世界各国のリアルタイムなデータ・インテリジェンスで皆様をお手伝い

ベビー用トイレタリーの世界市場の現状、動向、COVID-19影響レポート2022年版


Global Baby Toiletries Market Status, Trends and COVID-19 Impact Report 2022

ベビー用トイレタリーの世界市場の現状、動向、COVID-19影響レポート2022年版 シングルユーザーライセンスレポート:2350ドル コーポレートユーザーライセンスレポート:4700ドル セクションの価格です。以下の... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 言語
BisReport Consulting Co., Ltd.
BISレポートコンサルティング
2022年2月21日 US$2,350
シングルユーザライセンス
ライセンス・価格情報
注文方法はこちら
英語

※当ページの内容はウェブ更新時の情報です。
最新版の価格やページ数などの情報についてはお問合せください。

日本語のページは自動翻訳を利用し作成しています。
実際のレポートは英文のみでご納品いたします。


 

サマリー

ベビー用トイレタリーの世界市場の現状、動向、COVID-19影響レポート2022年版
シングルユーザーライセンスレポート:2350ドル
コーポレートユーザーライセンスレポート:4700ドル
セクションの価格です。以下の通り


過去数年間で、ベビートイレタリー市場は、COVID - 19の影響の下で巨大な変化を経験し、ベビートイレタリーの世界市場規模は、2016年から2021年に6471060000ドルに達し、2016年から2021年のCAGRはXXXです。現在のところ、世界のCOVID-19コロナウイルス症例は2億を超えており、世界の流行は基本的に制御されている、したがって、世界銀行は、2021年と2023年の世界経済の成長を推定しています。世界銀行の予測では、2021年の世界経済生産は4%拡大する一方、2022年は3.8%拡大する見込みです。ベビートイレタリー市場と世界経済環境の調査によると、ベビートイレタリーの世界市場規模は2027年に83500万ドルに達し、2022年から2027年までのCAGRは%になると予測されています。

COVID-19の流行により、世界銀行の統計によると、2020年の世界のGDPは約3.5%縮小しています。2021年に入り、多くの国で経済活動が回復し始め、パンデミックの制限に部分的に適応しています。ワクチンの研究開発が画期的に進展し、多くの政府も米国を中心に景気回復を促す様々な政策を打ち出しており、経済活動に強い追い風となりそうだが、持続的成長の見通しは国やセクターによって大きく異なる。世界経済は、COVID-19による大不況から回復しつつありますが、パンデミック前のトレンドを下回る状態が長期に続くと思われます。パンデミックは、10年にわたる世界的な債務蓄積の波に伴うリスクを悪化させた。また、今後10年間に予想される潜在成長率の鈍化を急進させる可能性が高い。

世界はCOVID-19の流行回復期に入りました。この複雑な経済環境の中で、我々は、世界のベビートイレタリー市場の包括的な分析を提供するグローバルベビートイレタリー市場の現状、動向とCOVID - 19影響レポート2022を公開 、このレポートは、次のようにメーカーのデータをカバー:販売量、価格、収益、総利益、事業分布など、これらのデータは、消費者がより良い競争相手を知るのに役立ちます。また、本レポートは世界のすべての地域と国をカバーし、市場規模、数量、価値、価格データなど、地域の発展状況を示しています。さらに、このレポートでは、次のようなセグメントデータもカバーしています:タイプ別、産業別、チャネル別などすべてのデータ期間は2016年から2021年まで、このレポートはまた2022年から2027年の予測データを提供します。

セクション1:100ドル--市場概要

セクション(2 3):1200米ドル--メーカー詳細
ジョンソン・エンド・ジョンソン
キンバリー・クラーク
プロクター・アンド・ギャンブル
ベビシル
コットンベビー
ファーリン
ヒマラヤウェルネス
ピジョン

セクション4:900ドル--地域別セグメンテーション
北米(米国、カナダ、メキシコ)
南米(ブラジル、アルゼンチン、その他)
アジア太平洋地域(中国、日本、インド、韓国、東南アジア)
欧州(ドイツ、イギリス、フランス、スペイン、イタリア)
中東・アフリカ(中近東、アフリカ)

セクション (5 6 7): 700米ドル--。
製品タイプ別セグメント(スキンケア製品、紙おむつ、ヘアケア製品、おしりふき、入浴剤
製品)
アプリケーション・セグメンテーション(ハイパーマーケット/スーパーマーケット、コンビニエンスストア、専門店。
Eコマース, )
チャネル(直販、流通チャネル)別セグメント

セクション8:500米ドル--市場予測(2022-2027年)

第9節 600米ドル--川下顧客

第10節: 200米ドル--原材料と製造コスト

第11章:500ドル--結論

第12章:調査方法とデータソース


ページTOPに戻る


目次

Table of Contents
Section 1 Baby Toiletries Market Overview
1.1 Baby Toiletries Market Scope
1.2 COVID-19 Impact on Baby Toiletries Market
1.3 Global Baby Toiletries Market Status and Forecast Overview
1.3.1 Global Baby Toiletries Market Status 2016-2021
1.3.2 Global Baby Toiletries Market Forecast 2022-2027
Section 2 Global Baby Toiletries Market Manufacturer Share
2.1 Global Manufacturer Baby Toiletries Sales Volume
2.2 Global Manufacturer Baby Toiletries Business Revenue
Section 3 Manufacturer Baby Toiletries Business Introduction
3.1 Johnson & Johnson Baby Toiletries Business Introduction
3.1.1 Johnson & Johnson Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross
margin 2016-2021
3.1.2 Johnson & Johnson Baby Toiletries Business Distribution by Region
3.1.3 Johnson & Johnson Interview Record
3.1.4 Johnson & Johnson Baby Toiletries Business Profile
3.1.5 Johnson & Johnson Baby Toiletries Product Specification
3.2 Kimberly-Clark Baby Toiletries Business Introduction
3.2.1 Kimberly-Clark Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
3.2.2 Kimberly-Clark Baby Toiletries Business Distribution by Region
3.2.3 Interview Record
3.2.4 Kimberly-Clark Baby Toiletries Business Overview
3.2.5 Kimberly-Clark Baby Toiletries Product Specification
3.3 Procter & Gamble Baby Toiletries Business Introduction
3.3.1 Procter & Gamble Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
3.3.2 Procter & Gamble Baby Toiletries Business Distribution by Region
3.3.3 Interview Record
3.3.4 Procter & Gamble Baby Toiletries Business Overview
3.3.5 Procter & Gamble Baby Toiletries Product Specification
3.4 Babisil Baby Toiletries Business Introduction
3.4.1 Babisil Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin 2016-2021
3.4.2 Babisil Baby Toiletries Business Distribution by Region
3.4.3 Interview Record
3.4.4 Babisil Baby Toiletries Business Overview
3.4.5 Babisil Baby Toiletries Product Specification
3.5 Cotton Babies Baby Toiletries Business Introduction
3.6 Farlin Baby Toiletries Business Introduction
3.7 Himalaya Wellness Baby Toiletries Business Introduction
3.8 Pigeon Baby Toiletries Business Introduction

Section 4 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Region)
4.1 North America Country
4.1.1 United States Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.1.2 Canada Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.1.3 Mexico Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.2 South America Country
4.2.1 Brazil Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.2.2 Argentina Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3 Asia Pacific
4.3.1 China Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.2 Japan Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.3 India Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.4 Korea Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.5 Southeast Asia Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4 Europe Country
4.4.1 Germany Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.2 UK Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.3 France Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.4 Spain Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.5 Italy Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.5 Middle East and Africa
4.5.1 Africa Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.5.2 Middle East Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.6 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Region) Analysis 2016-2021
4.7 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Region) Analysis
Section 5 Global Baby Toiletries Market Segmentation (by Product Type)
5.1 Product Introduction by Type
5.1.1 Skin Care Products Product Introduction
5.1.2 Diapers Product Introduction
5.1.3 Hair Care Products Product Introduction
5.1.4 Wipes Product Introduction
5.1.5 Bathing Products Product Introduction
5.2 Global Baby Toiletries Sales Volume by Diapers016-2021
5.3 Global Baby Toiletries Market Size by Diapers016-2021
5.4 Different Baby Toiletries Product Type Price 2016-2021
5.5 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Type) Analysis
Section 6 Global Baby Toiletries Market Segmentation (by Application)
6.1 Global Baby Toiletries Sales Volume by Convenience Stores016-2021
6.2 Global Baby Toiletries Market Size by Convenience Stores016-2021
6.2 Baby Toiletries Price in Different Application Field 2016-2021
6.3 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Application) Analysis
Section 7 Global Baby Toiletries Market Segmentation (by Channel)
7.1 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Channel) Sales Volume and Share
2016-2021
7.2 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Channel) Analysis
Section 8 Baby Toiletries Market Forecast 2022-2027
8.1 Baby Toiletries Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Region)
8.2 Baby Toiletries Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Type)
8.3 Baby Toiletries Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Application)
8.4 Baby Toiletries Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Channel)
8.5 Global Baby Toiletries Price Forecast
Section 9 Baby Toiletries Application and Client Analysis
9.1 Hypermarkets/Supermarkets Customers
9.2 Convenience Stores Customers
9.3 Specialty Stores Customers
9.4 E-Commerce Customers
9.5 Customers
Section 10 Baby Toiletries Manufacturing Cost of Analysis
11.0 Raw Material Cost Analysis
11.0 Labor Cost Analysis
11.0 Cost Overview
Section 11 Conclusion
12 Methodology and Data From

Chart and Figure
Figure Baby Toiletries Product Picture
Chart Global Baby Toiletries Market Size (with or without the impact of COVID-19)
Chart Global Baby Toiletries Sales Volume (Units) and Growth Rate 2016-2021
Chart Global Baby Toiletries Market Size (Million $) and Growth Rate 2016-2021
Chart Global Baby Toiletries Sales Volume (Units) and Growth Rate 2022-2027
Chart Global Baby Toiletries Market Size (Million $) and Growth Rate 2022-2027
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Baby Toiletries Sales Volume (Units)
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Baby Toiletries Sales Volume Share
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Baby Toiletries Business Revenue (Million USD)
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Baby Toiletries Business Revenue Share
Chart Johnson & Johnson Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
Chart Johnson & Johnson Baby Toiletries Business Distribution
Chart Johnson & Johnson Interview Record (Partly)
Chart Johnson & Johnson Baby Toiletries Business Profile
Table Johnson & Johnson Baby Toiletries Product Specification
Chart Kimberly-Clark Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
Chart Kimberly-Clark Baby Toiletries Business Distribution
Chart Kimberly-Clark Interview Record (Partly)
Chart Kimberly-Clark Baby Toiletries Business Overview
Table Kimberly-Clark Baby Toiletries Product Specification
Chart Procter & Gamble Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021

 

ページTOPに戻る


 

Summary

Global Baby Toiletries Market Status, Trends and COVID-19 Impact Report 2022
Single User License Report: 2350 USD
Corporate User License Report: 4700 USD
Section Price: As below


In the past few years, the Baby Toiletries market experienced a huge change under the influence of COVID-19, the global market size of Baby Toiletries reached 64710.00 million $ in 2021 from in 2016 with a CAGR of xxx from 2016-2021 is. As of now, the global COVID-19 Coronavirus Cases have exceeded 200 million, and the global epidemic has been basically under control, therefore, the World Bank has estimated the global economic growth in 2021 and 2023. The World Bank predicts that the global economic output is expected to expand 4 percent in 2021 while 3.8 percent in 2022. According to our research on Baby Toiletries market and global economic environment, we forecast that the global market size of Baby Toiletries will reach 83500.00 million $ in 2027 with a CAGR of % from 2022-2027.

Due to the COVID-19 pandemic, according to World Bank statistics, global GDP has shrunk by about 3.5% in 2020. Entering 2021, Economic activity in many countries has started to recover and partially adapted to pandemic restrictions. The research and development of vaccines has made breakthrough progress, and many governments have also issued various policies to stimulate economic recovery, particularly in the United States, is likely to provide a strong boost to economic activity but prospects for sustainable growth vary widely between countries and sectors. Although the global economy is recovering from the great depression caused by COVID-19, it will remain below pre-pandemic trends for a prolonged period. The pandemic has exacerbated the risks associated with the decade-long wave of global debt accumulation. It is also likely to steepen the long-expected slowdown in potential growth over the next decade.

The world has entered the COVID-19 epidemic recovery period. In this complex economic environment, we published the Global Baby Toiletries Market Status, Trends and COVID-19 Impact Report 2022, which provides a comprehensive analysis of the global Baby Toiletries market , This Report covers the manufacturer data, including: sales volume, price, revenue, gross margin, business distribution etc., these data help the consumer know about the competitors better. This report also covers all the regions and countries of the world, which shows the regional development status, including market size, volume and value, as well as price data. Besides, the report also covers segment data, including: type wise, industry wise, channel wise etc. all the data period is from 2016-2021, this report also provide forecast data from 2022-2027.

Section 1: 100 USD——Market Overview

Section (2 3): 1200 USD——Manufacturer Detail
Johnson & Johnson
Kimberly-Clark
Procter & Gamble
Babisil
Cotton Babies
Farlin
Himalaya Wellness
Pigeon

Section 4: 900 USD——Region Segmentation
North America (United States, Canada, Mexico)
South America (Brazil, Argentina, Other)
Asia Pacific (China, Japan, India, Korea, Southeast Asia)
Europe (Germany, UK, France, Spain, Italy)
Middle East and Africa (Middle East, Africa)

Section (5 6 7): 700 USD——
Product Type Segmentation (Skin Care Products, Diapers, Hair Care Products, Wipes, Bathing
Products)
Application Segmentation (Hypermarkets/Supermarkets, Convenience Stores, Specialty Stores,
E-Commerce, )
Channel (Direct Sales, Distribution Channel) Segmentation

Section 8: 500 USD——Market Forecast (2022-2027)

Section 9: 600 USD——Downstream Customers

Section 10: 200 USD——Raw Material and Manufacturing Cost

Section 11: 500 USD——Conclusion

Section 12: Research Method and Data Source



ページTOPに戻る


Table of Contents

Table of Contents
Section 1 Baby Toiletries Market Overview
1.1 Baby Toiletries Market Scope
1.2 COVID-19 Impact on Baby Toiletries Market
1.3 Global Baby Toiletries Market Status and Forecast Overview
1.3.1 Global Baby Toiletries Market Status 2016-2021
1.3.2 Global Baby Toiletries Market Forecast 2022-2027
Section 2 Global Baby Toiletries Market Manufacturer Share
2.1 Global Manufacturer Baby Toiletries Sales Volume
2.2 Global Manufacturer Baby Toiletries Business Revenue
Section 3 Manufacturer Baby Toiletries Business Introduction
3.1 Johnson & Johnson Baby Toiletries Business Introduction
3.1.1 Johnson & Johnson Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross
margin 2016-2021
3.1.2 Johnson & Johnson Baby Toiletries Business Distribution by Region
3.1.3 Johnson & Johnson Interview Record
3.1.4 Johnson & Johnson Baby Toiletries Business Profile
3.1.5 Johnson & Johnson Baby Toiletries Product Specification
3.2 Kimberly-Clark Baby Toiletries Business Introduction
3.2.1 Kimberly-Clark Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
3.2.2 Kimberly-Clark Baby Toiletries Business Distribution by Region
3.2.3 Interview Record
3.2.4 Kimberly-Clark Baby Toiletries Business Overview
3.2.5 Kimberly-Clark Baby Toiletries Product Specification
3.3 Procter & Gamble Baby Toiletries Business Introduction
3.3.1 Procter & Gamble Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
3.3.2 Procter & Gamble Baby Toiletries Business Distribution by Region
3.3.3 Interview Record
3.3.4 Procter & Gamble Baby Toiletries Business Overview
3.3.5 Procter & Gamble Baby Toiletries Product Specification
3.4 Babisil Baby Toiletries Business Introduction
3.4.1 Babisil Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin 2016-2021
3.4.2 Babisil Baby Toiletries Business Distribution by Region
3.4.3 Interview Record
3.4.4 Babisil Baby Toiletries Business Overview
3.4.5 Babisil Baby Toiletries Product Specification
3.5 Cotton Babies Baby Toiletries Business Introduction
3.6 Farlin Baby Toiletries Business Introduction
3.7 Himalaya Wellness Baby Toiletries Business Introduction
3.8 Pigeon Baby Toiletries Business Introduction

Section 4 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Region)
4.1 North America Country
4.1.1 United States Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.1.2 Canada Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.1.3 Mexico Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.2 South America Country
4.2.1 Brazil Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.2.2 Argentina Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3 Asia Pacific
4.3.1 China Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.2 Japan Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.3 India Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.4 Korea Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.3.5 Southeast Asia Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4 Europe Country
4.4.1 Germany Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.2 UK Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.3 France Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.4 Spain Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.4.5 Italy Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.5 Middle East and Africa
4.5.1 Africa Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.5.2 Middle East Baby Toiletries Market Size and Price Analysis 2016-2021
4.6 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Region) Analysis 2016-2021
4.7 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Region) Analysis
Section 5 Global Baby Toiletries Market Segmentation (by Product Type)
5.1 Product Introduction by Type
5.1.1 Skin Care Products Product Introduction
5.1.2 Diapers Product Introduction
5.1.3 Hair Care Products Product Introduction
5.1.4 Wipes Product Introduction
5.1.5 Bathing Products Product Introduction
5.2 Global Baby Toiletries Sales Volume by Diapers016-2021
5.3 Global Baby Toiletries Market Size by Diapers016-2021
5.4 Different Baby Toiletries Product Type Price 2016-2021
5.5 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Type) Analysis
Section 6 Global Baby Toiletries Market Segmentation (by Application)
6.1 Global Baby Toiletries Sales Volume by Convenience Stores016-2021
6.2 Global Baby Toiletries Market Size by Convenience Stores016-2021
6.2 Baby Toiletries Price in Different Application Field 2016-2021
6.3 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Application) Analysis
Section 7 Global Baby Toiletries Market Segmentation (by Channel)
7.1 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Channel) Sales Volume and Share
2016-2021
7.2 Global Baby Toiletries Market Segmentation (By Channel) Analysis
Section 8 Baby Toiletries Market Forecast 2022-2027
8.1 Baby Toiletries Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Region)
8.2 Baby Toiletries Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Type)
8.3 Baby Toiletries Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Application)
8.4 Baby Toiletries Segmentation Market Forecast 2022-2027 (By Channel)
8.5 Global Baby Toiletries Price Forecast
Section 9 Baby Toiletries Application and Client Analysis
9.1 Hypermarkets/Supermarkets Customers
9.2 Convenience Stores Customers
9.3 Specialty Stores Customers
9.4 E-Commerce Customers
9.5 Customers
Section 10 Baby Toiletries Manufacturing Cost of Analysis
11.0 Raw Material Cost Analysis
11.0 Labor Cost Analysis
11.0 Cost Overview
Section 11 Conclusion
12 Methodology and Data From

Chart and Figure
Figure Baby Toiletries Product Picture
Chart Global Baby Toiletries Market Size (with or without the impact of COVID-19)
Chart Global Baby Toiletries Sales Volume (Units) and Growth Rate 2016-2021
Chart Global Baby Toiletries Market Size (Million $) and Growth Rate 2016-2021
Chart Global Baby Toiletries Sales Volume (Units) and Growth Rate 2022-2027
Chart Global Baby Toiletries Market Size (Million $) and Growth Rate 2022-2027
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Baby Toiletries Sales Volume (Units)
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Baby Toiletries Sales Volume Share
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Baby Toiletries Business Revenue (Million USD)
Chart 2016-2021 Global Manufacturer Baby Toiletries Business Revenue Share
Chart Johnson & Johnson Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
Chart Johnson & Johnson Baby Toiletries Business Distribution
Chart Johnson & Johnson Interview Record (Partly)
Chart Johnson & Johnson Baby Toiletries Business Profile
Table Johnson & Johnson Baby Toiletries Product Specification
Chart Kimberly-Clark Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021
Chart Kimberly-Clark Baby Toiletries Business Distribution
Chart Kimberly-Clark Interview Record (Partly)
Chart Kimberly-Clark Baby Toiletries Business Overview
Table Kimberly-Clark Baby Toiletries Product Specification
Chart Procter & Gamble Baby Toiletries Sales Volume, Price, Revenue and Gross margin
2016-2021

 

ページTOPに戻る

ご注文は、お電話またはWEBから承ります。お見積もりの作成もお気軽にご相談ください。

webからのご注文・お問合せはこちらのフォームから承ります

本レポートと同じKEY WORD(covid19)の最新刊レポート


よくあるご質問


BisReport Consulting Co., Ltd.社はどのような調査会社ですか?


BisReport Consultingは北米、欧州、中国、日本、インド、韓国、東南アジアなどの世界主要国/地域の企業に化学品、材料、自動車、機械、医薬品、医療機器などの市場情報を提供しています。 もっと見る


調査レポートの納品までの日数はどの程度ですか?


在庫のあるものは速納となりますが、平均的には 3-4日と見て下さい。
但し、一部の調査レポートでは、発注を受けた段階で内容更新をして納品をする場合もあります。
発注をする前のお問合せをお願いします。


注文の手続きはどのようになっていますか?


1)お客様からの御問い合わせをいただきます。
2)見積書やサンプルの提示をいたします。
3)お客様指定、もしくは弊社の発注書をメール添付にて発送してください。
4)データリソース社からレポート発行元の調査会社へ納品手配します。
5) 調査会社からお客様へ納品されます。最近は、pdfにてのメール納品が大半です。


お支払方法の方法はどのようになっていますか?


納品と同時にデータリソース社よりお客様へ請求書(必要に応じて納品書も)を発送いたします。
お客様よりデータリソース社へ(通常は円払い)の御振り込みをお願いします。
請求書は、納品日の日付で発行しますので、翌月最終営業日までの当社指定口座への振込みをお願いします。振込み手数料は御社負担にてお願いします。
お客様の御支払い条件が60日以上の場合は御相談ください。
尚、初めてのお取引先や個人の場合、前払いをお願いすることもあります。ご了承のほど、お願いします。


データリソース社はどのような会社ですか?


当社は、世界各国の主要調査会社・レポート出版社と提携し、世界各国の市場調査レポートや技術動向レポートなどを日本国内の企業・公官庁及び教育研究機関に提供しております。
世界各国の「市場・技術・法規制などの」実情を調査・収集される時には、データリソース社にご相談ください。
お客様の御要望にあったデータや情報を抽出する為のレポート紹介や調査のアドバイスも致します。



詳細検索

このレポートへのお問合せ

03-3582-2531

電話お問合せもお気軽に

 

2024/11/06 10:27

153.85 円

167.37 円

202.23 円

ページTOPに戻る