世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ホームケア包装の世界市場規模調査&予測、素材別(プラスチック、紙、金属、ガラス)、タイプ別(ボトル容器、金属缶、カートン&段ボール、パウチ&バッグ)、製品別(食器洗い、殺虫剤、ランドリーケア、トイレタリー、ポリッシュ、エアケア)、地域別分析、2023-2030年


Global Home Care Packaging Market Size Study & Forecast, by Material (Plastic, Paper, Metal, Glass), by Type (Bottles Containers, Metal Cans, Cartons & Corrugated Boards, Pouches & Bags), by Products (Dishwashing, Insecticides, Laundry Care, Toiletries, Polishes, Air Care), and Regional Analysis, 2023-2030

ホームケア包装の世界市場は2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ホームケア用包装材は、内容物を微生物汚染から保護し、シールドするこ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年3月22日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

ホームケア包装の世界市場は2022年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2023-2030年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ホームケア用包装材は、内容物を微生物汚染から保護し、シールドすることで、製品の品質を向上させるために堅牢な材料で形成されている。これらの材料は、効率的な使用を容易にし、保管や輸送中に最適な保護、利便性、安全性を提供するように設計されている。多様なサイズ、色、範囲、材料タイプで利用可能なホームケア用包装は、包装製品の特定のニーズに適応し、多様性と様々な用途への適合性を保証する。市場成長の原動力となっているのは、健康意識の高まりや、包装資材の持続可能性に関する消費者の意識の高まりといった主な要因である。

消費者の環境問題への意識が高まるにつれて、環境に優しく持続可能な包装材料への嗜好が高まっている。リサイクル可能、生分解性、堆肥化可能な素材などで包装されたホームケア製品は、より環境に優しい選択肢として認識されている。このような消費者の嗜好の変化により、メーカーは市場の需要を満たすために持続可能なパッケージング・ソリューションを採用するようになっている。Statistaによると、2023年、持続可能な包装市場は約2,718億6,000万米ドルの推定額に達し、2028年には3,930億米ドルを超えると予測されている。特に、持続可能なプラスチック包装分野は、2030年までに1437億米ドルの市場価値を達成すると予測されている。さらに、コンテナーボードの世界需要は今後10年間で30%近く急増し、2032年には2億2,600万トンに達すると予測されている。しかし、高コストと原材料価格の変動が、2023~2030年の予測期間を通じて市場の成長を阻害している。

ホームケア包装の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、中東・アフリカである。アジア太平洋地域のホームケア製品産業は、人口増加、ホームケアアイテムに対する消費者の嗜好の進化、ライフスタイルのシフトなどの要因によって、市場をリードする態勢を整えている。インドや中国などの発展途上市場では、堅調な小売販売の拡大により大きな成長が見込まれている。この業界は、消費者支出の増加と、様々な消費財カテゴリーにおける売上成長率の向上から利益を得ている。さらに、オーストラリアの在宅介護パッケージ・プログラムは、高齢者に包括的な継続的個人支援、サポート、臨床サービスを提供し、日常生活を円滑にする。さらに、同国の消費者の健康意識の高まりが、床クリーナー製品カテゴリーの成長に寄与している。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ProAmpac LLC
Amcor PLC
ボール・コーポレーション
RPCグループ
Winpak Ltd
アプターグループ
ソノコ・プロダクツ・カンパニー
シルガン・ホールディングス
コンスタンチア・フレキシブル・グループ
DS Smith PLC


市場における最近の動き
 2020年12月、モンディはドライロック用に設計された紙ベースのおむつパックを発表した。モンディは、EcoWicketBagが、リサイクル規制が最も厳しい地域でも、既存の紙のリサイクルの流れと互換性があることを強調した。さらに、完全に堆肥化可能な素材で作られたEcoWicketBagのバリエーションも用意されている。
 2020年6月、グアラパックは市場初の100%モノ素材のリサイクル可能なパウチを発表した。多層多素材ラミネートやパウチが抱えていた課題を解決したグアラパックのPouch5は、食品や飲料だけでなく、詰め替え用石鹸やフェイスマスクなどの美容・パーソナルケア用品、洗剤などのホームケア用品にも持続可能なパッケージング・ソリューションを提供する。

ホームケア包装の世界市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 素材、タイプ、製品、地域
 地域範囲 - 北米; 欧州; アジア太平洋; 中南米; 中東 & アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加または変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

素材別
プラスチック

金属
ガラス

タイプ別
ボトル 容器
金属缶
カートン・段ボール
パウチ&バッグ

製品別
食器洗い
殺虫剤
ランドリーケア
トイレタリー
ポリッシュ
エアーケア

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Home Care Packaging Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Home Care Packaging Market, by Material, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Home Care Packaging Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Home Care Packaging Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Home Care Packaging Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Home Care Packaging Market Dynamics
3.1. Home Care Packaging Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing health awareness
3.1.1.2. Increased awareness among consumers regarding the sustainability of packaging materials
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost
3.1.2.2. Fluctuation in raw material prices
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising adopting flexible plastic packaging
3.1.3.2. Rising demand for PET bottles
Chapter 4. Global Home Care Packaging Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Home Care Packaging Market, by Material
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Home Care Packaging Market by Material, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Home Care Packaging Market Estimates & Forecasts by Material 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Home Care Packaging Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Plastic
5.4.2. Paper
5.4.3. Metal
5.4.4. Glass
Chapter 6. Global Home Care Packaging Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Home Care Packaging Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Home Care Packaging Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Home Care Packaging Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Bottles Containers
6.4.2. Metal Cans
6.4.3. Cartons & Corrugated Boards
6.4.4. Pouches & Bags
Chapter 7. Global Home Care Packaging Market, by Product
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Home Care Packaging Market by Product, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Home Care Packaging Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Home Care Packaging Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Dishwashing
7.4.2. Insecticides
7.4.3. Laundry Care
7.4.4. Toiletries
7.4.5. Polishes
7.4.6. Air Care
Chapter 8. Global Home Care Packaging Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Home Care Packaging Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Home Care Packaging Market
8.4.1. U.S. Home Care Packaging Market
8.4.1.1. Material breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Home Care Packaging Market
8.5. Europe Home Care Packaging Market Snapshot
8.5.1. U.K. Home Care Packaging Market
8.5.2. Germany Home Care Packaging Market
8.5.3. France Home Care Packaging Market
8.5.4. Spain Home Care Packaging Market
8.5.5. Italy Home Care Packaging Market
8.5.6. Rest of Europe Home Care Packaging Market
8.6. Asia-Pacific Home Care Packaging Market Snapshot
8.6.1. China Home Care Packaging Market
8.6.2. India Home Care Packaging Market
8.6.3. Japan Home Care Packaging Market
8.6.4. Australia Home Care Packaging Market
8.6.5. South Korea Home Care Packaging Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Home Care Packaging Market
8.7. Latin America Home Care Packaging Market Snapshot
8.7.1. Brazil Home Care Packaging Market
8.7.2. Mexico Home Care Packaging Market
8.8. Middle East & Africa Home Care Packaging Market
8.8.1. Saudi Arabia Home Care Packaging Market
8.8.2. South Africa Home Care Packaging Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Home Care Packaging Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. ProAmpac LLC
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Amcor PLC
9.3.3. Ball Corporation
9.3.4. RPC Group
9.3.5. Winpak Ltd
9.3.6. AptarGroup Inc
9.3.7. Sonoco Products Company
9.3.8. Silgan Holdings Inc.
9.3.9. Constantia Flexibles Group GmbH
9.3.10. DS Smith PLC
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Home Care Packaging Market is valued at approximately USD XX billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% during the forecast period 2023-2030. Home care packaging materials are shaped from robust materials to safeguard and shield their contents from microbial contamination, thereby enhancing product quality. These materials are designed to facilitate efficient usage and provide optimal protection, convenience, and security during storage and transportation. Available in diverse sizes, colors, ranges, and material types, home care packaging adapts to the specific needs of the packaged product, ensuring versatility and suitability for various applications. The market growth is driven by key factors such as growing health awareness and increased awareness among consumers regarding the sustainability of packaging materials.

As consumers become increasingly conscious of environmental issues, there is a rising preference for packaging materials that are environmentally friendly and sustainable. Home care products packaged in materials such as recyclable, biodegradable, or compostable materials are perceived as more eco-friendly options. This shift in consumer preferences drives manufacturers to adopt sustainable packaging solutions to meet market demand. As per Statista, in 2023, the sustainable packaging market reached an estimated value of around USD 271.86 billion and is projected to surpass 393 billion U.S. dollars by 2028. Specifically, the sustainable plastic packaging segment is anticipated to achieve a market value of USD 143.7 billion by 2030. Moreover, the global demand for container boards is forecast to surge by nearly 30 percent over the next decade, reaching a volume of 226 million tons by 2032. However, high cost and fluctuation in raw material prices stifle market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Home Care Packaging Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. The Asia-Pacific home care product industry is poised to lead the market, driven by factors such as population growth, evolving consumer preferences for home care items, and shifts in lifestyles. Significant growth is anticipated in developing markets such as India and China, attributed to robust retail sales expansion. The industry benefits from increased consumer spending and higher sales growth percentages across various consumer goods categories. Additionally, Australia's home care packages program offers older individuals access to a comprehensive range of ongoing personal, support, and clinical services, facilitating their daily activities. Moreover, the rising health consciousness among consumers in the country contributes to the growth of the floor cleaner product category.

Major market player included in this report are:
ProAmpac LLC
Amcor PLC
Ball Corporation
RPC Group
Winpak Ltd
AptarGroup Inc
Sonoco Products Company
Silgan Holdings Inc.
Constantia Flexibles Group GmbH
DS Smith PLC


Recent Developments in the Market:
 In December 2020, Mondi introduced a paper-based diaper pack designed for Drylock. Mondi highlighted that the EcoWicketBag is compatible with existing paper recycling streams, even in regions with the most stringent recycling regulations. Additionally, an EcoWicketBag variant crafted from fully compostable materials is also available.
 In June 2020, Gualapack unveiled the market's first 100% mono-material recyclable pouches. Addressing previous challenges with multilayer multi-material laminates and pouches, Gualapack's Pouch5 provides a sustainable packaging solution not only for food and beverages but also for beauty and personal care items such as soap refills and face masks, as well as home care products such as detergents.

Global Home Care Packaging Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered – Material, Type, Product, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Material:
Plastic
Paper
Metal
Glass

By Type:
Bottles Containers
Metal Cans
Cartons & Corrugated Boards
Pouches & Bags

By Product:
Dishwashing
Insecticides
Laundry Care
Toiletries
Polishes
Air Care

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Home Care Packaging Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Home Care Packaging Market, by Material, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Home Care Packaging Market, by Type, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Home Care Packaging Market, by Product, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Home Care Packaging Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Home Care Packaging Market Dynamics
3.1. Home Care Packaging Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing health awareness
3.1.1.2. Increased awareness among consumers regarding the sustainability of packaging materials
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost
3.1.2.2. Fluctuation in raw material prices
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising adopting flexible plastic packaging
3.1.3.2. Rising demand for PET bottles
Chapter 4. Global Home Care Packaging Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Home Care Packaging Market, by Material
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Home Care Packaging Market by Material, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Home Care Packaging Market Estimates & Forecasts by Material 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Home Care Packaging Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Plastic
5.4.2. Paper
5.4.3. Metal
5.4.4. Glass
Chapter 6. Global Home Care Packaging Market, by Type
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Home Care Packaging Market by Type, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Home Care Packaging Market Estimates & Forecasts by Type 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Home Care Packaging Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Bottles Containers
6.4.2. Metal Cans
6.4.3. Cartons & Corrugated Boards
6.4.4. Pouches & Bags
Chapter 7. Global Home Care Packaging Market, by Product
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Home Care Packaging Market by Product, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Home Care Packaging Market Estimates & Forecasts by Product 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Home Care Packaging Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Dishwashing
7.4.2. Insecticides
7.4.3. Laundry Care
7.4.4. Toiletries
7.4.5. Polishes
7.4.6. Air Care
Chapter 8. Global Home Care Packaging Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Home Care Packaging Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Home Care Packaging Market
8.4.1. U.S. Home Care Packaging Market
8.4.1.1. Material breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Type breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Product breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Home Care Packaging Market
8.5. Europe Home Care Packaging Market Snapshot
8.5.1. U.K. Home Care Packaging Market
8.5.2. Germany Home Care Packaging Market
8.5.3. France Home Care Packaging Market
8.5.4. Spain Home Care Packaging Market
8.5.5. Italy Home Care Packaging Market
8.5.6. Rest of Europe Home Care Packaging Market
8.6. Asia-Pacific Home Care Packaging Market Snapshot
8.6.1. China Home Care Packaging Market
8.6.2. India Home Care Packaging Market
8.6.3. Japan Home Care Packaging Market
8.6.4. Australia Home Care Packaging Market
8.6.5. South Korea Home Care Packaging Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Home Care Packaging Market
8.7. Latin America Home Care Packaging Market Snapshot
8.7.1. Brazil Home Care Packaging Market
8.7.2. Mexico Home Care Packaging Market
8.8. Middle East & Africa Home Care Packaging Market
8.8.1. Saudi Arabia Home Care Packaging Market
8.8.2. South Africa Home Care Packaging Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Home Care Packaging Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. ProAmpac LLC
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. Amcor PLC
9.3.3. Ball Corporation
9.3.4. RPC Group
9.3.5. Winpak Ltd
9.3.6. AptarGroup Inc
9.3.7. Sonoco Products Company
9.3.8. Silgan Holdings Inc.
9.3.9. Constantia Flexibles Group GmbH
9.3.10. DS Smith PLC
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(ケミカル)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のケミカル・素材分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(home)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る