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自動車用エンジン封止材の世界市場規模調査・予測、材料別(炭素繊維、ポリウレタン、ポリプロピレン、ポリアミド、グラスウール)、燃料タイプ別(ガソリン、ディーゼル)、車両タイプ別(乗用車、小型商用車、大型商用車)、地域別分析、2023-2030年


Global Automotive Engine Encapsulation Market Size Study & Forecast, By Material (Carbon Fiber, Polyurethane, Polypropylene, Polyamide, Glass wool) By Fuel Type (Gasoline, Diesel), By Vehicle Type (Passenger Cars, Light Commercial Vehicles, Heavy Commercial Vehicles) and Regional Analysis, 2023-2030

自動車エンジン用封止材の世界市場は、2022年に約25.5億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には5.10%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自動車エンジンのカプセル化は、燃費を改善し、排出ガス... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年4月30日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

自動車エンジン用封止材の世界市場は、2022年に約25.5億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には5.10%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。自動車エンジンのカプセル化は、燃費を改善し、排出ガスを削減し、車両全体の性能を向上させるために最新の自動車で利用されている技術である。この技術では、エンジン・コンパートメントを断熱材で囲み、エンジンから発生する熱の放出を最小限に抑える。さらに、エンジンの密閉はエンジンノイズを減衰させ、乗客にとってより静かで快適なドライビング体験をもたらします。この技術は、自動車メーカーが厳しい排ガス規制を満たすと同時に、車両の洗練性と効率を高めるために努力しているため、自動車業界でますます普及している。自動車用エンジン封止材市場は、消費者の環境意識の高まり、厳しい燃費・排ガス規制の実施、一貫した自動車生産需要の増加といった要因によって拡大している。

さらに、全国的な気候変動に対処するため、燃費の向上と炭素排出の抑制を目的とした厳格な規制の採用が増加しており、自動車セクター全体でエンジン封止の需要を促進すると予測されている。例えば、環境保護庁(EPA)は2023年4月、2027年モデルから小型・中型車からの有害大気汚染物質の排出をさらに削減することを目的とした野心的な基準を発表した。この提案は、EPAが2023年から2026年までの乗用車と小型トラックに対して先に確定した連邦温室効果ガス排出基準に基づいている。クリーンカー技術の進歩を活用することで、これらの基準は、気候汚染の削減、公衆衛生の向上、ドライバーの燃料費やメンテナンス費用の節約など、アメリカ国民に多くの利益をもたらす用意がある。提案されている基準は、2027年から2032年までのモデル年度にわたって段階的に実施される予定である。これに伴い、米国連邦政府は2020年3月、2021年から2026年まで、自動車の燃料消費量と排出量を毎年1.5%削減することを義務化した。米エネルギー省(DOE)は、車両重量を10%削減することで燃費を6~8%大幅に改善できると強調している。その結果、企業は炭素繊維やガラス繊維複合材料などの材料を使用したエンジンのカプセル化を開始した。加えて、材料科学と工学技術の進歩や、無騒音で低燃費の自動車に対する需要の高まりが、市場成長の新たな機会を生み出している。しかし、自動車セクターの電気自動車生産への傾斜の高まりは、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を制限する。

自動車エンジン用封止材の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。北米は、この地域の高度な製造インフラと急成長する自動車産業に起因して、2022年の市場を支配した。さらに、同地域では燃費効率を高めることが重視されるようになっており、これが自動車におけるエンジン封止の需要を促進すると予測されている。エンジン封止は、空気力学の強化、空気抵抗の低減、熱管理の最適化において極めて重要な役割を果たしており、これらすべてが燃費の向上と厳しい燃費規制の遵守に役立っている。アジア太平洋地域は、予測期間中に最も速い速度で成長すると予想される。この成長の原動力となっているのは、急速な経済成長による可処分所得の増加と自動車保有率の上昇である。自動車の性能、快適性、効率の向上を目指した技術革新に対する需要の高まりが、エンジン封止システムの進歩を後押しし、同地域の市場成長を後押ししている。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
BASF SE
ヘンネッケ社
Roechling Group
古河電気工業株式会社
コンチネンタルAG
Woco Industrietechnik GmbH
3M社
エルリンクリンガーAG
アドラー・ペルツァー・ホールディング社
SAオートモーティブ

市場における最近の動き:
.
 2023年9月、コベストロとBASFは軽量エンジン封止ソリューションの開拓に向けて提携した。この提携により、2つの化学大手はコベストロのポリカーボネートとBASFのポリアミドを使用したエンジン封止部品の開発に取り組んでいる。この戦略的提携は、自動車の軽量化と同時に燃費の最適化を目指すものである。
自動車用エンジン封止材の世界市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 素材、車両タイプ、燃料タイプ、地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も掲載しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

素材別
炭素繊維
ポリウレタン
ポリプロピレン
ポリアミド
グラスウール

燃料タイプ別
ガソリン
ディーゼル

車種別
乗用車
小型商用車
大型商用車

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

第1章.要旨
1.1.市場概要
1.2.世界市場およびセグメント別市場予測、2020~2030年 (億米ドル)
1.2.1.自動車用エンジン封止材市場、地域別、2020年〜2030年(USD Billion)
1.2.2.自動車用エンジン封止材市場:材料別、2020〜2030年(10億米ドル)
1.2.3.自動車用エンジン封止材市場:燃料タイプ別、2020〜2030年(10億米ドル)
1.2.4.自動車用エンジン封止材市場:自動車タイプ別、2020〜2030年(10億米ドル)
1.3.主要動向
1.4.推定方法
1.5.調査の前提
第2章.自動車エンジン用封止材の世界市場の定義と範囲
2.1.調査の目的
2.2.市場の定義と範囲
2.2.1.業界の進化
2.2.2.調査範囲
2.3.調査対象年
2.4.通貨換算レート
第3章.自動車エンジン用封止材の世界市場ダイナミクス
3.1.自動車エンジン用封止材市場のインパクト分析(2020~2030年)
3.1.1.市場促進要因
3.1.1.1.消費者の環境意識の高まり
3.1.1.2.厳しい燃費・排ガス規制の実施
3.1.1.3.自動車生産の増加
3.1.2.市場の課題
3.1.2.1.自動車セクターの電気自動車生産への傾斜の高まり
3.1.3.市場機会
3.1.3.1.材料科学と工学技術の進歩の高まり
3.1.3.2.低騒音・低燃費自動車への需要の高まり
第4章.自動車エンジン用封止材の世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターの5フォース影響分析
4.3.PEST分析
4.3.1.政治的
4.3.2.経済的
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.最高の投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略
4.6.COVID-19インパクト分析
4.7.破壊的トレンド
4.8.業界専門家の視点
4.9.アナリストの推奨と結論
第5章.自動車エンジン用封止材の世界市場:材料別
5.1.市場スナップショット
5.2.自動車エンジン用封止材の世界市場:材料別、性能-ポテンシャル分析
5.3.自動車用エンジン封止材の世界市場:素材別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
5.4.自動車用エンジン封止材の世界市場、サブセグメント別分析
5.4.1.炭素繊維
5.4.2.ポリウレタン
5.4.3.ポリプロピレン
5.4.4.ポリアミド
5.4.5.グラスウール
第6章.自動車用エンジン封止材の世界市場、燃料タイプ別
6.1.市場スナップショット
6.2.自動車用エンジン封止材の世界市場:燃料タイプ別、性能-潜在能力分析
6.3.自動車用エンジン封止材の世界市場:燃料タイプ別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
6.4.自動車用エンジン封止材市場、サブセグメント別分析
6.4.1.ガソリン
6.4.2.ディーゼル
第7章.自動車エンジン用封止材の世界市場、車種別
7.1.市場スナップショット
7.2.自動車エンジン用封止材の世界市場:自動車タイプ別、性能-潜在能力分析
7.3.自動車用エンジンカプセル化の世界市場:自動車タイプ別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
7.4.自動車用エンジン封止材の世界市場、サブセグメント別分析
7.4.1.乗用車
7.4.2.小型商用車
7.4.3.大型商用車
第8章.自動車用エンジン封止材の世界市場、地域別分析
8.1.上位主要国
8.2.上位新興国
8.3.自動車用エンジン封止材市場、地域別市場スナップショット
8.4.北米の自動車エンジン用封止材市場
8.4.1.米国の自動車エンジン用封止材市場
8.4.1.1.材料の内訳の推定と予測、2020~2030年
8.4.1.2.燃料タイプの内訳の推定と予測、2020~2030年
8.4.1.3.自動車タイプの内訳の推定と予測、2020~2030年
8.4.2.カナダの自動車用エンジン封止材市場
8.5.欧州の自動車エンジン用封止材市場スナップショット
8.5.1.イギリスの自動車エンジン用封止材市場
8.5.2.ドイツの自動車用エンジンカプセル化市場
8.5.3.フランスの自動車用エンジンカプセル化市場
8.5.4.スペインの自動車用エンジンカプセル化市場
8.5.5.イタリアの自動車用エンジンカプセル化市場
8.5.6.その他のヨーロッパの自動車用エンジンカプセル化市場
8.6.アジア太平洋地域の自動車エンジン用封止材市場スナップショット
8.6.1.中国の自動車用エンジン封止材市場
8.6.2.インドの自動車エンジン用封止材市場
8.6.3.日本の自動車エンジン用封止材市場
8.6.4.オーストラリア自動車用エンジン封止材市場
8.6.5.韓国の自動車用エンジンカプセル化市場
8.6.6.その他のアジア太平洋地域の自動車用エンジン封止材市場
8.7.中南米の自動車エンジン用封止材市場スナップショット
8.7.1.ブラジルの自動車用エンジンカプセル化市場
8.7.2.メキシコの自動車用エンジンカプセル化市場
8.8.中東・アフリカの自動車エンジン用封止材市場
8.8.1.サウジアラビアの自動車用エンジンカプセル化市場
8.8.2.南アフリカの自動車用エンジンカプセル化市場
8.8.3.その他の中東・アフリカ自動車用エンジンカプセル化市場

第9章.競合他社の動向
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.BASF SE
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.最近の動向
9.3.2.ヘンネッケ社
9.3.3.ローヒリンググループ
9.3.4.古河電気工業
9.3.5.コンチネンタルAG
9.3.6.Woco Industrietechnik GmbH
9.3.7.3M社
9.3.8.エルリンクリンガーAG
9.3.9.アドラー・ペルツァー・ホールディング社
9.3.10.SAオートモーティブ
第10章.研究プロセス
10.1.研究プロセス
10.1.1.データマイニング
10.1.2.分析
10.1.3.市場推定
10.1.4.バリデーション
10.1.5.出版
10.2.研究属性
10.3.研究の前提

 

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Summary

Global Automotive Engine Encapsulation Market is valued at approximately USD 2.55 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.10% over the forecast period 2023-2030. Automotive engine encapsulation is a technology utilized in modern vehicles to improve fuel efficiency, reduce emissions, and enhance overall vehicle performance. This technology involves enclosing the engine compartment with insulating materials to minimize the escape of heat generated by the engine. Additionally, engine encapsulation serves to dampen engine noise, resulting in a quieter and more comfortable driving experience for passengers. This technology has become increasingly prevalent in the automotive industry as manufacturers strive to meet stringent emissions regulations while simultaneously enhancing vehicle refinement and efficiency. The Automotive Engine Encapsulation market is expanding because of factors such as rising environmental awareness among consumers, implementation of stringent fuel efficiency and emission regulations, and consistently growing demand for automobile production.

Furthermore, the rising adoption of stringent regulations aimed at enhancing fuel efficiency and curbing carbon emissions to address climate change nationwide is anticipated to drive demand for engine encapsulation across the automotive sector. For instance, in April 2023, the Environmental Protection Agency (EPA) unveiled ambitious criteria aimed at further reducing hazardous air pollutant emissions from light and medium-duty vehicles, commencing with the model year 2027. This proposal builds upon the EPA's previously finalized federal greenhouse gas emissions standards for passenger cars and light trucks spanning model years 2023 to 2026. Leveraging advancements in clean car technology, these standards are poised to unlock a plethora of benefits for Americans, encompassing the reduction of climate pollution, enhancement of public health, and cost savings for drivers in terms of fuel and maintenance expenditures. The proposed standards are slated to be implemented gradually over the model years spanning from 2027 to 2032. Along with this, in March 2020, the US Federal Government issued a mandate stipulating a yearly reduction of 1.5% in automotive fuel consumption and emissions from 2021 to 2026. The US Department of Energy (DOE) highlights that reducing vehicle weight by 10% can yield a significant 6-8% improvement in fuel economy. Consequently, companies have commenced the practice of engine encapsulation using materials such as carbon fiber and glass fiber composites. In addition, rising advancements in materials science and engineering technologies as well as rising demand for sound-free and fuel-efficient vehicles are creating new opportunities for market growth. However, the rising inclination of the automotive sector towards producing electric vehicles restrict market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Automotive Engine Encapsulation Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 attributed to the region's advanced manufacturing infrastructure and the burgeoning automotive industry. Moreover, there is a growing emphasis on enhancing fuel efficiency throughout the region, which is anticipated to drive the demand for engine encapsulation in vehicles. Engine encapsulation plays a pivotal role in enhancing aerodynamics, reducing drag, and optimizing thermal management, all of which are instrumental in achieving heightened fuel economy and adhering to stringent fuel efficiency regulations. Asia Pacific is expected to grow at the fastest rate during the forecast period. This expansion is fueled by swift economic growth, resulting in increased disposable income and higher rates of automobile ownership. The escalating demand for innovations geared toward enhancing vehicle performance, comfort, and efficiency is propelling the advancement of engine encapsulation systems, thereby bolstering market growth within the region.

Major market players included in this report are:
BASF SE
Hennecke GmbH
Roechling Group
Furukawa Electric Co., Ltd.
Continental AG
Woco Industrietechnik GmbH
3M Company
Elringklinger AG
Adler Pelzer Holding GmbH
SA Automotive

Recent Developments in the Market:
.
 In September 2023, Covestro and BASF joined forces to pioneer lightweight engine encapsulation solutions. Through this collaboration, the two chemical giants are working towards the development of engine encapsulation components featuring Covestro polycarbonates and BASF polyamides. This strategic partnership is geared towards reducing vehicle weight while concurrently optimizing fuel efficiency.
Global Automotive Engine Encapsulation Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Material, Vehicle Type, Fuel Type, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent to up to 8 analysts’ working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters to detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges that will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Material:
Carbon Fiber
Polyurethane
Polypropylene
Polyamide
Glass wool

By Fuel Type:
Gasoline
Diesel

By Vehicle Type:
Passenger Cars
Light Commercial Vehicles
Heavy Commercial Vehicles

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Automotive Engine Encapsulation Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Automotive Engine Encapsulation Market, by Material, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Automotive Engine Encapsulation Market, by Fuel Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Automotive Engine Encapsulation Market, by Vehicle Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Automotive Engine Encapsulation Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Automotive Engine Encapsulation Market Dynamics
3.1. Automotive Engine Encapsulation Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising Environmental Awareness among Consumers
3.1.1.2. Implementation of Stringent Fuel Efficiency and Emission Regulations
3.1.1.3. Rising Automobile Production
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Rising Inclination of Automotive Sector Towards Producing Electric Vehicles
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Advancements in Materials Science and Engineering Technologies
3.1.3.2. Rising Demand for Sound-Free And Fuel-Efficient Vehicles
Chapter 4. Global Automotive Engine Encapsulation Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Automotive Engine Encapsulation Market, by Material
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Automotive Engine Encapsulation Market by Material, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Automotive Engine Encapsulation Market Estimates & Forecasts by Material 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Automotive Engine Encapsulation Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Carbon Fiber
5.4.2. Polyurethane
5.4.3. Polypropylene
5.4.4. Polyamide
5.4.5. Glass wool
Chapter 6. Global Automotive Engine Encapsulation Market, by Fuel Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Automotive Engine Encapsulation Market by Fuel Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Automotive Engine Encapsulation Market Estimates & Forecasts by Fuel Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Automotive Engine Encapsulation Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Gasoline
6.4.2. Diesel
Chapter 7. Global Automotive Engine Encapsulation Market, by Vehicle Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Automotive Engine Encapsulation Market by Vehicle Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Automotive Engine Encapsulation Market Estimates & Forecasts by Vehicle Type 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Automotive Engine Encapsulation Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Passenger Cars
7.4.2. Light Commercial Vehicles
7.4.3. Heavy Commercial Vehicles
Chapter 8. Global Automotive Engine Encapsulation Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Automotive Engine Encapsulation Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Automotive Engine Encapsulation Market
8.4.1. U.S. Automotive Engine Encapsulation Market
8.4.1.1. Material breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Fuel Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Vehicle Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Automotive Engine Encapsulation Market
8.5. Europe Automotive Engine Encapsulation Market Snapshot
8.5.1. U.K. Automotive Engine Encapsulation Market
8.5.2. Germany Automotive Engine Encapsulation Market
8.5.3. France Automotive Engine Encapsulation Market
8.5.4. Spain Automotive Engine Encapsulation Market
8.5.5. Italy Automotive Engine Encapsulation Market
8.5.6. Rest of Europe Automotive Engine Encapsulation Market
8.6. Asia-Pacific Automotive Engine Encapsulation Market Snapshot
8.6.1. China Automotive Engine Encapsulation Market
8.6.2. India Automotive Engine Encapsulation Market
8.6.3. Japan Automotive Engine Encapsulation Market
8.6.4. Australia Automotive Engine Encapsulation Market
8.6.5. South Korea Automotive Engine Encapsulation Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Automotive Engine Encapsulation Market
8.7. Latin America Automotive Engine Encapsulation Market Snapshot
8.7.1. Brazil Automotive Engine Encapsulation Market
8.7.2. Mexico Automotive Engine Encapsulation Market
8.8. Middle East & Africa Automotive Engine Encapsulation Market
8.8.1. Saudi Arabia Automotive Engine Encapsulation Market
8.8.2. South Africa Automotive Engine Encapsulation Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Automotive Engine Encapsulation Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. BASF SE
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Hennecke GmbH
9.3.3. Roechling Group
9.3.4. Furukawa Electric Co., Ltd.
9.3.5. Continental AG
9.3.6. Woco Industrietechnik GmbH
9.3.7. 3M Company
9.3.8. Elringklinger AG
9.3.9. Adler Pelzer Holding GmbH
9.3.10. SA Automotive
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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