エクアドルの焼き菓子Baked Goods in Ecuador INEC(Instituto Nacional de Censos)が実施した最近の国勢調査によると、エクアドルで最も広く消費されているのはパンである。全国で12,800以上のベーカリーで販売されており、無包装のリーブド・パンがこのカ... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーINEC(Instituto Nacional de Censos)が実施した最近の国勢調査によると、エクアドルで最も広く消費されているのはパンである。全国で12,800以上のベーカリーで販売されており、無包装のリーブド・パンがこのカテゴリーの大半を占めている。パンの消費はアンデス地方に集中しており、砂糖、脂肪、卵が多く使われている。しかし、海岸沿いではパンの消費はあまり一般的ではなく、砂糖や脂肪、卵を使った食品がよく食べられている。ユーロモニター・インターナショナルのエクアドルの焼き菓子レポートは、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察力と理解を提供する。最新の小売売上高データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と売上高成長の背景にある主要動向と人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:パン、ケーキ、デザートミックス、デザートパイ&タルト、冷凍焼き菓子、ペストリー。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 焼き菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Baked Goods in EcuadorEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables BAKED GOODS IN ECUADOR KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Bread is the most widely consumed product in Ecuador Price hikes impact consumption in 2024 Indulgence, the key growth driver in a time of crisis PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Modern grocery retailers to gain further ground Consumers increasingly worried about their carbohydrate and sugar intake Healthier options and products that cater to specific dietary requirements CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baked Goods by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Baked Goods by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastries by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Baked Goods: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Baked Goods: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Baked Goods by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 STAPLE FOODS IN ECUADOR EXECUTIVE SUMMARY Staple foods in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive Landscape Channel developments What next for staple foods? MARKET DATA Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Staple Foods by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2020-2024 Table 20 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryBread is the most widely consumed product in Ecuador, according to the recent census conducted by the Instituto Nacional de Censos INEC. Sales of unpackaged leavened bread dominate the category, being available in over 12,800 bakeries nationwide, with enrollado being the most popular bread type. Bread consumption is predominantly concentrated in the Andean region where varieties are often enriched with sugar, fat, and eggs. Along the coast, however, bread consumption is less common and foods lik... Euromonitor International's Baked Goods in Ecuador report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Bread, Cakes, Dessert Mixes, Dessert Pies and Tarts, Frozen Baked Goods, Pastries. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Baked Goods market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsBaked Goods in EcuadorEuromonitor International November 2024 List Of Contents And Tables BAKED GOODS IN ECUADOR KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Bread is the most widely consumed product in Ecuador Price hikes impact consumption in 2024 Indulgence, the key growth driver in a time of crisis PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Modern grocery retailers to gain further ground Consumers increasingly worried about their carbohydrate and sugar intake Healthier options and products that cater to specific dietary requirements CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baked Goods by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Baked Goods by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastries by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Baked Goods: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Baked Goods: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Baked Goods by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 STAPLE FOODS IN ECUADOR EXECUTIVE SUMMARY Staple foods in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive Landscape Channel developments What next for staple foods? MARKET DATA Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Staple Foods by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2020-2024 Table 20 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社の主食分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|