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2040年のニュージーランド:将来の人口動態


New Zealand in 2040: The Future Demographic

2021年から2040年にかけてのニュージーランドの人口増加は、純移民と自然増減によるものである。高齢化が進み、質の高い医療と生活水準が65歳以上の人口を増加させ、人口動態を形成する。都市インフラの改善は消... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年4月2日 US$990
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サマリー

2021年から2040年にかけてのニュージーランドの人口増加は、純移民と自然増減によるものである。高齢化が進み、質の高い医療と生活水準が65歳以上の人口を増加させ、人口動態を形成する。都市インフラの改善は消費者ビジネスに恩恵をもたらし、継続的な都市化を促進する。消費者基盤が拡大し、中間所得層が拡大し、所得水準が比較的高いニュージーランドは、2040年も魅力的な消費市場である。

ユーロモニターの最新レポート「2040年のニュージーランド:人口動態の未来」は、国民の消費支出に影響を与える要因を分析している。消費者のライフスタイルに関するレポートには、人口、都市開発、住宅所有、世帯プロファイル、労働、所得、消費支出と家族支出、健康、教育、食習慣、飲酒習慣、買い物習慣、身だしなみ、衣服、レジャー習慣、貯蓄と投資、メディア、コミュニケーション、交通、旅行と観光が含まれています。このレポートを利用して、国民のライフスタイルの選択に影響を与える要因を理解してください。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 消費者ライフスタイル市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展するかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
Key Findings (1)
Key Findings (2)
Summary
New Zealand and the World in 2040
Population Past, Present and Future
Ageing
Men and Women
Marriage and Divorce
Births and Fertility
Life Expectancy and Deaths
Health
Migration
Diversity
Urbanisation
Population Segmentation

 

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Summary

Positive net migration and natural change will drive population growth in New Zealand from 2021 to 2040. Ageing will rise and shape demographics as quality healthcare and living standards boost the 65+ population. Improvements in city infrastructure will benefit consumer businesses and drive ongoing urbanisation. With a growing consumer base, expanding middle class and relatively high-income levels, New Zealand will remain an attractive consumer market in 2040.

Euromonitor's New Zealand in 2040: The Future Demographic report analyses factors influencing national consumer expenditure. Consumer lifestyles reports include coverage of: population, urban development, home ownership, household profiles, labour, income, consumer and family expenditure, health, education, eating habits, drinking habits, shopping habits, personal grooming, clothing, leisure habits, savings and investments, media, communication, transport and travel and tourism. Use this report to understand the factors influencing a nation's lifestyle choices.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Consumer Lifestyles market;
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* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Introduction
Key Findings (1)
Key Findings (2)
Summary
New Zealand and the World in 2040
Population Past, Present and Future
Ageing
Men and Women
Marriage and Divorce
Births and Fertility
Life Expectancy and Deaths
Health
Migration
Diversity
Urbanisation
Population Segmentation

 

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