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コロンビアのビーガン化粧品市場概観、2028年


Colombia Vegan Cosmetics Market Overview, 2028

コロンビアでは、倫理的で持続可能な消費生活への意識が高まっており、それはヴィーガン化粧品への需要にも反映されている。消費者は自分の購買決定が与える影響をより意識するようになり、無農薬で環境に優しく... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年5月31日 US$1,950
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サマリー

コロンビアでは、倫理的で持続可能な消費生活への意識が高まっており、それはヴィーガン化粧品への需要にも反映されている。消費者は自分の購買決定が与える影響をより意識するようになり、無農薬で環境に優しく、社会的責任のある製品を求めるようになっている。コロンビアのヴィーガン化粧品市場は、ミレニアル世代のヴィーガン化粧品への認識、中小企業や新興企業の参入、環境意識の高まりといった要因によって上昇している。こうした要因は、予測期間においてビーガン化粧品市場に好影響を与えると予測される。ヴィーガン化粧品ブランドとファッションや食品などの他分野とのコラボレーションの傾向が強まっている。これにより、ブランドは新たなオーディエンスにリーチし、新たな成長機会を生み出すことができる。コロンビアの多くの地元ブランドは、地元で調達した原料や伝統的な知識を製品作りに活用している。これにより、独自のアイデンティティが生まれ、混雑した市場で差別化を図ることができる。

Bonafide Research社の調査レポート「コロンビアのビーガン化粧品市場概要、2028年」によると、コロンビアのビーガン化粧品市場は2022年に1億9500万米ドル以上と評価されている。消費者が自分の購買決定が与える影響をより意識するようになるにつれ、無農薬で環境に優しく、社会的責任のある製品を求めるようになっている。コロンビアの消費者の多くは動物福祉を重視しているため、動物から得た物質を含まない、あるいは動物実験を行わない製品を積極的に探している。ヴィーガン化粧品業界は常に革新的であり、新製品は常に開発されている。このことは、ブランドが市場で差別化を図り、新たな消費者にリーチする新たな機会を生み出している。レポートに基づいて、製品タイプセグメントには、スキンケア製品、ヘアケア製品、カラー化粧品、その他が含まれる。国別ではコロンビアではスキンケアが最も高い市場シェアを占めており、今後はヘアケアが最も高いCAGR率で成長する。コロンビアでは、合成化学物質が髪や頭皮の健康に及ぼす悪影響に対する消費者の意識が高まっている。その結果、天然成分やオーガニック成分を使用したヘアケア製品への需要が高まっている。多くのヴィーガンヘアケアブランドは、天然成分やオーガニック成分、環境に優しいパッケージ、多機能製品など、革新的な製品を発表している。これらの製品は、より健康的で持続可能なヘアケアソリューションを求める消費者の間で人気を集めている。消費者が有害な化学物質や合成香料を含まない製品を求めているため、ビーガンシャンプーやコンディショナーの需要は高い。多くのヴィーガンヘアケアブランドは、髪に栄養を与え保護するようデザインされた、ナチュラルでオーガニックなシャンプーやコンディショナーを提供している。ヘアマスク、美容液、オイルなどのヴィーガンヘアトリートメントも、コロンビアの消費者の間で人気を集めている。これらのトリートメントは、髪に深い潤いを与え、傷んだ髪を修復すると同時に、環境ストレスから髪を保護するように設計されている。

コロンビア政府は、ビーガン化粧品を含む化粧品に関するいくつかの政策や規制を実施している。2006年決議1478号は、コロンビアにおける化粧品の技術的要件を定める規則である。この規則では、化粧品は人間が使用するのに安全で、有害物質を含まないことを要求している。ビーガン化粧品は、非ビーガン化粧品と同じ安全基準を満たさなければならない。2011年法律1480号は、コロンビアの消費者保護規制を定めています。この法律では、すべての化粧品に成分、使用期限、製造元に関する情報を明確に表示することを義務付けています。ヴィーガン化粧品はそのように表示されなければならず、動物由来成分を含んではならない。2019年決議2164号は、コロンビアにおける化粧品の登録要件を定める規則である。ヴィーガン化粧品を含むすべての化粧品をコロンビア市場で販売する前に、国立食品医薬品監視研究所(INVIMA)に登録することを義務付けている。これらの規制は、ヴィーガン化粧品が人間にとって安全であり、倫理的・環境的基準に適合していることを保証するのに役立っている。コロンビアでビーガン化粧品の販売を希望する企業は、これらの規制を遵守し、必要な登録や認証を取得した上で、製品を市場に投入する必要があります。

エンドユーザーに基づく 個人向けセグメントと商業向けセグメントがある。個人向けセグメントはコロンビア市場をリードしている。将来的には、商業セグメントが最も高い年平均成長率で成長する。業務用セグメントには、プロの美容サロン、スパ、美容クリニックへの販売が含まれる。ヴィーガン・ナチュラルな美容製品の需要が高まるにつれ、多くの美容関係者がサービスで使用する高品質のヴィーガン化粧品を求めている。このため、業務用セグメントではヴィーガン化粧品の需要が増加している。同国では、女性、男性、子供を含む性別セグメントに基づいて、女性セグメントが最も高い市場シェアを持っており、将来的には、子供セグメントが最も高い市場シェアを持つだろう。コロンビアの親たちは、子供たちの安全や健康への関心を高めており、このことがビーガン化粧品のような安全で優しい製品への需要を後押ししている。ヴィーガン化粧品には、有害な化学物質や合成香料など、子供のデリケートな肌に有害な成分は含まれていない。

ヴィーガン化粧品では、経済的な価格帯に比べ、高級価格帯が最も高いシェアを占めている。数多くの高級ヴィーガン化粧品会社は、競合他社を凌駕する最先端で効率的な製品を製造するため、研究開発に多額の投資を行っている。そのため、多くのテストと開発が必要となり、コストがかかる可能性がある。顧客は、効率的で顕著な結果をもたらすことが証明された商品に対して、より高い金額を支払う用意がある。流通チャネルには、専門店、ハイパーマーケット、スーパーマーケット、オンラインチャネルなどがある。コロンビアでは、専門店が市場をリードしている。将来的には、オンラインチャネルが最も高い年平均成長率で成長するだろう。Amazon Colombia、Mercado Libre、Esika、Lush、Organiskなど、幅広いビーガン製品を提供するトップクラスのオンラインチャネルがある。

本レポートにおける考察

- 地域コロンビア
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートでカバーされている側面

- コロンビアのビーガン化粧品市場とその価値および予測、セグメント別
- 国別ヘアケア市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- トップ企業のプロファイル
- 戦略的提言

製品タイプ別

- スキンケア
- ヘアケア
- カラー化粧品
- その他

性別

- 男性
- 女性
- 子供

エンドユーザー別

- 商業
- 個人

価格帯別

- エコノミー
- プレミアム

流通チャネル別

- 専門店
- スーパーマーケット/ハイパーマーケット
- オンラインチャネル
- その他の流通

レポートのアプローチ

本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要なプレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者

本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、ヘアケア業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を立てる際に役立ちます。マーケティングやプレゼンテーションに加え、業界に関する競合知識を高めることもできます。




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目次

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Colombia Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Colombia Vegan Cosmetics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Products types
6.3. Market Size and Forecast By Gender
6.4. Market Size and Forecast By Pricing range
6.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
6.6. Market Size and Forecast By End Users
7. Colombia Vegan Cosmetics Market Segmentations
7.1. Colombia Vegan Cosmetics Market, By Products types
7.1.1. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Skin Care, 2017-2028
7.1.2. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Color cosmetics, 2017-2028
7.1.3. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Hair Care, 2017-2028
7.1.4. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Others (Fragrance, Sunscreens), 2017-2028
7.2. Colombia Vegan Cosmetics Market, By Gender
7.2.1. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Women, 2017-2028
7.2.2. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Men, 2017-2028
7.2.3. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Children, 2017-2028
7.3. Colombia Vegan Cosmetics Market, By Pricing range
7.3.1. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Premium, 2017-2028
7.3.2. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Economics, 2017-2028
7.4. Colombia Vegan Cosmetics Market, By Distribution Channel
7.4.1. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Specialty Stores, 2017-2028
7.4.2. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Hypermarket & Supermarket, 2017-2028
7.4.3. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Online Channel, 2017-2028
7.4.4. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Others (Salon), 2017-2028
7.5. Colombia Vegan Cosmetics Market, By End Users
7.5.1. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Personal, 2017-2028
7.5.2. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Commercial, 2017-2028
8. Colombia Vegan Cosmetics Market Opportunity Assessment
8.1. By Products types, 2023 to 2028
8.2. By Gender, 2023 to 2028
8.3. By Pricing range, 2023 to 2028
8.4. By Distribution Channel, 2023 to 2028
8.5. By End Users, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Colombia Vegan Cosmetics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Products types
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Gender
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Pricing range
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 6: Market Attractiveness Index, By End Users
Figure 7: Porter's Five Forces of Colombia Vegan Cosmetics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Vegan Cosmetics Market, 2022
Table 2: Colombia Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Products types (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Colombia Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Colombia Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Pricing range (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Colombia Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: Colombia Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By End Users (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Skin Care (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Color cosmetics (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Hair Care (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Others (Fragrance, Sunscreens) (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Women (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Men (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Children (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Premium (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Economics (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Specialty Stores (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Hypermarket & Supermarket (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Online Channel (2017 to 2028) in USD Million
Table 19: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Others (Salon) (2017 to 2028) in USD Million
Table 20: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Personal (2017 to 2028) in USD Million
Table 21: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Million

 

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Summary

There is a growing awareness of ethical and sustainable consumerism in Colombia, and this is reflected in the demand for vegan cosmetics. As consumers become more conscious of the impact of their purchasing decisions, they are seeking out products that are cruelty-free, environmentally friendly, and socially responsible. The Colombian vegan cosmetics market is rising due to factors such as millennials’ awareness of vegan cosmetics, the engagement of smaller companies and start-ups, and growing environmental awareness. Such factors are anticipated to have a positive impact on the vegan cosmetics market in the forecast period. There is a growing trend of collaborations between vegan cosmetics brands and other sectors, such as fashion and food. This allows brands to reach new audiences and create new opportunities for growth. Many local brands in Colombia are using locally sourced ingredients and traditional knowledge to create their products. This gives them a unique identity and allows them to differentiate themselves in a crowded market.

According to the research report "Colombia Vegan Cosmetics Market Overview, 2028," published by Bonafide Research, the Colombia Vegan Cosmetics market was valued at above USD 195 Million in 2022. As consumers become more conscious of the impact of their purchasing decisions, they are seeking out products that are cruelty-free, environmentally friendly, and socially responsible. Since many Colombian customers care about animal welfare, they actively look for goods that don't include substances obtained from animals or undergo animal testing. The vegan cosmetics industry is constantly innovating, and new products are being developed all the time. This is creating new opportunities for brands to differentiate themselves in the market and reach new audiences. Based on the report, the product type segments include skin care products, hair care products, colour cosmetics, and others. In country. Skin care covers the highest market share in Colombia, and in the future, hair care will grow at the highest CAGR rate. There is a growing awareness among consumers in Colombia about the harmful effects of synthetic chemicals on hair and scalp health. As a result, there is a demand for hair care products that use natural and organic ingredients. Many vegan hair care brands are introducing innovative product offerings such as natural and organic ingredients, eco-friendly packaging, and multifunctional products. These products are gaining popularity among consumers who are looking for healthier and more sustainable hair care solutions. Vegan shampoos and conditioners are in high demand as consumers are looking for products that are free from harmful chemicals and synthetic fragrances. Many vegan hair care brands offer a range of natural and organic shampoos and conditioners that are designed to nourish and protect the hair. Vegan hair treatments such as hair masks, serums, and oils are also gaining popularity among consumers in Colombia. These treatments are designed to deeply moisturise and repair damaged hair while also providing protection from environmental stressors.

The Colombian government has implemented several policies and regulations related to cosmetics, including vegan cosmetics. Resolution 1478 of 2006 is a regulation that establishes the technical requirements for cosmetics in Colombia. It requires that cosmetics be safe for human use and free from toxic substances. Vegan cosmetics must meet the same safety standards as non-vegan cosmetics. Law 1480 of 2011 establishes consumer protection regulations in Colombia. It requires that all cosmetic products be clearly labelled with information about the ingredients, expiration date, and manufacturer. Vegan cosmetics must be labelled as such and must not contain any animal-derived ingredients. Resolution 2164 of 2019 is a regulation that establishes the requirements for the registration of cosmetics in Colombia. It requires that all cosmetic products, including vegan cosmetics, be registered with the National Institute of Food and Drug Surveillance (INVIMA) before they can be sold in the Colombian market. These regulations help to ensure that vegan cosmetics are safe for human use and comply with ethical and environmental standards. Companies that want to sell vegan cosmetics in Colombia must comply with these regulations and obtain the necessary registrations and certifications before they can bring their products to market.

Based on the end users Includes the personal and commercial segments. The personal segment is leading in the Colombia market. In the future, the commercial segment will grow at the highest CAGR rate. The commercial segment includes sales to professional beauty salons, spas, and beauty clinics. As the demand for vegan and natural beauty products grows, many beauty professionals are looking for high-quality vegan cosmetics to use in their services. This has led to an increase in demand for vegan cosmetics in the commercial segment. Based on the gender segment, which includes women, men, and children, in the country, the women segment has the highest market share, and in the future, the children segment will have the highest market share. Parents in Colombia are increasingly concerned about the safety and health of their children, and this is driving demand for safe and gentle products, such as vegan cosmetics. Vegan cosmetics are free from harmful chemicals, synthetic fragrances, and other ingredients that can be harmful to children's delicate skin.

The premium price segment has the highest market share in vegan cosmetics compared to the economic price range. Numerous high-end vegan cosmetics companies make significant investments in research and development to produce cutting-edge, efficient products that outperform the competition. This calls for a lot of testing and development, which might be costly. Customers are prepared to pay more for goods that have been shown to be efficient and provide noticeable outcomes. Distribution channels include specialty stores, hypermarkets, supermarkets, the online channel, and others. In Colombia, specialty stores lead the market. In the future, the online channel will grow at the highest CAGR rate. There are some top online channels that offer a wide range of vegan products, like Amazon Colombia, Mercado Libre, Esika, Lush, and Organisk.

Considered in this report

• Geography: Colombia
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report

• Colombia Vegan Cosmetics market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise Hair Care market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

By Product Type

• Skin care
• Hair Care
• Color Cosmetics
• Others

By Gender

• Men
• Women
• Children

By End Users

• Commercial
• Personal

By Price Range

• Economic
• Premium

By Distribution Channel

• Specialist Retail Stores
• Supermarket/Hypermarket
• Online Channels
• Other Distribution

The approach of the report:

This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience

This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Hair Care industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.




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Table of Contents

Table of Contents
1. Executive Summary
2. Market Structure
2.1. Market Considerate
2.2. Assumptions
2.3. Limitations
2.4. Abbreviations
2.5. Sources
2.6. Definitions
2.7. Geography
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Colombia Macro Economic Indicators
5. Market Dynamics
5.1. Key Findings
5.2. Key Developments - 2021
5.3. Market Drivers & Opportunities
5.4. Market Restraints & Challenges
5.5. Market Trends
5.6. Covid-19 Effect
5.7. Supply chain Analysis
5.8. Policy & Regulatory Framework
5.9. Industry Experts Views
6. Colombia Vegan Cosmetics Market Overview
6.1. Market Size By Value
6.2. Market Size and Forecast By Products types
6.3. Market Size and Forecast By Gender
6.4. Market Size and Forecast By Pricing range
6.5. Market Size and Forecast By Distribution Channel
6.6. Market Size and Forecast By End Users
7. Colombia Vegan Cosmetics Market Segmentations
7.1. Colombia Vegan Cosmetics Market, By Products types
7.1.1. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Skin Care, 2017-2028
7.1.2. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Color cosmetics, 2017-2028
7.1.3. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Hair Care, 2017-2028
7.1.4. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Others (Fragrance, Sunscreens), 2017-2028
7.2. Colombia Vegan Cosmetics Market, By Gender
7.2.1. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Women, 2017-2028
7.2.2. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Men, 2017-2028
7.2.3. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Children, 2017-2028
7.3. Colombia Vegan Cosmetics Market, By Pricing range
7.3.1. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Premium, 2017-2028
7.3.2. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Economics, 2017-2028
7.4. Colombia Vegan Cosmetics Market, By Distribution Channel
7.4.1. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Specialty Stores, 2017-2028
7.4.2. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Hypermarket & Supermarket, 2017-2028
7.4.3. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Online Channel, 2017-2028
7.4.4. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Others (Salon), 2017-2028
7.5. Colombia Vegan Cosmetics Market, By End Users
7.5.1. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Personal, 2017-2028
7.5.2. Colombia Vegan Cosmetics Market Size, By Commercial, 2017-2028
8. Colombia Vegan Cosmetics Market Opportunity Assessment
8.1. By Products types, 2023 to 2028
8.2. By Gender, 2023 to 2028
8.3. By Pricing range, 2023 to 2028
8.4. By Distribution Channel, 2023 to 2028
8.5. By End Users, 2023 to 2028
9. Competitive Landscape
9.1. Porter's Five Forces
9.2. Company Profile
9.2.1. Company 1
9.2.1.1. Company Snapshot
9.2.1.2. Company Overview
9.2.1.3. Financial Highlights
9.2.1.4. Geographic Insights
9.2.1.5. Business Segment & Performance
9.2.1.6. Product Portfolio
9.2.1.7. Key Executives
9.2.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2.2. Company 2
9.2.3. Company 3
9.2.4. Company 4
9.2.5. Company 5
9.2.6. Company 6
9.2.7. Company 7
9.2.8. Company 8
10. Strategic Recommendations
11. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Colombia Vegan Cosmetics Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Million)
Figure 2: Market Attractiveness Index, By Products types
Figure 3: Market Attractiveness Index, By Gender
Figure 4: Market Attractiveness Index, By Pricing range
Figure 5: Market Attractiveness Index, By Distribution Channel
Figure 6: Market Attractiveness Index, By End Users
Figure 7: Porter's Five Forces of Colombia Vegan Cosmetics Market

List of Table
Table 1 : Influencing Factors for Global Vegan Cosmetics Market, 2022
Table 2: Colombia Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Products types (2017, 2022 & 2028F)
Table 3: Colombia Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Gender (2017, 2022 & 2028F)
Table 4: Colombia Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Pricing range (2017, 2022 & 2028F)
Table 5: Colombia Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 6: Colombia Vegan Cosmetics Market Size and Forecast By End Users (2017, 2022 & 2028F)
Table 7: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Skin Care (2017 to 2028) in USD Million
Table 8: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Color cosmetics (2017 to 2028) in USD Million
Table 9: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Hair Care (2017 to 2028) in USD Million
Table 10: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Others (Fragrance, Sunscreens) (2017 to 2028) in USD Million
Table 11: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Women (2017 to 2028) in USD Million
Table 12: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Men (2017 to 2028) in USD Million
Table 13: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Children (2017 to 2028) in USD Million
Table 14: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Premium (2017 to 2028) in USD Million
Table 15: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Economics (2017 to 2028) in USD Million
Table 16: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Specialty Stores (2017 to 2028) in USD Million
Table 17: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Hypermarket & Supermarket (2017 to 2028) in USD Million
Table 18: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Online Channel (2017 to 2028) in USD Million
Table 19: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Others (Salon) (2017 to 2028) in USD Million
Table 20: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Personal (2017 to 2028) in USD Million
Table 21: Colombia Vegan Cosmetics Market Size of Commercial (2017 to 2028) in USD Million

 

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2024/11/27 10:26

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