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ドイツのペット用品


Pet Products in Germany

テクノロジーとコネクティビティは、地域ペット用品の主流トレンドとして台頭してきた。この進化は、スマートデバイスやデジタルソリューションがペットケアにますます統合され、利便性や監視機能を提供し、ペッ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年11月1日 US$990
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23 英語

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サマリー

テクノロジーとコネクティビティは、地域ペット用品の主流トレンドとして台頭してきた。この進化は、スマートデバイスやデジタルソリューションがペットケアにますます統合され、利便性や監視機能を提供し、ペットと飼い主の間の相互作用を強化することによって推進されている。

ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ドイツのペット用品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を促進する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。

対象製品猫砂, その他ペット用品, ペットヘルスケア.

データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。

本レポートを購入する理由
* ペット用品市場の詳細な把握;
* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;
* 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する;
* 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。

ユーロモニター・インターナショナルは市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。


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目次

Pet Products in Germany
Euromonitor International
November 2023

List Of Contents And Tables

PET PRODUCTS IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Technology and connectivity remain major trend for pet products
Subdued growth for non-essential pet dietary supplements as pet owners look to control their budgets
Consumers tend to choose more affordable options via e-commerce
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Product development will resume only after price sensitivity wanes
Personalisation to play larger role across pet products
Sustainability to be increasingly taken into account by both consumers and players
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Pet Products by Category: Value 2018-2023
Table 2 Sales of Pet Products by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 3 Sales of Pet Healthcare by Type: % Value 2018-2023
Table 4 Sales of Other Pet Products by Type: % Value 2018-2023
Table 5 NBO Company Shares of Pet Products: % Value 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Pet Products: % Value 2019-2022
Table 7 Distribution of Pet Products by Format: % Value 2018-2023
Table 8 Forecast Sales of Pet Products by Category: Value 2023-2028
Table 9 Forecast Sales of Pet Products by Category: % Value Growth 2023-2028
PET CARE IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Pet care in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for pet care?
MARKET INDICATORS
Table 10 Pet Populations 2018-2023
MARKET DATA
Table 11 Sales of Pet Food by Category: Volume 2018-2023
Table 12 Sales of Pet Care by Category: Value 2018-2023
Table 13 Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 14 Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 15 NBO Company Shares of Pet Food: % Value 2018-2022
Table 16 LBN Brand Shares of Pet Food: % Value 2019-2022
Table 17 NBO Company Shares of Dog and Cat Food: % Value 2018-2022
Table 18 LBN Brand Shares of Dog and Cat Food: % Value 2019-2022
Table 19 Penetration of Private Label in Pet Care by Category: % Value 2018-2023
Table 20 Distribution of Pet Care by Format: % Value 2018-2023
Table 21 Distribution of Pet Care by Format and Category: % Value 2023
Table 22 Distribution of Dog and Cat Food by Format: % Value 2018-2023
Table 23 Distribution of Dog and Cat Food by Format and Category: % Value 2023
Table 24 Forecast Sales of Pet Food by Category: Volume 2023-2028
Table 25 Forecast Sales of Pet Care by Category: Value 2023-2028
Table 26 Forecast Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 27 Forecast Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Technology and connectivity have emerged as dominant trends in local pet products. This evolution is driven by the increasing integration of smart devices and digital solutions into pet care, offering convenience, monitoring capabilities and enhancing interaction between pets and their owners.

Euromonitor International's Pet Products in Germany report offers a comprehensive guide to the size and shape of the market at a national level. It provides the latest retail sales data 2018-2022, allowing you to identify the sectors driving growth. It identifies the leading companies, the leading brands and offers strategic analysis of key factors influencing the market - be they new product developments, distribution or pricing issues. Forecasts to 2027 illustrate how the market is set to change.

Product coverage: Cat Litter, Other Pet Products, Pet Healthcare.

Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data.

Why buy this report?
* Get a detailed picture of the Pet Products market;
* Pinpoint growth sectors and identify factors driving change;
* Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands;
* Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop.

Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.



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Table of Contents

Pet Products in Germany
Euromonitor International
November 2023

List Of Contents And Tables

PET PRODUCTS IN GERMANY
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Technology and connectivity remain major trend for pet products
Subdued growth for non-essential pet dietary supplements as pet owners look to control their budgets
Consumers tend to choose more affordable options via e-commerce
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Product development will resume only after price sensitivity wanes
Personalisation to play larger role across pet products
Sustainability to be increasingly taken into account by both consumers and players
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Pet Products by Category: Value 2018-2023
Table 2 Sales of Pet Products by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 3 Sales of Pet Healthcare by Type: % Value 2018-2023
Table 4 Sales of Other Pet Products by Type: % Value 2018-2023
Table 5 NBO Company Shares of Pet Products: % Value 2018-2022
Table 6 LBN Brand Shares of Pet Products: % Value 2019-2022
Table 7 Distribution of Pet Products by Format: % Value 2018-2023
Table 8 Forecast Sales of Pet Products by Category: Value 2023-2028
Table 9 Forecast Sales of Pet Products by Category: % Value Growth 2023-2028
PET CARE IN GERMANY
EXECUTIVE SUMMARY
Pet care in 2023: The big picture
2023 key trends
Competitive landscape
Retailing developments
What next for pet care?
MARKET INDICATORS
Table 10 Pet Populations 2018-2023
MARKET DATA
Table 11 Sales of Pet Food by Category: Volume 2018-2023
Table 12 Sales of Pet Care by Category: Value 2018-2023
Table 13 Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 14 Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 15 NBO Company Shares of Pet Food: % Value 2018-2022
Table 16 LBN Brand Shares of Pet Food: % Value 2019-2022
Table 17 NBO Company Shares of Dog and Cat Food: % Value 2018-2022
Table 18 LBN Brand Shares of Dog and Cat Food: % Value 2019-2022
Table 19 Penetration of Private Label in Pet Care by Category: % Value 2018-2023
Table 20 Distribution of Pet Care by Format: % Value 2018-2023
Table 21 Distribution of Pet Care by Format and Category: % Value 2023
Table 22 Distribution of Dog and Cat Food by Format: % Value 2018-2023
Table 23 Distribution of Dog and Cat Food by Format and Category: % Value 2023
Table 24 Forecast Sales of Pet Food by Category: Volume 2023-2028
Table 25 Forecast Sales of Pet Care by Category: Value 2023-2028
Table 26 Forecast Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 27 Forecast Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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