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南米のタバコ市場展望、2028年


South America Cigarette Market Outlook, 2028

南米では、長年にわたって人口が大幅に増加している。人口の増加は、たばこの潜在的消費者数の増加につながる。一部の南米諸国では、経済成長と中産階級の拡大が見られる。可処分所得が増えれば、たばこ製品を買... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月31日 US$2,950
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サマリー

南米では、長年にわたって人口が大幅に増加している。人口の増加は、たばこの潜在的消費者数の増加につながる。一部の南米諸国では、経済成長と中産階級の拡大が見られる。可処分所得が増えれば、たばこ製品を買う余裕のある人が増え、たばこの売上が増える可能性がある。税金、広告規制、たばこのパッケージのグラフィック警告ラベルなどの規制措置は、喫煙率に影響を与える可能性がある。一部の南米諸国では、こうした規制が他地域より緩く、たばこ会社が製品を販売しやすくなっている場合がある。一部の南米社会では、喫煙はいまだに文化的に根付いている。喫煙に関連する社会規範や伝統が、喫煙の継続的な普及に寄与している可能性がある。コンビニエンス・ストア、露天商、キオスクなど、さまざまな流通チャネルを通じてたばこが広く入手可能で、手に入りやすいことも、市場の成長に寄与している。南米の一部の国では、税金や生産コストが低いため、他の地域と比べてたばこが比較的安価である場合がある。このような手ごろな価格が消費率の上昇を促す可能性がある。南米の一部の文化では、喫煙は社交的な行為とみなされることが多く、もてなしや地域の集まりと結びつけられることもある。このような文化的受容が喫煙を促し、市場の成長に寄与する可能性がある。貿易協定と国際提携はタバコ産業が南米で活動し拡大する能力に影響を与える可能性がある。一部の貿易協定はタバコ製品の輸入と流通を促進し、市場成長にさらに寄与する可能性がある。一部の南米諸国では、効果的な禁煙プログラムや資源の利用が制限されている場合がある。そのため、喫煙者が禁煙し、全体的な消費率を下げることが難しくなる可能性がある。たばこ会社は歴史的に、スポーツ、音楽、文化イベントの広告やスポンサーシップを通じて、イベントのスポンサーや製品の宣伝を行ってきた。こうしたマーケティング戦略はブランド・ロイヤルティを生み出し、たばこ市場の成長に貢献する。

Bonafide Research社の調査レポート「南米のタバコ市場展望、2028年」によると、南米のタバコ市場は2023年から2028年にかけて16億米ドル以上の市場規模が追加されると予測されている。南米ではタバコの不正取引が大きな課題となっている。密輸品や偽造タバコはしばしば税金や規制を逃れ、より手頃な価格で入手しやすくなっている。これは政府の歳入を損なうだけでなく、品質管理の欠如による健康リスクももたらす。南米では国境を越えたたばこの取引が一般的で、たばこの価格や税金が他国より低い国もある。このような貿易の動きは、消費者の選択に影響を与える価格差につながる可能性がある。南米では公衆衛生団体や非政府組織(NGO)の活動が活発化し、禁煙キャンペーンを実施したり、たばこ規制の強化を提唱したりしている。こうしたキャンペーンは、喫煙の健康リスクに関する認識を高め、禁煙を促進することを目的としている。南米の一部の国では、タバコ会社が特定のタバコ銘柄やマーケティング戦略で女性をターゲットにしている。その結果、女性の喫煙者が増加している。タバコ栽培は南米の多くの農家の収入源であり続けている。そのため、タバコ栽培に伴う健康や環境への懸念があるにもかかわらず、タバコ生産を維持・拡大する経済的インセンティブが働いている。南米では農村部と都市部で喫煙率が大きく異なる。都市部では禁煙規制が厳しく国民の意識も高いかもしれないが、タバコ栽培が盛んな農村部では喫煙率が高くなる可能性がある。南米のいくつかの国では、タバコ製品の無地包装規制を検討または実施している。これは、最小限のブランド表示とグラフィックな健康警告を含む標準化された包装を含む。このような措置は、たばこのパッケージの魅力を減らすことを目的としている。南米諸国はタバコ規制の取り組みを強化し、世界的なベストプラクティスに合わせるため、WHOや汎米保健機構(PAHO)のような国際保健機関としばしば協力している。

ブラジルは人口2億1,200万人を超える南米最大の国である。このため、ブラジルは潜在的なたばこ消費者を多く抱えている。ブラジルのたばこの値段は、この地域の他の国に比べて比較的手ごろである。そのため、より幅広い人々がたばこを利用しやすくなっている。ブラジルの喫煙は、他の南米諸国に比べて社会的に受け入れられている。これは、ブラジルのタバコ生産と消費の長い歴史に一因がある。ブラジル政府は、たばこ農家への補助金支給やたばこ税 の引き下げなど、たばこ産業振興のためにさまざまな措置を講 じてきた。市場は、ブリティッシュ・アメリカン・タバコやフィ リップ・モリス・インターナショナルといった少数の大 手多国籍企業によって支配されている。ブラジルで最も人気のあるたばこブランドは、マルボロ、ケント、ダンヒルなどである。2022年、ブラジルはラテンアメリカで初めてタバコの無地包装を導入した。無地包装は、タバコをブランドやロゴのない茶色い無地のパックに入れて販売することを義務付けている。無地包装は、たばこに魅力を感じさせず、若者の喫煙の魅力を減らすことを目的としている。

ライトシガレットは、低タールまたは低ニコチンシガレットとも呼ばれ、レギュラーまたはフルフレーバーの製品に比べ、タール、ニコチン、その他の有害化合物のレベルが低いことが特徴である。加えて、喫煙者の間では、通常の製品よりも有害性が低く、健康リスクも低いという認識が市場の成長に影響を与えている。多くの喫煙者は、ライトタイプの製品を選ぶことで、喫煙に伴う健康への悪影響を軽減できる可能性があると考えている。さらに、ライト・タバコはよりマイルドで滑らかな喫煙体験として販売されることが多く、通常製品の味やきつさを好ましくないと感じる個人にもアピールしており、これも成長を促す大きな要因となっている。これに加えて、一部の国では、たばこメーカーが製品パックにタールやニコチンの含有量を表示することを義務付ける規制イニシアチブがあるため、より安全な選択をしていると信じてライト製品を選ぶ消費者もおり、市場成長を加速させている。

本レポートでは、流通チャネル別に市場を詳細に分類・分析している。これには、専門店、スーパーマーケットとハイパーマーケット、コンビニエンスストア、オンラインストア、その他が含まれる。報告書によると、南米では専門店が最大の市場シェアを占めている。タバコ専門小売店またはタバコ屋は、タバコ、葉巻、パイプタバコ、喫煙用アクセサリーなどのタバコ製品の販売に特化した専門店である。さらに、タバコ専門店はタバコ製品に関する専門知識により市場で強い存在感を確立しつつあり、彼らが顧客に提供する個別サービスが市場成長に影響を与えている。また、喫煙者は多くの種類のブランドやタバコのブレンドにアクセスでき、自分の好みに合った製品を見つけることができるため、こうした専門店で製品を購入することを好むことが多い。さらに、タバコ・ショップはユニークなショッピング体験を提供し、知識豊富なスタッフが顧客の適切な商品選択を支援し、さまざまなタバコ・ブレンドと喫煙技術に関する見識を提供する。このような個人的なアプローチは顧客の忠誠心を育み、喫煙者のショッピング体験を向上させる。さらに、タバコ・ショップは特定のタバコ・メーカーと独占契約を結んでいる場合があり、他の小売チャネルではなかなか手に入らないような限定品や特殊品を提供することができる。

主要企業の洞察:
ブリティッシュ・アメリカン・タバコ、日本たばこ産業、インペリアル・タバコ・グループ、ITCリミテッド、ハバノスS.A、ITCリミテッド

本レポートの考察
- 地域南米
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーする側面
- 南米のタバコとその価値とセグメント別予測
- 国別のタバコ市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 現在進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- ブラジル
- アルゼンチン
- コロンビア

タイプ別
- ライト
- ミディアム
- その他

流通チャネル別
- 専門店
- ハイパーマーケット・スーパーマーケット
- コンビニエンスストア
- オンライン
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。当初は、市場を理解し、そこに存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースなどの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データが揃えば、二次ソースから得た詳細の検証を開始することができる。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、たばこ産業に関連する団体や組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。





***注:ご注文確認後、報告書をお届けするまでに48時間(2営業日)かかります。

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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Research Methodology
2.1. Secondary Research
2.2. Primary Data Collection
2.3. Market Formation & Validation
2.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
3. Market Structure
3.1. Market Considerate
3.2. Assumptions
3.3. Limitations
3.4. Abbreviations
3.5. Sources
3.6. Definitions
4. Economic /Demographic Snapshot
5. Global Cigarette Market Outlook
5.1. Market Size By Value
5.2. Market Share By Region
5.3. Market Size and Forecast, By Geography
5.4. Market Size and Forecast, By Type
5.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
6. South America Cigarette Market Outlook
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Share By Country
6.3. Market Size and Forecast, By Type
6.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7. Market Dynamics
7.1. Market Drivers & Opportunities
7.2. Market Restraints & Challenges
7.3. Market Trends
7.4. Covid-19 Effect
7.5. Supply chain Analysis
7.6. Policy & Regulatory Framework
7.7. Industry Experts Views
7.8. Brazil Cigarette Market Outlook
7.8.1. Market Size By Value
7.8.2. Market Size and Forecast By Type
7.8.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.9. Argentina Cigarette Market Outlook
7.9.1. Market Size By Value
7.9.2. Market Size and Forecast By Type
7.9.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.10. Columbia Cigarette Market Outlook
7.10.1. Market Size By Value
7.10.2. Market Size and Forecast By Type
7.10.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8. Competitive Landscape
8.1. Competitive Dashboard
8.2. Business Strategies Adopted by Key Players
8.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
8.4. Key Players Market Positioning Matrix
8.5. Porter's Five Forces
8.6. Company Profile
8.6.1. British American Tobacco plc
8.6.2. The Japan Tobacco Inc.
8.6.3. Imperial Tobacco Group plc
8.6.4. ITC Limited
8.6.5. Habanos S.A
9. Strategic Recommendations
10. Annexure
10.1. FAQ`s
10.2. Notes
10.3. Related Reports
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Cigarette Market Size (USD Million) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Global Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 5: Global Cigarette Market Share By Region (2022)
Figure 6: South America Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 7: South America Cigarette Market Share By Country (2022)
Figure 8: Brazil Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 9: Argentina Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 10: Columbia Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 11: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 12: Market Share insights of key players, 2022
Figure 13: Porter's Five Forces of Global Cigarette Market

List of Table
Table 1 : Global Cigarette Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Million)
Table 2: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 3: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 4: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 5: Global Cigarette Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 6 : Global Cigarette Market Size and Forecast, By Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 7 : Global Cigarette Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 8 : South America Cigarette Market Size and Forecast, By Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 9 : South America Cigarette Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 10 : Influencing Factors for Cigarette Market, 2022
Table 11 : Brazil Cigarette Market Size and Forecast By Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 12 : Brazil Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 13 : Argentina Cigarette Market Size and Forecast By Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 14 : Argentina Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 15 : Colombia Cigarette Market Size and Forecast By Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 16 : Colombia Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)

 

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Summary

South America has experienced significant population growth over the years. A growing population can lead to an increase in the number of potential consumers for cigarettes. In some South American countries, there has been economic growth and an expanding middle class. As disposable income increases, more individuals may be able to afford tobacco products, leading to higher cigarette sales. Regulatory measures, such as taxes, advertising restrictions, and graphic warning labels on cigarette packaging, can influence smoking rates. In some South American countries, these regulations may be less stringent than in other regions, making it easier for tobacco companies to market and sell their products. Smoking is still culturally ingrained in some South American societies. Social norms and traditions related to smoking can contribute to its continued popularity. The widespread availability and accessibility of cigarettes through various distribution channels, such as convenience stores, street vendors, and kiosks, can contribute to the growth of the market. In some South American countries, cigarettes may be relatively inexpensive compared to other regions due to lower taxes and production costs. This affordability can drive higher consumption rates. Smoking is often seen as a social activity in some South American cultures, and it is sometimes associated with hospitality and community gatherings. This cultural acceptance can encourage smoking and contribute to market growth. Trade agreements and international partnerships can affect the tobacco industry's ability to operate and expand in South America. Some trade agreements may facilitate the import and distribution of tobacco products, further contributing to market growth. The availability of effective smoking cessation programs and resources may be limited in some South American countries. This can make it more challenging for smokers to quit and reduce overall consumption rates. Tobacco companies have historically sponsored events and promoted their products through advertising and sponsorship of sports, music, and cultural events. These marketing strategies can create brand loyalty and contribute to the growth of the cigarette market.

According to the research report, “South America cigarette Market Outlook, 2028” published by Bonafide Research, the South America Cigarette market is anticipated to add more than USD 1.60 Billion market size from 2023 to 2028. Illicit trade in cigarettes is a significant challenge in South America. Smuggled and counterfeit cigarettes often evade taxes and regulations, making them more affordable and accessible. This not only undermines government revenue but also poses health risks due to the lack of quality control. Cross-border trade in cigarettes is common in South America, with some countries having lower tobacco prices and taxes than others. This trade dynamic can lead to price differentials that influence consumer choices. Public health organizations and non-governmental organizations (NGOs) are increasingly active in South America, running anti-smoking campaigns and advocating for stronger tobacco control measures. These campaigns aim to raise awareness about the health risks of smoking and promote smoking cessation. In some South American countries, tobacco companies have targeted women with specific cigarette brands and marketing strategies. This has led to an increase in female smokers. Tobacco cultivation continues to be a source of income for many farmers in South America. This creates economic incentives to maintain or expand tobacco production, despite the health and environmental concerns associated with tobacco farming. Smoking prevalence can vary significantly between rural and urban areas in South America. While urban areas may have stricter anti-smoking regulations and higher public awareness, smoking rates can be higher in rural regions where tobacco cultivation is more prevalent. Several South American countries have considered or implemented plain packaging regulations for tobacco products. This involves standardized packaging with minimal branding and graphic health warnings. Such measures aim to reduce the appeal of cigarette packaging. South American countries often collaborate with international health organizations like the WHO and the Pan American Health Organization (PAHO) to strengthen tobacco control efforts and align with global best practices.

Brazil is the largest country in South America by population, with over 212 million people. This gives Brazil a large pool of potential cigarette consumers. Cigarettes are relatively affordable in Brazil, compared to other countries in the region. This makes them more accessible to a wider range of people. Smoking is more socially acceptable in Brazil than in some other South American countries. This is due in part to the country's long history of tobacco production and consumption. The Brazilian government has taken a number of steps to promote the cigarette industry, such as providing subsidies to tobacco farmers and reducing taxes on cigarettes. The market is dominated by a small number of large multinational companies, such as British American Tobacco and Philip Morris International. The most popular cigarette brands in Brazil include Marlboro, Kent, and Dunhill. In 2022, Brazil became the first country in Latin America to introduce plain packaging for cigarettes. Plain packaging requires cigarettes to be sold in plain, brown packs with no branding or logos. Plain packaging is designed to make cigarettes less appealing and to reduce the attractiveness of smoking to young people.

Light cigarettes, also known as low-tar or low-nicotine cigarettes, are characterized by their reduced levels of tar, nicotine, and other harmful compounds compared to regular or full-flavor products. In addition, the perception among smokers is that they are less harmful and pose a lower health risk than regular product is influencing the market growth. Many smokers believe that by choosing light-type products, they can potentially mitigate the adverse health effects associated with smoking. Moreover, light cigarettes are often marketed as a milder and smoother smoking experience, appealing to individuals who may find the taste and harshness of regular products less desirable which represents another major growth-inducing factor. Besides this, regulatory initiatives in some countries require cigarette manufacturers to label tar and nicotine content on product packs which led some consumers to opt for light products, believing that they are making a safer choice thus accelerating the market growth.

A detailed breakup and analysis of the market based on the distribution channel has also been provided in the report. This includes Speciality Store, supermarkets and hypermarkets, convenience stores, online stores, and others. According to the report, In South America speciality store accounted for the largest market share. Specialty tobacco retailers or tobacconists, are specialized shops focused on selling tobacco products, including cigarettes, cigars, pipe tobacco, and smoking accessories. Additionally, tobacco shops are establishing a strong presence in the market due to their expertise in tobacco products and the personalized service they offer to customers is influencing the market growth. Also, smokers often prefer purchasing products from these dedicated outlets as they can access numerous kinds of brands and tobacco blends, allowing them to find products that match their preferences. Moreover, tobacco shops provide a unique shopping experience, offering knowledgeable staff that can assist customers in selecting suitable products and provide insights into different tobacco blends and smoking techniques. This personalized approach fosters customer loyalty and enhances the shopping experience for smokers. Additionally, tobacco shops may have exclusive deals with certain tobacco manufacturers, allowing them to offer limited edition or specialty products that may not be readily available in other retail channels.

Key Players Insights:
British American Tobacco plc , The Japan Tobacco Inc., Imperial Tobacco Group plc, ITC Limited, Habanos S.A, ITC Limited

Considered in this report
• Geography: South America
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• South America Cigarette with its value and forecast along with its segments
• Country-wise Cigarette market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report:
• Brazil
• Argentina
• Colombia

By Type
• Light
• Medium
• Others

By Distribution Channel
• Speciality Store
• Hypermarket/supermarket
• Convenience Stores
• Online
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary and secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list the companies that are present in it. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources, primary research was conducted by conducting telephone interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this; we have started making primary calls to consumers by equally segmenting them in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us, we can start verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations and organizations related to the Cigarette industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing and presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





***Please Note: It will take 48 hours (2 Business days) for delivery of the report upon order confirmation.



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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Research Methodology
2.1. Secondary Research
2.2. Primary Data Collection
2.3. Market Formation & Validation
2.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
3. Market Structure
3.1. Market Considerate
3.2. Assumptions
3.3. Limitations
3.4. Abbreviations
3.5. Sources
3.6. Definitions
4. Economic /Demographic Snapshot
5. Global Cigarette Market Outlook
5.1. Market Size By Value
5.2. Market Share By Region
5.3. Market Size and Forecast, By Geography
5.4. Market Size and Forecast, By Type
5.5. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
6. South America Cigarette Market Outlook
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Share By Country
6.3. Market Size and Forecast, By Type
6.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7. Market Dynamics
7.1. Market Drivers & Opportunities
7.2. Market Restraints & Challenges
7.3. Market Trends
7.4. Covid-19 Effect
7.5. Supply chain Analysis
7.6. Policy & Regulatory Framework
7.7. Industry Experts Views
7.8. Brazil Cigarette Market Outlook
7.8.1. Market Size By Value
7.8.2. Market Size and Forecast By Type
7.8.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.9. Argentina Cigarette Market Outlook
7.9.1. Market Size By Value
7.9.2. Market Size and Forecast By Type
7.9.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
7.10. Columbia Cigarette Market Outlook
7.10.1. Market Size By Value
7.10.2. Market Size and Forecast By Type
7.10.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8. Competitive Landscape
8.1. Competitive Dashboard
8.2. Business Strategies Adopted by Key Players
8.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
8.4. Key Players Market Positioning Matrix
8.5. Porter's Five Forces
8.6. Company Profile
8.6.1. British American Tobacco plc
8.6.2. The Japan Tobacco Inc.
8.6.3. Imperial Tobacco Group plc
8.6.4. ITC Limited
8.6.5. Habanos S.A
9. Strategic Recommendations
10. Annexure
10.1. FAQ`s
10.2. Notes
10.3. Related Reports
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Cigarette Market Size (USD Million) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Global Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 5: Global Cigarette Market Share By Region (2022)
Figure 6: South America Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 7: South America Cigarette Market Share By Country (2022)
Figure 8: Brazil Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 9: Argentina Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 10: Columbia Cigarette Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 11: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 12: Market Share insights of key players, 2022
Figure 13: Porter's Five Forces of Global Cigarette Market

List of Table
Table 1 : Global Cigarette Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Million)
Table 2: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 3: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 4: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 5: Global Cigarette Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 6 : Global Cigarette Market Size and Forecast, By Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 7 : Global Cigarette Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 8 : South America Cigarette Market Size and Forecast, By Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 9 : South America Cigarette Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 10 : Influencing Factors for Cigarette Market, 2022
Table 11 : Brazil Cigarette Market Size and Forecast By Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 12 : Brazil Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 13 : Argentina Cigarette Market Size and Forecast By Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 14 : Argentina Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 15 : Colombia Cigarette Market Size and Forecast By Type (2017 to 2028F) (In USD Million)
Table 16 : Colombia Cigarette Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Million)

 

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