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包装資材の世界市場規模調査:素材別(紙・板紙、硬質プラスチック、金属、軟質プラスチック、ガラス、木材、その他)、製品別(容器・ジャー、袋・サック、パウチ、クロージャー・蓋、フィルム・ラップ、ドラム缶・IBC、箱・カートン、木枠・パレット、その他)、包装レベル別(一次包装、二次包装、三次包装)、最終使用産業別(食品・飲料、医薬品・ヘルスケア、パーソナルケア、化粧品、自動車、電気・電子、その他その他)、包装レベル別(一次包装、二次包装、三次包装)、最終用途産業別(食品・飲料、医薬品・ヘルスケア、パーソナルケア・化粧品、自動車、電気・電子)、地域別予測 2022-2032

包装資材の世界市場規模調査:素材別(紙・板紙、硬質プラスチック、金属、軟質プラスチック、ガラス、木材、その他)、製品別(容器・ジャー、袋・サック、パウチ、クロージャー・蓋、フィルム・ラップ、ドラム缶・IBC、箱・カートン、木枠・パレット、その他)、包装レベル別(一次包装、二次包装、三次包装)、最終使用産業別(食品・飲料、医薬品・ヘルスケア、パーソナルケア、化粧品、自動車、電気・電子、その他その他)、包装レベル別(一次包装、二次包装、三次包装)、最終用途産業別(食品・飲料、医薬品・ヘルスケア、パーソナルケア・化粧品、自動車、電気・電子)、地域別予測 2022-2032


Global Packaging Materials Market Size Study, by Material (Paper and Paperboard, Rigid Plastics, Metal, Flexible Plastics, Glass, Wood, and Others), by Product (Containers and Jars, Bags and Sacks, Pouches, Closures and Lids, Films and Wraps, Drums & IBCs, Boxes & Cartons, Crates and Pallets, and Others), by Level of Packaging (Primary Packaging, Secondary Packaging, and Tertiary Packaging), by End Use Industry (Food & Beverages, Pharmaceuticals and Healthcare, Personal Care and Cosmetics, Automotive, Electrical and Electronics), and Regional Forecasts 2022-2032

2023年に6,000億米ドルと評価された世界の包装材料市場は、2024〜2032年の予測期間中にCAGR 4.00%で拡大し、2032年には推定8,539億9,000万米ドルに達すると予測されている。製品の保護と寿命延長の要である包装材... もっと見る

 

 

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Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2025年1月15日 US$4,950
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サマリー

2023年に6,000億米ドルと評価された世界の包装材料市場は、2024〜2032年の予測期間中にCAGR 4.00%で拡大し、2032年には推定8,539億9,000万米ドルに達すると予測されている。製品の保護と寿命延長の要である包装材料は、利便性、持続可能性、耐久性に対する消費者の需要に対応し、業界全体で極めて重要な役割を果たしている。電子商取引の台頭、厳しい食品安全規制、持続可能な包装への注目の高まりにより、包装材料市場は大幅な成長を遂げている。
紙と板紙は、環境に優しい代替品に対する消費者の意識の高まりと、使い捨てプラスチックの削減を求める規制圧力に後押しされ、引き続き素材分野をリードしている。同時に、硬質プラスチックと軟質プラスチックは、その多用途性、軽量特性、費用対効果の高さから優位性を保っている。バイオベースやリサイクル可能なプラスチックフィルムの技術革新は、特に食品・飲料やパーソナルケア分野での地位をさらに強固なものにしている。ガラスや金属製のパッケージは伝統的なものではあるが、衛生、保存性、美観が重要な要素である医薬品や高級食品用途では依然として重要である。
電子商取引の普及と強固なサプライチェーン・ロジスティクスの必要性が、パウチ、箱、カートンの需要を促進している。これらは、製品保護を強化し、スペース利用を最適化する能力で広く好まれている。さらに、一次包装は、活況を呈する食品・飲料産業と医薬品に牽引されて最大のシェアを占めているが、二次・三次包装は、物流・保管ニーズの高まりとともに勢いを増している。フィルムとラップ、特に多層でリサイクル可能なものは、製品の品質と保存期間を保持する能力から採用が急増している。
地域別では、急速な工業化、都市化、便利で持続可能な包装ソリューションを求める中間層の急増により、アジア太平洋地域が包装材料市場を支配している。中国、インド、東南アジア諸国は、革新的なパッケージングに対する需要の高まりに対応するため、技術の進歩やインフラ整備に多額の投資を行っている。欧州は、プラスチックの削減とリサイクルを推進するEUのグリーンディールなどの厳しい環境政策に後押しされ、持続可能なパッケージング・トレンドの最前線にいる。北米は、堅調な食品・飲料業界と製薬業界に支えられ、着実な成長を続けている。一方、ラテンアメリカと中東・アフリカの新興国は、都市化が加速し、産業が近代化された包装ソリューションを採用するにつれて牽引力を増している。
世界の包装材料市場の主要企業は、市場での地位を強化するため、技術革新、戦略的合併、持続可能性への取り組みを重視している。企業は環境問題に対処し、持続可能な製品に対する消費者の期待に応えるため、バイオベース、リサイクル可能、スマートな包装技術に多額の投資を行っている。規制への対応、技術の進歩、消費者の嗜好の変化が融合し、市場は今後10年間で大きく成長する見通しである。
本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
- アムコール・ピーエルシー
- インターナショナル・ペーパー・カンパニー
- ベリー・グローバル・グループ
- モンディ・グループ
- スマーフィット・カッパ・グループ
- DSスミス
- シールドエアー・コーポレーション
- ウェストロック・カンパニー
- Stora Enso Oyj
- ボール・コーポレーション
- クラウンホールディングス
- テトララバルインターナショナルS.A.
- ハタマキ
- オーエンス・イリノイ
- Uflex Ltd.
市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
素材別
- 紙と板紙
- 硬質プラスチック
- 金属
- 軟質プラスチック
- ガラス
- 木材
- その他
製品別
- 容器・ジャー
- 袋物
- パウチ
- クロージャーと蓋
- フィルム・ラップ
- ドラムとIBC
- 箱・カートン
- クレート・パレット
- その他
包装レベル別
- 一次梱包
- 二次梱包
- 三次包装
最終用途産業別
- 食品・飲料
- 医薬品・ヘルスケア
- パーソナルケアと化粧品
- 自動車
- 電気・電子
地域別
北米
- 米国
- カナダ
ヨーロッパ
- 英国
- ドイツ
- フランス
- スペイン
- イタリア
- その他のヨーロッパ
アジア太平洋地域
- 中国
- インド
- 日本
- オーストラリア
- 韓国
- その他のアジア太平洋地域
ラテンアメリカ
- ブラジル
- メキシコ
中東・アフリカ
- サウジアラビア
- 南アフリカ
- その他の中東・アフリカ
調査対象年は以下の通りである:
- 過去年 - 2022年
- 基準年 - 2023年
- 予測期間 - 2024年から2032年
主な内容
- 2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
- 各市場セグメントの年換算収益と地域レベル分析。
- 主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
- 市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競合情勢。
- 主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
- 市場の競争構造の分析
- 市場の需要サイドと供給サイドの分析


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目次

目次
第1章.世界の包装材料市場 エグゼクティブサマリー
1.1.包装資材の世界市場規模・予測(2022-2032年)
1.2.地域別概要
1.3.セグメント別概要
1.3.1.素材別
1.3.2.製品別
1.3.3.包装レベル別
1.3.4.最終使用産業別
1.4.主要動向
1.5.不況の影響
1.6.アナリストの推奨と結論
第2章.世界の包装資材市場の定義と調査前提
2.1.調査目的
2.2.市場の定義
2.3.調査の前提
2.3.1.包含と除外
2.3.2.限界
2.3.3.供給サイドの分析
2.3.3.1.入手可能性
2.3.3.2.インフラ
2.3.3.3.規制環境
2.3.3.4.市場競争
2.3.3.5.経済性(消費者の視点)
2.3.4.需要サイド分析
2.3.4.1.規制の枠組み
2.3.4.2.技術の進歩
2.3.4.3.環境への配慮
2.3.4.4.消費者の意識と受容
2.4.推定方法
2.5.調査対象年
2.6.通貨換算レート
第3章.包装資材の世界市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.1.1.持続可能な包装ソリューションに対する需要の高まり
3.1.2.電子商取引の成長と包装への影響
3.1.3.包装材料の技術的進歩
3.2.市場の課題
3.2.1.原材料コストの上昇
3.2.2.規制遵守と環境問題
3.3.市場機会
3.3.1.バイオベースとリサイクル可能な包装の革新
3.3.2.戦略的パートナーシップとコラボレーション
3.3.3.産業部門が成長する新興市場での拡大
第4章.世界の包装材料市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.主な投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 世界の包装材料市場包装資材の世界市場規模・素材別予測 2022-2032
5.1.セグメントダッシュボード
5.2.包装資材の世界市場素材別売上動向分析、2022年および2032年 (百万米ドル/億ドル)
5.2.1.紙と板紙
5.2.2.硬質プラスチック
5.2.3.金属
5.2.4.軟質プラスチック
5.2.5.ガラス
5.2.6.木材
5.2.7.その他
第6章.包装資材の世界市場規模・製品別予測 2022-2032
6.1.セグメントダッシュボード
6.2.包装資材の世界市場製品別売上動向分析、2022年および2032年 (百万米ドル/億ドル)
6.2.1.容器と瓶
6.2.2.袋・サック
6.2.3.パウチ
6.2.4.クロージャーと蓋
6.2.5.フィルムとラップ
6.2.6.ドラムとIBC
6.2.7.箱・カートン
6.2.8.木枠とパレット
6.2.9.その他
第7章.包装資材の世界市場規模・包装レベル別予測 2022-2032
7.1.セグメントダッシュボード
7.2.包装資材の世界市場包装レベル別売上動向分析、2022年および2032年 (百万米ドル/億ドル)
7.2.1.一次包装
7.2.2.二次包装
7.2.3.三次包装
第8章.包装資材の世界市場規模・予測:最終用途産業別 2022-2032
8.1.セグメントダッシュボード
8.2.包装資材の世界市場最終使用産業別売上動向分析、2022年および2032年 (百万米ドル/億ドル)
8.2.1.食品・飲料
8.2.2.医薬品・ヘルスケア
8.2.3.パーソナルケアと化粧品
8.2.4.自動車
8.2.5.電気・電子
第9章.包装材料の世界市場規模・地域別予測 2022-2032
9.1.北米包装材料市場
9.1.1.米国の包装材料市場
9.1.1.1.材料の内訳サイズと予測、2022-2032年
9.1.1.2.製品の内訳サイズと予測、2022-2032年
9.1.1.3.包装レベルの内訳:規模および予測、2022-2032年
9.1.1.4.最終用途産業の内訳、規模および予測、2022-2032年
9.1.2.カナダの包装材料市場
9.1.2.1.材料の内訳サイズと予測、2022-2032年
9.1.2.2.製品の内訳サイズと予測、2022-2032年
9.1.2.3.包装レベルの内訳:規模と予測、2022-2032年
9.1.2.4.最終用途産業の内訳、規模および予測、2022-2032年
9.2.欧州包装材料市場
9.2.1.イギリスの包装材料市場
9.2.2.ドイツ包装材料市場
9.2.3.フランス包装材料市場
9.2.4.スペイン包装材料市場
9.2.5.イタリア包装材料市場
9.2.6.その他のヨーロッパ包装材料市場
9.3.アジア太平洋包装材料市場
9.3.1.中国包装材料市場
9.3.2.インド包装材料市場
9.3.3.日本包装材料市場
9.3.4.オーストラリア包装材料市場
9.3.5.韓国包装材料市場
9.3.6.その他のアジア太平洋地域包装材料市場
9.4.ラテンアメリカ包装材料市場
9.4.1.ブラジル包装材料市場
9.4.2.メキシコ包装材料市場
9.4.3.その他のラテンアメリカ包装材料市場
9.5.中東・アフリカ包装材料市場
9.5.1.サウジアラビアの包装材料市場
9.5.2.南アフリカの包装材料市場
9.5.3.その他の中東・アフリカ包装材料市場
第10章.コンペティティブインテリジェンス
10.1.主要企業のSWOT分析
10.1.1.アムコール・ピーエルシー
10.1.2.インターナショナル・ペーパー・カンパニー
10.1.3.ベリーグローバルグループ
10.2.トップ市場戦略
10.3.企業プロフィール
10.3.1.アムコール・ピーエルシー
10.3.1.1.主要情報
10.3.1.2.概要
10.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
10.3.1.4.製品概要
10.3.1.5.市場戦略
10.3.2.インターナショナル・ペーパー・カンパニー
10.3.3.ベリーグローバルグループ
10.3.4.モンディグループ
10.3.5.スマーフィット・カッパ・グループ
10.3.6.DSスミス
10.3.7.シールドエアー・コーポレーション
10.3.8.ウェストロック社
10.3.9.ストラ・エンソ社
10.3.10.ボール・コーポレーション
第11章.研究プロセス
11.1.研究プロセス
11.1.1.データマイニング
11.1.2.分析
11.1.3.市場推定
11.1.4.バリデーション
11.1.5.出版
11.2.研究属性

 

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Summary

The Global Packaging Materials Market, valued at USD 600 billion in 2023, is projected to expand at a CAGR of 4.00% during the forecast period 2024-2032, reaching an estimated USD 853.99 billion by 2032. Packaging materials, a cornerstone in safeguarding and extending the life of products, play a pivotal role across industries, addressing consumer demands for convenience, sustainability, and durability. With the rise of e-commerce, stringent food safety regulations, and increasing focus on sustainable packaging, the market for packaging materials is witnessing substantial growth.
Paper and paperboard continue to lead the material segment, driven by growing consumer awareness about eco-friendly alternatives and regulatory pressure to reduce single-use plastics. Simultaneously, rigid plastics and flexible plastics retain their dominance due to their versatility, lightweight properties, and cost-effectiveness. Innovations in bio-based and recyclable plastic films have further strengthened their position, particularly in the food & beverage and personal care sectors. Glass and metal packaging, while traditional, remain relevant in pharmaceuticals and premium food applications, where hygiene, preservation, and aesthetic appeal are crucial factors.
The proliferation of e-commerce and the need for robust supply chain logistics have fueled demand for pouches, boxes, and cartons, which are widely preferred for their ability to enhance product protection and optimize space utilization. Additionally, primary packaging holds the largest share, driven by the booming food & beverage industry and pharmaceuticals, while secondary and tertiary packaging is gaining momentum with rising logistics and storage needs. Films and wraps, especially multi-layered and recyclable variants, have witnessed surging adoption for their ability to preserve product quality and shelf life.
Regionally, Asia Pacific dominates the packaging materials market due to rapid industrialization, urbanization, and a burgeoning middle class demanding convenience-based and sustainable packaging solutions. China, India, and Southeast Asian nations are investing heavily in technological advancements and infrastructure to meet the escalating demand for innovative packaging. Europe is at the forefront of sustainable packaging trends, driven by stringent environmental policies such as the EU’s Green Deal, promoting plastic reduction and recycling. North America, supported by its robust food & beverage and pharmaceutical industries, continues to witness steady growth. Meanwhile, emerging economies in Latin America and the Middle East & Africa are gaining traction as urbanization accelerates and industries adopt modernized packaging solutions.
Key players in the global packaging materials market are emphasizing innovation, strategic mergers, and sustainability initiatives to strengthen their market position. Companies are investing heavily in bio-based, recyclable, and smart packaging technologies to address environmental concerns and align with consumer expectations for sustainable products. With the convergence of regulatory compliance, technological advancements, and shifting consumer preferences, the market is poised for substantial growth over the next decade.
Major market players included in this report are:
• Amcor plc
• International Paper Company
• Berry Global Group, Inc.
• Mondi Group
• Smurfit Kappa Group
• DS Smith Plc
• Sealed Air Corporation
• WestRock Company
• Stora Enso Oyj
• Ball Corporation
• Crown Holdings, Inc.
• Tetra Laval International S.A.
• Huhtamaki Oyj
• Owens-Illinois, Inc.
• Uflex Ltd.
The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Material:
• Paper and Paperboard
• Rigid Plastics
• Metal
• Flexible Plastics
• Glass
• Wood
• Others
By Product:
• Containers and Jars
• Bags and Sacks
• Pouches
• Closures and Lids
• Films and Wraps
• Drums & IBCs
• Boxes & Cartons
• Crates and Pallets
• Others
By Level of Packaging:
• Primary Packaging
• Secondary Packaging
• Tertiary Packaging
By End Use Industry:
• Food & Beverages
• Pharmaceuticals and Healthcare
• Personal Care and Cosmetics
• Automotive
• Electrical and Electronics
By Region:
North America:
• U.S.
• Canada
Europe:
• UK
• Germany
• France
• Spain
• Italy
• Rest of Europe
Asia Pacific:
• China
• India
• Japan
• Australia
• South Korea
• Rest of Asia Pacific
Latin America:
• Brazil
• Mexico
Middle East & Africa:
• Saudi Arabia
• South Africa
• Rest of Middle East & Africa
Years considered for the study are as follows:
• Historical year – 2022
• Base year – 2023
• Forecast period – 2024 to 2032
Key Takeaways:
• Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
• Annualized revenues and regional level analysis for each market segment.
• Detailed analysis of the geographical landscape with country-level analysis of major regions.
• Competitive landscape with information on major players in the market.
• Analysis of key business strategies and recommendations on future market approaches.
• Analysis of the competitive structure of the market.
• Demand-side and supply-side analysis of the market.



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Table of Contents

Table of Contents
Chapter 1. Global Packaging Materials Market Executive Summary
1.1. Global Packaging Materials Market Size & Forecast (2022-2032)
1.2. Regional Summary
1.3. Segmental Summary
1.3.1. By Material
1.3.2. By Product
1.3.3. By Level of Packaging
1.3.4. By End Use Industry
1.4. Key Trends
1.5. Recession Impact
1.6. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 2. Global Packaging Materials Market Definition and Research Assumptions
2.1. Research Objective
2.2. Market Definition
2.3. Research Assumptions
2.3.1. Inclusion & Exclusion
2.3.2. Limitations
2.3.3. Supply Side Analysis
2.3.3.1. Availability
2.3.3.2. Infrastructure
2.3.3.3. Regulatory Environment
2.3.3.4. Market Competition
2.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
2.3.4. Demand Side Analysis
2.3.4.1. Regulatory Frameworks
2.3.4.2. Technological Advancements
2.3.4.3. Environmental Considerations
2.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
2.4. Estimation Methodology
2.5. Years Considered for the Study
2.6. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Packaging Materials Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.1.1. Rising Demand for Sustainable Packaging Solutions
3.1.2. Growth of E-Commerce and Its Impact on Packaging
3.1.3. Technological Advancements in Packaging Materials
3.2. Market Challenges
3.2.1. Increasing Raw Material Costs
3.2.2. Regulatory Compliance and Environmental Concerns
3.3. Market Opportunities
3.3.1. Innovation in Bio-Based and Recyclable Packaging
3.3.2. Strategic Partnerships and Collaborations
3.3.3. Expansion in Emerging Markets with Growing Industrial Sectors
Chapter 4. Global Packaging Materials Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top Investment Opportunities
4.4. Top Winning Strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Packaging Materials Market Size & Forecasts by Material 2022-2032
5.1. Segment Dashboard
5.2. Global Packaging Materials Market: Material Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Million/Billion)
5.2.1. Paper and Paperboard
5.2.2. Rigid Plastics
5.2.3. Metal
5.2.4. Flexible Plastics
5.2.5. Glass
5.2.6. Wood
5.2.7. Others
Chapter 6. Global Packaging Materials Market Size & Forecasts by Product 2022-2032
6.1. Segment Dashboard
6.2. Global Packaging Materials Market: Product Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Million/Billion)
6.2.1. Containers and Jars
6.2.2. Bags and Sacks
6.2.3. Pouches
6.2.4. Closures and Lids
6.2.5. Films and Wraps
6.2.6. Drums & IBCs
6.2.7. Boxes & Cartons
6.2.8. Crates and Pallets
6.2.9. Others
Chapter 7. Global Packaging Materials Market Size & Forecasts by Level of Packaging 2022-2032
7.1. Segment Dashboard
7.2. Global Packaging Materials Market: Level of Packaging Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Million/Billion)
7.2.1. Primary Packaging
7.2.2. Secondary Packaging
7.2.3. Tertiary Packaging
Chapter 8. Global Packaging Materials Market Size & Forecasts by End Use Industry 2022-2032
8.1. Segment Dashboard
8.2. Global Packaging Materials Market: End Use Industry Revenue Trend Analysis, 2022 & 2032 (USD Million/Billion)
8.2.1. Food & Beverages
8.2.2. Pharmaceuticals and Healthcare
8.2.3. Personal Care and Cosmetics
8.2.4. Automotive
8.2.5. Electrical and Electronics
Chapter 9. Global Packaging Materials Market Size & Forecasts by Region 2022-2032
9.1. North America Packaging Materials Market
9.1.1. U.S. Packaging Materials Market
9.1.1.1. Material Breakdown Size & Forecasts, 2022-2032
9.1.1.2. Product Breakdown Size & Forecasts, 2022-2032
9.1.1.3. Level of Packaging Breakdown Size & Forecasts, 2022-2032
9.1.1.4. End Use Industry Breakdown Size & Forecasts, 2022-2032
9.1.2. Canada Packaging Materials Market
9.1.2.1. Material Breakdown Size & Forecasts, 2022-2032
9.1.2.2. Product Breakdown Size & Forecasts, 2022-2032
9.1.2.3. Level of Packaging Breakdown Size & Forecasts, 2022-2032
9.1.2.4. End Use Industry Breakdown Size & Forecasts, 2022-2032
9.2. Europe Packaging Materials Market
9.2.1. UK Packaging Materials Market
9.2.2. Germany Packaging Materials Market
9.2.3. France Packaging Materials Market
9.2.4. Spain Packaging Materials Market
9.2.5. Italy Packaging Materials Market
9.2.6. Rest of Europe Packaging Materials Market
9.3. Asia-Pacific Packaging Materials Market
9.3.1. China Packaging Materials Market
9.3.2. India Packaging Materials Market
9.3.3. Japan Packaging Materials Market
9.3.4. Australia Packaging Materials Market
9.3.5. South Korea Packaging Materials Market
9.3.6. Rest of Asia Pacific Packaging Materials Market
9.4. Latin America Packaging Materials Market
9.4.1. Brazil Packaging Materials Market
9.4.2. Mexico Packaging Materials Market
9.4.3. Rest of Latin America Packaging Materials Market
9.5. Middle East & Africa Packaging Materials Market
9.5.1. Saudi Arabia Packaging Materials Market
9.5.2. South Africa Packaging Materials Market
9.5.3. Rest of Middle East & Africa Packaging Materials Market
Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Amcor plc
10.1.2. International Paper Company
10.1.3. Berry Global Group, Inc.
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Amcor plc
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Market Strategies
10.3.2. International Paper Company
10.3.3. Berry Global Group, Inc.
10.3.4. Mondi Group
10.3.5. Smurfit Kappa Group
10.3.6. DS Smith Plc
10.3.7. Sealed Air Corporation
10.3.8. WestRock Company
10.3.9. Stora Enso Oyj
10.3.10. Ball Corporation
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes

 

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よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



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2025/02/21 10:27

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