オーストラリアの焼き菓子Baked Goods in Australia オーストラリアにおける焼き菓子の小売販売量は2024年もほぼ横ばいで推移し、同カテゴリー全体の需要に最も寄与しているパンは前年比でわずかな減少にとどまる。これは主に、物価高のために消費者が消費習慣を調... もっと見る
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サマリーオーストラリアにおける焼き菓子の小売販売量は2024年もほぼ横ばいで推移し、同カテゴリー全体の需要に最も寄与しているパンは前年比でわずかな減少にとどまる。これは主に、物価高のために消費者が消費習慣を調整していることによる。現地の消費者の多くは、パンよりも米やパスタなど、より手頃な代替品を選んでおり、これが需要のわずかな減少に寄与している。パンの原材料価格は高騰しているが...ユーロモニター・インターナショナルの『オーストラリアの焼き菓子』レポートは全国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供する。最新の小売販売データ2019-2023年に加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と販売成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>2028年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化するかを明確に示します:製品カバレッジ:パン、ケーキ、デザートミックス、デザートパイ&タルト、冷凍焼き菓子、ペストリー。データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* 焼き菓子市場の詳細な全体像を把握する、* 成長分野を特定し、変化を促進する要因を特定する、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する、* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ビリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Baked Goods in AustraliaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables BAKED GOODS IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Flat volume growth for baked goods as consumers shift towards alternatives Retail demand for cakes rises as Australians reach for affordable indulgences The rise of private label in a price-sensitive market PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Stable outlook over the forecast period with new product development likely to be in the form of healthier options The strength of artisanal baked goods supported by positive perception Convenience channels offer stronger growth potential in line with greater mobility CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baked Goods by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Baked Goods by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastries by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Baked Goods: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Baked Goods: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Baked Goods by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 STAPLE FOODS IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Staple foods in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive Landscape Channel developments What next for staple foods? MARKET DATA Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Staple Foods by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryRetail volume sales of baked goods in Australia remain fairly flat in 2024, with bread, the largest contributor to overall demand in the category, experiencing a marginal decline compared to the previous year. This is largely being driven by consumers adjusting their spending habits due to the high cost of living. Many local consumers are choosing more affordable alternatives such as rice and pasta over bread, contributing to a marginal drop in demand. While raw material prices for bread are mor... Euromonitor International's Baked Goods in Australia report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2019-2023, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2028, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Bread, Cakes, Dessert Mixes, Dessert Pies and Tarts, Frozen Baked Goods, Pastries. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Baked Goods market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsBaked Goods in AustraliaEuromonitor International October 2024 List Of Contents And Tables BAKED GOODS IN AUSTRALIA KEY DATA FINDINGS 2024 DEVELOPMENTS Flat volume growth for baked goods as consumers shift towards alternatives Retail demand for cakes rises as Australians reach for affordable indulgences The rise of private label in a price-sensitive market PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Stable outlook over the forecast period with new product development likely to be in the form of healthier options The strength of artisanal baked goods supported by positive perception Convenience channels offer stronger growth potential in line with greater mobility CATEGORY DATA Table 1 Sales of Baked Goods by Category: Volume 2019-2024 Table 2 Sales of Baked Goods by Category: Value 2019-2024 Table 3 Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 4 Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 5 Sales of Pastries by Type: % Value 2019-2024 Table 6 NBO Company Shares of Baked Goods: % Value 2020-2024 Table 7 LBN Brand Shares of Baked Goods: % Value 2021-2024 Table 8 Distribution of Baked Goods by Format: % Value 2019-2024 Table 9 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Volume 2024-2029 Table 10 Forecast Sales of Baked Goods by Category: Value 2024-2029 Table 11 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 12 Forecast Sales of Baked Goods by Category: % Value Growth 2024-2029 STAPLE FOODS IN AUSTRALIA EXECUTIVE SUMMARY Staple foods in 2024: The big picture Key trends in 2024 Competitive Landscape Channel developments What next for staple foods? MARKET DATA Table 13 Sales of Staple Foods by Category: Volume 2019-2024 Table 14 Sales of Staple Foods by Category: Value 2019-2024 Table 15 Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2019-2024 Table 16 Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2019-2024 Table 17 NBO Company Shares of Staple Foods: % Value 2020-2024 Table 18 LBN Brand Shares of Staple Foods: % Value 2021-2024 Table 19 Penetration of Private Label by Category: % Value 2019-2024 Table 20 Distribution of Staple Foods by Format: % Value 2019-2024 Table 21 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Volume 2024-2029 Table 22 Forecast Sales of Staple Foods by Category: Value 2024-2029 Table 23 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Volume Growth 2024-2029 Table 24 Forecast Sales of Staple Foods by Category: % Value Growth 2024-2029 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
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よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
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