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セールスパフォーマンス管理の世界市場規模調査&予測、コンポーネント別(ソリューション別、サービス別)、組織規模別(大企業、中小企業)、業種別(BFSI、通信、ヘルスケア、製造)、導入形態別(オンプレミス、クラウド)、地域分析、2022-2029年


Global Sales Performance Management Market Size study & Forecast, by Component (By Solution, Service) By Organization Size (Large Enterprises and SME), Vertical (BFSI, Telecommunication, Healthcare and Manufacturing), By Deployment Type (On-premises and cloud) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のセールスパフォーマンス管理市場は、2021年に約20億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には14.94%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。グローバルセールスパフォーマンスマネジメント(SP... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年3月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
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200 英語

 

サマリー

世界のセールスパフォーマンス管理市場は、2021年に約20億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には14.94%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。グローバルセールスパフォーマンスマネジメント(SPM)ソリューションは、バックオフィスの営業業務を自動化・統合する運用・分析機能のセットであり、業務効率と効果を向上させるために導入される。SPMの機能には、インセンティブ報酬管理、アサインメント管理および計画、テリトリー管理、高度な分析、ゲーミフィケーションが含まれます。グローバルセールスパフォーマンスマネジメントの戦略とツールは、営業リーダーが営業チームの効率性と有効性を高めるために使用します。世界のセールスパフォーマンス管理市場の成長は、改善されたプロスペクティングとプロスペクティングツール、セールスインセンティブ管理、リード管理ソリューションに対する需要の高まりが、世界のセールスパフォーマンス管理ツールの成長を促す要因となっています。
Ahrefs Pte Ltd.によるとオンライン体験の68%以上は、全体のデータ構造を改善し、コンテンツソリューションの構築に役立つ単純な検索から始まっています。コンテンツ最適化は、ビジネスページがコンテンツを上位に表示させ、検索エンジンで上位に表示させるための最良の方法の1つで、コンテンツの正しいトピックに関する関連キーワードを取得します。これは、企業ビジネスの世界では非常に重要であり、企業によって販売最適化ソリューションに莫大な投資が行われ、それがグローバルセールスパフォーマンス管理業界を牽引しています。グローバルセールスパフォーマンスマネジメントプラットフォームのデータエンリッチメントツールは、企業が販売データを充実させ、マーケティングや販売キャンペーンの新しい機会を見つけ、顧客エンゲージメントを向上させることによって、販売戦略の最適化を支援します。また、このツールは、企業がデータをクリーンアップし、消費者と販売実績のデータを正確かつ使用できるようにするのに役立ちます。SPMソリューションの導入には、トレーニングや、すべてのレベルの従業員に対するキャリア開発ワークショップが必要であり、時間とコストがかかるプロセスである。また、SPMソリューションの導入には、研修やキャリアアップのためのワークショップなど、時間とコストがかかります。
グローバルセールスパフォーマンスマネジメントは、その創設以来、長い道のりを歩んできました。このようなグローバルセールスパフォーマンスマネジメント市場の進歩に伴い、いくつかの企業ベンダーは、より多くのライブインタラクションを吸収し、顧客とエージェントを結びつけるために、オーディオビデオ会議ツールやアプリケーションパフォーマンスツール(API)への投資を増やしています。 エンゲージメントで機会と前進のための決定を特定する



セールスパフォーマンス管理の世界市場調査において考慮した主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は市場を支配しており、予測期間中もその地位を維持すると予想されます。好調な経済環境、先進技術の早期導入、ビジネスプロセスを改善するための職場における高いデジタル受容性、高い技術意識により、北米のSPM市場は成熟しました。アジア太平洋地域は、予測期間中に大きく成長し、最も急成長する市場となる見込みです。この地域の急速な経済と技術の変革により、グローバルセールスパフォーマンスマネジメントの成長は、今後数年間でこの地域で後押しされることになるでしょう。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
オラクル・コーポレーション・リミテッド(U.S.)
ザクトリーコーポレーション(米国)
システム分析プログラム開発(SAP)(ドイツ)
Anaplan(アメリカ)
NICE (イスラエル)
Varicent(カナダ)
パフォーマー(米国)
Optymyze (U.K.)
Beqom Corp.Ltd.(スイス)
セールスフォース(米国)
ゾーホー・コーポレーション・リミテッド(インド)


市場における最近の動向です:
 オラクルは、Oracle Global Sales Performance Management CloudのRegion ManagementとIncentive Compensationのコンポーネントを新機能として強化しました。
 Xactlyは、SPMポートフォリオを拡大するために、新たなオファリングであるOperational Sales Management (OSM)を開始しました。この新しいソリューションは、ベンダー、テリトリー、クォータ、クレジットに関連するプロセスを接続・統合します。
 Beqomは、モバイルアプリと個人給与計算の新バージョンをリリースしました。これにより、従業員は自分の業績と変動報酬の支払いを確認できるようになりました。
3Dマッピングとモデリング市場レポートスコープ:
ヒストリカルデータ2019-2020-2021
推計基準年 2021年
予測期間 2022-2029
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
コンポーネントタイプ(サービス&ソリューション)別、業種別、組織規模別、展開タイプ別、業種別、地域別をカバー
地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。

本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場の潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

コンポーネントタイプ別:

ソリューション
サービス内容

バーティカル別
BFSI
テレコミュニケーション
製造業
その他

組織規模別
大企業
ちゅうしょうきゃくきぎょう

デプロイメントタイプ別
オンプレミス
クラウド

地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
Ro APAC
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Sales Performance Management Market, by region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Sales Performance Management Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Sales Performance Management Market, by Vertical, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Sales Performance Management Market, by Organization Size, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Sales Performance Management Market, by Deployment Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sales Performance Management Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sales Performance Management Market Dynamics
3.1. Sales Performance Management Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing adoption of advanced solution and control optimization
3.1.1.2. Data enrichment and increasing visibility
3.1.2. Market Restraints
3.1.2.1. Uncertainty to adapt changes in structure and additional costs.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Integration of audio-video conferencing application programming interfaces (API)
3.1.3.2. Increasing productivity and improves sales insight
Chapter 4. Global Sales Performance Management Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Sales Performance Management Market, by Organization Size
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sales Performance Management Market by organization size, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sales Performance Management Market Estimates & Forecasts by organization size 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Sales Performance Management Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Large Enterprises
6.4.2. Small and Medium Enterprises (SME’s)
Chapter 7. Global Sales Performance Management Market, by Deployment Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sales Performance Management Market by Deployment type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sales Performance Management Market Estimates & Forecasts by Deployment type 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Sales Performance Management Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. On premises
7.4.2. Cloud
Chapter 8. Global Sales Performance Management Market, by Component
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Sales Performance Management Market by Component, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Sales Performance Management Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Sales Performance Management Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Solutions
8.4.2. Services
8.4.3. Others
Chapter 9. Global Sales Performance Management Market, by Vertical
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Sales Performance Management Market by Vertical, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Sales Performance Management Market Estimates & Forecasts by Vertical 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Sales Performance Management Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. BFSI
9.4.2. Telecommunication
9.4.3. Manufacturing
9.4.4. Others
Chapter 10. Global Sales Performance Management Market, Regional Analysis
10.1. Sales Performance Management Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Sales Performance Management Market
10.2.1. U.S. Sales Performance Management Market
10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.2. Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.3. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.4. Organizational Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.2. Canada Sales Performance Management Market
10.3. Europe Sales Performance Management Market Snapshot
10.3.1. U.K. Sales Performance Management Market
10.3.2. Germany Sales Performance Management Market
10.3.3. France Sales Performance Management Market
10.3.4. Spain Sales Performance Management Market
10.3.5. Italy Sales Performance Management Market
10.3.6. Rest of Europe Sales Performance Management Market
10.4. Asia-Pacific Sales Performance Management Market Snapshot
10.4.1. China Sales Performance Management Market
10.4.2. India Sales Performance Management Market
10.4.3. Japan Sales Performance Management Market
10.4.4. Australia Sales Performance Management Market
10.4.5. South Korea Sales Performance Management Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Sales Performance Management Market
10.5. Latin America Sales Performance Management Market Snapshot
10.5.1. Brazil Sales Performance Management Market
10.5.2. Mexico Sales Performance Management Market
10.6. Rest of The World Sales Performance Management Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Oracle Corporation Ltd. (U.S)
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Xactly Corporation (U.S)
11.2.3. System Analysis Program Development (SAP) (Germany)
11.2.4. Anaplan (U.S)
11.2.5. NICE System (Israel)
11.2.6. Performio (U.S)
11.2.7. Optymyze (UK)
11.2.8. Zoho Corporation Ltd. (India)
11.2.9. Beqom Corp. Ltd. (Switzerland)
11.2.10. Salesforce (US)
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Sales Performance Management Market is valued at approximately USD 2.0 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 14.94% over the forecast period 2022-2029. The Global Sales Performance Management (SPM) solution is a set of operational and analytical capabilities that automate and integrate back-office sales operations and are implemented to improve operational efficiency and effectiveness. SPM capabilities include incentive compensation management, assignment management and planning, territory management, advanced analytics, and gamification. Global Sales Performance Management strategies and tools are used by sales leaders to increase the efficiency and effectiveness of their sales teams. The growth of the global sales performance management market is driving factors with increasing demand for improved prospecting and prospecting tools, sales incentive management, and lead management solutions driving the growth of global sales performance management tools.
According to Ahrefs Pte Ltd. More than 68% of all online experiences begin with a simple search which improves the overall data structure and help to build a content solution. Content optimization is one of the best ways for business pages to get their content on top and rank well on search engines by getting you the relevant keywords on right topics for content. It has great importance in corporate business world, huge investments were made in sales optimization solutions by enterprises, which is driving the Global Sales Performance Management industry. Data enrichment tools in the Global Sales Performance Management platform help companies optimize their sales strategies by enriching their sales data, finding new opportunities for marketing and sales campaigns and improving customer engagement. The tool also helps businesses clean up their data and ensure accurate and usable consumer and sales performance data. The implementation of SPM solution also requires training, and further career development workshops for all levels of employees which is time consuming and costly process. Even for implementation and training, it requires high costs and several hassle which restrict enterprises to implement SPM Solutions.
Global Sales Performance Management has come a long way since its inception. With these advancements in the global sales performance management market, several enterprise vendors have increased their investment in audio-video conferencing tools or application performance tools (APIs) to absorb more live interactions and connect customers and agents. engagement to identify opportunities and decisions to move forward



The key regions considered for the Global Sales Performance Management Market study includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominates the market and is expected to retrain its position during the forecast period. Owing to the Strong economic climate, early adoption of advanced technology, high digital acceptance in the workplace to improve business processes, high technology awareness matured the North American SPM market. Asia Pacific is expected to be the fastest growing market with significant growth during the forecast period, with the rapid economic and technological transformation of the region, the growth of Global Sales Performance Management will be boosted in the region in coming years.

Major market player included in this report are:
Oracle Corporation Ltd. (U.S)
Xactly Corporation (U.S)
System Analysis Program Development (SAP) (Germany)
Anaplan (U.S)
NICE (Israel)
Varicent (Canada)
Performio (US)
Optymyze (U.K)
Beqom Corp. Ltd. (Switzerland)
Salesforce (US)
Zoho Corporation Ltd. (India)


Recent Developments in the Market:
 Oracle has enhanced the Region Management and Incentive Compensation components of Oracle Global Sales Performance Management Cloud with new and enhanced features.
 Xactly has launched a new offering, Operational Sales Management (OSM), to expand its SPM portfolio. This new solution connects and integrates processes related to vendors, territories, quotas and credits.
 Beqom has released a new version of its mobile app and personal payroll. This allowed employees to see their performance and variable compensation payments.
3D Mapping and Modelling Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered By Component Type (service &solution), By Vertical, By Organization Size, By Deployment Type, Vertical and Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component Type:

Solutions
Services

By Vertical:
BFSI
Telecommunication
Manufacturing
Others

By Organization Size
Large Enterprises
Small and Medium Sized Enterprises

By Deployment Type
On-premises
Cloud

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
Ro APAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Sales Performance Management Market, by region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Sales Performance Management Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Sales Performance Management Market, by Vertical, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Sales Performance Management Market, by Organization Size, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Sales Performance Management Market, by Deployment Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Sales Performance Management Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Sales Performance Management Market Dynamics
3.1. Sales Performance Management Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Growing adoption of advanced solution and control optimization
3.1.1.2. Data enrichment and increasing visibility
3.1.2. Market Restraints
3.1.2.1. Uncertainty to adapt changes in structure and additional costs.
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Integration of audio-video conferencing application programming interfaces (API)
3.1.3.2. Increasing productivity and improves sales insight
Chapter 4. Global Sales Performance Management Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Investment Adoption Model
4.5. Analyst Recommendation & Conclusion
4.6. Top investment opportunity
4.7. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Sales Performance Management Market, by Organization Size
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Sales Performance Management Market by organization size, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Sales Performance Management Market Estimates & Forecasts by organization size 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Sales Performance Management Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Large Enterprises
6.4.2. Small and Medium Enterprises (SME’s)
Chapter 7. Global Sales Performance Management Market, by Deployment Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Sales Performance Management Market by Deployment type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Sales Performance Management Market Estimates & Forecasts by Deployment type 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Sales Performance Management Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. On premises
7.4.2. Cloud
Chapter 8. Global Sales Performance Management Market, by Component
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Sales Performance Management Market by Component, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Sales Performance Management Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Sales Performance Management Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Solutions
8.4.2. Services
8.4.3. Others
Chapter 9. Global Sales Performance Management Market, by Vertical
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Sales Performance Management Market by Vertical, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Sales Performance Management Market Estimates & Forecasts by Vertical 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Sales Performance Management Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. BFSI
9.4.2. Telecommunication
9.4.3. Manufacturing
9.4.4. Others
Chapter 10. Global Sales Performance Management Market, Regional Analysis
10.1. Sales Performance Management Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Sales Performance Management Market
10.2.1. U.S. Sales Performance Management Market
10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.2. Vertical breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.3. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.4. Organizational Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.2. Canada Sales Performance Management Market
10.3. Europe Sales Performance Management Market Snapshot
10.3.1. U.K. Sales Performance Management Market
10.3.2. Germany Sales Performance Management Market
10.3.3. France Sales Performance Management Market
10.3.4. Spain Sales Performance Management Market
10.3.5. Italy Sales Performance Management Market
10.3.6. Rest of Europe Sales Performance Management Market
10.4. Asia-Pacific Sales Performance Management Market Snapshot
10.4.1. China Sales Performance Management Market
10.4.2. India Sales Performance Management Market
10.4.3. Japan Sales Performance Management Market
10.4.4. Australia Sales Performance Management Market
10.4.5. South Korea Sales Performance Management Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Sales Performance Management Market
10.5. Latin America Sales Performance Management Market Snapshot
10.5.1. Brazil Sales Performance Management Market
10.5.2. Mexico Sales Performance Management Market
10.6. Rest of The World Sales Performance Management Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Oracle Corporation Ltd. (U.S)
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. Xactly Corporation (U.S)
11.2.3. System Analysis Program Development (SAP) (Germany)
11.2.4. Anaplan (U.S)
11.2.5. NICE System (Israel)
11.2.6. Performio (U.S)
11.2.7. Optymyze (UK)
11.2.8. Zoho Corporation Ltd. (India)
11.2.9. Beqom Corp. Ltd. (Switzerland)
11.2.10. Salesforce (US)
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

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