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南米のサードパーティロジスティクス(3PL)市場の展望、2028年


South America Third Party Logistics (3PL) Market Outlook, 2028

南米は、国によってばらつきはあるものの、経済成長を遂げてきた。経済が多様化するにつれて、商品の移動やサプライ・チェーンをサポートするロジスティクス・サービスへの需要が高まっている。この地域は国際貿... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月31日 US$2,950
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サマリー

南米は、国によってばらつきはあるものの、経済成長を遂げてきた。経済が多様化するにつれて、商品の移動やサプライ・チェーンをサポートするロジスティクス・サービスへの需要が高まっている。この地域は国際貿易協定に積極的に取り組んでいる。メルコスール(MERCOSUR)のような貿易自由化の取り組みは、国境を越えた貿易を促進し、国境を越えたサプライチェーンを管理・最適化する3PLサービスの需要を高めている。南米では急速な都市化が進み、都市に住む人が増えている。このため、都市部内で商品を効率的に移動させるためのロジスティクス・サービスに対する需要が高まっている。各国政府は、交通網、港湾、空港などのインフラ整備に投資している。インフラの改善は、物流のボトルネックを減らし、3PL業務の効率を高める。環境問題への意識の高まりは、持続可能なロジスティクス慣行への注目を促している。企業は、二酸化炭素排出量を削減し、環境に優しい輸送方法を採用できる3PLプロバイダーを求めている。南米の政府はしばしば規制や貿易政策を更新する。税関手続き、税法、コンプライアンス要件の変更は、3PL業界に大きな影響を与える可能性があるため、プロバイダーは常に最新情報を入手し、適応していくことが重要です。南米では、農業、鉱業、製造業など特定の産業が成長を遂げています。これらの業界は、製品の輸送と流通を管理する効率的な3PLサービスに依存している。ロジスティクス・サービスを3PLプロバイダーにアウトソーシングすることで、社内でロジスティクス業務を管理するよりも費用対効果が高くなることが多く、これが3PLサービスの需要を後押ししている。南米の企業は、生鮮品の温度管理ロジスティクスや国境を越えた専門知識など、専門的なサービスを必要とすることが多く、専門的な3PLプロバイダーの需要につながっている。

Bonafide Research社の調査レポート「南米のサードパーティロジスティクス(3PL)市場の展望、2028年」によると、南米のサードパーティロジスティクス(3PL)市場は2023年から2028年にかけて220億米ドル以上の市場規模が追加されると予測されている。テクノロジーの採用が効率性と透明性を促進している。3PLプロバイダーは、倉庫管理システム、輸送管理システム、IoT機器、リアルタイム追跡などの先進技術に投資し、業務を最適化している。データ分析は、サプライチェーンのパフォーマンスに関する洞察を得るために利用されている。3PLプロバイダーは、ビッグデータとアナリティクスを活用して、データ主導の意思決定、予測の改善、業務効率の向上を図っている。南米の多様な地理に対応するため、3PLプロバイダーはルートの最適化とコスト削減のため、道路、鉄道、海上、航空を組み合わせたマルチモーダル輸送ソリューションの採用を増やしている。コールドチェーン・ロジスティクス・サービスの需要は、特に食品や医薬品を含む生鮮品の輸送で高まっている。3PLプロバイダーは冷蔵倉庫や特殊輸送ソリューションに投資している。ラストマイル・デリバリー分野は、ドローン、自律走行車、クラウドソーシング型デリバリー・サービスなど、新たなデリバリー・モデルの導入により進化している。3PLプロバイダーは、効率性を高めるため、これらの技術を試行錯誤している。倉庫や配送センターでは自動化が進んでいる。自律型フォークリフトやピックアンドパックロボットなどのロボットソリューションは、効率を高め、人件費を削減するために3PL業務に統合されつつある。音声認識やAR技術は、オーダーピッキングや在庫管理などの作業に倉庫で使用され、精度を高め、トレーニング時間を短縮している。倉庫管理のトレンドには、保管スペースを最大化し、オペレーションを合理化するために、複数レベルの中2階構造、スマートシェルフ、AI主導の在庫管理の利用が含まれる。

ブラジルは南米最大の経済大国で、農業、製造業、サービス業など多様な産業が存在する。この多様性が、複数のセクターにまたがるロジスティクス・サービスに対する強い需要を生み出し、3PL市場の成長を促進している。ブラジルは南米最大の国であり、広大な領土を有している。その規模と地理的条件がロジスティクスを複雑なものにしており、3PLプロバイダーがこうした課題に対応するソリューションを提供する機会を生み出している。ブラジルは人口が多く、購買力が高まっています。このため、eコマースで購入する商品を含め、幅広い商品に対する消費者の需要が高まり、サプライチェーンやラストマイル配送を管理する3PLサービスのニーズが高まっている。ブラジル政府は、交通網、港湾、空港などのインフラ整備に投資してきた。インフラ整備は効率的な物品の移動に不可欠であり、3PL業界の成長にも寄与している。ブラジルは、メルコスール(MERCOSUR)などの地域貿易協定やグローバル協 定に加盟しており、同地域のロジスティクス・ハブとしての地位に貢献してい る。このような国際貿易は、国境を越えた業務を管理する3PLサービスに対する需要を生み出している。ブラジルの港湾、特にサントスやリオデジャネイロのような都市では、インフラが改善され、国際貿易の効率が向上し、3PLセクターを後押ししている。

南米のサードパーティー・ロジスティクス市場は、輸送形態によって道路、鉄道、水路、航空に区分される。

鉄道輸送は長距離貨物輸送において、道路や航空輸送に比べて費用対効果が高いことが多い。南米には広大な土地があり、距離も長いため、鉄道輸送は費用効率の高い方法で貨物を運ぶ魅力的な選択肢となっている。鉄道輸送は通常、貨物1トン当たりの温室効果ガス排出量が少ないため、道路輸送に比べて環境に優しい輸送手段と考えられている。持続可能性がますます重視される中、鉄道輸送はグリーン・ロジスティクスの実践に合致している。南米大陸は、山岳地帯、熱帯雨林、砂漠など多様な地理的特徴を持つ。鉄道輸送は、困難な地形での移動に特に有利であり、他の輸送手段では実現が困難な場合でも、信頼性の高い輸送手段を提供することができる。鉄道は、農産物、鉱物、工業製品などのバルク貨物の輸送に適している。南米では農業や鉱業が盛んなため、鉄道輸送はロジスティクス・サプライチェーンの重要な一部となっている。鉄道は国内および国家間の長距離輸送を可能にし、国境を越えた貿易を促進する。国土が広く、貿易関係が深い南米では、鉄道は市場をつなぐ重要な役割を担っている。南米の都市では、道路の混雑や交通渋滞が激しく、商品の配送に遅れが生じることがある。鉄道輸送はこうした問題を回避するソリューションを提供し、より信頼性の高いタイムリーな配送を実現する。鉄道は、石油、化学薬品、エタノールなどのバルク液体輸送に特に適している。このような貨物を効率的に輸送できることが、鉄道の成長の重要な原動力となっている。

また、サービス別に見ると、市場は国内輸送管理(DTM)、国際輸送管理(ITM)、専用契約輸送(DCC)、倉庫・配送(W&D)、付加価値物流(VALs)に分けられる。

南米には、国際貿易で強い存在感を示す国がいくつかある。世界貿易が拡大し続ける中、この地域の企業は、国境を越えた貨物の輸送を効率的に管理する包括的なソリューションを必要としています。ITMサービスは、このような複雑なロジスティクス業務を指揮するために不可欠です。南米では、域内だけでなく他大陸との国境を越えた貿易が大量に行われている。ITMプロバイダーは、国境を越えた貨物の移動を調整・最適化し、通関規制を遵守し、遅延を最小限に抑えることを専門としています。特に南米では、国によって規制が大きく異なるため、税関や貿易規制をナビゲートすることは困難です。ITMプロバイダーは、通関コンプライアンスと書類作成の専門知識を持ち、スムーズな通関を実現し、遅延や罰則のリスクを最小限に抑えます。ITMサービスは、サプライチェーンのリアルタイムな可視性と透明性を提供し、企業があらゆる段階で貨物を追跡できるよう支援します。この可視性は、国境を越えた貨物の移動を管理し、タイムリーな意思決定を行う上で極めて重要です。ITMプロバイダーは、国際貨物に最も効率的な輸送手段を選択することに長けています。コスト、時間、貨物の種類などの要素を評価し、航空、海上、道路、鉄道輸送の選択を最適化します。ITMサービスは、輸送コストと輸送時間を削減するためのルート最適化に重点を置いています。国際貿易にはかなりの距離がかかるため、この最適化によって大幅なコスト削減が可能になります。

エンドユーザーの観点から、市場は製造、医療、小売、Eコマース、自動車、食品・食料品、技術、その他に分けられる。

ヘルスケア分野は規制が厳しく、様々な法律や基準を遵守することが極めて重要である。ヘルスケアロジスティクスを専門とする3PLプロバイダーは、これらの規制に関する深い知識を持ち、製品がヘルスケア基準に準拠して取り扱われ、保管され、輸送されることを保証します。医薬品や医療機器などのヘルスケア製品は、保管や輸送に特定の温度条件が求められることがよくあります。ヘルスケアに特化した3PLプロバイダーは、冷蔵やコールドチェーンロジスティクスなどの温度管理ソリューションを提供し、デリケートな製品の完全性と有効性を保証します。ヘルスケア製品、特に医薬品や医療機器は、特殊な取り扱いや保管を必要とすることが多い。ヘルスケア分野の3PLプロバイダーは、クリーンルームや安全な保管エリアなど、必要なインフラを備えた施設を持っている。ワクチン、生物製剤、その他の温度変化に敏感な製品の輸送は、ヘルスケアロジスティクスの重要な一部となっています。ヘルスケアに特化した3PLプロバイダーは、温度監視技術や包装ソリューションの利用など、コールドチェーン・ロジスティクスの専門知識を提供している。オンライン薬局や遠隔医療など、ヘルスケアにおけるeコマースの台頭は、患者への直接配送を扱い、医薬品や医療機器のタイムリーな供給を保証する3PLプロバイダーの必要性を高めている。

本レポートの対象企業
DHL、フェデックス・コーポレーション、CHロビンソン、日本通運、ケリー・ロジスティクス・ネットワーク・リミテッド、マースク・ロジスティクス、DBシェンカー、UPSサプライチェーン・ソリューションズ、クーネ+ナーゲル、DSV、ジオディス

本レポートの対象
- 地理南アメリカ
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートの対象分野
- 南米のサードパーティロジスティクス(3PL)市場の展望とその価値およびセグメント別の予測
- 国別のサードパーティロジスティクス(3PL)市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- ブラジル
- アルゼンチン
- コロンビア

交通手段別
- 道路
- 鉄道
- 水路
- 航空

サービス別
- 国内輸送管理(DTM)
- 国際輸送管理(ITM)
- 専用車輸送(DCC)
- 倉庫管理・配送(W&D)
- サービス別付加価値ロジスティクス(VALs)

エンドユーザー別
- 製造業
- ヘルスケア
- 小売業
- 電子商取引
- 自動車
- 食品・食料品
- テクノロジー
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。当初は、市場を理解し、そこに存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースなどの第三者情報源から成る。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手したら、二次ソースから得た詳細の検証を開始することができる。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、団体、サードパーティロジスティクス(3PL)業界関連組織、政府機関、その他関係者が、市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。




***注:ご注文確認後、レポートのお届けまで48時間(2営業日)かかります。

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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers & Opportunities
2.2. Market Restraints & Challenges
2.3. Market Trends
2.4. Covid-19 Effect
2.5. Supply chain Analysis
2.6. Policy & Regulatory Framework
2.7. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Global Third-Party Logistics Market Outlook
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Share By Region
6.3. Market Size and Forecast, By Geography
6.4. Market Size and Forecast, By Mode of Transport
6.5. Market Size and Forecast, By Services
6.6. Market Size and Forecast, By End User
7. South America Third-Party Logistics Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Share By Country
7.3. Market Size and Forecast, By Mode of Transport
7.4. Market Size and Forecast, By Services
7.5. Market Size and Forecast, By End User
7.6. Brazil Third-Party Logistics Market Outlook
7.6.1. Market Size By Value
7.6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
7.6.3. Market Size and Forecast By Services
7.6.4. Market Size and Forecast By End User
7.7. Argentina Third-Party Logistics Market Outlook
7.7.1. Market Size By Value
7.7.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
7.7.3. Market Size and Forecast By Services
7.7.4. Market Size and Forecast By End User
7.8. Columbia Third-Party Logistics Market Outlook
7.8.1. Market Size By Value
7.8.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
7.8.3. Market Size and Forecast By Services
7.8.4. Market Size and Forecast By End User
8. Competitive Landscape
8.1. Competitive Dashboard
8.2. Business Strategies Adopted by Key Players
8.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
8.4. Key Players Market Positioning Matrix
8.5. Porter's Five Forces
8.6. Company Profile
8.6.1. Dalsey, Hillblom and Lynn (DHL)
8.6.2. FedEx Corporation
8.6.3. CH Robinson
8.6.4. Nippon Express
8.6.5. kerry logistics network limited
8.6.6. Maersk Logistics
8.6.7. DB Schenker
8.6.8. Kuehne + Nagel
8.6.9. De Sammensluttede Vognmænd (DSV)
8.6.10. The Rhenus Group
8.6.11. Geodis
9. Strategic Recommendations
10. Annexure
10.1. FAQ`s
10.2. Notes
10.3. Related Reports
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Third-Party Logistics Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Global Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 5: Global Third-Party Logistics Market Share By Region (2022)
Figure 6: South America Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 7: South America Third-Party Logistics Market Share By Country (2022)
Figure 8: Brazil Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 9: Argentina Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 10: Columbia Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 11: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 12: Market Share insights of key players, 2022
Figure 13: Porter's Five Forces of Global Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Global Third-Party Logistics Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion)
Table 2 : Influencing Factors for Third-Party Logistics Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 7 : Global Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By Mode of Transport (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 8 : Global Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By Services (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 9 : Global Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 10 : South America Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By Mode of Transport (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 11 : South America Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By Services (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 12 : South America Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 13 : Brazil Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 14 : Brazil Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 15 : Brazil Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 16 : Argentina Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 17 : Argentina Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 18 : Argentina Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 19 : Colombia Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 20 : Colombia Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 21 : Colombia Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)

 

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Summary

South America has experienced economic growth, albeit with variations between countries. As economies diversify, the demand for logistics services to move goods and support supply chains increases. The region is actively engaged in international trade agreements. Trade liberalization efforts, such as MERCOSUR, facilitate cross-border trade and boost the demand for 3PL services to manage and optimize supply chains across borders. South America is experiencing rapid urbanization, with more people living in cities. This leads to increased demand for logistics services to move goods efficiently within urban areas. Governments are investing in infrastructure development, including transportation networks, ports, and airports. Improved infrastructure reduces logistics bottlenecks and enhances the efficiency of 3PL operations. Increasing awareness of environmental issues has prompted a focus on sustainable logistics practices. Companies are seeking 3PL providers who can help reduce carbon footprints and adopt eco-friendly transportation methods. Governments in South America often update regulations and trade policies. Changes in customs procedures, tax laws, and compliance requirements can significantly impact the 3PL industry, making it crucial for providers to stay updated and adaptable. Certain industries, such as agriculture, mining, and manufacturing, have witnessed growth in South America. These industries rely on efficient 3PL services to manage the transportation and distribution of their products. Outsourcing logistics services to 3PL providers can often be more cost-effective than managing in-house logistics operations, which drives demand for 3PL services. South American businesses often require specialized services, such as temperature-controlled logistics for perishable goods and cross-border expertise, leading to a demand for specialized 3PL providers.

According to the research report, “South America Third-Party Logistics (3PL) Market Outlook, 2028” published by Bonafide Research, the South America Third-Party Logistics (3PL) market is anticipated to add more than USD 22 Billion market size from 2023 to 2028. The adoption of technology is driving efficiency and transparency. 3PL providers are investing in advanced technologies like warehouse management systems, transportation management systems, IoT devices, and real-time tracking to optimize operations. Data analytics is being used to gain insights into supply chain performance. 3PL providers are leveraging big data and analytics to make data-driven decisions, improve forecasting, and enhance operational efficiency. To address the diverse geography of South America, 3PL providers are increasingly adopting multi-modal transportation solutions, combining road, rail, sea, and air to optimize routes and reduce costs. The demand for cold chain logistics services is growing, especially for the transportation of perishable goods, including food and pharmaceuticals. 3PL providers are investing in refrigerated storage and specialized transportation solutions. The last-mile delivery segment is evolving with the introduction of new delivery models, including drones, autonomous vehicles, and crowd-sourced delivery services. 3PL providers are experimenting with these technologies to enhance efficiency. Automation is gaining prominence in warehouses and distribution centers. Robotic solutions, such as autonomous forklifts and pick-and-pack robots, are being integrated into 3PL operations to boost efficiency and reduce labor costs. Voice recognition and AR technologies are being used in warehouses for tasks like order picking and inventory management, increasing accuracy and reducing training times. Warehousing trends include the use of multi-level mezzanine structures, smart shelves, and AI-driven inventory management to maximize storage space and streamline operations.

Brazil is the largest economy in South America, with a diverse range of industries, including agriculture, manufacturing, and services. This diversity creates a strong demand for logistics services across multiple sectors, driving the growth of the 3PL market. Brazil is the largest country in South America and covers a vast expanse of territory. Its size and geography make logistics a complex endeavor, creating opportunities for 3PL providers to offer solutions that address these challenges. Brazil has a large and growing population with increasing purchasing power. This has led to a rise in consumer demand for a wide range of products, including those purchased through e-commerce, boosting the need for 3PL services to manage supply chains and last-mile deliveries. The Brazilian government has invested in improving infrastructure, including transportation networks, ports, and airports. Improved infrastructure is essential for the efficient movement of goods and has contributed to the growth of the 3PL industry. Brazil is part of regional trade agreements such as MERCOSUR and global agreements, contributing to its status as a logistics hub for the region. This international trade generates demand for 3PL services to manage cross-border operations. Brazilian ports, especially in cities like Santos and Rio de Janeiro, have seen infrastructure improvements, making them more efficient for international trade and boosting the 3PL sector.

South America Third-Party Logistics market based on mode of Transport the market is segmented into roadways, railways, waterways and airways.

Rail transport is often more cost-effective for long-distance cargo transportation compared to road or air transport. South America's vast landscapes and long distances make rail transport an attractive option for moving goods in a cost-efficient manner. Rail transport is considered a more environmentally friendly mode of transportation compared to road transport, as it typically produces lower greenhouse gas emissions per ton of cargo transported. Given the growing emphasis on sustainability, rail transport aligns with green logistics practices. South America is a continent with diverse geographic features, including mountains, rainforests, and deserts. Rail transport is particularly advantageous for navigating challenging terrain, providing a reliable means to transport goods where other modes may be less feasible. Railways are well-suited for transporting bulk cargo, such as agricultural products, minerals, and industrial goods. South America's significant agricultural and mining industries make rail transport an essential part of the logistics supply chain. Railways offer long-distance connectivity within and between countries, facilitating cross-border trade. In South America, where countries have large land borders and significant trade relationships, railways play a vital role in connecting markets. South American cities can experience significant road congestion and traffic, which can lead to delays in the delivery of goods. Rail transport offers a solution to bypass these issues, ensuring more reliable and timely deliveries. Railways are particularly well-suited for the transportation of bulk liquids such as oil, chemicals, and ethanol. The ability to move such goods efficiently is a key driver of rail's growth.

In addition based on services the market is divided into Domestic Transportation Management (DTM), International transportation management (ITM), Dedicated contract carriage (DCC), Warehousing & Distribution (W&D) and Value-Added Logistics By Services (VALs).

South America is home to several countries with a strong presence in international trade. As global trade continues to expand, businesses in the region require comprehensive solutions to efficiently manage the transportation of goods across borders. ITM services are critical for orchestrating these complex logistics operations. South America has a significant volume of cross-border trade, both within the region and with other continents. ITM providers specialize in coordinating and optimizing the movement of goods across international borders, ensuring compliance with customs regulations and minimizing delays. Navigating customs and trade regulations can be challenging, especially in South America, where regulations can vary widely between countries. ITM providers have expertise in customs compliance and documentation, ensuring smooth clearance and minimizing the risk of delays and penalties. ITM services offer real-time visibility and transparency into the supply chain, helping businesses track their shipments at every stage. This visibility is crucial for managing the movement of goods across borders and making timely decisions. ITM providers are skilled at selecting the most efficient transportation modes for international shipments. They evaluate factors such as cost, time, and cargo type to optimize the selection of air, ocean, road, or rail transport. ITM services focus on route optimization to reduce transportation costs and transit times. Given the significant distances involved in international trade, this optimization can lead to substantial cost savings.

In terms of end user the market is divided into Manufacturing, Healthcare, Retailing, E-commerce, Automotive, Food & Groceries, Technological and Others.

The healthcare sector is highly regulated, and compliance with various laws and standards is crucial. 3PL providers specializing in healthcare logistics have in-depth knowledge of these regulations, ensuring that products are handled, stored, and transported in compliance with healthcare standards. Healthcare products, including pharmaceuticals and medical devices, often require specific temperature conditions for storage and transportation. Healthcare-focused 3PL providers offer temperature-controlled solutions, such as refrigerated and cold chain logistics, to ensure the integrity and efficacy of sensitive products. Healthcare products, especially pharmaceuticals and medical equipment, often require specialized handling and storage. 3PL providers in the healthcare segment have facilities equipped with the necessary infrastructure, including cleanrooms and secure storage areas. The transportation of vaccines, biologics, and other temperature-sensitive products is a growing part of healthcare logistics. 3PL providers specializing in healthcare offer expertise in cold chain logistics, including the use of temperature-monitoring technologies and packaging solutions. The rise of e-commerce in healthcare, including online pharmacies and telemedicine, has increased the need for 3PL providers to handle direct-to-patient deliveries and ensure the timely supply of medications and medical equipment.

Companies Covered in this report:
DHL, FedEx Corporation, CH Robinson, Nippon Express , kerry logistics network limited, Maersk Logistics, DB Schenker, UPS Supply Chain Solutions, Kuehne + Nagel, DSV, Geodis

Considered in this report
• Geography: South America
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• South America Third-Party Logistics (3PL) market Outlook with its value and forecast along with its segments
• Country-wise Third-Party Logistics (3PL) market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Country covered in the report:
• Brazil
• Argentina
• Colombia

By Mode of Transport
• Roadways
• Railways
• Waterways
• Airways

By Services
• Domestic Transportation Management (DTM)
• International transportation management (ITM)
• Dedicated contract carriage (DCC)
• Warehousing & Distribution (W&D)
• Value-Added Logistics By Services (VALs)

By End User
• Manufacturing
• Healthcare
• Retailing
• E-commerce
• Automotive
• Food & Groceries
• Technological
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary and secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list the companies that are present in it. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources, primary research was conducted by conducting telephone interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this; we have started making primary calls to consumers by equally segmenting them in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us, we can start verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations, and organisations related to the Third-Party Logistics (3PL) industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing and presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.




***Please Note: It will take 48 hours (2 Business days) for delivery of the report upon order confirmation.



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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers & Opportunities
2.2. Market Restraints & Challenges
2.3. Market Trends
2.4. Covid-19 Effect
2.5. Supply chain Analysis
2.6. Policy & Regulatory Framework
2.7. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Global Third-Party Logistics Market Outlook
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Share By Region
6.3. Market Size and Forecast, By Geography
6.4. Market Size and Forecast, By Mode of Transport
6.5. Market Size and Forecast, By Services
6.6. Market Size and Forecast, By End User
7. South America Third-Party Logistics Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Share By Country
7.3. Market Size and Forecast, By Mode of Transport
7.4. Market Size and Forecast, By Services
7.5. Market Size and Forecast, By End User
7.6. Brazil Third-Party Logistics Market Outlook
7.6.1. Market Size By Value
7.6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
7.6.3. Market Size and Forecast By Services
7.6.4. Market Size and Forecast By End User
7.7. Argentina Third-Party Logistics Market Outlook
7.7.1. Market Size By Value
7.7.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
7.7.3. Market Size and Forecast By Services
7.7.4. Market Size and Forecast By End User
7.8. Columbia Third-Party Logistics Market Outlook
7.8.1. Market Size By Value
7.8.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
7.8.3. Market Size and Forecast By Services
7.8.4. Market Size and Forecast By End User
8. Competitive Landscape
8.1. Competitive Dashboard
8.2. Business Strategies Adopted by Key Players
8.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
8.4. Key Players Market Positioning Matrix
8.5. Porter's Five Forces
8.6. Company Profile
8.6.1. Dalsey, Hillblom and Lynn (DHL)
8.6.2. FedEx Corporation
8.6.3. CH Robinson
8.6.4. Nippon Express
8.6.5. kerry logistics network limited
8.6.6. Maersk Logistics
8.6.7. DB Schenker
8.6.8. Kuehne + Nagel
8.6.9. De Sammensluttede Vognmænd (DSV)
8.6.10. The Rhenus Group
8.6.11. Geodis
9. Strategic Recommendations
10. Annexure
10.1. FAQ`s
10.2. Notes
10.3. Related Reports
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Third-Party Logistics Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Global Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 5: Global Third-Party Logistics Market Share By Region (2022)
Figure 6: South America Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 7: South America Third-Party Logistics Market Share By Country (2022)
Figure 8: Brazil Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 9: Argentina Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 10: Columbia Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 11: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 12: Market Share insights of key players, 2022
Figure 13: Porter's Five Forces of Global Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Global Third-Party Logistics Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion)
Table 2 : Influencing Factors for Third-Party Logistics Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 7 : Global Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By Mode of Transport (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 8 : Global Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By Services (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 9 : Global Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 10 : South America Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By Mode of Transport (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 11 : South America Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By Services (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 12 : South America Third-Party Logistics Market Size and Forecast, By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 13 : Brazil Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 14 : Brazil Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 15 : Brazil Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 16 : Argentina Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 17 : Argentina Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 18 : Argentina Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 19 : Colombia Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 20 : Colombia Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 21 : Colombia Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017 to 2028F) (In USD Billion)

 

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2024/10/04 10:27

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