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アルミニウムの世界市場 - 2023-2030


Global Aluminium Market - 2023-2030

市場概要 世界のアルミニウム市場は、2022年に1,522億米ドルに達し、2030年には2,333億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年の年平均成長率は5.5%である。 アルミ線材の生産への投資は、企業だけでな... もっと見る

 

 

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データMインテリジェンス
2023年10月16日 US$4,350
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182 英語

 

サマリー

市場概要
世界のアルミニウム市場は、2022年に1,522億米ドルに達し、2030年には2,333億米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年の年平均成長率は5.5%である。
アルミ線材の生産への投資は、企業だけでなく投資家の間でも最近人気が高まっている。建築、輸送、エネルギー、エレクトロニクスを含むいくつかの産業の台頭により、アルミ線材のニーズは世界的に高まっている。ケーブル、建築用電線、導体などは、線材を中間材として使用したアルミ製品のほんの一部です。こうした製品の需要増は、アルミ線材の需要増につながると予想される。
欧州のメーカーは技術革新に向かっている。そのため、2022年9月7日、Tomraの全く新しいセンサー式選別システムX-TRACTがAlutradeに採用された。Alutrade社は、TOMRAの最先端X線金属選別システムの一つであるX-TRACTにより、二次アルミニウム製造に使用する純度99%のアルミニウムを達成しました。
年間42,000トンのごみを処理する英国バーミンガムのオールドベリー・リサイクル施設に、2021年3月、新しいX-TRACTが設置されました。アルミ缶や、窓やドアを含むさまざまな建築廃材は、この工場の投入原料に含まれている。さらに、欧州は世界市場シェアの1/3近くを占めている。
市場ダイナミクス
アルミ線材の需要拡大
アルミ線材の生産に投資することが賢明な財務判断となる主な要因の1つは、アルミ線材の需要拡大である。アルミ線材の需要増加は、建築、輸送、エネルギー、エレクトロニクスを含むいくつかの産業の拡大によって引き起こされている。
建物の照明、暖房、空調システムに必要な導線を作るために、建設業界はアルミ線材を使用している。そのため、これらの線材に対する需要の高まりが、世界のアルミニウム市場の成長を牽引している。2023年2月9日、国際アルミニウム会議(IAC)2023において、インド最大のアルミニウムメーカーであるヴェダンタ・アルミニウム社は、電気産業用の12mmアルミニウム線材を発表した。
ヴェダンタ・アルミニウム社は、サウスワイヤー社(米国)とコンティニュアス・プロペルツィ社(イタリア)の革新的な設備を導入し、560キロ・トンの生産能力を持つ高品質の電気導体(EC)グレード線材の最大手メーカーです。これらの線材は、送電・配電ネットワーク用のワイヤーやケーブル、コイルや巻線、冷暖房用チューブなど、電気産業における重要な用途に使用されている。
パッケージ商品の売上増加
非常に薄いアルミ箔は、光と酸素から優れた保護を提供することができます。これらの特性により、時間が経つと湿気や微生物、酸素の影響を受けやすくなる商品の一次包装に広く採用されています。他の選択肢よりも長持ちするため、飲料用包装材として最も人気のある素材のひとつである。
1000gの液体を包装するのに必要なアルミ箔はわずか1.5g、ラミネートは28gです。この1.5グラムのおかげで、カートンは保護され、寿命が長くなり、信頼性が高まる。その結果、前述の要素が世界のアルミニウム市場の拡大に拍車をかけている。
価格の変動
アルミニウムメーカーの収益性は、原料価格に大きく影響される可能性があります。メーカーがコスト上昇を価格上昇という形で消費者に転嫁するか、自ら吸収せざるを得なくなった場合、アルミニウムの需要が影響を受ける可能性がある。
また、原料価格の変動は需給の変化をもたらし、市場のアルミニウム供給に影響を与える可能性があります。原料価格の大幅な上昇の結果、企業が生産を縮小したり、代替原料に切り替えたりすることで、市場でアルミニウムが不足する可能性がある。その結果、世界のアルミニウム市場の拡大が抑制される可能性がある。
2023年2月、LMEアルミニウム価格が1週間以上下落し続けていることを受け、ヴェダンタ・リミテッドはアルミニウム地金とアルミニウム製品の価格をさらに引き下げた。最新の価格データによると、同社のアルミ線材価格は2月10日時点でトン当たり5,000インドルピー(2%)下落し、2月7日のトン当たり243,750~251,250インドルピーから、238,750~246,250インドルピーとなった。
COVID-19の影響分析
缶、家屋、ロケット、自動車など、どこにでもある製品が見え隠れするほど柔軟な素材である。環境に優しい素材として選ばれているのは、広く入手でき、完全にリサイクル可能なアルミニウムである。中国でのパンデミックは、まず工場や港の閉鎖が続いた。事業の性質上、また余力がないため、コンテナ供給や船舶の規模を短期的に拡大することができず、その結果、船舶やコンテナの不足が深刻化し、不足分を補うために海上運賃が急増した。
セグメント分析
世界のアルミニウム市場は、製品、用途、エンドユーザー、地域によって区分される。
高純度アルミニウム需要の拡大がセグメント成長を牽引
高純度アルミニウムとその化合物の需要は増加している。そのため、世界市場のメーカーは高性能または高純度アルミニウムの開発にも注力している。
例えば、2023年7月、クィーンズランド州政府から2,100万ドルの産業パートナーシップ・プログラム助成金という形で支援を受け、重要金属メーカーであるアルファHPA社は、グラッドストーン高純度アルミナ施設の第2段階3億米ドルの建設を進める予定である。同社の第1段階前駆体生産施設(PPF、写真)は現在稼動中で、特許取得済みのライセンス溶剤抽出・精製技術を使用して、純度99.99%のアルミニウム製品を商業生産している。
同工場では現在、5N(99.99%)品質の硝酸アルミニウムを生産しており、高純度アルミニウム水酸化物、高純度アルミニウム硫酸塩、高純度アルミナ(HPA、Al2O3)の生産に拡大する計画である。したがって、純アルミニウム・セグメントは予測期間中に最も高い成長率を記録すると予想される。
地理的分析
中国における生産量の増加が地域の成長を補う
データによると、中国の3月(31日)のアルミ生産量は341万トンで、前年同月比2.9%増となった。雲南省の産業が減産を続けたため、3月の1日当たりのアルミ生産量は349トンから11万トンに減少した。また、貴州省と四川省の事業再開による生産量の押し上げ効果は相対的に少なかった。1月から3月までのアルミ生産量は4.8%増の992万トンであった。
統計によると、3月の国産アルミ液の比率は前月比8.3ポイント、前年比8ポイント上昇した。民間の世論調査によると、3月の中国の工場活動の伸びは、生産の低迷と世界的な需要の減少の結果停滞し、COVID後の回復に対する不確実性が高まった。そのため、予測期間中はインドが地域別シェアの1/3以上を占めている。
競争状況
世界の主要プレーヤーには、Alcoa Corporation、Aluminium Corporation of China Limited、Century Aluminium Company、Rio Tinto、United Company RUSAL、Norsk Hydro ASA、Emirates Global Aluminium、National Aluminium Company Limited、Aluminium Bahrain、Kaiser Aluminium Corporationなどが含まれる。
レポートを購入する理由
- 製品、用途、エンドユーザー、地域に基づく世界のアルミニウム市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。
- トレンドと共同開発の分析による商機の特定。
- すべてのセグメントを含むアルミニウム市場レベルの多数のデータポイントを含むExcelデータシート。
- PDFレポートは、徹底的な定性的インタビューと綿密な調査の後の包括的な分析で構成されています。
- 主要企業の主要製品で構成された製品マッピングをエクセルで提供。
世界のアルミニウム市場レポートは、約61の表、62の図、182ページを提供します。
対象読者
- メーカー/バイヤー
- 業界投資家/投資銀行家
- 調査専門家
- 新興企業

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目次

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Demand for Aluminium Wire Rod
4.1.1.2. Increased Packaged Goods Sales
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Volatility in Prices
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Pure Aluminium*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Alloy Aluminium
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Pigments and Powder*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Foils
8.4. Wires
8.5. Sheets and Plates
8.6. Rod and Bars
8.7. Ingots
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Transportation*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Packaging
9.4. Construction
9.5. Electrical and Electronics
9.6. Consumer Goods
9.7. Industrial Equipment and Machinery
9.8. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Alcoa Corporation*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Recent Developments
12.2. Aluminium Corporation of China Limited
12.3. Century Aluminium Company
12.4. Rio Tinto
12.5. United Company RUSAL
12.6. Norsk Hydro ASA
12.7. Emirates Global Aluminium
12.8. National Aluminium Company Limited
12.9. Aluminium Bahrain
12.10. Kaiser Aluminium Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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Summary

Market Overview
Global Aluminium Market reached US$ 152.2 billion in 2022 and is expected to reach US$ 233.3 bllion by 2030, growing with a CAGR of 5.5% during the forecast period 2023-2030.
Investment in the production of aluminium wire rod has grown in popularity recently among investors as well as companies. The need for aluminium wire rod has grown globally as a result of the rise of several industries, including building, transportation, energy, and electronics. Cables, construction wires, and electrical conductors are just a few of the products made from aluminium employing wire rod as an intermediary. The increased demand for these products is expected to lead to an increase in the demand for aluminium wire rod.
Manufacturers in the Europe are moving towards innovations. Therefore, On September 7,2022, Tomra's X-TRACT, a brand-new sensor-based sorting system, is used by Alutrade. Alutrade accomplished 99 percent pure aluminium for use in secondary aluminium manufacturing owing to the X-TRACT, one of TOMRA's cutting-edge X-ray metals sorting systems.
At Alutrade's Oldbury recycling facility in Birmingham, U.K., which processes 42,000 tonnes of garbage annually, the new X-TRACT machine was installed in March 2021. Aluminium cans and various post-consumer building waste products, including windows and doors, are included in the plant's infeed material. Furthermore, Europe holds for nearly 1/3rd of the global market share.
Market Dynamics
Growing Demand for Aluminium Wire Rod
One of the main aspects making it a smart financial decision to invest in its production is the expanding demand for aluminium wire rod. The rise in demand for aluminium wire rod is being caused by the expansion of several industries, including building, transportation, energy, and electronics.
To make the electrical conductors required for lighting, heating, and air conditioning systems in buildings, the construction industry uses aluminium wire rod. Therefore, the grpwing demand for these rods drives the growth of the global aluminium market. On February 9, 2023, At the International Aluminium Conference (IAC) 2023, Vedanta Aluminium, the largest aluminium manufacturer in India, introduces 12 mm Aluminium Wire Rod for the electrical industry.
Vedanta Aluminium is the largest producer of high-quality electrical conductor (EC) grade wire rods with a production capacity of 560 kilo Tons, equipped with innovative equipment from Southwire (USA) and Continuus-Properzi (Italy). These wire rods find critical applications in the electrical industry, such as in the form of wire and cables for transmission and distribution networks, coils and windings, heating and cooling tubes and more.
Increased Packaged Goods Sales
A very thin piece of aluminium foil can offer excellent protection from light and oxygen. These characteristics make it widely employed in primary packaging for goods that over time become sensitive to moisture, microorganisms, and oxygen. Because it lasts longer than other options, it is one of the most popular materials for beverage packaging.
Only 1.5 grammes of aluminium foil and 28 grammes of lamination are needed to package 1000g of a liquid. The carton is protected, has a longer lifespan, and is reliable because of to these 1.5 grammes. As a result, the aforementioned elements fuel the global aluminium market's expansion.
Volatility in Prices
The profitability of aluminium producers can be significantly impacted by the price of raw materials. The demand for aluminum may be impacted if manufacturers are forced to pass on higher costs to consumers in the form of higher prices or must absorb them themselves.
The price volatility of raw materials may also result in changes in supply and demand, which may have an impact on the market's supply of aluminium. A shortage of aluminium on the market may result from companies reducing production or switching to alternative materials as a result of a substantial increase in the cost of raw materials. Consequently, the expansion of the global aluminium market may be constrained.
In February, 2023, In response to the ongoing decline in the LME aluminium price for more than a week, Vedanta Limited has further lowered the prices of its aluminium ingots and aluminium products. According to the most recent pricing data, the company's aluminium wire rod price has decreased by INR 5,000 per tonne or 2% as of February 10 and was INR 238,750-246,250 per tonne, down from INR 243,750-251,250 per tonne on February 7.
COVID-19 Impact Analysis
It is such a flexible material that its ubiquity, which includes cans, houses, rockets, cars, and other products, is concealed in plain sight. The environmentally friendly material of choice is aluminium, which is widely available and completely recyclable. The pandemic in China was first followed by the closure of factories and ports. Due to the nature of business and the absence of spare capacity, it was not possible to scale up container supply or ships in the short term, which led to detrimental vessel and container shortages and a sharp increase in maritime freight to address the shortfall.
Segment Analysis
The global aluminium market is segmented based on product, application, end-user and region.
Growing Demand for High Purity Aluminium Drives the Segmental Growth
The demand for high purity aluminium and its compounds are increasing. Hence, manufacturers in the global market is also focusing on the devlopment of the high performance or high purity aluminium.
For instance, in July, 2023, With help from the Queensland government in the form of a $21 million Industry Partnership Programme grant, critical metals producer Alpha HPA will move forward with construction of the US$ 300 million second stage of its Gladstone high purity alumina facility. The company's Stage 1 Precursor Production Facility (PPF, shown) is now running and manufacturing 99.99% pure aluminium products in commercial quantities using its patented licenced solvent extraction and refining technology.
The factory currently produces 5N (99.99 percent) quality aluminium nitrate, with plans to expand to produce high purity aluminium hydroxides, high purity aluminium sulphate, and high purity alumina (HPA, Al2O3). Therefore, pure aluminium segment is expected to register a highest growth rate during the forecasted period.
Geographical Analysis
Increasing Production Output in China Supplements the Regional Growth
According to data, China produced 3.41 million mt of aluminium in March (31 days), up 2.9% over the same month last year. As industries in Yunnan continued to cut production, the daily output of aluminium fell from 349 mt to 110,000 mt in March. Additionally, the output boost brought on by the restart of businesses in Guizhou and Sichuan was relatively little. From January to March, there was an increase in aluminium production of 4.8%, or 9.92 million mt.
Statistics show that in March, the percentage of domestic aluminium liquid climbed by 8.3 percentage points from the previous month and by 8 percentage points from the previous year. According to a private sector poll, China's factory activity growth stagnated in March as a result of sluggish production and decreased global demand, which increased uncertainties on a post-COVID recovery. Therefore, India is contributing more than 1/3rd of the regional shares during the forecasted period.
Competitive Landscape
The major global players include Alcoa Corporation, Aluminium Corporation of China Limited, Century Aluminium Company, Rio Tinto, United Company RUSAL, Norsk Hydro ASA, Emirates Global Aluminium, National Aluminium Company Limited, Aluminium Bahrain and Kaiser Aluminium Corporation.
Why Purchase the Report?
• To visualize the global aluminium market segmentation based on product, application, end-user and region, as well as understand key commercial assets and players.
• Identify commercial opportunities by analyzing trends and co-development.
• Excel data sheet with numerous data points of aluminium market-level with all segments.
• PDF report consists of a comprehensive analysis after exhaustive qualitative interviews and an in-depth study.
• Product mapping available as Excel consisting of key products of all the major players.
The global aluminium market report would provide approximately 61 tables, 62 figures and 182 Pages.
Target Audience 2023
• Manufacturers/ Buyers
• Industry Investors/Investment Bankers
• Research Professionals
• Emerging Companies



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Table of Contents

1. Methodology and Scope
1.1. Research Methodology
1.2. Research Objective and Scope of the Report
2. Definition and Overview
3. Executive Summary
3.1. Snippet by Product
3.2. Snippet by Application
3.3. Snippet by End-User
3.4. Snippet by Region
4. Dynamics
4.1. Impacting Factors
4.1.1. Drivers
4.1.1.1. Growing Demand for Aluminium Wire Rod
4.1.1.2. Increased Packaged Goods Sales
4.1.2. Restraints
4.1.2.1. Volatility in Prices
4.1.3. Opportunity
4.1.4. Impact Analysis
5. Industry Analysis
5.1. Porter's Five Force Analysis
5.2. Supply Chain Analysis
5.3. Pricing Analysis
5.4. Regulatory Analysis
6. COVID-19 Analysis
6.1. Analysis of COVID-19
6.1.1. Scenario Before COVID
6.1.2. Scenario During COVID
6.1.3. Scenario Post COVID
6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19
6.3. Demand-Supply Spectrum
6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic
6.5. Manufacturers Strategic Initiatives
6.6. Conclusion
7. By Product
7.1. Introduction
7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product
7.2. Pure Aluminium*
7.2.1. Introduction
7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
7.3. Alloy Aluminium
8. By Application
8.1. Introduction
8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
8.1.2. Market Attractiveness Index, By Application
8.2. Pigments and Powder*
8.2.1. Introduction
8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
8.3. Foils
8.4. Wires
8.5. Sheets and Plates
8.6. Rod and Bars
8.7. Ingots
9. By End-User
9.1. Introduction
9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
9.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User
9.2. Transportation*
9.2.1. Introduction
9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%)
9.3. Packaging
9.4. Construction
9.5. Electrical and Electronics
9.6. Consumer Goods
9.7. Industrial Equipment and Machinery
9.8. Others
10. By Region
10.1. Introduction
10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region
10.1.2. Market Attractiveness Index, By Region
10.2. North America
10.2.1. Introduction
10.2.2. Key Region-Specific Dynamics
10.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.2.6.1. U.S.
10.2.6.2. Canada
10.2.6.3. Mexico
10.3. Europe
10.3.1. Introduction
10.3.2. Key Region-Specific Dynamics
10.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.3.6.1. Germany
10.3.6.2. UK
10.3.6.3. France
10.3.6.4. Italy
10.3.6.5. Russia
10.3.6.6. Rest of Europe
10.4. South America
10.4.1. Introduction
10.4.2. Key Region-Specific Dynamics
10.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.4.6.1. Brazil
10.4.6.2. Argentina
10.4.6.3. Rest of South America
10.5. Asia-Pacific
10.5.1. Introduction
10.5.2. Key Region-Specific Dynamics
10.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
10.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country
10.5.6.1. China
10.5.6.2. India
10.5.6.3. Japan
10.5.6.4. Australia
10.5.6.5. Rest of Asia-Pacific
10.6. Middle East and Africa
10.6.1. Introduction
10.6.2. Key Region-Specific Dynamics
10.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product
10.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application
10.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User
11. Competitive Landscape
11.1. Competitive Scenario
11.2. Market Positioning/Share Analysis
11.3. Mergers and Acquisitions Analysis
12. Company Profiles
12.1. Alcoa Corporation*
12.1.1. Company Overview
12.1.2. Product Portfolio and Description
12.1.3. Financial Overview
12.1.4. Recent Developments
12.2. Aluminium Corporation of China Limited
12.3. Century Aluminium Company
12.4. Rio Tinto
12.5. United Company RUSAL
12.6. Norsk Hydro ASA
12.7. Emirates Global Aluminium
12.8. National Aluminium Company Limited
12.9. Aluminium Bahrain
12.10. Kaiser Aluminium Corporation
LIST NOT EXHAUSTIVE
13. Appendix
13.1. About Us and Services
13.2. Contact Us

 

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調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/10/04 10:27

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