不溶性硫黄の世界市場 - 2023-2030Global Insoluble Sulfur Market - 2023-2030 市場概要 世界の不溶性硫黄市場は、2022年に9億9,500万米ドルに達し、2030年には13億3,390万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年の年平均成長率は3.5%である。 ゴム産業の拡大、タイヤの性能と安全... もっと見る
サマリー市場概要世界の不溶性硫黄市場は、2022年に9億9,500万米ドルに達し、2030年には13億3,390万米ドルに達すると予測され、予測期間2023-2030年の年平均成長率は3.5%である。 ゴム産業の拡大、タイヤの性能と安全性への注目の高まり、ゴム配合の技術開発、持続可能で環境に優しいソリューションへの動きはすべて、不溶性硫黄の必要性に寄与している。不溶性硫黄は、高品質なゴム製品へのニーズが世界的に高まり続ける中、自動車、製造、インフラ開発など、さまざまな分野の需要を満たす上で重要な役割を果たしている。 高安定性グレードは市場の3分の2以上のシェアを占めており、高安定性製品グレードは、高い熱安定性を反映するなど、高分散グレードと共通の特徴を有している。しかし、この形態は機能性を向上させるために他の添加剤と組み合わされることが多い。例えば、製品の熱安定性は、エステル、フェノール、カルボン酸を含む無灰安定剤を添加することによって改善される。 市場ダイナミクス ゴム・タイヤ産業からの需要拡大 タイヤ製造には不溶性硫黄が多量に使用される。世界中で走行する自動車の数が増加しているため、簡単でメンテナンスの少ないタイヤ交換の必要性が高まっている。競争の激しい市場で優位に立つため、世界中のタイヤメーカーは、より低燃費のタイヤを提供するよう、当局や顧客から大きな圧力を受けている。また、技術的な障害にも直面している。 さらに、ゴムの成形に最適な化学物質でもある。さらに、ラテックス、ゴム・タイヤ、ゴム・パイプ、ゴム・シューズ、ケーブル、電線など、ゴム化学の生産に一般的に利用されている。不溶性硫黄の世界市場は、さまざまなゴム産業用途における不溶性ゴムの需要増加により、急成長が見込まれている。 例えば、2018年2月、Eastman Chemical Companyは、ラジアルタイヤの特性を向上させるためにゴム配合に使用されるノンブルーミング加硫剤CrystexCure Proを発表した。さらに、特殊アスファルトとナフテン系オイルのメーカーであるNynasは、Nytexの名前で商品ラインを発表した。これらの製品は様々な粘度で市販されており、硫黄と同様に強靭なゴムとの使用に適している。 新製品の革新と研究開発努力の増加 製品の革新は、不溶性硫黄市場で人気を集め続けている重要な展開である。市場での地位を向上させるため、不溶性硫黄市場の大手企業は新商品の創出に注力している。例えば、ウズベキスタンのNTCSグループは2021年3月、ゴム加硫用のポリマー不溶性硫黄の生産を開始した。粒状硫黄の硫黄濃度は97~98%である。 イーストマン・ケミカル・カンパニーのタイヤ添加剤部門は2021年11月、米国を拠点とするプライベート・エクイティ会社、ワンロック・キャピタル・パートナーズLLCに非公開の金額で買収された。ワンロックは、イーストマン・ケミカル・カンパニーの買収を通じて、企業子会社から強力な独立企業への効率的な移行に必要な戦略的・運営的リソースを提供できることを喜ばしく思う。フレクシスは、同社が使用する予定の名称である。 不溶性硫黄業界の厳しい規則と規制 不溶性硫黄業界では、製造工程における危険な化学物質の使用に対する懸念の高まりから、厳しい規則や規制が導入されている。原料として使用される特定の化学物質は、硫黄、二硫化炭素、炭化水素油など、こうした規制や規則の対象となっている。さらに、タイヤのようなゴム製品について定められた法律やガイドラインも、制限として重要な役割を果たしている。 原材料、化学物質、工業方法、技術の使用は、環境衛生問題を減らすために重要であるにもかかわらず、これらの厳しい規則や規制によって制限されることになる。その結果、生産者は必要な措置を取らざるを得なくなり、生産コストや必要な資本が増加する可能性がある。これは、製品のコストを引き上げることによって、不溶性市場に影響を与えるだろう。 エネルギー消費量の増加、原料としての化石燃料の使用、大気中や水中へのCO2排出、廃棄物、合成ゴムの製造と使用は、環境に悪影響を及ぼす。これらの化合物は生分解が難しいため、廃水が水中に投入されると、海の酸素供給能力が低下し、海洋生物を死に至らしめる毒素の濃度が高まる可能性がある。 COVID-19の影響分析 COVID-19の流行は、不溶性硫黄市場に相反する影響を与えた。世界的な操業停止とサプライチェーンの混乱により、当初はゴム製品、特にタイヤの需要が減少した。不溶性硫黄の主要ユーザーである自動車業界や建設業界は低迷した。しかし、景気が上向き始め、規制が緩和され始めると、市場は需要を回復した。 市場の回復を後押ししたのは、信頼性の高い輸送手段への需要、インフラ・プロジェクトへの関心の高まり、環境に優しいゴムコンパウンドへの関心の高まりであった。メーカー各社は、安全対策を施し、遠隔操作にデジタル技術を活用することで、新たな常態に適応した。パンデミックはまた、環境に優しいタイヤ製造における不溶性硫黄の需要増加という持続可能性を浮き彫りにした。 セグメント分析 世界の不溶性硫黄市場は、製品、グレード、用途、エンドユーザー、地域によって区分される。 産業界における安定した電力供給への需要の高まり タイヤ製造分野は世界の不溶性硫黄市場の56.7%以上のシェアを占めている。自動車の生産はタイヤ、ひいては不溶性硫黄の需要に直接影響する。人口増加、経済発展、消費者の自動車需要の増加といった要因に牽引された自動車産業の成長は、タイヤ生産の増加につながる。このため、タイヤ製造の主要添加剤としての不溶性硫黄の需要が高まっている。 さらに、不溶性硫黄の需要はタイヤ製造分野の技術開発にも影響される。タイヤメーカーは、性能、耐久性、持続可能性の基準を満たすために、最先端のタイヤ技術を生み出すための研究開発に費やしている。不溶性硫黄は、改良された特性を持つ高性能タイヤの製造において加硫剤として重要な役割を果たすため、使用頻度が高くなっている。 地理的分析 自動車産業で不溶性硫黄の需要が高まる北米 北米における不溶性硫黄の需要の大半は自動車産業が牽引している。同地域には大手自動車メーカーが拠点を置いており、タイヤやゴム製品の需要も多い。自動車産業の拡大に伴い、不溶性硫黄はタイヤ製造やゴムコンパウンドの重要な成分としてますます必要とされている。 世界の主要自動車メーカーのいくつかは北米に拠点を置いている。この地域では、ゼネラル・モーターズ、フォード、フィアット・クライスラー・オートモービルズなどが大きな存在感を示している。これらの自動車メーカーが生産する自動車の量が多いため、タイヤやゴム部品のニーズが高い。 北米では、中国、ドイツ、タイ、日本からのゴム輸入が急増しており、ゴムビジネスに弾みがついている。これは、国内のタイヤ製造業が大量のゴムを使用している結果である。さらに米国は、高性能タイヤを頻繁に使用する商用車、大型トラック、バスの市場リーダーでもある。北米地域では、これが製品消費の増加につながると予想される。 競争状況 世界の主要プレーヤーには、イーストマン・ケミカル・カンパニー、四国化成株式会社、Sinorgchem Co.Ltd.、Sennics Co.、Nynas AB、Oriental Carbon & Chemicals Limited、Lions Industries。 レポートを購入する理由 - 製品、グレード、用途、エンドユーザー、地域に基づく世界の不溶性硫黄市場のセグメンテーションを可視化し、主要な商業資産とプレーヤーを理解する。 - トレンドと共同開発の分析による商機の特定。 - 不溶性硫黄の市場レベルの多数のデータを全セグメントでまとめたエクセルデータシート。 - 徹底的な定性インタビューと綿密な調査後の包括的分析からなるPDFレポート。 - 全主要企業の主要製品からなる製品マッピングをエクセルで提供。 世界の不溶性硫黄市場レポートは約72表、71図、181ページを提供します。 対象読者 - メーカー/バイヤー - 業界投資家/投資銀行家 - 研究専門家 - 新興企業 目次1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product 3.2. Snippet by Grade 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by End-User 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Industry Analysis Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing Product Demand from the Tire Manufacturing Industries 4.1.1.2. Growing Demand from the Rubber and Tires Industry 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Volatility In Prices for Raw Materials 4.1.2.2. Strict Rules and Regulations of the Insoluble Sulfur Industry 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Increasing Number of On-Road Vehicles Across the Globe 4.1.3.2. Innovation in New Products and an Increase in R&D Efforts 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product 7.2. Non-Oil-Filled Insoluble Sulfur* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Oil-Filled Insoluble Sulfur 8. By Grade 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Grade 8.2. Regular Grade* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. High Stability Grade 8.4. Special Grade 8.5. High Dispersion Grade 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Tire Manufacturing* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Footwear 9.4. Industrial Application 9.5. Cable and Wire 9.6. Pipes 9.7. Others 10. By End-User 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 10.2. Automotive* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Medical 10.4. Consumer Goods 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Eastman Chemical Compan* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Shikoku Chemicals Corporation 13.3. Sinorgchem Co., Ltd. 13.4. Henan Kailun Chemical Co., Ltd 13.5. Wuxi Huasheng Rubber Technical Co., Ltd 13.6. China Sunshine Chemical Co. Ltd. 13.7. Sennics Co 13.8. Nynas AB 13.9. Oriental Carbon & Chemicals Limited 13.10. Lions Industries LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
SummaryMarket Overview Table of Contents1. Methodology and Scope1.1. Research Methodology 1.2. Research Objective and Scope of the Report 2. Definition and Overview 3. Executive Summary 3.1. Snippet by Product 3.2. Snippet by Grade 3.3. Snippet by Application 3.4. Snippet by End-User 3.5. Snippet by Region 4. Dynamics 4.1. Industry Analysis Impacting Factors 4.1.1. Drivers 4.1.1.1. Increasing Product Demand from the Tire Manufacturing Industries 4.1.1.2. Growing Demand from the Rubber and Tires Industry 4.1.2. Restraints 4.1.2.1. High Volatility In Prices for Raw Materials 4.1.2.2. Strict Rules and Regulations of the Insoluble Sulfur Industry 4.1.3. Opportunity 4.1.3.1. Increasing Number of On-Road Vehicles Across the Globe 4.1.3.2. Innovation in New Products and an Increase in R&D Efforts 4.1.4. Impact Analysis 5. Industry Analysis 5.1. Porter's Five Force Analysis 5.2. Supply Chain Analysis 5.3. Pricing Analysis 5.4. Regulatory Analysis 6. COVID-19 Analysis 6.1. Analysis of COVID-19 6.1.1. Scenario Before COVID 6.1.2. Scenario During COVID 6.1.3. Scenario Post COVID 6.2. Pricing Dynamics Amid COVID-19 6.3. Demand-Supply Spectrum 6.4. Government Initiatives Related to the Market During Pandemic 6.5. Manufacturers Strategic Initiatives 6.6. Conclusion 7. By Product 7.1. Introduction 7.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 7.1.2. Market Attractiveness Index, By Product 7.2. Non-Oil-Filled Insoluble Sulfur* 7.2.1. Introduction 7.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 7.3. Oil-Filled Insoluble Sulfur 8. By Grade 8.1. Introduction 8.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 8.1.2. Market Attractiveness Index, By Grade 8.2. Regular Grade* 8.2.1. Introduction 8.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 8.3. High Stability Grade 8.4. Special Grade 8.5. High Dispersion Grade 9. By Application 9.1. Introduction 9.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 9.1.2. Market Attractiveness Index, By Application 9.2. Tire Manufacturing* 9.2.1. Introduction 9.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 9.3. Footwear 9.4. Industrial Application 9.5. Cable and Wire 9.6. Pipes 9.7. Others 10. By End-User 10.1. Introduction 10.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 10.1.2. Market Attractiveness Index, By End-User 10.2. Automotive* 10.2.1. Introduction 10.2.2. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%) 10.3. Medical 10.4. Consumer Goods 10.5. Others 11. By Region 11.1. Introduction 11.1.1. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Region 11.1.2. Market Attractiveness Index, By Region 11.2. North America 11.2.1. Introduction 11.2.2. Key Region-Specific Dynamics 11.2.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.2.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 11.2.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.2.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.2.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.2.7.1. U.S. 11.2.7.2. Canada 11.2.7.3. Mexico 11.3. Europe 11.3.1. Introduction 11.3.2. Key Region-Specific Dynamics 11.3.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.3.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 11.3.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.3.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.3.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.3.7.1. Germany 11.3.7.2. UK 11.3.7.3. France 11.3.7.4. Italy 11.3.7.5. Russia 11.3.7.6. Rest of Europe 11.4. South America 11.4.1. Introduction 11.4.2. Key Region-Specific Dynamics 11.4.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.4.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 11.4.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.4.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.4.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.4.7.1. Brazil 11.4.7.2. Argentina 11.4.7.3. Rest of South America 11.5. Asia-Pacific 11.5.1. Introduction 11.5.2. Key Region-Specific Dynamics 11.5.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.5.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 11.5.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.5.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 11.5.7. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Country 11.5.7.1. China 11.5.7.2. India 11.5.7.3. Japan 11.5.7.4. Australia 11.5.7.5. Rest of Asia-Pacific 11.6. Middle East and Africa 11.6.1. Introduction 11.6.2. Key Region-Specific Dynamics 11.6.3. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Product 11.6.4. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Grade 11.6.5. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By Application 11.6.6. Market Size Analysis and Y-o-Y Growth Analysis (%), By End-User 12. Competitive Landscape 12.1. Competitive Scenario 12.2. Market Positioning/Share Analysis 12.3. Mergers and Acquisitions Analysis 13. Company Profiles 13.1. Eastman Chemical Compan* 13.1.1. Company Overview 13.1.2. Product Portfolio and Description 13.1.3. Financial Overview 13.1.4. Key Developments 13.2. Shikoku Chemicals Corporation 13.3. Sinorgchem Co., Ltd. 13.4. Henan Kailun Chemical Co., Ltd 13.5. Wuxi Huasheng Rubber Technical Co., Ltd 13.6. China Sunshine Chemical Co. Ltd. 13.7. Sennics Co 13.8. Nynas AB 13.9. Oriental Carbon & Chemicals Limited 13.10. Lions Industries LIST NOT EXHAUSTIVE 14. Appendix 14.1. About Us and Services 14.2. Contact Us
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