マーケティングアトリビューションソフトウェアの世界市場規模調査&予測、コンポーネント別(ソリューション、サービス)、アトリビューションタイプ別(シングルソース、マルチソース、確率的またはアルゴリズム)、組織規模別(中小企業、大企業)、デプロイメントタイプ別(オンプレミス、クラウド)、地域分析、2022-2029年Global Marketing Attribution Software Market Size study & Forecast, by Component (Solution and Services), by Attribution Type (Single Source, Multi Source, and Probabilistic or Algorithmic), by Organization Size (Small & Medium-Sized Enterprises, Large Enterprises), by Deployment Type (On-Premise, Cloud) and Regional Analysis, 2022-2029 世界のマーケティングアトリビューションソフトウェア市場は、2021年に約31億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には15.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。マーケティングアトリビューショ... もっと見る
サマリー世界のマーケティングアトリビューションソフトウェア市場は、2021年に約31億米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には15.5%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。マーケティングアトリビューションソフトウェアは、消費者が製品やサービスを購入する際に遭遇するマーケティングのタッチポイントを分析するために利用される分析ツールである。さらに、ビジネスのコンバージョンに貢献するマーケティング戦術を特定するために使用されます。ソフトウェアベースのマーケティングアトリビューションツールは、顧客の購入決定に最も大きな影響を与えたチャネルとメッセージを評価するために利用されます。クラウドベースのソリューションやサービスの採用が増え、業界全体でパーソナライズドマーケティングの適用が拡大していることが、市場の成長を加速させる主な要因となっています。企業組織は、柔軟性を高め、運用コストを削減するために、クラウドベースのアプリケーションやサービスを採用しており、これが世界のマーケティングアトリビューションソフトウェア市場の成長に寄与しています。例えば、Statistaによると、2021年の世界のクラウドアプリケーション市場は1336億ドルであり、2025年には1686億ドルに成長すると予測されています。さらに、2022年には、世界のパブリッククラウドサービス市場は約20.4%の成長率を記録し、4,950億米ドルに達しました。また、AIやビッグデータ技術の受け入れが進み、ポストコビド時代におけるデジタル化の進展が、予測期間中に市場に有利な成長展望をもたらすと考えられます。しかし、マーケティングアトリビューションソフトウェアのコストが高く、データのプライバシーとセキュリティに対する懸念が、2022年から2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。 マーケティングアトリビューションソフトウェアの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。北米は、主要な市場プレイヤーの存在と、同地域の企業によるターゲットマーケティングおよびパーソナライズドマーケティングの採用の増加により、収益面で市場を支配しています。一方、アジア太平洋地域は、スマートフォンや高速インターネットサービスの普及が進み、新興企業のエコシステムも発展していることから、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: グーグルLLC SAP SE Visual IQ - A Nielsen Company オラクル社(Oracle Inc. ロッカボックス、Inc. Neustar, Inc. Engagio Inc. LeadsRx, Inc. LeanData Inc. Merkle Inc. 市場の最近の動向 2019年10月、米国を拠点とするデータ駆動型パフォーマンスマーケティング機関であるMerkleは、マーケターがクロスチャネルのメディアとマーケティングインサイトを獲得するためのスケーラブルなソリューションであるArchieという新しいプラットフォームを発表しました。この新しいプラットフォームにより、企業はメディアやCRMチャネルを横断した高度で統一的なパフォーマンス測定を行うことができるようになります。 世界のマーケティングアトリビューションソフトウェアの市場レポートスコープ: 過去データ 2019年~2020年~2021年 推計基準年 2021年 予測期間2022年〜2029年 レポート対象 売上高予測、企業ランキング、競合環境、成長要因、トレンド 対象セグメント コンポーネント、アトリビューションタイプ、組織規模、デプロイメントタイプ、地域 地域範囲 北米、欧州、アジア太平洋、中南米、その他の地域 カスタマイズ範囲 レポート購入時に無料カスタマイズ(アナリストの作業時間8時間分まで)。国、地域、セグメントスコープの追加・変更*。 本調査の目的は、近年における様々なセグメントおよび国の市場規模を定義し、今後数年間の値を予測することである。本レポートは、調査対象国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。 また、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します: コンポーネント別 ソリューション サービス アトリビューションタイプ別 シングルソース マルチソース 確率的・アルゴリズム的 組織規模別 中堅・中小企業 大企業 導入形態別 オンプレミス クラウド 地域別 北米 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ RoLA その他の地域(Rest of the World 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Marketing Attribution Software Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Marketing Attribution Software Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Marketing Attribution Software Market, by Attribution Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Marketing Attribution Software Market, by Organization Size, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. Marketing Attribution Software Market, by Deployment Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Marketing Attribution Software Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Marketing Attribution Software Market Dynamics 3.1. Marketing Attribution Software Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing adoption of cloud-based solutions & services 3.1.1.2. Growing application of personalized marketing across the industries 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Marketing Attribution Software 3.1.2.2. Concern over data privacy & security 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising acceptance of AI and Big Data technologies 3.1.3.2. Growing digitization in post covid era Chapter 4. Global Marketing Attribution Software Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Marketing Attribution Software Market, by Component 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Marketing Attribution Software Market by Component, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Solution 6.4.2. Services Chapter 7. Global Marketing Attribution Software Market, by Attribution Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Marketing Attribution Software Market by Attribution Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Attribution Type 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Single Source 7.4.2. Multi Source 7.4.3. Probabilistic or Algorithmic Chapter 8. Global Marketing Attribution Software Market, by Organization Size 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Marketing Attribution Software Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Small & Medium-Sized Enterprises 8.4.2. Large Enterprises Chapter 9. Global Marketing Attribution Software Market, by Deployment Type 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Marketing Attribution Software Market by Deployment Type, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2019-2029 (USD Billion) 9.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. On-premise 9.4.2. Cloud Chapter 10. Global Marketing Attribution Software Market, Regional Analysis 10.1. Marketing Attribution Software Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Marketing Attribution Software Market 10.2.1. U.S. Marketing Attribution Software Market 10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.2. Attribution Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.3. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.4. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.2. Canada Marketing Attribution Software Market 10.3. Europe Marketing Attribution Software Market Snapshot 10.3.1. U.K. Marketing Attribution Software Market 10.3.2. Germany Marketing Attribution Software Market 10.3.3. France Marketing Attribution Software Market 10.3.4. Spain Marketing Attribution Software Market 10.3.5. Italy Marketing Attribution Software Market 10.3.6. Rest of Europe Marketing Attribution Software Market 10.4. Asia-Pacific Marketing Attribution Software Market Snapshot 10.4.1. China Marketing Attribution Software Market 10.4.2. India Marketing Attribution Software Market 10.4.3. Japan Marketing Attribution Software Market 10.4.4. Australia Marketing Attribution Software Market 10.4.5. South Korea Marketing Attribution Software Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Marketing Attribution Software Market 10.5. Latin America Marketing Attribution Software Market Snapshot 10.5.1. Brazil Marketing Attribution Software Market 10.5.2. Mexico Marketing Attribution Software Market 10.5.3. Rest of Latin America Marketing Attribution Software Market 10.6. Rest of The World Marketing Attribution Software Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Google LLC 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. SAP SE 11.2.3. Visual IQ – A Nielsen Company 11.2.4. Oracle Inc. 11.2.5. Rockerbox, Inc. 11.2.6. Neustar, Inc. 11.2.7. Engagio Inc. 11.2.8. LeadsRx, Inc. 11.2.9. LeanData Inc. 11.2.10. Merkle Inc. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
SummaryGlobal Marketing Attribution Software Market is valued at approximately USD 3.1 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 15.5% over the forecast period 2022-2029. Marketing Attribution Software is an analytical tool utilized to analyze marketing touchpoints a consumer encounters during the purchase of a product or service. Moreover, it is used to identify marketing tactics that are contributing to conversions for a business. Software based marketing attribution tools are utilized to evaluate channels and messages which had the greatest impact on the purchase decision of a customer. The increasing adoption of cloud-based solutions & services and growing application of personalized marketing across industries are key factors accelerating the market growth. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.1. Marketing Attribution Software Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.2. Marketing Attribution Software Market, by Component, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.3. Marketing Attribution Software Market, by Attribution Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.4. Marketing Attribution Software Market, by Organization Size, 2019-2029 (USD Billion) 1.2.5. Marketing Attribution Software Market, by Deployment Type, 2019-2029 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Marketing Attribution Software Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Marketing Attribution Software Market Dynamics 3.1. Marketing Attribution Software Market Impact Analysis (2019-2029) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing adoption of cloud-based solutions & services 3.1.1.2. Growing application of personalized marketing across the industries 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. High Cost of Marketing Attribution Software 3.1.2.2. Concern over data privacy & security 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Rising acceptance of AI and Big Data technologies 3.1.3.2. Growing digitization in post covid era Chapter 4. Global Marketing Attribution Software Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.2. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2029) 4.3. PEST Analysis 4.3.1. Political 4.3.2. Economical 4.3.3. Social 4.3.4. Technological 4.4. Top investment opportunity 4.5. Top winning strategies 4.6. Industry Experts Prospective 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Marketing Attribution Software Market, by Component 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Marketing Attribution Software Market by Component, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Component 2019-2029 (USD Billion) 6.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Solution 6.4.2. Services Chapter 7. Global Marketing Attribution Software Market, by Attribution Type 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Marketing Attribution Software Market by Attribution Type, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Attribution Type 2019-2029 (USD Billion) 7.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Single Source 7.4.2. Multi Source 7.4.3. Probabilistic or Algorithmic Chapter 8. Global Marketing Attribution Software Market, by Organization Size 8.1. Market Snapshot 8.2. Global Marketing Attribution Software Market by Organization Size, Performance - Potential Analysis 8.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Organization Size 2019-2029 (USD Billion) 8.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis 8.4.1. Small & Medium-Sized Enterprises 8.4.2. Large Enterprises Chapter 9. Global Marketing Attribution Software Market, by Deployment Type 9.1. Market Snapshot 9.2. Global Marketing Attribution Software Market by Deployment Type, Performance - Potential Analysis 9.3. Global Marketing Attribution Software Market Estimates & Forecasts by Deployment Type 2019-2029 (USD Billion) 9.4. Marketing Attribution Software Market, Sub Segment Analysis 9.4.1. On-premise 9.4.2. Cloud Chapter 10. Global Marketing Attribution Software Market, Regional Analysis 10.1. Marketing Attribution Software Market, Regional Market Snapshot 10.2. North America Marketing Attribution Software Market 10.2.1. U.S. Marketing Attribution Software Market 10.2.1.1. Component breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.2. Attribution Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.3. Organization Size breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.1.4. Deployment Type breakdown estimates & forecasts, 2019-2029 10.2.2. Canada Marketing Attribution Software Market 10.3. Europe Marketing Attribution Software Market Snapshot 10.3.1. U.K. Marketing Attribution Software Market 10.3.2. Germany Marketing Attribution Software Market 10.3.3. France Marketing Attribution Software Market 10.3.4. Spain Marketing Attribution Software Market 10.3.5. Italy Marketing Attribution Software Market 10.3.6. Rest of Europe Marketing Attribution Software Market 10.4. Asia-Pacific Marketing Attribution Software Market Snapshot 10.4.1. China Marketing Attribution Software Market 10.4.2. India Marketing Attribution Software Market 10.4.3. Japan Marketing Attribution Software Market 10.4.4. Australia Marketing Attribution Software Market 10.4.5. South Korea Marketing Attribution Software Market 10.4.6. Rest of Asia Pacific Marketing Attribution Software Market 10.5. Latin America Marketing Attribution Software Market Snapshot 10.5.1. Brazil Marketing Attribution Software Market 10.5.2. Mexico Marketing Attribution Software Market 10.5.3. Rest of Latin America Marketing Attribution Software Market 10.6. Rest of The World Marketing Attribution Software Market Chapter 11. Competitive Intelligence 11.1. Top Market Strategies 11.2. Company Profiles 11.2.1. Google LLC 11.2.1.1. Key Information 11.2.1.2. Overview 11.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 11.2.1.4. Product Summary 11.2.1.5. Recent Developments 11.2.2. SAP SE 11.2.3. Visual IQ – A Nielsen Company 11.2.4. Oracle Inc. 11.2.5. Rockerbox, Inc. 11.2.6. Neustar, Inc. 11.2.7. Engagio Inc. 11.2.8. LeadsRx, Inc. 11.2.9. LeanData Inc. 11.2.10. Merkle Inc. Chapter 12. Research Process 12.1. Research Process 12.1.1. Data Mining 12.1.2. Analysis 12.1.3. Market Estimation 12.1.4. Validation 12.1.5. Publishing 12.2. Research Attributes 12.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(通信・IT)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社のエンタープライズIT・ソフトウェア分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(source)の最新刊レポートよくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/12/23 10:26 157.72 円 164.94 円 201.11 円 |