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中東・アフリカのオーラルケア市場の展望、2028年


Middle East & Africa Oral Care Market Outlook, 2028

中東では、口腔衛生に対する意識が高まり、歯を2回磨く習慣が広まっている。その結果、歯磨き粉、歯ブラシ、マウスウォッシュなどのオーラルケア製品の使用が増加している。中東の人々の購買力は高まっている。そ... もっと見る

 

 

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Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年12月31日 US$2,750
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サマリー

中東では、口腔衛生に対する意識が高まり、歯を2回磨く習慣が広まっている。その結果、歯磨き粉、歯ブラシ、マウスウォッシュなどのオーラルケア製品の使用が増加している。中東の人々の購買力は高まっている。その結果、オーラルケア製品への支出も増加している。さらに、歯磨き粉に天然成分を使用することは、中東の消費者の宗教的信条に合致する。天然成分を使用することで、消費者は断食中も含め、いつでもそのような製品を使用することができる。また、代替成分はオーラルケアアイテムの使用を増加させた。中東・アフリカ市場では、メスワックやセンソダインなどの歯磨き粉や多くの革新的な製品に対する消費者の嗜好の高まりが観察されている。オーラルケア製品の入手のしやすさ、競争力のある価格、利便性、健康意識が、オーラルケア製品の売上を牽引し続けている。

Bonafide Research社の調査レポート「中東・アフリカのオーラルケア市場展望、2028年」によると、同市場は2023年から2028年にかけて10億米ドルを追加すると予測されている。サウジアラビア、アラブ首長国連邦、南アフリカなどの国々では、自然由来の製品のプロモーションが増加し、オーラルケア製品を含むオーガニックパーソナルケア製品に関連する利点についての認識が高まっている。また、消費者は環境に優しく、自然でオーガニックな製品にシフトしており、これは消費者の購買行動を示している。メーカー各社は、竹製ブラシや菜食主義者向けの歯磨き粉など、顧客の視点を引きつける革新的な製品を打ち出しており、ブランド認知度や顧客ロイヤルティの向上、口腔疾患の予防、口腔衛生の促進に役立っている。

一方、オンライン・ショッピングの人気は、その利便性により近年高まっている。Eコマース・プラットフォームは、企業が顧客リーチを最大化するのに役立っている。これらのプラットフォームで提供される集客のためのヒントや戦略は、売上を押し上げるのに役立っている。さらに、コンピューターや携帯電話のアプリの利用が増加していることも、オンライン・ショッピングのトレンドを支えている。また、売り手にとっても費用対効果の高い選択肢であることが証明されている。さらに、オンラインで商品を検索すれば、消費者が最良の価格を見つけるために費やす費用と時間を節約できる。近年、中東・アフリカでは、オーラルケア製品の小売に著しい変化が起きている。消費者は、店舗やスーパーマーケットで購入するよりも、eコマース・プラットフォームで簡単かつ迅速に購入できるからだ。

一つのプラットフォームで複数のブランドを利用でき、送料無料などのオプションもオンラインショッピングの人気に貢献している。デジタル化の進展により、プロクター・アンド・ギャンブルは、Wechatのようなソーシャル・プラットフォームやTmallのようなEコマース・プラットフォームで自社製品のスポンサーとなっている。ハローは、Amazon.com Inc.、iHerb.com、Thrive Market、Grove Collectiveなどのeコマース加盟店や、小売販売とともに自社の消費者直販サイトHello-Products.comを通じて製品を販売している。このように、オンライン購入の人気の高まりは、中東・アフリカ地域のオーラルケア製品市場のプレーヤーに新たな機会を提供している。

また、技術の進歩や口腔ケア製品の新しい製造技術の開発が、市場の成長を後押ししている。南アフリカでは小児のう蝕問題が増加しており、口腔衛生が保護者の主な関心事の一つとなっている。南アフリカでは、6歳未満の子供の約82%が、食生活の乱れによる虫歯問題に直面している。厳しい規制が口腔衛生用品市場の成長を妨げている。例えば、規制遵守プロセスには、処方審査、表示審査、クレームの機能審査、通関の4つの主な段階がある。これらの段階では、製品発売の承認を得るまでに多くの時間がかかる。オーラルケア市場にとってのもう一つの大きな課題は、製品のリコールである。多くのオーラルケア製品は、何らかの成分の使用により有害な副作用が発見された場合、リコールされる。しかし、様々なメーカーが地域全体で革新的な製品の生産に力を入れている。

例えば、オーラルケアの革新で業界をリードするオーラルBは、この地域でiOTM歯ブラシを発売する予定であり、プロレベルの清潔さを毎日家庭で実現できるようにしている。同ブランドの電動歯ブラシシリーズに加わったこの新製品は、6年間にわたる集中的な製品研究開発と世界各国からの250件以上の特許取得を経て誕生した。iOは、その先進的な技術により、2020年のCESイノベーション・アワードの受賞製品に選ばれている。UAEは、革新的なオーラルB iO電動歯ブラシを発売する中東・アフリカ地域で最初の市場となる。P&Gが最先端技術を駆使してコネクテッドで革新的な製品を開発し、日常の消費者体験を変革することは、2020年ドバイ万博の「未来を創造する」アジェンダに沿ったものです。オーラルB iOTMは、過去最高の臨床性能と優れたユーザーエクスペリエンスを兼ね備えており、業界で最も先進的なブラッシング製品の1つとなっている。

最近の展開
- 2021年4月、コルゲートは南アフリカでリサイクル可能な歯磨き粉を発売した。番高密度ポリエチレン(HDPE)製の新しいチューブには、炭、麻の実オイル、アロエベラの3種類のコルゲートナチュラルズ歯磨き粉のいずれかが入っている。この新しいチューブは、2025年までにリサイクル可能で再利用可能なプラスチック製歯磨き粉パッケージに移行するというコルゲートの試みのひとつである。各社は環境持続可能性に向かって進んでいる。
- 2020年10月、R.O.C.S.オーラルケアブランドは、アラブ首長国連邦のBoots Pharmaciesとの新たな契約を発表した。同ブランドはUAE全土のブーツ店舗で、さまざまな年齢層向けの主要製品ラインを提供する。長持ちする歯と歯周衛生はR.O.C.S.製品のトレードマークである。これは市場における戦略的ポジショニングの一環である。

COVID-19の影響:
COVID-19パンデミックは、世界貿易の混乱により輸入が減少し、商品不足がさらに深刻化し、その結果価格が大幅に上昇するため、この地域における最も重大な課題となっている。しかし、急速な都市化によって購買力が向上し、サウジアラビア、アラブ首長国連邦、南アフリカなどの国々では、自然由来の製品のプロモーションが増加し、オーラルケア製品を含むオーガニック・パーソナルケア製品に関連する利点についての認識が高まっている。その結果、これらの国の消費者は、化学物質の含有量を変え、天然成分を添加した製品をますます好むようになり、オーガニック口腔ケア製品の消費増加につながった。さらに、アラブ首長国連邦では、規制の緩和により歯科治療が受けられるようになり、市場にプラスの影響を与えるだろう。新機能と新技術により、ベンダーは新たな顧客を獲得し、新興市場での足跡を拡大することができる。このような要因がオーラルケア市場を牽引すると思われる。中東・アフリカのオーラルケア市場は、予測期間中に良好なCAGRで成長すると予想される。

市場に参入している主要企業
ジョンソン・エンド・ジョンソン、プロクター・アンド・ギャンブル、ユニリーバ、グラクソ・スミスクライン、3M、ヘンケルAG & Co.KG、Koninklijke Philips N.V.、Colgate Palmolive Co.、花王株式会社、Patanjali Ayurved Ltd.、Dabur India Ltd.、The Himalaya Drug Company、Ultradent Products。

本レポートの対象
- 地理中東・アフリカ
- 歴史的な年2017
- 基準年2022
- 推定年2023
- 予測年2028

本レポートの対象分野
- 中東・アフリカのオーラルケア市場の金額とセグメント別予測
- 国別オーラルケア市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- アラブ首長国連邦
- サウジアラビア
- 南アフリカ

製品別
- 歯磨き粉
- 歯ブラシ&アクセサリー
- マウスウォッシュ/うがい薬
- デンタル製品&アクセサリー
- 歯科補綴物クリーニングソリューション
- その他

流通チャネル別
- スーパーマーケット&ハイパーマーケット
- コンビニエンスストア
- 薬局
- オンラインストア
- その他の流通チャネル

年齢層別
- 大人
- 子供
- 幼児

用途別
- ホーム
- 歯科

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。はじめに、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析などの第三者情報源からなる。二次情報源からデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーに電話インタビューを行い、市場のディーラーや流通業者と取引コールを行うことによって実施された。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、消費者への一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

想定読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、オーラルケア業界関連団体・組織、政府機関、その他のステークホルダーが市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。マーケティング&プレゼンテーションに加えて、業界に関する競合知識を高めることもできます。




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目次

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Oral Care Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5. Market Size and Forecast, By Age Group
7.6. Market Size and Forecast, By Application
8. Middle East & Africa Oral Care Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.5. Market Size and Forecast By Age Group
8.6. Market Size and Forecast By Application
8.7. UAE Oral Care Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.7.5. Market Size and Forecast By Application
8.8. Saudi Arabia Oral Care Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.8.5. Market Size and Forecast By Application
8.9. South Africa Oral Care Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.9.5. Market Size and Forecast By Application
9. Company Profile
9.1. Johnson & Johnson
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Procter & Gamble Co.
9.3. Unilever
9.4. GlaxoSmithKline Plc.
9.5. 3M Company
9.6. Henkel AG & Co. KG Aa
9.7. Koninklijke Philips N.V.
9.8. Colgate Palmolive Co.
9.9. Kao Corporation
9.10. Patanjali Ayurved Ltd.
9.11. Dabur India Ltd
9.12. The Himalaya Drug Company
9.13. Ultradent Products
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Oral Care Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028F
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028F
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028F
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Oral Care Market
Figure 7: Global Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 8: Global Oral Care Market Share By Region (2022)
Figure 9: Middle East & Africa Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 10: Middle East & Africa Oral Care Market Share By Country (2022)
Figure 11: UAE Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 12: Saudi Arabia Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 13: South Africa Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Oral Care Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028F) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Oral Care Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Geography 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 7: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Product 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 8: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 9: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Age Group 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 10: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Application 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 11: Middle East & Africa Oral Care Market Size and Forecast By Product 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 12: Middle East & Africa Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 13: Middle East & Africa Oral Care Market Size and Forecast By Age Group 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 14: Middle East & Africa Oral Care Market Size and Forecast By Application 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 15: UAE Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: UAE Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: UAE Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: UAE Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Saudi Arabia Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Saudi Arabia Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Saudi Arabia Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Saudi Arabia Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: South Africa Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: South Africa Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: South Africa Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: South Africa Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)

 

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Summary

Increased awareness of oral hygiene and the routine of brushing teeth twice is prevalent in the Middle East. As a result, the use of oral care products such as toothpaste, toothbrushes, and mouthwash is increasing. The purchasing power of the people in the Middle East is increasing. As a result, spending on oral care products is also increasing. In addition to that, the use of natural ingredients in the toothpaste complies with the religious beliefs of consumers in the Middle East. The use of natural ingredients allows consumers to use such products at any time, including during fasts. The alternative ingredients also increased the use of oral care items. Increased consumer preference for toothpaste, such as Meswak and Sensodyne, and many innovative products in the Middle East and Africa markets has been observed. The availability of oral care products, competitive prices, convenience, and health awareness are continuing to drive the sales of oral care products.

According to the report, "Middle East and Africa Oral Care Market Outlook, 2028," published by Bonafide Research, the market is anticipated to add USD 1 Billion from 2023 to 2028. Increased promotions of naturally sourced products have been boosting awareness about the benefits associated with organic personal care products, including oral care products, in countries such as Saudi Arabia, the United Arab Emirates, and South Africa. Also, consumers are shifting toward eco-friendly, natural, and organic products, which shows consumer buying behavior. The manufacturers are coming up with innovative products like bamboo brushes and vegan kinds of toothpaste that attract customers' perspectives, which help increase brand awareness and customer loyalty, prevent oral diseases, and promote oral hygiene.

On the other hand, the popularity of online shopping has grown in recent years owing to its convenience. E-commerce platforms help businesses maximize their customer reach. The tips and strategies provided on these platforms for attracting customers help boost sales. Moreover, the rise in the use of computer and cellphone apps supports the trend of online shopping. It also proves to be a cost-effective option for sellers. Further, online searching for products can save money and time spent by consumers on finding the best prices. There has been a remarkable shift in the retailing of oral care products in the Middle East and Africa in recent years, as consumers can make easy and quick purchases from e-commerce platforms, compared to those at shops or supermarkets.

The availability of multiple brands on a single platform and options such as free shipping also contribute to the popularity of online shopping. Growing digitalization has led Procter & Gamble to sponsor its products on social platforms, such as Wechat, and e-commerce platforms, such as Tmall. Hello sells its products via e-commerce merchants such as Amazon.com Inc., iHerb.com, Thrive Market, and Grove Collective, as well as via its own direct-to-consumer site, Hello-Products.com, along with retail sales. Thus, the increasing popularity of online purchasing is providing novel opportunities to the oral care products market players in the Middle East and Africa region.

In addition, technological advancements and the development of new manufacturing techniques for oral care products are driving the market's growth. The increase in caries problems in children in South Africa has made oral hygiene one of the main concerns of parents. In South Africa, around 82% of children under the age of six face dental decay problems due to poor eating habits. Strict regulations are hampering the growth of the oral hygiene products market. For example, there are four main stages in the regulatory compliance process: formula review, labeling review, functional review of claims, and customs clearance. These stages take a lot of time to get approval for product launches. Another major challenge for the oral care market is product recalls. Many oral care products are recalled if any harmful side effects are found due to the usage of any ingredients, and advances in R&D will lead to the closure of older products. However, various manufacturers are focusing on producing innovative products across the region.

For instance, Oral B, the industry leader in oral care innovation, is set to launch the iOTM toothbrush in the region, ensuring a professional-level clean is achievable at home every day. This latest addition to the brand’s line of electric toothbrushes comes after six years of intensive product research and development and over 250 patents from around the world. The iO boasts a coveted position as one of 2020’s CES Innovation Award honorees due to its advanced technology. The UAE will be the first market in the Middle East and Africa region to launch the innovative Oral-B iO electric toothbrush. P&G’s use of cutting-edge technologies to develop connected, innovative products that transform everyday consumer experiences aligns with the "Creating the Future" agenda of Expo 2020 Dubai. Oral-B iOTM combines the best-ever clinical performance with a superior user experience, making it one of the industry’s most advanced brushing products.

Recent Developments:
• In April 2021, Colgate launched recyclable toothpaste in South Africa. Made from number two high-density polyethylene (HDPE), the new tubes will contain one of three Colgate Naturals toothpaste, including its charcoal, hemp seed oil, and aloe vera variants of toothpaste. The new tube is one of Colgate’s endeavors to move to recyclable and reusable plastic toothpaste packaging by 2025. The companies are moving towards environmental sustainability.
• In October 2020, R.O.C.S. oral care brand announced a new recent deal with Boots Pharmacies in the UAE. The brand will be present in Boots stores across the UAE offering main product lines for different age groups. Long-lasting teeth and periodontal hygiene are a trademark of R.O.C.S. products. This is a part of strategic positioning in the market.

Covid-19 Impacts:
The COVID-19 pandemic has become the most significant challenge in the region as it will reduce imports due to disruptions in global trade, which further increases the shortages of goods, resulting in a considerable price increase. However, rapid urbanization has improved purchasing power, and increased promotions of naturally sourced products have been boosting awareness about the benefits associated with organic personal care products, including oral care products, in countries such as Saudi Arabia, the United Arab Emirates, and South Africa. As a result, consumers in these countries increasingly prefer products with altered chemical content and added natural ingredients, leading to a rise in the consumption of organic oral care products. Further, with the easing of restrictions, dental care is now available to patients in the UAE, which will positively impact the market. With the new features and technologies, vendors can attract new customers and expand their footprints in emerging markets. This factor is likely to drive the oral care market. The Middle East and Africa oral care market is expected to grow at a good CAGR during the forecast period.

Major Companies present in the market:
Johnson & Johnson, Procter & Gamble Co., Unilever, GlaxoSmithKline Plc., 3M Company, Henkel AG & Co. KG Aa, Koninklijke Philips N.V., Colgate Palmolive Co., kao Corporation, Patanjali Ayurved Ltd., Dabur India Ltd., The Himalaya Drug Company, Ultradent Products

Considered in this report
• Geography: Middle East & Africa
• Historic year: 2017
• Base year: 2022
• Estimated year: 2023
• Forecast year: 2028

Aspects covered in this report
• Middle East & Africa Oral Care market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise oral care market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report
• UAE
• Saudi Arabia
• South Africa

By Product
• Toothpaste
• Toothbrushes & Accessories
• Mouthwash/Rinses
• Dental Products & Accessories/Ancillaries
• Dental Prosthesis Cleaning Solutions
• Others

By Distribution Channel
• Supermarkets & Hypermarkets
• Convenience stores
• Pharmacies
• Online stores
• Other distribution channels

By Age Group
• Adults
• Kids
• Infants

By Application
• Home
• Dentistry

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and list out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third-party sources such as press releases, annual reports of companies, and analyzing government-generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducting trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers into regional aspects, tier aspects, age groups, and gender. Once we have primary data with us we started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience:
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to the Oral Care industry, government bodies, and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.




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Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2022
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Oral Care Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product
7.4. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
7.5. Market Size and Forecast, By Age Group
7.6. Market Size and Forecast, By Application
8. Middle East & Africa Oral Care Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product
8.4. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.5. Market Size and Forecast By Age Group
8.6. Market Size and Forecast By Application
8.7. UAE Oral Care Market Outlook
8.7.1. Market Size By Value
8.7.2. Market Size and Forecast By Product
8.7.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.7.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.7.5. Market Size and Forecast By Application
8.8. Saudi Arabia Oral Care Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product
8.8.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.8.5. Market Size and Forecast By Application
8.9. South Africa Oral Care Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product
8.9.3. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9.4. Market Size and Forecast By Age Group
8.9.5. Market Size and Forecast By Application
9. Company Profile
9.1. Johnson & Johnson
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Procter & Gamble Co.
9.3. Unilever
9.4. GlaxoSmithKline Plc.
9.5. 3M Company
9.6. Henkel AG & Co. KG Aa
9.7. Koninklijke Philips N.V.
9.8. Colgate Palmolive Co.
9.9. Kao Corporation
9.10. Patanjali Ayurved Ltd.
9.11. Dabur India Ltd
9.12. The Himalaya Drug Company
9.13. Ultradent Products
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Oral Care Market Size (USD Billion) By Region, 2022 & 2028F
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2028F
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2028F
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2022
Figure 5: Market Share insights of key players, 2022
Figure 6: Porter's Five Forces of Global Oral Care Market
Figure 7: Global Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 8: Global Oral Care Market Share By Region (2022)
Figure 9: Middle East & Africa Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 10: Middle East & Africa Oral Care Market Share By Country (2022)
Figure 11: UAE Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 12: Saudi Arabia Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)
Figure 13: South Africa Oral Care Market Size By Value 2017, 2022 & 2028F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Oral Care Market Snapshot, By Segmentation (2022 & 2028F) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Oral Care Market, 2022
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Geography 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 7: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Product 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 8: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 9: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Age Group 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 10: Global Oral Care Market Size and Forecast, By Application 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 11: Middle East & Africa Oral Care Market Size and Forecast By Product 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 12: Middle East & Africa Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 13: Middle East & Africa Oral Care Market Size and Forecast By Age Group 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 14: Middle East & Africa Oral Care Market Size and Forecast By Application 2017 to 2028F (In USD Billion)
Table 15: UAE Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 16: UAE Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 17: UAE Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 18: UAE Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 19: Saudi Arabia Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 20: Saudi Arabia Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 21: Saudi Arabia Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 22: Saudi Arabia Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)
Table 23: South Africa Oral Care Market Size and Forecast By Product (2017, 2022 & 2028F)
Table 24: South Africa Oral Care Market Size and Forecast By Distribution Channel (2017, 2022 & 2028F)
Table 25: South Africa Oral Care Market Size and Forecast By Age Group (2017, 2022 & 2028F)
Table 26: South Africa Oral Care Market Size and Forecast By Application (2017, 2022 & 2028F)

 

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