小売Eコマース包装市場の規模、シェア、分析、素材別(段ボール箱、保護包装・セキュリティ封筒、テープ・ラベル、その他)、用途別(エレクトロニクス・消費財、アパレル・アクセサリー・家庭用品、自動車部品、食品・飲料、ヘルスケア・パーソナルケア、その他)、地域別予測、2022-2032年Retail E-Commerce Packaging Market Size, Share, and Analysis, By Material (Corrugated Boxes, Protective Packaging & Security Envelopes, Tapes & Labels, Others), By Application (Electronics & Consumer Goods, Apparel & Accessories & Home Furnishing, Auto Parts, Food & Beverages, Healthcare & Personal Care, Others) and Regional Forecasts, 2022-2032 小売Eコマース包装市場の規模、シェア、分析、素材別(段ボール箱、保護包装・セキュリティ封筒、テープ・ラベル、その他)、用途別(エレクトロニクス・消費財、アパレル・アクセサリー・家庭用品、自動車部品、... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリー小売Eコマース包装市場の規模、シェア、分析、素材別(段ボール箱、保護包装・セキュリティ封筒、テープ・ラベル、その他)、用途別(エレクトロニクス・消費財、アパレル・アクセサリー・家庭用品、自動車部品、食品・飲料、ヘルスケア・パーソナルケア、その他)、地域別予測、2022-2032年製品概要 小売Eコマース包装市場規模は2021年に225.3億米ドル、予測期間中の年平均成長率は12.7%で、2023年の285億米ドルから2032年には836億米ドルまで成長すると予測される。 小売Eコマース包装は、食品の箱、香水の箱、その他のアイテムのように、小売店で販売する準備ができているときに、任意の製品のディスプレイパッケージです。リテールパッケージングの役割は、消費者がすでに店舗にいるときに製品を購入するよう引き付けるために、インパクトのある魅力的なデザインにほぼ完全に限定することができます。消費者が素早い決断を下す競争環境において、ブランド化された製品は売上を向上させる。 市場ハイライト 小売Eコマースパッケージング市場は、インターネット利用の増加とショッピングパターンの変化によるEコマース産業の成長により、予測期間中に年平均成長率12.7%で成長し、2032年には836億米ドルに達すると予想される。また、買い物客はCOVID-19以前よりも様々なオンラインチャネルを利用するようになり、eコマースの配送や宅配サービスが顕著に増加している。これらの要因は、予測期間にわたって小売Eコマース包装市場を牽引すると予想される。 小売Eコマース包装市場のセグメント - 素材 o 段ボール箱 o 保護包装&セキュリティ封筒 o テープ&ラベル o その他 - 用途 電子・消費財 o アパレル&アクセサリー&ホームファニシング 自動車部品、食品&飲料、ヘルスケア&パーソナルケア o その他 市場ダイナミクス 成長の原動力 オンラインショッピングの著しい成長が市場成長を後押しする見込み 包装技術の向上が市場成長を後押しする見込み 抑制要因 世界各地の小売eコマース包装用途に関連する包装規制が市場成長を抑制する見込み 主要プレイヤー - IPG - ウェストロック - スマーフィット・カッパ・グループ - インターナショナル・ペーパー・カンパニー - DSスミス - レンゴーレンゴー - ストーラ・エンソ - ソノコ・プロダクツ・カンパニー - モンディグループ - シールドエアー - パッケージング・コーポレーション・オブ・アメリカ - ダイナ - オロラ・パッケージング・オーストラリア - プレジスコーポレーション - スミザーズ - その他の有力企業(会社概要、事業戦略、主要製品、業績、主要業績指標、リスク分析、最近の動向、地域プレゼンス、SWOT分析) 研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます: - 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ - 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域 - ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域 - アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域 - 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Retail E-Commerce Packaging Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Retail E-Commerce Packaging Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Retail E-Commerce Packaging Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Market Analysis 8.1. Porters Five Forces 8.2. PEST Analysis 8.2.1. Political 8.2.2.Economic 8.2.3.Social 8.2.4.Technological 9. Retail E-Commerce Packaging Market 9.1. Overview 9.2.Historical Analysis (2016-2021) 9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 10. Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F 10.1.Overview 10.2. Key Findings 10.3. Market Segmentation 10.3.1. By Material 10.3.1.1.Corrugated Boxes 10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.2. Protective Packaging & Security Envelopes 10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.3. Tapes & Labels 10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.4. Others 10.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.By Application 10.3.2.1. Electronics & Consumer Goods 10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.2.Apparel & Accessories & Home Furnishing 10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.3.Auto Parts, Food & Beverages, Healthcare & Personal Care 10.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.4.Others 10.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.North America Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Material 11.3.2. By Application 11.4.Country 11.4.1. United States 11.4.2.Canada 12. Europe Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Material 12.3.2.By Application 12.4. Country 12.4.1.Germany 12.4.2. United Kingdom 12.4.3. France 12.4.4. Italy 12.4.5. Spain 12.4.6. Russia 12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 13. Asia Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Material 13.3.2.By Application 13.4. Country 13.4.1.India 13.4.2. China 13.4.3. South Korea 13.4.4. Japan 13.4.5. Rest of APAC 14. Middle East and Africa Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Material 14.3.2.By Application 14.4. Country 14.4.1.Israel 14.4.2. GCC 14.4.3. North Africa 14.4.4. South Africa 14.4.5. Rest of Middle East and Africa 15. Latin America Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Material 15.3.2.By Application 15.4. Country 15.4.1.Mexico 15.4.2. Brazil 15.4.3. Rest of Latin America 16. Competitive Landscape 16.1. Company market share, 2021 16.2. Key player overview 16.3. Key stakeholders 17. Company Profiles 17.1.IPG 17.1.1.Company Overview 17.1.2. Financial Overview 17.1.3. Key Product; Analysis 17.1.4.Company Assessment 17.1.4.1.Product Portfolio 17.1.4.2. Key Clients 17.1.4.3. Market Share 17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 17.1.4.5. Executive Team 17.2. Westrock Company 17.3. Smurfit Kappa Group 17.4. International Paper Company 17.5. DS Smith Plc 17.6. Rengo Co. Ltd. 17.7. Stora Enso 17.8. Sonoco Products Company 17.9. Mondi Group 17.10. Sealed Air Corporation 17.11.Packaging Corporation of America 17.12. Dyna Corp 17.13. Orora Packaging Australia Pty Ltd. 17.14. Pregis Corporation 17.15. Smithers 17.16. Other Prominent Players 18. Appendix 19. Consultant Recommendation
SummaryRetail E-Commerce Packaging Market Size, Share, and Analysis, By Material (Corrugated Boxes, Protective Packaging & Security Envelopes, Tapes & Labels, Others), By Application (Electronics & Consumer Goods, Apparel & Accessories & Home Furnishing, Auto Parts, Food & Beverages, Healthcare & Personal Care, Others) and Regional Forecasts, 2022-2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1.Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Retail E-Commerce Packaging Market: COVID-19 Outbreak 1.4.Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2. Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2.Research Approach 2.3.Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1.Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation 3. Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2.Retail E-Commerce Packaging Market: COVID-19 Impact 3.3.Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4. Retail E-Commerce Packaging Market – Industry Insights 4.1.Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5. Macroeconomic Indicators 6. Recent Developments 7.Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2.Growth Drivers 7.3.Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5.Market Trends 8. Market Analysis 8.1. Porters Five Forces 8.2. PEST Analysis 8.2.1. Political 8.2.2.Economic 8.2.3.Social 8.2.4.Technological 9. Retail E-Commerce Packaging Market 9.1. Overview 9.2.Historical Analysis (2016-2021) 9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 10. Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F 10.1.Overview 10.2. Key Findings 10.3. Market Segmentation 10.3.1. By Material 10.3.1.1.Corrugated Boxes 10.3.1.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.2. Protective Packaging & Security Envelopes 10.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.2.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.3. Tapes & Labels 10.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.3.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.1.4. Others 10.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.By Application 10.3.2.1. Electronics & Consumer Goods 10.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.1.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.2.Apparel & Accessories & Home Furnishing 10.3.2.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.3.Auto Parts, Food & Beverages, Healthcare & Personal Care 10.3.2.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 10.3.2.4.Others 10.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 10.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F 10.3.2.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.North America Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1.Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1.By Material 11.3.2. By Application 11.4.Country 11.4.1. United States 11.4.2.Canada 12. Europe Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Material 12.3.2.By Application 12.4. Country 12.4.1.Germany 12.4.2. United Kingdom 12.4.3. France 12.4.4. Italy 12.4.5. Spain 12.4.6. Russia 12.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 13. Asia Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Material 13.3.2.By Application 13.4. Country 13.4.1.India 13.4.2. China 13.4.3. South Korea 13.4.4. Japan 13.4.5. Rest of APAC 14. Middle East and Africa Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1.Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Material 14.3.2.By Application 14.4. Country 14.4.1.Israel 14.4.2. GCC 14.4.3. North Africa 14.4.4. South Africa 14.4.5. Rest of Middle East and Africa 15. Latin America Retail E-Commerce Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1.Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Material 15.3.2.By Application 15.4. Country 15.4.1.Mexico 15.4.2. Brazil 15.4.3. Rest of Latin America 16. Competitive Landscape 16.1. Company market share, 2021 16.2. Key player overview 16.3. Key stakeholders 17. Company Profiles 17.1.IPG 17.1.1.Company Overview 17.1.2. Financial Overview 17.1.3. Key Product; Analysis 17.1.4.Company Assessment 17.1.4.1.Product Portfolio 17.1.4.2. Key Clients 17.1.4.3. Market Share 17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 17.1.4.5. Executive Team 17.2. Westrock Company 17.3. Smurfit Kappa Group 17.4. International Paper Company 17.5. DS Smith Plc 17.6. Rengo Co. Ltd. 17.7. Stora Enso 17.8. Sonoco Products Company 17.9. Mondi Group 17.10. Sealed Air Corporation 17.11.Packaging Corporation of America 17.12. Dyna Corp 17.13. Orora Packaging Australia Pty Ltd. 17.14. Pregis Corporation 17.15. Smithers 17.16. Other Prominent Players 18. Appendix 19. Consultant Recommendation
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ケミカル)の最新刊レポート
Fatpos Global社のパッケージング分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |