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造園用品の世界市場規模調査、製品別(植栽材料、ハードスケープ)、用途別(商業、住宅)、地域別予測 2022-2028


Global Landscaping Products Market Size study, by Product (Planting Material, Hardscaping), by Application (Commercial, Residential) and Regional Forecasts 2022-2028

世界の造園用品市場は、2021年に約706億4000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。造園用品は、庭園開発業者や造園家が使用する建設資材の分類です... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 ページ数 言語
Bizwit Research & Consulting LLP
ビズウィットリサーチ&コンサルティング
2022年4月30日 US$4,950
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200 英語

 

サマリー

世界の造園用品市場は、2021年に約706億4000万米ドルと評価され、予測期間2022-2028年には5.4%以上の健全な成長率で成長すると予測されています。造園用品は、庭園開発業者や造園家が使用する建設資材の分類です。したがって、世界人口の増加や不動産ビジネスの増加は、市場成長の要因となっています。例えば、Statistaによると、不動産セクターの成長率は、2015年の10%から2020年には11.2%になりました。しかし、熟練した専門家の不足は、2022-2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、可処分所得の増加やカフェ・レストラン数の増加が、予測期間中の市場成長率を高めると考えられます。

造園用品の世界市場の地域分析には、アジア太平洋、北米、欧州、中南米、その他の地域が含まれ、分析・推定が可能です。北米は、家と庭のパーティーの増加により、市場シェアの面で世界の主要地域となっています。一方、アジア太平洋地域は、予測期間2022-2028年にかけて最も高い成長率を示すと予測されています。可処分所得の増加などの要因が、アジア太平洋地域の造園用品市場に有利な成長見通しをもたらすと思われます。

本レポートに含まれる主な市場プレイヤーは以下の通りです:
パブストーン・カンパニー・LLC
グリフォン社
ハドソンストーン社
ホームデポ・プロダクト・オーソリティ合同会社
カフカグラナイト合同会社
リーハンソン
アンカーブロック社
クイックリート・カンパニーズ・インク
サリナ・コンクリート・プロダクツ
アンリ・スタジオ




本調査の目的は、近年における様々なセグメント&国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、本調査の対象である各地域・国において、産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。さらに、市場の将来的な成長を規定する推進要因や課題など、重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競争環境と製品提供の詳細な分析とともに、関係者が投資するためのミクロ市場での利用可能な機会も組み込んでいます。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明する:
製品別
植栽材料
ハードスケープ
用途別で見る
商業
レジデンシャル
地域別
北アメリカ
U.S.
カナダ
ヨーロッパ
連邦王国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
ROE

アジア太平洋
中国
インド
日本
オーストラリア
南朝鮮
ロアパック
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
その他の地域

さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです:

歴史的年号-2018年、2019年、2020年
基準年 - 2021年
予測期間 - 2022年~2028年

市場調査における造園用品の世界市場のターゲットオーディエンス:

主なコンサルティング会社・アドバイザーのご紹介
大企業・中堅企業・中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家の皆様へ

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目次

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Landscaping Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Landscaping Products Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Landscaping Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Landscaping Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Landscaping Products Market Dynamics
3.1. Landscaping Products Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing global populations
3.1.1.2. Increasing real estate business
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of skilled Professionals
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing disposable levels
3.1.3.2. Increasing number of cafes and restaurants
Chapter 4. Global Landscaping Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economic
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
5.2.
Chapter 6. Global Landscaping Products Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Landscaping Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Landscaping Products Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Landscaping Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Planting Material
6.4.2. Hardscaping
Chapter 7. Global Landscaping Products Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Landscaping Products Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Landscaping Products Market Estimates & Forecasts by Application, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Landscaping Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Commercial
7.4.2. Residential
Chapter 8. Global Landscaping Products Market, Regional Analysis
8.1. Landscaping Products Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Landscaping Products Market
8.2.1. U.S. Landscaping Products Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Landscaping Products Market
8.3. Europe Landscaping Products Market Snapshot
8.3.1. U.K. Landscaping Products Market
8.3.2. Germany Landscaping Products Market
8.3.3. France Landscaping Products Market
8.3.4. Spain Landscaping Products Market
8.3.5. Italy Landscaping Products Market
8.3.6. Rest of Europe Landscaping Products Market
8.4. Asia-Pacific Landscaping Products Market Snapshot
8.4.1. China Landscaping Products Market
8.4.2. India Landscaping Products Market
8.4.3. Japan Landscaping Products Market
8.4.4. Australia Landscaping Products Market
8.4.5. South Korea Landscaping Products Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Landscaping Products Market
8.5. Latin America Landscaping Products Market Snapshot
8.5.1. Brazil Landscaping Products Market
8.5.2. Mexico Landscaping Products Market
8.6. Rest of The World Landscaping Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Pavestone Company LLC
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Griffon Corp
9.2.3. Haddonstone Ltd
9.2.4. Home Depot Product Authority LLC
9.2.5. Kafka Granite LLC
9.2.6. Lehigh Hanson
9.2.7. Anchor Block Company
9.2.8. Quikrete Companies Inc
9.2.9. Salina Concrete Products
9.2.10. Henri Studio
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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Summary

Global Landscaping Products Market is valued at approximately USD 70.64 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.4% over the forecast period 2022-2028. Landscape products are a classification of construction materials used by garden developers and landscape architects. Thus, increasing global population and increasing real estate businesses are factors contributing to the market growth. For instance: according to Statista, the growth rate of the real estate sector went to 11.2%, in the year 2020 from 10%, in the year 2015. However, lack of skilled Professionals impedes the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, increasing disposable levels and increasing number of cafes and restaurants are likely to increase the growth of the market in the forecasting period.

The regional analysis of global Landscaping Products market includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World for analysis and estimation. North America is the leading region across the world in terms of market share owing to increasing house and garden parties. Whereas, Asia-Pacific is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Factors such as increasing disposable income would create lucrative growth prospects for the Landscaping Products market across Asia-Pacific region.

Major market players included in this report are:
Pavestone Company LLC
Griffon Corp
Haddonstone Ltd
Home Depot Product Authority LLC
Kafka Granite LLC
Lehigh Hanson
Anchor Block Company
Quikrete Companies Inc
Salina Concrete Products
Henri Studio




The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Planting Material
Hardscaping
By Application:
Commercial
Residential
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE

Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World

Furthermore, years considered for the study are as follows:

Historical year – 2018, 2019, 2020
Base year – 2021
Forecast period – 2022 to 2028

Target Audience of the Global Landscaping Products Market in Market Study:

Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors



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Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary
1.1. Market Snapshot
1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.1. Landscaping Products Market, by Region, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.2. Landscaping Products Market, by Product, 2020-2028 (USD Billion)
1.2.3. Landscaping Products Market, by Application, 2020-2028 (USD Billion)
1.3. Key Trends
1.4. Estimation Methodology
1.5. Research Assumption
Chapter 2. Global Landscaping Products Market Definition and Scope
2.1. Objective of the Study
2.2. Market Definition & Scope
2.2.1. Scope of the Study
2.2.2. Industry Evolution
2.3. Years Considered for the Study
2.4. Currency Conversion Rates
Chapter 3. Global Landscaping Products Market Dynamics
3.1. Landscaping Products Market Impact Analysis (2020-2028)
3.1.1. Market Drivers
3.1.1.1. Increasing global populations
3.1.1.2. Increasing real estate business
3.1.2. Market Challenges
3.1.2.1. Lack of skilled Professionals
3.1.3. Market Opportunities
3.1.3.1. Increasing disposable levels
3.1.3.2. Increasing number of cafes and restaurants
Chapter 4. Global Landscaping Products Market Industry Analysis
4.1. Porter’s 5 Force Model
4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
4.1.2. Bargaining Power of Buyers
4.1.3. Threat of New Entrants
4.1.4. Threat of Substitutes
4.1.5. Competitive Rivalry
4.1.6. Futuristic Approach to Porter’s 5 Force Model (2019-2028)
4.2. PEST Analysis
4.2.1. Political
4.2.2. Economic
4.2.3. Social
4.2.4. Technological
4.3. Investment Adoption Model
4.4. Analyst Recommendation & Conclusion
4.5. Top investment opportunity
4.6. Top winning strategies
Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact
5.1.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
5.1.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 market scenario
5.2.
Chapter 6. Global Landscaping Products Market, by Product
6.1. Market Snapshot
6.2. Global Landscaping Products Market by Product, Performance - Potential Analysis
6.3. Global Landscaping Products Market Estimates & Forecasts by Product, 2019-2028 (USD Billion)
6.4. Landscaping Products Market, Sub Segment Analysis
6.4.1. Planting Material
6.4.2. Hardscaping
Chapter 7. Global Landscaping Products Market, by Application
7.1. Market Snapshot
7.2. Global Landscaping Products Market by Application, Performance - Potential Analysis
7.3. Global Landscaping Products Market Estimates & Forecasts by Application, 2019-2028 (USD Billion)
7.4. Landscaping Products Market, Sub Segment Analysis
7.4.1. Commercial
7.4.2. Residential
Chapter 8. Global Landscaping Products Market, Regional Analysis
8.1. Landscaping Products Market, Regional Market Snapshot
8.2. North America Landscaping Products Market
8.2.1. U.S. Landscaping Products Market
8.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.1.2. Application breakdown estimates & forecasts, 2019-2028
8.2.2. Canada Landscaping Products Market
8.3. Europe Landscaping Products Market Snapshot
8.3.1. U.K. Landscaping Products Market
8.3.2. Germany Landscaping Products Market
8.3.3. France Landscaping Products Market
8.3.4. Spain Landscaping Products Market
8.3.5. Italy Landscaping Products Market
8.3.6. Rest of Europe Landscaping Products Market
8.4. Asia-Pacific Landscaping Products Market Snapshot
8.4.1. China Landscaping Products Market
8.4.2. India Landscaping Products Market
8.4.3. Japan Landscaping Products Market
8.4.4. Australia Landscaping Products Market
8.4.5. South Korea Landscaping Products Market
8.4.6. Rest of Asia Pacific Landscaping Products Market
8.5. Latin America Landscaping Products Market Snapshot
8.5.1. Brazil Landscaping Products Market
8.5.2. Mexico Landscaping Products Market
8.6. Rest of The World Landscaping Products Market

Chapter 9. Competitive Intelligence
9.1. Top Market Strategies
9.2. Company Profiles
9.2.1. Pavestone Company LLC
9.2.1.1. Key Information
9.2.1.2. Overview
9.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
9.2.1.4. Product Summary
9.2.1.5. Recent Developments
9.2.2. Griffon Corp
9.2.3. Haddonstone Ltd
9.2.4. Home Depot Product Authority LLC
9.2.5. Kafka Granite LLC
9.2.6. Lehigh Hanson
9.2.7. Anchor Block Company
9.2.8. Quikrete Companies Inc
9.2.9. Salina Concrete Products
9.2.10. Henri Studio
Chapter 10. Research Process
10.1. Research Process
10.1.1. Data Mining
10.1.2. Analysis
10.1.3. Market Estimation
10.1.4. Validation
10.1.5. Publishing
10.2. Research Attributes
10.3. Research Assumption

 

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