世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

データマネジメントプラットフォーム(DMP)市場規模、シェア、分析、データタイプ別(ファーストパーティ、セカンドパーティ、サードパーティ)、データソース別(ウェブ解析ツール、モバイルウェブ、モバイルアプリ、CRMデータ、POSデータ、ソーシャルネットワーク)、エンドユーザー別(広告代理店、マーケター、出版社)、地域別予測、2022年~2032年


Data Management Platform (DMP) Market Size, Share, and Analysis, By Data Type (First Party, Second Party, Third Party), By Data Sources (Web Analytics Tool, Mobile Web, Mobile Apps, CRM Data, POS Data, Social Network), By End User (Ad Agencies, Marketers, Publishers) and Regional Forecasts, 2022-2032

データマネジメントプラットフォーム(DMP)市場規模、シェア、分析、データタイプ別(ファーストパーティ、セカンドパーティ、サードパーティ)、データソース別(ウェブ解析ツール、モバイルウェブ、モバイルア... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Fatpos Global
Fatpos グローバル
2023年11月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
412 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

データマネジメントプラットフォーム(DMP)市場規模、シェア、分析、データタイプ別(ファーストパーティ、セカンドパーティ、サードパーティ)、データソース別(ウェブ解析ツール、モバイルウェブ、モバイルアプリ、CRMデータ、POSデータ、ソーシャルネットワーク)、エンドユーザー別(広告代理店、マーケター、出版社)、地域別予測、2022年~2032年

製品概要
データ管理プラットフォーム(DMP)市場規模は2021年に19.3億米ドル、予測期間中の年平均成長率は14.7%で、2023年の25億米ドルから2032年には87億米ドルに成長すると予測される。
データ管理プラットフォームは、データの収集と管理に使用されるソフトウェアである。企業がオンライン広告の運用において、特定の文脈やユーザーをターゲットとするオーディエンス・セグメントを認識するのに役立つ。このプラットフォームは、人工知能とビッグデータアルゴリズムを使用して、さまざまなソースからのユーザーに関する膨大なデータセットを実践し、分析することができる。DMPの利点は、市場やオーディエンスに関するより良い洞察力、データ整理、効果的な広告予算編成を含んでいます。

市場ハイライト
データマネジメントプラットフォーム(DMP)市場は、CRMデータ、POSデータ、ウェブ分析ツール、モバイルアプリ&ウェブ、ソーシャルネットワークなど、さまざまなソースからのデータ収集に対する需要の高まりにより、予測期間中に年平均成長率14.7%で成長し、87億ドルに達すると予想される。さらに、広告主がデータマネジメントプラットフォームを利用することで、顧客ターゲットを絞り込み、デバイスを問わず顧客の要求を満たすことができるため、予測期間中にデータマネジメントプラットフォーム(DMP)市場の成長を押し上げると予想される。
データマネジメントプラットフォーム(DMP)市場セグメント:
- データタイプ
o ファーストパーティ
o セカンドパーティ
o サードパーティ
- データソース
ウェブ解析ツール
モバイルウェブ
モバイルアプリ
o CRMデータ
o POSデータ
ソーシャルネットワーク
- エンドユーザー
o 広告代理店
マーケティング担当者
o 出版社
市場ダイナミクス
成長ドライバー
IoTとデータ管理の活用がマーケターと広告主に利益をもたらし、市場成長を後押しする見込み
データマネジメントプラットフォームが提供する数多くのメリットが市場成長を促進すると予想される
阻害要因
複数の技術への依存と熟練労働者の不足が市場成長を妨げる

主要プレイヤー
- グーグル
- オラクル
- セールスフォース
- アドビシステムズ
- クラウデラ
- ニュースター
- アモビー
- メディアマス
- ロタメ・ソリューションズ
- V12データ
- パーミティブ
- ピアノソフトウェア
- エクセレート
- クラックスデジタル
- オンオーディエンス
- その他の著名なプレーヤー(会社概要、事業戦略、主要製品、財務実績、主要業績指標、リスク分析、最近の開発、地域プレゼンス、SWOT分析)

研究室用温度制御ユニットの世界市場はさらに地域別に分類されます:
- 北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAG.R - 米国、カナダ
- 中南米市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、中南米の残りの地域
- ヨーロッパ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他のヨーロッパ地域
- アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド, 中国, 韓国, 日本, マレーシア, インドネシア, ニュージーランド, オーストラリア, その他の地域
- 中東・アフリカ市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、その他の地域


本レポートを購入する理由
- 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析
- 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供
- 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示
- 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析
- 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況
- 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール
- 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望
- ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析
- バリューチェーンによる市場洞察の提供
- 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会
- 販売後3ヶ月間のアナリストサポート


ページTOPに戻る


目次

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3.Data Management Platform (DMP) Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Data Management Platform (DMP) Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Data Management Platform (DMP) Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Market Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.2.PEST Analysis
8.2.1.Political
8.2.2. Economic
8.2.3. Social
8.2.4. Technological
9.Data Management Platform (DMP) Market
9.1.Overview
9.2. Historical Analysis (2016-2021)
9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
10.Data Management Platform (DMP) Market Size & Forecast 2022A-2032F
10.1.Overview
10.2. Key Findings
10.3. Market Segmentation
10.3.1.By Data Type
10.3.1.1.First Party
10.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.2. Second Party
10.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.3. Third Party
10.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2. By Data Sources
10.3.2.1. Web Analytics Tool
10.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.2.Mobile Web
10.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.3.Mobile Apps
10.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.4.CRM Data
10.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.5.POS Data
10.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.6.Social Network
10.3.2.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.6.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3. By End User
10.3.3.1. Ad Agencies
10.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.2.Marketers
10.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.3.Publishers
10.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11. North America Data Management Platform (DMP) Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1. By Data Type
11.3.2. By Data Sources
11.3.3.By End User
11.4. Country
11.4.1.United States
11.4.2. Canada
12.Europe Data Management Platform (DMP) Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Data Type
12.3.2.By Data Sources
12.3.3.By End User
12.4. Country
12.4.1. Germany
12.4.2.United Kingdom
12.4.3.France
12.4.4.Italy
12.4.5.Spain
12.4.6.Russia
12.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
13.Asia Data Management Platform (DMP) Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Data Type
13.3.2.By Data Sources
13.3.3.By End User
13.4. Country
13.4.1. India
13.4.2.China
13.4.3.South Korea
13.4.4.Japan
13.4.5.Rest of APAC
14.Middle East and Africa Data Management Platform (DMP) Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Data Type
14.3.2. By Data Sources
14.3.3. By End User
14.4.Country
14.4.1. Israel
14.4.2.GCC
14.4.3.North Africa
14.4.4.South Africa
14.4.5.Rest of Middle East and Africa
15.Latin America Data Management Platform (DMP) Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Data Type
15.3.2.By Data Sources
15.3.3.By End User
15.4.Country
15.4.1. Mexico
15.4.2.Brazil
15.4.3.Rest of Latin America
16. Competitive Landscape
16.1.Company market share, 2021
16.2. Key player overview
16.3. Key stakeholders
17. Company Profiles
17.1.Google
17.1.1.Company Overview
17.1.2. Financial Overview
17.1.3. Key Product; Analysis
17.1.4. Company Assessment
17.1.4.1.Product Portfolio
17.1.4.2. Key Clients
17.1.4.3. Market Share
17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
17.1.4.5. Executive Team
17.2. Oracle Corporation
17.3. Salesforce
17.4.Adobe Systems Inc
17.5.Cloudera INC
17.6. NeuStar Inc.
17.7. Amobee
17.8.MediaMath Inc.
17.9. Lotame Solutions Inc
17.10. V12 Data
17.11.Permutive
17.12. Piano Software Inc.
17.13. Exelate
17.14.Crux Digital INC
17.15. OnAudience
17.16. Other Prominent Players
18. Appendix
19. Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Data Management Platform (DMP) Market Size, Share, and Analysis, By Data Type (First Party, Second Party, Third Party), By Data Sources (Web Analytics Tool, Mobile Web, Mobile Apps, CRM Data, POS Data, Social Network), By End User (Ad Agencies, Marketers, Publishers) and Regional Forecasts, 2022-2032

PRODUCT OVERVIEW
Data Management Platform (DMP) Market size was USD 1.93 billion in 2021 and projected to grow from USD 2.5 billion in 2023 to USD 8.7 billion by 2032, exhibiting a CAGR of 14.7% during the forecast period.
Data Management Platform is a software used to gather and manage data. It helps companies to recognize audience segments, which targets particular contexts and users in online advertising operations. This platform could use artificial intelligence and big data algorithms to practice and analyze huge data sets regarding users from various sources. Advantages of DMPs comprise better insight on markets and audiences, data organization, and effectual advertisement budgeting.

MARKET HIGHLIGHTS
Data Management Platform (DMP) Market is expected to reach USD 8.7 billion, growing at a CAGR of 14.7% during the forecast period owing to the growing demand for data collection from different sources like CRM data, POS data, web analytics tools, Mobile apps & web, social networks, and more. Furthermore, the use of Data Management Platform for advertisers to target clients and satisfy customer demands across devices is expected to boost the growth of Data Management Platform (DMP) Market over the forecast period.
Data Management Platform (DMP) Market Segments:
• Data Type
o First Party
o Second Party
o Third Party
• Data Sources
o Web Analytics Tool
o Mobile Web
o Mobile Apps
o CRM Data
o POS Data
o Social Network
• End User
o Ad Agencies
o Marketers
o Publishers
MARKET DYNAMICS
Growth Drivers
Use of IoT and Data Management Benefitting Marketers and Advertisers are Expected to Boost the Market Growth
Number of Benefits offered by Data Management Platform are Expected to Boost the Market Growth
Restraint
Dependency on Several Technologies and Lack of Skilled Labor to hamper the Market Growth

Key Players
• Google
• Oracle Corporation
• Salesforce
• Adobe Systems Inc
• Cloudera INC
• NeuStar Inc.
• Amobee
• MediaMath Inc.
• Lotame Solutions Inc
• V12 Data
• Permutive
• Piano Software Inc.
• Exelate
• Crux Digital INC
• OnAudience
• Other Prominent Players (Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis)

Global Laboratory Temperature Control Units Market is further segmented by region into:
• North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAG.R – United States and Canada
• Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil and Rest of Latin America
• Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey and Rest of Europe
• Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia and Rest of APAC
• Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa and Rest of MENA


Reasons to Purchase this Report
• Qualitative and quantitative analysis of the market based on segmentation involving both economic as well as non-economic factors
• Provision of market value (USD Billion) data for each segment and sub-segment
• Indicates the region and segment that is expected to witness the fastest growth as well as to dominate the market
• Analysis by geography highlighting the consumption of the product/service in the region as well as indicating the factors that are affecting the market within each region
• Competitive landscape which incorporates the market ranking of the major players, along with new service/product launches, partnerships, business expansions, and acquisitions in the past five years of companies profiled
• Extensive company profiles comprising of company overview, company insights, product benchmarking, and SWOT analysis for the major market players
• The current as well as the future market outlook of the industry with respect to recent developments which involve growth opportunities and drivers as well as challenges and restraints of both emerging as well as developed regions
• Includes in-depth analysis of the market of various perspectives through Porter’s five forces analysis
• Provides insight into the market through Value Chain
• Market dynamics scenario, along with growth opportunities of the market in the years to come
• 3-month post-sales analyst support.



ページTOPに戻る


Table of Contents

1.Executive Summary
1.1. Regional Market Share
1.2.Business Trends
1.3.Data Management Platform (DMP) Market: COVID-19 Outbreak
1.4. Regional Trends
1.5. Segmentation Snapshot
2. Research Methodology
2.1.Research Objective
2.2. Research Approach
2.3. Data Sourcing and Methodology
2.4.Primary Research
2.5.Secondary Research
2.5.1. Paid Sources
2.5.2. Public Sources
2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation
3. Market Characteristics
3.1.Market Definition
3.2.Data Management Platform (DMP) Market: COVID-19 Impact
3.3. Key Segmentations
3.4.Key Developments
3.5.Allied Industry Data
4.Data Management Platform (DMP) Market – Industry Insights
4.1. Industry Segmentation
4.2.COVID-19 overview on world economy
4.3.Industry ecosystem Channel analysis
4.4.Innovation & Sustainability
5. Macroeconomic Indicators
6. Recent Developments
7. Market Dynamics
7.1.Introduction
7.2. Growth Drivers
7.3. Market Opportunities
7.4.Market Restraints
7.5. Market Trends
8.Market Analysis
8.1. Porters Five Forces
8.2.PEST Analysis
8.2.1.Political
8.2.2. Economic
8.2.3. Social
8.2.4. Technological
9.Data Management Platform (DMP) Market
9.1.Overview
9.2. Historical Analysis (2016-2021)
9.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast
10.Data Management Platform (DMP) Market Size & Forecast 2022A-2032F
10.1.Overview
10.2. Key Findings
10.3. Market Segmentation
10.3.1.By Data Type
10.3.1.1.First Party
10.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.1.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.1.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.2. Second Party
10.3.1.2.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.1.3. Third Party
10.3.1.3.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2. By Data Sources
10.3.2.1. Web Analytics Tool
10.3.2.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.2.Mobile Web
10.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.3.Mobile Apps
10.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.4.CRM Data
10.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.4.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.4.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.5.POS Data
10.3.2.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.5.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.5.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.2.6.Social Network
10.3.2.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.2.6.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.2.6.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3. By End User
10.3.3.1. Ad Agencies
10.3.3.1.1.By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.2.Marketers
10.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.2.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.2.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
10.3.3.3.Publishers
10.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F
10.3.3.3.2.Market Share (%) 2022-2032F
10.3.3.3.3.Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F
11. North America Data Management Platform (DMP) Market Size & Forecast 2022A-2032F
11.1. Overview
11.2.Key Findings
11.3.Market Segmentation
11.3.1. By Data Type
11.3.2. By Data Sources
11.3.3.By End User
11.4. Country
11.4.1.United States
11.4.2. Canada
12.Europe Data Management Platform (DMP) Market Size & Forecast 2022A-2032F
12.1.Overview
12.2. Key Findings
12.3. Market Segmentation
12.3.1. By Data Type
12.3.2.By Data Sources
12.3.3.By End User
12.4. Country
12.4.1. Germany
12.4.2.United Kingdom
12.4.3.France
12.4.4.Italy
12.4.5.Spain
12.4.6.Russia
12.4.7.Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland)
13.Asia Data Management Platform (DMP) Market Size & Forecast 2022A-2032F
13.1.Overview
13.2. Key Findings
13.3. Market Segmentation
13.3.1.By Data Type
13.3.2.By Data Sources
13.3.3.By End User
13.4. Country
13.4.1. India
13.4.2.China
13.4.3.South Korea
13.4.4.Japan
13.4.5.Rest of APAC
14.Middle East and Africa Data Management Platform (DMP) Market Size & Forecast 2022A-2032F
14.1. Overview
14.2. Key Findings
14.3.Market Segmentation
14.3.1.By Data Type
14.3.2. By Data Sources
14.3.3. By End User
14.4.Country
14.4.1. Israel
14.4.2.GCC
14.4.3.North Africa
14.4.4.South Africa
14.4.5.Rest of Middle East and Africa
15.Latin America Data Management Platform (DMP) Market Size & Forecast 2022A-2032F
15.1.Overview
15.2. Key Findings
15.3. Market Segmentation
15.3.1.By Data Type
15.3.2.By Data Sources
15.3.3.By End User
15.4.Country
15.4.1. Mexico
15.4.2.Brazil
15.4.3.Rest of Latin America
16. Competitive Landscape
16.1.Company market share, 2021
16.2. Key player overview
16.3. Key stakeholders
17. Company Profiles
17.1.Google
17.1.1.Company Overview
17.1.2. Financial Overview
17.1.3. Key Product; Analysis
17.1.4. Company Assessment
17.1.4.1.Product Portfolio
17.1.4.2. Key Clients
17.1.4.3. Market Share
17.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.)
17.1.4.5. Executive Team
17.2. Oracle Corporation
17.3. Salesforce
17.4.Adobe Systems Inc
17.5.Cloudera INC
17.6. NeuStar Inc.
17.7. Amobee
17.8.MediaMath Inc.
17.9. Lotame Solutions Inc
17.10. V12 Data
17.11.Permutive
17.12. Piano Software Inc.
17.13. Exelate
17.14.Crux Digital INC
17.15. OnAudience
17.16. Other Prominent Players
18. Appendix
19. Consultant Recommendation

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Fatpos Global社の情報通信技術分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?


Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/18 10:26

155.35 円

164.28 円

199.02 円

ページTOPに戻る