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米国(アメリカ)のビーガン化粧品市場概観、2028年


United States (USA) Vegan Cosmetics Market Overview, 2028

ヴィーガニズムは、アメリカにおいてライフスタイルの変化を引き起こした成長中のコンセプトであり、その理由はすべて正しい。日常の化粧品を含め、生活のあらゆる面で倫理的責任感が高まっている。このような生... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年5月31日 US$1,950
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サマリー

ヴィーガニズムは、アメリカにおいてライフスタイルの変化を引き起こした成長中のコンセプトであり、その理由はすべて正しい。日常の化粧品を含め、生活のあらゆる面で倫理的責任感が高まっている。このような生活様式の採用が増えるにつれて、安全なヴィーガン美容製品を探求、創造、推進する新興企業のスペースも増え、化粧品におけるヴィーガニズムの重要性も高まっている。消費者が動物由来製品の潜在的な害に気づき、代替品を求めるようになるにつれ、米国ではビーガン化粧品の人気が高まっている。ヴィーガン化粧品の需要を牽引しているのは、環境や倫理への意識が高い若い消費者だ。PETAの調査によると、米国では18〜24歳の女性の50%がヴィーガンや無農薬の化粧品を好んで使用している。動物性化粧品の危険性に対する消費者の意識が高まり、代替品を探すようになるにつれ、アメリカではビーガン化粧品の人気が高まっている。アメリカでは、ヴィーガン化粧品とは、動物由来の成分を一切含まない、天然由来の化学成分で構成された化粧品のことである。

Bonafide Research社の調査レポート「米国のビーガン化粧品市場概要、2028年」によると、米国のビーガン化粧品市場は2022年に40億米ドル以上と評価されている。消費者は、動物由来の製品の潜在的な害や、無残な代替品やビーガン製品を使用することの重要性を認識するようになってきている。この意識が、米国におけるヴィーガン化粧品の需要を促進している。健康とウェルネスは消費者にとってより重要なものとなりつつあり、多くの消費者が天然成分やオーガニック成分を使用したビーガン化粧品を求めている。米国では、ビーガン化粧品は従来の製品よりも健康的で安全であると認識されている。報告書によると、製品タイプにはスキンケア、カラーコスメティックス、ヘアケア、その他が含まれる。米国では、スキンケアが最も高い市場シェアを占めている。ヴィーガン・スキンケア業界は常に進化・革新しており、新しい植物由来の成分や処方が常に開発されている。消費者は、科学と研究に裏打ちされ、スキンケアのニーズに効果的で革新的なソリューションを提供するビーガンスキンケア製品に惹かれている。ヴィーガン化粧品業界は常に進化と革新を続けており、新しい植物由来の成分や処方が常に開発されている。消費者は、美容とスキンケアのニーズに効果的で革新的なソリューションを提供するビーガン化粧品に惹かれている。ビーガン美容液は、肌にさまざまな効果をもたらす植物由来の有効成分を高濃度で配合していることが多く、人気が高まっている。人気のビーガン美容液には、ビタミンC美容液、ヒアルロン酸美容液、ナイアシンアミド美容液などがある。アメリカでは、シートマスクがビーガンスキンケアのトレンドとなっている。人気のビーガンシートマスクには、アロエベラ、緑茶、ヒアルロン酸などの成分を使ったものがある。

アメリカには、ヴィーガン化粧品を含むヴィーガン市場を支援・促進する協会や組織がいくつかある。Plant-Based Foods Association (PBFA)は、ヴィーガン化粧品を含む植物由来の食品、飲料、製品を製造する企業を代表する業界団体である。植物由来市場の成長を促進し、有利な政策を提唱し、会員にリソースとサポートを提供している。ヴィーガン・トレード・カウンシル(Vegan Trade Council)は非営利団体で、ヴィーガンビジネスの世界的コミュニティを作り、ヴィーガンライフスタイルを促進することを目的としている。同協議会は、ビーガン市場の企業や個人に会員資格、教育、アドボカシーの機会を提供している。The Ethical Beauty Alliance (EBA)は、ヴィーガン化粧品を含む美容業界における倫理的で持続可能な実践を推進する団体である。透明性、説明責任、責任ある実践を促進するため、企業や専門家向けに認証、トレーニング、リソースを提供している。持続可能な包装連合(SPC)は会員制の組織で、ヴィーガン化粧品を含む持続可能な包装ソリューションを推進している。この組織は、企業が廃棄物を減らし、リサイクルを増やし、環境に優しい包装を使用するためのリソース、ツール、ガイドラインを提供している。これらの団体や組織は、米国におけるビーガン市場と化粧品業界の成長を促進・支援する上で重要な役割を果たしている。

エコノミー価格とプレミアム価格のカテゴリーを含む価格帯セグメントに基づくと、アメリカではプレミアム価格カテゴリーが市場をリードしている。ヴィーガン化粧品には、天然植物エキス、植物オイル、オーガニック成分など、より高品質で高価な成分が含まれていることが多い。これらの成分は、化粧品の肌、髪、色にさらなる効果をもたらし、持続可能な方法で調達されることが多いため、最終製品のコストが高くなる可能性がある。アメリカでは、ヴィーガン化粧品への需要が高まっており、それが製品の価格上昇につながっている。ヴィーガン化粧品は安全で健康的、環境にも良いと消費者に認識されているためである。エンドユーザーによると、米国のヴィーガン市場では女性が男性を上回っている。将来的には、男性用セグメントが最も高いCAGR率で成長するだろう。本レポートでカバーする流通チャネルに基づくと、専門店、ハイパーマーケット・スーパーマーケット、オンラインチャネル、その他 米国では、専門店が最も高い市場シェアを占めている。米国で人気のある専門店には、The Detox Market、Credo Beauty、Follain、The Green Kiss、Petit Vourなどがある。ビーガン化粧品の地元トップメーカーには、Beauty without Cruelty、Pacifica Beauty、Juice Beauty、Derma E、Acureなどがある。

本レポートの考察

- 地域米国
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028


本レポートでカバーされている側面

- 米国のビーガン化粧品市場、その価値とセグメント別予測
- 国別のヘアケア市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- トップ企業のプロファイル
- 戦略的提言


製品タイプ別

- スキンケア
- ヘアケア
- カラー化粧品
- その他

性別

- 男性
- 女性
- 子供

エンドユーザー別

- 商業
- 個人


価格帯別

- エコノミー
- プレミアム


流通チャネル別

- 専門店
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- オンラインチャネル
- その他の流通

レポートのアプローチ

本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要なプレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者

本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、ヘアケア業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。





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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. US Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. US Vegan Cosmetics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Products types
6.3. Market Size and Forecast By Gender
6.4. Market Size and Forecast By Pricing range
6.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
6.6. Market Size and Forecast By End Users
7. US Vegan Cosmetics Market Segmentations
7.1. US Vegan Cosmetics Market, By Products types
7.1.1. US Vegan Cosmetics Market Size, By Skin Care, 2017-2028
7.1.2. US Vegan Cosmetics Market Size, By Color cosmetics, 2017-2028
7.1.3. US Vegan Cosmetics Market Size, By Hair Care, 2017-2028
7.1.4. US Vegan Cosmetics Market Size, By Others (Fragrance, Sunscreens), 2017-2028
7.2. US Vegan Cosmetics Market, By Gender
7.2.1. US Vegan Cosmetics Market Size, By Women, 2017-2028
7.2.2. US Vegan Cosmetics Market Size, By Men, 2017-2028
7.2.3. US Vegan Cosmetics Market Size, By Children, 2017-2028
7.3. US Vegan Cosmetics Market, By Pricing range
7.3.1. US Vegan Cosmetics Market Size, By Premium, 2017-2028
7.3.2. US Vegan Cosmetics Market Size, By Economics, 2017-2028
7.4. US Vegan Cosmetics Market, By Distribution Channel
7.4.1. US Vegan Cosmetics Market Size, By Specialty Stores, 2017-2028
7.4.2. US Vegan Cosmetics Market Size, By Hypermarket & Supermarket, 2017-2028
7.4.3. US Vegan Cosmetics Market Size, By Online Channel, 2017-2028
7.4.4. US Vegan Cosmetics Market Size, By Others (Salon), 2017-2028
7.5. US Vegan Cosmetics Market, By End Users
7.5.1. US Vegan Cosmetics Market Size, By Personal, 2017-2028
7.5.2. US Vegan Cosmetics Market Size, By Commercial, 2017-2028
8. US Vegan Cosmetics Market Opportunity Assessment
8.1. By Products types, 2023 to 2028
8.2. By Gender, 2023 to 2028
8.3. By Pricing range, 2023 to 2028
8.4. By Distribution Channel, 2023 to 2028
8.5. By End Users, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: US Vegan Cosmetics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Products types
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Gender
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Pricing range
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 6: Market Attractiveness Index, By End Users
Figure 7: Porter's Five Forces of US Vegan Cosmetics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Vegan Cosmetics Market, 2022
Table 2: US Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Products types (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: US Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: US Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Pricing range (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: US Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: US Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By End Users (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: US Vegan Cosmetics Market Size of Skin Care (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: US Vegan Cosmetics Market Size of Color cosmetics (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: US Vegan Cosmetics Market Size of Hair Care (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: US Vegan Cosmetics Market Size of Others (Fragrance, Sunscreens) (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: US Vegan Cosmetics Market Size of Women (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: US Vegan Cosmetics Market Size of Men (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: US Vegan Cosmetics Market Size of Children (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: US Vegan Cosmetics Market Size of Premium (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: US Vegan Cosmetics Market Size of Economics (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: US Vegan Cosmetics Market Size of Specialty Stores (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: US Vegan Cosmetics Market Size of Hypermarket & Supermarket (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: US Vegan Cosmetics Market Size of Online Channel (2017 to 2028) in USD Million
Table 19: US Vegan Cosmetics Market Size of Others (Salon) (2017 to 2028) in USD Million
Table 20: US Vegan Cosmetics Market Size of Personal (2017 to 2028) in USD Million
Table 21: US Vegan Cosmetics Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Million

 

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Summary

Veganism is a growing concept in the USA that has caused a shift in its lifestyle, and for all the right reasons. There is a growing sense of ethical responsibility among people in all aspects of their lives, including their daily cosmetic products. As the adoption of this way of life grows, so does the space for startups to explore, create, and promote safe and vegan beauty products and the importance of veganism in cosmetics. Vegan cosmetics are becoming increasingly popular in the United States as consumers become more aware of the potential harms of animal-based products and seek out alternatives. The demand for vegan cosmetics is being driven by younger consumers, who are more environmentally and ethically conscious. According to a survey by PETA, 50% of women aged 18–24 in the USA prefer to use vegan and cruelty-free cosmetics. As consumers grow increasingly conscious of the possible dangers of animal-based goods and look for alternatives, vegan cosmetics are becoming more and more popular in the USA. In USA Vegan cosmetics are made up of chemical compounds taken from natural sources that do not contain any animal-derived ingredients.

According to the research report "USA Vegan Cosmetics Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, The USA Vegan Cosmetics market was valued at above USD 4 Billion in 2022. Consumers are becoming more aware of the potential harms of animal-based products and the importance of using cruelty-free and vegan alternatives. This awareness is driving demand for vegan cosmetics in the USA. Health and wellness are becoming more important to consumers, and many are seeking out vegan cosmetics that are made with natural and organic ingredients. Vegan cosmetics are often perceived as healthier as and safer than conventional products in the country. Based on the report, the product types include skin care, colour cosmetics, hair care, and others. In the USA, skin care has the highest market shares. The vegan skin care industry is constantly evolving and innovating, with new plant-based ingredients and formulations being developed all the time. Consumers are drawn to vegan skin care products that are backed by science and research and that offer effective and innovative solutions for their skin care needs. The vegan cosmetics industry is constantly evolving and innovating, with new plant-based ingredients and formulations being developed all the time. Consumers are drawn to vegan cosmetic products that offer effective and innovative solutions for their beauty and skincare needs. Vegan serums are becoming increasingly popular as they are often formulated with high concentrations of active plant-based ingredients that can provide a range of benefits for the skin. Popular vegan serums include vitamin C serums, hyaluronic acid serums, and niacinamide serums. In the USA, sheet masks are a growing trend in vegan skin care, as they can provide a quick and easy way to nourish and hydrate the skin. Popular vegan sheet masks include those made with ingredients such as aloe vera, green tea, and hyaluronic acid.

There are several associations and organisations in the USA that support and promote the vegan market, including vegan cosmetics. The Plant-Based Foods Association (PBFA) is a trade association that represents companies producing plant-based foods, beverages, and products, including vegan cosmetics. The organisation promotes the growth of the plant-based market, advocates for favourable policies, and provides resources and support to its members. The Vegan Trade Council is a nonprofit organisation that aims to create a global community of vegan businesses and promote the vegan lifestyle. The council offers membership, education, and advocacy opportunities for businesses and individuals in the vegan market. The Ethical Beauty Alliance (EBA) is an association that promotes ethical and sustainable practises in the beauty industry, including vegan cosmetics. The organisation offers certification, training, and resources for companies and professionals to promote transparency, accountability, and responsible practises. The Sustainable Packaging Coalition (SPC) is a membership-based organisation that promotes sustainable packaging solutions, including vegan cosmetics. The organisation provides resources, tools, and guidelines for companies to reduce waste, increase recycling, and use environmentally friendly packaging. These associations and organisations play a vital role in promoting and supporting the growth of the vegan market in the USA and the cosmetics industry.

Based on the price point segment, which includes the economy and premium price categories, in the USA, the premium price category is leading the market. Vegan cosmetics often contain higher-quality and more expensive ingredients, such as natural plant extracts, botanical oils, and organic ingredients. These ingredients can provide additional benefits to the skin, hair, and colour of cosmetics and are often sourced sustainably, which can increase the cost of the final product. There has been a growing demand for vegan cosmetics in the USA, which has led to an increase in the price of these products. Consumers are willing to pay more for vegan cosmetics because they are perceived as being safer, healthier, and better for the environment. According to end users, women outnumber men in the vegan market in the United States. In the future, the men's segment will grow at the highest CAGR rate. Based on the distribution channels covered in this report, specialty stores, hypermarket supermarkets, the online channel, and others In the USA, specialty stores cover the highest market share in the country. Some of the popular specialty stores in the USA are The Detox Market, Credo Beauty, Follain, The Green Kiss, and Petit Vour. Some of the top local manufacturers of vegan cosmetics are Beauty without Cruelty, Pacifica Beauty, Juice Beauty, Derma E, and Acure.

Considered in this report

• Geography: USA
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028


Aspects covered in this report

• USA Vegan Cosmetics market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise Hair Care market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation


By Product Type

• Skin care
• Hair Care
• Color Cosmetics
• Others

By Gender

• Men
• Women
• Children

By End Users

• Commercial
• Personal


By Price Range

• Economic
• Premium


By Distribution Channel

• Specialist Retail Stores
• Supermarket/Hypermarket
• Online Channels
• Other Distribution

The approach of the report:

This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience

This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Hair Care industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. US Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. US Vegan Cosmetics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Products types
6.3. Market Size and Forecast By Gender
6.4. Market Size and Forecast By Pricing range
6.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
6.6. Market Size and Forecast By End Users
7. US Vegan Cosmetics Market Segmentations
7.1. US Vegan Cosmetics Market, By Products types
7.1.1. US Vegan Cosmetics Market Size, By Skin Care, 2017-2028
7.1.2. US Vegan Cosmetics Market Size, By Color cosmetics, 2017-2028
7.1.3. US Vegan Cosmetics Market Size, By Hair Care, 2017-2028
7.1.4. US Vegan Cosmetics Market Size, By Others (Fragrance, Sunscreens), 2017-2028
7.2. US Vegan Cosmetics Market, By Gender
7.2.1. US Vegan Cosmetics Market Size, By Women, 2017-2028
7.2.2. US Vegan Cosmetics Market Size, By Men, 2017-2028
7.2.3. US Vegan Cosmetics Market Size, By Children, 2017-2028
7.3. US Vegan Cosmetics Market, By Pricing range
7.3.1. US Vegan Cosmetics Market Size, By Premium, 2017-2028
7.3.2. US Vegan Cosmetics Market Size, By Economics, 2017-2028
7.4. US Vegan Cosmetics Market, By Distribution Channel
7.4.1. US Vegan Cosmetics Market Size, By Specialty Stores, 2017-2028
7.4.2. US Vegan Cosmetics Market Size, By Hypermarket & Supermarket, 2017-2028
7.4.3. US Vegan Cosmetics Market Size, By Online Channel, 2017-2028
7.4.4. US Vegan Cosmetics Market Size, By Others (Salon), 2017-2028
7.5. US Vegan Cosmetics Market, By End Users
7.5.1. US Vegan Cosmetics Market Size, By Personal, 2017-2028
7.5.2. US Vegan Cosmetics Market Size, By Commercial, 2017-2028
8. US Vegan Cosmetics Market Opportunity Assessment
8.1. By Products types, 2023 to 2028
8.2. By Gender, 2023 to 2028
8.3. By Pricing range, 2023 to 2028
8.4. By Distribution Channel, 2023 to 2028
8.5. By End Users, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: US Vegan Cosmetics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Products types
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Gender
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Pricing range
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 6: Market Attractiveness Index, By End Users
Figure 7: Porter's Five Forces of US Vegan Cosmetics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Vegan Cosmetics Market, 2022
Table 2: US Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Products types (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: US Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: US Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Pricing range (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: US Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: US Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By End Users (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: US Vegan Cosmetics Market Size of Skin Care (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: US Vegan Cosmetics Market Size of Color cosmetics (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: US Vegan Cosmetics Market Size of Hair Care (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: US Vegan Cosmetics Market Size of Others (Fragrance, Sunscreens) (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: US Vegan Cosmetics Market Size of Women (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: US Vegan Cosmetics Market Size of Men (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: US Vegan Cosmetics Market Size of Children (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: US Vegan Cosmetics Market Size of Premium (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: US Vegan Cosmetics Market Size of Economics (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: US Vegan Cosmetics Market Size of Specialty Stores (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: US Vegan Cosmetics Market Size of Hypermarket & Supermarket (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: US Vegan Cosmetics Market Size of Online Channel (2017 to 2028) in USD Million
Table 19: US Vegan Cosmetics Market Size of Others (Salon) (2017 to 2028) in USD Million
Table 20: US Vegan Cosmetics Market Size of Personal (2017 to 2028) in USD Million
Table 21: US Vegan Cosmetics Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Million

 

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