世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

マーケティングアトリビューションソフトウェアの世界市場規模調査&予測、コンポーネント別(ソリューション、サービス)、アトリビューションタイプ別(シングルソース、マルチソース、確率的またはアルゴリズム)、組織規模別(中小企業、大企業)、デプロイメントタイプ別(オンプレミス、クラウド)、地域分析、2022-2029年


Global Marketing Attribution Software Market Size study & Forecast, by Component (Solution and Services), by Attribution Type (Single Source, Multi Source, and Probabilistic or Algorithmic), by Organization Size (Small & Medium-Sized Enterprises, Large Enterprises), by Deployment Type (On-Premise, Cloud) and Regional Analysis, 2022-2029

世界のマーケティングアトリビューションソフトウェア市場は、2021年に約31億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には15.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。マーケティングアトリビューショ... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2023年2月8日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界のマーケティングアトリビューションソフトウェア市場は、2021年に約31億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には15.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。マーケティングアトリビューションソフトウェアは、消費者が製品やサービスを購入する際に遭遇するマーケティングのタッチポイントを分析するために利用される分析ツールである。さらに、ビジネスのコンバージョンに貢献するマーケティング戦術を特定するために使用されます。ソフトウェアベースのマーケティングアトリビューションツールは、顧客の購入決定に最も大きな影響を与えたチャネルとメッセージを評価するために利用されます。クラウドベースのソリューションやサービスの採用が増え、業界全体でパーソナライズドマーケティングの適用が拡大していることが、市場の成長を加速させる主な要因となっています。

企業組織は、柔軟性を高め、運用コストを削減するために、クラウドベースのアプリケーションやサービスを採用しており、これが世界のマーケティングアトリビューションソフトウェア市場の成長に寄与しています。例えば、Statistaによると、2021年の世界のクラウドアプリケーション市場は1336億ドルであり、2025年には1686億ドルに成長すると予測されています。さらに、2022年には、世界のパブリッククラウドサービス市場は約20.4%の成長率を記録し、4,950億米ドルに達しました。また、AIやビッグデータ技術の受け入れが進み、ポストコビド時代におけるデジタル化の進展が、予測期間中に市場に有利な成長展望をもたらすと考えられます。しかし、マーケティングアトリビューションソフトウェアのコストが高く、データのプライバシーとセキュリティに対する懸念が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

マーケティングアトリビューションソフトウェアの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの存在と、同地域の企業によるターゲットマーケティングおよびパーソナライズドマーケティングの採用の増加により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、スマートフォンや高速インターネットサービスの普及が進み、新興企業のエコシステムも発展していることから、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
グーグルLLC
SAP SE
Visual IQ - A Nielsen Company
オラクル社(Oracle Inc.
ロッカボックス、Inc.
Neustar, Inc.
Engagio Inc.
LeadsRx, Inc.
LeanData Inc.
Merkle Inc.

市場の最近の動向
 2019年10月、米国を拠点とするデータ駆動型パフォーマンスマーケティング機関であるMerkleは、マーケターがクロスチャネルのメディアとマーケティングインサイトを獲得するためのスケーラブルなソリューションであるArchieという新しいプラットフォームを発表しました。この新しいプラットフォームにより、企業はメディアやCRMチャネルを横断した高度で統一的なパフォーマンス測定を行うことができるようになります。




世界のマーケティングアトリビューションソフトウェアの市場レポートスコープ:
過去データ 2019年~2020年~2021年
推計基準年 2021年
予測期間2022年〜2029年
レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド
対象セグメント コンポーネント、アトリビューションタイプ、組織規模、デプロイメントタイプ、地域
地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域
カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加・変更*。




本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:

コンポーネント別
ソリューション
サービス

アトリビューションタイプ別
シングルソース
マルチソース
確率的・アルゴリズム的

組織規模別
中堅・中小企業
大企業

導入形態別
オンプレミス
クラウド

地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE
アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
RoLA
その他の地域(Rest of the World

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Marketing Attribution Software Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Marketing Attribution Software Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Marketing Attribution Software Market, by Attribution Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Marketing Attribution Software Market, by Organization Size, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Marketing Attribution Software Market, by Deployment Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Marketing Attribution Software Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Marketing Attribution Software Market Dynamics
3.1. Marketing Attribution Software Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing adoption of cloud-based solutions & services
3.1.1.2. Growing application of personalized marketing across the industries
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Marketing Attribution Software
3.1.2.2. Concern over data privacy & security
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising acceptance of AI and Big Data technologies
3.1.3.2. Growing digitization in post covid era
Chapter 4. Global Marketing Attribution Software Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Marketing Attribution Software Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Marketing Attribution Software Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Solution
6.4.2. Services
Chapter 7. Global Marketing Attribution Software Market, by Attribution Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Marketing Attribution Software Market by Attribution Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Attribution Type 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Single Source
7.4.2. Multi Source
7.4.3. Probabilistic or Algorithmic
Chapter 8. Global Marketing Attribution Software Market, by Organization Size
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Marketing Attribution Software Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Small & Medium-Sized Enterprises
8.4.2. Large Enterprises
Chapter 9. Global Marketing Attribution Software Market, by Deployment Type
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Marketing Attribution Software Market by Deployment Type, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. On-premise
9.4.2. Cloud
Chapter 10. Global Marketing Attribution Software Market, Regional Analysis
10.1. Marketing Attribution Software Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Marketing Attribution Software Market
10.2.1. U.S. Marketing Attribution Software Market
10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.2. Attribution Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.3. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.4. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.2. Canada Marketing Attribution Software Market
10.3. Europe Marketing Attribution Software Market Snapshot
10.3.1. U.K. Marketing Attribution Software Market
10.3.2. Germany Marketing Attribution Software Market
10.3.3. France Marketing Attribution Software Market
10.3.4. Spain Marketing Attribution Software Market
10.3.5. Italy Marketing Attribution Software Market
10.3.6. Rest of Europe Marketing Attribution Software Market
10.4. Asia-Pacific Marketing Attribution Software Market Snapshot
10.4.1. China Marketing Attribution Software Market
10.4.2. India Marketing Attribution Software Market
10.4.3. Japan Marketing Attribution Software Market
10.4.4. Australia Marketing Attribution Software Market
10.4.5. South Korea Marketing Attribution Software Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Marketing Attribution Software Market
10.5. Latin America Marketing Attribution Software Market Snapshot
10.5.1. Brazil Marketing Attribution Software Market
10.5.2. Mexico Marketing Attribution Software Market
10.5.3. Rest of Latin America Marketing Attribution Software Market
10.6. Rest of The World Marketing Attribution Software Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Google LLC
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. SAP SE
11.2.3. Visual IQ – A Nielsen Company
11.2.4. Oracle Inc.
11.2.5. Rockerbox, Inc.
11.2.6. Neustar, Inc.
11.2.7. Engagio Inc.
11.2.8. LeadsRx, Inc.
11.2.9. LeanData Inc.
11.2.10. Merkle Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Marketing Attribution Software Market is valued at approximately USD 3.1 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 15.5% over the forecast period 2022-2029. Marketing Attribution Software is an analytical tool utilized to analyze marketing touchpoints a consumer encounters during the purchase of a product or service. Moreover, it is used to identify marketing tactics that are contributing to conversions for a business. Software based marketing attribution tools are utilized to evaluate channels and messages which had the greatest impact on the purchase decision of a customer. The increasing adoption of cloud-based solutions & services and growing application of personalized marketing across industries are key factors accelerating the market growth.

Business organizations are adopting cloud-based applications and services to increase flexibility & reduce operating expenditure which in turn contributes to the growth of the Global Marketing Attribution Software Market. For instance, according to Statista – in 2021, the global cloud applications market was valued at USD 133.6 billion, and the market is projected to grow to USD 168.6 billion by 2025. Additionally, in 2022, the global public cloud services market witnessed a growth rate of approximately 20.4 percent and reached USD 495 billion. Also, the rising acceptance of AI and Big Data technologies and growing digitization in post covid era would create a lucrative growth prospectus for the market over the forecast period. However, the high cost of Marketing Attribution Software and concern over data privacy & security stifle the market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Marketing Attribution Software Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. North America dominated the market in terms of revenue, owing to the presence of leading market players and increasing adoption of targeted & personalized marketing from the business organizations in the region. Whereas Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as rising penetration of smartphones & high speed internet services coupled with growing startup ecosystem in the region.

Major market players included in this report are:
Google LLC
SAP SE
Visual IQ – A Nielsen Company
Oracle Inc.
Rockerbox, Inc.
Neustar, Inc.
Engagio Inc.
LeadsRx, Inc.
LeanData Inc.
Merkle Inc.

Recent Developments in the Market:
 In October 2019, USA based Merkle, a data-driven performance marketing agency launched a new platform named Archie, a scalable solution for marketers to gain cross-channel media and marketing insights. This new platform enables businesses to conduct advanced and unified performance measurements across media and CRM channels.




Global Marketing Attribution Software Market Report Scope:
Historical Data 2019-2020-2021
Base Year for Estimation 2021
Forecast period 2022-2029
Report Coverage Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
Segments Covered Component, Attribution Type, Organization Size, Deployment Type, Region
Regional Scope North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
Customization Scope Free report customization (equivalent up to 8 analyst’s working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Component
Solution
Services

By Attribution Type
Single Source
Multi Source
Probabilistic or Algorithmic

By Organization Size
Small & Medium-Sized Enterprises
Large Enterprises

By Deployment Type
On-Premise
Cloud

By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
RoLA
Rest of the World



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.1. Marketing Attribution Software Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.2. Marketing Attribution Software Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.3. Marketing Attribution Software Market, by Attribution Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.4. Marketing Attribution Software Market, by Organization Size, 2019-2029 (USD Billion)
1.2.5. Marketing Attribution Software Market, by Deployment Type, 2019-2029 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Marketing Attribution Software Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Marketing Attribution Software Market Dynamics
3.1. Marketing Attribution Software Market Impact Analysis (2019-2029)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing adoption of cloud-based solutions & services
3.1.1.2. Growing application of personalized marketing across the industries
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. High Cost of Marketing Attribution Software
3.1.2.2. Concern over data privacy & security
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Rising acceptance of AI and Big Data technologies
3.1.3.2. Growing digitization in post covid era
Chapter 4. Global Marketing Attribution Software Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029)
4.3. PEST Analysis
4.3.1. Political
4.3.2. Economical
4.3.3. Social
4.3.4. Technological
4.4. Top investment opportunity
4.5. Top winning strategies
4.6. Industry Experts Prospective
4.7. Analyst Recommendation & Conclusion
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global Marketing Attribution Software Market, by Component
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Marketing Attribution Software Market by Component, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion)
6.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Solution
6.4.2. Services
Chapter 7. Global Marketing Attribution Software Market, by Attribution Type
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Marketing Attribution Software Market by Attribution Type, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Attribution Type 2019-2029 (USD Billion)
7.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Single Source
7.4.2. Multi Source
7.4.3. Probabilistic or Algorithmic
Chapter 8. Global Marketing Attribution Software Market, by Organization Size
8.1. Market Snapshot
8.2. Global Marketing Attribution Software Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis
8.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2019-2029 (USD Billion)
8.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Small & Medium-Sized Enterprises
8.4.2. Large Enterprises
Chapter 9. Global Marketing Attribution Software Market, by Deployment Type
9.1. Market Snapshot
9.2. Global Marketing Attribution Software Market by Deployment Type, Performance - Potential Analysis
9.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2019-2029 (USD Billion)
9.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis
9.4.1. On-premise
9.4.2. Cloud
Chapter 10. Global Marketing Attribution Software Market, Regional Analysis
10.1. Marketing Attribution Software Market, Regional Market Snapshot
10.2. North America Marketing Attribution Software Market
10.2.1. U.S. Marketing Attribution Software Market
10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.2. Attribution Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.3. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.1.4. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
10.2.2. Canada Marketing Attribution Software Market
10.3. Europe Marketing Attribution Software Market Snapshot
10.3.1. U.K. Marketing Attribution Software Market
10.3.2. Germany Marketing Attribution Software Market
10.3.3. France Marketing Attribution Software Market
10.3.4. Spain Marketing Attribution Software Market
10.3.5. Italy Marketing Attribution Software Market
10.3.6. Rest of Europe Marketing Attribution Software Market
10.4. Asia-Pacific Marketing Attribution Software Market Snapshot
10.4.1. China Marketing Attribution Software Market
10.4.2. India Marketing Attribution Software Market
10.4.3. Japan Marketing Attribution Software Market
10.4.4. Australia Marketing Attribution Software Market
10.4.5. South Korea Marketing Attribution Software Market
10.4.6. Rest of Asia Pacific Marketing Attribution Software Market
10.5. Latin America Marketing Attribution Software Market Snapshot
10.5.1. Brazil Marketing Attribution Software Market
10.5.2. Mexico Marketing Attribution Software Market
10.5.3. Rest of Latin America Marketing Attribution Software Market
10.6. Rest of The World Marketing Attribution Software Market

Chapter 11. Competitive Intelligence
11.1. Top Market Strategies
11.2. Company Profiles
11.2.1. Google LLC
11.2.1.1. Key Information
11.2.1.2. Overview
11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
11.2.1.4. Product Summary
11.2.1.5. Recent Developments
11.2.2. SAP SE
11.2.3. Visual IQ – A Nielsen Company
11.2.4. Oracle Inc.
11.2.5. Rockerbox, Inc.
11.2.6. Neustar, Inc.
11.2.7. Engagio Inc.
11.2.8. LeadsRx, Inc.
11.2.9. LeanData Inc.
11.2.10. Merkle Inc.
Chapter 12. Research Process
12.1. Research Process
12.1.1. Data Mining
12.1.2. Analysis
12.1.3. Market Estimation
12.1.4. Validation
12.1.5. Publishing
12.2. Research Attributes
12.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社のエンタープライズIT・ソフトウェア分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/12/23 10:26

157.72 円

164.94 円

201.11 円

ページTOPに戻る