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北米掃除機市場の展望、2028年


North America Vacuum Cleaner Market Outlook, 2028

掃除機は、北米の文化では不可欠な家庭用品とみなされている。この地域の多くの人にとって最優先事項である、家庭の清潔さと衛生を保つために欠かせないものである。掃除機は、カーペットや布張りなどの表面を掃... もっと見る

 

 

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Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2023年1月31日 US$2,750
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サマリー

掃除機は、北米の文化では不可欠な家庭用品とみなされている。この地域の多くの人にとって最優先事項である、家庭の清潔さと衛生を保つために欠かせないものである。掃除機は、カーペットや布張りなどの表面を掃除しやすくし、アレルギーやその他の健康問題の原因となる汚れやほこり、その他の汚染物質を除去する。掃除機は、その実用的な利点に加えて、北米文化におけるステータスと豊かさの象徴となっている。高級掃除機は贅沢品とみなされることが多く、多くの人が、これまで以上に速く、パワフルで、効率的だと喧伝される最新モデルに大金を費やす用意ができている。全体として、掃除機は北米の日常生活に欠かせない要素であり、それ自体が文化の象徴となっている。掃除機は、実用的な目的で使われるにせよ、ステータス・シンボルとして使われるにせよ、人々が清潔で健康的で快適な家庭を維持するために重要な役割を果たし続けている。インテリジェント掃除機の登場は、北米の掃除業界を一変させた。これらの掃除機には、Wi-Fi接続、音声コントロール、マッピング技術などの最新機能が搭載されており、シンプルな操作と掃除効率の向上が可能になっている。また、北米の消費者は環境に優しい掃除製品を求めるようになっている。そのため、環境に優しい部品や技術を使用した掃除機の需要が高まっている。

調査レポート「北米掃除機市場の展望、2028年」によると、同市場は2028年までに76億4,000万米ドルに達すると予測されている。清潔志向と衛生意識の高まり、最小限の労力で家屋を掃除できる手軽さが、北米掃除機市場を牽引している。加えて、ペットの増加や住宅リフォームが北米掃除機市場の成長を促進している。住宅分野での掃除機需要を促進する主な問題の1つは、在宅勤務(WFH)パラダイムの結果、家庭での業務に使える時間が減少していることである。その他、ライフスタイルの変化、可処分所得の増加、労働人口の増加、購買力の上昇、使用の利便性などが世界市場の拡大を促進する主な要因である。

市場は、キャニスター型、アップライト型、ロボット型、セントラル型、ドライ型、ウェット型、その他に分類される。2022年にはアップライト型掃除機がこの地域で最も人気があったが、キャニスター型掃除機が52%以上の市場シェアで優位を占めた。アレルギーや喘息といった肺の副作用を引き起こすリスクが著しく低いHEPAフィルター付きキャニスター型掃除機の導入は、このセグメントの将来の成長見通しを改善すると予測される。ロボット分野は、予測期間中に年平均成長率9%以上で成長すると予測されている。掃除プロセスを自動化できることから、ロボット掃除機は北米で急速に支持を集めている。
2022年には、家庭用部門が掃除機市場収益の65%以上を占めた。WFHモデルが普及した結果、人々は家に閉じこもりがちになり、日常生活をタイムリーに管理することが求められるようになった。その結果、家庭用機器、特に掃除用具の需要が増加している。家屋を清潔に保つ必要性に加え、住宅環境におけるほこりや不潔によるアレルギーやぜんそくの問題が増加しているため、家庭用掃除機の需要が高まっている。さらに、微細な汚染物質まで捕捉できる高機能機器の利用可能性が高まっていることも、家庭用市場の拡大を後押ししている。

コードの種類によって、市場はコード付き掃除機とコードレス掃除機の2つに分類される。高い吸引力やダスト容量などの特徴により、コード付き掃除機が約68%の市場シェアで業界を支配している。コードレス掃除機セグメントは2028年まで大きく成長し、年平均成長率は8.70%と予測される。消費者がより実用的で軽量な掃除ソリューションを求めるようになり、北米ではコードレス掃除機の人気が高まっている。コードレスモデルは機動性に優れ、ユーザーはケーブルの負担なしに広い範囲を掃除できる。

市場は、流通チャネルによってオンラインとオフラインの2つのセグメントに分けられる。スーパーマーケットやハイパーマーケット、専門店、その他の小売店はオフライン・セクションに含まれる。入手のしやすさ、手頃な価格、自由に製品を見ることができる利便性から、オフライン・カテゴリーが2022年には58%以上の収益シェアを占め、バキューム・クリーナーを支配している。予測期間中、オンライン部門は年平均成長率8.89%で発展すると予想される。北米では、オンライン販売プラットフォームが掃除機の重要な流通経路となっている。これは、eコマース・プラットフォームの人気の高まりと、自宅からの買い物のしやすさによるものである。

最近の展開2018年5月、LG Electronicsは新しい人工知能(AI)内蔵ロボット掃除機Cordzero R9 ThinQを発売した。Cordzero R9 ThinQは、3Dデュアルアイセンサーによってナビゲーション能力が強化された同社のAIプラットフォームを展示している。

Covid-19のインパクト:
北米、特に米国ではコロナウイルスの感染者数が異常に増加し、その結果、2020年の初期には家庭用掃除機の製造活動が低下した。一方、COVID-19の流行は、一般消費者の清掃と衛生基準の必要性を浮き彫りにした。フローリングの清掃は非常に重要になっている。ゴミやホコリ、その他の粒子をキャッチして保持することで、掃除機はウイルスの量を大幅に減らすことができる。このような側面から、北米の掃除機需要は今後数年間で増加すると予想される。

市場に存在する主要企業
Miele、BSH Home Appliances Ltd、Samsung Electronics Co., Ltd.、LG Electronics, Inc.、Dyson、KARCHER、AB Electrolux、Nilfisk Group、BISSELL、Koninklijke Philips N.V.、JS Global Lifestyle Co., Ltd.、iRobot Corporation、Snow Joe LLC、OREC.、Neato Robotics, Inc.、Tennant company、Goodway、ECOVACS、Delfin Industrial Vacuums

本レポートの対象
- 地域北米
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

このレポートでカバーされている側面
- 北米の掃除機市場、その価値と予測、セグメントとともに
- 国別の掃除機市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- トッププロファイル企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- 米国
- カナダ
- メキシコ

アプリケーションタイプ別
- 住宅用
- 商業
- 産業用

製品タイプ別
- キャニスター
- ロボット式
- セントラル
- ドライ
- ウェット
- アップライト
- その他(背面、空気圧、その他)

コードタイプ別
- コードレス掃除機
- コードレス掃除機

流通シャネルによる:
- オンライン
- オフライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、掃除機業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整する際に役立ちます。マーケティングおよびプレゼンテーションに加えて、本レポートは業界に関する競争知識を高めます。





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目次

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Vacuum Cleaner Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By Corde Type
7.5. Market Size and Forecast, By Application
8. North America Vacuum Cleaner Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By Corde Type
8.5. Market Size and Forecast By Application
8.6. US Vacuum Cleaner Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.6.3. Market Size and Forecast By Corde Type
8.6.4. Market Size and Forecast By Application
8.7. Canada Vacuum Cleaner Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast By Corde Type
8.7.4. Market Size and Forecast By Application
8.8. Mexico Vacuum Cleaner Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast By Corde Type
8.8.4. Market Size and Forecast By Application
9. Company Profile
9.1. Miele Incorporated
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. BSH Home Appliances Ltd
9.3. Samsung Electronics Co., Ltd.
9.4. LG Electronics, Inc.
9.5. Dyson
9.6. Kärcher
9.7. AB Electrolux
9.8. Nilfisk Group
9.9. Bissell
9.10. Koninklijke Philips N.V.
9.11. JS Global Lifestyle Co., Ltd.
9.12. iRobot Corporation
9.13. Snow Joe LLC
9.14. OREC.
9.15. Neato Robotics, Inc
9.16. Tennant company
9.17. Goodway
9.18. Ecovacs
9.19. Delfin Industrial Vacuums
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Vacuum Cleaner Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Vacuum Cleaner Market
Figure 7: Global Vacuum Cleaner Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 8: Global Vacuum Cleaner Market Share By Region (2022)
Figure 9: North America Vacuum Cleaner Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 10: North America Vacuum Cleaner Market Share By Country (2022)
Figure 11: US Vacuum Cleaner Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 12: Canada Vacuum Cleaner Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 13: Mexico Vacuum Cleaner Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)

List of Tables

Table 1: Global Vacuum Cleaner Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Vacuum Cleaner Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Vacuum Cleaner Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 7: Global Vacuum Cleaner Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 8: Global Vacuum Cleaner Market Size and Forecast, By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 9: Global Vacuum Cleaner Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 10: North America Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 11: North America Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Corde Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 12: North America Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 13: US Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 14: US Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Corde Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 15: US Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: Canada Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: Canada Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Corde Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Canada Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Mexico Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Mexico Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Corde Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Mexico Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)

 

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Summary

The vacuum cleaner is seen as an essential household item in North American culture. It is essential for preserving home cleanliness and hygiene, which is a top priority for many individuals in the region. Vacuum cleaners make cleaning carpets, upholstery, and other surfaces easier by removing dirt, dust, and other pollutants that can cause allergies and other health problems. The vacuum cleaner has become a symbol of status and affluence in North American culture, in addition to its practical benefits. A high-end vacuum cleaner is frequently regarded as a luxury item, and many people are ready to spend large sums of money on the latest models, which are touted as being faster, more powerful, and more efficient than ever before. Overall, the vacuum cleaner is an essential element of North American daily life and has become a cultural icon in its own way. The vacuum cleaner, whether used for utilitarian purposes or as a status symbol, continues to play an important role in helping people keep clean, healthy, and comfortable homes. The emergence of intelligent vacuum cleaners has transformed the cleaning industry in North America. These machines include modern features like as Wi-Fi connectivity, voice control, and mapping technology, which enable simple operation and increased cleaning efficiency. Also, North American consumers are increasingly seeking environmentally friendly cleaning products. This has increased demand for vacuum cleaners made with environmentally friendly components and technologies.

According to the research report, “North America Vacuum Cleaner Market Outlook, 2028”, the market is anticipated to reach USD 7.64 Billion by 2028. Rising cleanliness and hygiene awareness, as well as the simplicity of cleaning houses with least effort, are driving the North American Vacuum Cleaner Market. In addition, the growing number of pets and home remodelling initiatives is fuelling the growth of the North American Vacuum Cleaner Market. One of the primary issues driving demand for vacuum cleaners in the residential sector is the reduction in time available for home duties as a result of the Work from Home (WFH) paradigm. Other key drivers driving global market expansion include changing lifestyles, increasing disposable incomes, a growing working population, rising purchasing power, and convenience of use.

The market is classified into Canister, Upright, Robotic, Central, Dry, Wet, and Other, which includes Back & Pneumatic. Although upright vacuum cleaners were the most popular in the region in 2022, canister vacuum cleaners dominated with a market share of more than 52%. The introduction of HEPA-filtered canister vacuum cleaners, which have a significantly lower risk of causing pulmonary side effects such as allergies and asthma, is projected to improve the segment's future growth prospects. The robots segment is predicted to grow at a CAGR of more than 9% over the forecast period. Because of its ability to automate the cleaning process, robot vacuums are fast gaining favour in North America.
In 2022, the residential sector accounted for more than 65% of the vacuum cleaner market revenue. People are now confined to their houses as a result of the widespread adoption of the WFH model, demanding the timely administration of everyday activities. As a result, there has been a rise in demand for household equipment, particularly cleaning products. The need to keep houses clean, as well as an increase in allergy and asthma problems caused by dust and filth in residential settings, will fuel demand for household vacuum cleaners. Furthermore, the rising availability of sophisticated equipment capable of capturing even the smallest pollutants is fuelling market expansion for residential applications.

Based on the type of cord, the market is classified into two categories: corded vacuum cleaners and cordless vacuum cleaners. Due to features such as high suction power and dust capacity, the Corded Vacuum Cleaner dominates the industry with a market share of approximately 68%. The Cordless vacuum cleaner segment is predicted to grow significantly through 2028, with a CAGR of 8.70%. As consumers seek more practical and lightweight cleaning solutions, cordless vacuum cleaners have grown in popularity in North America. Cordless models provide the benefit of mobility, allowing users to clean bigger areas without the burden of cables.

The market is divided into two segments based on distribution channel: online and offline. Supermarkets and hypermarkets, specialty stores, and other retailers are included in the offline section. Due to easy availability, affordability, and the convenience of freely viewing the product, the offline category dominated the Vacuum Cleaner with a revenue share of more than 58% in 2022. During the forecast period, the online segment is expected to develop at an 8.89% CAGR. In North America, online sales platforms have become a significant distribution route for vacuum cleaners. This is due to the growing popularity of e-commerce platforms and the ease of shopping from home.

Recent Development: In May 2018, LG Electronics launched its new Artificial Intelligence (AI) integrated robotic vacuum cleaner, Cordzero R9 ThinQ. Cordzero R9 ThinQ showcases the company’s AI platform whose navigation abilities are strengthened with 3-D Dual Eye sensors.

Covid-19 Impact:
North America, particularly the United States, experienced an extraordinary increase in the number of coronavirus cases, resulting in the decline of household vacuum cleaner manufacturing activity in the early years of 2020. The COVID-19 outbreak, on the other hand, has highlighted the need of cleaning and hygiene standards among the general public. Cleaning the flooring has become critical. By catching and keeping dirt, dust, and other particles, vacuuming can greatly reduce the amount of virus. This aspect is expected to boost vacuum cleaner demand in North America in the future years.

Major Companies present in the market:
Miele, BSH Home Appliances Ltd, Samsung Electronics Co., Ltd., LG Electronics, Inc., Dyson, KARCHER, AB Electrolux, Nilfisk Group, BISSELL, Koninklijke Philips N.V., JS Global Lifestyle Co., Ltd., iRobot Corporation, Snow Joe LLC, OREC., Neato Robotics, Inc., Tennant company, Goodway, ECOVACS, Delfin Industrial Vacuums

Considered in this report
• Geography: North America
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• North America Vacuum Cleaner market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise Vacuum Cleaner market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report:
• United States
• Canada
• Mexico

By Application Type:
• Residential
• Commercial
• Industrial

By Product Type:
• Canister
• Robotic
• Central
• Dry
• Wet
• Upright
• Others (Back, Pneumatic & Others)

By Corde Type:
• Cordless Vacuum Cleaner
• Corde Vacuum Cleaner

By Distribution Chanel:
• Online
• Offline

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analysing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Vacuum Cleaner industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Content
1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Vacuum Cleaner Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By Corde Type
7.5. Market Size and Forecast, By Application
8. North America Vacuum Cleaner Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By Corde Type
8.5. Market Size and Forecast By Application
8.6. US Vacuum Cleaner Market Outlook
8.6.1. Market Size By Value
8.6.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.6.3. Market Size and Forecast By Corde Type
8.6.4. Market Size and Forecast By Application
8.7. Canada Vacuum Cleaner Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.7.3. Market Size and Forecast By Corde Type
8.7.4. Market Size and Forecast By Application
8.8. Mexico Vacuum Cleaner Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast By Corde Type
8.8.4. Market Size and Forecast By Application
9. Company Profile
9.1. Miele Incorporated
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. BSH Home Appliances Ltd
9.3. Samsung Electronics Co., Ltd.
9.4. LG Electronics, Inc.
9.5. Dyson
9.6. Kärcher
9.7. AB Electrolux
9.8. Nilfisk Group
9.9. Bissell
9.10. Koninklijke Philips N.V.
9.11. JS Global Lifestyle Co., Ltd.
9.12. iRobot Corporation
9.13. Snow Joe LLC
9.14. OREC.
9.15. Neato Robotics, Inc
9.16. Tennant company
9.17. Goodway
9.18. Ecovacs
9.19. Delfin Industrial Vacuums
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures
Figure 1: Global Vacuum Cleaner Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Vacuum Cleaner Market
Figure 7: Global Vacuum Cleaner Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 8: Global Vacuum Cleaner Market Share By Region (2022)
Figure 9: North America Vacuum Cleaner Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 10: North America Vacuum Cleaner Market Share By Country (2022)
Figure 11: US Vacuum Cleaner Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 12: Canada Vacuum Cleaner Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)
Figure 13: Mexico Vacuum Cleaner Market Size By Value (2017, 2022 & 2028F) (in USD Billion)

List of Tables

Table 1: Global Vacuum Cleaner Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Vacuum Cleaner Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Vacuum Cleaner Market Size and Forecast, By Geography (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 7: Global Vacuum Cleaner Market Size and Forecast, By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 8: Global Vacuum Cleaner Market Size and Forecast, By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 9: Global Vacuum Cleaner Market Size and Forecast, By Distribution Channel (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 10: North America Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Product Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 11: North America Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Corde Type (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 12: North America Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Application (2017 to 2028F) (In USD Billion)
Table 13: US Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 14: US Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Corde Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 15: US Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: Canada Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: Canada Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Corde Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: Canada Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Mexico Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Product Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Mexico Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Corde Type (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Mexico Vacuum Cleaner Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)

 

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調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2024/11/22 10:26

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