インドのスイートビスケット、スナックバー、フルーツスナックSweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks in India インドでは伝統的に、甘いビスケットは紅茶やコーヒーと一緒に、あるいは衝動的な嗜好品として消費されるのが一般的だ。消費者の健康志向が高まるにつれ、甘いビスケットに含まれる砂糖のレベルに対する監視の目... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーインドでは伝統的に、甘いビスケットは紅茶やコーヒーと一緒に、あるいは衝動的な嗜好品として消費されるのが一般的だ。消費者の健康志向が高まるにつれ、甘いビスケットに含まれる砂糖のレベルに対する監視の目が厳しくなっている。この問題は、ブリタニアなどの大手企業が、砂糖の含有量を減らした、あるいは砂糖の含有量を完全に除去した甘いビスケットを開発し、無糖ビスケットと名前を変えることで対処している。健康志向のトレンドは加速している...Euromonitor Internationalのインドのスイートビスケット、スナックバー、フルーツスナック報告書は、国レベルの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域の洞察と理解を提供します。2018~2022年の最新小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店舗を特定し、消費者需要と売上成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>は、2027年までの予測に直接役立ち、市場がどのように変化すると予想されるかを明確に示している:製品範囲:フルーツスナック、スナックバー、スイートビスケット。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* スウィートビスケット、スナックバー、フルーツスナック市場の詳細な情報を入手する;* 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する;* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドを理解する;* 5年間の予測を使用して、市場がどのように発展すると予測されるかを評価するEuromonitor Internationalは、市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks in IndiaEuromonitor International October 2023 List Of Contents And Tables SWEET BISCUITS, SNACK BARS AND FRUIT SNACKS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Major brands focus on functional fortification in sweet biscuits to attract increasingly health-conscious consumers Snack bars emerges as fastest growing category Britannia leads the way with digital exclusive marketing approach for sweet biscuits PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Players will look to create extensions of major brands tailored to cater for new consumption occasions Brands likely to launch premium biscuits with a focus on local sourcing to maintain healthy margins Major players will aim to further strengthen their online presence CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2020-2023 Table 7 NBO Company Shares of Sweet Biscuits: % Value 2019-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits: % Value 2020-2023 Table 9 NBO Company Shares of Snack Bars: % Value 2019-2023 Table 10 LBN Brand Shares of Snack Bars: % Value 2020-2023 Table 11 NBO Company Shares of Fruit Snacks: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Fruit Snacks: % Value 2020-2023 Table 13 Distribution of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Sweet Biscuits by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Snack Bars by Format: % Value 2018-2023 Table 16 Distribution of Fruit Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 17 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 18 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 20 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 21 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 22 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 23 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 24 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 25 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 26 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 27 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 28 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 29 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 30 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 31 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 32 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryTraditionally, sweet biscuits are generally consumed in India with tea and coffee or as an impulse indulgence. With increasingly health-conscious consumers in the country, there is greater scrutiny over the levels of sugar present in sweet biscuits. This issue is being addressed by major players such as Britannia by developing sweet biscuits with either reduced sugar content or removing sugar content completely, and renaming them as sugar-free biscuits. The health-conscious trend has accelerated... Euromonitor International's Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks in India report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Fruit Snacks, Snack Bars, Sweet Biscuits. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks in IndiaEuromonitor International October 2023 List Of Contents And Tables SWEET BISCUITS, SNACK BARS AND FRUIT SNACKS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Major brands focus on functional fortification in sweet biscuits to attract increasingly health-conscious consumers Snack bars emerges as fastest growing category Britannia leads the way with digital exclusive marketing approach for sweet biscuits PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Players will look to create extensions of major brands tailored to cater for new consumption occasions Brands likely to launch premium biscuits with a focus on local sourcing to maintain healthy margins Major players will aim to further strengthen their online presence CATEGORY DATA Table 1 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks: % Value 2020-2023 Table 7 NBO Company Shares of Sweet Biscuits: % Value 2019-2023 Table 8 LBN Brand Shares of Sweet Biscuits: % Value 2020-2023 Table 9 NBO Company Shares of Snack Bars: % Value 2019-2023 Table 10 LBN Brand Shares of Snack Bars: % Value 2020-2023 Table 11 NBO Company Shares of Fruit Snacks: % Value 2019-2023 Table 12 LBN Brand Shares of Fruit Snacks: % Value 2020-2023 Table 13 Distribution of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 14 Distribution of Sweet Biscuits by Format: % Value 2018-2023 Table 15 Distribution of Snack Bars by Format: % Value 2018-2023 Table 16 Distribution of Fruit Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 17 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 18 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 19 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 20 Forecast Sales of Sweet Biscuits, Snack Bars and Fruit Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 21 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 22 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 23 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 24 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 25 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 26 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 27 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 28 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 29 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 30 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 31 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 32 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のスナック分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(snack)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|