世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

飲料包装市場の市場規模、シェア、分析、製品タイプ別(ボトル、パウチ/小袋、液体カートン、缶、その他)、用途別(アルコール飲料{ビール、その他アルコール飲料}、非アルコール飲料{炭酸飲料/ソーダ、乳製品、ボトル入り飲料水、ジュース/ソフトドリンク、エナジードリンク/RTD飲料})、包装タイプ別(軟質、硬質、半硬質)、素材別(ガラス、プラスチック、金属、紙)、地域別予測、2022-2032年


Beverage Packaging Market Size, Share, and Analysis, By Product Type (Bottles, Pouch/Sachet, Liquid Cartons, Cans, Others), By Application (Alcoholic Drinks {Beer, Other Alcoholic Drinks}, Non-alcoholic Drinks {Carbonated Drinks/Soda, Dairy, Bottled Water, Juices/Soft Drinks, Energy Drinks/RTD Beverages}), By Packaging Type (Flexible, Rigid & Semi-Rigid), By Material (Glass, Plastic, Metal, Paper) and Regional Forecasts, 2022-2032

飲料包装市場の市場規模、シェア、分析、製品タイプ別(ボトル、パウチ/小袋、液体カートン、缶、その他)、用途別(アルコール飲料{ビール、その他アルコール飲料}、非アルコール飲料{炭酸飲料/ソーダ、乳製... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年12月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
433 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

飲料包装市場の市場規模、シェア、分析、製品タイプ別(ボトル、パウチ/小袋、液体カートン、缶、その他)、用途別(アルコール飲料{ビール、その他アルコール飲料}、非アルコール飲料{炭酸飲料/ソーダ、乳製品、ボトル入り飲料水、ジュース/ソフトドリンク、エナジードリンク/RTD飲料})、包装タイプ別(軟質、硬質、半硬質)、素材別(ガラス、プラスチック、金属、紙)、地域別予測、2022-2032年

製品概要
飲料包装市場規模は2021年に1,761億米ドル、予測期間中のCAGRは5.8%を示し、2023年の1,970億米ドルから2032年には3,286億米ドルに成長すると予測される。
飲料パッケージは通常、様々な要因の下で複数の飲料を保存し保護するためのものである。包装は製品の安全性を維持し、汚染を避けることで飲料の栄養素と香りを保つ重要なステップである。包装はこぼれるのを防ぐために行われ、製品の品質を維持することでユーザーの利便性を高めるように設計されている。適切な包装は、環境の湿気から保護することで賞味期限の持続を保証し、材料費を削減する。製品のマーケティングを支援するいくつかの技術が開発され、その一つは、飲料包装の一般的な方法であるデジタル印刷です。

市場ハイライト
飲料包装市場は3,286億米ドルに達すると予測され、予測期間中にCAGR 5.8%で成長する。安価で軽量な素材の使用が増加していることが、飲料包装市場の成長を後押しすると予想される。飲料包装は、水、コーヒー、ビール、ソフトドリンク、エナジードリンク、乳製品などの包装に役立ち、さまざまなサイズ、形状、プラスチック、金属、ガラスなどの材料で利用可能である。
飲料包装市場のセグメント
- 製品タイプ
o ボトル
o パウチ/小袋
o 液体カートン
o 缶
o その他
- 用途
o アルコール飲料{ビール、その他のアルコール飲料}
o ノンアルコール飲料{炭酸飲料/ソーダ、乳製品、ボトル入り飲料水、ジュース/ソフトドリンク、エナジードリンク/RTD飲料} o 炭酸飲料/ソーダ、乳製品、ボトル入り飲料水、ジュース/ソフトドリンク、エナジードリンク/RTD飲料
- 包装タイプ
o フレキシブル
o 硬質および半硬質
- 材質
o ガラス
プラスチック
金属
o 紙
市場ダイナミクス
成長の原動力
都市化の進展が市場の成長を押し上げると予想される
革新的パッケージングの進歩が市場の成長を促進する見込み
阻害要因
訓練された専門家の不足が市場の成長を抑制する可能性

主要プレイヤー
- アムコア・リミテッド
- ベリーグローバルグループ
- 東洋製罐
- ボールコーポレーション
- オーエンスイリノイ
- ベルリンパッケージング
- テトラ・ラバル・インターナショナル S.A.
- ストーラエンソ
- クラウンホールディングス
- レイノルズ・グループ・ホールディングス
- ソノコ・プロダクツ・カンパニー
- アーダーグ・グループS.A.
- コンパニー・ドゥ・サンゴバン
- ウェストパック
- スマーフィット・カッパ・グループPLC
- その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)


研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域


本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


ページTOPに戻る


目次

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Beverage Packaging Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Beverage Packaging Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Beverage Packaging Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Beverage Packaging Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2016-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Beverage Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Product Type
11.3.1.1. Bottles
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2.Pouch/Sachet
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Liquid Cartons
11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4.Cans
11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5.Others
11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Application
11.3.2.1.Alcoholic Drinks
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Non-alcoholic Drinks
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3. By Packaging Type
11.3.3.1.Flexible
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Rigid & Semi-Rigid
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4. By Material
11.3.4.1.Glass
11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2. Plastic
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.3. Metal
11.3.4.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.4. Paper
11.3.4.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12. North America Beverage Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product Type
12.3.2.By Application
12.3.3.By Packaging Type
12.3.4.By Material
12.4. Country
12.4.1.United States
12.4.2. Canada
13. Europe Beverage Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Product Type
13.3.2.By Application
13.3.3.By Packaging Type
13.3.4.By Material
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia Beverage Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Product Type
14.3.2.By Application
14.3.3.By Packaging Type
14.3.4. By Material
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Beverage Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Product Type
15.3.2.By Application
15.3.3.By Packaging Type
15.3.4.By Material
15.4. Country
15.4.1.Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Beverage Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Product Type
16.3.2.By Application
16.3.3.By Packaging Type
16.3.4.By Material
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2021
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Amcor Limited
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2. Berry Global Group, Inc
18.3. Toyo Seikan
18.4. Ball Corporation
18.5. Owens-Illinois, Inc
18.6. Berlin Packaging
18.7. Tetra Laval International S.A.
18.8. Stora Enso
18.9. Crown Holdings, Inc.
18.10. Reynolds Group Holdings Limited
18.11.Sonoco Products Company
18.12. Ardagh Group S.A.
18.13. Compagnie de Saint-Gobain.
18.14. WestPak
18.15. Smurfit Kappa Group PLC
18.16. Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Beverage Packaging Market Size, Share, and Analysis, By Product Type (Bottles, Pouch/Sachet, Liquid Cartons, Cans, Others), By Application (Alcoholic Drinks {Beer, Other Alcoholic Drinks}, Non-alcoholic Drinks {Carbonated Drinks/Soda, Dairy, Bottled Water, Juices/Soft Drinks, Energy Drinks/RTD Beverages}), By Packaging Type (Flexible, Rigid & Semi-Rigid), By Material (Glass, Plastic, Metal, Paper) and Regional Forecasts, 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Beverage Packaging Market size was USD 176.1 billion in 2021 and projected to grow from USD 197 billion in 2023 to USD 328.6 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 5.8% during the forecast period.
Beverage packaging is usually one to store and protect several beverages under various factors. Packaging is an important step which maintains the safety of product and preserves the nutrients & aroma and of the beverage by avoiding contamination. Packaging is done to prevent any spillage, designed to enhance the convenience to users by maintaining quality of product. Proper packaging ensures sustaining of shelf life by protecting from environmental moisture and reduces the material costs. Several techniques were developed which aid in the marketing of product, one of it is digital printing which is a popular method of beverage packaging.

MARKET HIGHLIGHTS
Beverage Packaging Market is expected to reach USD 328.6 billion, growing at a CAGR of 5.8% during forecast period owing to the acceptance of environment-friendly, recyclable, biodegradable beverage packaging solutions is anticipated to drive the demand for market growth. The growing usage of inexpensive and lightweight materials is expected to boost the growth of the beverage packaging market. Beverage packaging is helpful in the packing of water, coffee, beer, soft drinks, energy drinks, dairy products etc. and are available in different sizes, shapes and material like plastics, metals, glass etc.
Beverage Packaging Market Segments:
• Product Type
o Bottles
o Pouch/Sachet
o Liquid Cartons
o Cans
o Others
• Application
o Alcoholic Drinks {Beer, Other Alcoholic Drinks}
o Non-alcoholic Drinks {Carbonated Drinks/Soda, Dairy, Bottled Water, Juices/Soft Drinks, Energy Drinks/RTD Beverages}
• Packaging Type
o Flexible
o Rigid & Semi-Rigid
• Material
o Glass
o Plastic
o Metal
o Paper
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Increasing Urbanization is Expected to Boost the Growth of the Market
Advancements in Innovative Packaging is Expected to Boost the Growth of the Market
Restraint
Lack of Trained Professionals May Restrain the Growth of the Market

Key Players
• Amcor Limited
• Berry Global Group, Inc
• Toyo Seikan
• Ball Corporation
• Owens-Illinois, Inc
• Berlin Packaging
• Tetra Laval International S.A.
• Stora Enso
• Crown Holdings, Inc.
• Reynolds Group Holdings Limited
• Sonoco Products Company
• Ardagh Group S.A.
• Compagnie de Saint-Gobain.
• WestPak
• Smurfit Kappa Group PLC
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)


Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA


Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1. Executive Summary
1.1.Regional Market Share
1.2. Business Trends
1.3. Beverage Packaging Market: COVID-19 Outbreak
1.4.Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1. Research Objective
2.2.Research Approach
2.3.Data Sourcing and Methodology
2.4. Primary Research
2.5. Secondary Research
2.5.1.Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6.Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1. Market Definition
3.2.Beverage Packaging Market: COVID-19 Impact
3.3.Key Segmentations
3.4. Key Developments
3.5. Allied Industry Data
4. Beverage Packaging Market – Industry Insights
4.1.Industry Segmentation
4.2. COVID-19 overview on world economy
4.3. Industry ecosystem Channel analysis
4.4. Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7.Market Dynamics
7.1. Introduction
7.2.Growth Drivers
7.3.Market Opportunities
7.4. Market Restraints
7.5.Market Trends
8. Risk Analysis
9. Market Analysis
9.1. Porters Five Forces
9.2.PEST Analysis
9.2.1. Political
9.2.2.Economic
9.2.3.Social
9.2.4.Technological
10. Beverage Packaging Market
10.1.Overview
10.2. Historical Analysis (2016-2021)
10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
11.Beverage Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1.Overview
11.2. Key Findings
11.3. Market Segmentation
11.3.1.By Product Type
11.3.1.1. Bottles
11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.2.Pouch/Sachet
11.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.3.Liquid Cartons
11.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.4.Cans
11.3.1.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.1.5.Others
11.3.1.5.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.1.5.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.1.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2. By Application
11.3.2.1.Alcoholic Drinks
11.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.2.2. Non-alcoholic Drinks
11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3. By Packaging Type
11.3.3.1.Flexible
11.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.3.2. Rigid & Semi-Rigid
11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4. By Material
11.3.4.1.Glass
11.3.4.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.2. Plastic
11.3.4.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.3. Metal
11.3.4.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11.3.4.4. Paper
11.3.4.4.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
11.3.4.4.2. Market Share (%) 2022-2032F
11.3.4.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
12. North America Beverage Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1. Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Product Type
12.3.2.By Application
12.3.3.By Packaging Type
12.3.4.By Material
12.4. Country
12.4.1.United States
12.4.2. Canada
13. Europe Beverage Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1. Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1. By Product Type
13.3.2.By Application
13.3.3.By Packaging Type
13.3.4.By Material
13.4. Country
13.4.1.Germany
13.4.2. United Kingdom
13.4.3. France
13.4.4. Italy
13.4.5. Spain
13.4.6. Russia
13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
14. Asia Beverage Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1.Overview
14.2. Key Findings
14.3. Market Segmentation
14.3.1. By Product Type
14.3.2.By Application
14.3.3.By Packaging Type
14.3.4. By Material
14.4. Country
14.4.1.India
14.4.2. China
14.4.3. South Korea
14.4.4. Japan
14.4.5. Rest of APAC
15. Middle East and Africa Beverage Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1. By Product Type
15.3.2.By Application
15.3.3.By Packaging Type
15.3.4.By Material
15.4. Country
15.4.1.Israel
15.4.2. GCC
15.4.3. North Africa
15.4.4. South Africa
15.4.5. Rest of Middle East and Africa
16. Latin America Beverage Packaging Market Size & Forecast 2022A-2032F
16.1. Overview
16.2. Key Findings
16.3. Market Segmentation
16.3.1. By Product Type
16.3.2.By Application
16.3.3.By Packaging Type
16.3.4.By Material
16.4. Country
16.4.1. Mexico
16.4.2. Brazil
16.4.3. Rest of Latin America
17. Competitive Landscape
17.1. Company market share, 2021
17.2.Key player overview
17.3. Key stakeholders
18. Company Profiles
18.1.Amcor Limited
18.1.1.Company Overview
18.1.2.Financial Overview
18.1.3.Key Product; Analysis
18.1.4.Company Assessment
18.1.4.1.Product Portfolio
18.1.4.2. Key Clients
18.1.4.3. Market Share
18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
18.1.4.5. Executive Team
18.2. Berry Global Group, Inc
18.3. Toyo Seikan
18.4. Ball Corporation
18.5. Owens-Illinois, Inc
18.6. Berlin Packaging
18.7. Tetra Laval International S.A.
18.8. Stora Enso
18.9. Crown Holdings, Inc.
18.10. Reynolds Group Holdings Limited
18.11.Sonoco Products Company
18.12. Ardagh Group S.A.
18.13. Compagnie de Saint-Gobain.
18.14. WestPak
18.15. Smurfit Kappa Group PLC
18.16. Other Prominent Players
19. Appendix
20.Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Fatpos Global社のパッケージング分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/20 10:28

158.95 円

165.20 円

201.28 円

ページTOPに戻る