デジタル広告支出市場:追加フォーマット別(ソーシャルメディア、動画、検索エンジン)、使用プラットフォーム別(モバイル、ラップトップ、デスクトップ、その他)、エンドユーザー別(小売、ヘルスケア、自動車、メディア・エンターテイメント、教育、銀行、金融サービス・保険、運輸・観光、IT・通信)、地域別 20212022年の市場規模、シェア、動向の世界分析と2032年までの予測Digital Ad Spending Market: By Add Format (Social Media, Video, Search Engine), By Platform Used (Mobile, Laptop, Desktop & Others), By End User (Retail, Health care, Automotive, Media and entertainment, Education, Banking, Financial service & insurance, Transport and tourism, IT and telecom) And Region Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 20212022 And Forecasts To 2032 デジタル広告支出市場:追加フォーマット別(ソーシャルメディア、動画、検索エンジン)、使用プラットフォーム別(モバイル、ラップトップ、デスクトップ、その他)、エンドユーザー別(小売、ヘルスケア、自動... もっと見る
日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
サマリーデジタル広告支出市場:追加フォーマット別(ソーシャルメディア、動画、検索エンジン)、使用プラットフォーム別(モバイル、ラップトップ、デスクトップ、その他)、エンドユーザー別(小売、ヘルスケア、自動車、メディア・娯楽、教育、銀行、金融サービス・保険、運輸・観光、IT・通信)、地域別 - 2021-2022年の市場規模、シェア、動向の世界分析と2032年までの予測製品概要 デジタル広告は、デジタルメディア/ツールを活用することにより、製品やサービスを促進するための簡単で便利で有用な方法であるとして増加している。デジタル広告は、それが原因で産業がデジタル広告に投資するために集中しているデジタル変換を増加させるように競争力のあるタスクとして回っている。いくつかの産業は、彼らのビジネスのためのデジタル広告費を採用することにより、彼らのマーケティング戦略の変更に焦点を当てています。広告の期間も市場の成長に影響を与えます。様々なデバイスは、広告の様々なタイプを持っていますが、人々は持ち運びに便利なために、デスクトップdurよりもスマートフォンを好む。モバイル上のデジタル広告は、予測期間中に成長すると予想される。 市場ハイライト デジタル広告支出の世界市場は予測期間中に11.8%のCAGRを予測 世界のデジタル広告費市場は、2021年に5,240億6,000万米ドルと評価され、オンライン広告の成長をもたらし、世界のデジタル広告費市場のシェアを増加させたパンデミック時のインターネット需要の増加により、予測期間、すなわち2022年から2032年に11.8%のCAGRで成長し、2032年までに1兆7,827億ドルに達すると予想される。様々なサイトやオンラインポータルでのソーシャルネットワーキング活動の増加は、グローバルデジタル広告支出市場の成長をもたらしたオンラインストリーミングの増加をもたらした。また、デジタル支出が増加し、予測期間中に市場の成長を支援する技術の進歩がある。インターネットユーザー数の増加は、オンライン広告市場の成長を助け、デジタル広告のさまざまな形態の進化につながった。 世界のデジタル広告費市場:セグメント 動画フォーマットセグメントは2022-32年に高いCAGRで成長する見込み 世界のデジタル広告費市場は、追加フォーマットに基づいてソーシャルメディア、動画、検索エンジンに分類される。動画フォーマットセグメントは、デジタルビデオマーケティングの支出を減少させたテレビ広告への支出の増加により、予測期間中に成長することが期待され、予測期間中に後押しすることが期待されている。これらは近年のトレンドであり、ビジュアル広告は、製品を巻き込むことによって、より良い理解を提供するように、ビデオ広告は、企業によって使用されます。総広告予算における主な投資は、モバイル広告とデスクトップ広告である。 金融サービス&保険セグメントは、2022年から32年の間に高いCAGRで成長すると予想される 世界のデジタル広告支出市場は、エンドユーザーに基づいて分類され、小売、ヘルスケア、自動車、メディアとエンターテイメント、教育、銀行、金融サービス&保険、交通、観光、ITと通信に区分される。金融サービス・保険市場は、デジタル広告市場における売上高シェアが高く、市場を上回ることが予想される。 市場ダイナミクス 成長ドライバー エンターテインメント産業の成長 インターネット利用の増加 阻害要因 厳しい規制規範とセキュリティ問題が市場成長の妨げになる可能性 世界のデジタル広告費市場 主要プレイヤー - デル・テクノロジーズ 会社概要, 事業戦略, 主要製品, 業績, 主要業績指標, リスク分析, 最近の動向, 地域別プレゼンス, SWOT分析 - アリババ・グループ・ホールディングス - アマゾン・ウェブ・サービス - ハネウェル・インターナショナル - マイクロソフト - イーオンリアリティ - グーグル - Atheer社 - Blippar.com Ltd. - ツイッター社 - キュリスコープ - バルコN.V. - その他の著名プレイヤー デジタル広告費の世界市場:地域 世界のデジタル広告費市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分される:北米、中南米、ヨーロッパ、アジア太平洋、中東・アフリカ。地域別分析では、スマートフォンの利用やオンラインに関する様々な活動に対する人々の意識が高いことから、北米が最大のシェアを占めている。オンライン広告に特化した市場の主要プレーヤーが存在するため、この地域が市場シェアを独占すると予想される。ソーシャルメディアアプリや検索エンジンなどのデジタルメディアの利用が市場を牽引している。また、eコマースサイトからのオンラインショッピングの傾向も市場の成長をもたらした。 世界のデジタル広告費市場に関する分析も含まれています: 世界のデジタル広告費市場セグメント - アドフォーマット別 ソーシャルメディア o 動画 o 検索エンジン - 使用プラットフォーム別 o モバイル o ノートパソコン o デスクトップ o その他 - エンドユーザー別 o 小売 o ヘルスケア o 自動車 o メディア・娯楽 o 教育 o 銀行 o 金融サービス・保険 o 運輸・観光 o IT・通信 - デジタル広告支出の世界市場ダイナミクス - デジタル広告支出の世界市場規模 - 需要と供給 - 現在の動向/課題/チャレンジ - 競合・参入企業 - 市場のバリューチェーン - 市場の促進要因と阻害要因 本レポートを購入する理由 - 経済的要因および非経済的要因の両方を含むセグメンテーションに基づく市場の定性的および定量的分析 - 各セグメントおよびサブセグメントの市場価値(10億米ドル)データの提供 - 市場の最速成長と支配が期待される地域とセグメントを表示 - 各地域における製品/サービスの消費を強調し、各地域の市場に影響を与えている要因を示す地域別分析 - 主要プレイヤーの市場ランキング、プロファイリングされた企業の過去5年間の新サービス/製品発売、提携、事業拡大、買収を盛り込んだ競争状況 - 主要市場プレイヤーの会社概要、企業洞察、製品ベンチマーク、SWOT分析からなる広範な企業プロフィール - 新興地域と先進地域の両方の成長機会と促進要因、課題と阻害要因を含む最近の動向に関する業界の現在と将来の市場展望 - ポーターのファイブフォース分析による様々な観点からの市場の詳細分析 - バリューチェーンによる市場洞察の提供 - 市場ダイナミクスのシナリオと、今後数年間の市場の成長機会 - 販売後3ヶ月間のアナリストサポート 目次1. Executive Summary1.1. Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Global Digital Ad Spending Market: COVID-19 Outbreak 1.4. Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2 Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2. Research Approach 2.3. Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1. Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation 3 Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2. Global Digital Ad Spending Market: COVID-19 Impact 3.3. Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4 Global Digital Ad Spending Market – Industry Insights 4.1. Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5 Macroeconomic Indicators 6 Recent Developments 7 Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2. Growth Drivers 7.3. Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5. Market Trends 8 Risk Analysis 9 Market Analysis 9.1. Porters Five Forces 9.2. PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10 Global Digital Ad Spending Market 10.1. Overview 10.2. Historical Analysis (2016-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11 Global Digital Ad Spending Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1. Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1. By Add Format 11.3.1.1. Social media 11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2. Video 11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3. Search engine 11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Platform Used 11.3.2.1. Mobile 11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. Laptop 11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.3. Desktop 11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.4. Others 11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3. By End User 11.3.3.1. Retail 11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. Health care 11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.3. Automotive 11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.4. Media and entertainment 11.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.5. Education 11.3.3.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.6. Banking 11.3.3.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.6.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.7. Financial service & insurance 11.3.3.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.7.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.8. Transport and tourism 11.3.3.8.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.8.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.9. IT and telecom 11.3.3.9.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.9.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.9.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12 North America Digital Ad Spending Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Add Format 12.3.2. By Platform Used 12.3.3. By End User 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2. Canada 13 Europe Digital Ad Spending Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Add Format 13.3.2. By Platform Used 13.3.3. By End User 13.4. Country 13.4.1. Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14 Asia Digital Ad Spending Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1. Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Add Format 14.3.2. By Platform Used 14.3.3. By End User 14.4. By Country 14.4.1. India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4. Japan 14.4.5. Rest of APAC 15 Middle East and Africa Digital Ad Spending Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1. Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Add Format 15.3.2. By Platform Used 15.3.3. By End User 15.4. Country 15.4.1. Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4. South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16 Latin America Digital Ad Spending Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1. Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Add Format 16.3.2. By Platform Used 16.3.3. By End User 16.4. Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17 Competitive Landscape 17.1. Company market share, 2021 17.2. Key player overview 17.3. Key stakeholders 18 Company Profiles 18.1. Dell Technologies Inc 18.1.1. Company Overview 18.1.2. Financial Overview 18.1.3. Key Product; Analysis 18.1.4. Company Assessment 18.1.4.1. Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2. Alibaba Group Holdings Limited 18.3. Amazon Web Services, Inc 18.4. Honeywell International, Inc. 18.5. Microsoft Corporation 18.6. EON Reality Inc. 18.7. Google 18.8. Atheer, Inc 18.9. Blippar.com Ltd. 18.10. Twitter Inc 18.11. Curiscope 18.12. Barco N.V. 18.13. Other Prominent Players 19 Appendix 20 Consultant Recommendation
SummaryDigital Ad Spending Market: By Add Format (Social Media, Video, Search Engine), By Platform Used (Mobile, Laptop, Desktop & Others), By End User (Retail, Health care, Automotive, Media and entertainment, Education, Banking, Financial service & insurance, Transport and tourism, IT and telecom) And Region – Global Analysis of Market Size, Share & Trends For 2021–2022 And Forecasts To 2032 Table of Contents1. Executive Summary1.1. Regional Market Share 1.2. Business Trends 1.3. Global Digital Ad Spending Market: COVID-19 Outbreak 1.4. Regional Trends 1.5. Segmentation Snapshot 2 Research Methodology 2.1. Research Objective 2.2. Research Approach 2.3. Data Sourcing and Methodology 2.4. Primary Research 2.5. Secondary Research 2.5.1. Paid Sources 2.5.2. Public Sources 2.6. Market Size Estimation and Data Triangulation 3 Market Characteristics 3.1. Market Definition 3.2. Global Digital Ad Spending Market: COVID-19 Impact 3.3. Key Segmentations 3.4. Key Developments 3.5. Allied Industry Data 4 Global Digital Ad Spending Market – Industry Insights 4.1. Industry Segmentation 4.2. COVID-19 overview on world economy 4.3. Industry ecosystem Channel analysis 4.4. Innovation & Sustainability 5 Macroeconomic Indicators 6 Recent Developments 7 Market Dynamics 7.1. Introduction 7.2. Growth Drivers 7.3. Market Opportunities 7.4. Market Restraints 7.5. Market Trends 8 Risk Analysis 9 Market Analysis 9.1. Porters Five Forces 9.2. PEST Analysis 9.2.1. Political 9.2.2. Economic 9.2.3. Social 9.2.4. Technological 10 Global Digital Ad Spending Market 10.1. Overview 10.2. Historical Analysis (2016-2021) 10.2.1. Market Size, Y-o-Y Growth (%) and Market Forecast 11 Global Digital Ad Spending Market Size & Forecast 2022A-2032F 11.1. Overview 11.2. Key Findings 11.3. Market Segmentation 11.3.1. By Add Format 11.3.1.1. Social media 11.3.1.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.2. Video 11.3.1.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.1.3. Search engine 11.3.1.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.1.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.1.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2. By Platform Used 11.3.2.1. Mobile 11.3.2.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.2. Laptop 11.3.2.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.3. Desktop 11.3.2.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.2.4. Others 11.3.2.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.2.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.2.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3. By End User 11.3.3.1. Retail 11.3.3.1.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.1.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.1.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.2. Health care 11.3.3.2.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.2.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.2.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.3. Automotive 11.3.3.3.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.3.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.3.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.4. Media and entertainment 11.3.3.4.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.4.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.4.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.5. Education 11.3.3.5.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.5.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.5.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.6. Banking 11.3.3.6.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.6.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.6.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.7. Financial service & insurance 11.3.3.7.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.7.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.7.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.8. Transport and tourism 11.3.3.8.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.8.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.8.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 11.3.3.9. IT and telecom 11.3.3.9.1. By Value (USD Million) 2022-2032F 11.3.3.9.2. Market Share (%) 2022-2032F 11.3.3.9.3. Y-o-Y Growth (%) 2022-2032F 12 North America Digital Ad Spending Market Size & Forecast 2022A-2032F 12.1. Overview 12.2. Key Findings 12.3. Market Segmentation 12.3.1. By Add Format 12.3.2. By Platform Used 12.3.3. By End User 12.4. Country 12.4.1. United States 12.4.2. Canada 13 Europe Digital Ad Spending Market Size & Forecast 2022A-2032F 13.1. Overview 13.2. Key Findings 13.3. Market Segmentation 13.3.1. By Add Format 13.3.2. By Platform Used 13.3.3. By End User 13.4. Country 13.4.1. Germany 13.4.2. United Kingdom 13.4.3. France 13.4.4. Italy 13.4.5. Spain 13.4.6. Russia 13.4.7. Rest of Europe (BENELUX, NORDIC, Hungary, Turkey & Poland) 14 Asia Digital Ad Spending Market Size & Forecast 2022A-2032F 14.1. Overview 14.2. Key Findings 14.3. Market Segmentation 14.3.1. By Add Format 14.3.2. By Platform Used 14.3.3. By End User 14.4. By Country 14.4.1. India 14.4.2. China 14.4.3. South Korea 14.4.4. Japan 14.4.5. Rest of APAC 15 Middle East and Africa Digital Ad Spending Market Size & Forecast 2022A-2032F 15.1. Overview 15.2. Key Findings 15.3. Market Segmentation 15.3.1. By Add Format 15.3.2. By Platform Used 15.3.3. By End User 15.4. Country 15.4.1. Israel 15.4.2. GCC 15.4.3. North Africa 15.4.4. South Africa 15.4.5. Rest of Middle East and Africa 16 Latin America Digital Ad Spending Market Size & Forecast 2022A-2032F 16.1. Overview 16.2. Key Findings 16.3. Market Segmentation 16.3.1. By Add Format 16.3.2. By Platform Used 16.3.3. By End User 16.4. Country 16.4.1. Mexico 16.4.2. Brazil 16.4.3. Rest of Latin America 17 Competitive Landscape 17.1. Company market share, 2021 17.2. Key player overview 17.3. Key stakeholders 18 Company Profiles 18.1. Dell Technologies Inc 18.1.1. Company Overview 18.1.2. Financial Overview 18.1.3. Key Product; Analysis 18.1.4. Company Assessment 18.1.4.1. Product Portfolio 18.1.4.2. Key Clients 18.1.4.3. Market Share 18.1.4.4. Recent News & Development (Last 3 Yrs.) 18.1.4.5. Executive Team 18.2. Alibaba Group Holdings Limited 18.3. Amazon Web Services, Inc 18.4. Honeywell International, Inc. 18.5. Microsoft Corporation 18.6. EON Reality Inc. 18.7. Google 18.8. Atheer, Inc 18.9. Blippar.com Ltd. 18.10. Twitter Inc 18.11. Curiscope 18.12. Barco N.V. 18.13. Other Prominent Players 19 Appendix 20 Consultant Recommendation
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(ネットワーク)の最新刊レポート
Fatpos Global社の情報通信技術分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(engine)の最新刊レポート
よくあるご質問Fatpos Global社はどのような調査会社ですか?Fatpos Globalは経営コンサルティング、アドバイザリー、市場調査サービスを提供し、市場調査レポートを出版しているインドに主拠点をおく調査会社です。 Fatposは“Failures A... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/21 10:26 156.13 円 165.08 円 200.38 円 |