世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

メキシココネクテッドカー市場概観、2029年


Mexico Connected Cars Market Overview, 2029

コネクテッドカーとは、インターネットへのアクセスや、他のデバイス、ネットワーク、サービスとの通信を可能にする統合技術を搭載した自動車のことである。これらの技術は、ナビゲーション、遠隔診断、車両追跡... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2024年2月29日 US$2,250
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
68 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

コネクテッドカーとは、インターネットへのアクセスや、他のデバイス、ネットワーク、サービスとの通信を可能にする統合技術を搭載した自動車のことである。これらの技術は、ナビゲーション、遠隔診断、車両追跡、エンターテインメント・システムなどの機能を実現する。メキシコでは、コネクテッドカーの導入が勢いを増している。メキシコのコネクテッド・カー・コンセプトは、2000年代初頭にオンスターのような基本的なテレマティクス機能から始まった。しかし、インターネットの普及に限界があり、コストも高かったため、導入は制限されていた。2010年代後半になると、スマートフォンのブームと手頃な価格のデータプランが関心を集めるようになった。日産やGMなどのメーカーは、プレミアムモデルにコネクテッド機能を導入した。México Conectado」のような政府のイニシアチブは、デジタル・インフラ整備を促進し、市場をさらに活性化させた。今日、基本的なコネクティビティ機能は中級車では標準となりつつあり、ADASやV2Xのような高度な機能はプレミアム・セグメントで徐々に登場している。

Bonafide Research社の調査レポート「メキシコのコネクテッドカー市場概要、2029年」によると、メキシコのコネクテッドカー市場は2029年までに18億米ドル以上の規模になると予測されている。メキシコのコネクテッドカー市場は、スマートフォンの使用率の上昇とデジタル化に向けた政府の取り組みが原動力となっています。また、緊急応答などの機能を通じて対処される安全性とセキュリティへの懸念も需要を促進している。シェアードサービスや自律走行など、進化するモビリティランドスケープから機会が生まれる。課題としては、インフラの制限、サイバーセキュリティのリスク、LGPDのようなデータプライバシー規制への対応などが挙げられる。さらに、初期コストの高さや消費者の認知度の低さが導入の障壁となっている。こうした課題にもかかわらず、市場は適切な戦略と投資によって成長の可能性を示している。

メキシコのコネクテッドカー市場のセグメンテーションは、様々な主要要素を包含している。技術面では、基本的なインフォテインメント、ナビゲーション、安全機能に対応する4G/LTEが、その幅広い入手可能性と手頃な価格により、有力な選択肢として際立っている。逆に、3Gセグメントは機能制限とキャリアの段階的廃止により減少しており、主に旧型または低予算の自動車モデルに存在している。しかし、5Gの登場は、その高速性と広帯域幅により、V2X通信や自律走行などの高度な機能を促進し、有望な軌道を示している。コネクティビティ・ソリューションは市場をさらに多様化させ、OEMがプリインストールする統合システムが利便性とユーザー体験をリードし、購入後のアップグレードに柔軟性を提供する組み込みソリューションや、信頼性とセキュリティに妥協はあるものの、データアクセスのためにスマートフォン接続を活用するテザリング・オプションがそれに続き、エントリーレベルやアフターマーケットのセットアップで好まれることが多い。

アプリケーション別では、市場は急成長するドライバー・アシスタンス・セグメントによって推進され、衝突回避や車線逸脱警告システムなどの機能を通じて安全上の懸念に対処する。緊急時支援や車両追跡などの安全機能は、ナイトビジョンやドライバーの眠気検知などの高度な機能に対する需要の高まりとともに、人気を集めている。文化的嗜好や娯楽トレンドに合わせたインフォテインメント・サービスには、ナビゲーション、音楽ストリーミング、音声コントロール、スマートフォン統合などが含まれ、テレマティクスは、特に商業目的や保険目的での車両管理や個別車両モニタリングに有用性を見出している。フリート管理、モビリティ管理、車両追跡や駐車支援などの新興セグメントは、業務の最適化やユーザー体験の向上のための洞察を提供し、市場のダイナミズムに貢献している。最終市場の細分化では、統合能力とアーリーアダプターを重視するOEMの優位性が際立っているほか、旧型車やコスト意識の高い消費者向けの改造ソリューションに対応するアフターマーケット部門や、革新性、アクセシビリティ、機能性の融合でメキシコのコネクテッドカーの展望を形成する独立系サービスプロバイダーも成長している。

メキシコでは、コネクテッド・カー市場は、データ・プライバシー、セキュリティ、技術基準の遵守を保証する厳しい政策と規制の下で運営されている。Ley General de Protección de Datos Personales (LGPD)は個人データの取り扱いを規定し、NOM-194-SEMART-2020はコネクテッドカー向けを含む通信サービスのセキュリティ要件を定めています。NOM-041-SEMART-2021は、無線通信機器がローカルネットワークの互換性と技術仕様を満たすことを保証します。Ley Federal de Telecomunicaciones y Radiodifusión (LFTR)は、利害関係者に影響を与えるライセンス、周波数割り当て、競争規則を規定している。国家交通安全規則(NTLR)は安全基準を定め、脇見運転やデータ使用に関するコネクテッドカーの機能に影響を与える。特定のコンポーネントや機能には、Instituto Nacional de Normalización y Certificación (INNC)による認証が必要となる場合があり、コンプライアンスが重視される。これらの規制は総体的にメキシコのコネクテッドカー市場を形成し、メーカーとサービスプロバイダーを責任ある運営へと導いている。

メキシコのコネクテッドカー市場における地域差は、メキシコの広大な領土と多様な人口により大きく、インフラ、所得水準、文化的嗜好、セキュリティ上の懸念、政府の取り組みなどの要因に影響を与えます。メキシコシティやモンテレイのような都市部では、4G/LTEエリアへのアクセスがコネクテッド機能の採用を促進するが、地方では制限に直面する。裕福な地域ではコネクテッドカーの普及率が高く、先進的な機能が好まれる一方、発展途上地域では手頃な価格と基本的な機能が優先される。さまざまな文化的嗜好が車種や機能需要に影響する。例えば、北部地域は先進安全システムを搭載した大型SUVに傾き、南部地域は低燃費モデルを優先する。安全保障上の懸念や政府の取り組みも、地域格差の一因となっている。

メキシコのコネクテッド・カー市場の地域格差を効果的に乗り切るには、地域のニーズに合わせて製品を調整し、地域の主要プレーヤーとパートナーシップを築き、文化的嗜好に共鳴する的を絞ったマーケティング・キャンペーンを展開することが推奨される。市場浸透のためには、競争力のある価格設定と柔軟な資金調達オプションによる手頃な価格を優先することが不可欠であり、一方ではインフラ整備を提唱することで、より広範な普及を支援することができる。地域特有の需要を理解し、現地の流通チャネルと連携することで、市場の関連性と認知度がさらに高まる。これらの推奨事項を実施することで、企業は地域格差に効果的に対処し、メキシコのコネクテッドカー分野における成長機会を活用することができる。

ページTOPに戻る


目次

目次

1.エグゼクティブサマリー
2.市場構造
2.1.市場考察
2.2.前提条件
2.3.制限事項
2.4.略語
2.5.出典
2.6.定義
2.7.地理
3.研究方法
3.1.二次調査
3.2.一次データ収集
3.3.市場形成と検証
3.4.レポート作成、品質チェック、納品
4.メキシコのマクロ経済指標
5.市場ダイナミクス
5.1.主な調査結果
5.2.主な動向 - 2021年
5.3.市場促進要因と機会
5.4.市場の阻害要因と課題
5.5.市場動向
5.6.コビッド19効果
5.7.サプライチェーン分析
5.8.政策と規制の枠組み
5.9.業界専門家の見解
6.メキシコのコネクテッドカー市場概要
6.1.市場規模(金額ベース
6.2.技術別の市場規模と予測
6.3.接続ソリューション別市場規模・予測
6.4.アプリケーション別市場規模・予測
6.5.エンドマーケット別市場規模・予測
7.メキシコのコネクテッドカー市場セグメント
7.1.メキシコのコネクテッドカー市場:技術別
7.1.1.メキシコのコネクテッドカー市場規模:4G/LTE別、2018年~2029年
7.1.2.メキシコのコネクテッドカー市場規模:3G別、2018年〜2029年
7.1.3.メキシコのコネクテッドカー市場規模:5G別、2018年~2029年
7.2.メキシコのコネクテッドカー市場:コネクティビティ・ソリューション別
7.2.1.メキシコのコネクテッドカー市場規模:統合型別、2018年〜2029年
7.2.2.メキシコのコネクテッドカー市場規模:組み込み型別、2018年〜2029年
7.2.3.メキシコのコネクテッドカー市場規模:テザー型別、2018年~2029年
7.3.メキシコのコネクテッドカー市場:用途別
7.3.1.メキシコのコネクテッドカー市場規模:運転支援別、2018年〜2029年
7.3.2.メキシコのコネクテッドカー市場規模:安全性別、2018年〜2029年
7.3.3.メキシコのコネクテッドカー市場規模:インフォテインメント別、2018年〜2029年
7.3.4.メキシコのコネクテッドカー市場規模:テレマティクス別、2018年~2029年
7.3.5.メキシコのコネクテッドカー市場規模:フリート管理(車両)別、2018年~2029年
7.3.6.メキシコのコネクテッドカー市場規模:モビリティ管理別、2018年~2029年
7.3.7.メキシコのコネクテッドカー市場規模:その他別、2018年~2029年
7.4.メキシコのコネクテッドカー市場:エンドマーケット別
7.4.1.メキシコのコネクテッドカー市場規模:相手先商標製品メーカー(OEM)別、2018年〜2029年
7.4.2.メキシコのコネクテッドカー市場規模:アフターマーケット別、2018年~2029年
8.メキシコのコネクテッドカー市場の機会評価
8.1.技術別、2024年~2029年
8.2.コネクティビティ・ソリューション別、2024~2029年
8.3.アプリケーション別、2024~2029年
8.4.エンドマーケット別、2024~2029年
9.競争環境
9.1.ポーターの5つの力
9.2.会社概要
9.2.1.企業1
9.2.1.1.会社概要
9.2.1.2.会社概要
9.2.1.3.財務ハイライト
9.2.1.4.地理的洞察
9.2.1.5.事業セグメントと業績
9.2.1.6.製品ポートフォリオ
9.2.1.7.主要役員
9.2.1.8.戦略的な動きと展開
9.2.2.会社概要
9.2.3.会社3
9.2.4.4社目
9.2.5.5社目
9.2.6.6社
9.2.7.7社
9.2.8.8社
10.戦略的提言
11.免責事項

図表一覧

図1:メキシコのコネクテッドカー市場規模:金額ベース(2018年、2023年、2029年F)(単位:百万米ドル)
図2:市場魅力度指数(技術別
図3:市場魅力度指数(コネクティビティ・ソリューション別
図4:市場魅力度指数:アプリケーション別
図5:市場魅力度指数:エンドマーケット別
図6:メキシココネクテッドカー市場のポーターの5つの力

図表一覧

表1:メキシココネクテッドカー市場の影響要因(2023年
表2:メキシコのコネクテッドカー市場規模推移と予測:技術別(2018年、2023年、2029F)
表3:メキシコのコネクテッドカー市場規模・予測:コネクティビティソリューション別(2018年・2023年・2029F)
表4:メキシコのコネクテッドカー市場規模・予測:用途別(2018年・2023年・2029F)
表5:メキシコのコネクテッドカー市場規模・予測:最終市場別(2018年・2023年・2029F)
表6:メキシコのコネクテッドカーの4G/LTE市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表7:メキシコのコネクテッドカーの3G市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表8:メキシコのコネクテッドカーの5G市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表9:メキシコの統合型コネクテッドカーの市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表10:メキシコのコネクテッドカーの市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表11:メキシコのコネクテッドカー市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表12:メキシコのコネクテッドカー市場規模:運転支援(2018年~2029年)(百万米ドル
表13:メキシコのコネクテッドカーの安全性市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表14:メキシコのコネクテッドカー市場規模:インフォテイメント(2018年~2029年)(百万米ドル
表15:メキシコのコネクテッドカーの市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表16:メキシコのコネクテッドカー市場:フリート管理(車両)の市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表17:メキシコのコネクテッドカー市場規模:モビリティ管理(2018年~2029年)(百万米ドル
表18:メキシコのコネクテッドカー市場規模:その他(2018年~2029年)(百万米ドル
表19:メキシコのコネクテッドカー市場:相手先商標製品メーカー(OEM)の市場規模(2018年~2029年)(百万米ドル
表20:メキシコのコネクテッドカー市場規模(2018年~2029年)(100万米ドル

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Connected cars are vehicles equipped with internet access and integrated technologies that allow them to communicate with other devices, networks, and services. These technologies enable features such as navigation, remote diagnostics, vehicle tracking, and entertainment systems. In Mexico, the adoption of connected cars is gaining momentum. The connected car concept in Mexico started with basic telematics features like OnStar in the early 2000s. However, limited internet penetration and high costs restricted adoption. By the late 2010s, smartphone boom and affordable data plans ignited interest. Manufacturers like Nissan and GM introduced connected features in their premium models. Government initiatives like "México Conectado" further fueled the market, promoting digital infrastructure development. Today, basic connectivity features are becoming standard in mid-range vehicles, and advanced features like ADAS and V2X are gradually appearing in premium segments.

According to the research report "Mexico Connected Cars Market Overview, 2029," published by Bonafide Research, the Mexican connected cars market is expected to be valued at more than 1.80 Billion USD by 2029. The Mexican connected car market is driven by rising smartphone usage and government initiatives for digitalization. Safety and security concerns, addressed through features like emergency response, also propel demand. Opportunities arise from the evolving mobility landscape, including shared services and autonomous driving. Challenges include infrastructure limitations, cybersecurity risks, and compliance with data privacy regulations like LGPD. Moreover, high initial costs and limited consumer awareness pose barriers to adoption. Despite these challenges, the market shows potential for growth with the right strategies and investments.

The segmentation of the connected car market in Mexico encompasses various key factors. In terms of technology, 4G/LTE stands out as the predominant choice, owing to its wide availability and affordability, catering to basic infotainment, navigation, and safety features. Conversely, the 3G segment is dwindling due to limited functionality and carrier phasing-out, primarily existing in older or budget-friendly vehicle models. However, the emergence of 5G presents a promising trajectory with its faster speeds and broader bandwidth, facilitating advanced functionalities like V2X communication and autonomous driving. Connectivity solutions further diversify the market, with integrated systems pre-installed by OEMs leading the way in convenience and user experience, followed by embedded solutions offering flexibility for post-purchase upgrades and tethered options leveraging smartphone connections for data access, albeit with compromises in reliability and security, often favored in entry-level and aftermarket setups.

Application-wise, the market is propelled by the burgeoning driver assistance segment, addressing safety concerns through features such as collision avoidance and lane departure warning systems. Safety features like emergency assistance and vehicle tracking are gaining traction, along with a growing demand for advanced functionalities like night vision and driver drowsiness detection. Infotainment services, tailored to cultural preferences and entertainment trends, encompass navigation, music streaming, voice control, and smartphone integration, while telematics finds utility in fleet management and individual vehicle monitoring, particularly for commercial and insurance purposes. Fleet management, mobility management, and emerging segments like vehicle tracking and parking assist contribute to the market's dynamism, offering insights for optimizing operations and enhancing user experiences. End market segmentation highlights the dominance of OEMs, leveraging their integration capabilities and early adopter focus, alongside a growing aftermarket sector catering to retrofitting solutions for older vehicles and cost-conscious consumers, and independent service providers, shaping Mexico's connected car landscape with a blend of innovation, accessibility, and functionality.

In Mexico, the connected car market operates under stringent policies and regulations to ensure data privacy, security, and technical standards compliance. The Ley General de Protección de Datos Personales (LGPD) governs personal data handling, while NOM-194-SEMART-2020 establishes security requirements for telecommunications services, including those for connected cars. NOM-041-SEMART-2021 ensures wireless communication devices meet local network compatibility and technical specifications. The Ley Federal de Telecomunicaciones y Radiodifusión (LFTR) dictates licensing, spectrum allocation, and competition rules impacting stakeholders. The National Traffic Security Regulation (NTLR) sets safety standards, influencing connected car features regarding distracted driving and data usage. Certification through the Instituto Nacional de Normalización y Certificación (INNC) may be required for specific components or functionalities, emphasizing compliance. These regulations collectively shape Mexico's connected car market, guiding manufacturers and service providers towards responsible operation.

Regional Variations in the Mexican Connected Car Market are significant due to Mexico's vast territory and diverse population, influencing factors such as infrastructure, income levels, cultural preferences, security concerns, and government initiatives. In urban hubs like Mexico City and Monterrey, access to 4G/LTE coverage facilitates the adoption of connected features, whereas rural areas face limitations. Affluent regions exhibit higher penetration of connected cars, favoring advanced features, while less developed areas prioritize affordability and basic functionalities. Varied cultural preferences influence vehicle types and feature demands; for instance, northern regions lean towards larger SUVs with advanced safety systems, while southern regions prioritize fuel-efficient models. Security concerns and government initiatives further contribute to regional disparities.

In order to effectively navigate the regional variations in the Mexican connected car market, it is recommended to tailor offerings to local needs, forge partnerships with key regional players, and develop targeted marketing campaigns that resonate with cultural preferences. Prioritizing affordability through competitive pricing and flexible financing options is essential for market penetration, while advocating for infrastructure development supports broader adoption. Understanding unique regional demands and engaging with local distribution channels further enhance market relevance and visibility. By implementing these recommendations, companies can effectively address regional disparities and capitalize on opportunities for growth in the Mexican connected car sector.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Mexico Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Mexico Connected Cars Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Technology
6.3. Market Size and Forecast By Connectivity Solutions
6.4. Market Size and Forecast By Application
6.5. Market Size and Forecast By End Market
7. Mexico Connected Cars Market Segmentations
7.1. Mexico Connected Cars Market, By Technology
7.1.1. Mexico Connected Cars Market Size, By 4G/LTE, 2018-2029
7.1.2. Mexico Connected Cars Market Size, By 3G, 2018-2029
7.1.3. Mexico Connected Cars Market Size, By 5G, 2018-2029
7.2. Mexico Connected Cars Market, By Connectivity Solutions
7.2.1. Mexico Connected Cars Market Size, By Integrated, 2018-2029
7.2.2. Mexico Connected Cars Market Size, By Embedded, 2018-2029
7.2.3. Mexico Connected Cars Market Size, By Tethered, 2018-2029
7.3. Mexico Connected Cars Market, By Application
7.3.1. Mexico Connected Cars Market Size, By Driver Assistance, 2018-2029
7.3.2. Mexico Connected Cars Market Size, By Safety, 2018-2029
7.3.3. Mexico Connected Cars Market Size, By Infotainment, 2018-2029
7.3.4. Mexico Connected Cars Market Size, By Telematics, 2018-2029
7.3.5. Mexico Connected Cars Market Size, By Fleet Management (Vehicle), 2018-2029
7.3.6. Mexico Connected Cars Market Size, By Mobility Management, 2018-2029
7.3.7. Mexico Connected Cars Market Size, By Others, 2018-2029
7.4. Mexico Connected Cars Market, By End Market
7.4.1. Mexico Connected Cars Market Size, By Original Equipment Manufacturer (OEMs), 2018-2029
7.4.2. Mexico Connected Cars Market Size, By Aftermarket, 2018-2029
8. Mexico Connected Cars Market Opportunity Assessment
8.1. By Technology, 2024 to 2029
8.2. By Connectivity Solutions, 2024 to 2029
8.3. By Application, 2024 to 2029
8.4. By End Market, 2024 to 2029
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Mexico Connected Cars Market Size By Value (2018, 2023 & 2029F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Technology
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Connectivity Solutions
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Application
Figure 5: Market Attractiveness Index, By End Market
Figure 6: Porter's Five Forces of Mexico Connected Cars Market

List of Tables

Table 1: Influencing Factors for Mexico Connected Cars Market, 2023
Table 2: Mexico Connected Cars Market Size and Forecast By Technology (2018, 2023 & 2029F)
Table 3: Mexico Connected Cars Market Size and Forecast By Connectivity Solutions (2018, 2023 & 2029F)
Table 4: Mexico Connected Cars Market Size and Forecast By Application (2018, 2023 & 2029F)
Table 5: Mexico Connected Cars Market Size and Forecast By End Market (2018, 2023 & 2029F)
Table 6: Mexico Connected Cars Market Size of 4G/LTE (2018 to 2029) in USD Million
Table 7: Mexico Connected Cars Market Size of 3G (2018 to 2029) in USD Million
Table 8: Mexico Connected Cars Market Size of 5G (2018 to 2029) in USD Million
Table 9: Mexico Connected Cars Market Size of Integrated (2018 to 2029) in USD Million
Table 10: Mexico Connected Cars Market Size of Embedded (2018 to 2029) in USD Million
Table 11: Mexico Connected Cars Market Size of Tethered (2018 to 2029) in USD Million
Table 12: Mexico Connected Cars Market Size of Driver Assistance (2018 to 2029) in USD Million
Table 13: Mexico Connected Cars Market Size of Safety (2018 to 2029) in USD Million
Table 14: Mexico Connected Cars Market Size of Infotainment (2018 to 2029) in USD Million
Table 15: Mexico Connected Cars Market Size of Telematics (2018 to 2029) in USD Million
Table 16: Mexico Connected Cars Market Size of Fleet Management (Vehicle) (2018 to 2029) in USD Million
Table 17: Mexico Connected Cars Market Size of Mobility Management (2018 to 2029) in USD Million
Table 18: Mexico Connected Cars Market Size of Others (2018 to 2029) in USD Million
Table 19: Mexico Connected Cars Market Size of Original Equipment Manufacturer (OEMs) (2018 to 2029) in USD Million
Table 20: Mexico Connected Cars Market Size of Aftermarket (2018 to 2029) in USD Million

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/10/04 10:27

147.72 円

163.39 円

196.69 円

ページTOPに戻る