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缶詰製造市場。カテゴリー別(オーガニック、コンベンショナル)。製品バリエーション別(果物・野菜缶詰、肉・シーフード缶詰、レディミール缶詰、デザート缶詰、スープ缶詰、クッキングソース缶詰):。マーケティングモード別(コンビニ、スーパーマーケット、インターネット販売、オフライン)、地域別 ~2019~2020年の市場規模、シェア&トレンドの世界分析と2030年までの予測


Canned Food Manufacturing Market: Segmented By Category (Organic and Conventional): By Product Variants (Canned Fruits & Vegetables, Canned Meat & Seafood, Canned Ready Meals, Canned Desserts, Canned Soups, Canned Cooking Sauce): By Marketing Mode (Convenience Store, Supermarket, Internet Sales and Offline), and Region - Global Analysis of Market Size, Share & Trends for 2019-2020 and Forecasts to 2030

[179ページ以上の調査レポート】缶詰製造市場は2020年の939億7000万米ドルから2030年には1232億5000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2020年から30年の間に年率2.75%で推移する見込みです。 製品概要 缶... もっと見る

 

 

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Fatpos Global
Fatpos グローバル
2022年5月1日 US$5,000
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165 英語

 

サマリー

[179ページ以上の調査レポート】缶詰製造市場は2020年の939億7000万米ドルから2030年には1232億5000万米ドルを超え、今後数年間、すなわち2020年から30年の間に年率2.75%で推移する見込みです。

製品概要
缶詰は、付加価値や冷凍食品に比べてメリットが少ないと思われがちである。長期保存された食品は品質が低下し、有害な成分が含まれていると主張する人もいる。一方、缶詰は健康的な食生活の一部であると言う人もいます。缶詰は、食品を密閉容器に詰めて長期間保存する方法です。まず、缶詰は18世紀後半に、戦争中の国防軍や水兵に安定した食糧を提供する手段として工業化されました。缶詰が長持ちするのは、外気と分離して殺菌されるため、微生物による汚染を防ぐことができるためである。缶詰は、密閉度が高いほど賞味期限が長く、密閉度が低いと賞味期限が短くなる。

市場ハイライト
缶詰製造市場は、2030年に2.75%のCAGRが予測されています。
働く女性の数の増加、ネイティブヘルパーの雇用コストの上昇がマクロ要因であり、便利な料理への要求が今後数年間で世界の缶詰製造の需要を生み出すとさらに予想されます。さらに、様々な缶詰食品ブランドは、消費者の変動する習慣のための様々な努力を導入している横栄養的に大切にし、手頃な価格の缶詰食品を導入すると、さらに今後数年間で世界の缶詰食品の市場需要を後押しします。



最近のニュース&動向
2021年5月に
ネスレは、インドネシアにおける最近の飲料工場の建設に2億2,000万米ドルを投資しました。この工場は、中部ジャワ州に約200人の新たな雇用を生み出し、ベアブランドの液体ミルクとレディトゥドリンク飲料を製造する予定です。これにより、地域市場の開拓をさらに後押ししていきます。

2021年
PROCESS EXPOは、加工食品・飲料・包装業界のあらゆる要素を展示し、すべての業界セクターを融合させる。最新の技術や機器は、世界で最も効率的な包装の専門家、機器メーカー、学界のリーダーを団結させる食品技術の最高峰を表します。
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缶詰製造市場セグメント
従来型セグメントは2020~30年に最も高いCAGRで成長する
缶詰製造市場は、カテゴリー別にコンベンショナルとオーガニックに分類されます。コンベンショナルセグメントは、市場で最も高いシェアを占めています。しかし、有機食品に対する消費者性向の上昇により、有機セグメントもかなりの成長率を獲得すると予想されています。消費者の間では、合成化学物質が健康に及ぼす不吉な影響に関する知識や意識の欠如が、食品の適切な消費について意識するようになる傾向があります。これは、市場における缶詰食品の有機バリアントの大幅な成長につながる可能性があります。

インターネット販売部門は2020〜30年に最も高いCAGRで成長する
缶詰製造市場は、マーケティングモードによって、コンビニエンスストア、スーパーマーケット、インターネット販売、オフラインに区分されます。インターネット販売部門は、世界的な認知度の高まりと社会的距離の増加により、主要な収益シェアを占めました。オンライン販売では、デジタル化された購買政策が提供され、多くの商品がプロモーション価格で販売されているため、消費者は安心して購入することができます。要求の厳しいスケジュールと便利なライフスタイルのための高い普及率は、インターネット販売を通じて缶詰食品を取得することにダイナミックな関与を推進してきました。このため、予測期間中、Eコマース分野は最も高い成長率を示すと思われます。

市場ダイナミクス
ドライバー
世界的な人口増加
世界中のミレニアル世代の人口増加が、今後世界の缶詰製造市場を牽引する主要因になると予想されます。ユニセフによると、アフリカの未発達人口(0〜24歳)は2050年までに約50%増加すると予想されています。アフリカは、最も多くの若者を抱えていると予測されています。この地域の缶詰製造市場の成長には、若者の存在が欠かせません。さらに、新製品、サービス、投資の導入により、世界の市場参加者が増加していることも、今後数年間で缶詰製造市場を押し上げると予想されます。

タンパク質が豊富な食品への強い需要
健康的なタンパク質が豊富な食品、効率的な繊維、ビタミン、オメガ3脂肪酸への強い需要は、さらに缶詰食品を選択する個人を鼓舞しています。多忙なライフスタイルのために、人々は今、彼らの時間を蓄積するためにすぐに調理できる食事、肉製品、シーフード食品のために多くを支払う準備ができていることは、缶詰食品業界の発展を急増させるもう一つの大きな理由である。また、魚や魚介類が持つ優れた効能が広く知られるようになり、魚介類缶詰の需要が大幅に増加しています。

制約事項
環境汚染に関する問題の増加
缶詰食品は、アルミや缶などの生分解性のない素材で包装されており、環境にやさしくなく、いくつかの障害や環境危険を引き起こす。健康への懸念の高まりは、世界の缶詰製造市場の成長を阻害しています。また、健康への短期的・長期的な副作用のために、缶やアルミ缶の使用に関連する厳しい政府の規制は、缶詰食品製造市場の成長を阻む主要な要因となっています。

COVID-19の缶詰食品製造市場への影響
話題のCOVID-19の発生により、包装メーカーは、世界のいくつかの地域で、現場の隣にある製造の減少とともに、サプライチェーンの騒動に直面しています。サプライチェーンの均等な流れを確保するために、グローバル食品安全イニシアチブ(GFSI)認証プログラムは、COVID-19に関する遠隔監査とリスク課税を実施することにより、6ヶ月の認証延長を提供しています。企業は、需要に応じた現地調査を行うことなく、新たなサプライヤー拠点に対応することができるメリットがあります。

缶詰製造市場。主要なプレーヤー
アヤムブランド

会社概要, 事業戦略, 主要製品, 財務実績, 主要業績評価指標, リスク分析, 最近の開発状況, 地域的存在感, SWOT分析

クラフト・ハインツ・カンパニー
キャンベル・スープ・カンパニー
コナグラブランズ社
ネスレ
デンマークのクラウン・アンバ
デルモンテフーズ
JBS USA Holdings, Inc.
ホーリーランド・マーケティング・プライベート・リミテッド
その他の著名なプレーヤー
缶詰製造市場地域別
缶詰食品製造市場は、地域分析に基づいて5つの主要地域に区分されます。これらは、北米、ラテンアメリカ、ヨーロッパ、アジア太平洋地域、中東、アフリカを含みます。アジア太平洋地域は、世界の缶詰食品製造市場をリードしています。インドや中国などの新興経済国でより多くのパッケージ化された食品の様々な消費者の購買パターンに最大の市場シェアの形質。また、豊富な原材料とコスト競争力のある労働力を容易に入手できることも、この地域の市場に利益をもたらす主な要因となっています。さらに、製品価格の安さと保存期間の長さが、この地域の缶詰製造市場を活性化させています。

ヨーロッパは、世界第2位の缶詰製造市場になる傾向があります。この地域の市場は、消費者の嗜好の変化と、厳しい冬に新鮮な食材が手に入らないことが主な要因となっています。さらに、米国は地域市場の拡大に最も貢献し、大量の生産に影響を与えています。



缶詰製造市場は、さらに地域別に以下のように区分されています。
北米市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - 米国、カナダ
中南米市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-メキシコ、アルゼンチン、ブラジル、その他中南米地域
欧州市場規模、シェア、トレンド、機会、前年比成長率、CAGR-イギリス、フランス、ドイツ、イタリア、スペイン、ベルギー、ハンガリー、ルクセンブルク、オランダ、ポーランド、ノルディック、ロシア、トルコ、その他の欧州市場
アジア太平洋地域の市場規模、シェア、動向、機会、前年比成長率、CAGR - インド、中国、韓国、日本、マレーシア、インドネシア、ニュージーランド、オーストラリア、APACのその他地域
中東とアフリカの市場規模、シェア、動向、機会、YoY成長率、CAGR - 北アフリカ、イスラエル、GCC、南アフリカ、MENAの残りの地域
缶詰製造市場レポートでは、以下の分析も行っています。
カテゴリー別
オーガニック
コンベンショナル
製品バリエーション別
フルーツ缶詰と野菜缶詰
肉・魚介類缶詰
レディミール缶
デザート缶詰
スープ缶
クッキングソース缶
販売形態別
コンビニエンスストア
スーパーマーケット
インターネット販売
オフライン
缶詰製造の市場ダイナミクス
缶詰製造の市場規模
需要と供給
現在の動向/課題/問題点
競合・参入企業
市場のバリューチェーン
市場の促進要因と阻害要因
缶詰製造市場のレポート範囲とセグメンテーション
レポート属性の詳細
2020年の市場規模値 939.7億米ドル
2030年の売上高予測 123.25億米ドル
2021年から2030年までの成長率CAGRは2.75
推計基準年 2020年
定量的単位 2021年から2030年までの収益額(百万米ドル)およびCAGR
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント カテゴリー、製品バリエーション、マーケティングモード、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、中東・アフリカ(MEA)
主要企業 Ayam Brand, The Kraft Heinz Company, Campbell Soup Company, Conagra Brands, Inc, Nestlé, Danish Crown Amba , Del Monte Foods, Inc, JBS USA Holdings, Inc, Holyland Marketing Private Limited.
よくある質問
Q1.缶詰製造の市場規模はどの程度ですか?

Q2.今後、市場規模が拡大すると予想される分野は何ですか?

Q3.缶詰製造の市場占有率が高い地域はどこですか?

Q4.缶詰製造市場を牽引する要因は何ですか?

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目次

Contents
1. Executive Summary
2. Canned Food Manufacturing Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Canned Food Manufacturing Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Canned Food Manufacturing Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Canned Food Manufacturing Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Category: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Organic, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Conventional, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Product Variants: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Canned Fruits & Vegetables, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Canned Meat & Seafood, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Canned Ready Meal, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Canned Desserts, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.5. Canned Soups, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.6. Canned Cooking Sauces, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Marketing Mode: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Convenience Store, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Supermarket, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. Internet Sales, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. Offline, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Ayam Brand
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. The Kraft Heinz Company
3. Campbell Soup Company
4. Conagra Brands, Inc
5. Nestlé
6. Danish Crown Amba
7. Del Monte Foods, Inc
8. JBS USA Holdings, Inc.
9. Holyland Marketing Private Limited
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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Summary

[179+ Pages Research Report] The Canned Food Manufacturing Market to surpass USD 123.25 billion by 2030 from USD 93.97 billion in 2020 at a CAGR of 2.75% in the coming years, i.e., 2020-30.

Product Overview
Canned foods are frequently thought to be less beneficial than additional or frozen foods. Some people prorogate that food stored for a longer period drop their quality and are contains harmful ingredients. While others say that canned foods are a part of a healthy diet. Canning is the process of preserving foods for extended periods by packing them in airtight containers. Firstly, Canning was industrialized in the late 18th century as a means to offer a stable food source for the defense force and sailors at war. Canned food owes a long shelf-life due to the separation sterilized from the open environment, as it prevents contamination of microorganisms. Canned foods with high-quality sealing cause food to have a long shelf life, although low-quality sealing causes the food to have a short shelf life.

Market Highlights
Canned Food Manufacturing Market is expected to project a notable CAGR of 2.75% in 2030.
The escalating number of working women, higher costs of hiring native help are the macro factors, and the requirement for convenient cuisine is further expected to generate the demand for global Canned Food Manufacturing in the coming years. Further, various canned food brands are introducing various exertions for consumers’ fluctuating habits laterally introducing nutritiously treasured and affordable canned food products will further boost the market demand for canned food globally in the upcoming years.



Recent News & Developments
On May 2021,
Nestlé has invested USD 220 million in the construction of a recent beverage factory in Indonesia. This factory will generate approximately 200 new careers in the Central Java province and will manufacture Bear Brand liquid milk and ready-to-drink beverages. This will further aid to develop the regional market.

In 2021,
PROCESS EXPO displays all the factors of the processed food and beverages and packaging industry, merging all industry sectors. The latest technologies and equipment will represent the pinnacle of food technology uniting the world’s most efficacious packaging professionals, equipment manufacturers, and leaders in the arena of academia
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Canned Food Manufacturing Market: Segments
Conventional segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
The Canned Food Manufacturing Market is segmented by Category into Conventional and Organic. The Conventional Segment is accounted to held the highest share in the market. Although, the Organic segment is also anticipated to acquire a sizeable growth rate due to a rise in the consumer proclivity towards organic food products. Lack of knowledge and awareness regarding the ominous effects of synthetic chemicals on health among consumers tend to become conscious about the decent consumption of food. This is likely to lead to the significant growth of organic variants of canned foods in the market.

Internet Sales segment to grow with the highest CAGR during 2020-30
Canned Food Manufacturing Market is segmented by Marketing Mode into Convenience Store, Supermarket, Internet Sales, and Offline. The Internet Sales segment registered for the major revenue share due to mounting awareness and an increasing social distancing across the world. The digitalized purchasing policy offered by Online retail ad numerous products at promotional prices has comforted consumers. Demanding schedule and high penetration for convenient lifestyle have driven a dynamic involvement in acquiring canned food products via internet sales. This is likely to lead to the highest growth rate of the e-commerce segment during the forecast period.

Market Dynamics
Drivers
Rising population across the Globe
The cumulative millennial population around the world is the expected prime factor to drive the Global Canned Food Manufacturing Market in the coming future. As per UNICEF, Africa's undeveloped people, i.e., those of age group 0-24 years, will increase by approximately 50% by 2050. Africa is projected to have the most considerable number of young people. Here the youth is critical to the growth of the Canned Food Manufacturing Market in the region. Furthermore, increasing participation by worldwide market players in the country with introducing new products, services, and investments is also exalted to boost the Canned Food Manufacturing Market in the coming years.

Strong demand for protein-rich food
The robust demand for wholesome protein-rich food products, efficient fibers, vitamins, and omega-3 fatty acids, is further inspiring individuals to elect for canned food products. Owing to hectic lifestyle people are now ready to pay more for ready-to-cook meals, meat products, and seafood food products to accumulate their time is another major reason to surge the development of the canned food industry. The drastic increase in the demand for canned fish and seafood products as people are becoming extra aware of the numerous exceptional benefits offered by fish and fish food products.

Restraints
Rising issues concerning environmental pollution
The canned food products are packaged from non-biodegradable materials such as aluminum and tins, which are not eco-friendly and cause several disorders and environmental hazards. Increasing health concerns have obstructed the growth of the Global Canned Food Manufacturing Market. In addition, stern government regulations allied to the usage of tins and aluminum cans owing to its short-term and long-term side effects on health is a prime factor challenging the growth of the Canned Food Manufacturing Market.

COVID-19 Impact on Canned Food Manufacturing Market
With the topical COVID-19 Outbreak, the packaging producers are fronting supply chain commotion along with the diminishing manufacturing next to the site in several parts of the world. To ensure an even flow of supply chain, six-month certificate extensions are provided by Global Food Safety Initiative (GFSI) certification programs by conducting a remote audit and risk taxation concerning COVID-19. Beneficially companies can support a new supplier location without on-site scrutiny to meet the demand.

Canned Food Manufacturing Market: Key Players
Ayam Brand

Company Overview, Business Strategy, Key Product Offerings, Financial Performance, Key Performance Indicators, Risk Analysis, Recent Development, Regional Presence, SWOT Analysis

The Kraft Heinz Company
Campbell Soup Company
Conagra Brands, Inc
Nestlé
Danish Crown Amba
Del Monte Foods, Inc
JBS USA Holdings, Inc.
Holyland Marketing Private Limited
Other Prominent Players
Canned Food Manufacturing Market: Regions
The Canned Food Manufacturing market is segmented based on regional analysis into five major regions. These include North America, Latin America, Europe, Asia Pacific, and the Middle East, and Africa. The Asia Pacific leads the Global Canned Food Manufacturing Market. The largest market share traits to varying consumer purchasing patterns of more packaged foods in emerging economies like India and China. Besides, the easy accessibility of ample raw materials and cost-competitive workforces is a chief factor to benefit the regional market. Moreover, low product prices and a high tendency for long shelf life have fueled the Canned Food Manufacturing Market in the economy.

Europe tends to become the second-largest Global Canned Food Manufacturing Market. The regional market is majorly compelled by shifting consumer preferences and the unavailability of fresh produces during the punitive winter. Moreover, the US is a foremost growth contributor to the expansion of the regional market, influencing voluminous production.



Canned Food Manufacturing Market is further segmented by region into:
North America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United States and Canada
Latin America Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – Mexico, Argentina, Brazil, and Rest of Latin America
Europe Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – United Kingdom, France, Germany, Italy, Spain, Belgium, Hungary, Luxembourg, Netherlands, Poland, NORDIC, Russia, Turkey, and Rest of Europe
Asia Pacific Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – India, China, South Korea, Japan, Malaysia, Indonesia, New Zealand, Australia, and Rest of APAC
Middle East and Africa Market Size, Share, Trends, Opportunities, Y-o-Y Growth, CAGR – North Africa, Israel, GCC, South Africa, and Rest of MENA
Canned Food Manufacturing Market report also contains analysis on:
By Category
Organic
Conventional
By Product Variants
Canned Fruits & Vegetables
Canned Meat & Seafood
Canned Ready Meals
Canned Desserts
Canned Soups
Canned Cooking Sauces
By Marketing Mode
Convenience Store
Supermarket
Internet Sales
Offline
Canned Food Manufacturing Market Dynamics
Canned Food Manufacturing Market Size
Supply & Demand
Current Trends/Issues/Challenges
Competition & Companies Involved in the Market
Value Chain of the Market
Market Drivers and Restraints
Canned Food Manufacturing Market Report Scope and Segmentation
Report Attribute Details
Market size value in 2020 USD 93.97 billion
Revenue forecast in 2030 USD 123.25 billion
Growth Rate CAGR of 2.75% from 2021 to 2030
Base year for estimation 2020
Quantitative units Revenue in USD million and CAGR from 2021 to 2030
Report coverage Revenue forecast, company ranking, competitive landscape, growth factors, and trends
Segments covered Category, Product Variants, Marketing Mode and Region
Regional scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa (MEA)
Key companies profiled Ayam Brand, The Kraft Heinz Company, Campbell Soup Company, Conagra Brands, Inc, Nestlé, Danish Crown Amba , Del Monte Foods, Inc, JBS USA Holdings, Inc., Holyland Marketing Private Limited
Frequently Asked Questions
Q1. How large is the Canned Food Manufacturing Market?

Q2.Which segment is projected to bolster the Market share in the future?

Q3.Which regional market is highly dominating Canned Food Manufacturing Market?

Q4.What are the factors driving the Canned Food Manufacturing Market?



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Table of Contents

Contents
1. Executive Summary
2. Canned Food Manufacturing Market
2.1. Product Overview
2.2. Market Definition
2.3. Segmentation
2.4. Assumptions and Acronyms
3. Research Methodology
3.1. Research Objectives
3.2. Primary Research
3.3. Secondary Research
3.4. Forecast Model
3.5. Market Size Estimation
4. Average Pricing Analysis
5. Macro-Economic Indicators
6. Market Dynamics
6.1. Growth Drivers
6.2. Restraints
6.3. Opportunity
6.4. Trends
7. Correlation & Regression Analysis
7.1. Correlation Matrix
7.2. Regression Matrix
8. Recent Development, Policies & Regulatory Landscape
9. Risk Analysis
9.1. Demand Risk Analysis
9.2. Supply Risk Analysis
10. Canned Food Manufacturing Market Analysis
10.1. Porters Five Forces
10.1.1. Threat of New Entrants
10.1.2. Bargaining Power of Suppliers
10.1.3. Threat of Substitutes
10.1.4. Rivalry
10.2. PEST Analysis
10.2.1. Political
10.2.2. Economic
10.2.3. Social
10.2.4. Technological
11. Canned Food Manufacturing Market
11.1. Market Size & forecast, 2020A-2030F
11.1.1. By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
11.1.2. By Volume (Million Units) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12. Canned Food Manufacturing Market: Market Segmentation
12.1. By Regions
12.1.1. North America:(U.S. and Canada), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.2. Latin America: (Brazil, Mexico, Argentina, Rest of Latin America), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.3. Europe: (Germany, UK, France, Italy, Spain, BENELUX, NORDIC, Hungary, Poland, Turkey, Russia, Rest of Europe), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.4. Asia-Pacific: (China, India, Japan, South Korea, Indonesia, Malaysia, Australia, New Zealand, Rest of Asia Pacific), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.1.5. Middle East and Africa: (Israel, GCC, North Africa, South Africa, Rest of Middle East and Africa), By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2. By Category: Market Share (2020-2030F)
12.2.1. Organic, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.2.2. Conventional, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3. By Product Variants: Market Share (2020-2030F)
12.3.1. Canned Fruits & Vegetables, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.2. Canned Meat & Seafood, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.3. Canned Ready Meal, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.4. Canned Desserts, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.5. Canned Soups, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.3.6. Canned Cooking Sauces, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4. By Marketing Mode: Market Share (2020-2030F)
12.4.1. Convenience Store, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.2. Supermarket, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.3. Internet Sales, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
12.4.4. Offline, By Value (USD Million) 2020-2030F; Y-o-Y Growth (%) 2021-2030F
Company Profile
1. Ayam Brand
1. Company Overview
2. Company Total Revenue (Financials)
3. Market Potential
4. Global Presence
5. Key Performance Indicators
6. SWOT Analysis
7. Product Launch
2. The Kraft Heinz Company
3. Campbell Soup Company
4. Conagra Brands, Inc
5. Nestlé
6. Danish Crown Amba
7. Del Monte Foods, Inc
8. JBS USA Holdings, Inc.
9. Holyland Marketing Private Limited
10. Other Prominent Players
Consultant Recommendation
**The above-given segmentations and companies could be subjected to further modification based on in-depth feasibility studies conducted for the final deliverable.

 

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2024/12/20 10:28

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