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デジタルフロントドアの世界市場規模調査&予測、インターフェース別(Web、モバイル)、エンドユーザー別(プロバイダー、ペイヤー、その他)、地域別分析、2022-2029年


Global Digital Front Door Market Size study & Forecast, by Interface (Web, Mobile), By End-use (Providers, Payers, Others), and Regional Analysis, 2022-2029

世界のデジタルフロントドア市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。患者は、デジタルフロントドアのおかげで、1つのアプリで自分... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年3月20日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報・注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のデジタルフロントドア市場は、2021年に約XX億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年にはXX%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。患者は、デジタルフロントドアのおかげで、1つのアプリで自分のデータにアクセスし、サービスを管理することができます。ヘルスケア企業は、従来の患者ポータルに加えてデジタル・フロントドアを使用し、オムニチャネルの消費者エンゲージメントを促進します。この市場は、患者中心の医療を支援する政府の規制や医療イニシアティブの進化、患者参加型商品に対する流行後の需要の高まり、医療-健康アプリケーションの利用増加の結果、拡大しています。また、健康管理の重要性が高まっていることも、デジタル・フロントドア市場の成長を後押しする要因となっています。

また、人材不足に悩む医療機関にとってメリットがあることから、これらの技術に対する投資家の関心も高まっています。IT業界分析会社のCB Insightsが5月2日に発表した調査によると、2021年、デジタルフロントドアに対する技術資金は毎年67%増加し、過去最高の19億ドルに達しました。今年末には、その額は32%以上増加し、25億ドルに達すると予想されています。この金融ブームは、患者エンゲージメントや遠隔患者モニタリングのためのプラットフォームなど、非同期治療をサポートする患者向けテクノロジーによってもたらされています。さらに、医師不足の増加により、患者が医師との予約に苦労していることから、デジタル・フロントドアは今後数年間で重要な役割を果たすことになるでしょう。また、高齢者人口の増加により、簡単にアクセスできる環境が求められるようになり、デジタル・フロント・ドアの需要に道が開かれつつあります。しかし、消費者データのセキュリティとプライバシーに関する懸念が、2022-2029年の予測期間中、この技術の成長を制限しています。

デジタルフロントドアの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、2021年に最も高い収益シェアを獲得し、ベンチャーキャピタルからの資金調達が増加していることから、収益の面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋市場は、予想される期間中、より速い速度で拡大すると予想されています。アジア太平洋市場は、高齢化社会とさまざまな慢性疾患の有病率の増加、および手頃な価格で高品質な治療に対する需要の高まりによって牽引されています。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
オラクル(サーナー)
インダクション・ヘルスケア・グループ PLC
mphrX
NXGN Management, LLC
オリオンヘルス
健康を届ける
マッケソンコーポレーション
永続的なシステム
クララ・テクノロジーズ・インク
Athenahealth Inc.
市場における最近の動向
 2022年12月、Children's Hospital & Medical Centreは最近、Gozio Healthのモバイルプラットフォームを包括的なデジタルフロントドアアプローチの礎として活用することを決定した。患者さんとご家族は、Children's GOアプリを通じて、消費者向けのさまざまなデジタル機能にアクセスできるようになりました。これらの機能には、内部および外部の経路検索、医師名簿、予約などが含まれます。



世界のデジタル玄関ドア市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間 2022-2029
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合状況、成長要因、トレンド
対象セグメント インターフェース、エンドユーズ
地域
地域区分 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国別、地域別、セグメント別スコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

インターフェース別
ウェブ
モバイル

エンドユーズ別
プロバイダー
ペイターズ
その他

地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
ローラ
その他の地域










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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Digital Front Door Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Digital Front Door Market, by Interface, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Digital Front Door Market, by End-use, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Digital Front Door Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Digital Front Door Market Dynamics
3.1. Digital Front Door Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Higher demand for patient engagement products
3.1.1.2. Developing government policies and health care programmes
3.1.1.3. Growing importance for Health tracking
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Concerns about consumer’s data security and privacy
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Physician shortage in the market leading to digital market advancement
3.1.3.2. Increasing senior population will be needing easy accessibility
Chapter 4. Global Digital Front Door Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Digital Front Door Market, by Interface
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Digital Front Door Market by Interface, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Digital Front Door Market Estimates & Forecasts by Interface 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Digital Front Door Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Web
6.4.2. Mobile

Chapter 7. Global Digital Front Door Market, by End-use
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Digital Front Door Market by End-use, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Digital Front Door Market Estimates & Forecasts by End-use 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Digital Front Door Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Providers
7.4.2. Payers
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Digital Front Door Market, Regional Analysis
8.1. Digital Front Door Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Digital Front Door Market
8.2.1. U.S. Digital Front Door Market
8.2.1.1. Interface breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. End-use breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Digital Front Door Market
8.3. Europe Digital Front Door Market Snapshot
8.3.1. U.K. Digital Front Door Market
8.3.2. Germany Digital Front Door Market
8.3.3. France Digital Front Door Market
8.3.4. Spain Digital Front Door Market
8.3.5. Italy Digital Front Door Market
8.3.6. Rest of Europe Digital Front Door Market
8.4. Asia-Pacific Digital Front Door Market Snapshot
8.4.1. China Digital Front Door Market
8.4.2. India Digital Front Door Market
8.4.3. Japan Digital Front Door Market
8.4.4. Australia Digital Front Door Market
8.4.5. South Korea Digital Front Door Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Digital Front Door Market
8.5. Latin America Digital Front Door Market Snapshot
8.5.1. Brazil Digital Front Door Market
8.5.2. Mexico Digital Front Door Market
8.5.3. Rest of Latin America Digital Front Door Market
8.6. Rest of The World Digital Front Door Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Oracle (Cerner)
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Induction Healthcare Group PLC
9.2.3. mphrX
9.2.4. NXGN Management, LLC
9.2.5. Orion Health
9.2.6. Deliver Health
9.2.7. McKesson Corporation
9.2.8. Persistent Systems
9.2.9. Klara Technologies, Inc.
9.2.10 Athenahealth Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Digital Front Door Market is valued at approximately USD XX Billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2029. Patients may access their data and manage their services through a single app thanks to a digital front door. Healthcare firms use digital front doors in addition to conventional patient portals to promote Omni channel consumer engagement. The market is expanding as a result of evolving government regulations and healthcare initiatives that support patient-centric care, as well as rising post-pandemic demand for patient engagement goods and increased utilization of medical-health applications. The increasing importance for health tracking is another factor which is driving the growth of the digital front door market.

In addition, investor interest in these technologies has increased as a result of the advantages they can provide for healthcare systems that are struggling with a staffing crisis. According to a survey released on May 2 by the IT industry analytics company CB Insights, in 2021, technology funding for digital front doors increased 67% annually to a record high of $1.9 billion. By the end of this year, that amount is anticipated to increase by more than 32% to reach $2.5 billion. This financial boom is being driven by patient-facing technologies that support asynchronous treatment, such as platforms for patient engagement and remote patient monitoring. Furthermore, the increase in physician shortage, digital front doors will play a significant role in the upcoming years as patients struggle with making appointments with their physicians. Also the increasing senior population is paving way for the demand for digital front doors as they will be needing easy accessibility. However, the concerns about consumer data security and privacy restricts the growth of this technology over the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Digital Front Door Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominates the market in terms of revenue as it generated the highest revenue share in 2021 and rising venture capital financing. Whereas, the Asia-Pacific market is anticipated to expand at a much faster rate over the anticipated time frame. The Asia-Pacific market is being driven by an ageing population and an increase in the prevalence of various chronic illnesses, as well as a growing demand for affordable and high-quality treatment.

Major market players included in this report are:
Oracle (Cerner)
Induction Healthcare Group PLC
mphrX
NXGN Management, LLC
Orion Health
Deliver Health
McKesson Corporation
Persistent Systems
Klara Technologies, Inc.
Athenahealth Inc.
Recent Developments in the Market:
 In December 2022, Children's Hospital & Medical Centre recently made the decision to utilize Gozio Health's mobile platform as the cornerstone of a comprehensive digital front door approach. Patients and families may now access a range of consumer-facing digital features through the Children's GO app, all of which are available inside a single, user-friendly interface. These features include internal and outdoor way-finding, physician directories, appointment booking, and more.



Global Digital Front Door Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Interface, End-use
Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Interface:
Web
Mobile

By End-use:
Providers
Payers
Others

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
ROLA
Rest of the World










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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Digital Front Door Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Digital Front Door Market, by Interface, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Digital Front Door Market, by End-use, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Digital Front Door Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Digital Front Door Market Dynamics
3.1. Digital Front Door Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Higher demand for patient engagement products
3.1.1.2. Developing government policies and health care programmes
3.1.1.3. Growing importance for Health tracking
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Concerns about consumer’s data security and privacy
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Physician shortage in the market leading to digital market advancement
3.1.3.2. Increasing senior population will be needing easy accessibility
Chapter 4. Global Digital Front Door Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Digital Front Door Market, by Interface
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Digital Front Door Market by Interface, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Digital Front Door Market Estimates & Forecasts by Interface 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Digital Front Door Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Web
6.4.2. Mobile

Chapter 7. Global Digital Front Door Market, by End-use
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Digital Front Door Market by End-use, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Digital Front Door Market Estimates & Forecasts by End-use 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Digital Front Door Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Providers
7.4.2. Payers
7.4.3. Others
Chapter 8. Global Digital Front Door Market, Regional Analysis
8.1. Digital Front Door Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Digital Front Door Market
8.2.1. U.S. Digital Front Door Market
8.2.1.1. Interface breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.1.2. End-use breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
8.2.2. Canada Digital Front Door Market
8.3. Europe Digital Front Door Market Snapshot
8.3.1. U.K. Digital Front Door Market
8.3.2. Germany Digital Front Door Market
8.3.3. France Digital Front Door Market
8.3.4. Spain Digital Front Door Market
8.3.5. Italy Digital Front Door Market
8.3.6. Rest of Europe Digital Front Door Market
8.4. Asia-Pacific Digital Front Door Market Snapshot
8.4.1. China Digital Front Door Market
8.4.2. India Digital Front Door Market
8.4.3. Japan Digital Front Door Market
8.4.4. Australia Digital Front Door Market
8.4.5. South Korea Digital Front Door Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Digital Front Door Market
8.5. Latin America Digital Front Door Market Snapshot
8.5.1. Brazil Digital Front Door Market
8.5.2. Mexico Digital Front Door Market
8.5.3. Rest of Latin America Digital Front Door Market
8.6. Rest of The World Digital Front Door Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Oracle (Cerner)
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Induction Healthcare Group PLC
9.2.3. mphrX
9.2.4. NXGN Management, LLC
9.2.5. Orion Health
9.2.6. Deliver Health
9.2.7. McKesson Corporation
9.2.8. Persistent Systems
9.2.9. Klara Technologies, Inc.
9.2.10 Athenahealth Inc.
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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