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中東・アフリカ香水市場の展望、2027年


Middle East & Africa Perfume Market Outlook, 2027

香りはアラブの男女の美容に欠かせない要素である。中東・アフリカでは、主要市場の景気減速の影響を受けているものの、香水は緩やかな成長を遂げている。しかし、同地域の香水需要は、ブランドの入手可能性と認... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bonafide Research & Marketing Pvt. Ltd.
ボナファイドリサーチ
2022年11月30日 US$2,750
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サマリー

香りはアラブの男女の美容に欠かせない要素である。中東・アフリカでは、主要市場の景気減速の影響を受けているものの、香水は緩やかな成長を遂げている。しかし、同地域の香水需要は、ブランドの入手可能性と認知度の上昇に支えられ、パーソナルグルーミングの全体的な好傾向に従って伸びている。香水は必需品ではないため、このような脅威は需要に直接的な影響を及ぼすと予想される。古代から中東諸国では香水やその他の化粧品が好まれてきた。例えば、サウジアラビアの香水市場は、高い普及率、認知度の向上、高い可処分所得によって牽引されている。アラブ首長国連邦(UAE)は、香水産業に携わる市場参加者にとって人気の高い国である。ドバイの香水市場を主に牽引しているのは、高い都市人口と観光業である。

Bonafide Research社の調査レポート「中東・アフリカ香水市場の展望、2027年」によると、同市場は2027年までに40億9000万米ドルの規模に達すると予測されている。消費だけでなく、この地域には香水生産の長い伝統もある。例えば、サウジアラビア西部の都市タイフは、タイフ・ローズ(ワード・タイフィ)として知られる絶妙なローズオイルで有名である。たった1液量オンス(28グラム)を蒸留するには、何万本もの花を手摘みする必要がある。当然のことながら、この貴重なアラビアン・フレグランスは、ジバンシィからジミー・チュウまで、多くの高級香水ブランドに使われている。タイフ・ローズの一番小さなボトル(12グラム)でも、数百ドルはする。フレグランスの未来がどうなるにせよ、UAEは重要な役割を果たす準備が整っている。香水とお香が大好きなこの地域は、デジタル嗅覚技術の新たな世界を探求するための理想的な土台を提供してくれる。

UAEとサウジアラビアでは、eコマース産業や美容室の数が増加しており、中東地域における香水製品の消費率を支えている。アラブ首長国連邦を拠点とする電子商取引技術プラットフォームのプロバイダーであるドバイ・コマース・シティは、近年サウジアラビアでの電子商取引の売上が大きく伸びていることを確認している。また、南アフリカ国民の衛生意識と身だしなみ意識の高まりが、アフリカの香水市場成長の背景にある。一方、オフラインの流通チャネルでは、百貨店だけでなく、専門店、ハイパーマーケット、スーパーマーケット、コンビニエンスストア、クラブハウスストアからも収益が上がっている。小売店は、顧客が商品を購入する前に試したり試したりできる便利な方法を提供する。これらの店舗の従業員は、顧客の嗜好に基づいた商品やオファーをアドバイスする。ベンダーは、専門店やその他の小売業態を通じて製品を販売し、市場での競争を激化させている。
例えば、アンファス(Anfas)、ウィディアン(Widian)、ザ・フレグランス・キッチン(The Fragrance Kitchen)は中東に多くの店舗を持っている。同様に、Kayali FragranceはSephoraの店舗を通じて製品を販売している。小売企業は、競争力を維持するために、幅広い品揃え、価格設定、小売戦略を提供している。例えば、2021年3月、Yes Mallはアブダビに100以上の小売店舗を新設する予定だ。このプロ ジェクトは2022年末までに完成する予定だ。また、売り手はオフラインの流通チャネルからの売上を増やすため、オンライン・ツー・オフライン(O2O)ビジネス戦略を採用している。この戦略は、オンラインで購入した商品を店頭で受け取ることができるなど、購入者にさまざまなメリットを提供する。こうした戦略を採用することで、売り手は市場シェアを拡大し、消費者基盤を拡大することができる。こうした要因により、予測期間中、中東ではオフライン・セグメントを通じた香水販売が促進されると予想される。

アラビア語の香水は一般的に、極めて独特な香りを特徴とすると想定されている。アラビアの香料メーカーは伝統的に、ブラックアイリス、タ イフローズ、乳香の木、カサブランカユリ、ペルシャサフランなど、(世界の他の地域にとっては)エキゾチックな植物 のオイルを使用してきたからである(Dehghan par.3)。この地域のニッチな高級香水販売に対する強い需要は、老舗や新しい地元の香水ブランドに、新しい興味深い香水のコンセプトを生み出すよう促している。サウジアラビア、オマーン、アラブ首長国連邦の香水市場はより伝統的であるのに対し、クウェート人はより実験的で、東洋と西洋の香りのコラボレーションを楽しんでいる。ダビはドバイの人気香水ブランドである。ピュアなオーガニック香水と豪華な装飾のボトルで構成されている。男性用、女性用ともにデザインされている。Dhabi の香水は、独特のスタイリッシュな裕福な表示したいアラブ人のための最大のオプションの 1 つです。

中東市場をターゲットに、海外で製造されているオリエンタルな作品を扱う香水メーカーは他にも数多くあり、例を挙げると、ハウス・オブ・ウード、アムールード、ゼルジョフ、ソスピロ、メモ、ネジマ、モンタール、フレデリック・マルなどがある。現在の消費率から、中東の香水市場は非常に魅力的な提案であり続けている。中東では、香水はイスラム教に不可欠な要素である。香水はコーランの中で何度も言及されている。ムハンマド曰く、"女、子供、香水師は私がこの世で最も好きなものである"。聖典は甘い香りの楽園、香りのよい植物でいっぱいの庭を思い起こさせる。"最も純粋な麝香 "でできた女性についての記述さえある。宗教では、他者を尊重することが最も重要である。この敬意は言葉や身振りで表現される。これらの要因によって、中東・アフリカ地域ではさまざまな香水の需要が高まると予想される。

COVID-19の影響:
COVID-19は、世界中の香水・フレグランス市場に悪影響を与えただけでなく、その影響により、多くの民間企業が市場の需要増に対応するために参入する機会を生み出した。パンデミックは中東とアフリカにも大きな影響を与えた。しかし、COVID-19は消費者の大きな転換をもたらし、発展途上国では顧客はもはやブランドへの忠誠心を失い、在庫の少ない環境で新しいブランドを試すようになっている。香水市場の成長は主に、予測不可能で継続的に変化するファッショントレンドの影響を受ける。そのため、主要な市場関係者は刺激的でユニークな新しい香りを開発し、地域全体のさまざまな消費者グループを魅了することに注力しており、これが香水の需要を押し上げると予想される。

本レポートに掲載されている主要企業
モエ・ヘネシー・ルイ・ヴィトン(LVMH)、ナチュラ・アンド・カンパニー、ロレアル、エスティローダー、シャネル、IFF、グッチ、エルメス・インターナショナル、資生堂Ltd.、Givaudan、Coty Inc.、Firmenich S.A.、Capri Holdings Ltd.、Symrise、PUIG、Revlon Inc.、L'Occitane International SA、Wipro Consumer Care & Lighting

本レポートの対象
- 地理中東&アフリカ
- 歴史的な年2016
- 基準年2021
- 推定年2022
- 予測年2027

本レポートでカバーされている側面
- 中東・アフリカの香水市場とその価値およびセグメント別予測
- 国別の香水市場分析
- 様々な促進要因と課題
- 進行中のトレンドと開発
- 注目企業
- 戦略的提言

レポート対象国
- アラブ首長国連邦
- 南アフリカ
- サウジアラビア

製品タイプ別
- オードパルファム
- オードトワレ
- オーデコロン
- オー・フレッシュ
- パルファム
- その他
エンドユーザー別
- 男性
- 女性
- その他

成分タイプ別
- 天然
- 合成

製品別
- プレミアム
- 質量

流通チャネル別
- オンライン
- オフライン

レポートのアプローチ
本レポートは、一次調査と二次調査を組み合わせたアプローチで構成されている。まず、市場を理解し、市場に存在する企業をリストアップするために、二次調査を行った。二次調査は、プレスリリース、企業の年次報告書、政府が作成した報告書やデータベースの分析など、第三者による情報源で構成されている。二次ソースからデータを収集した後、一次調査は、市場がどのように機能しているかについて主要プレーヤーと電話インタビューを行い、市場のディーラーやディストリビューターと取引を行いました。その後、消費者を地域別、階層別、年齢層別、性別に均等にセグメンテーションし、一次調査を開始した。一次データを入手した後は、二次ソースから入手した詳細の検証を開始した。

対象読者
本レポートは、業界コンサルタント、メーカー、サプライヤー、香水産業関連団体・組織、政府機関、その他ステークホルダーが市場中心の戦略を調整するのに役立ちます。また、マーケティングやプレゼンテーションだけでなく、業界に関する競合知識を高めることもできます。





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目次

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Perfume Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By End User
7.5. Market Size and Forecast, By Product
7.6. Market Size and Forecast, By Ingredient Type
7.7. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. Middle East & Africa Perfume Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By End User
8.5. Market Size and Forecast By Product
8.6. Market Size and Forecast By Ingredient Type
8.7. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. UAE Perfume Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast By End User
8.8.4. Market Size and Forecast By Product
8.8.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type
8.8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. Saudi Arabia Perfume Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.9.3. Market Size and Forecast By End User
8.9.4. Market Size and Forecast By Product
8.9.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type
8.9.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.10. South Africa Perfume Market Outlook
8.10.1. Market Size By Value
8.10.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.10.3. Market Size and Forecast By End User
8.10.4. Market Size and Forecast By Product
8.10.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type
8.10.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. LVMH
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Natura & Co.
9.3. L’Oreal
9.4. Estee Lauder
9.5. CHANEL (Chanel Limited)
9.6. IFF
9.7. Gucci (Kering)
9.8. Hermes International (H51 SAS)
9.9. Shiseido Co. Ltd.
9.10. Givaudan
9.11. Coty (Cottage Holdco B.V.) (JAB Cosmetics B.V. is the parent of Cottage Holdco B.V.)
9.12. Firmenich S.A.
9.13. Capri Holdings Ltd.
9.14. Symrise
9.15. PUIG
9.16. Revlon Inc. (Elizabeth Arden is a subsidiary)
9.17. L'Occitane International SA
9.18. Wipro Consumer Care & Lighting
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Perfume Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Middle East & Africa Perfume Market
Figure 7: Global Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Perfume Market Share By Region (2021)
Figure 9: Middle East & Africa Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: Middle East & Africa Perfume Market Share By Country (2021)
Figure 11: UAE Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Saudi Arabia Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: South Africa Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Perfume Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Perfume Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Perfume Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Perfume Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Global Perfume Market Size and Forecast, By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: Global Perfume Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: Middle East & Africa Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: Middle East & Africa Perfume Market Size and Forecast By End User 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 14: Middle East & Africa Perfume Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 15: Middle East & Africa Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 16: Middle East & Africa Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 17: UAE Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F
Table 18: UAE Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F
Table 19: UAE Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F
Table 20: UAE Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F
Table 21: UAE Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F
Table 22: Saudi Arabia Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F
Table 23: Saudi Arabia Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F
Table 24: Saudi Arabia Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F
Table 25: Saudi Arabia Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F
Table 26: Saudi Arabia Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F
Table 27: South Africa Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F
Table 28: South Africa Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F
Table 29: South Africa Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F
Table 30: South Africa Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F
Table 31: South Africa Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F

 

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Summary

Scent is an essential part of the beauty regimes of Arab men and women. Fragrances are seeing modest growth in the Middle East and Africa, albeit undermined by the economic slowdown in core markets. However, demand for perfumes in the region has grown, in accordance with an overall positive trend in personal grooming, supported by rising brand availability and awareness. Gains are dependent on economic prosperity and rising levels of discretionary income; threats to this can be expected to have a direct impact on demand, given that perfumes are non-essential. Since ancient times, the Middle Eastern countries have had a preference for perfumes and other cosmetic products. For instance, the Saudi Arabian perfume market is driven by high adoption, increased awareness, and high disposable income. The UAE is a popular destination for market participants involved in the perfume industry. High urban populations and tourism are what primarily drive the Dubai perfume market.

According to the report, "Middle East & Africa Perfume Market Outlook, 2027," published by Bonafide Research, the market is anticipated to reach USD 4.09 Billion in size by 2027. Beyond consumption, the region also has a long tradition of perfume production. For example, Taif, a city in western Saudi Arabia, is famous for the exquisite rose oil known as Taif rose (ward Taifi). To distil just one fluid ounce (28 grams) requires tens of thousands of hand-picked flowers. Unsurprisingly, this prized Arabian fragrance finds its way into many luxury perfume brands, from Givenchy to Jimmy Choo. Even the smallest bottle (12 grams) of Taif rose can cost hundreds of dollars. Whatever the future of fragrance, the UAE is well poised to play a crucial role. The regional love of perfume and incense provides an ideal grounding for exploring the emerging world of digital olfaction technology.

In the UAE and Saudi Arabia, the rising number of thriving e-commerce industries and beauty shops supports the consumption rate of perfume products in the Middle East region. Dubai Commerce City, a UAE-based e-commerce technology platform provider, has seen significant growth in e-commerce sales in Saudi Arabia in recent years. Also, increasing hygiene and grooming awareness among South African citizens are the reasons behind the growth of the African perfume market. On the other hand, the offline distribution channel generates revenue from specialty stores, hypermarkets, supermarkets, convenience stores, and clubhouse stores as well as department stores. Retail stores provide a convenient way for customers to try and test products before purchasing them. These stores' employees advise customers on products and offers based on their preferences. Vendors are selling their products through specialty stores and other retail formats, intensifying competition in the market.
For example, Anfas, Widian, and The Fragrance Kitchen have many stores in the Middle East. Similarly, Kayali Fragrance sells its products through Sephora stores. Retailers are offering a wide range of assortment, pricing, and retail strategies to stay competitive. For example, in March 2021, Yes Mall plans to build more than 100 new retail stores in Abu Dhabi. The project is expected to be completed by the end of 2022. Sellers are also adopting an online-to-offline (O2O) business strategy to increase sales from offline distribution channels. This strategy offers various benefits to buyers, such as in-store pickup of goods purchased online. Adopting these strategies will help sellers increase their market share and expand their consumer base. Such factors are expected to drive perfume sales through the offline segment in the Middle East during the forecast period.

Arabic perfumes are commonly assumed to feature some extremely unique scents. This assumption is thoroughly valid, as the Arabian fragrance-makers have traditionally been using the oils of such exotic (as to the rest of the world) plants as black iris, Ta’if roses, frankincense trees, Casablanca lilies, and Persian saffron (Dehghan par. 3). The strong demand for niche luxury perfumery sales in this region has encouraged long-established and new local perfumery brands to create new interesting perfume concepts. Saudi, Omani, and UAE perfume markets are more traditional, whereas Kuwaitis are more experimental and enjoy East meets West fragrance collaborations. Dhabi is a popular Dubai perfume brand. It is composed of pure organic perfume notes and luxuriously decorated bottles. It's designed for both males and females. Dhabi perfume is one of the greatest options for Arabs who want to appear distinctive, stylish, and wealthy.

There are many more perfume houses targeting the Middle East market with oriental creations that are manufactured abroad, such as the House of Oud, Amouroud, Xerjoff, Sospiro, Memo, Nejma, Montale, and Frederick Malle, to mention but a few. Due to current consumption rates, the Middle Eastern perfume market continues to be a highly attractive proposition. In the Middle East, perfume is an integral part of the Muslim religion. It is mentioned many times in the Koran. Muhammad says, "Women, children, and perfumers are what I like most in the world." The sacred texts evoke a paradise of sweet scents, a garden full of fragrant plants. There are even writings about women made of the "purest musk." In religion, the importance of respect for others is paramount. This respect is expressed in words and gestures. These factors are expected to drive up demand for various perfumes in the Middle East and Africa region.

Covid-19 Impacts:
COVID-19 has not just negatively impacted the fragrances and perfumes market across the world, but its impact has resulted in a generation of opportunities for many private players to emerge in the markets to cater to the inflated demand. The pandemic also had a significant impact on the Middle East and Africa. However, COVID-19 has led to a major consumer shift, as customers are no longer brand loyal in developing countries and are trying new brands in the low-stock environment. The growth of the perfume market is primarily influenced by unpredictable and continuously changing fashion trends. Thus, key market players are focusing on developing exciting, unique, and new fragrances to attract different consumer groups across the region, which is anticipated to boost the demand for perfume.

Major Companies present in the report
Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH), Natura & Co., L’Oreal, Estee Lauder, CHANEL, IFF, Gucci, Hermes International, Shiseido Co. Ltd., Givaudan, Coty Inc, Firmenich S.A., Capri Holdings Ltd., Symrise, PUIG, Revlon Inc., L'Occitane International SA, Wipro Consumer Care & Lighting

Considered in this report
• Geography: Middle East & Africa
• Historic year: 2016
• Base year: 2021
• Estimated year: 2022
• Forecast year: 2027

Aspects covered in this report
• Middle East & Africa Perfume market with its value and forecast along with its segments
• Country-wise perfume market analysis
• Various drivers and challenges
• On-going trends and developments
• Top profiled companies
• Strategic recommendation

Countries covered in the report
• UAE
• South Africa
• Saudi Arabia

By Product Type
• Eau De Parfum
• Eau De Toilette
• Eau De Cologne
• Eau Fraiche
• Parfum
• Others
By End User
• Men
• Women
• Others

By Ingredient Type
• Natural
• Synthetic

By Product
• Premium
• Mass

By Distribution Channel
• Online
• Offline

The approach of the report:
This report consists of a combined approach of primary as well as secondary research. Initially, secondary research was used to get an understanding of the market and listing out the companies that are present in the market. The secondary research consists of third party sources such as press releases, annual report of companies, analyzing the government generated reports and databases. After gathering the data from secondary sources primary research was conducted by making telephonic interviews with the leading players about how the market is functioning and then conducted trade calls with dealers and distributors of the market. Post this we have started doing primary calls to consumers by equally segmenting consumers in regional aspects, tier aspects, age group, and gender. Once we have primary data with us we have started verifying the details obtained from secondary sources.

Intended audience
This report can be useful to industry consultants, manufacturers, suppliers, associations & organizations related to Perfume industry, government bodies and other stakeholders to align their market-centric strategies. In addition to marketing & presentations, it will also increase competitive knowledge about the industry.





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Table of Contents

Table of Content

1. Executive Summary
2. Market Dynamics
2.1. Market Drivers
2.2. Challenges
2.3. Opportunity
2.4. Restraints
2.5. Market Trends
2.6. Covid-19 Effect
2.7. Supply chain Analysis
2.8. Policy & Regulatory Framework
2.9. Industry Experts Views
3. Research Methodology
3.1. Secondary Research
3.2. Primary Data Collection
3.3. Market Formation & Validation
3.4. Report Writing, Quality Check & Delivery
4. Market Structure
4.1. Market Considerate
4.2. Assumptions
4.3. Limitations
4.4. Abbreviations
4.5. Sources
4.6. Definitions
5. Economic /Demographic Snapshot
6. Competitive Landscape
6.1. Competitive Dashboard
6.2. Business Strategies Adopted by Key Players
6.3. Key Players Market Share Insights and Analysis, 2021
6.4. Key Players Market Positioning Matrix
6.5. Consolidated SWOT Analysis of Key Players
6.6. Porter's Five Forces
7. Global Perfume Market Outlook
7.1. Market Size By Value
7.2. Market Size and Forecast, By Geography
7.3. Market Size and Forecast, By Product Type
7.4. Market Size and Forecast, By End User
7.5. Market Size and Forecast, By Product
7.6. Market Size and Forecast, By Ingredient Type
7.7. Market Size and Forecast, By Distribution Channel
8. Middle East & Africa Perfume Market Outlook
8.1. Market Size By Value
8.2. Market Share By Country
8.3. Market Size and Forecast By Product Type
8.4. Market Size and Forecast By End User
8.5. Market Size and Forecast By Product
8.6. Market Size and Forecast By Ingredient Type
8.7. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.8. UAE Perfume Market Outlook
8.8.1. Market Size By Value
8.8.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.8.3. Market Size and Forecast By End User
8.8.4. Market Size and Forecast By Product
8.8.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type
8.8.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.9. Saudi Arabia Perfume Market Outlook
8.9.1. Market Size By Value
8.9.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.9.3. Market Size and Forecast By End User
8.9.4. Market Size and Forecast By Product
8.9.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type
8.9.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
8.10. South Africa Perfume Market Outlook
8.10.1. Market Size By Value
8.10.2. Market Size and Forecast By Product Type
8.10.3. Market Size and Forecast By End User
8.10.4. Market Size and Forecast By Product
8.10.5. Market Size and Forecast By Ingredient Type
8.10.6. Market Size and Forecast By Distribution Channel
9. Company Profile
9.1. LVMH
9.1.1. Company Snapshot
9.1.2. Company Overview
9.1.3. Financial Highlights
9.1.4. Geographic Insights
9.1.5. Business Segment & Performance
9.1.6. Product Portfolio
9.1.7. Key Executives
9.1.8. Strategic Moves & Developments
9.2. Natura & Co.
9.3. L’Oreal
9.4. Estee Lauder
9.5. CHANEL (Chanel Limited)
9.6. IFF
9.7. Gucci (Kering)
9.8. Hermes International (H51 SAS)
9.9. Shiseido Co. Ltd.
9.10. Givaudan
9.11. Coty (Cottage Holdco B.V.) (JAB Cosmetics B.V. is the parent of Cottage Holdco B.V.)
9.12. Firmenich S.A.
9.13. Capri Holdings Ltd.
9.14. Symrise
9.15. PUIG
9.16. Revlon Inc. (Elizabeth Arden is a subsidiary)
9.17. L'Occitane International SA
9.18. Wipro Consumer Care & Lighting
10. Strategic Recommendations
11. Annexure
11.1. FAQ`s
11.2. Notes
11.3. Related Reports
12. Disclaimer

List of Figures

Figure 1: Global Perfume Market Size (USD Billion) By Region, 2021 & 2027
Figure 2: Market attractiveness Index, By Region 2027
Figure 3: Market attractiveness Index, By Segment 2027
Figure 4: Competitive Dashboard of top 5 players, 2021
Figure 5: Market Share insights of key players, 2021
Figure 6: Porter's Five Forces of Middle East & Africa Perfume Market
Figure 7: Global Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 8: Global Perfume Market Share By Region (2021)
Figure 9: Middle East & Africa Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 10: Middle East & Africa Perfume Market Share By Country (2021)
Figure 11: UAE Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 12: Saudi Arabia Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)
Figure 13: South Africa Perfume Market Size By Value 2016, 2021 & 2027F (in USD Billion)

List of Table

Table 1: Global Perfume Market Snapshot, By Segmentation (2021 & 2027) (in USD Billion)
Table 2: Influencing Factors for Global Perfume Market, 2021
Table 3: Top 10 Counties Economic Snapshot 2020
Table 4: Economic Snapshot of Other Prominent Countries 2020
Table 5: Average Exchange Rates for Converting Foreign Currencies into U.S. Dollars
Table 6: Global Perfume Market Size and Forecast, By Geography 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 7: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 8: Global Perfume Market Size and Forecast, By End User 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 9: Global Perfume Market Size and Forecast, By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 10: Global Perfume Market Size and Forecast, By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 11: Global Perfume Market Size and Forecast, By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 12: Middle East & Africa Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 13: Middle East & Africa Perfume Market Size and Forecast By End User 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 14: Middle East & Africa Perfume Market Size and Forecast By Product 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 15: Middle East & Africa Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 16: Middle East & Africa Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016 to 2027F (In USD Billion)
Table 17: UAE Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F
Table 18: UAE Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F
Table 19: UAE Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F
Table 20: UAE Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F
Table 21: UAE Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F
Table 22: Saudi Arabia Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F
Table 23: Saudi Arabia Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F
Table 24: Saudi Arabia Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F
Table 25: Saudi Arabia Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F
Table 26: Saudi Arabia Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F
Table 27: South Africa Perfume Market Size and Forecast By Product Type 2016, 2021 & 2027F
Table 28: South Africa Perfume Market Size and Forecast By End User 2016, 2021 & 2027F
Table 29: South Africa Perfume Market Size and Forecast By Product 2016, 2021 & 2027F
Table 30: South Africa Perfume Market Size and Forecast By Ingredient Type 2016, 2021 & 2027F
Table 31: South Africa Perfume Market Size and Forecast By Distribution Channel 2016, 2021 & 2027F

 

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