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インドのスイートビスケット、スナックバー、フルーツスナック


Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks in India

インドでは伝統的に、甘いビスケットは紅茶やコーヒーと一緒に、あるいは衝動的な嗜好品として消費されるのが一般的だ。消費者の健康志向が高まるにつれ、甘いビスケットに含まれる砂糖のレベルに対する監視の目... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Euromonitor International
ユーロモニターインターナショナル
2023年10月16日 US$990
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サマリー

インドでは伝統的に、甘いビスケットは紅茶やコーヒーと一緒に、あるいは衝動的な嗜好品として消費されるのが一般的だ。消費者の健康志向が高まるにつれ、甘いビスケットに含まれる砂糖のレベルに対する監視の目が厳しくなっている。この問題は、ブリタニアなどの大手企業が、砂糖の含有量を減らした、あるいは砂糖の含有量を完全に除去した甘いビスケットを開発し、無糖ビスケットと名前を変えることで対処している。健康志向のトレンドは加速している...Euromonitor Internationalのインドのスイートビスケット、スナックバー、フルーツスナック報告書は、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供します。2018~2022年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と売上成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品範囲:フルーツスナック、スナックバー、スイートビスケット。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* スウィートビスケット、スナックバー、フルーツスナック市場の詳細な情報を入手する;* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。

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目次

Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks in India
Euromonitor International
October 2023

List Of Contents And Tables

SWEET BISCUITS, SNACK BARS AND FRUIT SNACKS IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Major brands focus on functional fortification in sweet biscuits to attract increasingly health-conscious consumers
Snack bars emerges as fastest growing category
Britannia leads the way with digital exclusive marketing approach for sweet biscuits
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Players will look to create extensions of major brands tailored to cater for new consumption occasions
Brands likely to launch premium biscuits with a focus on local sourcing to maintain healthy margins
Major players will aim to further strengthen their online presence
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 NBO Company Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2019-2023
Table 6 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2020-2023
Table 7 NBO Company Shares of Sweet Biscuits: % Value 2019-2023
Table 8 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits: % Value 2020-2023
Table 9 NBO Company Shares of Snack Bars: % Value 2019-2023
Table 10 LBN Brand Shares of Snack Bars: % Value 2020-2023
Table 11 NBO Company Shares of Fruit Snacks: % Value 2019-2023
Table 12 LBN Brand Shares of Fruit Snacks: % Value 2020-2023
Table 13 Distribution of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Format: % Value 2018-2023
Table 14 Distribution of Sweet Biscuits by Format: % Value 2018-2023
Table 15 Distribution of Snack Bars by Format: % Value 2018-2023
Table 16 Distribution of Fruit Snacks by Format: % Value 2018-2023
Table 17 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2023-2028
Table 18 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2023-2028
Table 19 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 20 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028
SNACKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Snacks in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive Landscape
Channel developments
What next for snacks?
MARKET DATA
Table 21 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023
Table 22 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023
Table 23 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 24 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 25 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023
Table 26 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023
Table 27 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 28 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023
Table 29 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028
Table 30 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028
Table 31 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 32 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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Summary

Traditionally, sweet biscuits are generally consumed in India with tea and coffee or as an impulse indulgence. With increasingly health-conscious consumers in the country, there is greater scrutiny over the levels of sugar present in sweet biscuits. This issue is being addressed by major players such as Britannia by developing sweet biscuits with either reduced sugar content or removing sugar content completely, and renaming them as sugar-free biscuits. The health-conscious trend has accelerated... Euromonitor International's Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks in India report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Fruit Snacks, Snack Bars, Sweet Biscuits. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.

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Table of Contents

Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks in India
Euromonitor International
October 2023

List Of Contents And Tables

SWEET BISCUITS, SNACK BARS AND FRUIT SNACKS IN INDIA
KEY DATA FINDINGS
2023 DEVELOPMENTS
Major brands focus on functional fortification in sweet biscuits to attract increasingly health-conscious consumers
Snack bars emerges as fastest growing category
Britannia leads the way with digital exclusive marketing approach for sweet biscuits
PROSPECTS AND OPPORTUNITIES
Players will look to create extensions of major brands tailored to cater for new consumption occasions
Brands likely to launch premium biscuits with a focus on local sourcing to maintain healthy margins
Major players will aim to further strengthen their online presence
CATEGORY DATA
Table 1 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2018-2023
Table 2 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2018-2023
Table 3 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 4 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 5 NBO Company Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2019-2023
Table 6 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2020-2023
Table 7 NBO Company Shares of Sweet Biscuits: % Value 2019-2023
Table 8 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits: % Value 2020-2023
Table 9 NBO Company Shares of Snack Bars: % Value 2019-2023
Table 10 LBN Brand Shares of Snack Bars: % Value 2020-2023
Table 11 NBO Company Shares of Fruit Snacks: % Value 2019-2023
Table 12 LBN Brand Shares of Fruit Snacks: % Value 2020-2023
Table 13 Distribution of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Format: % Value 2018-2023
Table 14 Distribution of Sweet Biscuits by Format: % Value 2018-2023
Table 15 Distribution of Snack Bars by Format: % Value 2018-2023
Table 16 Distribution of Fruit Snacks by Format: % Value 2018-2023
Table 17 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2023-2028
Table 18 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2023-2028
Table 19 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 20 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028
SNACKS IN INDIA
EXECUTIVE SUMMARY
Snacks in 2023: The big picture
Key trends in 2023
Competitive Landscape
Channel developments
What next for snacks?
MARKET DATA
Table 21 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023
Table 22 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023
Table 23 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023
Table 24 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023
Table 25 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023
Table 26 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023
Table 27 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023
Table 28 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023
Table 29 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028
Table 30 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028
Table 31 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028
Table 32 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028
DISCLAIMER
SOURCES
Summary 1 Research Sources

 

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