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インドにおけるエナジードリンク


Energy Drinks in India

2020年と同様に、パンデミックはオフトレード全体でエナジードリンクのマーケティングと消費を阻害し続け、2020年にわずかに減少した後、2021年にはごくわずかな数量増しか見られませんでした。2021年のCOVID-19... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2022年2月7日 US$650
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34 英語

 

サマリー

2020年と同様に、パンデミックはオフトレード全体でエナジードリンクのマーケティングと消費を阻害し続け、2020年にわずかに減少した後、2021年にはごくわずかな数量増しか見られませんでした。2021年のCOVID-19の第二波は、再び消費のピークである夏と重なりました。エナジードリンクのブランドは、歴史的にスポーツやエンターテインメントのイベントと関係があります。しかし、主催者は、このようなイベントの中止、スケジュール変更、定員制限を余儀なくされ、その結果、消費量は減少しました。

Euromonitor Internationalの「インドのエナジードリンク」レポートは、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供します。最新の小売販売データ(2017-2021年)を提供しており、成長を牽引するセクターを特定することが可能です。主要企業や主要ブランドを特定し、市場に影響を与える主要要因(法律、流通、パッケージ、価格問題など)の戦略的分析も提供しています。2026年までの予測は、市場がどのように変化していくかを示しています。

対象製品低糖質エナジードリンク、レギュラーエナジードリンク。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* エナジードリンク市場の詳細なイメージを得ることができます。
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する。
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドの理解。
* 5年後を予測し、市場の発展予測を評価します。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人を超えるアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼できる情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Energy Drinks in India
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

ENERGY DRINKS IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Reduction in consumption occasions continues to hamper off-trade penetration and growth
Energy drinks remains heavily underpenetrated due to caffeine concerns and price
Red Bull dominates on the back of its partnerships and new product launches
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
India’s demographic expected to remain attractive for companies operating in energy drinks
Products with natural or healthier ingredients expected to be demanded
Caffeine concerns may limit the growth potential of energy drinks
CATEGORY DATA
Table 1 Off-trade Sales of Energy Drinks: Volume 2016-2021
Table 2 Off-trade Sales of Energy Drinks: Value 2016-2021
Table 3 Off-trade Sales of Energy Drinks: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Off-trade Sales of Energy Drinks: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Energy Drinks: % Volume 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Energy Drinks: % Volume 2018-2021
Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Energy Drinks: % Value 2017-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Energy Drinks: % Value 2018-2021
Table 9 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: Volume 2021-2026
Table 10 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: % Volume Growth 2021-2026
Table 12 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Soft Drinks Off-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Soft Drinks On-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 3 Soft Drinks Impact of Drivers on Off-Trade Volume Sales: 2019-2026
CHART 4 Soft Drinks Impact of Drivers on On-Trade Volume Sales: 2019-2026
SOFT DRINKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Soft drinks in 2021: The big picture
Communication around functional references is of paramount importance
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for soft drinks?
MARKET DATA
Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2016-2021
Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2016-2021
Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2016-2021
Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2016-2021
Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2020
Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2020
Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2020
Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2020
Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2016-2021
Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2017-2021
Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2018-2021
Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2016-2021
Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2021
Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2021-2026
Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2021-2026
Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2021-2026
Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2021-2026
Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2021-2026
Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
Fountain sales in India
Trends
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

As in 2020, the pandemic continued to hamper the marketing and consumption of energy drinks across the off-trade in 2021, with only negligible volume growth seen, after a slight decline in 2020. The second wave of COVID-19 in 2021 again coincided with the summer, which is the peak period for consumption. Energy drinks brands have historically associated themselves with sporting and entertainment events. However, organisers were forced to cancel, reschedule or limit capacity at these events due t...

Euromonitor International's Energy Drinks in India report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data (2017-2021), allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market – be they legislative, distribution, packaging or pricing issues. Forecasts to 2026 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Reduced Sugar Energy Drinks, Regular Energy Drinks.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Energy Drinks market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Energy Drinks in India
Euromonitor International
February 2022

List Of Contents And Tables

ENERGY DRINKS IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2021 DEVELOPMENTS
Reduction in consumption occasions continues to hamper off-trade penetration and growth
Energy drinks remains heavily underpenetrated due to caffeine concerns and price
Red Bull dominates on the back of its partnerships and new product launches
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
India’s demographic expected to remain attractive for companies operating in energy drinks
Products with natural or healthier ingredients expected to be demanded
Caffeine concerns may limit the growth potential of energy drinks
CATEGORY DATA
Table 1 Off-trade Sales of Energy Drinks: Volume 2016-2021
Table 2 Off-trade Sales of Energy Drinks: Value 2016-2021
Table 3 Off-trade Sales of Energy Drinks: % Volume Growth 2016-2021
Table 4 Off-trade Sales of Energy Drinks: % Value Growth 2016-2021
Table 5 NBO Company Shares of Off-trade Energy Drinks: % Volume 2017-2021
Table 6 LBN Brand Shares of Off-trade Energy Drinks: % Volume 2018-2021
Table 7 NBO Company Shares of Off-trade Energy Drinks: % Value 2017-2021
Table 8 LBN Brand Shares of Off-trade Energy Drinks: % Value 2018-2021
Table 9 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: Volume 2021-2026
Table 10 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: Value 2021-2026
Table 11 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: % Volume Growth 2021-2026
Table 12 Forecast Off-trade Sales of Energy Drinks: % Value Growth 2021-2026
CHART 1 Soft Drinks Off-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 2 Soft Drinks On-Trade Volume Sales Growth Scenarios: 2019-2026
CHART 3 Soft Drinks Impact of Drivers on Off-Trade Volume Sales: 2019-2026
CHART 4 Soft Drinks Impact of Drivers on On-Trade Volume Sales: 2019-2026
SOFT DRINKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Soft drinks in 2021: The big picture
Communication around functional references is of paramount importance
Competitive landscape
Retailing developments
Foodservice vs retail split
What next for soft drinks?
MARKET DATA
Table 13 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2016-2021
Table 14 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2016-2021
Table 15 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2016-2021
Table 16 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2016-2021
Table 17 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: Volume 2020
Table 18 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (as sold) by Category: % Volume 2020
Table 19 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2020
Table 20 Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value 2020
Table 21 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2016-2021
Table 22 Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2016-2021
Table 23 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2016-2021
Table 24 Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2016-2021
Table 25 NBO Company Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 26 LBN Brand Shares of Total Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 27 NBO Company Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 28 LBN Brand Shares of On-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 29 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2017-2021
Table 30 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks (RTD): % Volume 2018-2021
Table 31 NBO Company Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2017-2021
Table 32 LBN Brand Shares of Off-trade Soft Drinks: % Value 2018-2021
Table 33 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format: % Volume 2016-2021
Table 34 Distribution of Off-trade Soft Drinks (as sold) by Format and Category: % Volume 2021
Table 35 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: Volume 2021-2026
Table 36 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Channel: % Volume Growth 2021-2026
Table 37 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: Value 2021-2026
Table 38 Forecast Off-trade vs On-trade Sales of Soft Drinks by Channel: % Value Growth 2021-2026
Table 39 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: Volume 2021-2026
Table 40 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks (RTD) by Category: % Volume Growth 2021-2026
Table 41 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: Value 2021-2026
Table 42 Forecast Off-trade Sales of Soft Drinks by Category: % Value Growth 2021-2026
APPENDIX
Fountain sales in India
Trends
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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