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自動車アフターマーケットパーツサービス産業調査レポート 2025年

自動車アフターマーケットパーツサービス産業調査レポート 2025年


Automotive Aftermarket Parts Service Industry Research Report 2025

概要 APOリサーチによると、世界の自動車アフターマーケットパーツサービス市場は、2024年に100万米ドルと評価され、2031年には100万米ドルに達すると予測され、2025年から2031年の予測期間中にxx%の年平均成... もっと見る

 

 

出版社 出版年月 電子版価格 納期 ページ数 図表数 言語
APO Research
エーピーオーリサーチ
2025年2月6日 US$2,950
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3営業日程度 121 124 英語

 

サマリー

概要

APOリサーチによると、世界の自動車アフターマーケットパーツサービス市場は、2024年に100万米ドルと評価され、2031年には100万米ドルに達すると予測され、2025年から2031年の予測期間中にxx%の年平均成長率を記録する。

自動車アフターマーケットパーツサービスの北米市場は、2025年の百万米ドルから2031年には百万米ドルに達すると予測され、2025年から2031年の予測期間中のCAGRは%である。

自動車アフターマーケットパーツサービスのアジア太平洋市場は、2025年の100万ドルから2031年には100万ドルに達すると推定され、2025年から2031年の予測期間中の年平均成長率は%である。

自動車アフターマーケットパーツサービスのヨーロッパ市場は、2025年の100万ドルから2031年には100万ドルに達すると推定され、2025年から2031年の予測期間中の年平均成長率は%である。

自動車アフターマーケットパーツサービスの主な世界企業には、AutoZone、Walmart、Rock Auto、PepBoys、O'Reilly、Napa Online、LKQ Corp、JEGS、JC Whitneyなどがある。2024年には、世界の上位3社が売上高の約 %を占める。

レポートの範囲
本レポートは、自動車アフターマーケットパーツサービスの世界市場を定量的・定性的分析の両面から包括的に紹介し、読者がビジネス/成長戦略を策定し、市場競争状況を評価し、現在の市場における自社のポジションを分析し、自動車アフターマーケットパーツサービスに関する十分な情報に基づいたビジネス上の意思決定を行えるようにすることを目的としています。

自動車アフターマーケットパーツサービスの市場規模、推計、予測は、2024年を基準年とし、2020年から2031年までの期間の履歴データと予測データを収益(百万ドル)で提供します。本レポートでは、世界の自動車アフターマーケットパーツサービス市場を包括的に区分しています。製品タイプ別、用途別、プレイヤー別の地域別市場規模も掲載しています。市場のより詳細な理解のために、競合状況、主要競合企業のプロフィール、それぞれの市場ランクを掲載しています。また、技術動向や新製品開発についても論じています。

主要企業と市場シェアの洞察
本セクションでは、読者は競合する主要企業について理解を深めることができる。本レポートでは、革新的な動向や開発、製品ポートフォリオの強化、M&A、提携、新製品の革新、地理的拡大など、参入企業が存在感を維持するために行っている主要な成長戦略を調査している。事業戦略の他に、本調査には現在の開発状況や主要財務情報も含まれている。また、読者は2020-2025年における世界の売上高、価格、メーカー別売上高に関するデータも入手できる。この包括的なレポートは、顧客が最新情報を入手し、ビジネスにおいて効果的な意思決定を行うのに役立つことでしょう。
自動車アフターマーケットパーツサービス企業別セグメント

オートゾーン
ウォルマート
ロックオート
ペップボーイズ
オライリー
ナパ・オンライン
LKQコーポレーション
JEGS
JCホイットニー
純正部品会社
イーベイ

自動車アフターマーケットパーツサービス タイプ別セグメント
車体
カーエレクトロニクス
ブレーキ
エンジン
その他

自動車アフターマーケットパーツサービスの用途別セグメント
セダン
SUV
その他

自動車アフターマーケット部品サービス用途別セグメント
セダン
SUV
その他

自動車アフターマーケット部品サービス地域別セグメント
北米
米国
カナダ
メキシコ
欧州
ドイツ
フランス
英国
イタリア
スペイン
ロシア
オランダ
北欧諸国
アジア太平洋
中国
日本
韓国
インド
オーストラリア
台湾
東南アジア
南米
ブラジル
アルゼンチン
チリ
コロンビア
中東・アフリカ
サウジアラビア
イスラエル
アラブ首長国連邦
トルコ
イラン
エジプト


主な推進要因と障壁
本レポートでは、読者が一般的な発展を理解するのに役立つよう、影響力の大きいレンダリング要因とドライバーを調査した。さらに、本レポートには、プレイヤーの行く手を阻む阻害要因や課題も含まれています。これは、ユーザーが気を配り、ビジネスに関連する情報に基づいた意思決定を行うのに役立ちます。専門家はまた、今後のビジネス展望に焦点を置いています。

このレポートを購入する理由
1.本レポートは、読者が潜在的な利益を高めるために、業界内の競争と競争環境の戦略を理解するのに役立ちます。また、世界の自動車アフターマーケットパーツサービス市場の競争環境に焦点を当て、主要企業の市場シェア、業界ランキング、競合エコシステム、市場実績、新製品開発、経営状況、事業拡大、買収などを詳細に紹介し、読者が主要な競合企業を特定し、市場の競争パターンを深く理解するのに役立ちます。
2.本レポートは、関係者が自動車アフターマーケット部品サービスの世界的な産業状況と動向を理解するのに役立ち、主要な市場促進要因、阻害要因、課題、機会に関する情報を提供します。
3.本レポートは、利害関係者が競合他社をよりよく理解し、事業における自社の地位を強化するためのより多くの洞察を得るのに役立ちます。競争環境のセクションには、市場シェアと順位(数量と金額)、競合のエコシステム、新製品開発、拡大、買収などが含まれます。
4.本レポートは、斬新な技術統合、機能、市場の最新動向を常に更新しています。
5.本レポートは、関係者が世界的にどの地域をターゲットとすべきかについての洞察を得るのに役立ちます。
6.本レポートは、関係者が自動車アフターマーケットパーツサービスの採用に関するエンドユーザーの認識について洞察するのに役立ちます。
7.本レポートは、関係者が市場の主要プレイヤーを特定し、その価値ある貢献を理解するのに役立ちます。

各章の概要
第1章:調査目的、調査方法、データソース、データの相互検証
第2章: レポートのスコープ、各市場セグメント(製品タイプ、用途など)の市場規模、将来の発展可能性などのエグゼクティブサマリーを紹介。市場の現状と、短期・中期・長期的にどのような進化を遂げる可能性があるかについて、ハイレベルな見解を提供しています。
第3章:様々な市場セグメントの製品タイプの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模や発展可能性などを網羅し、読者が様々な市場セグメントにおけるブルーオーシャン市場を見つけるのに役立つ。
第4章:様々な市場セグメントのアプリケーションの分析を提供し、各市場セグメントの市場規模と発展可能性をカバーし、読者が異なる川下市場のブルーオーシャン市場を見つけるのを助ける。
第5章:世界市場規模、地域市場規模のエグゼクティブサマリーを紹介し、このセクションではまた、市場力学、市場の最新動向、市場の推進要因と制限要因、業界の企業が直面する課題とリスク、業界の関連政策の分析を紹介します。
第6章:自動車アフターマーケットパーツサービス企業の競争環境、収益市場シェア、最新の開発計画、合併・買収情報などの詳細分析
第7章、第8章、第9章、第10章、第11章:北米、欧州、アジア太平洋、南米、中東、アフリカの国別セグメント。各地域と主要国の市場規模と発展可能性を定量的に分析し、世界各国の市場発展、今後の発展見通し、市場スペース、生産能力などを紹介しています。
第12章:主要企業のプロフィールを提供し、収益、粗利益率、製品紹介、最近の開発など、市場における主要企業の基本状況を詳しく紹介する。
第13章:レポートの要点と結論。


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目次

1 序文
1.1 報告書のスコープ
1.2 調査の目的
1.3 調査方法
1.4 調査プロセス
1.5 データソース
1.5.1 二次情報源
1.5.2 一次情報源

2 市場概要
2.1 製品の定義
2.2 タイプ別自動車補修部品サービス
2.2.1 タイプ別市場価値比較(2020年 VS 2024年 VS 2031年)
2.2.2 ボディ
2.2.3 カーエレクトロニクス
2.2.4 ブレーキ
2.2.5 エンジン
2.2.6 その他
2.3 アプリケーション別自動車アフターマーケットパーツサービス
2.3.1 アプリケーション別市場価値比較(2020年VS 2024年VS 2031年)
2.3.2 セダン
2.3.3 SUV
2.3.4 その他
2.4 前提条件と限界

3 自動車アフターマーケットパーツサービスのタイプ別内訳データ
3.1 世界の自動車アフターマーケットパーツサービス歴史的市場規模:タイプ別(2020-2025年)
3.2 世界の自動車アフターマーケットパーツサービスのタイプ別市場規模予測(2026-2031)

4 自動車アフターマーケットパーツサービスの用途別内訳データ
4.1 世界の自動車アフターマーケットパーツサービスの歴史的市場規模:用途別 (2020-2025)
4.2 自動車アフターマーケットパーツサービスの世界市場規模予測:用途別 (2026-2031)

5 世界の成長動向
5.1 自動車アフターマーケットパーツサービスの世界市場展望(2020年~2031年)
5.2 世界の自動車アフターマーケットパーツサービスの地域別成長動向
5.2.1 地域別自動車アフターマーケットパーツサービスの世界市場規模:2020年VS2024年VS2031年
5.2.2 自動車アフターマーケットパーツサービスの地域別過去市場規模(2020年~2025年)
5.2.3 自動車アフターマーケットパーツサービスの地域別市場規模予測(2026-2031)
5.3 自動車アフターマーケットパーツサービスの市場動向
5.3.1 自動車アフターマーケットパーツサービス産業の動向
5.3.2 自動車アフターマーケットパーツサービス市場の促進要因
5.3.3 自動車アフターマーケット部品サービス市場の課題
5.3.4 自動車アフターマーケットパーツサービス市場の阻害要因

6 プレーヤー別市場競争状況
6.1 自動車アフターマーケットパーツサービスの世界の売上高上位プレーヤー
6.1.1 収入別自動車アフターマーケットパーツサービスの世界トッププレイヤー(2020-2025年)
6.1.2 世界の自動車アフターマーケットパーツサービス売上高プレーヤー別市場シェア(2020-2025)
6.2 世界の自動車アフターマーケットパーツサービス産業プレイヤーランキング、2023年VS 2024年VS 2025年
6.3 自動車アフターマーケットパーツサービスの世界の主要プレイヤー 本社とサービス提供地域
6.4 世界の自動車アフターマーケットパーツサービスプレイヤー、製品タイプ及び用途
6.5 世界の自動車アフターマーケットパーツサービスメーカーの設立時期
6.6 自動車アフターマーケットパーツサービスの世界市場CR5とHHI
6.7 世界のプレーヤーM&A

7 北米
7.1 北米自動車アフターマーケットパーツサービス市場規模(2020-2031)
7.2 北米自動車アフターマーケット部品サービス国別市場成長率:2020年VS2024年VS2031年
7.3 北米自動車アフターマーケットパーツサービス市場規模:国別 (2020-2025)
7.4 北米自動車アフターマーケットパーツサービス国別市場規模推移(2026-2031)
7.5 米国
7.5 米国
7.6 カナダ
7.7 メキシコ

8 欧州
8.1 欧州自動車アフターマーケットパーツサービス市場規模(2020年~2031年)
8.2 欧州自動車アフターマーケットパーツサービス国別市場成長率:2020年VS2024年VS2031年
8.3 欧州自動車アフターマーケット部品サービス市場規模:国別(2020-2025年)
8.4 欧州自動車アフターマーケットパーツサービス市場規模:国別 (2026-2031)
8.5 ドイツ
8.6 フランス
8.7 イギリス
8.8 イタリア
8.9 スペイン
8.10 ロシア
8.11 オランダ
8.12 北欧諸国

9 アジア太平洋
9.1 アジア太平洋地域の自動車アフターマーケットパーツサービスの市場規模(2020年~2031年)
9.2 アジア太平洋地域の自動車アフターマーケットパーツサービスの国別市場成長率:2020年VS2024年VS2031年
9.3 アジア太平洋地域の自動車アフターマーケットパーツサービスの国別市場規模(2020-2025)
9.4 アジア太平洋地域の自動車アフターマーケットパーツサービスの国別市場規模(2026-2031)
9.5 中国
9.6 日本
9.7 韓国
9.8 インド
9.9 オーストラリア
9.10 中国 台湾
9.11 東南アジア

10 南米
10.1 南米自動車アフターマーケット部品サービス市場規模(2020-2031)
10.2 南米の自動車アフターマーケットパーツサービスの国別市場成長率:2020年VS2024年VS2031年
10.3 南米の自動車アフターマーケットパーツサービスの国別市場規模(2020-2025)
10.4 南米の自動車アフターマーケットパーツサービスの国別市場規模(2026-2031)
10.5 ブラジル
10.6 アルゼンチン
10.7 チリ
10.8 コロンビア
10.9 ペルー

11 中東・アフリカ
11.1 中東・アフリカ自動車アフターマーケット部品サービス市場規模(2020年~2031年)
11.2 中東・アフリカ自動車アフターマーケット部品サービス国別市場成長率:2020年VS2024年VS2031年
11.3 中東・アフリカ自動車アフターマーケット部品サービス国別市場規模(2020-2025年)
11.4 中東・アフリカ自動車アフターマーケットパーツサービスの国別市場規模 (2026-2031)
11.5 サウジアラビア
11.6 イスラエル
11.7 アラブ首長国連邦
11.8 トルコ
11.9 イラン
11.10 エジプト

12 プレーヤー
12.1 オートゾーン
12.1.1 オートゾーン企業情報
12.1.2 オートゾーン事業概要
12.1.3 AutoZone 自動車アフターマーケットパーツサービス事業における収益(2020-2025)
12.1.4 オートゾーン自動車アフターマーケットパーツサービス製品ポートフォリオ
12.1.5 オートゾーンの最近の動向
12.2 ウォルマート
12.2.1 ウォルマート企業情報
12.2.2 ウォルマートの事業概要
12.2.3 ウォルマート 自動車アフターマーケットパーツサービス事業における収益(2020-2025)
12.2.4 ウォルマートの自動車アフターマーケットパーツサービス製品ポートフォリオ
12.2.5 ウォルマートの最近の動向
12.3 ロックオート
12.3.1 ロックオート会社情報
12.3.2 ロックオートの事業概要
12.3.3 ロックオートの自動車アフターマーケットパーツサービス事業における収益(2020-2025)
12.3.4 ロックオートの自動車アフターマーケットパーツサービス製品ポートフォリオ
12.3.5 ロックオートの最近の動向
12.4 ペップボーイズ
12.4.1 ペップボーイズ会社情報
12.4.2 ペプボーイズ事業概要
12.4.3 PepBoys 自動車アフターマーケットパーツサービス事業における収益(2020-2025)
12.4.4 ペプボーイズ自動車アフターマーケットパーツサービス製品ポートフォリオ
12.4.5 ペプボーイズの最近の動向
12.5 オライリー
12.5.1 オライリー会社情報
12.5.2 オライリー事業概要
12.5.3 オライリー 自動車アフターマーケットパーツサービス事業における収益(2020-2025年)
12.5.4 オライリー自動車アフターマーケットパーツサービス製品ポートフォリオ
12.5.5 オライリーの最近の動向
12.6 ナパ・オンライン
12.6.1 Napa Online 会社情報
12.6.2 Napa Online事業概要
12.6.3 Napa Online 自動車アフターマーケットパーツサービス事業における収入 (2020-2025)
12.6.4 ナパ・オンラインの自動車アフターマーケットパーツサービス製品ポートフォリオ
12.6.5 ナパ・オンラインの最近の動向
12.7 LKQコーポレーション
12.7.1 LKQ Corp 会社情報
12.7.2 LKQコーポレーションの事業概要
12.7.3 LKQ Corp 自動車アフターマーケットパーツサービス事業における収入 (2020-2025)
12.7.4 LKQ Corpの自動車アフターマーケットパーツサービス製品ポートフォリオ
12.7.5 LKQ Corpの最近の動向
12.8 JEGS
12.8.1 JEGS 会社情報
12.8.2 JEGS事業概要
12.8.3 JEGS 自動車アフターマーケット・パーツ・サービス事業における収益(2020-2025年)
12.8.4 JEGS 自動車アフターマーケットパーツサービス製品ポートフォリオ
12.8.5 JEGSの最近の動向
12.9 JC ホイットニー
12.9.1 JCホイットニー会社情報
12.9.2 JC ホイットニー事業概要
12.9.3 JC ホイットニー 自動車アフターマーケット・パーツ・サービス事業における収益 (2020-2025)
12.9.4 JC ホイットニー自動車アフターマーケットパーツサービス製品ポートフォリオ
12.9.5 JCホイットニーの最近の動向
12.10 純正部品会社
12.10.1 純正部品会社 会社情報
12.10.2 純正部品会社の事業概要
12.10.3 純正部品会社 自動車アフターマーケットパーツサービス事業における収益(2020-2025)
12.10.4 純正部品メーカーの自動車アフターマーケットパーツサービス製品ポートフォリオ
12.10.5 純正部品会社の最近の動向
12.11 eBay
12.11.1 eBayの企業情報
12.11.2 eBayの事業概要
12.11.3 eBay 自動車アフターマーケット・パーツ・サービス事業における収益(2020-2025)
12.11.4 eBayの自動車アフターマーケットパーツサービス製品ポートフォリオ
12.11.5 eBayの最近の動向

13 報告書の結論
14 免責事項

 

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Summary

Summary

According to APO Research, The global Automotive Aftermarket Parts Service market was valued at US$ million in 2024 and is anticipated to reach US$ million by 2031, witnessing a CAGR of xx% during the forecast period 2025-2031.

North American market for Automotive Aftermarket Parts Service is estimated to increase from $ million in 2025 to reach $ million by 2031, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2031.

Asia-Pacific market for Automotive Aftermarket Parts Service is estimated to increase from $ million in 2025 to reach $ million by 2031, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2031.

Europe market for Automotive Aftermarket Parts Service is estimated to increase from $ million in 2025 to reach $ million by 2031, at a CAGR of % during the forecast period of 2025 through 2031.

The major global companies of Automotive Aftermarket Parts Service include AutoZone, Walmart, Rock Auto, PepBoys, O'Reilly, Napa Online, LKQ Corp, JEGS and JC Whitney, etc. In 2024, the world's top three vendors accounted for approximately % of the revenue.

Report Scope
This report aims to provide a comprehensive presentation of the global market for Automotive Aftermarket Parts Service, with both quantitative and qualitative analysis, to help readers develop business/growth strategies, assess the market competitive situation, analyze their position in the current marketplace, and make informed business decisions regarding Automotive Aftermarket Parts Service.

The Automotive Aftermarket Parts Service market size, estimations, and forecasts are provided in terms of revenue ($ millions), considering 2024 as the base year, with history and forecast data for the period from 2020 to 2031. This report segments the global Automotive Aftermarket Parts Service market comprehensively. Regional market sizes, concerning products by Type, by Application, and by players, are also provided. For a more in-depth understanding of the market, the report provides profiles of the competitive landscape, key competitors, and their respective market ranks. The report also discusses technological trends and new product developments.

Key Companies & Market Share Insights
In this section, the readers will gain an understanding of the key players competing. This report has studied the key growth strategies, such as innovative trends and developments, intensification of product portfolio, mergers and acquisitions, collaborations, new product innovation, and geographical expansion, undertaken by these participants to maintain their presence. Apart from business strategies, the study includes current developments and key financials. The readers will also get access to the data related to global revenue, price, and sales by manufacturers for the period 2020-2025. This all-inclusive report will certainly serve the clients to stay updated and make effective decisions in their businesses.
Automotive Aftermarket Parts Service Segment by Company

AutoZone
Walmart
Rock Auto
PepBoys
O'Reilly
Napa Online
LKQ Corp
JEGS
JC Whitney
Genuine Parts Company
eBay

Automotive Aftermarket Parts Service Segment by Type
Body
Automotive Electronics
Brakes
Engine
Other

Automotive Aftermarket Parts Service Segment by Application
Sedan
SUV
Others

Automotive Aftermarket Parts Service Segment by Application
Sedan
SUV
Others

Automotive Aftermarket Parts Service Segment by Region
North America
United States
Canada
Mexico
Europe
Germany
France
U.K.
Italy
Spain
Russia
Netherlands
Nordic Countries
Asia-Pacific
China
Japan
South Korea
India
Australia
Taiwan
Southeast Asia
South America
Brazil
Argentina
Chile
Colombia
Middle East & Africa
Saudi Arabia
Israel
United Arab Emirates
Turkey
Iran
Egypt


Key Drivers & Barriers
High-impact rendering factors and drivers have been studied in this report to aid the readers to understand the general development. Moreover, the report includes restraints and challenges that may act as stumbling blocks on the way of the players. This will assist the users to be attentive and make informed decisions related to business. Specialists have also laid their focus on the upcoming business prospects.

Reasons to Buy This Report
1. This report will help the readers to understand the competition within the industries and strategies for the competitive environment to enhance the potential profit. The report also focuses on the competitive landscape of the global Automotive Aftermarket Parts Service market, and introduces in detail the market share, industry ranking, competitor ecosystem, market performance, new product development, operation situation, expansion, and acquisition. etc. of the main players, which helps the readers to identify the main competitors and deeply understand the competition pattern of the market.
2. This report will help stakeholders to understand the global industry status and trends of Automotive Aftermarket Parts Service and provides them with information on key market drivers, restraints, challenges, and opportunities.
3. This report will help stakeholders to understand competitors better and gain more insights to strengthen their position in their businesses. The competitive landscape section includes the market share and rank (in volume and value), competitor ecosystem, new product development, expansion, and acquisition.
4. This report stays updated with novel technology integration, features, and the latest developments in the market
5. This report helps stakeholders to gain insights into which regions to target globally
6. This report helps stakeholders to gain insights into the end-user perception concerning the adoption of Automotive Aftermarket Parts Service.
7. This report helps stakeholders to identify some of the key players in the market and understand their valuable contribution.

Chapter Outline
Chapter 1: Research objectives, research methods, data sources, data cross-validation;
Chapter 2: Introduces the report scope of the report, executive summary of different market segments (product type, application, etc), including the market size of each market segment, future development potential, and so on. It offers a high-level view of the current state of the market and its likely evolution in the short to mid-term, and long term.
Chapter 3: Provides the analysis of various market segments product types, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different market segments.
Chapter 4: Provides the analysis of various market segments application, covering the market size and development potential of each market segment, to help readers find the blue ocean market in different downstream markets.
Chapter 5: Introduces executive summary of global market size, regional market size, this section also introduces the market dynamics, latest developments of the market, the driving factors and restrictive factors of the market, the challenges and risks faced by companies in the industry, and the analysis of relevant policies in the industry.
Chapter 6: Detailed analysis of Automotive Aftermarket Parts Service companies’ competitive landscape, revenue market share, latest development plan, merger, and acquisition information, etc.
Chapter 7, 8, 9, 10, 11: North America, Europe, Asia Pacific, South America, Middle East and Africa segment by country. It provides a quantitative analysis of the market size and development potential of each region and its main countries and introduces the market development, future development prospects, market space, and capacity of each country in the world.
Chapter 12: Provides profiles of key players, introducing the basic situation of the main companies in the market in detail, including revenue, gross margin, product introduction, recent development, etc.
Chapter 13: The main points and conclusions of the report.



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Table of Contents

1 Preface
1.1 Scope of Report
1.2 Reasons for Doing This Study
1.3 Research Methodology
1.4 Research Process
1.5 Data Source
1.5.1 Secondary Sources
1.5.2 Primary Sources

2 Market Overview
2.1 Product Definition
2.2 Automotive Aftermarket Parts Service by Type
2.2.1 Market Value Comparison by Type (2020 VS 2024 VS 2031)
2.2.2 Body
2.2.3 Automotive Electronics
2.2.4 Brakes
2.2.5 Engine
2.2.6 Other
2.3 Automotive Aftermarket Parts Service by Application
2.3.1 Market Value Comparison by Application (2020 VS 2024 VS 2031)
2.3.2 Sedan
2.3.3 SUV
2.3.4 Others
2.4 Assumptions and Limitations

3 Automotive Aftermarket Parts Service Breakdown Data by Type
3.1 Global Automotive Aftermarket Parts Service Historic Market Size by Type (2020-2025)
3.2 Global Automotive Aftermarket Parts Service Forecasted Market Size by Type (2026-2031)

4 Automotive Aftermarket Parts Service Breakdown Data by Application
4.1 Global Automotive Aftermarket Parts Service Historic Market Size by Application (2020-2025)
4.2 Global Automotive Aftermarket Parts Service Forecasted Market Size by Application (2026-2031)

5 Global Growth Trends
5.1 Global Automotive Aftermarket Parts Service Market Perspective (2020-2031)
5.2 Global Automotive Aftermarket Parts Service Growth Trends by Region
5.2.1 Global Automotive Aftermarket Parts Service Market Size by Region: 2020 VS 2024 VS 2031
5.2.2 Automotive Aftermarket Parts Service Historic Market Size by Region (2020-2025)
5.2.3 Automotive Aftermarket Parts Service Forecasted Market Size by Region (2026-2031)
5.3 Automotive Aftermarket Parts Service Market Dynamics
5.3.1 Automotive Aftermarket Parts Service Industry Trends
5.3.2 Automotive Aftermarket Parts Service Market Drivers
5.3.3 Automotive Aftermarket Parts Service Market Challenges
5.3.4 Automotive Aftermarket Parts Service Market Restraints

6 Market Competitive Landscape by Players
6.1 Global Top Automotive Aftermarket Parts Service Players by Revenue
6.1.1 Global Top Automotive Aftermarket Parts Service Players by Revenue (2020-2025)
6.1.2 Global Automotive Aftermarket Parts Service Revenue Market Share by Players (2020-2025)
6.2 Global Automotive Aftermarket Parts Service Industry Players Ranking, 2023 VS 2024 VS 2025
6.3 Global Key Players of Automotive Aftermarket Parts Service Head Office and Area Served
6.4 Global Automotive Aftermarket Parts Service Players, Product Type & Application
6.5 Global Automotive Aftermarket Parts Service Manufacturers Established Date
6.6 Global Automotive Aftermarket Parts Service Market CR5 and HHI
6.7 Global Players Mergers & Acquisition

7 North America
7.1 North America Automotive Aftermarket Parts Service Market Size (2020-2031)
7.2 North America Automotive Aftermarket Parts Service Market Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031
7.3 North America Automotive Aftermarket Parts Service Market Size by Country (2020-2025)
7.4 North America Automotive Aftermarket Parts Service Market Size by Country (2026-2031)
7.5 United States
7.5 United States
7.6 Canada
7.7 Mexico

8 Europe
8.1 Europe Automotive Aftermarket Parts Service Market Size (2020-2031)
8.2 Europe Automotive Aftermarket Parts Service Market Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031
8.3 Europe Automotive Aftermarket Parts Service Market Size by Country (2020-2025)
8.4 Europe Automotive Aftermarket Parts Service Market Size by Country (2026-2031)
8.5 Germany
8.6 France
8.7 U.K.
8.8 Italy
8.9 Spain
8.10 Russia
8.11 Netherlands
8.12 Nordic Countries

9 Asia-Pacific
9.1 Asia-Pacific Automotive Aftermarket Parts Service Market Size (2020-2031)
9.2 Asia-Pacific Automotive Aftermarket Parts Service Market Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031
9.3 Asia-Pacific Automotive Aftermarket Parts Service Market Size by Country (2020-2025)
9.4 Asia-Pacific Automotive Aftermarket Parts Service Market Size by Country (2026-2031)
9.5 China
9.6 Japan
9.7 South Korea
9.8 India
9.9 Australia
9.10 China Taiwan
9.11 Southeast Asia

10 South America
10.1 South America Automotive Aftermarket Parts Service Market Size (2020-2031)
10.2 South America Automotive Aftermarket Parts Service Market Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031
10.3 South America Automotive Aftermarket Parts Service Market Size by Country (2020-2025)
10.4 South America Automotive Aftermarket Parts Service Market Size by Country (2026-2031)
10.5 Brazil
10.6 Argentina
10.7 Chile
10.8 Colombia
10.9 Peru

11 Middle East & Africa
11.1 Middle East & Africa Automotive Aftermarket Parts Service Market Size (2020-2031)
11.2 Middle East & Africa Automotive Aftermarket Parts Service Market Growth Rate by Country: 2020 VS 2024 VS 2031
11.3 Middle East & Africa Automotive Aftermarket Parts Service Market Size by Country (2020-2025)
11.4 Middle East & Africa Automotive Aftermarket Parts Service Market Size by Country (2026-2031)
11.5 Saudi Arabia
11.6 Israel
11.7 United Arab Emirates
11.8 Turkey
11.9 Iran
11.10 Egypt

12 Players Profiled
12.1 AutoZone
12.1.1 AutoZone Company Information
12.1.2 AutoZone Business Overview
12.1.3 AutoZone Revenue in Automotive Aftermarket Parts Service Business (2020-2025)
12.1.4 AutoZone Automotive Aftermarket Parts Service Product Portfolio
12.1.5 AutoZone Recent Developments
12.2 Walmart
12.2.1 Walmart Company Information
12.2.2 Walmart Business Overview
12.2.3 Walmart Revenue in Automotive Aftermarket Parts Service Business (2020-2025)
12.2.4 Walmart Automotive Aftermarket Parts Service Product Portfolio
12.2.5 Walmart Recent Developments
12.3 Rock Auto
12.3.1 Rock Auto Company Information
12.3.2 Rock Auto Business Overview
12.3.3 Rock Auto Revenue in Automotive Aftermarket Parts Service Business (2020-2025)
12.3.4 Rock Auto Automotive Aftermarket Parts Service Product Portfolio
12.3.5 Rock Auto Recent Developments
12.4 PepBoys
12.4.1 PepBoys Company Information
12.4.2 PepBoys Business Overview
12.4.3 PepBoys Revenue in Automotive Aftermarket Parts Service Business (2020-2025)
12.4.4 PepBoys Automotive Aftermarket Parts Service Product Portfolio
12.4.5 PepBoys Recent Developments
12.5 O'Reilly
12.5.1 O'Reilly Company Information
12.5.2 O'Reilly Business Overview
12.5.3 O'Reilly Revenue in Automotive Aftermarket Parts Service Business (2020-2025)
12.5.4 O'Reilly Automotive Aftermarket Parts Service Product Portfolio
12.5.5 O'Reilly Recent Developments
12.6 Napa Online
12.6.1 Napa Online Company Information
12.6.2 Napa Online Business Overview
12.6.3 Napa Online Revenue in Automotive Aftermarket Parts Service Business (2020-2025)
12.6.4 Napa Online Automotive Aftermarket Parts Service Product Portfolio
12.6.5 Napa Online Recent Developments
12.7 LKQ Corp
12.7.1 LKQ Corp Company Information
12.7.2 LKQ Corp Business Overview
12.7.3 LKQ Corp Revenue in Automotive Aftermarket Parts Service Business (2020-2025)
12.7.4 LKQ Corp Automotive Aftermarket Parts Service Product Portfolio
12.7.5 LKQ Corp Recent Developments
12.8 JEGS
12.8.1 JEGS Company Information
12.8.2 JEGS Business Overview
12.8.3 JEGS Revenue in Automotive Aftermarket Parts Service Business (2020-2025)
12.8.4 JEGS Automotive Aftermarket Parts Service Product Portfolio
12.8.5 JEGS Recent Developments
12.9 JC Whitney
12.9.1 JC Whitney Company Information
12.9.2 JC Whitney Business Overview
12.9.3 JC Whitney Revenue in Automotive Aftermarket Parts Service Business (2020-2025)
12.9.4 JC Whitney Automotive Aftermarket Parts Service Product Portfolio
12.9.5 JC Whitney Recent Developments
12.10 Genuine Parts Company
12.10.1 Genuine Parts Company Company Information
12.10.2 Genuine Parts Company Business Overview
12.10.3 Genuine Parts Company Revenue in Automotive Aftermarket Parts Service Business (2020-2025)
12.10.4 Genuine Parts Company Automotive Aftermarket Parts Service Product Portfolio
12.10.5 Genuine Parts Company Recent Developments
12.11 eBay
12.11.1 eBay Company Information
12.11.2 eBay Business Overview
12.11.3 eBay Revenue in Automotive Aftermarket Parts Service Business (2020-2025)
12.11.4 eBay Automotive Aftermarket Parts Service Product Portfolio
12.11.5 eBay Recent Developments

13 Report Conclusion
14 Disclaimer

 

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