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米国血糖モニタリング機器市場規模調査:製品別(自己血糖モニタリング機器、持続血糖モニタリング機器)、エンドユース別(病院、在宅ケア、診断センター) 2022-2032年予測


US Blood Glucose Monitoring Devices Market Size study, by Product (Self-monitoring Devices, Continuous Blood Glucose Monitoring Devices) by End-use (Hospitals, Home Care, Diagnostic Centers) Forecasts 2022-2032

米国の血糖モニタリング機器市場は、2023年に約35.9億米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて10.66%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。血糖モニタリング機器は、血液中のグルコース(... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年7月1日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

米国の血糖モニタリング機器市場は、2023年に約35.9億米ドルと評価され、予測期間2024年から2032年にかけて10.66%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。血糖モニタリング機器は、血液中のグルコース(糖)の量を測定する。グルコースモニタリング装置には、血糖測定器と持続グルコースモニタの2種類がある。糖尿病患者は血糖値をモニターし調整するために血糖値モニターを使用する。糖尿病患者は、血糖値をモニターし、それに応じて食事、活動、または薬を変更することにより、血糖値を安全な範囲に保つことができます。また、米国では在宅医療の傾向が強まっており、血糖値モニタリング機器市場の成長を大きく支えている。在宅医療では、自宅に居ながらにして健康状態を管理することができる。この利便性により、医療施設を訪れることなく都合の良い時に検査を行うことができるため、血糖値のモニタリングの頻度が高まる。

さらに、糖尿病管理のための定期的な血糖値モニタリングの重要性に関する患者の意識の高まりは、医療費の増加と相まって、血糖値モニタリング機器の需要を牽引している。また、血糖モニタリング機器の継続的な技術進歩により、精度、利便性、使いやすさが向上している。持続血糖モニタリング(CGM)システム、ウェアラブルデバイス、スマートフォンとの統合などの技術革新により、患者のコンプライアンスとモニタリング機能が強化されている。さらに、糖尿病の管理と予防を促進することを目的とした政府の取り組みと、糖尿病モニタリング機器に対する有利な償還政策が、患者におけるこれらの機器の採用を後押ししている。しかし、デバイスの高コストと原材料価格の変動が、予測期間2024-2032年の米国血糖モニタリングデバイス市場の成長を妨げると予想される。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:

Dexcom, Inc.
ForaCare, Inc.
トリビディア・ヘルス社
4社
5社目
6社目
7社目
8社目
9社目
10社

市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

製品別
自己血糖測定装置
持続血糖モニタリング機器

用途別
病院
在宅医療
診断センター

調査対象年は以下の通りである:
過去年 - 2022年
基準年 - 2023年
予測期間 - 2024年から2032年

主な内容
2022年から2032年までの10年間の市場推定と予測。
各市場セグメントの年換算収益と国レベル分析。
主要地域の国レベル分析による地理的状況の詳細分析。
市場の主要プレーヤーに関する情報を含む競争状況。
主要事業戦略の分析と今後の市場アプローチに関する提言。
市場の競争構造の分析
市場の需要側と供給側の分析

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目次

第1章.米国血糖値モニタリング機器市場の定義と調査想定
1.1.調査目的
1.2.市場の定義
1.3.調査の前提
1.3.1.包含と除外
1.3.2.限界
1.3.3.供給サイドの分析
1.3.3.1.入手可能性
1.3.3.2.インフラ
1.3.3.3.規制環境
1.3.3.4.市場競争
1.3.3.5.経済性(消費者の視点)
1.3.4.需要サイド分析
1.3.4.1.規制の枠組み
1.3.4.2.技術の進歩
1.3.4.3.環境への配慮
1.3.4.4.消費者の意識と受容
1.4.推定方法
1.5.調査対象年
1.6.通貨換算レート

第2章.要旨
2.1.米国の血糖値モニタリング機器市場規模・予測(2022年~2032年)
2.2.セグメント別概要
2.2.1.製品別
2.2.2.最終用途別
2.3.主要動向
2.4.不況の影響
2.5.アナリストの推奨と結論
第3章.米国の血糖モニタリング機器市場ダイナミクス
3.1.市場促進要因
3.2.市場の課題
3.3.市場機会
第4章.米国血糖モニタリング機器市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競合他社との競争
4.1.6.ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ
4.1.7.ポーター5フォースの影響分析
4.2.PESTEL分析
4.2.1.政治的要因
4.2.2.経済的
4.2.3.社会
4.2.4.技術的
4.2.5.環境
4.2.6.法律
4.3.最高の投資機会
4.4.トップ勝ち組戦略
4.5.破壊的トレンド
4.6.業界専門家の視点
4.7.アナリストの推奨と結論
第5章 米国の血糖値モニタリング機器市場米国の血糖値モニタリング機器市場:2022-2032年製品別市場規模・予測
5.1.セルフモニタリング機器
5.2.持続血糖モニタリング機器
第6章 血糖値モニタリング機器米国の血糖値モニタリング機器市場規模・予測:最終用途別2022-2032年
6.1.病院
6.2.在宅医療
6.3.診断センター
第7章.競合他社情報
7.1.主要企業のSWOT分析
7.1.1.企業1
7.1.2.企業2
7.1.3.会社3
7.2.トップ市場戦略
7.3.企業プロフィール
7.3.1.デックスコム社
7.3.1.1.主要情報
7.3.1.2.概要
7.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
7.3.1.4.製品概要
7.3.1.5.市場戦略
7.3.2.フォアケア社
7.3.3.トリビディア・ヘルス社
7.3.4.企業4
7.3.5.企業5
7.3.6.6社
7.3.7.7社
7.3.8.8社
7.3.9.9社
7.3.10.10社
第8章.研究プロセス
8.1.研究プロセス
8.1.1.データマイニング
8.1.2.分析
8.1.3.市場推定
8.1.4.バリデーション
8.1.5.出版
8.2.研究属性

 

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Summary

US Blood Glucose Monitoring Devices Market is valued at approximately USD 3.59 billion in 2023 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 10.66% over the forecast period 2024-2032. Blood glucose monitoring devices measure the amount of glucose (sugar) in the blood. There are two types of glucose monitoring devices: blood sugar meters and continuous glucose monitors. People with diabetes use blood glucose monitoring devices to monitor and regulate their blood sugar levels. People with diabetes can keep their blood sugar levels in a safe range by monitoring them and modifying their diet, activity, or medication accordingly. Also, the growing trend towards home healthcare in the US significantly supports the growth of the Blood Glucose Monitoring Devices Market. Home healthcare allows individuals to manage their health conditions from the comfort of their homes. This convenience encourages more frequent monitoring of blood glucose levels, as individuals can perform tests at their convenience without the need to visit a healthcare facility.

In addition, increasing awareness among patients regarding the importance of regular blood glucose monitoring for diabetes management, coupled with higher healthcare expenditure, drives the demand for blood glucose monitoring devices. Also, continuous technological advancements in blood glucose monitoring devices have improved accuracy, convenience, and ease of use. Innovations like continuous glucose monitoring (CGM) systems, wearable devices, and smartphone integration have enhanced patient compliance and monitoring capabilities. Additionally, government initiatives aimed at promoting diabetes management and prevention, along with favorable reimbursement policies for diabetes monitoring devices, encourage the adoption of these devices among patients. However, the high cost of devices and fluctuating raw material prices is expected to hinder the US Blood Glucose Monitoring Devices Market growth during the forecast period 2024-2032.


Major market players included in this report are:

Dexcom, Inc.
ForaCare, Inc.
Trividia Health, Inc.
Company 4
Company 5
Company 6
Company 7
Company 8
Company 9
Company 10

The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product
Self-monitoring Devices
Continuous Blood Glucose Monitoring Devices

By End-use
Hospitals
Home Care
Diagnostic Centers

Years considered for the study are as follows:
Historical year – 2022
Base year – 2023
Forecast period – 2024 to 2032

Key Takeaways:
Market Estimates & Forecast for 10 years from 2022 to 2032.
Annualized revenues and Country level analysis for each market segment.
Detailed analysis of geographical landscape with Country level analysis of major regions.
Competitive landscape with information on major players in the market.
Analysis of key business strategies and recommendations on future market approach.
Analysis of competitive structure of the market.
Demand side and supply side analysis of the market



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Table of Contents

Chapter 1. US Blood Glucose Monitoring Devices Market Definition and Research Assumptions
1.1. Research Objective
1.2. Market Definition
1.3. Research Assumptions
1.3.1. Inclusion & Exclusion
1.3.2. Limitations
1.3.3. Supply Side Analysis
1.3.3.1. Availability
1.3.3.2. Infrastructure
1.3.3.3. Regulatory Environment
1.3.3.4. Market Competition
1.3.3.5. Economic Viability (Consumer’s Perspective)
1.3.4. Demand Side Analysis
1.3.4.1. Regulatory frameworks
1.3.4.2. Technological Advancements
1.3.4.3. Environmental Considerations
1.3.4.4. Consumer Awareness & Acceptance
1.4. Estimation Methodology
1.5. Years Considered for the Study
1.6. Currency Conversion Rates

Chapter 2. Executive Summary
2.1. US Blood Glucose Monitoring Devices Market Size & Forecast (2022- 2032)
2.2. Segmental Summary
2.2.1. By Product
2.2.2. By End-use
2.3. Key Trends
2.4. Recession Impact
2.5. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 3. US Blood Glucose Monitoring Devices Market Dynamics
3.1. Market Drivers
3.2. Market Challenges
3.3. Market Opportunities
Chapter 4. US Blood Glucose Monitoring Devices Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model
4.1.7. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.2. PESTEL Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.2.5. Environmental
4.2.6. Legal
4.3. Top investment opportunity
4.4. Top winning strategies
4.5. Disruptive Trends
4.6. Industry Expert Perspective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. US Blood Glucose Monitoring Devices Market Size & Forecasts by Product 2022-2032
5.1. Self-monitoring Devices
5.2. Continuous Blood Glucose Monitoring Devices
Chapter 6. US Blood Glucose Monitoring Devices Market Size & Forecasts by End-use 2022-2032
6.1. Hospitals
6.2. Home Care
6.3. Diagnostic Centers
Chapter 7. Competitive Intelligence
7.1. Key Company SWOT Analysis
7.1.1. Company 1
7.1.2. Company 2
7.1.3. Company 3
7.2. Top Market Strategies
7.3. Company Profiles
7.3.1. Dexcom, Inc.
7.3.1.1. Key Information
7.3.1.2. Overview
7.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
7.3.1.4. Product Summary
7.3.1.5. Market Strategies
7.3.2. ForaCare, Inc.
7.3.3. Trividia Health, Inc.
7.3.4. Company 4
7.3.5. Company 5
7.3.6. Company 6
7.3.7. Company 7
7.3.8. Company 8
7.3.9. Company 9
7.3.10. Company 10
Chapter 8. Research Process
8.1. Research Process
8.1.1. Data Mining
8.1.2. Analysis
8.1.3. Market Estimation
8.1.4. Validation
8.1.5. Publishing
8.2. Research Attributes

 

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