自己粘着ラベルの世界市場規模調査&予測、タイプ別(ライナーレス、リリースライナー)ラベルタイプ別(永久、剥離可能)、用途別(食品&飲料、医薬品、家庭用&パーソナルケア、消費財、その他)、地域分析、2022-2029年Global Self-Adhesive Labels Market Size study & Forecast, by Type (Linerless, Release Liner) by Label Type (Permanent, Removable), by Application (Food & Beverages, Pharmaceutical, Household & Personal Care, Consumer Goods, Other) and Regional Analysis, 2022-2029 世界の自己粘着ラベル市場は、2021年に約XXX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。自己粘着性ラベルは、一般的にパッケージに固定するために使用され... もっと見る
サマリー世界の自己粘着ラベル市場は、2021年に約XXX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。自己粘着性ラベルは、一般的にパッケージに固定するために使用されます。これらのラベルは、商品の必須データを表示します。また、注目を集め、より多くの顧客を惹きつけるために、目的を高めるために使用されます。これらのラベルは、完全にインプリントされた情報を含む多面的なフレームワークです。自己粘着性ラベルを構成するのは、吐出ライナー、糊の層、面材の3層です。放電ライナーの主な構成要素は、片面にシリコーンコーティングが施された紙である。市場成長の主な要因は、急速に成長する電子商取引業界と、市場の有利な需要を生み出すと予想される食品・飲料業界からの包装食品に対する需要の増加である。自己粘着ラベルは、食品や飲料のパッケージの視覚的な魅力を高めるためによく知られています。製品を販売するためには、パッケージングとラベリングが重要であり、それらは顧客の注意を引くからである。マーケティング担当者は主に、見込み客に製品を購入するよう促すために、このラベルを使用します。パッケージや製品の使用方法、移動方法、リサイクル方法、廃棄方法などは、ラベルに記載されています。自己粘着ラベルは、食品および飲料製品の包装に広く使用されています。食品・飲料業界では、ラベルに原材料、製品の同一性、警告などの情報を記載しています。粘着剤が食品成分を傷つけないようにするため、自己粘着ラベルの製造者は存在する法律を遵守する必要があります。したがって、食品包装市場の上昇は、市場の有利な機会を推進すると予想されます。Statistaによると、2019年、世界の食品包装市場は3049億8000万米ドルと評価され、2022年には3622億1000万米ドルに達し、2026年には4555億6000万米ドルに達すると予測されている。その結果、食品包装市場の高まりが市場成長をサポートすると予想されます。さらに、消費財産業の成長は、予測期間中、市場に有利な機会を創出すると考えられます。しかし、代替品の利用が可能であるため、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害します。 自己粘着ラベルの世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、原材料の入手が容易であること、複数の最終用途産業からの需要が高まっていることから、市場シェアにおいて世界の主要な地域となっています。一方、北米は、FMCGの増加、包装食品の需要の増加、電子商取引の増加などの要因により、予測期間中に最も高い成長率を示すと予測されています。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: 3M Company (米国ミネアポリス) Axicon Labels (英国オックスフォードシャー) Avery Products Corporation (米国カリフォルニア州) ETIS Slovakia (スロバキア、ブラチスラバ) UPM Raflatac(ヘルシンキ、フィンランド) Müroll GmbH(オーストリア・フラスタンツ市) Royston Labels Ltd (英国・ロイストン) S&K LABEL (米国イリノイ州) SVS Etikety (チェコ共和国、カールステイン) モンディグループ(オーストリア・ウィーン) 市場の最近の動向について: 2021年5月、ドイツの自己粘着技術専門会社Hermaは、特にPETボトル用の新しいウォッシュオフラベル粘着剤の製造52Wを発売すると発表した。 2021年3月、ラベルメーカーズグループは、自己粘着性ラベル製品のサプライヤーおよびプリンターであるRapid Labelsを買収した。同社は医薬品、栄養補助食品、FMCGの分野で顧客基盤を有しており、同社にとって魅力的な市場となっています。今回の買収により、ラベルメーカーズは栄養補助食品事業への進出が可能となります。 世界の自己粘着ラベルの市場レポートスコープ: ヒストリカルデータ2019-2020-2021 推計基準年 2021年 予測期間 2022-2029 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド カバータイプ、ラベルタイプ、アプリケーション、地域別セグメント 地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: タイプ別で見る ライナーレス レリーズライナー ラベルタイプ別: パーマネント リムーバブル アプリケーション別 フード&ビバレッジ 医薬品 ハウスホールド&パーソナルケア 消費財 その他 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA(ロラ その他の地域 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Self-Adhesive Labels Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Self-Adhesive Labels Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Self-Adhesive Labels Market, by Label Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Self-Adhesive Labels Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Self-Adhesive Labels Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Self-Adhesive Labels Market Dynamics 3.1. Self-Adhesive Labels Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rapidly growing e-commerce industry 3.1.1.2. Growing demand for packed foods 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Availability of substitutes 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing consumer goods industry Chapter 4. Global Self-Adhesive Labels Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Self-Adhesive Labels Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Self-Adhesive Labels Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Self-Adhesive Labels Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Self-Adhesive Labels Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Linerless 6.4.2. Release Liner Chapter 7. Global Self-Adhesive Labels Market, by Label Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Self-Adhesive Labels Market by Label Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Self-Adhesive Labels Market Estimates & Forecasts by Label Type 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Self-Adhesive Labels Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Permanent 7.4.2. Removable Chapter 8. Global Self-Adhesive Labels Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Self-Adhesive Labels Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Self-Adhesive Labels Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Self-Adhesive Labels Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Food & Beverages 8.4.2. Pharmaceutical 8.4.3. Household & Personal Care 8.4.4. Consumer Goods 8.4.5. Other Chapter 9. Global Self-Adhesive Labels Market, Regional Analysis 9.1. Self-Adhesive Labels Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Self-Adhesive Labels Market 9.2.1. U.S. Self-Adhesive Labels Market 9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Label Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Self-Adhesive Labels Market 9.3. Europe Self-Adhesive Labels Market Snapshot 9.3.1. U.K. Self-Adhesive Labels Market 9.3.2. Germany Self-Adhesive Labels Market 9.3.3. France Self-Adhesive Labels Market 9.3.4. Spain Self-Adhesive Labels Market 9.3.5. Italy Self-Adhesive Labels Market 9.3.6. Rest of Europe Self-Adhesive Labels Market 9.4. Asia-Pacific Self-Adhesive Labels Market Snapshot 9.4.1. China Self-Adhesive Labels Market 9.4.2. India Self-Adhesive Labels Market 9.4.3. Japan Self-Adhesive Labels Market 9.4.4. Australia Self-Adhesive Labels Market 9.4.5. South Korea Self-Adhesive Labels Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Self-Adhesive Labels Market 9.5. Latin America Self-Adhesive Labels Market Snapshot 9.5.1. Brazil Self-Adhesive Labels Market 9.5.2. Mexico Self-Adhesive Labels Market 9.5.3. Rest of Latin America Self-Adhesive Labels Market 9.6. Rest of The World Self-Adhesive Labels Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. 3M Company (Minneapolis, U.S.) 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Axicon Labels (Oxfordshire, U.K.) 10.2.3. Avery Products Corporation (California, U.S.) 10.2.4. ETIS Slovakia (Bratislava, Slovakia) 10.2.5. UPM Raflatac (Helsinki, Finland) 10.2.6. Müroll GmbH (Frastanz, Austria) 10.2.7. Royston Labels Ltd (Royston, U.K.) 10.2.8. S&K LABEL (Illinois, U.S.) 10.2.9. SVS Etikety (Karlstejn, Czech Republic) 10.2.10. Mondi Group (Vienna, Austria) Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
SummaryGlobal Self-Adhesive Labels Market is valued approximately USD XXX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Self-Adhesive labels are generally used to fix on packaging. These labels show the item's essential data. In order to capture attention and attract more customers, they are also used for enhancing objectives. These labels are multifaceted frameworks that include info that is fully imprinted. The discharge liner, a layer of glue, and the face material are the three layers that make up self-adhesive labels. The main component of a discharge liner is paper that has silicone coating on one side. The key factor driving the market growth is rapidly growing e-commerce industry and growing demand for packed foods from food and beverage industry that anticipated to create the lucrative demand for the market. Self-adhesive labels are well known for enhancing the visual appeal of food and beverage packaging. In order to sell products, packaging and labelling are crucial since they attract customers' attention. They are primarily employed by marketers to encourage prospective customers to buy the product. How to use, move, recycle, and/or discard the package or product is explained on the label. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Self-Adhesive Labels Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Self-Adhesive Labels Market, by Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Self-Adhesive Labels Market, by Label Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Self-Adhesive Labels Market, by Application, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Self-Adhesive Labels Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Self-Adhesive Labels Market Dynamics 3.1. Self-Adhesive Labels Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Rapidly growing e-commerce industry 3.1.1.2. Growing demand for packed foods 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Availability of substitutes 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Growing consumer goods industry Chapter 4. Global Self-Adhesive Labels Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Self-Adhesive Labels Market, by Type 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Self-Adhesive Labels Market by Type, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Self-Adhesive Labels Market Estimates & Forecasts by Type 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Self-Adhesive Labels Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Linerless 6.4.2. Release Liner Chapter 7. Global Self-Adhesive Labels Market, by Label Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Self-Adhesive Labels Market by Label Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Self-Adhesive Labels Market Estimates & Forecasts by Label Type 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Self-Adhesive Labels Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Permanent 7.4.2. Removable Chapter 8. Global Self-Adhesive Labels Market, by Application 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Self-Adhesive Labels Market by Application, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Self-Adhesive Labels Market Estimates & Forecasts by Application 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Self-Adhesive Labels Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Food & Beverages 8.4.2. Pharmaceutical 8.4.3. Household & Personal Care 8.4.4. Consumer Goods 8.4.5. Other Chapter 9. Global Self-Adhesive Labels Market, Regional Analysis 9.1. Self-Adhesive Labels Market, Regional Market Snapshot 9.2. North America Self-Adhesive Labels Market 9.2.1. U.S. Self-Adhesive Labels Market 9.2.1.1. Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.2. Label Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.1.3. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 9.2.2. Canada Self-Adhesive Labels Market 9.3. Europe Self-Adhesive Labels Market Snapshot 9.3.1. U.K. Self-Adhesive Labels Market 9.3.2. Germany Self-Adhesive Labels Market 9.3.3. France Self-Adhesive Labels Market 9.3.4. Spain Self-Adhesive Labels Market 9.3.5. Italy Self-Adhesive Labels Market 9.3.6. Rest of Europe Self-Adhesive Labels Market 9.4. Asia-Pacific Self-Adhesive Labels Market Snapshot 9.4.1. China Self-Adhesive Labels Market 9.4.2. India Self-Adhesive Labels Market 9.4.3. Japan Self-Adhesive Labels Market 9.4.4. Australia Self-Adhesive Labels Market 9.4.5. South Korea Self-Adhesive Labels Market 9.4.6. Rest of Asia Pacific Self-Adhesive Labels Market 9.5. Latin America Self-Adhesive Labels Market Snapshot 9.5.1. Brazil Self-Adhesive Labels Market 9.5.2. Mexico Self-Adhesive Labels Market 9.5.3. Rest of Latin America Self-Adhesive Labels Market 9.6. Rest of The World Self-Adhesive Labels Market Chapter 10. Competitive Intelligence 10.1. Top Market Strategies 10.2. Company Profiles 10.2.1. 3M Company (Minneapolis, U.S.) 10.2.1.1. Key Information 10.2.1.2. Overview 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 10.2.1.4. Product Summary 10.2.1.5. Recent Developments 10.2.2. Axicon Labels (Oxfordshire, U.K.) 10.2.3. Avery Products Corporation (California, U.S.) 10.2.4. ETIS Slovakia (Bratislava, Slovakia) 10.2.5. UPM Raflatac (Helsinki, Finland) 10.2.6. Müroll GmbH (Frastanz, Austria) 10.2.7. Royston Labels Ltd (Royston, U.K.) 10.2.8. S&K LABEL (Illinois, U.S.) 10.2.9. SVS Etikety (Karlstejn, Czech Republic) 10.2.10. Mondi Group (Vienna, Austria) Chapter 11. Research Process 11.1. Research Process 11.1.1. Data Mining 11.1.2. Analysis 11.1.3. Market Estimation 11.1.4. Validation 11.1.5. Publishing 11.2. Research Attributes 11.3. Research Assumption
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2024/12/05 10:26 151.38 円 159.59 円 194.97 円 |