世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

造園用品の世界市場規模調査、製品別(植栽材料、ハードスケープ)、用途別(商業、住宅)、地域別予測 2022-2028


Global Landscaping Products Market Size study, by Product (Planting Material, Hardscaping), by Application (Commercial, Residential) and Regional Forecasts 2022-2028

世界の造園用品市場は、2021年に約706億4000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。造園用品は、庭園開発業者や造園家が使用する建設資材の分類です... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
シングルユーザライセンス(印刷不可)
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
200 英語

 

サマリー

世界の造園用品市場は、2021年に約706億4000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。造園用品は、庭園開発業者や造園家が使用する建設資材の分類です。したがって、世界人口の増加や不動産ビジネスの増加は、市場成長の要因となっています。例えば、Statistaによると、不動産セクターの成長率は、2015年の10%から2020年には11.2%になりました。しかし、熟練した専門家の不足は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、可処分所得の増加やカフェ・レストラン数の増加が、予測期間中の市場成長率を高めると考えられます。

造園用品の世界市場の地域分析には、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域が含まれ、分析・推定が可能です。北米は、家と庭のパーティーの増加により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。可処分所得の増加などの要因が、アジア太平洋地域の造園用品市場に有利な成長見通しをもたらすと思われます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
パブストーン・カンパニー・LLC
グリフォン社
ハドソンストーン社
ホームデポ・プロダクト・オーソリティ合同会社
カフカグラナイト合同会社
リーハンソン
アンカーブロック社
クイックリート・カンパニーズ・インク
サリナ・コンクリート・プロダクツ
アンリ・スタジオ




本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
植栽材料
ハードスケープ
用途別で見る
商業
レジデンシャル
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における造園用品の世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

ページTOPに戻る


目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Landscaping Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Landscaping Products Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Landscaping Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Landscaping Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Landscaping Products Market Dynamics
3.1. Landscaping Products Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing global populations
3.1.1.2. Increasing real estate business
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of skilled Professionals
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing disposable levels
3.1.3.2. Increasing number of cafes and restaurants
Chapter 4. Global Landscaping Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economic
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
5.2.
Chapter 6. Global Landscaping Products Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Landscaping Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Landscaping Products Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Landscaping Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Planting Material
6.4.2. Hardscaping
Chapter 7. Global Landscaping Products Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Landscaping Products Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Landscaping Products Market Estimates & Forecasts by Application, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Landscaping Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Commercial
7.4.2. Residential
Chapter 8. Global Landscaping Products Market, Regional Analysis
8.1. Landscaping Products Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Landscaping Products Market
8.2.1. U.S. Landscaping Products Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Landscaping Products Market
8.3. Europe Landscaping Products Market Snapshot
8.3.1. U.K. Landscaping Products Market
8.3.2. Germany Landscaping Products Market
8.3.3. France Landscaping Products Market
8.3.4. Spain Landscaping Products Market
8.3.5. Italy Landscaping Products Market
8.3.6. Rest of Europe Landscaping Products Market
8.4. Asia-Pacific Landscaping Products Market Snapshot
8.4.1. China Landscaping Products Market
8.4.2. India Landscaping Products Market
8.4.3. Japan Landscaping Products Market
8.4.4. Australia Landscaping Products Market
8.4.5. South Korea Landscaping Products Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Landscaping Products Market
8.5. Latin America Landscaping Products Market Snapshot
8.5.1. Brazil Landscaping Products Market
8.5.2. Mexico Landscaping Products Market
8.6. Rest of The World Landscaping Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Pavestone Company LLC
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Griffon Corp
9.2.3. Haddonstone Ltd
9.2.4. Home Depot Product Authority LLC
9.2.5. Kafka Granite LLC
9.2.6. Lehigh Hanson
9.2.7. Anchor Block Company
9.2.8. Quikrete Companies Inc
9.2.9. Salina Concrete Products
9.2.10. Henri Studio
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Landscaping Products Market is valued at approximately USD 70.64 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.4% over the forecast period 2022-2028. Landscape products are a classification of construction materials used by garden developers and landscape architects. Thus, increasing global population and increasing real estate businesses are factors contributing to the market growth. For instance: according to Statista, the growth rate of the real estate sector went to 11.2%, in the year 2020 from 10%, in the year 2015. However, lack of skilled Professionals impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, increasing disposable levels and increasing number of cafes and restaurants are likely to increase the growth of the market in the forecasting period.

The regional analysis of global Landscaping Products market includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World for analysis and estimation. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to increasing house and garden parties. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as increasing disposable income would create lucrative growth prospects for the Landscaping Products market across Asia-Pacific region.

Major market players included in this report are:
Pavestone Company LLC
Griffon Corp
Haddonstone Ltd
Home Depot Product Authority LLC
Kafka Granite LLC
Lehigh Hanson
Anchor Block Company
Quikrete Companies Inc
Salina Concrete Products
Henri Studio




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Planting Material
Hardscaping
By Application:
Commercial
Residential
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Landscaping Products Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



ページTOPに戻る


Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Landscaping Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Landscaping Products Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Landscaping Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Landscaping Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Landscaping Products Market Dynamics
3.1. Landscaping Products Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing global populations
3.1.1.2. Increasing real estate business
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of skilled Professionals
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing disposable levels
3.1.3.2. Increasing number of cafes and restaurants
Chapter 4. Global Landscaping Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economic
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
5.2.
Chapter 6. Global Landscaping Products Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Landscaping Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Landscaping Products Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Landscaping Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Planting Material
6.4.2. Hardscaping
Chapter 7. Global Landscaping Products Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Landscaping Products Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Landscaping Products Market Estimates & Forecasts by Application, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Landscaping Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Commercial
7.4.2. Residential
Chapter 8. Global Landscaping Products Market, Regional Analysis
8.1. Landscaping Products Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Landscaping Products Market
8.2.1. U.S. Landscaping Products Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Landscaping Products Market
8.3. Europe Landscaping Products Market Snapshot
8.3.1. U.K. Landscaping Products Market
8.3.2. Germany Landscaping Products Market
8.3.3. France Landscaping Products Market
8.3.4. Spain Landscaping Products Market
8.3.5. Italy Landscaping Products Market
8.3.6. Rest of Europe Landscaping Products Market
8.4. Asia-Pacific Landscaping Products Market Snapshot
8.4.1. China Landscaping Products Market
8.4.2. India Landscaping Products Market
8.4.3. Japan Landscaping Products Market
8.4.4. Australia Landscaping Products Market
8.4.5. South Korea Landscaping Products Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Landscaping Products Market
8.5. Latin America Landscaping Products Market Snapshot
8.5.1. Brazil Landscaping Products Market
8.5.2. Mexico Landscaping Products Market
8.6. Rest of The World Landscaping Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Pavestone Company LLC
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Griffon Corp
9.2.3. Haddonstone Ltd
9.2.4. Home Depot Product Authority LLC
9.2.5. Kafka Granite LLC
9.2.6. Lehigh Hanson
9.2.7. Anchor Block Company
9.2.8. Quikrete Companies Inc
9.2.9. Salina Concrete Products
9.2.10. Henri Studio
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同分野(サービス業)の最新刊レポート

Bizwit Research & Consulting LLP社の産業向け製品・サービス分野での最新刊レポート


よくあるご質問


Bizwit Research & Consulting LLP社はどのような調査会社ですか?


Bizwit Research & Consulting (Bizwit Research & Consulting LLP)は世界の多様なマクロおよびマイクロ経済の動向を継続的に調査しています。 ... もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/15 10:26

157.84 円

166.62 円

202.61 円

ページTOPに戻る