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農業アナリティクスの世界市場規模調査・予測、コンポーネントタイプ別(ソリューション、サービス)、タイプ別(農場アナリティクス、家畜アナリティクス)、展開タイプ別(オンプレミス、クラウド)、農場規模別(中小農場、大規模農場)、地域別分析、2023-2030年


Global Agriculture Analytics Market Size Study & Forecast, By Component Type (Solutions, Services) By Type (Farm Analytics, Livestock Analytics), By Deployment Type (On-Premise, Cloud), by Farm Size (Small and Medium Farms, Large Farms) and Regional Analysis, 2023-2030

世界の農業アナリティクス市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけてXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。農業分析とは、データマイニング、予測モデリング、機... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界の農業アナリティクス市場は、2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023年から2030年にかけてXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。農業分析とは、データマイニング、予測モデリング、機械学習などのデータ分析技術を使用して農業データを分析し、農業経営のさまざまな側面を最適化するための洞察を導き出すことである。これには、作物管理、家畜管理、サプライチェーン管理、気象予測、土壌分析、精密農業技術などが含まれる。農業アナリティクスは、農家、農業組織、政策立案者がデータに基づいた意思決定を行い、生産性を向上させ、コストを削減し、リスクを最小化し、農業慣行の持続可能性を高めることを可能にする。農業アナリティクス市場が拡大している背景には、精密農業の導入拡大、食糧安全保障と持続可能性に対する需要の高まり、農業の近代化とデジタル化に対する政府の有利な取り組みや補助金などの要因がある。

世界人口の増加は、食糧需要の増加を促進している。国連食糧農業機関(FAO)によると、世界人口は2050年までに91億人に達すると予想され、それに伴い食糧生産は25%から70%急増し、食糧需要は2050年までに56%増加すると見込まれている。この上昇に伴い、短期間で収量を増やすことを目的とした革新的な農業技術の探求が必要となってきている。農家は、生産性を向上させ、生産者と農作物とのより良い結びつきを促進するソリューションを求めて、既存の業界リーダーと革新的な新興企業の両方に注目している。ビッグデータの農業への統合は、農法に革命をもたらし、予測可能な将来の農業分析の成長を促進する。さらに、農業におけるビッグデータの採用の増加と技術進歩の高まりが、市場成長の新たな機会を生み出している。しかし、技術導入の高コストと熟練労働力の不足が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害している。

農業アナリティクスの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカなどである。北米は、テクノロジープロバイダーの存在と、スマート農業を推進する政府のイニシアチブの高まりにより、2022年の市場を支配した。これらの関係者は、地域的にも世界的にも競争力を維持するために、パートナーシップ、合併、買収、革新的ソリューションの開発に積極的に取り組んでいる。さらに、この地域では、従来の農業慣行から、分析とスマートテクノロジーの活用による農業活動の強化を目指す、より構造化されたアプローチへの移行が顕著である。一例として、消費者向けブランド食品の多国籍製造・販売会社であるゼネラル・ミルズは、2030年までに米国内の100万エーカーの農地で再生農法を推進する戦略を立てている。アジア太平洋地域は、予測期間中に最も速い速度で成長すると予想される。アジア太平洋地域の人口急増は、食糧需要の増大とともに、農業生産高を増大させるよう農家に大きな圧力をかけている。このような需要の高まりは、農業部門に対する政府の投資の増大と並んで、農家や農業関連企業が高度な分析ソリューションを採用する顕著な傾向を助長している。これらのソリューションは、モニタリングの強化、農場管理の改善、農業プロセスにおけるトレーサビリティの向上を促進することで、課題に取り組む上で極めて重要な役割を果たしている。農家が高まる需要に応えようと努力する中、高度な分析は、情報に基づいた意思決定と資源配分の最適化を導く洞察力のあるデータを提供する、貴重なツールとして浮上しています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
Trimble Inc.
IBM Corporation
ディア・アンド・カンパニー
ビステックス社
バイエル
イテリス社
エイジグル・エアリアル・システムズ
コンサービス株式会社
プレシジョンホーク社
SAS Institute Inc.

市場における最近の動き
 2023年3月、世界有数のテクノロジー・プロバイダーであるIBMは、The Climate Corporationとの戦略的提携を発表した。この提携は、IBMのワトソンIoTプラットフォームを活用して多様なソースからのデータを収集・分析し、革新的な農業分析ソリューションを構築することを目的としている。その目的は、農家に強化された意思決定能力を与えることである。さらに、この協業はIBMの農業向けサービスを強化するものと期待されている。
 2023年1月、農機具の著名な世界的プロバイダーであるJohn Deereは、Nutrien Ag Solutionsとの提携を発表した。この提携は、ロジスティクスを最適化することで両社に利益をもたらし、生産者のニーズによりよく応えることを可能にする。

世界の農業分析市場レポートスコープ:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - コンポーネントタイプ、タイプ、展開タイプ、ファームサイズ、地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間相当)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も掲載しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
コンポーネントタイプ別
ソリューション
サービス
タイプ別
農場分析
家畜分析
導入タイプ別
オンプレミス
クラウド
農場規模別
中小規模農場
大規模ファーム

地域別

北米
アメリカ
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

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目次

第1章.要旨
1.1.市場概要
1.2.世界市場およびセグメント別市場予測、2020~2030年 (億米ドル)
1.2.1.農業アナリティクス市場、地域別、2020年~2030年(USD Billion)
1.2.2.農業アナリティクス市場、コンポーネントタイプ別、2020年〜2030年(USD Billion)
1.2.3.農業アナリティクス市場、タイプ別、2020年~2030年(10億米ドル)
1.2.4.農業アナリティクス市場、展開タイプ別、2020年~2030年(10億米ドル)
1.2.5.農業アナリティクス市場、農場規模別、2020年~2030年(10億米ドル)
1.3.主要動向
1.4.推計方法
1.5.調査の前提
第2章 農業アナリティクスの世界市場世界の農業アナリティクス市場の定義と範囲
2.1.調査の目的
2.2.市場の定義と範囲
2.2.1.業界の進化
2.2.2.調査範囲
2.3.調査対象年
2.4.通貨換算レート
第3章.農業アナリティクスの世界市場ダイナミクス
3.1.農業アナリティクス市場のインパクト分析(2020年~2030年)
3.1.1.市場促進要因
3.1.1.1.精密農業の普及
3.1.1.2.食糧安全保障と持続可能性に対する需要の高まり
3.1.1.3.農業の近代化とデジタル化に対する政府の有利な取り組みと補助金
3.1.2.市場の課題
3.1.2.1.技術導入コストの高さ
3.1.2.2.熟練労働者の不足
3.1.3.市場機会
3.1.3.1.農業分野におけるビッグデータ導入の増加
3.1.3.2.技術進歩の高まり
第4章 市場分析農業アナリティクスの世界市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターの5フォース影響分析
4.3.PEST分析
4.3.1.政治的
4.3.2.経済的
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.最高の投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略
4.6.COVID-19インパクト分析
4.7.破壊的トレンド
4.8.業界専門家の視点
4.9.アナリストの推奨と結論
第5章 農業アナリティクスの世界市場農業アナリティクスの世界市場、コンポーネントタイプ別
5.1.市場スナップショット
5.2.農業アナリティクスの世界市場、コンポーネントタイプ別、性能-潜在能力分析
5.3.農業アナリティクスの世界市場:コンポーネントタイプ別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
5.4.農業アナリティクス市場、サブセグメント分析
5.4.1.ソリューション
5.4.2.サービス
第6章 農業アナリティクスの世界市場農業アナリティクスの世界市場、タイプ別
6.1.市場スナップショット
6.2.農業アナリティクスの世界市場(タイプ別)、業績-ポテンシャル分析
6.3.農業アナリティクスの世界市場タイプ別推計・予測 2020-2030年 (億米ドル)
6.4.農業アナリティクス市場、サブセグメント分析
6.4.1.ファームアナリティクス
6.4.2.家畜分析
第7章 農業アナリティクスの世界市場農業アナリティクスの世界市場、展開タイプ別
7.1.市場スナップショット
7.2.農業アナリティクスの世界市場:デプロイメントタイプ別、パフォーマンス-ポテンシャル分析
7.3.農業アナリティクスの世界市場:展開タイプ別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
7.4.農業アナリティクス市場、サブセグメント分析
7.4.1.オンプレミス
7.4.2.クラウド
第8章.農業アナリティクスの世界市場、農場規模別
8.1.市場スナップショット
8.2.農業アナリティクスの世界市場(農場規模別)、パフォーマンス-ポテンシャル分析
8.3.農業アナリティクスの世界市場:農場規模別 2020年~2030年予測 (億米ドル)
8.4.農業アナリティクス市場、サブセグメント分析
8.4.1.中小農場
8.4.2.大規模農場
第9章 農業アナリティクスの世界市場農業アナリティクスの世界市場、地域分析
9.1.上位主要国
9.2.新興国トップ
9.3.農業分析市場、地域別市場スナップショット
9.4.北米の農業分析市場
9.4.1.米国の農業分析市場
9.4.1.1.コンポーネントタイプの内訳推計と予測、2020〜2030年
9.4.1.2.タイプ別内訳の推定と予測、2020~2030年
9.4.1.3.展開タイプの内訳の推定と予測、2020~2030年
9.4.1.4.農場規模の内訳の推定と予測、2020~2030年
9.4.2.カナダの農業分析市場
9.5.欧州農業アナリティクス市場スナップショット
9.5.1.イギリスの農業分析市場
9.5.2.ドイツの農業アナリティクス市場
9.5.3.フランスの農業アナリティクス市場
9.5.4.スペインの農業アナリティクス市場
9.5.5.イタリアの農業アナリティクス市場
9.5.6.その他のヨーロッパの農業分析市場
9.6.アジア太平洋農業アナリティクス市場スナップショット
9.6.1.中国農業アナリティクス市場
9.6.2.インドの農業アナリティクス市場
9.6.3.日本の農業アナリティクス市場
9.6.4.オーストラリアの農業アナリティクス市場
9.6.5.韓国の農業アナリティクス市場
9.6.6.その他のアジア太平洋地域の農業アナリティクス市場
9.7.中南米の農業分析市場スナップショット
9.7.1.ブラジルの農業分析市場
9.7.2.メキシコ農業アナリティクス市場
9.8.中東・アフリカ農業アナリティクス市場
9.8.1.サウジアラビアの農業アナリティクス市場
9.8.2.南アフリカの農業アナリティクス市場
9.8.3.その他の中東・アフリカ農業アナリティクス市場

第10章 市場競合他社のインテリジェンス
10.1.主要企業のSWOT分析
10.1.1.企業1
10.1.2.企業2
10.1.3.会社3
10.2.トップ市場戦略
10.3.企業プロフィール
10.3.1.トリンブル社
10.3.1.1.主要情報
10.3.1.2.概要
10.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
10.3.1.4.製品概要
10.3.1.5.最近の動向
10.3.2.IBMコーポレーション
10.3.3.ディア・アンド・カンパニー
10.3.4.ビステックス社
10.3.5.バイエル
10.3.6.イテリス・インク
10.3.7.エイジグル・エアリアル・システムズ社
10.3.8.コンサービス株式会社
10.3.9.プレシジョンホーク社
10.3.10.SAS Institute Inc.
第11章.研究プロセス
11.1.研究プロセス
11.1.1.データマイニング
11.1.2.分析
11.1.3.市場推定
11.1.4.バリデーション
11.1.5.出版
11.2.研究属性
11.3.研究の前提

 

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Summary

Global Agriculture Analytics Market is valued at approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2023-2030. Agriculture Analytics is the use of data analytics techniques, such as data mining, predictive modeling, and machine learning, to analyze agricultural data and derive insights for optimizing various aspects of agricultural operations. This includes crop management, livestock management, supply chain management, weather forecasting, soil analysis, and precision agriculture techniques. Agriculture analytics enables farmers, agricultural organizations, and policymakers to make data-driven decisions, improve productivity, reduce costs, minimize risks, and enhance sustainability in agricultural practices. The Agriculture Analytics market is expanding because of factors such as the increasing adoption of precision agriculture, rising demand for food security and sustainability, and favorable government initiatives and subsidies for agricultural modernization and digitalization.

The increasing global population is driving a growing demand for food. According to the Food and Agriculture Organization (FAO) of the United Nations (UN), the world's population is anticipated to reach 9.1 billion by 2050, requiring a corresponding surge in food production ranging from 25% to 70% and an increase in food demand by 56% by the year 2050. This upswing is set to necessitate the exploration into innovative agriculture technologies designed to achieve increased yields in shorter periods is gaining traction. Farmers are turning to both established industry leaders and innovative startups for solutions to enhance productivity and foster better connectivity between growers and their crops. The integration of Big Data into agriculture is poised to revolutionize farming practices, driving the growth of agriculture analytics in the foreseeable future. In addition, the rising adoption of Big Data in the agriculture industry and rising technological advancement are creating new opportunities for market growth. However, the high cost of technology adoption and lack of skilled workforce stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Agriculture Analytics Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. North America dominated the market in 2022 owing to the presence of technology providers and the rise in government initiatives promoting smart farming are significant factors driving the industry forward. These stakeholders are actively engaging in partnerships, mergers, acquisitions, and the development of innovative solutions to remain competitive both regionally and globally. Moreover, in the region there has been a notable transition from conventional agricultural practices to a more structured approach, aiming to enhance agricultural activities through the utilization of analytics and smart technologies. As an illustration, General Mills, a multinational producer and distributor of branded consumer foods, is strategizing to promote regenerative agriculture methods across one million acres of farmland in the United States by 2030. Asia Pacific is expected to grow at the fastest rate during the forecast period. The burgeoning population in the Asia Pacific region, along with escalating food demand, has placed significant pressure on farmers to augment agricultural output. This escalating demand, alongside augmented government investment in the agricultural sector, is fostering a noticeable trend among farmers and agribusinesses to embrace advanced analytical solutions. These solutions serve a pivotal role in tackling challenges by facilitating enhanced monitoring, improved farm management, and heightened traceability within agricultural processes. As farmers endeavor to meet the mounting demands, advanced analytics emerges as a valuable tool, furnishing insightful data to guide informed decision-making and optimize resource allocation.

Major market players included in this report are:
Trimble Inc.
IBM Corporation
Deere & Company
Vistex, Inc.
Bayer AG
Iteris Inc.
Ageagle Aerial Systems Inc.
Conservis Corporation
PrecisionHawk, Inc.
SAS Institute Inc.

Recent Developments in the Market:
 In March 2023, IBM, a leading global technology provider, unveiled a strategic collaboration with The Climate Corporation. This partnership is geared towards crafting an innovative agriculture analytics solution, harnessing IBM’s Watson IoT platform to gather and analyze data from diverse sources. The aim is to empower farmers with enhanced decision-making capabilities. Additionally, this collaboration is anticipated to bolster IBM's agricultural offerings.
 In January 2023, John Deere, a prominent global provider of farm equipment, disclosed its partnership with Nutrien Ag Solutions. This collaboration is poised to benefit both entities by optimizing logistics, enabling them to better cater to the needs of growers.

Global Agriculture Analytics Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Component Type, Type, Deployment Type, Farm Size, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define the market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values for the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters to detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges that will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with a detailed analysis of the competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Component Type:
Solutions
Services
By Type:
Farm Analytics
Livestock Analytics
By Deployment Type:
On-Premise
Cloud
By Farm Size:
Small and Medium Farms
Large Farms

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Agriculture Analytics Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Agriculture Analytics Market, by Component Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Agriculture Analytics Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Agriculture Analytics Market, by Deployment Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.5. Agriculture Analytics Market, by Farm Size, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Agriculture Analytics Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Agriculture Analytics Market Dynamics
3.1. Agriculture Analytics Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing Adoption of Precision Agriculture
3.1.1.2. Rising Demand for Food Security and Sustainability
3.1.1.3. Favorable Government Initiatives and Subsidies for Agricultural Modernization and Digitalization
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Technology Adoption
3.1.2.2. Lack of Skilled Workforce
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising Adoption of Big Data in Agriculture Industry
3.1.3.2. Rising Technological Advancement
Chapter 4. Global Agriculture Analytics Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Agriculture Analytics Market, by Component Type
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Agriculture Analytics Market by Component Type, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Agriculture Analytics Market Estimates & Forecasts by Component Type 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Agriculture Analytics Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Solutions
5.4.2. Services
Chapter 6. Global Agriculture Analytics Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Agriculture Analytics Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Agriculture Analytics Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Agriculture Analytics Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Farm Analytics
6.4.2. Livestock Analytics
Chapter 7. Global Agriculture Analytics Market, by Deployment Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Agriculture Analytics Market by Deployment Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Agriculture Analytics Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Agriculture Analytics Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. On-Premise
7.4.2. Cloud
Chapter 8. Global Agriculture Analytics Market, by Farm Size
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Agriculture Analytics Market by Farm Size, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Agriculture Analytics Market Estimates & Forecasts by Farm Size 2020-2030 (USD Billion)
8.4. Agriculture Analytics Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Small and Medium Farms
8.4.2. Large Farms
Chapter 9. Global Agriculture Analytics Market, Regional Analysis
9.1. Top Leading Countries
9.2. Top Emerging Countries
9.3. Agriculture Analytics Market, Regional Market Snapshot
9.4. North America Agriculture Analytics Market
9.4.1. U.S. Agriculture Analytics Market
9.4.1.1. Component Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.3. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.1.4. Farm Size breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
9.4.2. Canada Agriculture Analytics Market
9.5. Europe Agriculture Analytics Market Snapshot
9.5.1. U.K. Agriculture Analytics Market
9.5.2. Germany Agriculture Analytics Market
9.5.3. France Agriculture Analytics Market
9.5.4. Spain Agriculture Analytics Market
9.5.5. Italy Agriculture Analytics Market
9.5.6. Rest of Europe Agriculture Analytics Market
9.6. Asia-Pacific Agriculture Analytics Market Snapshot
9.6.1. China Agriculture Analytics Market
9.6.2. India Agriculture Analytics Market
9.6.3. Japan Agriculture Analytics Market
9.6.4. Australia Agriculture Analytics Market
9.6.5. South Korea Agriculture Analytics Market
9.6.6. Rest of Asia Pacific Agriculture Analytics Market
9.7. Latin America Agriculture Analytics Market Snapshot
9.7.1. Brazil Agriculture Analytics Market
9.7.2. Mexico Agriculture Analytics Market
9.8. Middle East & Africa Agriculture Analytics Market
9.8.1. Saudi Arabia Agriculture Analytics Market
9.8.2. South Africa Agriculture Analytics Market
9.8.3. Rest of Middle East & Africa Agriculture Analytics Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Key Company SWOT Analysis
10.1.1. Company 1
10.1.2. Company 2
10.1.3. Company 3
10.2. Top Market Strategies
10.3. Company Profiles
10.3.1. Trimble Inc.
10.3.1.1. Key Information
10.3.1.2. Overview
10.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.3.1.4. Product Summary
10.3.1.5. Recent Developments
10.3.2. IBM Corporation
10.3.3. Deere & Company
10.3.4. Vistex, Inc.
10.3.5. Bayer AG
10.3.6. Iteris Inc
10.3.7. Ageagle Aerial Systems Inc
10.3.8. Conservis Corporation
10.3.9. PrecisionHawk, Inc.
10.3.10. SAS Institute Inc.
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

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2024/11/14 10:27

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