ポーランドのその他ペットフードOther Pet Food in Poland パンデミック後の多忙なライフスタイルへの回帰に伴い、消費者は、特に小型哺乳類、爬虫類、魚類など、メンテナンスの手間が少ないと思われるペットの選択肢に引き続き関心を示した。その結果、2023 年にはその他... もっと見る
※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
サマリーパンデミック後の多忙なライフスタイルへの回帰に伴い、消費者は、特に小型哺乳類、爬虫類、魚類など、メンテナンスの手間が少ないと思われるペットの選択肢に引き続き関心を示した。その結果、2023 年にはその他のペットフードの小売売上高が数量ベースでも恒常ベースでも増加し、小型哺乳類/爬虫類のフー ドがその牽引役となった。小型哺乳類と爬虫類は、遊び好きであったり社交的であったりする性質から選ばれ、新しくペットを飼う人にとって理想的な選択肢と見なされた。対照的に、魚類はますます購入されるようになっている。ユーロモニター・インターナショナルの調査レポート「ポーランドのその他のペットフード」は、国レベルの市場規模と形状に関する包括的なガイドを提供しています。2018年から2022年の最新の小売販売データを提供しており、成長を牽引する分野を特定することができます。主要企業、主要ブランドを特定し、新製品開発、流通、価格問題など、市場に影響を与える主要要因の戦略的分析を提供しています。2027年までの予測は、市場がどのように変化するかを示しています。 対象製品バードフード、フィッシュフード、小型哺乳類/爬虫類フード データ範囲:市場規模(過去と予測)、企業シェア、ブランドシェア、流通データ。 本レポートを購入する理由 * その他のペットフード市場の詳細な把握; * 成長分野を特定し、変化を促す要因を特定する; * 競争環境、市場の主要プレーヤー、主要ブランドを理解する; * 5年間の予測を用いて市場がどのように発展するかを評価する。 ユーロモニター・インターナショナルは市場調査レポート、ビジネス参考書、オンライン情報システムの出版で40年以上の実績があります。ロンドン、シカゴ、シンガポール、上海、ヴィリニュス、ドバイ、ケープタウン、サンティアゴ、シドニー、東京、バンガロールにオフィスを構え、世界中に800人以上のアナリストのネットワークを持つユーロモニター・インターナショナルは、情報に基づいた戦略立案を支援する信頼性の高い情報資源を開発する独自の能力を有しています。 目次Other Pet Food in PolandEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables OTHER PET FOOD IN POLAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Return to busier lifestyles boosts demand for small mammals and reptiles, while bird keeping remains in decline New launches generate consumer interest Sales remain in the hands of four key players PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Growing “other pet” population will ensure further growth Premium products offer potential to add value, while Millennials and Gen Z consumers will be the key targets for manufacturers Small presence of private label and multinationals CATEGORY INDICATORS Table 1 Other Pet Population 2018-2023 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Other Pet Food by Category: Volume 2018-2023 Table 3 Sales of Other Pet Food by Category: Value 2018-2023 Table 4 Sales of Other Pet Food by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Other Pet Food by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Bird Food: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Fish Food: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of Small Mammal/Reptile Food: % Value 2019-2022 Table 9 Distribution of Other Pet Food by Format: % Value 2018-2023 Table 10 Forecast Sales of Other Pet Food by Category: Volume 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Other Pet Food by Category: Value 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Other Pet Food by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 13 Forecast Sales of Other Pet Food by Category: % Value Growth 2023-2028 PET CARE IN POLAND EXECUTIVE SUMMARY Pet care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for pet care? MARKET INDICATORS Table 14 Pet Populations 2018-2023 MARKET DATA Table 15 Sales of Pet Food by Category: Volume 2018-2023 Table 16 Sales of Pet Care by Category: Value 2018-2023 Table 17 Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 18 Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 19 NBO Company Shares of Pet Food: % Value 2018-2022 Table 20 LBN Brand Shares of Pet Food: % Value 2019-2022 Table 21 NBO Company Shares of Dog and Cat Food: % Value 2018-2022 Table 22 LBN Brand Shares of Dog and Cat Food: % Value 2019-2022 Table 23 Penetration of Private Label in Pet Care by Category: % Value 2018-2023 Table 24 Distribution of Pet Care by Format: % Value 2018-2023 Table 25 Distribution of Pet Care by Format and Category: % Value 2023 Table 26 Distribution of Dog and Cat Food by Format: % Value 2018-2023 Table 27 Distribution of Dog and Cat Food by Format and Category: % Value 2023 Table 28 Forecast Sales of Pet Food by Category: Volume 2023-2028 Table 29 Forecast Sales of Pet Care by Category: Value 2023-2028 Table 30 Forecast Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 31 Forecast Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
SummaryWith a return to busier, post-pandemic lifestyles, consumers showed a continued interest in perceived lower maintenance pet options, especially small mammals, reptiles and fish. As a result, retail sales of other pet food increased in both volume and constant terms in 2023, with small mammal/reptile food leading the way. Small mammals and reptiles were chosen for their playful or sociable natures and were viewed as an ideal choice for new pet owners. By contrast, fish were increasingly purchased... Table of ContentsOther Pet Food in PolandEuromonitor International May 2023 List Of Contents And Tables OTHER PET FOOD IN POLAND KEY DATA FINDINGS 2023 DEVELOPMENTS Return to busier lifestyles boosts demand for small mammals and reptiles, while bird keeping remains in decline New launches generate consumer interest Sales remain in the hands of four key players PROSPECTS AND OPPORTUNITIES Growing “other pet” population will ensure further growth Premium products offer potential to add value, while Millennials and Gen Z consumers will be the key targets for manufacturers Small presence of private label and multinationals CATEGORY INDICATORS Table 1 Other Pet Population 2018-2023 CATEGORY DATA Table 2 Sales of Other Pet Food by Category: Volume 2018-2023 Table 3 Sales of Other Pet Food by Category: Value 2018-2023 Table 4 Sales of Other Pet Food by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 5 Sales of Other Pet Food by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 6 LBN Brand Shares of Bird Food: % Value 2019-2022 Table 7 LBN Brand Shares of Fish Food: % Value 2019-2022 Table 8 LBN Brand Shares of Small Mammal/Reptile Food: % Value 2019-2022 Table 9 Distribution of Other Pet Food by Format: % Value 2018-2023 Table 10 Forecast Sales of Other Pet Food by Category: Volume 2023-2028 Table 11 Forecast Sales of Other Pet Food by Category: Value 2023-2028 Table 12 Forecast Sales of Other Pet Food by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 13 Forecast Sales of Other Pet Food by Category: % Value Growth 2023-2028 PET CARE IN POLAND EXECUTIVE SUMMARY Pet care in 2023: The big picture 2023 key trends Competitive landscape Retailing developments What next for pet care? MARKET INDICATORS Table 14 Pet Populations 2018-2023 MARKET DATA Table 15 Sales of Pet Food by Category: Volume 2018-2023 Table 16 Sales of Pet Care by Category: Value 2018-2023 Table 17 Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2018-2023 Table 18 Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2018-2023 Table 19 NBO Company Shares of Pet Food: % Value 2018-2022 Table 20 LBN Brand Shares of Pet Food: % Value 2019-2022 Table 21 NBO Company Shares of Dog and Cat Food: % Value 2018-2022 Table 22 LBN Brand Shares of Dog and Cat Food: % Value 2019-2022 Table 23 Penetration of Private Label in Pet Care by Category: % Value 2018-2023 Table 24 Distribution of Pet Care by Format: % Value 2018-2023 Table 25 Distribution of Pet Care by Format and Category: % Value 2023 Table 26 Distribution of Dog and Cat Food by Format: % Value 2018-2023 Table 27 Distribution of Dog and Cat Food by Format and Category: % Value 2023 Table 28 Forecast Sales of Pet Food by Category: Volume 2023-2028 Table 29 Forecast Sales of Pet Care by Category: Value 2023-2028 Table 30 Forecast Sales of Pet Food by Category: % Volume Growth 2023-2028 Table 31 Forecast Sales of Pet Care by Category: % Value Growth 2023-2028 DISCLAIMER SOURCES Summary 1 Research Sources
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(医療)の最新刊レポート
Euromonitor International社のペットケア分野での最新刊レポート本レポートと同じKEY WORD(pet)の最新刊レポート
よくあるご質問Euromonitor International社はどのような調査会社ですか?Euromonitor International(ユーロモニターインターナショナル)は年17,000以上の市場調査レポートを発行しています。あらゆる国や産業のトレンド、消費者動向を分析し、詳細カテゴ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|