世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

印刷ラベルの世界市場規模調査&予測:印刷プロセス別(オフセット、リソグラフィー、グラビア、フレキソグラフィー、スクリーン、凸版印刷、電子写真、インクジェット)、ラベルフォーマット別(湿接着ラベル、感圧ラベル、ライナーレスラベル、マルチパートトラッキングラベル、インモールドラベル、シュリンク&ストレッチスリーブ)、エンドユーザー産業別(食品、飲料、ヘルスケア、化粧品、家庭用、工業用、物流、その他エンドユーザー産業)、地域別分析、2023-2030年


Global Print Label Market Size study & Forecast, by Print Process (Offset, lithography, Gravure, Flexography, Screen, Letterpress, Electrophotography, Inkjet), By Label Format (Wet-glue Labels, Pressure-sensitive Labels, Linerless Labels, Multi-part Tracking Labels, In-mold Labels, Shrink and Stretch Sleeves), By End-User Industry (Food, Beverage, Healthcare, Cosmetics, Household, Industrial, Logistics, Other End-user Industries), and Regional Analysis, 2023-2030

世界のプリントラベル市場は、2022年に約427億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.26%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。プリントラベル業界は、消費者の需要の変化や業界のトレンドに対応... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年4月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のプリントラベル市場は、2022年に約427億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には4.26%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。プリントラベル業界は、消費者の需要の変化や業界のトレンドに対応して進化している。より持続可能なパッケージングソリューションへの需要、カラーデジタル印刷の人気の高まり、パーソナライズされた製品への嗜好の高まりなどの要因が、この進化に寄与している。さらに、購買者の嗜好の変化は、業界の方向性に直接影響を与える。印刷ラベルは、製品のカスタマイズやパッケージングの強化など、メーカーにとって複数の目的を果たす。また、製品の識別や偽造品対策にも重要な役割を果たしている。多様なフォーマットやデザインが利用可能な印刷ラベルは、飲料メーカーの特定の要件に対応している。市場成長の原動力となっているのは、3Dプリント技術の成長、発展途上国における製造業志向の高まり、製造品需要の増加といった主な要因である。
Martin Placekが実施した2021年の調査では、一般的な3Dプリント技術は溶融積層造形(FDM)/溶融フィラメント製造(FFF)と選択的レーザー焼結(SLS)であることが明らかになった。回答者の71%がFDM/FFFを社内で利用し、42%が外部サービスを介してSLSを選択していることが判明した。Statistaによると、世界の3Dプリンティング市場は大幅な成長を示しており、その価値は2020年に約126億米ドルに達する。予測によると、2020年から2023年までの年間平均成長率は約17%で、業界の大幅な拡大を強調している。さらに、デジタル印刷ラベルを進歩させるための研究開発投資の増加が、市場成長の主要な推進力となっている。その一例として、2021年5月に自己粘着ラベル部門を導入して市場での地位を強化したプリント・リーズが挙げられる。この拡大は、新しい印刷機、仕上げ設備、管理情報システム(MIS)に100万ポンドを投資した結果であり、革新と成長へのコミットメントを示すものである。しかし、厳しい気候条件に耐える製品の不足が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害している。

プリントラベルの世界市場調査において考慮された主要地域には、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカが含まれる。アジア太平洋地域は主要地域であり、企業の関心が高まっているため、最も急成長している地域になると予想され、中国のアリババのような電子商取引大手の拡大は、予測期間における印刷ラベル市場の成長の原動力になると予想される。例えば、アリババのダブル11ショッピングフェスティバルの期間中、中国の消費者は約19億のパッケージを受け取り、印刷ラベルの大きな需要を示している。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
マルチ・パッケージング・ソリューションズ(ウェストロック社)
フォート・ディアボーン
マルチカラー・コーポレーション
モンディグループ
Ahlstrom-munksjö Oyj
オータジョングループ
エイブリー・デニソン・コーポレーション
CCLインダストリーズ
クロンダルキン・グループ・ホールディングスBV
セネヴェオ・コーポレーション


市場における最近の動き
 2021年3月、フォート・ディアボーンはハマー・パッケージング・コーポレーションの買収を明らかにした。この戦略的な動きにより、統合された組織はHammerの高度な技術を活用できるようになり、装飾ラベルおよびパッケージング市場におけるフォート・ディアボーンのプレゼンスが強化される。この買収により、フォート・ディアボーンは地理的範囲を拡大するだけでなく、生産能力と能力も強化される。
 また2021年3月には、北米のガラス容器業界を代表する業界団体であるGlass Packaging Institute(GPI)の正会員であることを発表した。このパートナーシップにより、同社は高品質で完全にリサイクル可能なラベルソリューションを提供できるようになり、ガラス業界への提供が強化される。
世界の印刷ラベル市場レポート範囲
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象範囲 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 印刷プロセス, ラベルフォーマット, 最終用途産業, 地域
 対象地域 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

ラベルプロセス別
オフセット
リソグラフィー
グラビア
フレキソ印刷
スクリーン
凸版印刷
電子写真
インクジェット
ラベルフォーマット別
湿接着ラベル
感圧ラベル
ライナーレスラベル
マルチパートトラッキングラベル
インモールドラベル
シュリンク&ストレッチスリーブ
最終用途産業別
食品
飲料
ヘルスケア
化粧品
家庭用
工業
物流
その他のエンドユーザー産業
地域別

北米
アメリカ
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

第1章.要旨
1.1.市場概要
1.2.世界市場およびセグメント別市場予測、2020~2030年 (億米ドル)
1.2.1.プリントラベル市場、地域別、2020年〜2030年(USD Billion)
1.2.2.印刷ラベル市場、印刷プロセス別、2020年〜2030年(USD Billion)
1.2.3.プリントラベル市場:ラベルフォーマット別、2020〜2030年(10億米ドル)
1.2.4.プリントラベル市場:最終用途産業別、2020〜2030年(10億米ドル)
1.3.主要動向
1.4.推計方法
1.5.調査の前提
第2章.世界の印刷ラベル市場の定義と範囲
2.1.調査の目的
2.2.市場の定義と範囲
2.2.1.業界の進化
2.2.2.調査範囲
2.3.調査対象年
2.4.通貨換算レート
第3章.印刷ラベルの世界市場ダイナミクス
3.1.プリントラベル市場のインパクト分析(2020-2030年)
3.1.1.市場促進要因
3.1.1.1.3Dプリント技術の成長
3.1.1.2.発展途上国における製造業への注目の高まり
3.1.1.3.製造品に対する需要の増加
3.1.2.市場の課題
3.1.2.1.過酷な気候条件に耐える製品の不足
3.1.3.市場機会
3.1.3.1.可処分所得の増加
3.1.3.2.包装食品への需要の高まり
第4章.世界の印刷ラベル市場産業分析
4.1.ポーターの5フォースモデル
4.1.1.サプライヤーの交渉力
4.1.2.買い手の交渉力
4.1.3.新規参入者の脅威
4.1.4.代替品の脅威
4.1.5.競争上のライバル
4.2.ポーターの5フォース影響分析
4.3.PEST分析
4.3.1.政治的
4.3.2.経済的
4.3.3.社会
4.3.4.技術
4.3.5.環境
4.3.6.法律
4.4.最高の投資機会
4.5.トップ勝ち組戦略
4.6.COVID-19インパクト分析
4.7.破壊的トレンド
4.8.業界専門家の視点
4.9.アナリストの推奨と結論
第5章.印刷ラベルの世界市場:印刷プロセス別
5.1.市場スナップショット
5.2.印刷ラベルの世界市場、印刷プロセス別、業績-ポテンシャル分析
5.3.印刷ラベルの世界市場:印刷プロセス別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
5.4.印刷ラベル市場、サブセグメント別分析
5.4.1.オフセット
5.4.2.リソグラフィー
5.4.3.グラビア
5.4.4.フレキソ印刷
5.4.5.スクリーン
5.4.6.凸版印刷
5.4.7.電子写真
5.4.8.インクジェット
第6章.プリントラベルの世界市場、ラベルフォーマット別
6.1.市場スナップショット
6.2.ラベルフォーマット別プリントラベルの世界市場、業績-ポテンシャル分析
6.3.印刷ラベルの世界市場:ラベルフォーマット別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
6.4.プリントラベル市場、サブセグメント分析
6.4.1.ウェットグルーラベル
6.4.2.感圧ラベル
6.4.3.ライナーレスラベル
6.4.4.マルチパートトラッキングラベル
6.4.5.インモールドラベル
6.4.6.シュリンク&ストレッチスリーブ
第7章.印刷ラベルの世界市場:最終用途産業別
7.1.市場スナップショット
7.2.印刷ラベルの世界市場:最終用途産業別、業績-潜在能力分析
7.3.プリントラベルの世界市場:最終用途産業別 2020-2030年予測・予測 (億米ドル)
7.4.プリントラベル市場、サブセグメント分析
7.4.1.食品
7.4.2.飲料
7.4.3.ヘルスケア
7.4.4.化粧品
7.4.5.家庭用品
7.4.6.工業用
7.4.7.物流
7.4.8.その他のエンドユーザー産業
第8章.印刷ラベルの世界市場、地域分析
8.1.上位主要国
8.2.上位新興国
8.3.印刷ラベル市場、地域別市場スナップショット
8.4.北米の印刷ラベル市場
8.4.1.アメリカの印刷ラベル市場
8.4.1.1.印刷工程の内訳の推定と予測、2020-2030年
8.4.1.2.ラベルフォーマットの内訳の推定と予測、2020-2030年
8.4.1.3.最終用途産業の内訳の推定と予測、2020-2030年
8.4.2.カナダの印刷ラベル市場
8.5.欧州印刷ラベル市場スナップショット
8.5.1.イギリスの印刷ラベル市場
8.5.2.ドイツの印刷ラベル市場
8.5.3.フランスプリントラベル市場
8.5.4.スペインの印刷ラベル市場
8.5.5.イタリアの印刷ラベル市場
8.5.6.その他のヨーロッパの印刷ラベル市場
8.6.アジア太平洋プリントラベル市場スナップショット
8.6.1.中国プリントラベル市場
8.6.2.インドの印刷ラベル市場
8.6.3.日本のプリントラベル市場
8.6.4.オーストラリアプリントラベル市場
8.6.5.韓国の印刷ラベル市場
8.6.6.その他のアジア太平洋地域の印刷ラベル市場
8.7.中南米の印刷ラベル市場スナップショット
8.7.1.ブラジルの印刷ラベル市場
8.7.2.メキシコの印刷ラベル市場
8.8.中東・アフリカの印刷ラベル市場
8.8.1.サウジアラビアの印刷ラベル市場
8.8.2.南アフリカの印刷ラベル市場
8.8.3.その他の中東・アフリカ印刷ラベル市場

第9章.競合情報
9.1.主要企業のSWOT分析
9.1.1.企業1
9.1.2.企業2
9.1.3.会社3
9.2.トップ市場戦略
9.3.企業プロフィール
9.3.1.マルチ・パッケージング・ソリューションズ(ウェストロック社)
9.3.1.1.主要情報
9.3.1.2.概要
9.3.1.3.財務(データの入手可能性による)
9.3.1.4.製品概要
9.3.1.5.最近の動向
9.3.2.フォート・ディアボーン
9.3.3.マルチカラー・コーポレーション
9.3.4.モンディグループ
9.3.5.アールストローム・ムンクスヨ社
9.3.6.オータジョングループ
9.3.7.エイブリー・デニソン・コーポレーション
9.3.8.CCLインダストリーズ
9.3.9.クロンダルキン・グループ・ホールディングスBV
9.3.10.センヴェオ・コーポレーション
9.3.11.研究プロセス
9.4.研究プロセス
9.4.1.データマイニング
9.4.2.分析
9.4.3.市場推定
9.4.4.検証
9.4.5.出版
9.5.研究属性
9.6.研究の前提

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Print Label Market is valued approximately USD 42.7 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 4.26% over the forecast period 2023-2030. The print label industry is evolving in response to shifting consumer demands and industry trends. Factors such as the demand for more sustainable packaging solutions, the rising popularity of color digital printing, and an increasing preference for personalized products contribute to this evolution. Additionally, changing buyer preferences directly influences the industry's direction. Print labels serve multiple purposes for manufacturers, including product customization and packaging enhancement. They also play a crucial role in product identification and combating counterfeit goods. With diverse formats and designs available, print labels cater to the specific requirements of beverage manufacturers. The market growth is driven by key factors such as growing 3D Print Technology, increased Focus toward Manufacturing in the Developing Economies, increasing demand for manufactured goods.
In a 2021 study conducted by Martin Placek, findings revealed that the prevailing 3D printing technologies are fused deposition modeling (FDM)/fused filament fabrication (FFF) and selective laser sintering (SLS). It was found that 71% of respondents utilized FDM/FFF in-house, while 42% opted for SLS via external services. According to Statista, the global 3D printing market exhibited substantial growth, with its value reaching approximately USD12.6 billion in 2020. Projections indicate a compound annual growth rate of approximately 17% from 2020 to 2023, highlighting the industry's significant expansion. Furthermore, Increased investment in research and development to advance digital printing labels is a key driver of market growth. An illustrative example is Print-Leeds, which, in May 2021, bolstered its market position by introducing a self-adhesive label division. This expansion came as a result of a substantial £1 million investment in a new printing press, finishing equipment, and management information system (MIS), showcasing a commitment to innovation and growth. However, lack of Products with Ability to Withstand Harsh Climatic Conditions stifles market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Print Label Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia Pacific is leading region and expected to be the fastest growing region owing to increasing interest of companies and the expansion of e-commerce giants such as Alibaba in China is anticipated to be a driving force behind the growth of the print labels market in the forecast period. For instance, during Alibaba's Double 11 shopping festival, Chinese consumers received nearly 1.9 billion packages, indicating a significant demand for print labels.


Major market player included in this report are:
Multi Packaging Solutions (Westrock Company)
Fort Dearborn
Multi Color Corporation
Mondi Group
Ahlstrom-munksjö Oyj
Autajon Group
Avery Dennison Corporation
CCL Industries Inc.
Clondalkin Group Holdings BV
Cenveo Corporation


Recent Developments in the Market:
 In March 2021, Fort Dearborn revealed its acquisition of Hammer Packaging Corporation. This strategic move allows the combined organization to leverage Hammer's advanced technology, thereby bolstering Fort Dearborn's presence in the decorative label and packaging market. The acquisition not only expands the company's geographic reach but also enhances its capacity and capabilities.
 Also in March 2021, the company announced its full association membership with the Glass Packaging Institute (GPI), a leading trade association representing the North American glass container industry. This partnership positions the company to provide high-quality and fully recyclable label solutions, thereby strengthening its offerings to the glass industry.
Global Print Label Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Print Process, Label Format, End-use Industries, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Label Process:
Offset
Lithography
Gravure
Flexography
Screen
Letterpress
Electrophotography
Inkjet
By Label Format:
Wet-glue Labels
Pressure-sensitive Labels
Linerless Labels
Multi-part Tracking Labels
In-mold Labels
Shrink and Stretch Sleeves
By End-use Industries:
Food
Beverage
Healthcare
Cosmetics
Household
Industrial
Logistics
Other End-user Industries
By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Print Label Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Print Label Market, by Print Process, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Print Label Market, by Label Format, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Print Label Market, by End-use Industry, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Print Label Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Print Label Market Dynamics
3.1. Print Label Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing 3D Print Technology
3.1.1.2. Increased Focus toward Manufacturing in the Developing Economies
3.1.1.3. Increasing demand for manufactured goods
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of Products with Ability to Withstand Harsh Climatic Conditions
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Upsurge in the disposable income
3.1.3.2. Growing demand for packaged food
Chapter 4. Global Print Label Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Print Label Market, by Print Process
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Print Label Market by Print Process, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Print Label Market Estimates & Forecasts by Print Process 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Print Label Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Offset
5.4.2. Lithography
5.4.3. Gravure
5.4.4. Flexography
5.4.5. Screen
5.4.6. Letterpress
5.4.7. Electrophotography
5.4.8. Inkjet
Chapter 6. Global Print Label Market, by Label Format
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Print Label Market by Label Format, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Print Label Market Estimates & Forecasts by Label Format 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Print Label Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Wet-glue Labels
6.4.2. Pressure-sensitive Labels
6.4.3. Linerless Labels
6.4.4. Multi-part Tracking Labels
6.4.5. In-mold Labels
6.4.6. Shrink and Stretch Sleeves
Chapter 7. Global Print Label Market, by End-use Industry
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Print Label Market by End-use Industry, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Print Label Market Estimates & Forecasts by End-use Industry 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Print Label Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Food
7.4.2. Beverage
7.4.3. Healthcare
7.4.4. Cosmetics
7.4.5. Household
7.4.6. Industrial
7.4.7. Logistics
7.4.8. Other End-user Industries
Chapter 8. Global Print Label Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Print Label Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Print Label Market
8.4.1. U.S. Print Label Market
8.4.1.1. Print Process breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Label Format breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. End-use Industry breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Print Label Market
8.5. Europe Print Label Market Snapshot
8.5.1. U.K. Print Label Market
8.5.2. Germany Print Label Market
8.5.3. France Print Label Market
8.5.4. Spain Print Label Market
8.5.5. Italy Print Label Market
8.5.6. Rest of Europe Print Label Market
8.6. Asia-Pacific Print Label Market Snapshot
8.6.1. China Print Label Market
8.6.2. India Print Label Market
8.6.3. Japan Print Label Market
8.6.4. Australia Print Label Market
8.6.5. South Korea Print Label Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Print Label Market
8.7. Latin America Print Label Market Snapshot
8.7.1. Brazil Print Label Market
8.7.2. Mexico Print Label Market
8.8. Middle East & Africa Print Label Market
8.8.1. Saudi Arabia Print Label Market
8.8.2. South Africa Print Label Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Print Label Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Multi Packaging Solutions (Westrock Company)
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Fort Dearborn
9.3.3. Multi Color Corporation
9.3.4. Mondi Group
9.3.5. Ahlstrom-munksjö Oyj
9.3.6. Autajon Group
9.3.7. Avery Dennison Corporation
9.3.8. CCL Industries Inc.
9.3.9. Clondalkin Group Holdings BV
9.3.10. Cenveo Corporation
9.3.11. Research Process
9.4. Research Process
9.4.1. Data Mining
9.4.2. Analysis
9.4.3. Market Estimation
9.4.4. Validation
9.4.5. Publishing
9.5. Research Attributes
9.6. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社のケミカル・素材分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(beverage)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る