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小売Eコマース包装市場の規模、シェア、分析、素材別(段ボール箱、保護包装・セキュリティ封筒、テープ・ラベル、その他)、用途別(エレクトロニクス・消費財、アパレル・アクセサリー・家庭用品、自動車部品、食品・飲料、ヘルスケア・パーソナルケア、その他)、地域別予測、2022-2032年


Retail E-Commerce Packaging Market Size, Share, and Analysis, By Material (Corrugated Boxes, Protective Packaging & Security Envelopes, Tapes & Labels, Others), By Application (Electronics & Consumer Goods, Apparel & Accessories & Home Furnishing, Auto Parts, Food & Beverages, Healthcare & Personal Care, Others) and Regional Forecasts, 2022-2032

小売Eコマース包装市場の規模、シェア、分析、素材別(段ボール箱、保護包装・セキュリティ封筒、テープ・ラベル、その他)、用途別(エレクトロニクス・消費財、アパレル・アクセサリー・家庭用品、自動車部品、... もっと見る

 

 

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2023年12月30日 US$4,950
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サマリー

小売Eコマース包装市場の規模、シェア、分析、素材別(段ボール箱、保護包装・セキュリティ封筒、テープ・ラベル、その他)、用途別(エレクトロニクス・消費財、アパレル・アクセサリー・家庭用品、自動車部品、食品・飲料、ヘルスケア・パーソナルケア、その他)、地域別予測、2022-2032年

製品概要
小売Eコマース包装市場規模は2021年に225.3億米ドル、予測期間中の年平均成長率は12.7%で、2023年の285億米ドルから2032年には836億米ドルまで成長すると予測される。
小売Eコマース包装は、食品の箱、香水の箱、その他のアイテムのように、小売店で販売する準備ができているときに、任意の製品のディスプレイパッケージです。リテールパッケージングの役割は、消費者がすでに店舗にいるときに製品を購入するよう引き付けるために、インパクトのある魅力的なデザインにほぼ完全に限定することができます。消費者が素早い決断を下す競争環境において、ブランド化された製品は売上を向上させる。

市場ハイライト
小売Eコマースパッケージング市場は、インターネット利用の増加とショッピングパターンの変化によるEコマース産業の成長により、予測期間中に年平均成長率12.7%で成長し、2032年には836億米ドルに達すると予想される。また、買い物客はCOVID-19以前よりも様々なオンラインチャネルを利用するようになり、eコマースの配送や宅配サービスが顕著に増加している。これらの要因は、予測期間にわたって小売Eコマース包装市場を牽引すると予想される。

小売Eコマース包装市場のセグメント
- 素材
o 段ボール箱
o 保護包装&セキュリティ封筒
o テープ&ラベル
o その他
- 用途
電子・消費財
o アパレル&アクセサリー&ホームファニシング
自動車部品、食品&飲料、ヘルスケア&パーソナルケア
o その他
市場ダイナミクス
成長の原動力
オンラインショッピングの著しい成長が市場成長を後押しする見込み
包装技術の向上が市場成長を後押しする見込み
抑制要因
世界各地の小売eコマース包装用途に関連する包装規制が市場成長を抑制する見込み

主要プレイヤー
- IPG
- ウェストロック
- スマーフィット・カッパ・グループ
- インターナショナル・ペーパー・カンパニー
- DSスミス
- レンゴーレンゴー
- ストーラ・エンソ
- ソノコ・プロダクツ・カンパニー
- モンディグループ
- シールドエアー
- パッケージング・コーポレーション・オブ・アメリカ
- ダイナ
- オロラ・パッケージング・オーストラリア
- プレジスコーポレーション
- スミザーズ
- その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、業績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析)


研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域


本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


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目次

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Retail E-Commerce Packaging Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Retail E-Commerce Packaging Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Retail E-Commerce Packaging Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Market Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.2. PEST Analysis
8.2.1. Political
8.2.2.Economic
8.2.3.Social
8.2.4.Technological
9. Retail E-Commerce Packaging Market
9.1. Overview
9.2.Historical Analysis (2016-2021)
9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
10. Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
10.1.Overview
10.2. Key Findings
10.3. Market Segmentation
10.3.1. By Material
10.3.1.1.Corrugated Boxes
10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.2. Protective Packaging & Security Envelopes
10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.3. Tapes & Labels
10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.4. Others
10.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.By Application
10.3.2.1. Electronics & Consumer Goods
10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.2.Apparel & Accessories & Home Furnishing
10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.3.Auto Parts, Food & Beverages, Healthcare & Personal Care
10.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.4.Others
10.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.North America Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Material
11.3.2. By Application
11.4.Country
11.4.1. United States
11.4.2.Canada
12. Europe Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Material
12.3.2.By Application
12.4. Country
12.4.1.Germany
12.4.2. United Kingdom
12.4.3. France
12.4.4. Italy
12.4.5. Spain
12.4.6. Russia
12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
13. Asia Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Material
13.3.2.By Application
13.4. Country
13.4.1.India
13.4.2. China
13.4.3. South Korea
13.4.4. Japan
13.4.5. Rest of APAC
14. Middle East and Africa Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Material
14.3.2.By Application
14.4. Country
14.4.1.Israel
14.4.2. GCC
14.4.3. North Africa
14.4.4. South Africa
14.4.5. Rest of Middle East and Africa
15. Latin America Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Material
15.3.2.By Application
15.4. Country
15.4.1.Mexico
15.4.2. Brazil
15.4.3. Rest of Latin America
16. Competitive Landscape
16.1. Company market share, 2021
16.2. Key player overview
16.3. Key stakeholders
17. Company Profiles
17.1.IPG
17.1.1.Company Overview
17.1.2. Financial Overview
17.1.3. Key Product; Analysis
17.1.4.Company Assessment
17.1.4.1.Product Portfolio
17.1.4.2. Key Clients
17.1.4.3. Market Share
17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
17.1.4.5. Executive Team
17.2. Westrock Company
17.3. Smurfit Kappa Group
17.4. International Paper Company
17.5. DS Smith Plc
17.6. Rengo Co. Ltd.
17.7. Stora Enso
17.8. Sonoco Products Company
17.9. Mondi Group
17.10. Sealed Air Corporation
17.11.Packaging Corporation of America
17.12. Dyna Corp
17.13. Orora Packaging Australia Pty Ltd.
17.14. Pregis Corporation
17.15. Smithers
17.16. Other Prominent Players
18. Appendix
19. Consultant Recommendation

 

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Summary

Retail E-Commerce Packaging Market Size, Share, and Analysis, By Material (Corrugated Boxes, Protective Packaging & Security Envelopes, Tapes & Labels, Others), By Application (Electronics & Consumer Goods, Apparel & Accessories & Home Furnishing, Auto Parts, Food & Beverages, Healthcare & Personal Care, Others) and Regional Forecasts, 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Retail E-Commerce Packaging Market size was USD 22.53 billion in 2021 and projected to grow from USD 28.5 billion in 2023 to USD 83.6 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 12.7% during the forecast period.
Retail E-Commerce Packaging is any product’s display packaging when it is ready to be sold in retail store like food item boxes, perfume boxes, and other items. The role of retail packaging can be almost completely constricted to impactful and appealing design, to attract the consumers purchase the product when they are already in store. A successfully branded product enhances sales in a competitive environment where consumers make quick decisions.

MARKET HIGHLIGHTS
Retail E-Commerce Packaging Market is expected to reach USD 83.6 billion in 2032, growing at a CAGR of 12.7% during the forecast period owing to the growing e-commerce industry owing to increased use of the internet and change in patterns of shopping. Also, shoppers are using various online channels more than they were before to the COVID-19, which has led to a marked increase in e-commerce shipping and home delivery services. These factors are expected to drive the Retail E-Commerce Packaging Market over the forecast period.

Retail E-Commerce Packaging Market Segments:
• Material
o Corrugated Boxes
o Protective Packaging & Security Envelopes
o Tapes & Labels
o Others
• Application
o Electronics & Consumer Goods
o Apparel & Accessories & Home Furnishing
o Auto Parts, Food & Beverages, Healthcare & Personal Care
o Others
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Significant Growth in Online Shopping is Expected to Boost the Market Growth
Improvements in Packaging Technology is Expected to Boost the Market Growth
Restraint
Packaging Regulations Associated with Retail E-Commerce Packaging Applications Across the Globe to Restrain the Market Growth

Key Players
• IPG
• Westrock Company
• Smurfit Kappa Group
• International Paper Company
• DS Smith Plc
• Rengo Co. Ltd.
• Stora Enso
• Sonoco Products Company
• Mondi Group
• Sealed Air Corporation
• Packaging Corporation of America
• Dyna Corp
• Orora Packaging Australia Pty Ltd.
• Pregis Corporation
• Smithers
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)


Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA


Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



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Table of Contents

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Retail E-Commerce Packaging Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Retail E-Commerce Packaging Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Retail E-Commerce Packaging Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Market Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.2. PEST Analysis
8.2.1. Political
8.2.2.Economic
8.2.3.Social
8.2.4.Technological
9. Retail E-Commerce Packaging Market
9.1. Overview
9.2.Historical Analysis (2016-2021)
9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
10. Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
10.1.Overview
10.2. Key Findings
10.3. Market Segmentation
10.3.1. By Material
10.3.1.1.Corrugated Boxes
10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.2. Protective Packaging & Security Envelopes
10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.3. Tapes & Labels
10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.4. Others
10.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.By Application
10.3.2.1. Electronics & Consumer Goods
10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.2.Apparel & Accessories & Home Furnishing
10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.3.Auto Parts, Food & Beverages, Healthcare & Personal Care
10.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.4.Others
10.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.North America Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Material
11.3.2. By Application
11.4.Country
11.4.1. United States
11.4.2.Canada
12. Europe Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Material
12.3.2.By Application
12.4. Country
12.4.1.Germany
12.4.2. United Kingdom
12.4.3. France
12.4.4. Italy
12.4.5. Spain
12.4.6. Russia
12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
13. Asia Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Material
13.3.2.By Application
13.4. Country
13.4.1.India
13.4.2. China
13.4.3. South Korea
13.4.4. Japan
13.4.5. Rest of APAC
14. Middle East and Africa Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Material
14.3.2.By Application
14.4. Country
14.4.1.Israel
14.4.2. GCC
14.4.3. North Africa
14.4.4. South Africa
14.4.5. Rest of Middle East and Africa
15. Latin America Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Material
15.3.2.By Application
15.4. Country
15.4.1.Mexico
15.4.2. Brazil
15.4.3. Rest of Latin America
16. Competitive Landscape
16.1. Company market share, 2021
16.2. Key player overview
16.3. Key stakeholders
17. Company Profiles
17.1.IPG
17.1.1.Company Overview
17.1.2. Financial Overview
17.1.3. Key Product; Analysis
17.1.4.Company Assessment
17.1.4.1.Product Portfolio
17.1.4.2. Key Clients
17.1.4.3. Market Share
17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
17.1.4.5. Executive Team
17.2. Westrock Company
17.3. Smurfit Kappa Group
17.4. International Paper Company
17.5. DS Smith Plc
17.6. Rengo Co. Ltd.
17.7. Stora Enso
17.8. Sonoco Products Company
17.9. Mondi Group
17.10. Sealed Air Corporation
17.11.Packaging Corporation of America
17.12. Dyna Corp
17.13. Orora Packaging Australia Pty Ltd.
17.14. Pregis Corporation
17.15. Smithers
17.16. Other Prominent Players
18. Appendix
19. Consultant Recommendation

 

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5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


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納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/07/04 10:27

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