、企業のウェブサイト} o オンライン販売
o オンライン小売
- 消費者の好み
o ミニマルデザイン
o 伝統的デザイン
o モダンなデザイン
o 環境に優しい製品
o パターン化されたデザイン
市場力学
成長の原動力
現代的ライフスタイルの採用拡大が市場成長を後押しする見込み
技術の進歩が市場の成長を促進する見込み
抑制要因
消費者の嗜好の違いが市場の成長を抑制する可能性

主要プレーヤー
- テレフォニカ
- AT&T
- ベライゾン・コミュニケーションズ
- ボーダフォン・グループ
- エアテル
- Tモバイル
- グーグル
- オレンジ
- リライアンス・ジオ
- エリクソン
- アップル
- アマゾン
- フェイスブック
- サムスン
- チャイナモバイル
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域

本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


ページTOPに戻る


目次

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3.Global Tabletop Kitchen Products Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Global Tabletop Kitchen Products Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Global Tabletop Kitchen Products Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Global Tabletop Kitchen Products Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2016-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Global Tabletop Kitchen Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1. By Product
11.3.1.1. Whitegoods
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2.Dinnerware
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Flatware
11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4.Buffet Products
11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5.Drinkware
11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.6.Others
11.3.1.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.6.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Application
11.3.2.1.Commercial
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Residential
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.By Material
11.3.3.1.Ceramic
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Stainless Steel
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.3. Wood
11.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.4. Melamine
11.3.3.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.5. Porcelain
11.3.3.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.6. Glass
11.3.3.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.6.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.7. Plastic
11.3.3.7.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.7.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.8. Others
11.3.3.8.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.8.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.By Price
11.3.4.1.Low-cost
11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2. Mid-range
11.3.4.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.3. Premium
11.3.4.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5.By Distribution Channel
11.3.5.1.Offline Retail
11.3.5.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5.2. Direct Sales
11.3.5.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5.3. Online Retail
11.3.5.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.6. By Consumer Preferences
11.3.6.1.Minimalist Design
11.3.6.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.6.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.6.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.6.2. Traditional Design
11.3.6.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.6.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.6.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.6.3. Modern Design
11.3.6.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.6.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.6.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.6.4. Eco-Friendly Products
11.3.6.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.6.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.6.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.6.5. Patterned Design
11.3.6.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.6.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.6.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12.North America Tabletop Kitchen Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product
12.3.2.By Application
12.3.3.By Material
12.3.4. By Price
12.3.5.By Distribution Channel
12.3.6.By Consumer Preferences
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2.Canada
13.Europe Tabletop Kitchen Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Product
13.3.2.By Application
13.3.3.By Material
13.3.4. By Price
13.3.5.By Distribution Channel
13.3.6.By Consumer Preferences
13.4.Country
13.4.1. Germany
13.4.2.United Kingdom
13.4.3.France
13.4.4.Italy
13.4.5.Spain
13.4.6.Russia
13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia Tabletop Kitchen Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Product
14.3.2. By Application
14.3.3. By Material
14.3.4. By Price
14.3.5. By Distribution Channel
14.3.6. By Consumer Preferences
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2.China
14.4.3.South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Tabletop Kitchen Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Product
15.3.2.By Application
15.3.3.By Material
15.3.4. By Price
15.3.5. By Distribution Channel
15.3.6.By Consumer Preferences
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2.GCC
15.4.3.North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5.Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Tabletop Kitchen Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Product
16.3.2.By Application
16.3.3.By Material
16.3.4. By Price
16.3.5.By Distribution Channel
16.3.6.By Consumer Preferences
16.4.Country
16.4.1.Mexico
16.4.2.Brazil
16.4.3.Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2021
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. Haier Group Corporation
18.1.1.Company Overview
18.1.2. Financial Overview
18.1.3. Key Product; Analysis
18.1.4. Company Assessment
18.1.4.1. Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3.Market Share
18.1.4.4.Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5.Executive Team
18.2.Villeroy & Boch AG
18.3.Arc International
18.4.Lenox Corporation
18.5.Robert Bosch GmbH
18.6.The Vollrath Company
18.7.Koninklijke Philips N.V.
18.8.Linen Chest
18.9.Hendi
18.10.MatferBourgeat International
18.11. Samsung Electronics Co. Ltd.
18.12.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Tabletop Kitchen Products Market Size, Share, and Analysis, By Product (Whitegoods, Dinnerware, Flatware, Buffet Products, Drinkware, Others), By Application (Commercial, Residential), By Material (Ceramic, Stainless Steel, Wood, Melamine, Porcelain, Glass, Plastic, Others), By Price (Low-cost, Mid-range, Premium), By Distribution Channel (Offline Retail {Department Stores, Specialty Stores, Hypermarkets, Supermarkets}, Direct Sales {Manufacturer's Showrooms, Company Websites}, Online Retail), By Consumer Preferences (Minimalist Design, Traditional Design, Modern Design, Eco-Friendly Products, Patterned Design) and Regional Forecasts, 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Global Tabletop Kitchen Products Market size was USD 45.31 billion in 2021 and projected to grow from USD 49 billion in 2023 to USD 70.3 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 4.1% during the forecast period.
Tabletop kitchen products are the items made from environment friendly material without the inclusion of any coatings, polymers, glues etc. during preparation. Tabletop kitchen products refers to the field that include production, distribution, sale of items and accessories related to kitchen tabletop products. Sustainable tabletop kitchen products are being created for betterment of the environment which can be recycled.

MARKET HIGHLIGHTS
Global Tabletop Kitchen Products Market is expected to reach USD 70.3 billion, growing at a CAGR of 4.1% during forecast period owing to the increasing disposable incomes, rising construction activities of houses and variable lifestyles is expected to drive the demand for the growth of the global tabletop kitchen products market over the forecast period. Increasing number of luxury hotels and restaurants, is anticipated to create demand for modern kitchen items. Increasing preference of customers on investing in products with elegant appearance is anticipated to uplift the demand for the growth of global tabletop kitchen products market.

Global Tabletop Kitchen Products Market Segments:
• Product
o Whitegoods
o Dinnerware
o Flatware
o Buffet Products
o Drinkware
o Others
• Application
o Commercial
o Residential
• Material
o Ceramic
o Stainless Steel
o Wood
o Melamine
o Porcelain
o Glass
o Plastic
o Others
• Price
o Low-cost
o Mid-range
o Premium
• Distribution Channel
o Offline Retail {Department Stores, Specialty Stores, Hypermarkets, Supermarkets, etc.}
o Direct Sales {Manufacturer's Showrooms, Company Websites}
o Online Retail
• Consumer Preferences
o Minimalist Design
o Traditional Design
o Modern Design
o Eco-Friendly Products
o Patterned Design
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Growing Adoption of Modern Lifestyle is Expected to Boost the Market Growth
Advancements in Technology is Expected to Boost the Growth of the Market
Restraint
Varying Preference of Consumers May Restrain the Growth of the Market

Key Players
• Telefonica
• AT&T
• Verizon Communications
• Vodafone Group
• Airtel
• T-Mobile
• Google
• Orange
• Reliance Jio
• Ericsson
• Apple
• Amazon
• Facebook
• Samsung
• China Mobile
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA

Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3.Global Tabletop Kitchen Products Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Global Tabletop Kitchen Products Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Global Tabletop Kitchen Products Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1.Porters Five Forces
9.2. PEST Analysis
9.2.1.Political
9.2.2. Economic
9.2.3. Social
9.2.4. Technological
10.Global Tabletop Kitchen Products Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2016-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11. Global Tabletop Kitchen Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1. By Product
11.3.1.1. Whitegoods
11.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2.Dinnerware
11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Flatware
11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4.Buffet Products
11.3.1.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5.Drinkware
11.3.1.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.6.Others
11.3.1.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.6.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Application
11.3.2.1.Commercial
11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Residential
11.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.By Material
11.3.3.1.Ceramic
11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Stainless Steel
11.3.3.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.3. Wood
11.3.3.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.4. Melamine
11.3.3.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.5. Porcelain
11.3.3.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.6. Glass
11.3.3.6.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.6.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.7. Plastic
11.3.3.7.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.7.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.8. Others
11.3.3.8.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.8.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.By Price
11.3.4.1.Low-cost
11.3.4.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2. Mid-range
11.3.4.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.3. Premium
11.3.4.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5.By Distribution Channel
11.3.5.1.Offline Retail
11.3.5.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5.2. Direct Sales
11.3.5.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.5.3. Online Retail
11.3.5.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.5.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.5.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.6. By Consumer Preferences
11.3.6.1.Minimalist Design
11.3.6.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.6.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.6.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.6.2. Traditional Design
11.3.6.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.6.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.6.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.6.3. Modern Design
11.3.6.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.6.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.6.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.6.4. Eco-Friendly Products
11.3.6.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.6.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.6.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.6.5. Patterned Design
11.3.6.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.6.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.6.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12.North America Tabletop Kitchen Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product
12.3.2.By Application
12.3.3.By Material
12.3.4. By Price
12.3.5.By Distribution Channel
12.3.6.By Consumer Preferences
12.4. Country
12.4.1. United States
12.4.2.Canada
13.Europe Tabletop Kitchen Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Product
13.3.2.By Application
13.3.3.By Material
13.3.4. By Price
13.3.5.By Distribution Channel
13.3.6.By Consumer Preferences
13.4.Country
13.4.1. Germany
13.4.2.United Kingdom
13.4.3.France
13.4.4.Italy
13.4.5.Spain
13.4.6.Russia
13.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14.Asia Tabletop Kitchen Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Product
14.3.2. By Application
14.3.3. By Material
14.3.4. By Price
14.3.5. By Distribution Channel
14.3.6. By Consumer Preferences
14.4. Country
14.4.1. India
14.4.2.China
14.4.3.South Korea
14.4.4.Japan
14.4.5.Rest of APAC
15.Middle East and Africa Tabletop Kitchen Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Product
15.3.2.By Application
15.3.3.By Material
15.3.4. By Price
15.3.5. By Distribution Channel
15.3.6.By Consumer Preferences
15.4.Country
15.4.1. Israel
15.4.2.GCC
15.4.3.North Africa
15.4.4.South Africa
15.4.5.Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Tabletop Kitchen Products Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1.Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Product
16.3.2.By Application
16.3.3.By Material
16.3.4. By Price
16.3.5.By Distribution Channel
16.3.6.By Consumer Preferences
16.4.Country
16.4.1.Mexico
16.4.2.Brazil
16.4.3.Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1.Company market share, 2021
17.2. Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1. Haier Group Corporation
18.1.1.Company Overview
18.1.2. Financial Overview
18.1.3. Key Product; Analysis
18.1.4. Company Assessment
18.1.4.1. Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3.Market Share
18.1.4.4.Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5.Executive Team
18.2.Villeroy & Boch AG
18.3.Arc International
18.4.Lenox Corporation
18.5.Robert Bosch GmbH
18.6.The Vollrath Company
18.7.Koninklijke Philips N.V.
18.8.Linen Chest
18.9.Hendi
18.10.MatferBourgeat International
18.11. Samsung Electronics Co. Ltd.
18.12.Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fatpos Global社の小売り分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/14 10:27

156.77 円

166.04 円

201.95 円

ページTOPに戻る