インドの香ばしいスナックSavoury Snacks in India ユーロモニター・インターナショナルのインドの経済と消費者データによると、インターネットにアクセスできる世帯の割合は2019年の29.2%から2023年には45.3%に増加している。インターネットへのアクセスが拡大し... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーユーロモニター・インターナショナルのインドの経済と消費者データによると、インターネットにアクセスできる世帯の割合は2019年の29.2%から2023年には45.3%に増加している。インターネットへのアクセスが拡大したことで、ネットフリックス、アマゾンプライムビデオ、ディズニーホットスターなどのオンラインストリーミングプラットフォームや様々なローカルサービスなど、多くの選択肢を持つ家庭でエンターテイメントを消費するインド人の数が著しく増加しています。Euromonitor Internationalのインドにおけるセイボリースナックレポートは、全国レベルでの市場に関する詳細な知識を提供し、他では得られない地域的な洞察と理解を提供します。2018-2022年の最新の小売販売データに加え、主要企業、ブランド、小売店を特定し、消費者需要と売上高の成長の背景にある主要トレンドと人口動態の変化を評価しています。健康とウェルネス、持続可能性、パンデミックからの回復などの主要トレンドが、どのように市場を形成しているか<|Year|>製品は2027年までの予測に直接反映され、市場がどのように変化するかを明確に示している:製品カバレッジ:ミートスナック、ナッツ、シード、トレイルミックス、その他の風味スナック、ポップコーン、プレッツェル、塩味スナック、風味ビスケット、シーフードスナック。データ収録範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ本レポートを購入する理由:* セイボリースナック市場の詳細な把握、* 成長セクターの特定と変化を促す要因の特定、* 競争環境、市場の主要企業、主要ブランドの理解、* 5年間の予測を利用した市場の予測展開の評価Euromonitor Internationalは市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。目次Savoury Snacks in IndiaEuromonitor International October 2023 List Of Contents And Tables SAVOURY SNACKS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Increase in at-home entertainment fuels binge watching and snacking sessions Leading player PepsiCo leads innovation by launching products to create new snacking experiences Happilo gains share and records dynamic growth by focusing on premium offerings PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Players likely to make reformulation efforts by replacing or reducing key unhealthy ingredients Competition set to intensify with the entry of D2C players On-the-go consumption of savoury snacks is set maintain momentum with surge in mobility and travel CATEGORY DATA Summary 1 Other Savoury Snacks by Product Type: 2023 Table 1 Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Savoury Snacks: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Savoury Snacks: % Value 2020-2023 Table 7 Distribution of Savoury Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 8 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 12 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 13 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 14 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 17 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 18 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 19 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 20 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
SummaryAccording to Euromonitor International’s Economies and Consumer data for India, the percentage of households with access to the internet has increased from 29.2% in 2019 to 45.3% in 2023. With greater access to the internet, there has been a marked increase in the number of Indians consuming at-home entertainment with a host of options of online streaming platforms such as Netflix, Amazon Prime Video, Disney Hotstar, and various local services. Euromonitor International's Savoury Snacks in India report offers in-depth knowledge of the market at a national level, providing local insight and understanding unavailable elsewhere. In addition to the latest retail sales data 2018-2022, it identifies the leading companies, brands and retail outlets, and assesses the key trends and demographic shifts behind consumer demand and sales growth. How key trends such as health and wellness, sustainability and recovery from the pandemic are shaping the market in <|Year|> directly informs our forecasts to 2027, clearly indicating how the market is expected to change. Product coverage: Meat Snacks, Nuts, Seeds and Trail Mixes, Other Savoury Snacks, Popcorn, Pretzels, Salty Snacks, Savoury Biscuits, Seafood Snacks. Data coverage: market sizes (historic and forecasts), company shares, brand shares and distribution data. Why buy this report? * Get a detailed picture of the Savoury Snacks market; * Pinpoint growth sectors and identify factors driving change; * Understand the competitive environment, the market’s major players and leading brands; * Use five-year forecasts to assess how the market is predicted to develop. Euromonitor International has over 40 years' experience of publishing market research reports, business reference books and online information systems. With offices in London, Chicago, Singapore, Shanghai, Vilnius, Dubai, Cape Town, Santiago, Sydney, Tokyo and Bangalore and a network of over 800 analysts worldwide, Euromonitor International has a unique capability to develop reliable information resources to help drive informed strategic planning.Table of ContentsSavoury Snacks in IndiaEuromonitor International October 2023 List Of Contents And Tables SAVOURY SNACKS IN INDIA KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Increase in at-home entertainment fuels binge watching and snacking sessions Leading player PepsiCo leads innovation by launching products to create new snacking experiences Happilo gains share and records dynamic growth by focusing on premium offerings PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Players likely to make reformulation efforts by replacing or reducing key unhealthy ingredients Competition set to intensify with the entry of D2C players On-the-go consumption of savoury snacks is set maintain momentum with surge in mobility and travel CATEGORY DATA Summary 1 Other Savoury Snacks by Product Type: 2023 Table 1 Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 2 Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 3 Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 4 Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 5 NBO Company Shares of Savoury Snacks: % Value 2019-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Savoury Snacks: % Value 2020-2023 Table 7 Distribution of Savoury Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 8 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 9 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 10 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Savoury Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 SNACKS IN INDIA EXECUTIVE SUMMARY Snacks in 2023: The big picture Key trends in 2023 Competitive Landscape Channel developments What next for snacks? MARKET DATA Table 12 Sales of Snacks by Category: Volume 2018-2023 Table 13 Sales of Snacks by Category: Value 2018-2023 Table 14 Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 15 Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 16 NBO Company Shares of Snacks: % Value 2019-2023 Table 17 LBN Brand Shares of Snacks: % Value 2020-2023 Table 18 Penetration of Private Label by Category: % Value 2018-2023 Table 19 Distribution of Snacks by Format: % Value 2018-2023 Table 20 Forecast Sales of Snacks by Category: Volume 2023-2028 Table 21 Forecast Sales of Snacks by Category: Value 2023-2028 Table 22 Forecast Sales of Snacks by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 23 Forecast Sales of Snacks by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 2 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(食品)の最新刊レポート
Euromonitor International社のスナック分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
|