造園用品の世界市場規模調査、製品別(植栽材料、ハードスケープ)、用途別(商業、住宅)、地域別予測 2022-2028Global Landscaping Products Market Size study, by Product (Planting Material, Hardscaping), by Application (Commercial, Residential) and Regional Forecasts 2022-2028 世界の造園用品市場は、2021年に約706億4000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。造園用品は、庭園開発業者や造園家が使用する建設資材の分類です... もっと見る
サマリー世界の造園用品市場は、2021年に約706億4000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。造園用品は、庭園開発業者や造園家が使用する建設資材の分類です。したがって、世界人口の増加や不動産ビジネスの増加は、市場成長の要因となっています。例えば、Statistaによると、不動産セクターの成長率は、2015年の10%から2020年には11.2%になりました。しかし、熟練した専門家の不足は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、可処分所得の増加やカフェ・レストラン数の増加が、予測期間中の市場成長率を高めると考えられます。造園用品の世界市場の地域分析には、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域が含まれ、分析・推定が可能です。北米は、家と庭のパーティーの増加により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。可処分所得の増加などの要因が、アジア太平洋地域の造園用品市場に有利な成長見通しをもたらすと思われます。 本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです: パブストーン・カンパニー・LLC グリフォン社 ハドソンストーン社 ホームデポ・プロダクト・オーソリティ合同会社 カフカグラナイト合同会社 リーハンソン アンカーブロック社 クイックリート・カンパニーズ・インク サリナ・コンクリート・プロダクツ アンリ・スタジオ 本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する: 製品別 植栽材料 ハードスケープ 用途別で見る 商業 レジデンシャル 地域別 北アメリカ U.S. カナダ ヨーロッパ 連邦王国 ドイツ フランス スペイン イタリア ROE アジア太平洋 中国 インド 日本 オーストラリア 南朝鮮 ロアパック ラテンアメリカ ブラジル メキシコ その他の地域 さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです: 歴史的年号-2018年、2019年、2020年 基準年 - 2021年 予測期間 - 2022年~2028年 市場調査における造園用品の世界市場のターゲットオーディエンス: 主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介 大企業・中堅企業・中小企業 ベンチャーキャピタル 付加価値再販業者(VAR) サードパーティナレッジプロバイダー 投資銀行家 投資家の皆様へ 目次Chapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Landscaping Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Landscaping Products Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Landscaping Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Landscaping Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Landscaping Products Market Dynamics 3.1. Landscaping Products Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing global populations 3.1.1.2. Increasing real estate business 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Lack of skilled Professionals 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing disposable levels 3.1.3.2. Increasing number of cafes and restaurants Chapter 4. Global Landscaping Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economic 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario 5.2. Chapter 6. Global Landscaping Products Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Landscaping Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Landscaping Products Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Landscaping Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Planting Material 6.4.2. Hardscaping Chapter 7. Global Landscaping Products Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Landscaping Products Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Landscaping Products Market Estimates & Forecasts by Application, 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Landscaping Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Commercial 7.4.2. Residential Chapter 8. Global Landscaping Products Market, Regional Analysis 8.1. Landscaping Products Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Landscaping Products Market 8.2.1. U.S. Landscaping Products Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 8.2.2. Canada Landscaping Products Market 8.3. Europe Landscaping Products Market Snapshot 8.3.1. U.K. Landscaping Products Market 8.3.2. Germany Landscaping Products Market 8.3.3. France Landscaping Products Market 8.3.4. Spain Landscaping Products Market 8.3.5. Italy Landscaping Products Market 8.3.6. Rest of Europe Landscaping Products Market 8.4. Asia-Pacific Landscaping Products Market Snapshot 8.4.1. China Landscaping Products Market 8.4.2. India Landscaping Products Market 8.4.3. Japan Landscaping Products Market 8.4.4. Australia Landscaping Products Market 8.4.5. South Korea Landscaping Products Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Landscaping Products Market 8.5. Latin America Landscaping Products Market Snapshot 8.5.1. Brazil Landscaping Products Market 8.5.2. Mexico Landscaping Products Market 8.6. Rest of The World Landscaping Products Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Pavestone Company LLC 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Griffon Corp 9.2.3. Haddonstone Ltd 9.2.4. Home Depot Product Authority LLC 9.2.5. Kafka Granite LLC 9.2.6. Lehigh Hanson 9.2.7. Anchor Block Company 9.2.8. Quikrete Companies Inc 9.2.9. Salina Concrete Products 9.2.10. Henri Studio Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
SummaryGlobal Landscaping Products Market is valued at approximately USD 70.64 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.4% over the forecast period 2022-2028. Landscape products are a classification of construction materials used by garden developers and landscape architects. Thus, increasing global population and increasing real estate businesses are factors contributing to the market growth. For instance: according to Statista, the growth rate of the real estate sector went to 11.2%, in the year 2020 from 10%, in the year 2015. However, lack of skilled Professionals impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, increasing disposable levels and increasing number of cafes and restaurants are likely to increase the growth of the market in the forecasting period. Table of ContentsChapter 1. Executive Summary1.1. Market Snapshot 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.1. Landscaping Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.2. Landscaping Products Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion) 1.2.3. Landscaping Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion) 1.3. Key Trends 1.4. Estimation Methodology 1.5. Research Assumption Chapter 2. Global Landscaping Products Market Definition and Scope 2.1. Objective of the Study 2.2. Market Definition & Scope 2.2.1. Scope of the Study 2.2.2. Industry Evolution 2.3. Years Considered for the Study 2.4. Currency Conversion Rates Chapter 3. Global Landscaping Products Market Dynamics 3.1. Landscaping Products Market Impact Analysis (2020-2028) 3.1.1. Market Drivers 3.1.1.1. Increasing global populations 3.1.1.2. Increasing real estate business 3.1.2. Market Challenges 3.1.2.1. Lack of skilled Professionals 3.1.3. Market Opportunities 3.1.3.1. Increasing disposable levels 3.1.3.2. Increasing number of cafes and restaurants Chapter 4. Global Landscaping Products Market Industry Analysis 4.1. Porter’s 5 Force Model 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers 4.1.2. Bargaining Power of Buyers 4.1.3. Threat of New Entrants 4.1.4. Threat of Substitutes 4.1.5. Competitive Rivalry 4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028) 4.2. PEST Analysis 4.2.1. Political 4.2.2. Economic 4.2.3. Social 4.2.4. Technological 4.3. Investment Adoption Model 4.4. Analyst Recommendation & Conclusion 4.5. Top investment opportunity 4.6. Top winning strategies Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact 5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry 5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario 5.2. Chapter 6. Global Landscaping Products Market, by Product 6.1. Market Snapshot 6.2. Global Landscaping Products Market by Product, Performance - Potential Analysis 6.3. Global Landscaping Products Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion) 6.4. Landscaping Products Market, Sub Segment Analysis 6.4.1. Planting Material 6.4.2. Hardscaping Chapter 7. Global Landscaping Products Market, by Application 7.1. Market Snapshot 7.2. Global Landscaping Products Market by Application, Performance - Potential Analysis 7.3. Global Landscaping Products Market Estimates & Forecasts by Application, 2019-2028 (USD Billion) 7.4. Landscaping Products Market, Sub Segment Analysis 7.4.1. Commercial 7.4.2. Residential Chapter 8. Global Landscaping Products Market, Regional Analysis 8.1. Landscaping Products Market, Regional Market Snapshot 8.2. North America Landscaping Products Market 8.2.1. U.S. Landscaping Products Market 8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028 8.2.2. Canada Landscaping Products Market 8.3. Europe Landscaping Products Market Snapshot 8.3.1. U.K. Landscaping Products Market 8.3.2. Germany Landscaping Products Market 8.3.3. France Landscaping Products Market 8.3.4. Spain Landscaping Products Market 8.3.5. Italy Landscaping Products Market 8.3.6. Rest of Europe Landscaping Products Market 8.4. Asia-Pacific Landscaping Products Market Snapshot 8.4.1. China Landscaping Products Market 8.4.2. India Landscaping Products Market 8.4.3. Japan Landscaping Products Market 8.4.4. Australia Landscaping Products Market 8.4.5. South Korea Landscaping Products Market 8.4.6. Rest of Asia Pacific Landscaping Products Market 8.5. Latin America Landscaping Products Market Snapshot 8.5.1. Brazil Landscaping Products Market 8.5.2. Mexico Landscaping Products Market 8.6. Rest of The World Landscaping Products Market Chapter 9. Competitive Intelligence 9.1. Top Market Strategies 9.2. Company Profiles 9.2.1. Pavestone Company LLC 9.2.1.1. Key Information 9.2.1.2. Overview 9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability) 9.2.1.4. Product Summary 9.2.1.5. Recent Developments 9.2.2. Griffon Corp 9.2.3. Haddonstone Ltd 9.2.4. Home Depot Product Authority LLC 9.2.5. Kafka Granite LLC 9.2.6. Lehigh Hanson 9.2.7. Anchor Block Company 9.2.8. Quikrete Companies Inc 9.2.9. Salina Concrete Products 9.2.10. Henri Studio Chapter 10. Research Process 10.1. Research Process 10.1.1. Data Mining 10.1.2. Analysis 10.1.3. Market Estimation 10.1.4. Validation 10.1.5. Publishing 10.2. Research Attributes 10.3. Research Assumption
ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート
Bizwit Research & Consulting LLP社の産業向け製品・サービス分野での最新刊レポート
本レポートと同じKEY WORD(material)の最新刊レポート
よくあるご質問Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る 調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
注文の手続きはどのようになっていますか?1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
お支払方法の方法はどのようになっていますか?納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
データリソース社はどのような会社ですか?当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
|
詳細検索
2024/11/15 10:26 157.84 円 166.62 円 202.61 円 |