世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

外尿管理製品の世界市場規模調査、製品別(男性用外カテーテル、女性用外カテーテル、採尿アクセサリー)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、エンドユーザー別(病院、診療所、在宅医療現場、その他)、地域予測 2022-2028


Global External Urine Management Products Market Size study, By Product ( Male External Catheters, Female External Catheters, Urine Collection Accessories}, Distribution Channel ( Online, Offline), By End User (Hospitals, Clinics, Home Care Settings and Others), and Regional Forecasts 2022-2028

外部尿管理用品の世界市場は、2021年に約5億4472万米ドルとなり、予測期間2022-2028年には5.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。会陰に固定するカテーテルなどは、外部尿管理用品と呼ばれていま... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年7月5日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

外部尿管理用品の世界市場は、2021年に約5億4472万米ドルとなり、予測期間2022-2028年には5.0%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。会陰に固定するカテーテルなどは、外部尿管理用品と呼ばれています。尿を容器に吸引したり、バッグにつないだチューブで排出したりする採尿方法です。便や尿の失禁を防ぐために、皮膚に装着するものです。尿道や膀胱に負担がかかるため、外付けの尿管理具を使用する方も多くいらっしゃいます。尿失禁の有病率の上昇、老年人口の増加、在宅介護サービスの需要の増加が、世界市場の需要を加速させている要因です。例えば、米国腎臓学会によると、2019年、泌尿器系の病気は高齢者の心配事の3番目に多い原因であり、医師の診察の約47.0パーセントを占めるとされています。その結果、失禁に対する意識を高める取り組みが世界的に増加し、外部尿管理製品への需要を後押ししており、その結果、今後数年間の市場成長が促されます。また、尿失禁の有病率の高さ、政府や非営利団体による啓発活動の活発化、技術投資の増加も、予測期間中の市場需要を喚起する要因になると予想されます。しかし、カテーテル関連尿路感染症(CAUTI)に関する懸念の高まりと代替手段の利用可能性が、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。

外部尿管理製品の世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、およびその他の地域です。北米は、膀胱閉塞、UI、前立腺肥大症(BPH)、尿閉、膀胱がんなどの特定疾患の有病率の増加が地域市場を牽引する主要因となっており、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて著しい成長率を示すと予測されています。高齢化、便秘、出産、肥満、経膣分娩、手術、特に女性における咳などの持続的な呼吸器疾患などの要因は、アジア太平洋地域全体で世界の外部尿管理製品市場に有利な成長見通しを生み出すでしょう。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
ホリスター・インコーポレイテッド(Hollister Incorporated
セージ・プロダクツLLC(ストライカー)
テレフレックス・インコーポレイテッド
コロプラスト
BD(C. R. Bard)
コンシュアメディカル
ティラケア社
ベーリンガー・ラボラトリーズLLC(Boehringer Laboratories, LLC
B. ブラウンメルスンゲンAG
メンズリバティ(バイオダーム)

本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象である各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します:
製品別
男性用体外式カテーテル
女性用体外カテーテル
尿採取用アクセサリー
販売チャネル別
オンライン
オフライン
エンドユーザー別
病院
診療所
在宅医療
その他
地域別
北アメリカ
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア・パシフィック
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

過去年 - 2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における世界の外尿道管理製品市場のターゲットオーディエンス:

主要コンサルティング会社およびアドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家





ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global External Urine Management Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global External Urine Management Products Market, by Product, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global External Urine Management Products Market, by Distribution channel, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global External Urine Management Products Market, by End User, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global External Urine Management Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global External Urine Management Products Market Dynamics
3.1. External Urine Management Products Marke Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising prevalence of urinary incontinence
3.1.1.2. Increase in geriatric population
3.1.1.3. Increase in demand for homecare services
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing concerns regarding catheter associated urinary tract infection (CAUTI)
3.1.2.2. Availability of alternatives
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increase in the initiatives to raise incontinence awareness worldwide
Chapter 4. Global External Urine Management Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global External Urine Management Products Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global External Urine Management Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global External Urine Management Products Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Million)
6.4. External Urine Management Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Male External Catheters
6.4.2. Female External Catheters
6.4.3. Urine Collection Accessories
Chapter 7. Global External Urine Management Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global External Urine Management Products Market by Distribution Channel , Performance - Potential Analysis
7.3. Global External Urine Management Products Market Estimates & Forecasts by Distribution 2018-2028 (USD Million)
7.4. External Urine Management Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global External Urine Management Products Market, by End User
8.1. Market Snapshot
8.2. Global External Urine Management Products Market by End User, Performance - Potential Analysis
8.3. Global External Urine Management Products Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Million)
8.4. External Urine Management Products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Hospitals
8.4.2. Clinics
8.4.3. Home Care Settings
8.4.4. Others
Chapter 9. Global External Urine Management Products Market, Regional Analysis
9.1. External Urine Management Products Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America External Urine Management Products Market
9.2.1. U.S. External Urine Management Products Market
9.2.1.1. Product estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. End User estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada External Urine Management Products Market
9.3. Europe External Urine Management Products Market Snapshot
9.3.1. U.K. External Urine Management Products Market
9.3.2. Germany External Urine Management Products Market
9.3.3. France External Urine Management Products Market
9.3.4. Spain External Urine Management Products Market
9.3.5. Italy External Urine Management Products Market
9.3.6. Rest of Europe External Urine Management Products Market
9.4. Asia-Pacific External Urine Management Products Market Snapshot
9.4.1. China External Urine Management Products Market
9.4.2. India External Urine Management Products Market
9.4.3. Japan External Urine Management Products Market
9.4.4. Australia External Urine Management Products Market
9.4.5. South Korea External Urine Management Products Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific External Urine Management Products Market
9.5. Latin America External Urine Management Products Market Snapshot
9.5.1. Brazil External Urine Management Products Market
9.5.2. Mexico External Urine Management Products Market
9.6. Rest of The World External Urine Management Products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Hollister Incorporated
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Sage Products LLC (Stryker)
10.2.3. Teleflex Incorporated
10.2.4. Coloplast
10.2.5. BD (C. R. Bard)
10.2.6. Consure Medical
10.2.7. Tilla Care Inc.
10.2.8. Boehringer Laboratories, LLC
10.2.9. B. Braun Melsungen AG
10.2.10. Men’s Liberty (BioDerm)
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global External Urine Management Products Market is valued approximately USD 544.72 million in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.0% over the forecast period 2022-2028. A catheter or other item that fastens to the perineum is referred to as an external urine management device. These collecting methods either suction urine into a container or drain urine through tubing linked to a bag. . They shield the skin from frequent faeces or urine incontinence. Many people unable to regulate their bowel or bladder due to certain medical issues, thus they use external urine management product. Rising prevalence of urinary incontinence, increase in geriatric population and increase in demand for homecare services are factors that are accelerating the global market demand. For instance, according to the American Society of Nephrology, in year 2019 urologic illnesses are the third most prevalent cause of worry for the elderly population and are responsible for around 47.0 percent of doctor visits. Consequentially, increase in the initiatives to raise incontinence awareness worldwide is fueling the demand for the External Urine Management Products, which, in turn, stimulates market growth in the approaching years. Also, high prevalence of UI, growing awareness campaigns by different government and non-profit organisation, as well as an increase in technology investment are anticipated to act as a catalyzing factor for the market demand during the forecast period. However, growing concerns regarding catheter associated urinary tract infection (CAUTI)and availability of alternatives environment impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028.

The key regions considered for the global External Urine Management Products Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and the Rest of the World. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to the increased prevalence of certain disorders such bladder blockage, UI, benign prostate hyperplasia (BPH), urine retention, and bladder cancer is the key factor driving the regional market. Whereas, Asia Pacific is anticipated to exhibit a significant growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as growing age, constipation, parity, obesity, vaginal deliveries, surgery, and persistent respiratory conditions like cough, especially in women would create lucrative growth prospects for the global External Urine Management Products Market across the Asia Pacific region.

Major market players included in this report are:
Hollister Incorporated
Sage Products LLC (Stryker)
Teleflex Incorporated
Coloplast
BD (C. R. Bard)
Consure Medical
Tilla Care Inc.
Boehringer Laboratories, LLC
B. Braun Melsungen AG
Men’s Liberty (BioDerm)

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product
Male External Catheters
Female External Catheters
Urine Collection Accessories
By Distribution Channel
Online
Offline
By End User
Hospitals
Clinics
Home Care Settings
Others
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global External Urine Management Products Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors





ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Million)
1.2.1. Global External Urine Management Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Million)
1.2.2. Global External Urine Management Products Market, by Product, 2020-2028 (USD Million)
1.2.3. Global External Urine Management Products Market, by Distribution channel, 2020-2028 (USD Million)
1.2.4. Global External Urine Management Products Market, by End User, 2020-2028 (USD Million)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global External Urine Management Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global External Urine Management Products Market Dynamics
3.1. External Urine Management Products Marke Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Rising prevalence of urinary incontinence
3.1.1.2. Increase in geriatric population
3.1.1.3. Increase in demand for homecare services
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Growing concerns regarding catheter associated urinary tract infection (CAUTI)
3.1.2.2. Availability of alternatives
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increase in the initiatives to raise incontinence awareness worldwide
Chapter 4. Global External Urine Management Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economical
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario
Chapter 6. Global External Urine Management Products Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global External Urine Management Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global External Urine Management Products Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Million)
6.4. External Urine Management Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Male External Catheters
6.4.2. Female External Catheters
6.4.3. Urine Collection Accessories
Chapter 7. Global External Urine Management Products Market, by Distribution Channel
7.1. Market Snapshot
7.2. Global External Urine Management Products Market by Distribution Channel , Performance - Potential Analysis
7.3. Global External Urine Management Products Market Estimates & Forecasts by Distribution 2018-2028 (USD Million)
7.4. External Urine Management Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Online
7.4.2. Offline
Chapter 8. Global External Urine Management Products Market, by End User
8.1. Market Snapshot
8.2. Global External Urine Management Products Market by End User, Performance - Potential Analysis
8.3. Global External Urine Management Products Market Estimates & Forecasts by End User 2018-2028 (USD Million)
8.4. External Urine Management Products Market, Sub Segment Analysis
8.4.1. Hospitals
8.4.2. Clinics
8.4.3. Home Care Settings
8.4.4. Others
Chapter 9. Global External Urine Management Products Market, Regional Analysis
9.1. External Urine Management Products Market, Regional Market Snapshot
9.2. North America External Urine Management Products Market
9.2.1. U.S. External Urine Management Products Market
9.2.1.1. Product estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.2. Distribution Channel estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.1.3. End User estimates & forecasts, 2018-2028
9.2.2. Canada External Urine Management Products Market
9.3. Europe External Urine Management Products Market Snapshot
9.3.1. U.K. External Urine Management Products Market
9.3.2. Germany External Urine Management Products Market
9.3.3. France External Urine Management Products Market
9.3.4. Spain External Urine Management Products Market
9.3.5. Italy External Urine Management Products Market
9.3.6. Rest of Europe External Urine Management Products Market
9.4. Asia-Pacific External Urine Management Products Market Snapshot
9.4.1. China External Urine Management Products Market
9.4.2. India External Urine Management Products Market
9.4.3. Japan External Urine Management Products Market
9.4.4. Australia External Urine Management Products Market
9.4.5. South Korea External Urine Management Products Market
9.4.6. Rest of Asia Pacific External Urine Management Products Market
9.5. Latin America External Urine Management Products Market Snapshot
9.5.1. Brazil External Urine Management Products Market
9.5.2. Mexico External Urine Management Products Market
9.6. Rest of The World External Urine Management Products Market

Chapter 10. Competitive Intelligence
10.1. Top Market Strategies
10.2. Company Profiles
10.2.1. Hollister Incorporated
10.2.1.1. Key Information
10.2.1.2. Overview
10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
10.2.1.4. Product Summary
10.2.1.5. Recent Developments
10.2.2. Sage Products LLC (Stryker)
10.2.3. Teleflex Incorporated
10.2.4. Coloplast
10.2.5. BD (C. R. Bard)
10.2.6. Consure Medical
10.2.7. Tilla Care Inc.
10.2.8. Boehringer Laboratories, LLC
10.2.9. B. Braun Melsungen AG
10.2.10. Men’s Liberty (BioDerm)
Chapter 11. Research Process
11.1. Research Process
11.1.1. Data Mining
11.1.2. Analysis
11.1.3. Market Estimation
11.1.4. Validation
11.1.5. Publishing
11.2. Research Attributes
11.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(医療機器)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の医療デバイス・機器分野での最新刊レポート

本レポートと同じKEY WORD(accessories)の最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る