ポルトガルのペット用品Pet Products in Portugal 2022年には、ペットの飼い主、特に若い飼い主が環境への関心を高めていることから、玩具、衛生用品、首輪など、持続可能なその他のペット用品の数が増加した。多くのブランドは、原材料の原産地、自然性、持続可... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリー2022年には、ペットの飼い主、特に若い飼い主が環境への関心を高めていることから、玩具、衛生用品、首輪など、持続可能なその他のペット用品の数が増加した。多くのブランドは、原材料の原産地、自然性、持続可能なパッケージの使用を重視しており、これらは購買意欲を高める重要な要件となっている。例えば、ファーム・カンパニーの玩具は、こうした懸念に焦点を当て、レビュー期間の終わりに、優れた製品を発売した。Euromonitor Internationalの調査レポート「ポルトガルのペット用品」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引するセクターを特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品猫砂, その他ペット用品, ペットヘルスケア. データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * ペット用品市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて、市場がどのように発展すると予測されるかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Pet Products in PortugalEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables PET PRODUCTS IN PORTUGAL KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Younger consumers increasingly interested in sustainable other pet products in 2022 Concern for pets’ health and wellbeing leads to brand innovation Brands aim new product launches at pet owners that increasingly pamper their pets PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Innovative products enabling more convenience likely to be launched in the forecast period Variety stores likely to gain importance in the forecast period, due to consumer price sensitivity Pet dietary supplements set to become more important in the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Pet Products by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Pet Products by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Pet Healthcare by Type: % Value 2017-2022 Table 4 Sales of Other Pet Products by Type: % Value 2017-2022 Table 5 NBO Company Shares of Pet Products: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Pet Products: % Value 2018-2021 Table 7 Distribution of Pet Products by Format: % Value 2017-2022 Table 8 Forecast Sales of Pet Products by Category: Value 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Pet Products by Category: % Value Growth 2022-2027 PET CARE IN PORTUGAL EXECUTIVE SUMMARY Pet care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for pet care? MARKET INDICATORS Table 10 Pet Populations 2017-2022 MARKET DATA Table 11 Sales of Pet Food by Category: Volume 2017-2022 Table 12 Sales of Pet Care by Category: Value 2017-2022 Table 13 Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2017-2022 Table 14 Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 15 NBO Company Shares of Pet Food: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Pet Food: % Value 2018-2021 Table 17 NBO Company Shares of Dog and Cat Food: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Dog and Cat Food: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Pet Care by Category: % Value 2017-2022 Table 20 Distribution of Pet Care by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Pet Care by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Distribution of Dog and Cat Food by Format: % Value 2017-2022 Table 23 Distribution of Dog and Cat Food by Format and Category: % Value 2022 Table 24 Forecast Sales of Pet Food by Category: Volume 2022-2027 Table 25 Forecast Sales of Pet Care by Category: Value 2022-2027 Table 26 Forecast Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2022-2027 Table 27 Forecast Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryIn 2022, there were increasing numbers of sustainable other pet products, such as toys, hygiene products and collars as pet owners, especially younger ones, are becoming more concerned about the environment. Many brands are focusing on the origin of ingredients, naturalness and the use of sustainable packaging, as these are important requirements for purchase intent. For example, Farm Company toys, are focussed on these concerns and launched its products at the end of the review period to be exc... Table of ContentsPet Products in PortugalEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables PET PRODUCTS IN PORTUGAL KEY DATA FINDINGS 2022 DEVELOPMENTS Younger consumers increasingly interested in sustainable other pet products in 2022 Concern for pets’ health and wellbeing leads to brand innovation Brands aim new product launches at pet owners that increasingly pamper their pets PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Innovative products enabling more convenience likely to be launched in the forecast period Variety stores likely to gain importance in the forecast period, due to consumer price sensitivity Pet dietary supplements set to become more important in the forecast period CATEGORY DATA Table 1 Sales of Pet Products by Category: Value 2017-2022 Table 2 Sales of Pet Products by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 3 Sales of Pet Healthcare by Type: % Value 2017-2022 Table 4 Sales of Other Pet Products by Type: % Value 2017-2022 Table 5 NBO Company Shares of Pet Products: % Value 2017-2021 Table 6 LBN Brand Shares of Pet Products: % Value 2018-2021 Table 7 Distribution of Pet Products by Format: % Value 2017-2022 Table 8 Forecast Sales of Pet Products by Category: Value 2022-2027 Table 9 Forecast Sales of Pet Products by Category: % Value Growth 2022-2027 PET CARE IN PORTUGAL EXECUTIVE SUMMARY Pet care in 2022: The big picture 2022 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for pet care? MARKET INDICATORS Table 10 Pet Populations 2017-2022 MARKET DATA Table 11 Sales of Pet Food by Category: Volume 2017-2022 Table 12 Sales of Pet Care by Category: Value 2017-2022 Table 13 Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2017-2022 Table 14 Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2017-2022 Table 15 NBO Company Shares of Pet Food: % Value 2017-2021 Table 16 LBN Brand Shares of Pet Food: % Value 2018-2021 Table 17 NBO Company Shares of Dog and Cat Food: % Value 2017-2021 Table 18 LBN Brand Shares of Dog and Cat Food: % Value 2018-2021 Table 19 Penetration of Private Label in Pet Care by Category: % Value 2017-2022 Table 20 Distribution of Pet Care by Format: % Value 2017-2022 Table 21 Distribution of Pet Care by Format and Category: % Value 2022 Table 22 Distribution of Dog and Cat Food by Format: % Value 2017-2022 Table 23 Distribution of Dog and Cat Food by Format and Category: % Value 2022 Table 24 Forecast Sales of Pet Food by Category: Volume 2022-2027 Table 25 Forecast Sales of Pet Care by Category: Value 2022-2027 Table 26 Forecast Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2022-2027 Table 27 Forecast Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2022-2027 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社のペットケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(pet)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/22 10:26 155.52 円 163.34 円 198.56 円 |