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米国(アメリカ)のサードパーティロジスティクス(3PL)市場概観、2028年


United States (USA) Third Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028

米国における3PLの概念は、数十年前から存在している。3PLは、サプライチェーンの複雑化に対応するために登場した。当初、3PLプロバイダーは基本的な倉庫管理や輸送サービスに重点を置いていたが、時間の経過とと... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年10月6日 US$2,250
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サマリー

米国における3PLの概念は、数十年前から存在している。3PLは、サプライチェーンの複雑化に対応するために登場した。当初、3PLプロバイダーは基本的な倉庫管理や輸送サービスに重点を置いていたが、時間の経過とともに、その役割は様々な付加価値サービスを含むように拡大した。米国の3PLプロバイダーは、小売業からヘルスケアまで、様々な業界のサプライチェーンの最適化において極めて重要な役割を果たしている。そのサービスには、輸送、倉庫保管、注文処理、在庫管理、通関、そしてサプライチェーンの可視化プラットフォームなどのテクノロジー・ソリューションが含まれる。IoT、AI、ビッグデータ分析、サプライチェーン管理システムなど、ロジスティクスにおけるテクノロジーの統合は、3PL市場の原動力となっている。これらのテクノロジーは、より高い可視性、効率性、データ主導の意思決定を可能にする。3PLサービスは企業に柔軟性と拡張性を提供する。大規模で固定化されたインフラを必要とせず、市場の変動や季節的な需要に応じてロジスティクス業務を迅速に調整することができる。ヘルスケアや航空宇宙などの多くの業界では、機密性の高い、高価値の、または規制された製品を扱うために、専門的なロジスティクスサービスが必要とされる。これらの分野に精通した3PLプロバイダーは、こうしたユニークな需要に応えることができる。多くの企業がジャスト・イン・タイムの在庫管理手法を採用し、運送コストを最小限に抑え、在庫レベルを下げています。3PLプロバイダーは、この戦略に沿った効率的な倉庫管理・配送ソリューションを提供することで、支援することができます。3PL業界における合併や買収は、大規模でグローバルなロジスティクス企業の誕生につながっている。これらの統合は、これらのプロバイダーの能力と地理的範囲を拡大し、包括的なロジスティクスソリューションを探しているクライアントに利益をもたらしている。

Bonafide Research発行の調査レポート「米国のサードパーティロジスティクス(3PL)市場の概要、2028年」によると、米国のサードパーティロジスティクス(3PL)市場の2022年の評価額は2,600億米ドル以上である。持続可能性は多くの企業にとって焦点となっている。3PLプロバイダーは、環境に優しい輸送オプション、排出量の削減、エネルギー効率の高い倉庫など、持続可能な慣行を業務に取り入れている。効率的なラストマイル配送は、電子商取引の増加により、サプライチェーンの重要な要素となっています。3PLプロバイダーは、ルート最適化、即日配送、都市型ロジスティクス戦略など、革新的なラストマイル・ソリューションを開発している。機密性の高い顧客データや業務データの取り扱いは最優先事項である。3PLプロバイダーは、データを保護し、特にデータプライバシー法が進化する中、規制遵守を確実にするため、強固なサイバーセキュリティ対策を実施している。一部の3PLプロバイダーは、特にラストマイルの配送において、柔軟性を高め、コストを削減するために、独立請負業者やギグワーカーを配送ネットワークに統合している。ブロックチェーン技術は、サプライチェーン内の透明性とトレーサビリティを強化するために検討されている。3PLプロバイダーは、ブロックチェーンを利用して取引に関する不変の記録を作成し、出荷や在庫に関するデータをすべての関係者が信頼・検証できるようにしている。3PLプロバイダーは需要計画の同期化を進めており、顧客と協力してサプライチェーンの能力と同期した需要予測を策定している。これにより、サプライチェーンにおける非効率性やブルウィップ効果を低減することができます。変化する顧客の需要に対応し、コストを削減するため、3PLプロバイダーは、道路、鉄道、航空、海上など、複数の輸送モードを利用するようになってきている。このアプローチにより、より大きな柔軟性とコスト削減が可能になる。オペレーションを合理化し、人件費を削減するために、倉庫にはロボット工学と自動化が導入されている。3PLプロバイダーは、自動ピッキングシステム、自動搬送車(AGV)、さらには完全自動倉庫を導入している。医薬品や食品業界の成長に伴い、温度管理されたコールドチェーンロジスティクスへの注目が高まっている。3PLプロバイダーは、輸送や保管中に温度に敏感な製品の完全性を維持するためのインフラや技術に投資している。

トラック輸送と地上輸送を含む道路輸送は、米国のほぼ隅々まで到達できる多目的な輸送手段である。この包括的な地理的範囲により、商品をある場所から別の場所へ移動させたいと考えている多くの企業にとって、好ましい選択肢となっている。道路輸送は、鉄道や航空などの他の輸送手段に比べ、都市部にも地方にもアクセスしやすい。この柔軟性は、幅広い顧客ロケーションにサービスを提供するビジネスにとって極めて重要である。道路は直接輸送を可能にし、多くの場合、より迅速で効率的な配送を実現する。これは特に、時間に敏感な商品や、ジャスト・イン・タイムの在庫が重要な業界にとって重要である。信頼性という点では、道路輸送は一般的に、鉄道や海上輸送などの他の輸送手段に比べ、天候やインフラの問題などの要因による遅延の影響を受けにくい。さらに、鉄道輸送は長距離輸送、特にバルク貨物や重量物の輸送において、費用対効果の高い選択肢となることが多い。長距離のトラック輸送よりも大幅に安くなることもあり、輸送コストの削減を目指す企業にとって魅力的な選択肢となる。列車はトラックに比べて燃料効率が高い。比較的低い燃料消費量で大量の貨物を輸送できるため、コスト削減と環境保全の両方に貢献する。鉄道部門は、危険物や化学物質の輸送に十分な設備と規制を備えている。この能力は、化学、石油・ガス、医薬品など、特殊な取り扱いと安全対策を必要とすることが多い産業にとって不可欠である。

米国のサードパーティー・ロジスティクス(3PL)市場では、倉庫管理・配送(W&D)セグメントのCAGRが最も高いと予想されている。電子商取引の急成長により、倉庫管理・配送サービスの需要が急増している。オンラインで買い物をする消費者が増える中、企業は製品を管理し顧客に届けるための効率的な倉庫管理・配送ソリューションを必要としている。多くの企業は、オンライン・マーケットプレイス、実店舗、ウェブサイトなど、複数の販売チャネルで事業を展開しています。業務を合理化し、顧客の期待に応えるため、さまざまなチャネルからの注文に対応できる倉庫管理・配送サービスを求めて、3PLプロバイダーを利用することがよくあります。効果的な在庫管理は、コストを削減し、必要なときにすぐに製品を入手できるようにするために極めて重要である。倉庫管理サービスを専門とする3PLプロバイダーは、企業が在庫レベルを最適化し、保有コストを削減し、過剰在庫や在庫切れのリスクを最小限に抑えるのに役立つ高度な在庫管理システムを提供しています。また、医療業界は規制が厳しく、医療品や医薬品の取り扱い、保管、輸送に厳しい要件が課されています。ヘルスケアに特化したサードパーティー・ロジスティクス・プロバイダーは、これらの規制に精通しており、業界にとって重要なコンプライアンスを確保している。ワクチン、生物製剤、医薬品など多くのヘルスケア製品は、輸送や保管の際に厳格な温度管理が必要です。ヘルスケア分野の3PLプロバイダーは、製品の完全性を維持するため、コールドチェーン・ロジスティクスを含む、温度管理された倉庫保管や輸送に特化したソリューションを提供しています。

最近の動き
- 高品質の家具メーカーとして知られるバセット・ファニチャー・インダストリーズは2022年1月、J.B.ハントがゼニス・フレイト・ラインズの資産を買収すると発表した。買収額は8,700万米ドル。これ以降、J.B.ハントはバセット社へのサービスを継続する。この投資により、J.B.ハントは全国的な家具配送能力を拡大することができる。
- 顧客サービスの能力を拡大するため、XPO Logisticsは2022年1月、2つのLTLターミナルを開設すると発表した。同社は2021年10月にイリノイ州シカゴハイツに264ドアのターミナルを開設し、需要の増加に対応して貨物処理能力を増加させた。
- DHLサプライチェーンとTuSimpleは2021年12月、ドライバーレス輸送業務の適応と実行で提携した。この提携により、DHLはTuSimpleとNavistarが製作した100台の自律走行トラックを米国で予約した。

本レポートで検討していること
- 地域米国
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーする側面
- 米国のサードパーティロジスティクス(3PL)市場、その価値と予測、セグメントとともに
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

輸送手段別
- 道路
- 鉄道
- 水路
- 航空

サービス別
- 国内輸送管理(DTM)
- 国際輸送管理(ITM)
- 専用車輸送(DCC)
- 倉庫管理・配送(W&D)
- サービス別付加価値ロジスティクス(VALs)

エンドユーザー別
- 製造業
- ヘルスケア
- 小売業
- 電子商取引
- 自動車
- 食品・食料品
- テクノロジー
- その他

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず二次調査は、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために行われた。二次調査は、プレスリリースや企業の年次報告書などの第三者情報源、政府が作成した報告書やデータベースの分析で構成されている。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、サードパーティロジスティクス(3PL)業界関連団体・組織、政府機関、その他関係者が市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。














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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. United States Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. United States Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. United States Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. United States Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. United States Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. United States Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. United States Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. United States Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. United States Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. United States Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. United States Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. United States Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. United States Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. United States Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. United States Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. United States Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. United States Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. United States Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. United States Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. United States Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. United States Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. United States Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. United States Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. United States Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: United States Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of United States Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: United States Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: United States Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: United States Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: United States Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: United States Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: United States Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: United States Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: United States Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: United States Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: United States Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: United States Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: United States Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: United States Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: United States Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: United States Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: United States Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: United States Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: United States Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: United States Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: United States Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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Summary

The concept of 3PL in the United States has been around for several decades. It emerged as a response to the growing complexity of supply chains. Initially, 3PL providers focused on basic warehousing and transportation services, but over time, their roles expanded to include various value-added services. 3PL providers in the U.S. play a pivotal role in optimizing supply chains for a variety of industries, from retail to healthcare. Their services can include transportation, warehousing, order fulfilment, inventory management, customs brokerage, and technology solutions like supply chain visibility platforms. The integration of technology in logistics, including IoT, AI, big data analytics, and supply chain management systems, has become a driving force in the 3PL market. These technologies enable greater visibility, efficiency, and data-driven decision-making. 3PL services offer businesses flexibility and scalability. They can adjust their logistics operations quickly in response to market fluctuations and seasonal demands, without the need for large, fixed infrastructure. Many industries, such as healthcare and aerospace, require specialized logistics services to handle sensitive, high-value, or regulated products. 3PL providers with expertise in these sectors can meet these unique demands. Many businesses are adopting just-in-time inventory management practices to minimize carrying costs and reduce inventory levels. 3PL providers can help by offering efficient warehousing and distribution solutions that align with this strategy. Mergers and acquisitions within the 3PL industry have led to the creation of large, global logistics companies. These consolidations have expanded the capabilities and geographic reach of these providers, benefiting clients looking for comprehensive logistics solutions.

According to the research report "United States Third-Party Logistics (3PL) Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the United States Third-party Logistics (3PL) market was valued more than USD 260 Billion in 2022. Sustainability has become a focal point for many businesses. 3PL providers are incorporating sustainable practices into their operations, such as eco-friendly transportation options, reduced emissions, and energy-efficient warehouses. Efficient last-mile delivery has become a critical component of the supply chain, driven by the rise in e-commerce. 3PL providers are developing innovative last-mile solutions, including route optimization, same-day delivery, and urban logistics strategies. The handling of sensitive customer and operational data is a top priority. 3PL providers are implementing robust cybersecurity measures to protect data and ensure regulatory compliance, particularly in the face of evolving data privacy laws. Some 3PL providers are integrating independent contractors and gig workers into their delivery networks to enhance flexibility and reduce costs, especially for last-mile deliveries. Blockchain technology is being explored to enhance transparency and traceability within the supply chain. 3PL providers are using blockchain to create immutable records of transactions, ensuring that data related to shipments and inventory can be trusted and verified by all stakeholders. 3PL providers are moving toward synchronized demand planning, collaborating with clients to develop demand forecasts that are in sync with supply chain capabilities. This helps reduce inefficiencies and the bullwhip effect in the supply chain. To meet changing customer demands and reduce costs, 3PL providers are increasingly utilizing multiple transportation modes, including road, rail, air, and sea. This approach allows for greater flexibility and cost savings. Robotics and automation are being deployed in warehouses to streamline operations and reduce labor costs. 3PL providers are implementing automated picking systems, automated guided vehicles (AGVs), and even fully automated warehouses. With the growth of the pharmaceutical and food industries, there is an increasing focus on temperature-controlled and cold chain logistics. 3PL providers are investing in infrastructure and technology to maintain the integrity of temperature-sensitive products during transportation and storage.

Road transport, which includes trucking and ground transportation, is a versatile mode of transport that can reach nearly every corner of the United States. This comprehensive geographic coverage makes it the preferred choice for many businesses looking to move their goods from one place to another. Road transportation provides better accessibility to both urban and rural areas, as compared to other modes of transport like rail or air. This flexibility is crucial for businesses serving a wide range of customer locations. Roadways allow for direct transportation, often resulting in quicker and more efficient deliveries. This is especially important for time-sensitive goods and industries where just-in-time inventory is crucial. In terms of reliability, road transportation is generally less susceptible to delays caused by factors like weather or infrastructure issues compared to other modes, such as rail or sea transport. Furthermore, Rail transport is often a cost-effective option for long-distance shipping, especially for bulk and heavy goods. It can be significantly cheaper than trucking over long distances, making it an attractive choice for companies looking to reduce transportation costs. Trains are highly fuel-efficient compared to trucks. They can move a large volume of goods with relatively low fuel consumption, which contributes to both cost savings and environmental benefits. The rail segment is well-equipped and regulated for transporting hazardous materials and chemicals. This capability is essential for industries like chemicals, oil and gas, and pharmaceuticals, which often require specialized handling and safety measures.

The Warehousing and Distribution (W&D) segment is expected to have the highest CAGR in the United States Third-Party Logistics (3PL) market. The rapid growth of e-commerce has led to a surge in demand for warehousing and distribution services. With more consumers shopping online, businesses require efficient warehousing and distribution solutions to manage and deliver their products to customers. Many businesses operate across multiple sales channels, including online marketplaces, brick-and-mortar stores, and their websites. To streamline their operations and meet customer expectations, they often turn to 3PL providers for warehousing and distribution services that can handle orders from various channels. Effective inventory management is crucial for reducing costs and ensuring that products are readily available when needed. 3PL providers specializing in warehousing services offer advanced inventory management systems, which help businesses optimize their inventory levels, reduce carrying costs, and minimize the risk of overstocking or stockouts. In addition based on end user, The healthcare industry is highly regulated, with stringent requirements for handling, storing, and transporting medical products and pharmaceuticals. Third-party logistics providers specializing in healthcare are well-versed in these regulations, ensuring compliance, which is critical for the industry. Many healthcare products, such as vaccines, biologics, and pharmaceuticals, require strict temperature control during transportation and storage. 3PL providers in the healthcare segment offer specialized temperature-controlled warehousing and transportation solutions, including cold chain logistics, to maintain product integrity.

Recent Developments:
• Bassett Furniture Industries, a well-known producer of high-quality furniture, announced in January 2022 that J.B. Hunt would be purchasing the Zenith Freight Lines assets. The purchase price is $87 million USD. From this point on, J.B. Hunt will carry on serving Bassett. Through this investment, J.B. Hunt is able to expand its nationwide furniture delivery capabilities.
• To expand its capacity for client service, XPO Logistics stated in January 2022 that it would be opening two LTL terminals. The firm opened a 264-door terminal in Chicago Heights, Illinois, in October 2021, and in response to growing demand, it increased freight throughput.
• DHL Supply Chain and TuSimple partnered in December 2021 to adapt and execute driverless transportation operations. Through this collaboration, DHL reserved 100 autonomous trucks in the US that were created by TuSimple and Navistar.

Considered in this report:
• Geography: United States
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report:
• United States Third-Party Logistics (3PL) market with its value and forecast along with its segments
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Mode of Transport
• Roadways
• Railways
• Waterways
• Airways

By Services
• Domestic Transportation Management (DTM)
• International transportation management (ITM)
• Dedicated contract carriage (DCC)
• Warehousing & Distribution (W&D)
• Value-Added Logistics By Services (VALs)

By End User
• Manufacturing
• Healthcare
• Retailing
• E-commerce
• Automotive
• Food & Groceries
• Technological
• Others

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, and annual reports of companies, analyzing the government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Third-Party Logistics (3PL) industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.














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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. United States Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. United States Third-Party Logistics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Mode of Transport
6.3. Market Size and Forecast By Services
6.4. Market Size and Forecast By End User
7. United States Third-Party Logistics Market Segmentations
7.1. United States Third-Party Logistics Market, By Mode of Transport
7.1.1. United States Third-Party Logistics Market Size, By Roadways, 2017-2028
7.1.2. United States Third-Party Logistics Market Size, By Railways, 2017-2028
7.1.3. United States Third-Party Logistics Market Size, By Waterways, 2017-2028
7.1.4. United States Third-Party Logistics Market Size, By Airways, 2017-2028
7.2. United States Third-Party Logistics Market, By Services
7.2.1. United States Third-Party Logistics Market Size, By Domestic Transportation Management (DTM), 2017-2028
7.2.2. United States Third-Party Logistics Market Size, By International transportation management (ITM), 2017-2028
7.2.3. United States Third-Party Logistics Market Size, By Dedicated contract carriage (DCC), 2017-2028
7.2.4. United States Third-Party Logistics Market Size, By Warehousing & Distribution (W&D), 2017-2028
7.2.5. United States Third-Party Logistics Market Size, By Value-Added Logistics By Services (VALs), 2017-2028
7.3. United States Third-Party Logistics Market, By End User
7.3.1. United States Third-Party Logistics Market Size, By Manufacturing, 2017-2028
7.3.2. United States Third-Party Logistics Market Size, By Healthcare, 2017-2028
7.3.3. United States Third-Party Logistics Market Size, By Retailing, 2017-2028
7.3.4. United States Third-Party Logistics Market Size, By E-commerce, 2017-2028
7.3.5. United States Third-Party Logistics Market Size, By Automotive, 2017-2028
7.3.6. United States Third-Party Logistics Market Size, By Food & Groceries, 2017-2028
7.3.7. United States Third-Party Logistics Market Size, By Technological, 2017-2028
7.3.8. United States Third-Party Logistics Market Size, By Others, 2017-2028
8. United States Third-Party Logistics Market Opportunity Assessment
8.1. Mode of Transport, 2023 to 2028
8.2. By By Services, 2023 to 2028
8.3. By End User, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: United States Third-Party Logistics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Transport
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Services
Figure 4: Market Attractiveness Index, By End User
Figure 5: Porter's Five Forces of United States Third-Party Logistics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Third-Party Logistics Market, 2022
Table 2: United States Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Mode of Transport (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: United States Third-Party Logistics Market Size and Forecast By Services (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: United States Third-Party Logistics Market Size and Forecast By End User (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: United States Third-Party Logistics Market Size of Roadways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 6: United States Third-Party Logistics Market Size of Railways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 7: United States Third-Party Logistics Market Size of Waterways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 8: United States Third-Party Logistics Market Size of Airways (2017 to 2028) in USD Billion
Table 9: United States Third-Party Logistics Market Size of Domestic Transportation Management (DTM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 10: United States Third-Party Logistics Market Size of International transportation management (ITM) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 11: United States Third-Party Logistics Market Size of Dedicated contract carriage (DCC) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 12: United States Third-Party Logistics Market Size of Warehousing & Distribution (W&D) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 13: United States Third-Party Logistics Market Size of Value-Added Logistics By Services (VALs) (2017 to 2028) in USD Billion
Table 14: United States Third-Party Logistics Market Size of Manufacturing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 15: United States Third-Party Logistics Market Size of Healthcare (2017 to 2028) in USD Billion
Table 16: United States Third-Party Logistics Market Size of Retailing (2017 to 2028) in USD Billion
Table 17: United States Third-Party Logistics Market Size of E-commerce (2017 to 2028) in USD Billion
Table 18: United States Third-Party Logistics Market Size of Automotive (2017 to 2028) in USD Billion
Table 19: United States Third-Party Logistics Market Size of Food & Groceries (2017 to 2028) in USD Billion
Table 20: United States Third-Party Logistics Market Size of Technological (2017 to 2028) in USD Billion
Table 21: United States Third-Party Logistics Market Size of Others (2017 to 2028) in USD Billion

 

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