世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ハーブエキスの世界市場規模調査&予測:供給源別(ミント、ラベンダー、バジル、その他)、形態別(固体、液体)、用途別(医薬品、パーソナルケア&化粧品、食品&飲料、その他)、地域別分析、2023-2030年


Global Herbal Extract Market Size Study & Forecast, by Source (Mint, Lavender, Basil, Others), by Form (Solid, Liquid), by Application (Pharmaceuticals, Personal Care & Cosmetics, Food & Beverages, Others), and Regional Analysis, 2023-2030

世界のハーブエキス市場は、2022年に約275億4000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には8.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ハーブエキスは、溶媒または水を含む抽出方法によって植物材料... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2024年1月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のハーブエキス市場は、2022年に約275億4000万米ドルと評価され、予測期間2023-2030年には8.2%以上の健全な成長率で成長すると予測されている。ハーブエキスは、溶媒または水を含む抽出方法によって植物材料から得られる濃縮物質である。これらの抽出物には、薬効があると信じられている植物化学物質やエッセンシャルオイルなどの生物活性化合物が含まれている。医薬品、化粧品、食品、サプリメント、アロマセラピーなどに広く使用されているハーブエキスは、健康効果、香味、治療への応用を提供する。その特性は、植物の供給源と抽出プロセスによって異なる。高麗人参やウコンなど、一般的に抽出されるハーブは、健康に役立つ可能性のあるユニークな生理活性化合物で知られている。化学製品の使用は、人体に有害ないくつかの病気と関連しており、その結果、ハーブエキスのような天然物質の需要が増加している。防腐剤、グルテン、人工香料、着色料を含まない食品や飲料に対する需要の急増が、市場の成長を後押ししている。ハーブの治療法に関する意識の高まり、グローバル化の進展、ハーブ製品の異文化受容、さらにハーブ成分を配合したスキンケア製品への嗜好の高まりが、世界中でハーブエキスの需要に寄与している。

さらに、天然成分の採用を奨励するための政府のイニシアチブの増加と有利な規制は、ハーブエキスの需要にプラスの影響を示している。規制は、ハーブエキスの品質と安全基準を確立し、特定の基準を満たしていることを保証する。この保証は消費者の信頼にとって極めて重要であり、需要の増加につながる。例えば、インドでは2021年12月、財務省がハーブ栽培を奨励するため、Atma Nirbhar Bharatの下で4000クロー(4億7996万米ドル)のパッケージを発表した。同省は、薬用植物の栽培と販売のための包括的なスキームを確立し、特に干ばつ状態に対処している。天然成分を支持する政府は、公衆衛生と環境の持続可能性を優先し、植物由来のハーブエキスを消費者にとってより魅力的なものとし、需要を促進している。したがって、これらの前述の要因は、推定期間にわたってハーブエキス市場の成長を推進している。さらに、研究開発活動の増加や、持続可能で環境に優しい成分へのシフトの増加は、予測期間にわたって様々な有利な機会を提示する。しかし、原料価格の変動と他の合成代替品の利用可能性は、2023年から2030年の予測期間を通じて市場の成長に挑戦している。

世界のハーブエキス市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、中東&アフリカを含む。アジア太平洋地域は、ハーブ植物の高い利用可能性、天然ハーブの使用の伝統の高まり、ハーブ製品の治療上の利点、COVID-19後の健康的なライフスタイルを採用することへの焦点の増加により、2022年に市場を支配した。また、合成成分の有害な影響に対する意識の高まり、ハーブ化粧品の人気、政府の政策、事業の持続可能性プログラムの実施が、地域市場の拡大をさらに後押ししている。一方、アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されている。日本、中国、その他の国々では、医薬品や栄養補助食品の使用が増加しており、この地域全体の市場需要を大きく促進している。また、食品・飲料分野の成長も、同地域のハーブエキス市場に好影響を与えると予想される。


本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通り:
ボタニックヘルスケア
ヴィディア・ハーブス社
アリシンファーム
ハーバルヒルズ
Acara Bioherb Pvt.
パイオニア・エンタープライズ(I)プライベート・リミテッド
シドラーレメディーズ社
ハーバルクリエーションズ
アルプスピュアライフサイエンス社
イドビオ株式会社

市場における最近の動き
 2023年5月、GNTは同社のEXBERRYブランドで開発した、非遺伝子組み換えパプリカを原料とする初の植物由来100%油溶性着色料Shade Vivid Orange - OSを発売した。この新製品は、人工着色料やパプリカオレオレジンに代わる鮮やかなオレンジ色で、様々な用途、特に甘味・塩味食品に脂肪分を含む食品に使用される。
 2021年、植物成分と機能性食品を提供するインドのマニパール・グループは、ハーブエキスの製造に特化した新しい製造施設の開設を発表した。これらの栄養補助食品成分でサプリメントを製造。
 2021年6月、インドのハーブメーカーVasu Healthcare Pvt Ltd.は、ハーブサプリメントの新商品を市場に投入した。Vasu Safe Herbs」というブランド名のこれらの製品は、消費者の全体的な健康と幸福を高めるように設計されている。

世界のハーブエキス市場レポート範囲:
 過去データ - 2020 - 2021
 推計基準年 - 2022年
 予測期間 - 2023-2030
 レポート対象 - 売上予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、動向
 対象セグメント - 原料、形態、用途、地域
 地域範囲 - 北米;欧州;アジア太平洋;中南米;中東・アフリカ
 カスタマイズ範囲 - レポートのカスタマイズは無料(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープ*の追加または変更

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の市場価値を予測することです。本レポートは、調査対象国における産業の質的・量的側面の両方を盛り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題などの重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場における潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:

ソース別
ミント
ラベンダー
バジル
その他

形態別
固体
液体

用途別
医薬品
パーソナルケア&化粧品
食品・飲料
その他

地域別

北米
米国
カナダ

ヨーロッパ
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
RoAPAC

ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ

中東・アフリカ
サウジアラビア
南アフリカ
その他の中東・アフリカ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Herbal Extract Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Herbal Extract Market, by Source, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Herbal Extract Market, by Form, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Herbal Extract Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Herbal Extract Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Herbal Extract Market Dynamics
3.1. Herbal Extract Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing awareness regarding the herbs therapeutic
3.1.1.2. Rising government initiatives and favorable regulations
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Volatility in the price of raw materials
3.1.2.2. Availability of other synthetic substitutes
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing research and development activities
3.1.3.2. Rise in shift towards sustainable and green ingredients
Chapter 4. Global Herbal Extract Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Herbal Extract Market, by Source
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Herbal Extract Market by Source, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Herbal Extract Market Estimates & Forecasts by Source 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Herbal Extract Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Mint
5.4.2. Lavender
5.4.3. Basil
5.4.4. Others
Chapter 6. Global Herbal Extract Market, by Form
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Herbal Extract Market by Form, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Herbal Extract Market Estimates & Forecasts by Form 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Herbal Extract Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Solid
6.4.2. Liquid
Chapter 7. Global Herbal Extract Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Herbal Extract Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Herbal Extract Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Herbal Extract Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Pharmaceuticals
7.4.2. Personal Care & Cosmetics
7.4.3. Food & Beverages
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Herbal Extract Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Herbal Extract Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Herbal Extract Market
8.4.1. U.S. Herbal Extract Market
8.4.1.1. Source breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Form breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Herbal Extract Market
8.5. Europe Herbal Extract Market Snapshot
8.5.1. U.K. Herbal Extract Market
8.5.2. Germany Herbal Extract Market
8.5.3. France Herbal Extract Market
8.5.4. Spain Herbal Extract Market
8.5.5. Italy Herbal Extract Market
8.5.6. Rest of Europe Herbal Extract Market
8.6. Asia-Pacific Herbal Extract Market Snapshot
8.6.1. China Herbal Extract Market
8.6.2. India Herbal Extract Market
8.6.3. Japan Herbal Extract Market
8.6.4. Australia Herbal Extract Market
8.6.5. South Korea Herbal Extract Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Herbal Extract Market
8.7. Latin America Herbal Extract Market Snapshot
8.7.1. Brazil Herbal Extract Market
8.7.2. Mexico Herbal Extract Market
8.8. Middle East & Africa Herbal Extract Market
8.8.1. Saudi Arabia Herbal Extract Market
8.8.2. South Africa Herbal Extract Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Herbal Extract Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Botanic Healthcare
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. VIDYA HERBS Pvt. Ltd
9.3.3. Allicin Pharm
9.3.4. HerbalHills
9.3.5. Acara Bioherb Pvt. Ltd.
9.3.6. Pioneer Enterprises (I) Private Limited
9.3.7. Sydler Remedies Pvt. Ltd
9.3.8. Herbal Creations
9.3.9. Alpspure Lifesciences Private Limited
9.3.10. IDOBIO CO., LTD.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Herbal Extract Market is valued at approximately USD 27.54 billion in 2022 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 8.2% during the forecast period 2023-2030. Herbal extracts are concentrated substances derived from plant materials through extraction methods involving solvents or water. These extracts contain bioactive compounds, such as phytochemicals and essential oils, believed to have medicinal properties. Widely used in pharmaceuticals, cosmetics, food, supplements, and aromatherapy, herbal extracts offer health benefits, flavoring, and therapeutic applications. Their properties depend on the plant source and extraction process. Commonly extracted herbs, such as ginseng and turmeric, are known for unique bioactive compounds with potential health benefits. The usage of chemical goods is associated with several illnesses that are harmful to the human body, which is resulting in an increase in demand for natural substances such as herbal extracts. The market is poised for growth driven by a surge in demand for foods and beverages that are free from preservatives, gluten, artificial flavors, and colors. The increasing awareness regarding the herb’s therapeutics, increased globalization and cross-cultural acceptance of herbal products, coupled with a growing preference for skincare products incorporating herbal ingredients are contributing to the demand for herbal extracts across the globe.

In addition, increasing government initiatives and favorable regulations for encouraging the adoption of natural ingredients are exhibiting a positive influence on the demand for herbal extract. Regulations establish quality and safety standards for herbal extracts, ensuring they meet specific criteria. This assurance is crucial for consumer trust, leading to increased demand. For instance, in December 2021, In India, the Ministry of Finance unveiled a Rs. 4000 crore (USD 479.96 million) package under Atma Nirbhar Bharat to encourage herbal cultivation. The ministry has established a comprehensive scheme for the cultivation and marketing of medicinal plants, specifically addressing drought conditions. Governments endorsing natural ingredients prioritize public health and environmental sustainability, making herbal extracts, derived from plants, more appealing to consumers and driving demand. Thus, these aforementioned factors are propelling the growth of the Herbal Extract Market over the estimated period. Moreover, the increasing research and development activities, as well as the rise in the shift towards sustainable and green ingredients present various lucrative opportunities over the forecast years. However, the volatility in the price of raw materials and the availability of other synthetic substitutes are challenging the market growth throughout the forecast period of 2023-2030.

The key regions considered for the Global Herbal Extract Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Middle East & Africa. Asia Pacific dominated the market in 2022 owing to the high availability of herbal plants, a growing tradition of natural herb use, the therapeutic benefits of herbal products, and increased focus on adopting a healthy lifestyle post-COVID-19. Also, the rising awareness about the detrimental effects of synthetic ingredients, the popularity of herbal cosmetics, governmental policies, and the implementation of business sustainability programs are further supporting regional market expansion. Whereas, Asia Pacific is also expected to grow at the highest CAGR over the forecast years. The increased use of pharmaceutical and nutraceutical products in Japan, China, and other nations is significantly propelling the market demand across the region. Also, the growing food and beverage sector is expected to have a positive impact on the Herbal Extracts Market across the region.


Major market players included in this report are:
Botanic Healthcare
VIDYA HERBS Pvt. Ltd
Allicin Pharm
HerbalHills
Acara Bioherb Pvt. Ltd.
Pioneer Enterprises (I) Private Limited
Sydler Remedies Pvt. Ltd
Herbal Creations
Alpspure Lifesciences Private Limited
IDOBIO CO., LTD.

Recent Developments in the Market:
 In May 2023, GNT launched Shade Vivid Orange - OS, the first plant-based, 100% oil-soluble color developed under the company's EXBERRY brand and made from non-GMO paprika. This new product has a vibrant orange color that replaces artificial coloring and paprika oleoresin in a variety of applications, especially those that include fat in sweet and savory foods.
 In 2021, The Manipal Group, an Indian provider of botanical ingredients and functional foods, announced the opening of a new manufacturing facility specialized in the manufacture of herbal extracts. Dietary supplements are made with these nutraceutical components.
 In June 2021, Vasu Healthcare Pvt Ltd.- an India-based herbal manufacturer introduced a new line of herbal supplements to the market. Branded as "Vasu Safe Herbs," these products were designed to enhance overall health and well-being for consumers.

Global Herbal Extract Market Report Scope:
 Historical Data – 2020 - 2021
 Base Year for Estimation – 2022
 Forecast period - 2023-2030
 Report Coverage - Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
 Segments Covered - Source, Form, Application, Region
 Regional Scope - North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Middle East & Africa
 Customization Scope - Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Source:
Mint
Lavender
Basil
Others

By Form:
Solid
Liquid

By Application:
Pharmaceuticals
Personal Care & Cosmetics
Food & Beverages
Others

By Region:

North America
U.S.
Canada

Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC

Latin America
Brazil
Mexico

Middle East & Africa
Saudi Arabia
South Africa
Rest of Middle East & Africa



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.1. Herbal Extract Market, by Region, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.2. Herbal Extract Market, by Source, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.3. Herbal Extract Market, by Form, 2020-2030 (USD Billion)
1.2.4. Herbal Extract Market, by Application, 2020-2030 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Herbal Extract Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Industry Evolution
2.2.2. Scope of the Study
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Herbal Extract Market Dynamics
3.1. Herbal Extract Market Impact Analysis (2020-2030)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing awareness regarding the herbs therapeutic
3.1.1.2. Rising government initiatives and favorable regulations
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Volatility in the price of raw materials
3.1.2.2. Availability of other synthetic substitutes
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing research and development activities
3.1.3.2. Rise in shift towards sustainable and green ingredients
Chapter 4. Global Herbal Extract Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Porter’s 5 Force Impact Analysis
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.3.5. Environmental
4.3.6. Legal
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. COVID-19 Impact Analysis
4.7. Disruptive Trends
4.8. Industry Expert Perspective
4.9. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Global Herbal Extract Market, by Source
5.1. Market Snapshot
5.2. Global Herbal Extract Market by Source, Performance - Potential Analysis
5.3. Global Herbal Extract Market Estimates & Forecasts by Source 2020-2030 (USD Billion)
5.4. Herbal Extract Market, Sub Segment Analysis
5.4.1. Mint
5.4.2. Lavender
5.4.3. Basil
5.4.4. Others
Chapter 6. Global Herbal Extract Market, by Form
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Herbal Extract Market by Form, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Herbal Extract Market Estimates & Forecasts by Form 2020-2030 (USD Billion)
6.4. Herbal Extract Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Solid
6.4.2. Liquid
Chapter 7. Global Herbal Extract Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Herbal Extract Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Herbal Extract Market Estimates & Forecasts by Application 2020-2030 (USD Billion)
7.4. Herbal Extract Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Pharmaceuticals
7.4.2. Personal Care & Cosmetics
7.4.3. Food & Beverages
7.4.4. Others
Chapter 8. Global Herbal Extract Market, Regional Analysis
8.1. Top Leading Countries
8.2. Top Emerging Countries
8.3. Herbal Extract Market, Regional Market Snapshot
8.4. North America Herbal Extract Market
8.4.1. U.S. Herbal Extract Market
8.4.1.1. Source breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.2. Form breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2020-2030
8.4.2. Canada Herbal Extract Market
8.5. Europe Herbal Extract Market Snapshot
8.5.1. U.K. Herbal Extract Market
8.5.2. Germany Herbal Extract Market
8.5.3. France Herbal Extract Market
8.5.4. Spain Herbal Extract Market
8.5.5. Italy Herbal Extract Market
8.5.6. Rest of Europe Herbal Extract Market
8.6. Asia-Pacific Herbal Extract Market Snapshot
8.6.1. China Herbal Extract Market
8.6.2. India Herbal Extract Market
8.6.3. Japan Herbal Extract Market
8.6.4. Australia Herbal Extract Market
8.6.5. South Korea Herbal Extract Market
8.6.6. Rest of Asia Pacific Herbal Extract Market
8.7. Latin America Herbal Extract Market Snapshot
8.7.1. Brazil Herbal Extract Market
8.7.2. Mexico Herbal Extract Market
8.8. Middle East & Africa Herbal Extract Market
8.8.1. Saudi Arabia Herbal Extract Market
8.8.2. South Africa Herbal Extract Market
8.8.3. Rest of Middle East & Africa Herbal Extract Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Key Company SWOT Analysis
9.1.1. Company 1
9.1.2. Company 2
9.1.3. Company 3
9.2. Top Market Strategies
9.3. Company Profiles
9.3.1. Botanic Healthcare
9.3.1.1. Key Information
9.3.1.2. Overview
9.3.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.3.1.4. Product Summary
9.3.1.5. Recent Developments
9.3.2. VIDYA HERBS Pvt. Ltd
9.3.3. Allicin Pharm
9.3.4. HerbalHills
9.3.5. Acara Bioherb Pvt. Ltd.
9.3.6. Pioneer Enterprises (I) Private Limited
9.3.7. Sydler Remedies Pvt. Ltd
9.3.8. Herbal Creations
9.3.9. Alpspure Lifesciences Private Limited
9.3.10. IDOBIO CO., LTD.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

Bizwit Research & Consulting LLP社の化合物分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD()の最新刊レポート

  • 本レポートと同じKEY WORDの最新刊レポートはありません。

よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/22 10:26

155.52 円

163.34 円

198.56 円

ページTOPに戻る