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2040年のブルガリア:将来の人口動態


Bulgaria in 2040: The Future Demographic

2021年から2040年にかけてのブルガリアの人口減少は、自然減によるが、ほとんどの年で純移民がマイナスになることも寄与する。高齢化は加速し、ブルガリアは地域の高齢化率トップ3に入る。ブルガリアは、2040年ま... もっと見る

 

 

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Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2024年2月20日 US$990
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サマリー

2021年から2040年にかけてのブルガリアの人口減少は、自然減によるが、ほとんどの年で純移民がマイナスになることも寄与する。高齢化は加速し、ブルガリアは地域の高齢化率トップ3に入る。ブルガリアは、2040年までに80%以上が都市部に住み、地域的に最も都市化された国のひとつであり続けるだろう。

ユーロモニターの「2040年のブルガリア:人口動態の未来」レポートは、国の消費支出に影響を与える要因を分析している。消費者ライフスタイルレポートでは、人口、都市開発、住宅所有、世帯プロファイル、労働、所得、消費支出と家族支出、健康、教育、食習慣、飲酒習慣、買い物習慣、身だしなみ、衣服、レジャー習慣、貯蓄と投資、メディア、コミュニケーション、交通、旅行と観光をカバーしています。このレポートを利用して、国民のライフスタイルの選択に影響を与える要因を理解してください。

データ範囲:市場規模(過去および予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* 消費者ライフスタイル市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
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ユーロモニター・インターナショナルは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版において40年以上の経験を有しています。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Introduction
Key Findings (1)
Key Findings (2)
Summary
Bulgaria and the World in 2040
Population Past, Present and Future
Ageing
Men and Women
Marriage and Divorce
Births and Fertility
Life Expectancy and Deaths
Health
Migration
Diversity
Urbanisation
Population Segmentation

 

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Summary

Depopulation in Bulgaria in 2021-2040 will be driven by natural decrease, but negative net migration in most years will also contribute. Ageing is set to accelerate with Bulgaria remaining among the top three oldest regional countries, thus impacting consumer trends and putting more pressure on public services. The country will remain one of the most urbanised regionally with over 80% living in an urban areas by 2040.

Euromonitor's Bulgaria in 2040: The Future Demographic report analyses factors influencing national consumer expenditure. Consumer lifestyles reports include coverage of: population, urban development, home ownership, household profiles, labour, income, consumer and family expenditure, health, education, eating habits, drinking habits, shopping habits, personal grooming, clothing, leisure habits, savings and investments, media, communication, transport and travel and tourism. Use this report to understand the factors influencing a nation's lifestyle choices.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Consumer Lifestyles market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Introduction
Key Findings (1)
Key Findings (2)
Summary
Bulgaria and the World in 2040
Population Past, Present and Future
Ageing
Men and Women
Marriage and Divorce
Births and Fertility
Life Expectancy and Deaths
Health
Migration
Diversity
Urbanisation
Population Segmentation

 

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