化粧品用オイルの世界市場規模調査、製品別(アーモンド、オリーブ、ココナッツ、エッセンシャル、その他)、地域別予測 2022-2028Global Cosmetic Oil Market Size study, by Product (Almond, Olive, Coconut, Essential, Others) and Regional Forecasts 2022-2028 世界の化粧品オイル市場は、2021年に約561億米ドルとなり、予測期間2022-2028年には5.30%以上の健全な成長率が見込まれています。化粧品用オイルには、アーモンドオイルやココナッツオイルなどのキャリアオイルの... もっと見る
サマリー世界の化粧品オイル市場は、2021年に約561億米ドルとなり、予測期間2022-2028年には5.30%以上の健全な成長率が見込まれています。化粧品用オイルには、アーモンドオイルやココナッツオイルなどのキャリアオイルのほか、エッセンシャルオイルがあります。これらのオイルは、抗菌、保湿、抗炎症などのさまざまな機能を備えており、今後数年間はその需要が高まり、結果的に市場の拡大を後押しすると予想されます。さらに、オーガニックやナチュラルな美容製品へのニーズの高まりが、需要をさらに高めると予測されています。化粧品用オイルは、ヘアオイル、フェイシャルオイル、エリキシルオイル、口紅、リップクリーム、保湿剤、美容液として、ヘアケアやスキンケア製品に使用されています。アルゴンオイルなど、フケや頭皮の乾燥などを改善する美容オイルを配合したヘアケア製品の需要が増加し、市場はさらに拡大すると予想されます。天然成分への欲求の高まりにより、製品需要は増加しています。また、美容効果もあることから、化粧品業界における需要も高まっています。バイオオイルは、色素沈着、傷跡、妊娠線、乾燥肌などを治療する可能性があるため、最近では化学ベースのフェイスクリームに代わる有効な選択肢として浮上しています。化粧品に使用される物質に対する消費者の期待が高まる中、天然・有機化粧品市場は今後数年で急速に拡大すると予想されます。Innisfree、Farsali、Khadi、Biotiqueなどの企業は、この市場で繁栄するために、さまざまなエッセンシャルオイルやコールドプレスのフェイスオイルやヘアオイルを発表しています。ロレアルは2022年5月、63カ国で従業員3人目の株式所有権を導入し、すべての従業員が会社の進歩にもっと関われるようにすると表明した。Symrise Cosmetic Ingredientsは、2022年5月に北米の化粧品ブランドと協業するためのブランドアクセラレータープログラム「Beauty Activations」を開始しました。Beauty Activationsのプラットフォームを介したSymriseとの関係により、ブランドは詳細なマーケティングデータ、具体的な処方、受賞歴のある成分セレクションを利用できるようになります。LVMH、ナチュラ・アンド・カンパニー、ヘンケル、ロレアル、ユニリーバは、2021年9月に、化粧品事業が環境に及ぼす影響を分析・評定する仕組みの構築に取り組みました。しかし、副作用に対する意識の高まりや手術の選択肢へのアクセスが、2022年から2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。化粧品オイルの世界市場調査において考慮された主要地域は、アジア太平洋、北米、ヨーロッパ、ラテンアメリカ、およびその他の地域です。アジア太平洋地域は、市場のリーダーとして浮上しました。予測期間中、世界市場は、PatanjaliやFarsaliなどの企業の増加や、化粧品技術の向上によって牽引されると思われます。さらに、Indulekhaヘアオイルのような新製品は、抜け毛を最小限に抑え、髪の成長を再生する特性を持つBringhraj植物のエッセンスを使用しており、これが地域市場の成長を促進すると期待されます。韓国の化粧品市場は、APAC地域を牽引する最も重要な産業の一つであり、最大の輸入国でもあります。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: L'Oreal ユニリーバ コティ 資生堂 イニスフリー ザ・エステローダー・カンパニーズ・インク ザ・プロクター・アンド・ギャンブル・カンパニー バイヤスドルフ・マニュファクチャリング社 ジョンソン・エンド・ジョンソン 花王株式会社 本調査の目的は、近年のさまざまなセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査に関わる各地域・国において、業界の質的・量的な側面を取り入れるよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 アーモンド オリーブ ココナッツ エッセンシャル その他 地域別 北アメリカ 米国 カナダ 欧州 英国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア・パシフィック 中国 インド 日本 オーストラリア 韓国 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 過去年 - 2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における化粧品用オイルの世界市場のターゲットオーディエンス: 主要コンサルティング会社およびアドバイザー 大企業、中堅企業、中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Cosmetic Oil Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Cosmetic Oil Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Cosmetic Oil Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Cosmetic Oil Market Dynamics 3.1. Cosmetic Oil Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing demand for hair products containing beauty oils 3.1.1.2. Rising skin problems due to pollution, hormonal imbalances, genetic disorders, etc 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rising awareness of side effects and access to surgical options 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Technological improvements in Cosmetic Oil 3.1.3.2. High demand for organic and natural beauty products Chapter 4. Global Cosmetic Oil Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Cosmetic Oil Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Cosmetic Oil Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Cosmetic Oil Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Cosmetic Oil Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Almond 6.4.2. Olive 6.4.3. Coconut 6.4.4. Essential 6.4.5. Others Chapter 7. Global Cosmetic Oil Market, Regional Analysis 7.1. Cosmetic Oil Market, Regional Market Snapshot 7.2. North America Cosmetic Oil Market 7.2.1. U.S. Cosmetic Oil Market 7.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 7.2.2. Canada Cosmetic Oil Market 7.3. Europe Cosmetic Oil Market Snapshot 7.3.1. U.K. Cosmetic Oil Market 7.3.2. Germany Cosmetic Oil Market 7.3.3. France Cosmetic Oil Market 7.3.4. Spain Cosmetic Oil Market 7.3.5. Italy Cosmetic Oil Market 7.3.6. Rest of Europe Cosmetic Oil Market 7.4. Asia-Pacific Cosmetic Oil Market Snapshot 7.4.1. China Cosmetic Oil Market 7.4.2. India Cosmetic Oil Market 7.4.3. Japan Cosmetic Oil Market 7.4.4. Australia Cosmetic Oil Market 7.4.5. South Korea Cosmetic Oil Market 7.4.6. Rest of Asia Pacific Cosmetic Oil Market 7.5. Latin America Cosmetic Oil Market Snapshot 7.5.1. Brazil Cosmetic Oil Market 7.5.2. Mexico Cosmetic Oil Market 7.6. Rest of The World Cosmetic Oil Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Top Market Strategies 8.2. Company Profiles 8.2.1. L’Oreal 8.2.1.1. Key Information 8.2.1.2. Overview 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.2.1.4. Product Summary 8.2.1.5. Recent Developments 8.2.2. Unilever 8.2.3. Coty 8.2.4. Shiseido 8.2.5. Innisfree 8.2.6. The Estée Lauder Companies Inc 8.2.7. The Procter & Gamble Company 8.2.8. Beiersdorf Manufacturing company 8.2.9. Johnson & Johnson 8.2.10. Kao Corporationsss Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
SummaryGlobal Cosmetic Oil Market is valued approximately USD 56.10 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.30% over the forecast period 2022-2028. Cosmetic oils include carrier oils such as almond and coconut oil, as well as essential oils. Various features of these oils, such as antibacterial, moisturizing, and anti-inflammatory capabilities, are expected to drive their demand over the next few years, consequently boosting market expansion. Furthermore, the rising desire for organic and natural beauty products is projected to drive demand even higher. Cosmetic oils are used in hair and skincare products as hair, facial, and elixir oils, as well as lipsticks, lip balms, moisturizers, and serums. Increasing demand for hair products containing beauty oils, such as argon oil, which aid in the treatment of issues such as dandruff, dry scalp, and so on, will boost the market even more. Product demand is increasing due to increased desire for natural components. The aesthetic benefits of such oils are also increasing their demand in the cosmetic industry. Bio-oils have recently emerged as a viable alternative to chemical-based face creams due to their potential to treat hyperpigmentation, scars, stretch marks, and dry skin. With increased consumer expectations concerning the substances used in cosmetics, the markets for natural and organic cosmetics are expected to rise rapidly in the coming years. Companies such as Innisfree, Farsali, Khadi, and Biotique are introducing a variety of essential oils and cold-pressed face and hair oils in order to prosper in the market. L'Oreal stated in May 2022 to introduce third-employee equity ownership in 63 countries, allowing all employees to become more involved in the company's progress. Symrise Cosmetic Ingredients launched a 'Beauty Activations' brand accelerator programme in May 2022 to collaborate with North American cosmetics brands. Because of the relationship with Symrise via the Beauty Activations platform, brands will have access to in-depth marketing data, specific formulae, and an award-winning ingredient selection. LVMH, Natura & Co., Henkel, L'Oreal, and Unilever worked in September 2021 to develop a mechanism for analyzing and grading the environmental consequences of the cosmetics business. However, rising awareness of side effects and access to surgical options impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Cosmetic Oil Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Cosmetic Oil Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Cosmetic Oil Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Cosmetic Oil Market Dynamics 3.1. Cosmetic Oil Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing demand for hair products containing beauty oils 3.1.1.2. Rising skin problems due to pollution, hormonal imbalances, genetic disorders, etc 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Rising awareness of side effects and access to surgical options 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Technological improvements in Cosmetic Oil 3.1.3.2. High demand for organic and natural beauty products Chapter 4. Global Cosmetic Oil Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2018-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economical 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario Chapter 6. Global Cosmetic Oil Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Cosmetic Oil Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Cosmetic Oil Market Estimates & Forecasts by Product 2018-2028 (USD Billion) 6.4. Cosmetic Oil Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Almond 6.4.2. Olive 6.4.3. Coconut 6.4.4. Essential 6.4.5. Others Chapter 7. Global Cosmetic Oil Market, Regional Analysis 7.1. Cosmetic Oil Market, Regional Market Snapshot 7.2. North America Cosmetic Oil Market 7.2.1. U.S. Cosmetic Oil Market 7.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2018-2028 7.2.2. Canada Cosmetic Oil Market 7.3. Europe Cosmetic Oil Market Snapshot 7.3.1. U.K. Cosmetic Oil Market 7.3.2. Germany Cosmetic Oil Market 7.3.3. France Cosmetic Oil Market 7.3.4. Spain Cosmetic Oil Market 7.3.5. Italy Cosmetic Oil Market 7.3.6. Rest of Europe Cosmetic Oil Market 7.4. Asia-Pacific Cosmetic Oil Market Snapshot 7.4.1. China Cosmetic Oil Market 7.4.2. India Cosmetic Oil Market 7.4.3. Japan Cosmetic Oil Market 7.4.4. Australia Cosmetic Oil Market 7.4.5. South Korea Cosmetic Oil Market 7.4.6. Rest of Asia Pacific Cosmetic Oil Market 7.5. Latin America Cosmetic Oil Market Snapshot 7.5.1. Brazil Cosmetic Oil Market 7.5.2. Mexico Cosmetic Oil Market 7.6. Rest of The World Cosmetic Oil Market Chapter 8. Competitive Intelligence 8.1. Top Market Strategies 8.2. Company Profiles 8.2.1. L’Oreal 8.2.1.1. Key Information 8.2.1.2. Overview 8.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 8.2.1.4. Product Summary 8.2.1.5. Recent Developments 8.2.2. Unilever 8.2.3. Coty 8.2.4. Shiseido 8.2.5. Innisfree 8.2.6. The Estée Lauder Companies Inc 8.2.7. The Procter & Gamble Company 8.2.8. Beiersdorf Manufacturing company 8.2.9. Johnson & Johnson 8.2.10. Kao Corporationsss Chapter 9. Research Process 9.1. Research Process 9.1.1. Data Mining 9.1.2. Analysis 9.1.3. Market Estimation 9.1.4. Validation 9.1.5. Publishing 9.2. Research Attributes 9.3. Research Assumption
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