世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

欧州家庭用寝具市場の展望、2028年


Europe Home Bedding Market Outlook, 2028

欧州の家庭用寝具市場は、より広範な家庭用家具産業の中でもダイナミックで進化し続ける分野である。マットレス、ベッドリネン、枕、羽毛布団など、幅広い製品が含まれる。欧州のホームインテリアの重要な構成要... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年11月5日 US$3,450
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
82 英語

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。


 

サマリー

欧州の家庭用寝具市場は、より広範な家庭用家具産業の中でもダイナミックで進化し続ける分野である。マットレス、ベッドリネン、枕、羽毛布団など、幅広い製品が含まれる。欧州のホームインテリアの重要な構成要素として、家庭用寝具市場は欧州全土の消費者の多様なニーズと嗜好に対応している。欧州の家庭用寝具市場を特徴づけているのは、進化する消費者の嗜好やトレンドへの対応力である。欧州の消費者は、寝具製品に快適さだけでなくスタイルや品質も求める傾向が強まっている。近年の主な傾向は、責任ある消費者主義への幅広いシフトに伴い、環境に優しく持続可能な寝具素材への嗜好が高まっていることである。さらに消費者は、調節可能なマットレスやスマートマットレスなど、個々の寝心地や健康上のニーズに応えるカスタマイズされたソリューションを求めている。このような嗜好の進化に適応する市場の能力は、市場の継続的成長と競争力にとって極めて重要である。家庭用寝具に関して、欧州の消費者が最も重視するのは依然として品質である。メーカー各社は、厳しい品質基準を満たすマットレスや寝具を生産するため、先端技術や素材に投資している。メモリーフォームや天然ラテックスといった素材の革新は、その耐久性と寝心地の良さで脚光を浴びている。さらに、睡眠追跡や温度調節などの機能を備えたスマートマットレスなど、睡眠技術の革新がハイテクに敏感な消費者の共感を呼んでいる。欧州の家庭用寝具市場の競争は激しく、国内外の多数のプレーヤーが市場シェアを争っている。競争に打ち勝つため、各社は製品の多様化や戦略的提携を進めている。この多様化には、新しいベッドデザインの導入、ベッドリネンの色や柄の幅広い選択肢、睡眠体験を高めるためのマットレスの冷却技術などの革新的機能の組み込みなどが含まれる。

Bonafide Research発行の調査レポート「欧州家庭用寝具市場の展望、2028年」によると、欧州家庭用寝具市場は2023年から2028年にかけて60億米ドル以上の成長が見込まれている。消費者のライフスタイルや嗜好の変化は、欧州の家庭用寝具市場を牽引する重要な役割を果たしている。消費者は、快適さ、スタイル、品質を提供する寝具製品を求めており、睡眠体験を向上させる製品への投資をますます厭わなくなっている。品質と快適さは市場を牽引する最も重要な要因である。欧州の消費者は安眠を優先し、快適で安らかな眠りを確保するために高品質のマットレス、ベッドリネン、枕への投資を厭わない。睡眠の健康の重要性と、それが全体的な幸福に与える影響に対する認識が高まっている。人々は質の高い睡眠の利点について知識を深めるにつれ、より良い睡眠に貢献する高級寝具製品への投資を厭わなくなっている。調節可能なマットレスやスマートマットレスなど、睡眠技術の革新が市場成長の原動力となっている。睡眠トラッキング、硬さ調節、冷却技術などの機能は、個人の嗜好や健康ニーズに応えるものである。欧州では人口の高齢化が進んでおり、高品質でサポート力のある寝具製品に対する需要が高まっている。高齢の消費者は、快適さを提供し身体的不快感を和らげるマットレスや枕に対する特別な要求を持っていることが多い。健康とウェルネスのトレンドは市場に直接的な影響を与えている。消費者は心身の健康に寄与する製品への投資をますます望むようになっており、家庭用寝具市場はウェルネス産業の重要なセグメントとなっている。

報告書によると、本報告書の主要対象国は、ドイツ、イギリス、フランス、イタリア、スペイン、ロシア、その他のヨーロッパ諸国である。ヨーロッパの中では、ドイツが最も高い市場シェアを占めている。ドイツは欧州連合(EU)で最大かつ最も経済力のある国である。好調な経済と高い可処分所得水準により、消費者は高品質の家庭用寝具製品に投資することができる。この経済力により、ドイツは欧州寝具市場に大きく貢献している。ドイツの消費者は寝具製品の品質と快適さを優先する。快眠を確保するために、高級マットレス、ベッドリネン、枕への投資を厭わない。この品質重視の姿勢は、寝具市場のプレミアム・セグメントと一致している。ドイツの寝具製品は家庭の装飾の一部とみなされている。消費者はインテリア・デザインの好みに合った寝具を探し、幅広い色、柄、スタイルの需要を牽引している。ドイツでは人口の高齢化が著しく、高齢の消費者は背中や関節の問題のサポートなど、寝具に特別な要求をすることが多い。このような人口動向は、特殊な寝具製品に対する需要を牽引している。健康とウェルネスはドイツにおける重要なトレンドである。消費者は、睡眠の質を高める寝具など、心身の健康に寄与する製品を優先的に選ぶ。これは成長するウェルネス産業と一致している。ドイツではeコマース市場が確立しており、オンライン・チャネルは寝具製品を求める消費者に利便性とアクセス性を提供している。オンライン・ショッピングの手軽さが市場の成長に寄与している。ドイツの消費者は睡眠の重要性と、質の高い休息を得るための寝具の役割について十分な知識を持っている。睡眠の健康をめぐる教育や意識が、高品質の寝具への需要を後押ししている。

製品の種類によって、マットレス、ベッドリネン、枕、毛布、その他に区分される。中でも欧州ではマットレスが市場をリードしている。良質な睡眠は、全体的な幸福と健康のために不可欠である。欧州の消費者は睡眠の質を重視し、マットレスは寝心地、脊椎のサポート、安眠を確保する上で極めて重要な要素である。環境に優しく持続可能な製品を求める傾向は、マットレス業界にも影響を与えている。メーカー各社は、環境に配慮した選択を優先する消費者に対応するため、オーガニック素材や持続可能な素材を使ったマットレスを開発している。ヨーロッパには、ラグジュアリーでプレミアムな市場セグメントがある。このセグメントの消費者は、天然ラテックスやハイブリッド設計など、高度な機能や素材を提供する高級マットレスへの投資を厭わない。ヨーロッパ人は一般的に、睡眠を日常生活に欠かせないものとして優先する。身体的・精神的な健康のために、一晩ぐっすり休むことを重要視している。ヨーロッパの消費者はマットレスを長期的な投資と考える傾向がある。高品質のマットレスは数年間は使えると考えられており、消費者は耐久性のある製品にお金を払うことを厭わない。ヨーロッパの文化では、睡眠衛生を優先することが多い。これには高品質の寝具の使用、定期的なマットレスのメンテナンス、適切なマットレスの保護などが含まれ、これらはすべて睡眠の質の向上に寄与する。ヨーロッパには多様な文化的背景があるため、マットレスに万能なアプローチはありません。ヨーロッパでは地域や文化によって、寝具やマットレスに対する好みや習慣が異なります。

オフラインとオンラインを含む流通チャネルでは、ヨーロッパではオンラインが最も高い成長率で伸びている。オンライン・ショッピングは比類のない利便性を提供する。消費者は自宅にいながらにして寝具製品を閲覧・購入できるため、実店舗に出向く必要がない。これは、ペースの速い今日のライフスタイルにおいて特に魅力的である。消費者は、詳細な製品情報、仕様、カスタマーレビューにオンラインでアクセスできる。こうした情報は、さまざまな寝具製品の特徴や利点を理解するのに役立ち、最適な選択肢を選びやすくする。現在、多くの寝具ブランドがDTC(Direct-to-Consumer)ビジネスとして、オンラインで製品を販売している。このビジネスモデルは、コスト削減と品質管理を可能にし、競争力のある価格と高品質の製品を提供する。オンライン小売業者の中には、AR(拡張現実)のような技術を使って、顧客が購入する前に、寝具製品が家庭でどのように見えるかをイメージできるようにしているところもある。この技術は、オンライン・ショッピング体験を向上させる。寝具のオンライン販売が拡大したことで、小売業者間の競争が激化し、競争力のある価格設定と商品提供が改善された。

競争状況:

パラマウントベッド株式会社、Leggett & Platt, Inc.、Kingsdown Inc.、Spring Air Company、Sheela Foam Limited、Inter IKEA Holding B.V.、H & M Hennes & Mauritz AB、Simba Sleep Limited、Ralph Lauren Corporation。

本レポートで検討されている:

- 地域ヨーロッパ
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面

- 欧州の家庭用寝具市場の展望とその価値、セグメント別予測
- 国別の家庭用寝具市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと開発
- トップ企業のプロファイル
- 戦略的提言

レポート対象国

- ドイツ
- イギリス
- フランス
- イタリア
- スペイン
- ロシア

製品タイプ別

- マットレス
- ベッドリネン
- 枕
- 毛布
- その他

流通チャネル別

- オフライン
- オンライン

レポートのアプローチ

本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を把握し、市場に参入している企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者

本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、家庭用寝具業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。






***注:ご注文確認後、報告書をお届けするまでに48時間(2営業日)かかります。

ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Research Methodology
2.1. Secondary Research
2.2. Primary Data Collection
2.3. Market Formation & Validation
2.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
3. Market Structure
3.1. Market Considerate
3.2. Assumptions
3.3. Limitations
3.4. Abbreviations
3.5. Sources
3.6. Definitions
4. Economic /Demographic Snapshot
5. Global Home Bedding Market Outlook
5.1. Market Size By Value
5.2. Market Share By Region
5.3. Market Size and Forecast, By Product Type
5.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
6. Europe Home Bedding Market Outlook
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Share By Country
6.3. Market Size and Forecast, By Product Type
6.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7. Market Dynamics
7.1. Market Drivers & Opportunities
7.2. Market Restraints & Challenges
7.3. Market Trends
7.4. Covid-19 Effect
7.5. Supply chain Analysis
7.6. Policy & Regulatory Framework
7.7. Industry Experts Views
7.8. Germany Home Bedding Market Outlook
7.8.1. Market Size By Value
7.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.8.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.9. United Kingdom Home Bedding Market Outlook
7.9.1. Market Size By Value
7.9.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.9.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.10. France Home Bedding Market Outlook
7.10.1. Market Size By Value
7.10.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.10.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.11. Italy Home Bedding Market Outlook
7.11.1. Market Size By Value
7.11.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.11.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.12. Spain Home Bedding Market Outlook
7.12.1. Market Size By Value
7.12.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.12.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.13. Russia Home Bedding Market Outlook
7.13.1. Market Size By Value
7.13.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.13.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8. Competitive Landscape
8.1. Competitive Dashboard
8.2. Business Strategies Adopted by Key Players
8.3. Key Players Market Positioning Matrix
8.4. Porter's Five Forces
8.5. Company Profile
8.5.1. Paramount Bed Co., Ltd.
8.5.1.1. Company Snapshot
8.5.1.2. Company Overview
8.5.1.3. Financial Highlights
8.5.1.4. Geographic Insights
8.5.1.5. Business Segment & Performance
8.5.1.6. Product Portfolio
8.5.1.7. Key Executives
8.5.1.8. Strategic Moves & Developments
8.5.2. Leggett & Platt, Inc.
8.5.3. Kingsdown Inc.
8.5.4. Spring Air Company
8.5.5. Sheela Foam Limited
8.5.6. Beurer GmbH
8.5.7. Inter IKEA Holding B.V.
8.5.8. H & M Hennes & Mauritz AB
8.5.9. Simba Sleep Limited
8.5.10. Ralph Lauren Corporation
9. Strategic Recommendations
10. Annexure
10.1. FAQ`s
10.2. Notes
10.3. Related Reports
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Home Bedding Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Global Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 5: Global Home Bedding Market Share By Region (2022)
Figure 6: Europe Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 7: Europe Home Bedding Market Share By Country (2022)
Figure 8: Germany Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 9: UK Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 10: France Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 11: Italy Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 12: Spain Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 13: Russia Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 14: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 15: Porter's Five Forces of Global Home Bedding Market

List of Table
Table 1 : Global Home Bedding Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion)
Table 2: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 3: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 4: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 5 : Global Home Bedding Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 6 : Global Home Bedding Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 7 : Europe Home Bedding Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 8 : Europe Home Bedding Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 9 : Influencing Factors for Home Bedding Market, 2022
Table 10 : Germany Home Bedding Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 11 : Germany Home Bedding Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 12 : United Kingdom Home Bedding Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 13 : United Kingdom Home Bedding Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 14 : France Home Bedding Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 15 : France Home Bedding Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 16 : Italy Home Bedding Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 17 : Italy Home Bedding Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 18 : Spain Home Bedding Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 19 : Spain Home Bedding Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 20 : Russia Home Bedding Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 21 : Russia Home Bedding Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)

 

ページTOPに戻る


 

Summary

The European Home Bedding Market is a dynamic and ever-evolving sector within the broader home furnishings industry. It encompasses a wide range of products, including mattresses, bed linens, pillows, duvets, and more. As a vital component of the European home decor landscape, the home bedding market caters to the diverse needs and preferences of consumers across the continent. One of the defining characteristics of the European home bedding market is its responsiveness to evolving consumer preferences and trends. European consumers exhibit a growing demand for not only comfort but also style and quality in their bedding products. A key trend in recent years has been the increasing preference for eco-friendly and sustainable bedding materials, in line with the broader shift towards responsible consumerism. Additionally, consumers are seeking customised solutions, such as adjustable and smart mattresses, catering to individual comfort and health needs. The market's ability to adapt to these evolving preferences is crucial for its continued growth and competitiveness. Quality remains a paramount concern for European consumers when it comes to home bedding. Manufacturers are investing in advanced technologies and materials to produce mattresses and bedding items that meet stringent quality standards. Innovations in materials, such as memory foam and natural latex, have gained prominence due to their durability and comfort attributes. Furthermore, innovations in sleep technology, including smart mattresses with features like sleep tracking and temperature control, are resonating with tech-savvy consumers. Competition in the European home bedding market is intense, with a multitude of domestic and international players vying for market share. To stand out, companies are diversifying their product offerings and engaging in strategic collaborations. This diversification includes the introduction of new bed designs, a wide array of colour and pattern choices for bed linens, and the incorporation of innovative features such as cooling technologies for mattresses to enhance the sleep experience.

According to the research report, “Europe Home Bedding Market Outlook, 2028,” published by Bonafide Research, the Europe Home Bedding market is anticipated to add more than USD 6 Billion from 2023 to 2028. Changing consumer lifestyles and preferences play a significant role in driving the European home bedding market. Consumers seek bedding products that offer comfort, style, and quality, and they are increasingly willing to invest in products that enhance their sleep experience. Quality and comfort are paramount factors driving the market. European consumers prioritise a good night's sleep and are willing to invest in high-quality mattresses, bed linens, and pillows to ensure comfort and restful sleep. There is a growing awareness of the importance of sleep health and its impact on overall well-being. As people become more informed about the benefits of quality sleep, they are willing to invest in premium bedding products that contribute to better sleep. Innovations in sleep technology, such as adjustable and smart mattresses, are driving market growth. Features like sleep tracking, adjustable firmness, and cooling technologies cater to individual preferences and health needs. The ageing population in Europe contributes to the demand for high-quality and supportive bedding products. Older consumers often have specific requirements for mattresses and pillows that provide comfort and alleviate physical discomfort. Health and wellness trends have a direct impact on the market. Consumers are increasingly willing to invest in products that contribute to their physical and mental well-being, making the home bedding market an important segment of the wellness industry.

According to the report, the major countries covered in this report include Germany, the United Kingdom, France, Italy, Spain, Russia, and the rest of Europe. Among them in Europe, Germany is contributing with the highest market share. Germany is the largest and most economically powerful country in the European Union. Its strong economy and high disposable income levels enable consumers to invest in high-quality home bedding products. This economic strength makes Germany a significant contributor to the European bedding market. German consumers prioritise quality and comfort in their bedding products. They are willing to invest in premium mattresses, bed linens, and pillows to ensure a good night's sleep. This emphasis on quality aligns with the premium segment of the bedding market. Bedding products in Germany are seen as part of home decor. Consumers look for bedding items that match their interior design preferences, driving demand for a wide range of colours, patterns, and styles. Germany has a significant ageing population, and older consumers often have specific requirements for bedding, such as support for back and joint issues. This demographic trend drives demand for specialised bedding products. Health and wellness are important trends in Germany. Consumers prioritise products that contribute to their physical and mental well-being, including bedding items that enhance sleep quality. This aligns with the growing wellness industry. Germany has a well-established e-commerce market, and online channels offer convenience and accessibility for consumers seeking bedding products. The ease of online shopping contributes to the market's growth. German consumers are well-informed about the importance of sleep and the role of bedding in achieving quality rest. Education and awareness surrounding sleep health drive demand for high-quality bedding.

Based on the product types, they are segmented into mattresses, bed linen, pillows, blankets, and others. Among them in Europe, mattresses lead the market. A good night's sleep is essential for overall well-being and health. European consumers prioritise the quality of their sleep, and the mattress is a pivotal factor in ensuring comfort, spinal support, and a restful night's sleep. The trend towards eco-friendly and sustainable products has influenced the mattress industry. Manufacturers are developing mattresses made from organic and sustainable materials to cater to consumers who prioritise environmentally responsible choices. Europe has a significant luxury and premium market segment. Consumers in this segment are willing to invest in high-end mattresses that offer advanced features and materials, such as natural latex or hybrid designs. Europeans generally prioritise sleep as an essential aspect of their daily routine. They often place great importance on getting a full night's rest to ensure physical and mental well-being. European consumers tend to view mattresses as long-term investments. A high-quality mattress is expected to last for several years, and consumers are willing to pay for durable products. European culture often prioritises sleep hygiene. This includes the use of high-quality bedding, regular mattress maintenance, and proper mattress protection, all of which contribute to better sleep quality. Europe's diverse cultural landscape means that there is no one-size-fits-all approach to mattresses. Different regions and cultures within Europe may have distinct preferences and practices when it comes to bedding and mattresses.

In terms of the distribution channels, which include offline and online, among them in Europe, online is growing with the highest growth rate. Online shopping offers unparalleled convenience. Consumers can browse and purchase bedding products from the comfort of their homes, avoiding the need to visit physical stores. This is especially appealing in today's fast-paced lifestyle. Consumers can access detailed product information, specifications, and customer reviews online. This information helps them understand the features and benefits of different bedding products, making it easier to select the most suitable options. Many bedding brands now operate as direct-to-consumer (DTC) businesses, selling their products online. This business model can offer cost savings and quality control, resulting in competitive prices and high-quality products. Some online retailers use technology like augmented reality (AR) to allow customers to visualise how bedding products will look in their homes before making a purchase. This technology enhances the online shopping experience. The growth of online bedding sales has led to increased competition among retailers, resulting in competitive pricing and improved product offerings.

Competitive Landscape:

Paramount Bed Co., Ltd., Leggett & Platt, Inc., Kingsdown Inc., Spring Air Company, Sheela Foam Limited, Inter IKEA Holding B.V., H & M Hennes & Mauritz AB, Simba Sleep Limited and Ralph Lauren Corporation.

Considered in this report:

• Geography: Europe
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:

• Europe Home Bedding market Outlook with its value and forecast along with its segments
• Country-wise Home Bedding market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Country covered in the report:

• Germany
• United Kingdom
• France
• Italy
• Spain
• Russia

By Products Types:

• Mattress
• Bed Linen
• Pillows
• Blankets
• Others

By Distribution Channel:

• Offline
• Online

The approach of the report:

This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:

This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Home Bedding industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.






***Please Note: It will take 48 hours (2 Business days) for delivery of the report upon order confirmation.



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Research Methodology
2.1. Secondary Research
2.2. Primary Data Collection
2.3. Market Formation & Validation
2.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
3. Market Structure
3.1. Market Considerate
3.2. Assumptions
3.3. Limitations
3.4. Abbreviations
3.5. Sources
3.6. Definitions
4. Economic /Demographic Snapshot
5. Global Home Bedding Market Outlook
5.1. Market Size By Value
5.2. Market Share By Region
5.3. Market Size and Forecast, By Product Type
5.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
6. Europe Home Bedding Market Outlook
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Share By Country
6.3. Market Size and Forecast, By Product Type
6.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7. Market Dynamics
7.1. Market Drivers & Opportunities
7.2. Market Restraints & Challenges
7.3. Market Trends
7.4. Covid-19 Effect
7.5. Supply chain Analysis
7.6. Policy & Regulatory Framework
7.7. Industry Experts Views
7.8. Germany Home Bedding Market Outlook
7.8.1. Market Size By Value
7.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.8.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.9. United Kingdom Home Bedding Market Outlook
7.9.1. Market Size By Value
7.9.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.9.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.10. France Home Bedding Market Outlook
7.10.1. Market Size By Value
7.10.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.10.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.11. Italy Home Bedding Market Outlook
7.11.1. Market Size By Value
7.11.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.11.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.12. Spain Home Bedding Market Outlook
7.12.1. Market Size By Value
7.12.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.12.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.13. Russia Home Bedding Market Outlook
7.13.1. Market Size By Value
7.13.2. Market Size and Forecast By Product Type
7.13.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8. Competitive Landscape
8.1. Competitive Dashboard
8.2. Business Strategies Adopted by Key Players
8.3. Key Players Market Positioning Matrix
8.4. Porter's Five Forces
8.5. Company Profile
8.5.1. Paramount Bed Co., Ltd.
8.5.1.1. Company Snapshot
8.5.1.2. Company Overview
8.5.1.3. Financial Highlights
8.5.1.4. Geographic Insights
8.5.1.5. Business Segment & Performance
8.5.1.6. Product Portfolio
8.5.1.7. Key Executives
8.5.1.8. Strategic Moves & Developments
8.5.2. Leggett & Platt, Inc.
8.5.3. Kingsdown Inc.
8.5.4. Spring Air Company
8.5.5. Sheela Foam Limited
8.5.6. Beurer GmbH
8.5.7. Inter IKEA Holding B.V.
8.5.8. H & M Hennes & Mauritz AB
8.5.9. Simba Sleep Limited
8.5.10. Ralph Lauren Corporation
9. Strategic Recommendations
10. Annexure
10.1. FAQ`s
10.2. Notes
10.3. Related Reports
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Home Bedding Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Global Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 5: Global Home Bedding Market Share By Region (2022)
Figure 6: Europe Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 7: Europe Home Bedding Market Share By Country (2022)
Figure 8: Germany Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 9: UK Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 10: France Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 11: Italy Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 12: Spain Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 13: Russia Home Bedding Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 14: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 15: Porter's Five Forces of Global Home Bedding Market

List of Table
Table 1 : Global Home Bedding Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion)
Table 2: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 3: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 4: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 5 : Global Home Bedding Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 6 : Global Home Bedding Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 7 : Europe Home Bedding Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 8 : Europe Home Bedding Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 9 : Influencing Factors for Home Bedding Market, 2022
Table 10 : Germany Home Bedding Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 11 : Germany Home Bedding Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 12 : United Kingdom Home Bedding Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 13 : United Kingdom Home Bedding Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 14 : France Home Bedding Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 15 : France Home Bedding Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 16 : Italy Home Bedding Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 17 : Italy Home Bedding Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 18 : Spain Home Bedding Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 19 : Spain Home Bedding Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 20 : Russia Home Bedding Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 21 : Russia Home Bedding Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野の最新刊レポート

  • 本レポートと同分野の最新刊レポートはありません。

本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.社はどのような調査会社ですか?


Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.は、最新の経済、人口統計、貿易、市場データを提供する市場調査・コンサルティング会社です。調査レポート、カスタムレポート、コ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る