世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

中東・アフリカ電子証券市場の展望、2029年

中東・アフリカ電子証券市場の展望、2029年


Middle East & Africa E-Brokerage Market Outlook, 2029

中東・アフリカのコーヒーメーカー市場は、同地域の社会経済状況や消費者の嗜好の変化に伴い、根本的に変化している。都市化、グローバリゼーション、購買力のある中産階級の拡大に後押しされた盛んなコーヒー文... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年5月31日 US$2,950
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
お問合わせください 68 英語

※ 調査会社の事情により、予告なしに価格が変更になる場合がございます。
最新の価格はデータリソースまでご確認ください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

中東・アフリカのコーヒーメーカー市場は、同地域の社会経済状況や消費者の嗜好の変化に伴い、根本的に変化している。都市化、グローバリゼーション、購買力のある中産階級の拡大に後押しされた盛んなコーヒー文化の台頭が、この変化の中心である。アラブ首長国連邦、サウジアラビア、南アフリカ、ナイジェリアなどの国々では、コーヒーメーカーの需要が明らかに増加している。この需要に拍車をかけているのは、洗練され、便利で、高品質なコーヒーへの欲求である。個性的なフレーバー、手作りのミックス、カスタマイズされた抽出体験に重点を置くことで定義されるスペシャルティコーヒーへの愛が高まっていることが、この動きの核となっている。顧客は、家庭や職場でカフェ体験を楽しめるよう、使いやすく、多用途で、カスタマイズ可能なコーヒーメーカーを求めている。このため、生産者は迅速な技術革新を余儀なくされ、最先端の機能を備えた全自動スマート対応マシンから、従来型のエスプレッソメーカーまで、幅広い商品を発売している。さらに、ホスピタリティ業界とフードサービス業界は、この地域のEブローカー市場に大きな影響を与えている。高級ホテルからブティック・カフェまで、この分野の企業は、顧客体験を向上させ、競合他社との差別化を図るため、高級コーヒー機器に投資している。こだわりを持つ消費者に優れたコーヒー飲料を定期的に提供できる、信頼性と性能の高い機器を企業が求めているため、メーカーはこの市場で拡大する絶好のチャンスを手にしている。この市場は、従来の抽出方法との競争、一部の消費者カテゴリーにおける価格への敏感さ、インフラストラクチャーの限界など、その有望な成長軌道にもかかわらず、多くの障害に直面している。こうした困難は一方で、創造性や独自のセールスポイントを生み出すチャンスでもある。こうした障害を克服し、変化する消費者の需要を満たすため、メーカーはモバイル接続、IoT統合、持続可能性機能などの技術革新をより重視している。中東・アフリカのEブローカー市場は、技術的、文化的、経済的な変数の組み合わせに影響されるダイナミックで変化の早い環境である。

Bonafide Research社の調査レポート「中東・アフリカのEブローカー市場概要、2029年」によると、中東・アフリカのEブローカー市場は2024年から29年までに4億米ドル以上に拡大すると予測されている。中東・アフリカのコーヒーメーカー市場は、相互に関連する多数の原因によって急速に拡大している。その中でも最も注目すべきは、文化的、経済的、人口統計学的な変化が相まって、この地域のコーヒー消費量が急速に増加していることである。中産階級の増加と農村部から都市部への移住が、この地域の人口増加と都市化の原動力となっており、これが嗜好飲料としてのコーヒー需要を高めている。UAE、サウジアラビア、南アフリカ、その他の主要国では可処分所得が増加しており、こうした人口動態の変化と相まって、Eブローカーによる販売が普及する理想的な条件が整っている。さらに、スペシャルティコーヒーは中東・アフリカ全域で人気が高まっている。顧客のコーヒーに対する嗜好は進化しており、特別なブレンド、珍しい風味、高品質の抽出技術を求めるようになっている。量から質への移行は、コーヒー消費量の増加に加え、適切な体験を提供できる高級コーヒーメーカーへの需要を高めている。その結果、生産者はこの特定の市場ニッチをターゲットとし、正確な温度制御、適応性の高い抽出方法、スペシャルティコーヒー豆との互換性などの機能を備えた最先端の製品を作ることで対応している。市場拡大を後押しするもう一つの重要な要因は、ホテルとケータリング産業である。この地域の観光業は盛んであり、地元の人々や観光客にサービスを提供するカフェ、レストラン、ホテル、職場が増加しているため、信頼性が高く高性能のコーヒー機器に対する需要がかなり高まっている。高品質なコーヒー体験に対する顧客の期待に応えるため、各店舗は最新鋭の機器に多くの資金を投じ、生産者の販売量と利益を増やしている。


主な推進要因

- ホスピタリティと外食産業:ホテル、レストラン、カフェ、オフィスでは、高品質のコーヒー体験に対する需要の高まりに対応するため、高度なコーヒー機器に投資している。ホスピタリティ部門の拡大とコーヒー文化の台頭が相まって、商業環境でのE-ブローカー導入に拍車をかけている。
- ライフスタイルと消費パターンの変化:急速な都市化と消費者のライフスタイルの変化は、利便性、スピード、多用途性を提供するE-ブローカーに対する需要の拡大に寄与している。多忙な生活を送る人々が増え、外出先での解決策を求めるようになるにつれ、市場は多様な消費者の嗜好や利用シーンに合わせたさまざまなE-ブローカーで対応している。

主な課題

- 水質と供給:コーヒーの品質は水質に大きく影響されるため、水質が悪い地域は、E-ブローカー・メーカーにとっても消費者にとっても課題となりうる。さまざまな水質条件への適合性を確保し、水ろ過ソリューションに関するガイダンスを提供することは、製品の性能と寿命を維持するために不可欠である。
- アフターサービスとサポート:タイムリーで信頼性の高いアフターサービスとサポートを提供することは、特定の地域、特にインフラが限られている遠隔地では困難な場合がある。テクニカルサポート、スペアパーツ、メンテナンスサービスへのアクセスを確保することは、顧客満足度とロイヤルティを維持する上で極めて重要である。

主要トレンド

- スマートでコネクテッドなEブローカー:スマートテクノロジーとコネクティビティ機能の統合は、E-ブローカーにますます普及している。メーカー各社はIoT対応デバイスを導入し、ユーザーはスマートフォンアプリを通じてEブローカーをリモートで制御・監視できるようになり、利便性とカスタマイズオプションが向上している。
- 持続可能性と環境に優しいソリューション:Eブローカー市場では、持続可能性と環境に優しいことが重視されつつある。メーカー各社は、環境意識の高い消費者にアピールし、企業の持続可能性目標に沿うよう、エネルギー効率の高いオペレーション、リサイクル可能な素材、環境に優しいパッケージングなどの機能を取り入れている。



エスプレッソ・メーカーは、家庭のバリスタから商業施設のプロのバリスタまで、多様なコーヒー愛好家に対応し、市場の中で重要な位置を占めている。
製品タイプ別のセグメント分析によると、エスプレッソ・コーヒーメーカーは、中東・アフリカのEブローカー市場における市場成長と消費者需要の主要な促進要因として重要である。カプチーノ、ラテ、マキアートなど多くのコーヒー飲料の要はエスプレッソであり、そのためエスプレッソ・メーカーは、濃縮されたおいしいエスプレッソ・ショットを作る能力で高く評価されている。家庭やカフェ、職場でエスプレッソベースの飲み物を好む顧客は、これらの飲み物の純粋さと豊かさを高く評価するため、この適応性に魅力を感じるだろう。コーヒーを淹れる体験の品質と個性を重視するコーヒー通は、家庭用エスプレッソマシンに惹かれる。ユーザーは、コーヒーの挽き具合、湯温、抽出時間など、マシンの特性を的確に変化させ、自分の好みに合った理想的なエスプレッソ・ショットを得ることができる。さらに、スペシャルティコーヒーの人気の高まりから、シングルオリジンや職人ブレンドなど、さまざまなコーヒー豆に対応できるエスプレッソマシンのニーズが高まっている。お客さまは、エスプレッソマシンが提供する職人技のコーヒー体験にますます惹かれ、さまざまなコーヒーの風味やプロファイルを試す機会を楽しんでいます。エスプレッソマシンは、品質、スピード、一貫性が重要な要素である、商業部門のホテルや料理部門で不可欠である。エスプレッソマシンは、ホテル、レストラン、カフェ、その他のビジネスで使用され、洗練された利用者に大量のエスプレッソベースの飲料を効率的に提供します。多数のグループ ヘッド、プログラム設定、および完璧なコーヒー サービス体験を保証するミルクを泡立てるためのスチーム杖のような洗練された機能によって、商業操作のさまざまな要求を満たします。エスプレッソ・コーヒー・メーカーは、中東・アフリカのEブローカー業界の主役であり、企業や消費者にエスプレッソ・ベースの飲料の豊かで多様な世界への入り口を提供している。
これらのE-ブローカーは、効率性、信頼性、性能が最重要視される商業環境において、高品質のコーヒーに対する高い需要に応えるために特別に設計されている。
小さなカフェから巨大な組織まで、さまざまな企業のニーズが、E-ブローカー市場の商業部門の変化を形作っている。商業部門では、カスタマイズと拡張性が重視される。様々な組織の様々なニーズを満たすため、この市場セグメントのコーヒーメーカーは、幅広い機能とオプションを提供することが多い。最先端の抽出技術を搭載した複雑なエスプレッソマシンを備えた高級カフェから、ベーシックなドリップコーヒーメーカーを備えた質素な職場まで、業務用セグメントではさまざまな需要や予算に応じた選択肢が用意されている。さらに、業務用市場では、従来のコーヒー抽出技術に加え、カプチーノ、ラテ、マキアートなど、さまざまなドリンクを作ることができる特殊なEブローカーへの需要が高まっている。一定の品質と風味を確保するため、これらのマシンは、多くの抽出設定、プログラム制御、内蔵ミルク泡立て器などを備えていることが多い。さらに、ビジネス分野で持続可能性が重要視されるにつれ、エネルギーや廃棄物の使用量をできる限り抑えた、環境に優しいコーヒーメーカーを求める企業が増えている。業務用コーヒーメーカー各社は、このような需要に応えるため、リサイクル可能な素材、エネルギー効率の高い機能、堆肥化可能なコーヒーポッドの代替品などを備えたコーヒーメーカーを開発している。一般的に、技術革新、カスタマイズ、企業の多くのニーズを満たしながら持続可能性の問題にも取り組むことに重点が置かれていることが、Eブローカー市場の業務用部分を特徴づけている。この市場は、商業環境におけるプレミアム・コーヒーの需要が世界的に高まるにつれて、E-ブローカー技術のさらなる発展を促し、活発で競争的な状態が続くと予測される。
家電量販店や家庭用品小売店などの実店舗型小売店では、消費者が購入前にE-ブローカーを物理的に検査・テストできるという利点がある。
オフラインのE-ブローカー市場の流通経路を細分化してみると、多くの変数に影響される多様な環境があることがわかる。コーヒーメーカーは、百貨店、スーパーマーケット、キッチン用品専門店、実店舗の小売店によって顧客に販売されている。これらの店舗には、案内やアドバイスを提供する知識豊富なスタッフが常駐していることが多く、全体的なショッピング体験が向上する。高級コーヒーメーカーや関連アクセサリーを探している顧客は、キッチン用品専門店が対応している。このような店では、高級ブランドやモデルを幅広く取り揃えており、特定の商品や知識を求めるコーヒー愛好家を引き付けている。コーヒーメーカーのオフライン流通は、百貨店によってさらに助長される。百貨店は通常、幅広い顧客の嗜好に応えるため、多種多様なブランドと価格帯を在庫している。百貨店はどこにでもあり、便利な場所にあるため、多くの人が簡単にアクセスできる。コーヒーメーカーのもう一つの重要な流通経路はスーパーマーケットである。スーパーマーケットは、人通りが多く客層が広いため、通常の食料品の買い物に加えて、基本的なE-仲介オプションを求める顧客にとって便利な場所となる。


ヨーロッパでは、コーヒーの消費は文化に深く根付いており、イタリアやフランスのような国々はコーヒーの伝統で有名である。
消費者の嗜好、経済状況、文化的配慮には地域差がかなりあるため、Eブローカー市場のダイナミクスと可能性を理解するには地域研究が不可欠である。そのため、高品質のエスプレッソ・マシンやその他のコーヒー関連器具の需要が高い。こだわりを持つ消費者にアピールするハイエンドで最先端のコーヒーメーカーへの需要を促進するさらなる要因は、英国やドイツなどの国々でスペシャルティコーヒー文化が台頭していることである。北米は、コーヒー文化が根強く、高級コーヒー体験への需要が高まっているため、Eブローカーにとって注目すべき市場である。特に米国ではコーヒー文化が根強く、シングルサーブやエスプレッソマシンの需要は、利便性とパーソナライゼーションを求める消費者の嗜好に後押しされている。プレミアム化とスペシャルティコーヒーの消費に向かう同様の傾向はカナダでも見られ、より高価なコーヒーメーカーの需要を押し上げている。可処分所得の増加、都市化、コーヒー文化への嗜好の高まりにより、アジア太平洋地域はコーヒーメーカーにとって有利な市場になりつつある。中国、日本、韓国など、コーヒーの消費量が増加している国では、家庭用のコーヒーメーカーを購入する人が増えている。さらに、業務用エスプレッソマシンを含むスペシャルティコーヒー器具の需要は、この地域の大都市中心部で台頭しつつあるカフェ文化によって牽引されている。コーヒー栽培の長い歴史を持つ中南米は、Eブローカー業界にとって特別な展望を提供している。ブラジルやコロンビアなどでは強いコーヒー文化が存在し、人々はドリップコーヒーやエスプレッソといった伝統的な方法でコーヒーを淹れることを好む。この地域では、消費者の消費力が高まるにつれ、利便性と品質を兼ね備えた高級コーヒーメーカーの需要が高まっている。







本レポートの考察
- 歴史的な年2018
- 基準年2023
- 推定年2024
- 予測年2029

本レポートの対象分野
- Eブローカレッジ市場の展望とその価値とセグメント別予測
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

サービスプロバイダー別
- フルタイム・ブローカー
- 割引ブローカー

所有者別
- 個人所有
- 株式公開

エンドユーザー別
- 個人投資家
- 機関投資家

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を理解し、そこに存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースなどの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施した。その後、消費者を地域、階層、年齢層、性別で均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データが揃えば、二次ソースから得た詳細の検証を開始することができる。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、団体、e-brokerage業界に関連する組織、政府機関、その他の関係者が、市場中心の戦略を調整する際にお役立ていただけます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。
***ご注意:ご注文確認後、レポートのお届けまでに48時間(2営業日)かかります。

ページTOPに戻る


目次

目次

1.要旨
2.調査方法
2.1.二次調査
2.2.一次データ収集
2.3.市場形成と検証
2.4.レポート作成、品質チェック、納品
3.市場構造
3.1.市場への配慮
3.2.前提条件
3.3.制限事項
3.4.略語
3.5.出典
3.6.定義
4.経済・人口統計
5.世界の電子商取引包装市場の展望
5.1.市場規模(金額ベース
5.2.地域別市場シェア
5.3.市場規模および予測、包装タイプ別
5.4.市場規模・予測:素材タイプ別
5.5.市場規模・予測:最終用途産業別
6.中東・アフリカ電子商取引用包装市場の展望
6.1.市場規模:金額別
6.2.国別市場シェア
6.3.市場規模および予測、包装タイプ別
6.4.市場規模・予測:素材タイプ別
6.5.市場規模・予測:最終用途産業別
7.市場ダイナミクス
7.1.市場促進要因と機会
7.2.市場の阻害要因と課題
7.3.市場動向
7.3.1.XXXX
7.3.2.XXXX
7.3.3.XXXX
7.3.4.XXXX
7.3.5.XXXX
7.4.コビッド19効果
7.5.サプライチェーン分析
7.6.政策と規制の枠組み
7.7.業界専門家の見解
7.8.UAEの電子商取引包装市場の展望
7.8.1.金額ベースの市場規模
7.8.2.包装タイプ別の市場規模および予測
7.8.3.材料タイプ別市場規模・予測
7.8.4.最終用途産業別市場規模・予測
7.9.サウジアラビアの電子商取引用包装市場の展望
7.9.1.金額別市場規模
7.9.2.包装タイプ別の市場規模および予測
7.9.3.材料タイプ別市場規模・予測
7.9.4.最終用途産業別市場規模・予測
7.10.南アフリカの電子商取引用包装市場の展望
7.10.1.金額別市場規模
7.10.2.包装タイプ別市場規模および予測
7.10.3.材料タイプ別市場規模・予測
7.10.4.最終用途産業別市場規模・予測
8.競争環境
8.1.競合ダッシュボード
8.2.主要企業の事業戦略
8.3.主要プレーヤーの市場ポジショニングマトリックス
8.4.ポーターの5つの力
8.5.企業プロフィール
8.5.1.アムコール・ピーエルシー
8.5.1.1.会社概要
8.5.1.2.会社概要
8.5.1.3.財務ハイライト
8.5.1.4.地理的洞察
8.5.1.5.事業セグメントと業績
8.5.1.6.製品ポートフォリオ
8.5.1.7.主要役員
8.5.1.8.戦略的な動きと展開
8.5.2.モンディ・ピーエルシー
8.5.3.DSスミス
8.5.4.スマーフィット・カッパ・グループ
8.5.5.インターナショナル・ペーパー・カンパニー
8.5.6.シールドエアー・コーポレーション
8.5.7.ウェストロック社
8.5.8.パッケージング・コーポレーション・オブ・アメリカ
9.戦略的提言
10.付録
10.1.よくある質問
10.2.注意事項
10.3.関連レポート
11.免責事項


図表一覧

図1:電子商取引向けパッケージングの世界市場規模(10億ドル)、地域別、2023年・2029年
図2: 市場魅力度指数(2029年地域別)
図3: 市場魅力度指数, セグメント別 2029年
図4:電子商取引用包装の世界市場規模:金額別(2018年、2023年、2029年)(単位:億米ドル)
図5:電子商取引用包装の世界市場地域別シェア(2023年)
図6:中東・アフリカ電子商取引用包装の市場規模:金額(2018年、2023年、2029年)(単位:億米ドル)
図7:中東・アフリカEコマース包装市場 国別シェア(2023年)
図8:アラブ首長国連邦のEコマース用パッケージ市場規模:金額(2018年、2023年、2029年)(単位:億米ドル)
図9:サウジアラビアのEコマース用パッケージ市場規模:金額(2018年、2023年、2029年)(単位:億米ドル)
図10:南アフリカのEコマース向けパッケージ市場の規模:金額(2018年、2023年、2029年)(単位:億米ドル)
図11:上位5社の競争ダッシュボード(2023年
図12:世界の電子商取引用包装市場のポーターの5つの力


表一覧

表1:Eコマース包装の世界市場スナップショット(セグメント別)(2023年・2029年)(単位:億米ドル
表2:上位10カ国の経済スナップショット(2022年
表3:その他の主要国の経済スナップショット(2022年
表4:外国通貨から米ドルへの平均為替レート
表5:電子商取引用包装の世界市場規模および予測、包装タイプ別(2018年~2029F)(単位:億米ドル)
表6:電子商取引用包装の世界市場規模・予測:素材タイプ別(2018〜2029F)(単位:億米ドル)
表7:Eコマース包装の世界市場規模・予測:最終用途産業別(2018年~2029F)(単位:億米ドル)
表8:中東・アフリカのEコマース用包装の市場規模・予測:包装タイプ別(2018年~2029F)(単位:億米ドル)
表9:中東・アフリカの電子商取引向けパッケージ市場の規模および予測:素材タイプ別(2018年~2029F)(単位:億米ドル)
表10:中東・アフリカの電子商取引用包装の市場規模・予測:最終用途産業別(2018〜2029F)(単位:億米ドル)
表11:Eコマース包装市場の影響要因(2023年
表12:アラブ首長国連邦の電子商取引用包装の市場規模推移と予測:包装タイプ別(2018~2029F)(単位:億米ドル)
表13:アラブ首長国連邦の電子商取引向けパッケージ市場の規模および予測:素材タイプ別(2018~2029F)(単位:億米ドル)
表14:アラブ首長国連邦のEコマース用包装の市場規模・予測:最終用途産業別 (2018〜2029F) (単位:億米ドル)
表15:サウジアラビアの電子商取引向け包装の市場規模・予測:包装タイプ別(2018~2029F)(単位:億米ドル)
表16:サウジアラビアの電子商取引向けパッケージ市場の規模推移と予測:素材タイプ別 (2018〜2029F) (単位:億米ドル)
表17:サウジアラビアのEコマース向けパッケージ市場規模・予測:最終用途産業別(2018年~2029F)(単位:億米ドル)
表18:南アフリカのEコマース用包装の市場規模・予測:包装タイプ別(2018~2029F)(単位:億米ドル)
表19:南アフリカのEコマース向けパッケージ市場規模・予測:素材タイプ別(2018〜2029F)(単位:億米ドル)
表20:南アフリカのEコマース向けパッケージ市場の規模及び予測:最終用途産業別 (2018年~2029F) (単位:億米ドル)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The market for coffee makers in the Middle East and Africa is radically changing as a result of the region's changing socioeconomic conditions and consumer preferences. The rise of a thriving coffee culture, fueled by urbanisation, globalization, and an expanding middle class with greater purchasing power, is central to this shift. A discernible increase in demand for coffee makers is occurring in countries such as the United Arab Emirates, Saudi Arabia, South Africa, and Nigeria. This demand is fueled by the desire for coffee that is sophisticated, convenient, and of high quality. A rising love for speciality coffee, which is defined by an emphasis on distinctive flavours, handcrafted mixes, and customized brewing experiences, is at the core of this movement. Customers are looking for coffee makers that are easy to use, versatile, and customisable so they can enjoy the café experience at home or in the workplace. Because of this, producers have been forced to innovate quickly, releasing a wide range of goods, from fully automated, smart-enabled machines with cutting-edge features to more conventional espresso makers. Additionally, the hospitality and foodservice industries have a significant impact on the market for E- brokerages in the area. Businesses in this sector, from luxury hotels to boutique cafés, are investing in high-end coffee equipment to improve customer experiences and set themselves apart from the competition. Manufacturers have a great chance to expand in this market as businesses look for dependable, high-performing equipment that can regularly provide discriminating consumers with excellent coffee drinks. The market confronts a number of obstacles despite its encouraging growth trajectory, including as competition from traditional brewing methods, price sensitivity among some consumer categories, and infrastructure limitations. These difficulties do, meanwhile, also offer chances for creativity and unique selling points. In order to overcome these obstacles and satisfy changing consumer demands, manufacturers are putting a greater emphasis on technology innovations like mobile connectivity, IoT integration, and sustainability features. In immediate, the Middle East and Africa E- brokerage Market is a dynamic and quickly changing environment that is influenced by a combination of technological, cultural, and economic variables.

According to the research report "Middle East & Africa E- brokerage Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Middle East & Africa E- brokerage Market is anticipated to add to more than USD 0.4 Billion by 2024–29. The market for coffee makers in the Middle East and Africa is expanding rapidly due to a multitude of interrelated causes. The most notable of them is the area's fast rising coffee consumption, which is being driven by a combination of cultural, economic, and demographic changes. The growing middle class and migration from rural to urban areas are driving the region's population growth and urbanisation, which is driving up demand for coffee as a preferred beverage. The UAE, Saudi Arabia, South Africa, and other major economies are experiencing an increase in disposable income, which when combined with this demographic growth, makes the conditions ideal for the proliferation of E- brokerage sales. Furthermore, speciality coffee has clearly become more and more popular throughout the Middle East and Africa. Customers' tastes in coffee are evolving; they are looking for speciality blends, unusual flavours, and high-quality brewing techniques. This move from quantity to quality increases demand for high-end coffee makers that can provide the right experience in addition to increasing coffee consumption overall. As a result, producers are reacting by creating cutting-edge goods that target this specific market niche and include features like accurate temperature control, adaptable brewing methods, and compatibility with specialty coffee beans. Another important factor propelling market expansion is the hotel and catering industries. The region's tourism business is flourishing, and there is a considerable demand for dependable and high-performing coffee equipment due to the rise in cafés, restaurants, hotels, and workplaces that serve both locals and visitors. In order to satisfy customers' expectations for high-quality coffee experiences, establishments are investing more money in cutting-edge equipment, which increases sales volume and profits for producers.


Major Drivers

• Hospitality and Foodservice Sector: The hospitality and foodservice industry is a major driver of the E- brokerage Market, with hotels, restaurants, cafes, and offices investing in advanced coffee equipment to meet the growing demand for quality coffee experiences. The expansion of the hospitality sector, coupled with the rise of coffee culture, fuels the adoption of E- brokerages in commercial settings.
• Changing Lifestyles and Consumption Patterns: Rapid urbanization and changing consumer lifestyles contribute to the growing demand for E- brokerages that offer convenience, speed, and versatility. As more people lead busy lives and seek on-the-go solutions, the market responds with a variety of E- brokerages tailored to meet diverse consumer preferences and usage scenarios.

Major challenges

• Water Quality and Supply: Coffee quality is heavily influenced by water quality, and regions with poor water quality may pose challenges for E- brokerage manufacturers and consumers alike. Ensuring compatibility with varying water conditions and providing guidance on water filtration solutions is essential for maintaining product performance and longevity.
• After-Sales Service and Support: Providing timely and reliable after-sales service and support can be challenging in certain regions, particularly remote areas with limited infrastructure. Ensuring access to technical support, spare parts, and maintenance services is crucial for maintaining customer satisfaction and loyalty.

Major Trends

• Smart and Connected E- brokerages: The integration of smart technologies and connectivity features is becoming increasingly prevalent in E- brokerages. Manufacturers are introducing IoT-enabled devices that allow users to control and monitor their E- brokerages remotely via smartphone apps, offering greater convenience and customization options.
• Sustainability and Eco-Friendly Solutions: There's a growing emphasis on sustainability and eco-friendliness in the E- brokerage Market. Manufacturers are incorporating features such as energy-efficient operation, recyclable materials, and eco-friendly packaging to appeal to environmentally conscious consumers and align with corporate sustainability goals.



Espresso machines occupy a prominent position in the market landscape, catering to a diverse range of coffee enthusiasts, from home baristas to professional baristas in commercial settings.
Espresso coffee makers are important as a major driver of market growth and consumer demand in the Middle East and Africa E- brokerage Market, according to the segmental analysis by product type. The cornerstone of many coffee drinks, such as cappuccinos, lattes, and macchiato, is espresso, which is why espresso machines are highly valued for their capacity to make concentrated and tasty shots of espresso. Customers who love espresso-based drinks at home, in cafes, or in the workplace will find this adaptability appealing since they appreciate the genuineness and richness of these beverages. Coffee connoisseurs who value quality and personalisation in their coffee brewing experience are drawn to espresso machines in residential settings. Users may precisely change these machines' characteristics, which include coffee grind size, water temperature, and extraction time, to obtain the ideal espresso shot that suits their personal preferences. Additionally, there is an increasing need for espresso machines that can accommodate a variety of coffee beans, including single-origin and artisanal blends, due to the growing popularity of speciality coffee in the area. Customers are drawn more and more to the artisanal coffee experience provided by espresso machines, enjoying the chance to try out various coffee flavours and profiles. Espresso machines are essential in the hotel and culinary sectors of the commercial sector, where quality, speed, and consistency are critical factors. Espresso machines are used by hotels, eateries, cafés, and other businesses to efficiently serve sophisticated patrons vast volumes of espresso-based beverages. The varied demands of commercial operations are met by sophisticated features like numerous group heads, programmed settings, and steam wands for milk frothing, which guarantee a flawless coffee service experience. All things considered, espresso coffee makers are a mainstay of the Middle East and Africa E- brokerage industry, providing businesses and consumers with an entry point into the rich and varied world of espresso-based drinks.
These E- brokerages are specifically designed to cater to the high demand for quality coffee in commercial settings, where efficiency, reliability, and performance are paramount.
The needs of various enterprises, from small cafés to huge organisations, shape the changing landscape of the commercial section of the E- brokerage Market. The commercial segment places a strong focus on customisation and scalability. In order to satisfy the various needs of various organisations, coffee makers in this market segment frequently provide a broad range of features and options. The commercial segment offers a range of options to meet different demands and budgets, from high-end cafés with complex espresso machines outfitted with cutting-edge brewing technology to modest workplaces with basic drip coffee makers. Furthermore, the commercial market is seeing an increase in demand for speciality E- brokerages that can make a variety of drinks, including cappuccinos, lattes and macchiatos, in addition to conventional coffee brewing techniques. To ensure constant quality and flavour, these machines frequently include numerous brewing settings, programmed controls, and built-in milk frothers. Additionally, a growing number of companies are searching for environmentally friendly coffee makers that use the least amount of energy and waste possible, as sustainability gains importance in the business sector. Commercial machine makers are creating machines with recyclable materials, energy-efficient features, and compostable coffee pod alternatives in response to this demand. In general, innovation, customisation, and an emphasis on satisfying the many needs of businesses while also addressing sustainability issues define the commercial part of the E- brokerage Market. This market is predicted to stay active and competitive, pushing further developments in E- brokerage technology, as the demand for premium coffee in commercial settings grows globally.
Brick-and-mortar retail stores, including appliance stores and home goods retailers, offer consumers the advantage of physically inspecting and testing E- brokerages before making a purchase.
A segmented examination of the offline E- brokerage Market's distribution channels finds a varied environment influenced by a number of variables. Coffee makers are distributed to customers by department shops, supermarkets, specialised kitchen appliance stores and brick-and-mortar retailers. The overall shopping experience is improved by the knowledgeable staff that these establishments frequently have on hand to provide guidance and advice. Customers looking for premium coffee makers and associated accessories are catered to by specialty kitchen appliance stores. These shops might have a wider range of high-end brands and models, drawing in coffee lovers looking for specific goods and knowledge. The offline distribution of coffee makers is further aided by department stores, which usually stock a wide variety of brands and price points to cater to a wide range of customer tastes. They are easily accessible to a large audience due to their ubiquitous presence and handy locations. Another significant route of distribution for coffee makers is supermarkets, especially for entry-level and popular brands. Supermarkets provide as convenient locations for customers looking for basic E- brokerage options in addition to their regular grocery shopping because of their high foot traffic and wide customer base.


In Europe, coffee consumption is deeply ingrained in the culture, with countries like Italy and France renowned for their coffee traditions.
Given the considerable regional variations in consumer tastes, economic situations, and cultural considerations, regional study is essential to comprehending the dynamics and possibilities of the E- brokerage Market. High-quality espresso machines and other appliances related to coffee are therefore in high demand. A further factor driving demand for high-end, cutting-edge coffee makers that appeal to discriminating consumers is the emergence of speciality coffee cultures in nations like the UK and Germany. North America is a noteworthy market for E- brokerages due to its strong coffee culture and increasing demand for high-end coffee experiences. Particularly in the United States, there is a strong coffee culture, and demand for single-serve and espresso machines is driven by consumers' preferences for convenience and personalisation. Similar trends towards premiumization and specialty coffee consumption are seen in Canada, which is driving up demand for more expensive coffee makers. Due to increasing disposable incomes, urbanisation, and a growing love for coffee culture, the Asia-Pacific region is becoming into a lucrative market for coffee makers. A growing number of people are purchasing coffee makers for their homes in nations like China, Japan, and South Korea, where coffee consumption is on the rise. Additionally, the demand for specialty coffee equipment, including commercial-grade espresso machines, is being driven by the café culture that is emerging in metropolitan centres throughout the region. Given its long history of cultivating coffee, Latin America offers special prospects for the E- brokerage industry. Strong coffee cultures exist in places like Brazil and Colombia, where people prefer to brew coffee using traditional methods like drip coffee and espresso. The demand for high-end coffee makers that combine convenience and quality is rising in the area as consumer spending power rises.







Considered in this report
• Historic year: 2018
• Base year: 2023
• Estimated year: 2024
• Forecast year: 2029

Aspects covered in this report
• E-brokerage market Outlook with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Service Provider
• Full Time Broker
• Discounted Broker

By Ownership
• Privately Held
• Publicly Held

By End user
• Retail Investor
• Institutional investor

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary and secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list the companies that are present in it. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources, primary research was conducted by conducting telephone interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this; we have started making primary calls to consumers by equally segmenting them in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us, we can start verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations, and organizations related to the e-brokerage industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing and presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.
***Please Note: It will take 48 hours (2 Business days) for delivery of the report upon order confirmation.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents

1. Executive Summary
2. Research Methodology
2.1. Secondary Research
2.2. Primary Data Collection
2.3. Market Formation & Validation
2.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
3. Market Structure
3.1. Market Considerate
3.2. Assumptions
3.3. Limitations
3.4. Abbreviations
3.5. Sources
3.6. Definitions
4. Economic /Demographic Snapshot
5. Global E-Commerce Packaging Market Outlook
5.1. Market Size By Value
5.2. Market Share By Region
5.3. Market Size and Forecast, By Packaging Type
5.4. Market Size and Forecast, By Materials Type
5.5. Market Size and Forecast, By End-Use Industry
6. Middle East & Africa E-Commerce Packaging Market Outlook
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Share By Country
6.3. Market Size and Forecast, By Packaging Type
6.4. Market Size and Forecast, By Materials Type
6.5. Market Size and Forecast, By End-Use Industry
7. Market Dynamics
7.1. Market Drivers & Opportunities
7.2. Market Restraints & Challenges
7.3. Market Trends
7.3.1. XXXX
7.3.2. XXXX
7.3.3. XXXX
7.3.4. XXXX
7.3.5. XXXX
7.4. Covid-19 Effect
7.5. Supply chain Analysis
7.6. Policy & Regulatory Framework
7.7. Industry Experts Views
7.8. UAE E-Commerce Packaging Market Outlook
7.8.1. Market Size By Value
7.8.2. Market Size and Forecast By Packaging Type
7.8.3. Market Size and Forecast By Materials Type
7.8.4. Market Size and Forecast By End-Use Industry
7.9. Saudi Arabia E-Commerce Packaging Market Outlook
7.9.1. Market Size By Value
7.9.2. Market Size and Forecast By Packaging Type
7.9.3. Market Size and Forecast By Materials Type
7.9.4. Market Size and Forecast By End-Use Industry
7.10. South Africa E-Commerce Packaging Market Outlook
7.10.1. Market Size By Value
7.10.2. Market Size and Forecast By Packaging Type
7.10.3. Market Size and Forecast By Materials Type
7.10.4. Market Size and Forecast By End-Use Industry
8. Competitive Landscape
8.1. Competitive Dashboard
8.2. Business Strategies Adopted by Key Players
8.3. Key Players Market Positioning Matrix
8.4. Porter's Five Forces
8.5. Company Profile
8.5.1. Amcor plc
8.5.1.1. Company Snapshot
8.5.1.2. Company Overview
8.5.1.3. Financial Highlights
8.5.1.4. Geographic Insights
8.5.1.5. Business Segment & Performance
8.5.1.6. Product Portfolio
8.5.1.7. Key Executives
8.5.1.8. Strategic Moves & Developments
8.5.2. Mondi plc
8.5.3. DS Smith plc
8.5.4. Smurfit Kappa Group plc
8.5.5. International Paper Company
8.5.6. Sealed Air Corporation
8.5.7. WestRock Company
8.5.8. Packaging Corporation of America
9. Strategic Recommendations
10. Annexure
10.1. FAQ`s
10.2. Notes
10.3. Related Reports
11. Disclaimer


List of Figures

Figure 1: Global E-Commerce Packaging Market Size (USD Billion) By Region, 2023 & 2029
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2029
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2029
Figure 4: Global E-Commerce Packaging Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 5: Global E-Commerce Packaging Market Share By Region (2023)
Figure 6: Middle East & Africa E-Commerce Packaging Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 7: Middle East & Africa E-Commerce Packaging Market Share By Country (2023)
Figure 8: UAE E-Commerce Packaging Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 9: Saudi Arabia E-Commerce Packaging Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 10: South Africa E-Commerce Packaging Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Billion)
Figure 11: Competitive Dashboard of top 5 players, 2023
Figure 12: Porter's Five Forces of Global E-Commerce Packaging Market


List of Tables

Table 1: Global E-Commerce Packaging Market Snapshot, By Segmentation (2023 & 2029) (in USD Billion)
Table 2: Top 10 Counties Economic Snapshot 2022
Table 3: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2022
Table 4: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 5: Global E-Commerce Packaging Market Size and Forecast, By Packaging Type (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 6: Global E-Commerce Packaging Market Size and Forecast, By Materials Type (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 7: Global E-Commerce Packaging Market Size and Forecast, By End-Use Industry (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 8: Middle East & Africa E-Commerce Packaging Market Size and Forecast, By Packaging Type (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 9: Middle East & Africa E-Commerce Packaging Market Size and Forecast, By Materials Type (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 10: Middle East & Africa E-Commerce Packaging Market Size and Forecast, By End-Use Industry (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 11: Influencing Factors for E-Commerce Packaging Market, 2023
Table 12: United Arab Emirates E-Commerce Packaging Market Size and Forecast By Packaging Type (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 13: United Arab Emirates E-Commerce Packaging Market Size and Forecast By Materials Type (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 14: United Arab Emirates E-Commerce Packaging Market Size and Forecast By End-Use Industry (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 15: Saudi Arabia E-Commerce Packaging Market Size and Forecast By Packaging Type (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 16: Saudi Arabia E-Commerce Packaging Market Size and Forecast By Materials Type (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 17: Saudi Arabia E-Commerce Packaging Market Size and Forecast By End-Use Industry (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 18: South Africa E-Commerce Packaging Market Size and Forecast By Packaging Type (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 19: South Africa E-Commerce Packaging Market Size and Forecast By Materials Type (2018 to 2029F) (In USD Billion)
Table 20: South Africa E-Commerce Packaging Market Size and Forecast By End-Use Industry (2018 to 2029F) (In USD Billion)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2025/01/22 10:26

156.55 円

163.61 円

196.14 円

ページTOPに戻る